abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 17:13:06 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_20184095
Jaja wij mensheid (vooral de mannen) zijn toch echte jagers verzamelaars (de vrouwen zorgen voor rendable akkerbouw en dat soort verstandige dingen )

Maar in hoeverre is dat nog door ontwikkeld in de hedendaagse man. M.a.w. zie jij de muis al van ver in zijn toch niet erg verdekte schuilplaats waarna je met een woeste sprong hem al te pakken hebt voordat hij weg kan glippen.

Ben jij het eerst van allemaal bij de afstands bediening terwijl je al je mede stijders van je af slaat en toch nog op zo'n manier dat hij geen kans ziet tijdig te ontsnappen ! ?

Ben jij dankzij uitgekiende sluip technieken de enige die de zak chips bereikt en op hebt voordat moeder de vrouw aangeeft dat daar veel caloriën en slechte vetten in huizen :')

Gaat jouw verzamel drang zover dat alle nootjes en kaasplankjes voor jouw neus staan bij een feestje ! En zorg je er dan ook voor dat deze niet geroofd kan worden door krijglustige derden ?

kortom waarin blijkt jouw jagersinstinct en verzamel woede ???
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_20184119
Ik jaag zo nu en dan wel eens een biertje naar binnen. Maakt mij dit een echte man?
pi_20184120
Ik zie nooit een muis
pi_20184133
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zie nooit een muis
Zei er iemand kat?
pi_20184222
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Zei er iemand kat?
Poes!
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 17:19:56 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_20184269
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zie nooit een muis
misschien komt dat omdat je niet weet hoe ze er precies uitzien

dit is voorbeeldje

vrijdag 25 juni 2004 @ 17:26:10 #7
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20184419
Ik bijt gewoon meteen of ga huilen. Zo krijg ik altijd alles als eerste
pi_20184995
Ik besluip en bespring jonge meisjes.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 juni 2004 @ 17:55:01 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20185047
je -smiley doet het niet
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20185059
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Jaja wij mensheid (vooral de mannen) zijn toch echte jagers verzamelaars (de vrouwen zorgen voor rendable akkerbouw en dat soort verstandige dingen )

Maar in hoeverre is dat nog door ontwikkeld in de hedendaagse man. M.a.w. zie jij de muis al van ver in zijn toch niet erg verdekte schuilplaats waarna je met een woeste sprong hem al te pakken hebt voordat hij weg kan glippen.

Ben jij het eerst van allemaal bij de afstands bediening terwijl je al je mede stijders van je af slaat en toch nog op zo'n manier dat hij geen kans ziet tijdig te ontsnappen ! ?

Ben jij dankzij uitgekiende sluip technieken de enige die de zak chips bereikt en op hebt voordat moeder de vrouw aangeeft dat daar veel caloriën en slechte vetten in huizen

Gaat jouw verzamel drang zover dat alle nootjes en kaasplankjes voor jouw neus staan bij een feestje ! En zorg je er dan ook voor dat deze niet geroofd kan worden door krijglustige derden ?

Dude in wat voor huis woon jij in godsnaam. Jagen op de afstandsbediening, vechten om chips en een verzameldrang? Man ik ben te lui om voor dat soort zaken op te staan. Daarom heb je dan ook een vriendin of klein zusje.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:59:28 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_20185141
ik jaag nog echt op bizons met pijl en boog wel te verstaan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:01:30 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_20185188
Ik jaag zo nu en dan op de Fipo. In dit topic ff niet trouwens. En zo heb je ook VAC en Croupouque, die zitten midden in hun TTT-jachtseizoen.

Laat ik de jacht van de crew op de baggeraars niet vergeten. Wat dat betreft zijn Yvonne en Inso best mannelijk bezig
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:03:31 #13
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20185227
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:55 schreef eSSe het volgende:

[..]

Dude in wat voor huis woon jij in godsnaam. Jagen op de afstandsbediening, vechten om chips en een verzameldrang? Man ik ben te lui om voor dat soort zaken op te staan. Daarom heb je dan ook een vriendin of klein zusje.
ja, inderdaad... in de electronicawinkel ga ik meteen op jacht naar een 2e, 3e en 4e afstandsbediening... Scheelt me later weer een hoop werk..

ik noem het "vooruit denken"
pi_20185237
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:01 schreef Pool het volgende:
Laat ik de jacht van de crew op de baggeraars niet vergeten. Wat dat betreft zijn Yvonne en Inso best mannelijk bezig
pi_20185260
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

ja, inderdaad... in de electronicawinkel ga ik meteen op jacht naar een 2e, 3e en 4e afstandsbediening... Scheelt me later weer een hoop werk..

ik noem het "vooruit denken"
Ga jij zelf helemaal naar die electronicawinkel? Jij bent gek....
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:05:24 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20185264
Ik jaag op boeven. Ik probeer ze ook te verzamelen maar ik mag ze niet zo heel lang houden.
De meeste boeven van ik daardoor heel vaak. Dat houdt het jachtinstinct wel lekker scherp.
Ik sluip bij nacht en ontij door straten, parken en door woningen om ze te bespringen en zeul ze trots mee naar het gevang.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:05:26 #17
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_20185265
ik ga altijd grommen als ik een lekker hapje zie lopen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:08:43 #18
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20185354
esse je avatar die wilde ik gebruiker damnit!!!

Hijs cool
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 19:09:19 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_20186802
ik heb mijn jacht instinct uitgebreid met een goed zicht (de bril is alleen als camouflage net als superman) Ik zie een leeg plekje op een teras al van een kilometer afstand en speur dan de omgeving af voor kapers op de kust die ik dan zorgvuldig afleidt en zelf de plek opeis
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:10:30 #20
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_20186832
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:05 schreef eSSe het volgende:

[..]

Ga jij zelf helemaal naar die electronicawinkel? Jij bent gek....
ik bedoel, ja, ik helemaal zelf op jacht naar de telefoon
pi_20186953
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik cirkel als een hongerige jakhals om de frituurpan op feestjes en ik heb de neiging om software te downloaden, op cd te branden en vervolgens nooit te gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 19:15:36 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_20186978
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik cirkel als een hongerige jakhals om de frituurpan op feestjes en ik heb de neiging om software te downloaden, op cd te branden en vervolgens nooit te gebruiken.
juist daar spreekt een ware jager/verzamelaar !
pi_20187171
Verder houd ik ook altijd in de gaten of er wel genoeg bier is tijdens feestjes, als ik de indruk heb dat het op zijn einde loopt zorg ik altijd dat ik nog even ergens een paar flesjes onopvallend weg zet.

En natuurlijk nemen we ook altijd minstens 1 fles bier voor onderweg mee als we vertrekken van het feest, die vaak maar half opgedronken wordt, of niet eens aangebroken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20187221
Tss , van mijn jachtverhalen krijgen de meeste van jullie kippenvel.
Zo was ik ooit eens in Oost-Siberie aan het jagen op de laatst overgebleven mamoet , in niets gehuld dan mijn lendedoek gemaakt van een speciaal soort papyrus gekregen van een stamhoofd na ik hun dorp had gered van 4 hondsdolle Hyena's.
Ik trad dus in de voetsporen van deze mamoet , toen ik hem op een paar km genaderd was sprinte ik op hem af en met een verdomd goed uitgekiende sprong vloog ik bij hem in zijn nek alwaar ik met mijn blote tanden zijn slagader doorbeet.

Nu jullie.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 19:26:37 #25
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_20187277
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , van mijn jachtverhalen krijgen de meeste van jullie kippenvel.
Zo was ik ooit eens in Oost-Siberie aan het jagen op de laatst overgebleven mamoet , in niets gehuld dan mijn lendedoek gemaakt van een speciaal soort papyrus gekregen van een stamhoofd na ik hun dorp had gered van 4 hondsdolle Hyena's.
Ik trad dus in de voetsporen van deze mamoet , toen ik hem op een paar km genaderd was sprinte ik op hem af en met een verdomd goed uitgekiende sprong vloog ik bij hem in zijn nek alwaar ik met mijn blote tanden zijn slagader doorbeet.

Nu jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')