quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:39 schreef Sidekick het volgende:![]()
![]()
ONZ lijkt me beter ja.
Nou niet overdrijven he?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:05 schreef MikeyMo het volgende:
Als de LPF slim is jatten ze deze ideeen en vervangen het GL logo doordat van hun en het hoofd van Femke door Herben, Varela, Nawijn en/of Eerdmans
LPF en slim is idd vergezocht jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven he?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
LPF en slim is idd vergezocht ja
Die zien de humor er waarschijnlijk niet van in. :')quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:24 schreef MikeyMo het volgende:
zal ik ze naar Groen Links mailen?
ik ben ook bang van niet... GL-stemmers vinden grapjes op verjaardagen e.d. over minderheden ook vaak niet leukquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:30 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die zien de humor er waarschijnlijk niet van in.![]()
ze zien sowiezo nergens de humor van in
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:34 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, let ook op het detail bij het flatgebouw
helaas, ik moest het doen met internet materiaal dus groter dan dit komen ze nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Geniale posters...
Heb je ze ook in groter formaat, ik wil ze in Groningen wel gaan ophangen...
blaaaaat.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:07 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl GL juist de partij is die zich inzet voor internetgebruik geloof ik...
haha, lekker politiek antwoord. inhoudelijk helemaal nietsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
MAIL!!!
Beste Michael,
brief
een ideaalbeeld in de politiek staat vrijwel gelijk aan een fata morganaquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
ideaalbeeld
Duh, dat kon ik ook lezen op de sitequote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
MAIL!!!
Beste Michael,
Nog even een toelichting: GroenLinks is met een postercampagne gestart voor tolerantie en tegen discriminatie. Met de posters wil GroenLinks juist het goede voorbeeld geven en laten zien hoe het ook kan.
We zijn ons er van bewust dat wij met deze posters een ideaalbeeld neerzetten en dat het nog lang niet overal zo ver is.
Toch hebben wij er voor gekozen om juist tolerantie te promoten.
Met vriendelijke groet,
Kirsten Fröhlich
Publieksvoorlichter
Tweede Kamerfractie GroenLinks
Steun GROENLINKS en Word lid!
www.groenlinks.nl/lid
copy-pastequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh, dat kon ik ook lezen op de site
|
Forum Opties | |
---|---|