Zei er iemand kat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zie nooit een muis
misschien komt dat omdat je niet weet hoe ze er precies uitzienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zie nooit een muis
Dude in wat voor huis woon jij in godsnaam. Jagen op de afstandsbediening, vechten om chips en een verzameldrang? Man ik ben te lui om voor dat soort zaken op te staan. Daarom heb je dan ook een vriendin of klein zusje.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Jaja wij mensheid (vooral de mannen) zijn toch echte jagers verzamelaars (de vrouwen zorgen voor rendable akkerbouw en dat soort verstandige dingen)
Maar in hoeverre is dat nog door ontwikkeld in de hedendaagse man. M.a.w. zie jij de muis al van ver in zijn toch niet erg verdekte schuilplaats waarna je met een woeste sprong hem al te pakken hebt voordat hij weg kan glippen.
Ben jij het eerst van allemaal bij de afstands bediening terwijl je al je mede stijders van je af slaat en toch nog op zo'n manier dat hij geen kans ziet tijdig te ontsnappen ! ?
Ben jij dankzij uitgekiende sluip technieken de enige die de zak chips bereikt en op hebt voordat moeder de vrouw aangeeft dat daar veel caloriën en slechte vetten in huizen![]()
Gaat jouw verzamel drang zover dat alle nootjes en kaasplankjes voor jouw neus staan bij een feestje ! En zorg je er dan ook voor dat deze niet geroofd kan worden door krijglustige derden ?
kortom waarin blijkt jouw jagersinstinct en verzamel woede ???
ja, inderdaad... in de electronicawinkel ga ik meteen op jacht naar een 2e, 3e en 4e afstandsbediening... Scheelt me later weer een hoop werk..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:55 schreef eSSe het volgende:
[..]
Dude in wat voor huis woon jij in godsnaam. Jagen op de afstandsbediening, vechten om chips en een verzameldrang? Man ik ben te lui om voor dat soort zaken op te staan. Daarom heb je dan ook een vriendin of klein zusje.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:01 schreef Pool het volgende:
Laat ik de jacht van de crew op de baggeraars niet vergeten. Wat dat betreft zijn Yvonne en Inso best mannelijk bezig
Ga jij zelf helemaal naar die electronicawinkel? Jij bent gek....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ja, inderdaad... in de electronicawinkel ga ik meteen op jacht naar een 2e, 3e en 4e afstandsbediening... Scheelt me later weer een hoop werk..![]()
ik noem het "vooruit denken"
ik bedoel, ja, ik helemaal zelf op jacht naar de telefoonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:05 schreef eSSe het volgende:
[..]
Ga jij zelf helemaal naar die electronicawinkel? Jij bent gek....
Ik cirkel als een hongerige jakhals om de frituurpan op feestjes en ik heb de neiging om software te downloaden, op cd te branden en vervolgens nooit te gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
kortom waarin blijkt jouw jagersinstinct en verzamel woede ???
juist daar spreekt een ware jager/verzamelaarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik cirkel als een hongerige jakhals om de frituurpan op feestjes en ik heb de neiging om software te downloaden, op cd te branden en vervolgens nooit te gebruiken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , van mijn jachtverhalen krijgen de meeste van jullie kippenvel.
Zo was ik ooit eens in Oost-Siberie aan het jagen op de laatst overgebleven mamoet , in niets gehuld dan mijn lendedoek gemaakt van een speciaal soort papyrus gekregen van een stamhoofd na ik hun dorp had gered van 4 hondsdolle Hyena's.
Ik trad dus in de voetsporen van deze mamoet , toen ik hem op een paar km genaderd was sprinte ik op hem af en met een verdomd goed uitgekiende sprong vloog ik bij hem in zijn nek alwaar ik met mijn blote tanden zijn slagader doorbeet.
Nu jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |