en het irritante is dat je het op de een of andere manier niet kan veranderen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer is de OP niet goed![]()
En ik ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en het irritante is dat je het op de een of andere manier niet kan veranderen....
wie is hier nou een prutser? een user of een mod die een post niet kan veranderen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Let dan ook gewoon op prutz0r.
zo dat ziet er grafisch behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Weer een shooter maar als ze er allemaal zo uit zien dan hoor je mij niet zeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Conflict: Vietnam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude, ik heb niet om die bug gevraagd,quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wie is hier nou een prutser? een user of een mod die een post niet kan veranderen?
Preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:50 schreef DinoPK het volgende:
[..]
zo dat ziet er grafisch behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Weer een shooter maar als ze er allemaal zo uit zien dan hoor je mij niet zeuren.
Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Let dan ook gewoon op prutz0r.
Het is een 3rd person shooter, zoals Nam`67 dus.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies
En het liefste unlimited ammo
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, lekker slowchatten :')
*Eenschquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha!!
De aankomende grote hit op de PS2 gaat NIET online..
GTA:SA dus...
GT4 wordt ook al keer op keer uitgesteld omdat ze bang zijn dat de servers het niet trekken als er zoveel mensen online gaan...
Wij betalen dan wel, maar dan HEB je ook wat...
Een keertje CC van iemand in de familie nemen. brutaal mens heeft de halve wereld. Je hebt 'm ook maar 1x nodig (tenzij je content gaat downloaden), daarna verleng je 'm elk jaar met een starterskitjequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
toch is het jammer dat voor live een creditcard nodig is, maandelijkse incasso zou beter zijn geweest (voor mij dan)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha!!
De aankomende grote hit op de PS2 gaat NIET online..
GTA:SA dus...
GT4 wordt ook al keer op keer uitgesteld omdat ze bang zijn dat de servers het niet trekken als er zoveel mensen online gaan...
Wij betalen dan wel, maar dan HEB je ook wat...
Je bent nog te jong voor een studenten CC?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
dankje, dan smeer ik mijn zus een cc aan. Koop ik een xbox en ga ik gamen
Ik wil het gelijk goed doen: eurocard goldquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent nog te jong voor een studenten CC?
Die heb ik, werkt perfect.. Alleen bestel je echt TE snel dingen op play.com daarna...
In het FSW topic staat trouwens dat de EU versie OOK de army bonus heeft.
Lekker random terroristen aan gort schieten dus.
Nee, je inkleurplaatje van een goldcard telt niet Gieling.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik wil het gelijk goed doen: eurocard gold
tobadquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je inkleurplaatje van een goldcard telt niet Gieling..
PGR2quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef mordradead het volgende:
ik ben 16, ach wat wordt volgend jaar wel 18.... welke game moét ik bij mijn xbox halen?
Kotor,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef mordradead het volgende:
ik ben 16, ach wat wordt volgend jaar wel 18.... welke game moét ik bij mijn xbox halen?
ik denk dat ik niet ga racen maar ga tennisenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef gieling het volgende:
[..]
PGR2
Mooi pakket, ben je voor 230 euro klaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga denk ik deze pack halen: X-box + Topspin + 2s controllers + X-box live proefabbo(die pack bestaat toch? )
En dan RS3 erbij
**gelukkig isquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga denk ik deze pack halen: X-box + Topspin + 2s controllers + X-box live proefabbo(die pack bestaat toch? )
En dan RS3 erbij
goed juist; straks moet je ook zijn nintendo tirades aanhorenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi pakket, ben je voor 230 euro klaarAlleen heb je dan geen headset, da's minder.
ja joh?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef Rahl het volgende:
dubieuze TT
IK zal mijn cube niet verwaarlozen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk, al die hardcore GC-ers die ook een XBOX kopen,!
.
Zolang alle "hardcore" Xboxers ook een Cube hebben zie ik geen problemenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk, al die hardcore GC-ers die ook een XBOX kopen,!
.
Ik denk toch echt dat het andersom meer is inmiddels..quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zolang alle "hardcore" Xboxers ook een Cube hebben zie ik geen problemen![]()
Ik denk dat die games iets te hoog gegrepen zijn voor deze *ahum bepaalde groepquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In the Edge van deze maand staat ook een preview van dit spel. Volgens hun is het een old school RPG met de humor van The Secret of Monkey Island.quote:A Bard's Tale
Brian Fargo is what we like to refer to as a "creative genius." Responsible for several innovative games, including Wasteland and Baldur's Gate: Dark Alliance, Fargo decided to create his own development studio a few years ago. Now inXile entertainment is preparing to release its first title, The Bard's Tale. If that name sounds familiar, it's because Fargo created the original Bard's Tale 20 years ago for the PC. But this isn't the same old dungeon crawl. Instead, inXile decided to make a parody to RPGs using the same engine that powers Champions of Norrath for the PS2.
With fierce, biting humor and a great combat system, The Bard's Tale could be the sleeper hit of the year. Coming to PS2 and Xbox this fall and PC in early 2005, The Bard's Tale is already a favorite among the IGN editors.
http://xbox.ign.com/articles/511/511957p1.html
Video Preview (insider):
http://insider.ign.com/do(...)idpreview_052404.mov
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In the Edge van deze maand staat ook een preview van dit spel. Volgens hun is het een old school RPG met de humor van The Secret of Monkey Island.Lijkt mij persoonlijk erg leuk. Qua stijl en uitgangspunt spreekt dit spel me meer aan dan Sudeki.
Xbox en GC: check!quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In the Edge van deze maand staat ook een preview van dit spel. Volgens hun is het een old school RPG met de humor van The Secret of Monkey Island.Lijkt mij persoonlijk erg leuk. Qua stijl en uitgangspunt spreekt dit spel me meer aan dan Sudeki.
Ze hebben tevens naar de fans geluisterd en de cam gefixedquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:56 schreef Strolie75 het volgende:Tecmo
Dat is pas een update! En nog gratis ook.
Persoonlijk had ik niet zo'n moeite met de cam. En normaal ben ik vrij kieskeurig wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Ze hebben tevens naar de fans geluisterd en de cam gefixed![]()
quote:Leaked Xenon spec looks genuine, say experts
23/06/2004
by GamesIndustry.biz
A document purporting to be the currently planned specification for Microsoft's next-generation console has been leaked onto the Internet, and information in it tallies with what the company has told development partners, gi.biz has learned.
Although the document, which claims to have been authored by Pete Isensee at the Xbox Advanced Technology Group, admits that many of its figures are subject to change, developers working on Xenon technology have confirmed to us today that the details it contains are genuine.
The hardware overview outlines a system with three 3.5Ghz PowerPC G5 CPU cores, built onto one silicon die, a 500Mhz ATI graphics unit with a 10Mb on-board framebuffer and 256Mb of main RAM shared between the graphics unit and CPU system.
The document notes that the speed of the CPU cores, the graphics core and the amount of RAM are subject to change in the final specification for the system - so aside from being unsurprising in themselves, they are only an indication of Microsoft's current thinking on the console, rather than a set in stone specification.
However, a number of interesting additional features are revealed for the first time in the document - and it is these which our development sources have fingered as confirming the veracity of the leak.
The ATI graphics unit will have the ability to read directly from the Level 2 cache on the CPU cores - effectively providing a 1Mb shared "scratch pad" which can be accessed from all three CPU cores and the GPU, a unique feature of the system which has not been widely known outside the development community until now.
The document also reveals that the GPU will implement a number of unique and powerful extensions to the pixel and vertex shader systems in DirectX 9.0 - including the ability for shaders to fetch directly from the console's main memory, which should open up the possibility of implementing many previously impossible features in shader code.
Xenon is set to ship with a 100mb network socket (compared with a 10mb socket in the Xbox) and USB2 sockets for connecting storage devices, cameras, microphones and other such devices, according to the outline, and will once again support four controllers.
The document does not answer the questions being posed about the inclusion of a hard-drive in the system - stating only that no decision has yet been taken, but that if one does not ship as standard, it will certainly be available as an integrated extra. This certainly seems to imply that the decision is being made on a cost basis - with the hard drive being a non-essential component that could potentially drive the manufacture cost of the console up drastically.
Interestingly, the outline acknowledges that developing games which take advantage of the system will be "a daunting task," going on to explain that "writing multithreaded games is not trivial." A number of elements of the Xenon system software (a Windows NT based operating system) will be designed to take advantage of the multiprocessor nature of the system, it claims, while the Xbox ATG is working on ways of offloading graphics work to the CPUs of the machine.
Developers working on Xenon technology to whom we showed the document today confirmed that it tallies with what they have been told by Microsoft about the specification of the new console - even down to the continuing procrastination over making a decision on RAM size and the inclusion of a hard drive, both issues which have not been solved as yet.
"I've not actually seen this specific document coming from Microsoft," one developer told us this afternoon, "but there's certainly nothing in there which doesn't fit with what they've been telling us. If this is a hoax, which I doubt, it's a hoax so close to the truth that it hardly makes any odds."
The document itself goes into far more detail about the processing, graphics and audio systems on the Xenon console. It can be found in its entirety on the Xbox-Scene forum, where we believe it originated.
Eurogamer
Naja, het nieuws is nu juist dat ie wsl echt is, denk ik..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is oud nieuws, heb ik al een keer hier gelezen, maar was volgens mij fake.
quote:h three 3.5Ghz PowerPC G5 CPU cores, built onto one silicon die, a 500Mhz ATI graphics unit with a 10Mb on-board framebuffer and 256Mb of main RAM shared between the graphics unit and CPU system.
L-E-Z-E-Nquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is oud nieuws, heb ik al een keer hier gelezen, maar was volgens mij fake.
En dan vooral dit stukje Roy,quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
Nieuws is van gisteravond.
Teringdetering, wat een consolequote:developers working on Xenon technology have confirmed to us today that the details it contains are genuine
Nu nog backwards compatible en een mooi design en ik ben helemaal blij. De mogelijkheid om de HD los bij te kopen is op zich wel een mooie oplossing.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Teringdetering, wat een console!!
De backwards compatabilty zal me aan mn reet roesten..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu nog backwards compatible en een mooi design en ik ben helemaal blij. De mogelijkheid om de HD los bij te kopen is op zich wel een mooie oplossing.
XBox 2 is toch wel de next-gen console waar ik het meest benieuwd naar ben.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:47 schreef Chocobo het volgende:
OMG Ninja Gaiden 1.1 update !!
[...] heel veel nieuws [...]
Wow, wat vet zeg..quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:47 schreef Chocobo het volgende:
OMG Ninja Gaiden 1.1 update !!
Rest van de review ook gelezen? Ze zeiken het spel echt (terecht) af!quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:47 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!
Eurogamer over Driv3r
[..].
Ja, de preview had ik ook al gelezen en aan de hand daarvan heb ik m'n pre-order gecancelled..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rest van de review ook gelezen? Ze zeiken het spel echt (terecht) af!Je vraagt je af hoeveel Atari heeft betaald om ervoor te zorgen dat sommige gamebladen als PSM dat spel een cijfer als 90 hebben gegeven.
quote:In a break from its usual refusal to comment on rumours, Microsoft has branded stories carried by this and other sites relating to the company's plans for Xbox 2 as "pulp fiction" - but has failed to deny the stories, or to back up its allegations.
A statement apparently issued in response to our report earlier this week that Xbox 2 would not be backwards-compatible describes recent reports on Xbox 2 as "nothing more than pulp fiction" and says that "this media conjecture is irresponsible."
It goes on to question the credibility of sites reporting on Xbox 2, saying that "the credibility of any publication willing to compromise fact in favour of a catchy headline must be questioned. Xbox fans are smart enough to distinguish truth from sensational reporting."
However, at no point does the statement deny the accuracy of the story - saying only that "Microsoft hasn't made any announcements regarding the next generation, so it's far too early to speculate about specifics." In other words, if it's not an official Microsoft announcement, it's "irresponsible" to report it.
GamesIndustry.biz absolutely stands by the accuracy of its reporting on the backwards compatibility of the Xbox 2. This story was not "speculation" - it was based on comments made by an extremely senior member of the Xbox division at Microsoft, which were conveyed to journalists working on this site by a well-placed source close to the company.
At present, the technology to emulate Xbox hardware on the proposed Xbox 2 hardware simply does not exist - a fact which is acknowledged by a document released today which purports to be a leak of a white paper on the Xbox 2 ("Xenon") specification for developers.
"Although the architecture of the two consoles is quite different, Xenon has the processing power to emulate Xbox," the document claims. "Whether Xenon is backward compatible involves a variety of factors, not least of which is the massive development and testing effort required to allow Xbox games to run on Xenon."
This should come as no surprise, given that the Xenon hardware is based on the PowerPC G5 architecture. While Microsoft has successfully emulated the PC on previous PowerPC chips, albeit at a significant performance hit, it has not yet succeeded in doing so on the G5 - the first PowerPC chip to drop the x86-style "little endian" processing mode entirely, thus rendering the processing of x86 applications much more difficult.
Another factor may be the change from using NVIDIA as a GPU supplier to using ATI - while this element of the story is in the realms of speculation, it has been suggested that Microsoft would be unable to emulate NVIDIA's GPU functions on the ATI hardware without risking a lawsuit from NVIDIA.
Given the disparaging remarks made by senior members of the Xbox team about the importance of backwards compatibility in consoles, it seems highly unlikely, then, that the next-generation system will include this feature - even regardless of the comments made to our source, which effectively rule out backwards compatibility entirely.
Much will probably depend, however, on the consumer backlash to the company's current unofficial stance on the feature. Microsoft has previously demonstrated a willingness to change its mind over even huge issues such as its controller design when faced with enough criticism from consumers. A strong backlash now against the lack of backward compatibility in current plans for Xbox 2 could make a significant difference to the console giant's thinking, much as the strong response from consumers and developers alike to plans to axe the hard drive has led to this issue being considered afresh, with a decision on the future of the component in Xenon yet to be reached.
quote:In other words, if it's not an official Microsoft announcement, it's "irresponsible" to report it.
Nee, maar ik denk dat ik die ga halen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je RS3 Fliepke?
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:Laat Lexie dan ook een keer gamen
Snoopy Dogg Dogg?!?!?!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Def Jam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer
Check, er zzitten een hoop bekende rappers in.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:13 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Snoopy Dogg Dogg?!?!?!
Dan koop ik ook een XBOX!
heb je true crime streets of la gemist?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:13 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Snoopy Dogg Dogg?!?!?!
Dan koop ik ook een XBOX!
dan moet je sluipen zekerquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Thief 3 screens + review
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Review: http://www.tothegame.com/review.asp?id=67
Lijkt me wel handig als je een dief bent..quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je sluipen zeker
en stil zijn zeker
dat is dus niks voor twi als ik hem in RS3 zie spelenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig als je een dief bent...
Ja dus..
Zoooo stoerquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn deze al een keer voorbij gekomen?
Star Wars: Battlefront
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja op zich ziet het er wel goed uit. Alleen ik had net hiervoor een filmpje gezien van Battlefield 2 en dan valt dit toch licht tegen. Maarja dan heb je t ook wel over een game die pas over 2 jaar uitkomt ofzo, maartoch.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:50 schreef DinoPK het volgende:
[..]
zo dat ziet er grafisch behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Weer een shooter maar als ze er allemaal zo uit zien dan hoor je mij niet zeuren.
Holymoly, ik flipte helemaal toen ik dat BF2 filmpje zag!!!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef kulandra het volgende:
[..]
Ja op zich ziet het er wel goed uit. Alleen ik had net hiervoor een filmpje gezien van Battlefield 2 en dan valt dit toch licht tegen. Maarja dan heb je t ook wel over een game die pas over 2 jaar uitkomt ofzo, maartoch.
Vooral de models vallen me wat tegen. De omgevingen zien er wel prachtig uit.
The Force is strong within the XBOX..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoooo stoerSeptember
![]()
Dat komt eerder omdat Lucasarts op elke game het Star Warstm logo plakt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
The Force is strong within the XBOX..
Vandaar dat er zoveel SW games komen.. En eerlijk gezegd lijken ze me allemaal wel interessant...
als je zown kit koopt, betaal je de hele mikmak in 1 keer voor een heel jaar,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
toch is het jammer dat voor live een creditcard nodig is, maandelijkse incasso zou beter zijn geweest (voor mij dan)
Die cc heb je wel nodig om je leeftijd te verifieren...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:41 schreef jercovski het volgende:
[..]
als je zown kit koopt, betaal je de hele mikmak in 1 keer voor een heel jaar,
60 eur en je hebt geen CC nodig
Naja, anders zouden we games als Kotor 1&2 moeten missen..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat komt eerder omdat Lucasarts op elke game het Star Warstm logo plakt.
Diiiiie zoek ik jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...op www.gamespot.com staat het E3 filmpje van Brothers in Arms in High Res. Hopelijk binnenkort ook op IGN.
http://www.vugames.com/do(...)Id=767&mediaid=11874quote:Toen actiefilm acteur Vin Diesel voor iets van twee jaar geleden aankondigde een eigen gamedeveloping studio te gaan beginnen, nam bijna niemand hem serieus. De meesten zagen het niet meer als een zwakke poging om wat extra geld te slaan uit Diesel's films en vreesden voor de kwaliteit van de games.
Inmiddels is de eerste game verschenen, gebaseerd op de aankomende sci-fi film Chronicles of Riddick en blijkt het tegen alle verwachtingen in een enorm goed spel te zijn. Het wordt nu al beschouwd als één van de grootste Xbox hits ooit en tevens één van de beste actie/adventuregames van deze generatie. Ook grafisch ziet de game er ontzettend goed uit en datzelfde geldt eigenlijk ook voor het geluid.
Vivendi Universal is nu met een unieke actie gestart door de soundtrack van de game, die voluit Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay heet, gratis beschikbaar te stellen op hun site. Zo kan je nu al een beetje proeven van de kwaliteit van deze game, want de soundtrack doet zeer cinematisch en sfeervol aan.
Dan heb ik een X-boxquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:41 schreef pkwarts het volgende:
ik hap. en dan?
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:42 schreef pkwarts het volgende:
30 euro bij de MM
nee sorry. maar ik dacht van wel.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dan heb ik een X-box
[..]
Weet je dat zeker?
ging deze nou ook live?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:34 schreef SailingAce het volgende:
Hoopje screens van Burnout 3..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kortom, ik zie weer een hoop mensen proberen om een race game te spelen
Jij hebt nog lang geen X-boxquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:41 schreef mordradead het volgende:
burnout 3............ eindelijk een game met schademodel dat hebben we lange tijd niet gezien... ik zit te twijfelen welke game ik bij de xbox ga halen, ik dacht aan top spin maar ik ben toch aan het twijfelen
Yep.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
[..]
ging deze nou ook live?
zodra burnout 3 uit isquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:42 schreef taart het volgende:
[..]
wanneer ga jij live dan?
Tzijn nog Ps2 shots ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zodra burnout 3 uit is
ff nadenken, vakantie eraf gerekend nog eeh.... 4 week.... valt meequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij hebt nog lang geen X-box
is goedquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:50 schreef SailingAce het volgende:
Soundtrack downloaden van riddick?
Mijne ook... het percentage goede SW games is gelukkig velen malen hoger dan het percentage slechte games. In de tijd van Force Commander en Republic zat Lucasarts ff in een dieptepunt, maar daar zijn ze weer goed uitgekomenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, anders zouden we games als Kotor 1&2 moeten missen..
Plak maar op George, mijn zegen (en geld) heb je.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:50 schreef SailingAce het volgende:
Soundtrack downloaden van riddick?
http://www.gamershell.com/download_6313.shtmlquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Diiiiie zoek ik jaKom op IGN
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_6313.shtml.
Paradequote:Garage
We were now on the downside and kind of feeling a bit embarrassed. It wasn't a total ass-kicking, but the Montreal team began showing off their prowess. We fixed that by challenging them to play us in some maps we knew. There are four maps from Rainbow Six 3 brought over to Black Arrow -- Presidio, Garage, Airport 1, and Peaks. Yeah, I know, we can't figure out why the hell Peaks is there either. In any case, three of our favorite maps have come over (we would have loved Import/Export or Training as well), and all competitive modes are available.
All of us know Garage very, very well. We have names for different choke points and if I say "get to the showroom" everyone on Team IGN knows exactly how to get there three different ways. We smoked Ubisoft. I mean, we totally beat them down on Garage. The first game was 3-0 and not in any way close. Hell, it was so good, I started mocking Canada without fear of in-game retribution. "Let's have a Flag Off, we'll see who wins."
The Garage is identical to the original version, except the lighting is better and they changed the color of some of the showroom cars (oooooh). I'm glad they didn't change a thing, because they added a wall in the Presidio (behind the main stairs, blocking off a major conflict point), and an even worse on in Airport 1 (which I'll get to in just a moment). I like the new maps, I do, but it's great to be able to have some of the best maps from Rainbow Six 3 also available in Black Arrow.
http://media.xbox.ign.com/media/675/675066/vids_1.htmlquote:Damn this is a fun game. Double-damn it doesn't come out until August. What a blast. Yeah, if you love Rainbow Six 3 then Black Arrow will tickle you pink.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS3:BA
[..]
Parade
Garage
[..]
http://media.xbox.ign.com/media/675/675066/vids_1.html![]()
Downdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
VET!!!
Dat melde Daglla eerder vandaag alquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
High Res E3 Trailer van Brothers in Arms![]()
![]()
![]()
http://www.gamershell.com/download_6313.shtml
In mijn enthousiasme heb ik niet terug gelezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:26 schreef SailingAce het volgende:
Dat melde Daglla eerder vandaag al
Naaah... ik vind fight night 2004 echt een goed spel van EA. Sommige andere franchises zijn ook sterk, neem bijvoorbeeld de ssx seriequote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:22 schreef Swi3rRules het volgende:
Damn Burnout 3 daar heb ik zin in.
Nu alleen hopen dat EA deze game niet verkracht zoals ze met zoveel spellen doen.
Ik heb eigenlijk nog nooit een goed spel van EA gezien, geef mij maar Ubisoft of Blizzard die leveren bijna altijd kwaliteit.
och ja anders heb ik nog Burnout 2 nog altijd
Ehmmm ja er zal wel bagger bij zitten maar ik krijg altijd het gevoel, dat iemand EA afkraakt omdat het EA is. Net zoals zoveel linux gebruikers heel graag op Microsoft schelden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:35 schreef Swi3rRules het volgende:
hmmmm ssx nooit echt gespeeld dus ik zal je maar geloven (zo aardig ben ik wel)
Maar je kunt niet ontkennen dat ze veelste veel bagger games uitbrengen.
Burnout 3 wordt niet ontwikkeld door EA maar gewoon door Criterion Games met hulp van wat EA gasten....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:22 schreef Swi3rRules het volgende:
Damn Burnout 3 daar heb ik zin in.
Nu alleen hopen dat EA deze game niet verkracht zoals ze met zoveel spellen doen.
Ik heb eigenlijk nog nooit een goed spel van EA gezien, geef mij maar Ubisoft of Blizzard die leveren bijna altijd kwaliteit.
och ja anders heb ik nog Burnout 2 nog altijd
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
High Res E3 Trailer van Brothers in Arms![]()
![]()
![]()
http://www.gamershell.com/download_6313.shtml
Niet normaal meer dit hoor....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:23 schreef pkwarts het volgende:
6 minuten trailer van sw: republic commando (+/- 24 mb)
http://www.xbw.nl/media_file/139
trailer burnout 3 (+/- 10 mb)
http://www.xbw.nl/media_file/138
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Xbox,... er is gewoon geen betere !!
ik heb ze net alle drie achter elkaar gekeken (BiA had ik al in low res gezien).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal meer dit hoor....Xbox,... er is gewoon geen betere !!
ik heb je toegevoegd in msn, ook geprobeerd een mail te sturen woensdag... maar mailbox bestond niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb ze net alle drie achter elkaar gekeken (BiA had ik al in low res gezien).
![]()
Daar hoort een filmpje bijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS3:BA
[..]
Parade
Garage
[..]
http://media.xbox.ign.com/media/675/675066/vids_1.html![]()
Het is een filmpje van Garage..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:53 schreef pkwarts het volgende:
hij werkt niet
Ja, ik lees het net.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat filmpje staat ook op IGNEr zit nog een bugje in, je hoort de hele tijd "Red Team has won the round" terwijl ze gewoon doorgamen
RS3
Ik word daar inderdaad soms zoooooo moe vanquote:A lot of problems, like the leaning bug (which would allow players to lean out from corners and be virtually unhittable), have been fixed
LEZEN JULLIE GODVERDOMME OVER MN POSTS HEEN OF ZO!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belangrijkste:
[..]
Ik word daar inderdaad soms zoooooo moe van![]()
Lol! Als ze geen gijzelaars hadden genomen, hadden ze ook geen "humanshilds" nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:34 schreef pkwarts het volgende:
ik las net ergens dat de bad guys ook om hulp zullen roepen en gijzelaars als schild zullen gebruiken.
Boeienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:34 schreef pkwarts het volgende:
ik las net ergens dat de bad guys ook om hulp zullen roepen en gijzelaars als schild zullen gebruiken.
Als het bungie was geweest, waren er nu 2x zoveel auto's in de garagequote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je wat ook cool is? De kleuren van de auto's in de Garage zijn anders
Eerst de Riddick soundtrack, daarna BiA en nu jij weer..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
LEZEN JULLIE GODVERDOMME OVER MN POSTS HEEN OF ZO!!
Dit is nou al de 3de keer in dit topic...
Capture the scientist misschien? Zou wel leuk zijn. Met een groepje de wetenschappers zien te bevrijden & te escorteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:38 schreef pkwarts het volgende:
en er zijn geruchten dat er ook een soort van capture the flag mode komt......
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:38 schreef pkwarts het volgende:
en er zijn geruchten dat er ook een soort van capture the flag mode komt......
Ten eerste maakt EA zowiezo niet zoveel.. aangezien het een publisher is. Maar de diverse studio's verschillen nogal in kwaliteit. EA zorgt ervoor dat de studios zich aan deadlines halen, waardoor 7 van de 10 spellen meestal buggy of slecht afgewerkt zijn. Meestal gerushed omdat het in verband moet worden gebracht of met een of andere filmproductie of een voetbal toernooi ergens in portugalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ehmmm ja er zal wel bagger bij zitten maar ik krijg altijd het gevoel, dat iemand EA afkraakt omdat het EA is. Net zoals zoveel linux gebruikers heel graag op Microsoft schelden.
In mijn kast staan heel veel titels van EA en de meeste speel ik nog bijna dagelijks met veel plezier. Maar goed ik vind games uit het sport-genre dan ook heel erg leuk.
+ nog een hele grote verbetering: de framerate oogt veeeel vloeiender dan het was, een van de grote minpunten van het spel voor mij (het speelt in MP gewoon niet zo vloeiend).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
ff een round-up van de nieuwtjes:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]New Objective-Based Game Modes: Capture the Point: Teams battle to capture and hold designated points on the map. Capture the Flag: Teams must race to the center to take possession of a specific item, and defend it as they carry it back to their compound
Geen gerucht...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef twi het volgende:
He jongens, ik heb een stukje over Black Arrow gelezen! De vier oude maps die erin komen zijn Presidio, Garage, Airport 1 en Peaks!
Er is alleen iets wat ik me afvraag bij Burnout, als je Live gaat. Lijkt me niet dat al het verkeer ook lekker loopt over Live, dus ben benieuwd hoe ze dat oplossen. Geen verkeer dan zeker, net als Midtown Madness 3.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef DinoPK het volgende:
de trailer van burnout 3 valt mij trouwens een beetje tegen, maar dat ligt niet aan de game maar meer aan de montage.
Het spel is zooo ziekelijk snel, er gebeurt zoveel, dat moet je niet heel modern supersnel gaan editten want dan wordt het een onnavolgbare brei van beelden.
Het blijft er zeker een voor de wishlist maar de trailer zelf is erg slecht. (plus het feit dat er erg weinig nieuws te zien is in verhouding tot burnout 2)
De trailer van Burnout 3 bestaat alleen maar uit FMV'squote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef DinoPK het volgende:
de trailer van burnout 3 valt mij trouwens een beetje tegen, maar dat ligt niet aan de game maar meer aan de montage.
Het spel is zooo ziekelijk snel, er gebeurt zoveel, dat moet je niet heel modern supersnel gaan editten want dan wordt het een onnavolgbare brei van beelden.
Het blijft er zeker een voor de wishlist maar de trailer zelf is erg slecht. (plus het feit dat er erg weinig nieuws te zien is in verhouding tot burnout 2)
wat ik niet snap is hoe ze via live de slowmotions gaan doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Er is alleen iets wat ik me afvraag bij Burnout, als je Live gaat. Lijkt me niet dat al het verkeer ook lekker loopt over Live, dus ben benieuwd hoe ze dat oplossen. Geen verkeer dan zeker, net als Midtown Madness 3.
Omdat het spel dan geen enkele verassing meer in zich heeft. Leer curve daalt dan ook enorm van een game/quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef pkwarts het volgende:
ik snap zoiezo niet waarom er niet meer filmpjes zoals die van BiA, jade empire en Republic Commando worden uitgebracht. waar ze dus stap voor stap een level doorgaan.
Zal wel gewoon een optie zijn voor de spelers zelf, je kunt zelf replayen, dan verlies je alleen maar meer tijd ermeequote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat ik niet snap is hoe ze via live de slowmotions gaan doengaat bij iedereen het dan opeens slowmotion of hebben ze dat eruit gehaald?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het spel dan geen enkele verassing meer in zich heeft. Leer curve daalt dan ook enorm van een game/
wellicht dat ze doen dat bij een crash er een klein stukje in slow motion wordt gedaan en dat je daarna meteen weer in het spel komt. (dus je ziet niet het gehele verloop van de crash)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een optie zijn voor de spelers zelf, je kunt zelf replayen, dan verlies je alleen maar meer tijd ermee
Juist erg weinig FMV te bekennen, zo goed als alle beelden komen uit de replay mode.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
De trailer van Burnout 3 bestaat alleen maar uit FMV's.
Geen verkeer, lijkt mij ook de enige mogelijkheid. Misschien online een omste beurt crash game, maar races met verkeer, neh.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Er is alleen iets wat ik me afvraag bij Burnout, als je Live gaat. Lijkt me niet dat al het verkeer ook lekker loopt over Live, dus ben benieuwd hoe ze dat oplossen. Geen verkeer dan zeker, net als Midtown Madness 3.
Ja, word er (hoogstwaarschijnlijk) uit gehaalt. Anders zou jij als crasher in een soort temperal flux komen, waarbij jou timer trager loopt dan die van de anderen. Je zult dan een soort replay zien van hoe de tegenstanders hebben gereden. Bots jij de "replays" dan zullen ze in hun tijd schade krijgen. Dankzij de "replays" kun jij de botsingen die in jou weg lagen ontwijken zodat er geen temperal botsing onstaat. snapie?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat ik niet snap is hoe ze via live de slowmotions gaan doengaat bij iedereen het dan opeens slowmotion of hebben ze dat eruit gehaald?
De trailerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Juist erg weinig FMV te bekennen, zo goed als alle beelden komen uit de replay mode.
Volgens mij heb je het nieuws niet gevolgd de laatste tijd, ze hebben de meeste studios gesloten en alles overgeheveld om intern te ontwikkelen. EA wil af van externe studio's omdat ze de content anders niet genoeg kunnen beinvloeden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:41 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Ten eerste maakt EA zowiezo niet zoveel.. aangezien het een publisher is. Maar de diverse studio's verschillen nogal in kwaliteit. EA zorgt ervoor dat de studios zich aan deadlines halen, waardoor 7 van de 10 spellen meestal buggy of slecht afgewerkt zijn. Meestal gerushed omdat het in verband moet worden gebracht of met een of andere filmproductie of een voetbal toernooi ergens in portugal..
Maargoed, een hoop franschises ziutten wel goed in elkaar (MADDEN, NHL, SimCity, SIMS).
Daarnaast hebben ze nogal een air als marktleider. De vroegere problemen met sega betreffende de dreamcast (wat weer voortvloeit uit een ruzie in de Megadrive tijd, herriner je die rare EA-cassettes nog). Nu had mickeysoft het weer problemen met die gasten. Zij willen het platform naar hun hadden zetten.. beetje erg arrogant.
wij hebben het over een andere trailer, met ingame beelden.quote:
Ik wou het net vragenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef pkwarts het volgende:
deze dus:
http://www.xbw.nl/media_file/138
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:22 schreef pkwarts het volgende:
augustus toch?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het spel dan geen enkele verassing meer in zich heeft. Leer curve daalt dan ook enorm van een game/
BMH moet even naar de item shop om een flesje sarcasme te kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!
owjah. ha ha.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
BMH moet even naar de item shop om een flesje sarcasme te kopen
Online is de ''TAKEDOWN'' modus, en daar zit inderdaad geen verkeer bij....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Och dat is minder erg dan een invite te krijgen van mensen als je die game niet hebtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel jammer dat er maar 6 tegelijk kunnen op LIVE... Er zijn namelijk veel meer mensen die met mij LIVE willen, dus dan moet ik mensen afwijzen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Och dat is minder erg dan een invite te krijgen van mensen als je die game niet hebt.
Haal 'm dan effe bij de Bart Smit voor 30 euro, Fliepkequote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Och dat is minder erg dan een invite te krijgen van mensen als je die game niet hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie wil er vanavond FSW-en?.
Beide spelen met een joint op dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Beide spelen met een joint op dan?
Deal!
Die tutorial kost je minstens een vol uur, en na een joint zal je dan toch wel richting dromenland willen gaan rond die tijd ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Alleen eerst wel ff Fra-Gri kijken en daarvoor ff de tutorial doorlopen...
En Strolie, volgende keer toch maar pre-orderen bij Play...
Mwa, ik ken mezelf..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die tutorial kost je minstens een vol uur, en na een joint zal je dan toch wel richting dromenland willen gaan rond die tijd ?
(deze meneer gaat vanavond laat stoned online Warcraften)
Je MOET de tutorial uitspelen voor je kan beginnen aan de missies...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, ik ken mezelf..
Tut doe ik een paar minuten tot ik de controls doorheb en dan met vallen en opstaan beginnen...
Ow, en ik val nooit in slaap na een joint...
Ah, kut..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je MOET de tutorial uitspelen voor je kan beginnen aan de missies...
En je kan niet saven tijdens de tutorial, dus je moet m in 1 zit uitspelen...
Neuh, absoluut niet moeilijk, maar vooral erg langzaam...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, kut..
Hmm.. Naja, dan maar die tut uitspelen...
Toch niet bijzonder moeilijk he?
Of dat je er helemaal frusti van wordt...
quote:Atari heeft vol trots laten weten dat het 2,5 miljoen exemplaren van Driver 3 (Driv3r) naar de winkels heeft verscheept. Waar de uitgever niet trots op kan zijn, zijn de recensies en kritieken op het spel. Het derde deel in de serie is namelijk extreem slecht ontvangen, waarbij cijfers tussen de 3 en de 5 niet vreemd zijn. Het spel is niet af, is ongeinspireerd en faalt op de meest elementaire onderdelen, aldus de gamepers. Het lijkt er dan ook op dat we weer Enter the Matrix-achtige taferelen krijgen. Een zeer belabberd spel, maar extreem goede verkopen.
Een van de kritieken
In the wider sense, Driv3r is not just a disappointing game for a team of the talent of Reflections to come up with, but is simply so botched that it's a class-A disaster for Atari. Some hardy folk seem determined to be blinkered to its many crushing flaws, but the rest of you should at the very least try before you buy - for an inflated cost of £44.99 in this country, too. No one should be under any illusions: Driv3r could be the biggest gaming let down of all time. For the good of us all, releasing a game of this importance in such a woefully unfinished state should never be allowed to happen again.
waarom kopen mensen dit spel toch als ze de previews hebben gelezen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bah, bah, bah..
Zoals ik al had voorspeld komen die hufters er nog mee weg ook,.
[..].
Driv3r wordt het meest door Casual-gamers gekocht. Dus gamers die geen reviews lezen, maar alleen maar naar de verpakking en naar de screens kijken. Mensen, Driv3r is je ¤55,- niet waard. Het is gewoon een afgeraffelde game. Driv3r is gewoon een game die onder de volgende gedachte is gemaakt: "Wij hoeven geen top game te maken. Onze game verkoopt toch wel. Want Driv3r is namelijk een grote naam."quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bah, bah, bah..
Zoals ik al had voorspeld komen die hufters er nog mee weg ook,.
[..].
Zoiets ligt niet aan de ontwikkelaar in 99,9% van de gevallen, de publisher heeft toch de zak met geld... en dus ook de macht om te zeggen dat het nu wel goed is geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:57 schreef Baris het volgende:
[..]
Driv3r wordt het meest door Casual-gamers gekocht. Dus gamers die geen reviews lezen, maar alleen maar naar de verpakking en naar de screens kijken. Mensen, Driv3r is je ¤55,- niet waard. Het is gewoon een afgeraffelde game. Driv3r is gewoon een game die onder de volgende gedachte is gemaakt: "Wij hoeven geen top game te maken. Onze game verkoopt toch wel. Want Driv3r is namelijk een grote naam."
Reflections is gewoon een schandalige games ontwikkelaar. Ze hebben de Driver versie gewoon helemaal kapot gemaakt.
Hoe lang gaat die xbox met live nog duren, anders leen je hem effe aan mijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:11 schreef HomerJ het volgende:
IK heb net Rainbow Six 3 binnen
Nu nog een X-box
inderdaad.. Nou, wel een beetje nuanceren: Developerer kan natuurelijk zorgen dat het spel op tijd goed is. Als je een spel op de deadline nog niet goed hebt doe je iets fout. Als dan de publisher het spel ook nog eens direct op de markt brengt dan is die de boosdoener imho. Maargoed, op deze manier helpt Atari een (niet meer dan) aardige franschise omzeep..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoiets ligt niet aan de ontwikkelaar in 99,9% van de gevallen, de publisher heeft toch de zak met geld... en dus ook de macht om te zeggen dat het nu wel goed is geweest.
Die tutorial, ga ik ook maar mee beginnen als ik slim ben .. heb net de uitgebreide beschrijving in het boekje doorgebladerd. Het realisme slaat je dan al om de orenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Alleen eerst wel ff Fra-Gri kijken en daarvoor ff de tutorial doorlopen...
En Strolie, volgende keer toch maar pre-orderen bij Play...
Dat is het ook smart-ass..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
Schieten vind ik ook wel apart. Ik mik op een vijand, schiet me clip er helemaal op leeg, en hij gaat nog niet dood. "omdat hij leant" kreeg ik als antwoord van een paar andere spelers. Yea right.
Weet je wat het nadeel is van Rainbow Six als je dood gaat? Je kunt je teamleden zien...En hoe ze schietenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
Altijd maar kankerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
Ik vind dat Rainbow six 3 de smoothness mist die Splinter cell 2 als Merc wel heeft. Erg jammer. Misschien ligt het aan de games waar ik in zat, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Alles liep houterig en loss achtig.
Schieten vind ik ook wel apart. Ik mik op een vijand, schiet me clip er helemaal op leeg, en hij gaat nog niet dood. "omdat hij leant" kreeg ik als antwoord van een paar andere spelers. Yea right.
altijd maar net een verkeerd woord gebruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd maar kankeren![]()
]quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
altijd maar net een verkeerd woord gebruiken
[/quote
[q]kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
laten we hier maar geen dicussie over startenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
]
Ja had ge(cunt) ja,....... maar soms,... heel soms he,.. trek je het even niet meer. No offence hier bedoeld hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:47 schreef Retarded het volgende:
[..]
laten we hier maar geen dicussie over startenhij had ook het woord zeiken kunnen gebruiken..
tis je vergevenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja had gekund ja,....... maar soms,... heel soms he,.. trek je het even niet meer.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
tis je vergeven
Ik vond het zo heerlijk om hem af te schieten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Chocobo het volgende:
Altijd maar kankeren![]()
ik doe er wel wat mee, maar wil hem wel ruilen tegen een Squote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:15 schreef twi het volgende:
Heef iemand trouwens nog een originele grote Xbox controller liggen waar 'ie niks mee doet?
Kom kom, AIDSEN staat gewoon minder....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
altijd maar net een verkeerd woord gebruiken
kheb eventueel trial kaartje voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Revision het volgende:
hehehe
thx man
geen ps2quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef twi het volgende:
Helaas, geen S beschikbaar, alleen Final Fantasy X of Kingdom Hearts voor de PS2...
Schooierquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang gaat die xbox met live nog duren, anders leen je hem effe aan mij
Niemand is perfectquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
geen ps2
Nog iets andersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef twi het volgende:
Helaas, geen S beschikbaar, alleen Final Fantasy X of Kingdom Hearts voor de PS2...
Hij is nog te koop.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:15 schreef twi het volgende:
Heef iemand trouwens nog een originele grote Xbox controller liggen waar 'ie niks mee doet?
Bedankt voor de tip, voor als ik nergens meer wat kan vinden, maar ik weiger om 45 euro voor een controller uit te geven.quote:
Ben allang blij dat EA nu live ondersteuning heeft. Ze maken af en toe best leuke spellenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:06 schreef twi het volgende:
Ik blijf dat kloterige EA balkje onder games niet snappen...
Oh ja.. die vind jij wel mooiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:26 schreef twi het volgende:
Is het Live niet, vinden ze wel wat anders om over te zeikenAch ja, ik vind het gewoon raar staan. Net als die XSN Sports titels van Microsoft trouwens. Maargoed, ik krijg straks als het goed is FSW binnen, kijken of ik 'm ook zo mooi vind
www.gamefaqs.comquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:52 schreef afraidtech het volgende:
he ik zit van helsing te spelen, maar weet iemand hoe ik frankenstein versla?
Ja moet zelf ook es naar leeuwarden gaan om hem te halen want die S controller vind ik niets.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:12 schreef twi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, voor als ik nergens meer wat kan vinden, maar ik weiger om 45 euro voor een controller uit te geven.
ik vind die grote niks....hint hint....snapje?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja moet zelf ook es naar leeuwarden gaan om hem te halen want die S controller vind ik niets.
Ja heb ook een hekel aan friezen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik vind die grote niks....hint hint....snapje?![]()
Mediamarkt utrecht...xbox live starters pakket + mechassault + communicater...30 euroquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
mijn headset mist dat sokje dat op de microfoon zit.
En nu wil ik stiekem wel een nieuwe.
Weet iemand waar ik goedkoop een nieuwe betere/mooiere/coolere headset kan halen?
En zeg niet rs3, want ik haal die arrow wel
ik heb mechassault al, en die wil ik kwijt, maar niemand wilt hem dus tjaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mediamarkt utrecht...xbox live starters pakket + mechassault + communicater...30 euro
Dan zijn de benzinekosten nog duurder dan dat Hot Bit gevalquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heb ook een hekel aan friezen.
Maar als dat de enige zaak is die hem nog heeft ga ik er wel effen langs.
waaaaahhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:57 schreef gieling het volgende:
Oproep aan G Demon, wilt deze asap stoppen met het om de minuut inloggen op FSW, ik hier word vrij gestoord van de constant opkomende popups.....
* Gamedemon niet weten waar giel het over heeft...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:57 schreef gieling het volgende:
Oproep aan G Demon, wilt deze asap stoppen met het om de minuut inloggen op FSW, ik hier word vrij gestoord van de constant opkomende popups.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |