Staat erboven klik eropquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:29 schreef Demon-X het volgende:
[..]
leuk...zou ook leuk zijn als er een origineel bij zat
zeker zelf nog niet geprobeerd?quote:
Oow dan haal je stukje avn de link afquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:15 schreef Demon-X het volgende:
[..]
zeker zelf nog niet geprobeerd?
k krijg iig een dikke Forbidden
Wat een grappig model is dat, beetje een kruising tussen een Mazda6 (neus) en een Laguna (kont)quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:55 schreef Bond het volgende:
Het was en heel gezoek, maar ik heb hem weer gevonden, mijn nieuwste werkje
Orgineel
blabl,...knip
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef J-DOGG het volgende:
Is het mogelijk om hier wat mee te doen? (of is de foto niet goed genoeg?)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:57 schreef Mukie het volgende:
Ik heb begrepen dat er voor Photoshop bepaalde plugins zijn om je auto wat "meer" te geven. Enig idee waar ik ze kan vinden?
Meer wat?quote:
op www.photoshopjunkie.com staan handige tutorials voor auto's te modden in Photoshop.quote:
Alsteblief!quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:07 schreef Emme-r-tje het volgende:
Zo, mijn eerste auto-soep:
Opbouwende kritiek gevraagd.Dat kan geregeld worden
-lager gemaakt Moet je ook even bij de wielen de achtergrond weer donker maken, want nu zou je door de auto heen kijken.
-andere kleur Lekker fel
-andere velgen Kloppen niet, je hebt ze er heel raar opgeplakt en vervormd, de velgen zijn niet vanuit dezelfde hoek als de auto, het ziet er een beetje raar uit zo
-antenne weg
-handvaten en tankdop weg
-VW logo voorkant weg Bij allemaal netjes gedaan, maar waarom dan nog wel de zijpinker laten zitten?
-flames-sticker erop Ziet er niet heel natuurgetrouw uit, probeer de layer eens op 'overlay' of een andere stand te zetten voor wat meer blendingHet is namelijk wel een toffe graphic!
-getint glas prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |