whehehe, het mietje mag geen eigen reeks beginnen, en nu gaat ie tegen anderen zeiken!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:53 schreef SynXteR het volgende:
kut nou ff op met deze reeks
idd!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
whehehe, het mietje mag geen eigen reeks beginnen, en nu gaat ie tegen anderen zeiken!
idd!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
whehehe, het mietje mag geen eigen reeks beginnen, en nu gaat ie tegen anderen zeiken!
"spaar ze alle 35.006!!"quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:29 schreef Cynic het volgende:
Een spaarzame PP post!
kijkt op klok ...normaal toch ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:57 schreef Dance-Commander het volgende:
wees eens op normale tijden online, mêb
ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:32 schreef SpoilerMan het volgende:
hee.
zijn er btw ook gpd'ers die de nieuwe anathema cd hebben?
Ja, het viel mij ook een beetje tegen, gebruik meestal weer gewoon Kazaaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:45 schreef Dance-Commander het volgende:
soulseek is huilen met de pet op, de laatste tijd
Straks wel toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:18 schreef SpoilerMan het volgende:
Ik heb niet eens soulseek
ik welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:32 schreef SpoilerMan het volgende:
hee.
zijn er btw ook gpd'ers die de nieuwe anathema cd hebben?
Ja maar dat wil hij natuurlijk thuis doen in vriendenkring met de nodige kritiische voetbal nootjes en hoeveelheden alcohol (die hij wegens autorijden in hellendoorn moet missen)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:06 schreef Cynic het volgende:
Maar dat kan-ie toch ook in Hellendoorn kijken?
Ja en het leven is ....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:08 schreef Cynic het volgende:
Laat online gisteren BB?
Is jouw gast-gpd-er er trouwens nooit meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar dat wil hij natuurlijk thuis doen in vriendenkring met de nodige kritiische voetbal nootjes en hoeveelheden alcohol (die hij wegens autorijden in hellendoorn moet missen)
maar misschien kan hij het zelf zeggen als hij meeleestJonko
Oh ik wel zn zwoele lage zuivere kantquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:11 schreef Cynic het volgende:
Ik heb Lovage nou ook geluisterd, maar ik vind niet dat Patton echt lekker uit de verf komt.
Ja als hier niemand voor 12:00h reageert dan zoekt hij iemand in enschede die wil komenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:21 schreef Cynic het volgende:
Er moet toch wel iemand zijn die meewil?
Dat voetbal ook altijd,...![]()
vraag het hem zou ik zeggen !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:25 schreef Cynic het volgende:
misschien dat rien wel wil
die kosten 17¤ maar jonko stelt hem gratis beschikbaar (of tegen wat die gene wil geven)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:28 schreef Cynic het volgende:
Ben ik mee bezig!
Wat kosten die kaartjes trouwens?
met de nadruk op eind zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:39 schreef SuperWeber het volgende:
Eindpresentaties zijn okat!!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met de nadruk op eind zeker
te laatquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:13 schreef Dance-Commander het volgende:
gratis kaartjes!
waarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:14 schreef SuperWeber het volgende:
Bier
Gisteravond in de kroeg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar
verleden tijd man !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gisteravond in de kroeg...
Lekker belangrijk!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
verleden tijd man !
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Bier
Correct mêb...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:43 schreef Dance-Commander het volgende:
vroegâh!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:39 schreef Cynic het volgende:
zo kom ik nooit op 35.000 posts, zodat ik besluit te stoppen om vervolgens af en toe per ongeluk toch nog onder mijn oude account te posten.
whahaahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:29 schreef Silmarwen het volgende:
BOE
knut als je leest mee me niet gelijk laten bannen voor het plaatsen van logsquote:[17:29] <Silmarwen> gpd ik mag er niet posten van knut
[17:29] <Knut|Rookt> Idd
[17:29] <Knut|Rookt> Gpd is nerds!
[17:29] <Knut|Rookt> Erge nerds.
[17:29] <bosbeetle>![]()
![]()
![]()
[17:29] <Knut|Rookt> Die kotsen op meetings
[17:29] <bosbeetle> jeh!
[17:29] <Knut|Rookt> Daar wil je niet mee in aanraking komen.
[17:29] <Silmarwen> gpd is kjoet
whehehequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:35 schreef Silmarwen het volgende:
Hij heeft het er moeilijk mee de arme schat
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe
proef ik hier een licht sadomasochistische inslag in jullie relatie![]()
Hiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:34 schreef SuperWeber het volgende:
*** Hoi ***
*** Ik ben een gpd-nerd ***
Helloquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hi
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:12 schreef Dance-Commander het volgende:
als ik een vriendin had, zou ik ook niet graag willen dat ze in t GPD post..
hoe zo ofzo !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:23 schreef Dance-Commander het volgende:
morgen avond, in hellendoorn ofzo
nou dat dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef Dance-Commander het volgende:
5 á 8 á 16!
nou, zo ofzo dat ik niet precies wist waar ze spelen, en het me ook niet echt boeit, aangezien ik opgehaald word...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe zo ofzo !
sub-idee!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nou dat dus
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
sub-idee!
BB en ik gaan jou koppelen aan een leuke vrouw!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Dance-Commander het volgende:
ik wil niet met BB gekoppeld worden
Je hoeft niet zo'n kutopmerking erachter aan te gooien dan PP!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef Dance-Commander het volgende:
met jou ook niet echt trouwens, maar als de keuze uit jou en BB bestond, koos ik voor jou!
avonturen park hellendoornquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Nouk het volgende:
Hellendoorn, daar is ook iets van een pretpark ofzo.
quote:Trouwens PP, BB en ik gaan je koppelen.
verkloot-je-kwoot-je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]waarom wordt ik daar nou weer bij betrokken, koppelen berokkend meer leed aan de samenleving dan een financiele bijsluiter kan voorspellen
Heus niet. PP heeft liefde nodig zoals je al zei, anders wordt ie oud, rimpelig & verbitterd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waarom wordt ik daar nou weer bij betrokken, koppelen berokkend meer leed aan de samenleving dan een financiele bijsluiter kan voorspellen
damn, oud en rimpelig, dat lijkt me echt niets idd!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Heus niet. PP heeft liefde nodig zoals je al zei, anders wordt ie oud, rimpelig & verbitterd.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP heeft liefde nodig zoals je al zei
Kijk en het feit dat je al gewend bent aan dat verbitterd zijn is het ernstigste!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
damn, oud en rimpelig, dat lijkt me echt niets idd!
kijk, daar ga je de mist in, mensen die ik alleen via internet ken, deel ik zo niet in.. alleen misschien op persoonlijkheid, maar dat is alleen hoe ze via internet overkomen, niet IRL...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kijk en het feit dat je al gewend bent aan dat verbitterd zijn is het ernstigste!
Daar gaan we dus wat aan doen.
Wil je misschien een top 10 van leuke fokdames opstellen? Als voorbeelden in welke richting we moeten denken.
oeh wat een wijsheid ineens je stelt met teleur PPquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
kijk, daar ga je de mist in, mensen die ik alleen via internet ken, deel ik zo niet in.. alleen misschien op persoonlijkheid, maar dat is alleen hoe ze via internet overkomen, niet IRL...
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik aan de foto's kon zien op wat voor types je valt, meer onschuldig of juist niet...maar goed, je ideale type even omschrijven dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
kijk, daar ga je de mist in, mensen die ik alleen via internet ken, deel ik zo niet in.. alleen misschien op persoonlijkheid, maar dat is alleen hoe ze via internet overkomen, niet IRL...
nu je toch [off-topic] gaat,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef Nouk het volgende:
Ik hebchocoladecake
Die 2de punctie heeft ook te weinig cellen gehaald dus geen definitieve uitslag, al hadden ze wel wat poliepen ofzo? gevonden. Maar ze vermoeden wel dat t fout zit dus ik heb al een gesprek met een chirurg 2 juli, dus erg positief zal t niet zijn..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nu je toch [off-topic] gaat,
uitslag??
Na d'r zijn drie artsen bij en 2 zusters, de eerste keer wisten ze al niet zeker of ze genoeg haden meteen d'r na, want die bobbel is niet zo groot he, dus moeilijk d'r inprikken. Toen was het dus niet genoeg, moest het overnieuw, had ik een andere arts waarvan ik iig meer het idee had dat ie wist wat ie deed, en hij zei nog: nu hebben we zeker genoeg cellen hoor. Maja blijkbaar niet dus, beetje vreemd allemaal, wat ik nu bij die chirurg moet weet ik amper, durven ze zeker niet te zeggen ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:52 schreef Dance-Commander het volgende:
had je een schele zuster ofzo die alle 2 de keren moest prikken?
Typ ik zo'n verhaal he! En dan zo'n reactie!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef Dance-Commander het volgende:
oh..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
wat heb je voor bobbels nouk ?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
wat heb je voor bobbels nouk ?
oeh ernstig waar ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kankur.
Ehm schildklierkanker.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh ernstig waar ?
Da's nie tof mêb...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ehm schildklierkanker.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ehm schildklierkanker.
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Da's nie tof mêb...
Gelukkiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Neuh niet echt
Maar d'r schijnen niet zoveel mensen aan dood te gaan hoor, dus t valt wel mee.
toch een redelijke hormoon afscheider die schildklier !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Neuh niet echt
Maar d'r schijnen niet zoveel mensen aan dood te gaan hoor, dus t valt wel mee.
Mag best hoor, je mag me nu met recht een kankerwijf noemenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef Dance-Commander het volgende:
*note to self, Nouk eventjes niet dood-verwensen..
discriminatie !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef Dance-Commander het volgende:
*note to self, Nouk eventjes niet dood-verwensen..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mag best hoor, je mag me nu met recht een kankerwijf noemen.
Misschien zit er alleen een bobbel en dat is het..waarschijnlijk is dat het. En ze halen dan gewoon een gedeelte weg van je schildklier, tegenwoordig kunnen ze hem zelfs helemaal wegalen..want volgens mij helpt de schildklier alleen mee je eten verteren en scheid het geen belangrijke hormonen af..geloof kquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch een redelijke hormoon afscheider die schildklier !
Weheheheequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]das nu niet leuk meer tyfusleier
!
groeihormonen maar als je volgroeid bent heb je daar minder aan. Maar dan nog zonder schildklier loopt de spijsvertering niet zo gemakkelijk als met !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien zit er alleen een bobbel en dat is het..waarschijnlijk is dat het. En ze halen dan gewoon een gedeelte weg van je schildklier, tegenwoordig kunnen ze hem zelfs helemaal wegalen..want volgens mij helpt de schildklier alleen mee je eten verteren en scheid het geen belangrijke hormonen af..geloof k
Naja het is al kanker zeg maar, vrijwel zeker. Dus ja een stukkie weg dan denk, zal wel niet zo problematisch zijn hoop k..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
groeihormonen maar als je volgroeid bent heb je daar minder aan. Maar dan nog zonder schildklier loopt de spijsvertering niet zo gemakkelijk als met !
dus gewoon hopen op geen kankur of als het moet een stukkie weg.
Ja de schildklier heeft een grote functie bij je stofwisseling, dus als je een te traag werkende heb, kan je je eten niet snel genoeg verteren enzo, dan zit het vet er heel snel aan, voordat je het kan verwerken. En met een te snel werkende schildklier wordt het eten zo snel verwerkt dat je het niet eens opneemt en wordt je dus heel dun. Ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
de schildklier heeft toch ook iets met de hormoonhuishouding te maken?
m'n tante heeft er ook "wat" mee, en die heeft vrij veel moeite om op gewichtte blijven...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
welzeker hormoon huishouding dus !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
de schildklier heeft toch ook iets met de hormoonhuishouding te maken?
m'n tante heeft er ook "wat" mee, en die heeft vrij veel moeite om op gewichtte blijven...
ja en dat is allemaal hormoon gestuurdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja de schildklier heeft een grote functie bij je stofwisseling, dus als je een te traag werkende heb, kan je je eten niet snel genoeg verteren enzo, dan zit het vet er heel snel aan, voordat je het kan verwerken. En met een te snel werkende schildklier wordt het eten zo snel verwerkt dat je het niet eens opneemt en wordt je dus heel dun. Ofzo.
Dat begrijp ik. Mijne werkt dus wel goed, alleen een kleine bobbel, dus ach.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en dat is allemaal hormoon gestuurd
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Mijne werkt dus wel goed, alleen een kleine bobbel, dus ach.
Ja als het dus niet uitgezaaid is, dat hopen we dan maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jup stukkie eraf niks aan het handje (en soort frietje stoof voor FF)
houd zijn fingers crossed voor Noukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja als het dus niet uitgezaaid is, dat hopen we dan maar.
Hehe bedankt, t komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
houd zijn fingers crossed voor Nouk
tis dat ik dr niet in geloof maar anders zou ik een gebedje voor je doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe bedankt, t komt vast wel goed.
dat zei ik !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:59 schreef Dance-Commander het volgende:
en 't is in HELLENDOOREN!!!!
nee je zingt het zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Nouk het volgende:
Hellendooren schrijf je t nou weer zo?
Moeilijke plaats hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee je zingt het zo
voetbal op een groot scherm, daarna herrie op een groot podium!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:01 schreef Nouk het volgende:
Maar morgen is toch voetbal, hoe kan je nou dan gaan meeten?
voetbal groot schermquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:01 schreef Nouk het volgende:
Maar morgen is toch voetbal, hoe kan je nou dan gaan meeten?
dat zei ik dus !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
voetbal op een groot scherm, daarna herrie op een groot podium!
Dat is dan wel weer leuk en gezallig!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voetbal groot schermgevolgd door een concert
![]()
Kan het niet ook nog toevallig goedaardig zijn??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja als het dus niet uitgezaaid is, dat hopen we dan maar.
grieken landquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:07 schreef Nouk het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
nee, dat zei ik, en jij herhaalde 't!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat zei ik dus !
Nou ze gingen dus t twee keer onderzoeken, dat deed al vet pijn enzo, maar dr kwam de tweede keer uit dat er wel poliepen ofzo zaten? Dat is niet goed, maar niet definitief kwaadaardig, dus misschien dat ze nu het zekere voor het onzekere willen nemen maar dat hoor k van de chirurg binnekort..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Kan het niet ook nog toevallig goedaardig zijn??
BB volgt t voetbal?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
grieken landjeaaaah
potàto potátoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nee, dat zei ik, en jij herhaalde 't!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
grieken landjeaaaah
jah is that a crime ... ik ben alleen tegen oranje iconen verder is dat voetbal niet extreem vervelend ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:11 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
BB volgt t voetbal?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die 2de punctie heeft ook te weinig cellen gehaald dus geen definitieve uitslag, al hadden ze wel wat poliepen ofzo? gevonden. Maar ze vermoeden wel dat t fout zit dus ik heb al een gesprek met een chirurg 2 juli, dus erg positief zal t niet zijn..
echo....o...o....o...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ze gingen dus t twee keer onderzoeken, dat deed al vet pijn enzo, maar dr kwam de tweede keer uit dat er wel poliepen ofzo zaten? Dat is niet goed, maar niet definitief kwaadaardig, dus misschien dat ze nu het zekere voor het onzekere willen nemen maar dat hoor k van de chirurg binnekort..
Huilie!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jah is that a crime ... ik ben alleen tegen oranje iconen verder is dat voetbal niet extreem vervelend ofzo
of val ik nu uit mn rol
De copy paste moet ik nog uitvinden enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
[..]
echo....o...o....o...
iddquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oranje iconen
Wellus!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:16 schreef Nouk het volgende:
SW, jij zit ook nooit meer op irc!
Wellus... Heb alleen nogal wat feestjes en zuippartijen achter de rugquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:17 schreef Dance-Commander het volgende:
idd, en ET doe je ook al niet meer!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* SuperWeber heeft nog een social life
excuse moi !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Dance-Commander het volgende:
goedje?
nee, jij maakt veel kans bij borisquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef Nouk het volgende:
Hmmm. Maar dat zijn gewoon onwijs mooie onbereikbare vrouwen.
en dat trekt hem aan dus regel een onbereikbare koppelpogingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef Nouk het volgende:
Hmmm. Maar dat zijn gewoon onwijs mooie onbereikbare vrouwen.
Boris is bereikbaarder dan Bjork!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nee, jij maakt veel kans bij boris
quote:Uw zoekbewerking - ****** ***** - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
razdingus is volgens mij ook in diezelfde categorie in te delen, als ik op dr fotoboek af moet gaan..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Boris is bereikbaarder dan Bjork!
En ik wil Boris niet, alleen voor een keertje.
Maargoed, uit deze vrouwen kunnen we dus wel een soort type vormen.
Knap, een apart, niet alledaags gezicht, lang haar.
Ja, t schiet echt ontzettend op
Maar bv. die Razztwizzle ofzo, die vond je ook wel wat he?
Absoluuuuuut niet. Totaaaaaaaal andere categorie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:30 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
razdingus is volgens mij ook in diezelfde categorie in te delen, als ik op dr fotoboek af moet gaan..
typisch iets voor een cynisch konijn met een homo icoonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:32 schreef Nouk het volgende:
Veel makkelijke categorie, een slim uitziend meisje, eigenzinnig en zeker met een eigen smaak. Een theather-achtig-dichterig type.
BS in vrouw vormquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:32 schreef Nouk het volgende:
Een theather-achtig-dichterig type.
BS dichterigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:34 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
BS in vrouw vorm
dat zei ik dus !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:35 schreef Nouk het volgende:
Griekenland doooor!
nee, je herhaald, wederom!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat zei ik dus !
Ik eerder!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat zei ik dus !
moet zeker weer van thomas en paul zijn ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik eerder!
Ik wil een nieuw usericon, iets vrolijks.
Nee, geen personen d'r in.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
moet zeker weer van thomas en paul zijn ?
Wel in combi met roze en geel dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:38 schreef Dance-Commander het volgende:
oranje nouk, neem iets oranje-achtig
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:40 schreef Dance-Commander het volgende:
of iets knipperend!
doet t ook altijd goed...
JK.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens van wie is je sig nouk ?
zo hey wat een vleierijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
JK.
Ja, best wel overdreven, k haal m binnekort wel weer weg denk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo hey wat een vleierij
DCC!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb er een gemaakt maar mn ftp programis verlopen
zeg dat dan maar dan kom ik op zoiets lelijks als je nu hebtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:01 schreef Nouk het volgende:
Owww djeez! Daar ga ik dus niet mee lopen he!
Ik wilde meer een soort retro flower power iets ofzo.
Hmz.
Toch lief hoor BB!
Juist zoiets dan! Als ik nu heb, maar dan niet zo klein en mooi natuuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg dat dan maar dan kom ik op zoiets lelijks als je nu hebt
Ohh ff goed kijken!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.catcouture.com/current_season.htm
ook nog bloemetjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:07 schreef Nouk het volgende:
Maar d'r zijn geen bloemetjes!
Daar heb ik ook aan gedacht, ook aan Ballack. Maar toch, zoveel reacties en een persoon in je avatar heb je t toch snel mee gehad denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:09 schreef Dance-Commander het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik wel weer leuk. FF kijken of die achtergrond niet te zwart is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Viel Spass.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:12 schreef Dance-Commander het volgende:
hmm, saai dit, ik ga ff een dvdtje kijken ofzo
haiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:14 schreef Querk het volgende:
Hoi!
ik heb ook al een posicoon nu !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:26 schreef Nouk het volgende:
Ja zo een zag ik ook al, maar is weer zo somber he, dat wil ik juist nu niet.
Nog lastig hoor, zo'n goed ding vinden..
Ehm k snap t niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb ook al een posicoon nu !
zwart duister doordringend positief dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ehm k snap t niet?
Ja maar dat past misschien bij je. Niet bij mij, ik ben sprakelend en wil een sprankelende avatarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zwart duister doordringend positief dus
Ja, neem die anders weer. Wel een mooie kleur vind ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
met mijn huidige icoon reageert niemand op me
toen ik deze [afbeelding] reageerde iedereen
dat kan niet want dat is nu ophion's icoonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, neem die anders weer. Wel een mooie kleur vind ik.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:31 schreef Nouk het volgende:
Maar nu vinden ze me veel sneller dom met deze avatar en met acda & de munnik ben ik eerder suf. Als ik Ballack zou nemen was ik een breezer die op onbereikbare mannen geilt, het is allemaal zooo simpel.
Ja maar wat! help!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]!
bedenk dan iets sprankelends
Flauwerd!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
deze is wel sprankelend ettoL
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja maar wat! help!
groenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
Hoe vind je deze
Oh dat zou wel kewl zijn! Niet TE druk he!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
groen
*Bosbeetle gaat proberen daar beweging in te zetten
je linkt maar raakquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:53 schreef Nouk het volgende:
Mag ik m linken naar jouw server of haal je m er zo af?
zoek een scriptkiddie en vraag of hij zo'n wisselend icoon voor je maaktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef Nouk het volgende:
Ooooooooh die vierde is ooook leuk!
Hmmm ja zou ik kunnen doen. Maar dan wordt het echt veeeel te druk denk ik. Ik vind deze echt leukkkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoek een scriptkiddie en vraag of hij zo'n wisselend icoon voor je maakt
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel, toch lief van je!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey doe eens niet
whehehe u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel, toch lief van je!
doeg en nogmaalsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:04 schreef Nouk het volgende:
Ik ga slapen zo denk ik. Veel plezier op die meet morgen in Hellendoorn ofzo
En nogmaals bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |