Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Tweek is gestuurd...Ulgo heb ik geen mailadres van...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:43 schreef Jump het volgende:
[..]
dat zijn de 2 volgende mensen die wachten :
# Tweek
# Ulgo
niet handigquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Ulgo heb ik geen mailadres van...
jurjen.wierda (apenstaart) student.rug.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Tweek is gestuurd...Ulgo heb ik geen mailadres van...
niet gezien dat vorig deel vol zat, daarmee dat ik vlug ander deel opendequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef woeeiiii het volgende:
he wat leegga s heel snel de OP maken
Send send....done.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef Jump het volgende:
[..]
jurjen.wierda (apenstaart) student.rug.nl
[..]
niet gezien dat vorig deel vol zat, daarmee dat ik vlug ander deel opende
nou je e-mail adres is namelijk je "username" bij msn... of dat nou Konijn@Gareplukkip.nl of Joop@home.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef Xilantof het volgende:
ik snap het nog niet helemaal van msn + gmail...
maar dat komt wel.. als ik zo'n account heb
gewoon bij http://www.passport.net op:quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef Xilantof het volgende:
ik snap het nog niet helemaal van msn + gmail...
maar dat komt wel.. als ik zo'n account heb
This Message was undeliverable due to the following reason:quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Send send....done.
hmmm, je kan je invite nog eens versturen, hij staat en de sent mail; eens zien voor nieuwe naamquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:04 schreef wonko het volgende:
[..]
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: <jurjen.wierda@student.rug.nl>
Reason: jurjen.wierda@student.rug.nl unknown user account
dankquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:04 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
gewoon bij http://www.passport.net op:
register for your free .net passport today
klikken en dan bij mail je gmail adres invullen.
of tha_devil nummertje 8quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Jump het volgende:
[..]
hmmm, je kan je invite nog eens versturen, hij staat en de sent mail; eens zien voor nieuwe naam
Centurionamx
nummertje 4
mschol zoud e eerste nog invite, maar geen bevestiging meer gekregen
Sorryquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:05 schreef wonko het volgende:
[..]
????
LEES DE OPENINGSPOST!
Jij komt vandaag nog wel aan de beurt hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:07 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
of tha_devil nummertje 8![]()
just kidding
Wederom geen adresquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Jump het volgende:
[..]
hmmm, je kan je invite nog eens versturen, hij staat en de sent mail; eens zien voor nieuwe naam
Centurionamx
nummertje 4
mschol zoud e eerste nog invite, maar geen bevestiging meer gekregen
denk t ook wel, de invites vandaag gaan heel erg hardquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:08 schreef Singa het volgende:
[..]
Jij komt vandaag nog wel aan de beurt hoor
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Wederom geen adres
Kan je die niet uit de lijst in de openingspost halen dan? Lynx browser of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef wonko het volgende:
Wederom geen adres
Jeeh, en daar ben ik nog net geweest...maar verstuurd...quote:
Ach...alsof ik steeds alleen maar daar zit te kijken...maar toch bedankt...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je die niet uit de lijst in de openingspost halen dan? Lynx browser of zo?.
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef wonko het volgende:
Ach...alsof ik steeds alleen maar daar zit te kijken...maar toch bedankt...
Als ik me echt aangevallen voel dan bijt ik terug... hehehequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als ik je echt wil aanvallen zet ik het er wel bij
.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef drelletje het volgende:
NEEEEEE ik heb een gmail topic gemist! damn.
er zou een verstuurd moeten zijn naarr jeroenh (apenstaart) gmx.netquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef jeroen_h het volgende:
@Jump ik las dat er een invite naar me gestuurd was, maar die is helaas niet aangekomen.
Heb niks binnen gehad en het is ook geen hotmail account.
ik heb er ook een gemist hoor. vorige zondag, of zaterdag. toen het helemaal in het honderd liepquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
![]()
zal hem mailtje sturen om te vragen om de invite eens opnieuw te sturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:17 schreef jeroen_h het volgende:
Het email adres klopt en zou verstuurd zijn door mschol
IS wel logish als je een paar uur niet op Fok! was dan heb je weer z'n topic gemistquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef Jump het volgende:
ik heb er ook een gemist hoor. vorige zondag, of zaterdag. toen het helemaal in het honderd liep
volgens mij nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
misschien ook een nieuws submit op tweakersOf hebben die al zoiets?
bespaar ons dat. krijgen we alllemaan nieuwe geregistreerde gebruikersquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
Damn, dat gaat snel. Gisteren ofzo waren er nog 300 in de wachtlijst en nu een dikke 100
edit: misschien ook een nieuws submit op tweakersOf hebben die al zoiets?
coolquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb invites!!! Zijn de lijsten up-to-date?
@botterflyquote:Op woensdag 23 juni 2004 schreef botterfly het volgende
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
5 van de 6 mensen hebben mijn invite al geaccepteerd.
Bij mij nog maar 2
ik denk wel dat heel veel tweakers een Gmail acount hebben hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Jump het volgende:
[..]
bespaar ons dat. krijgen we alllemaan nieuwe geregistreerde gebruikers
ja, stuur maar naar de bovenste zoveel. plaats wel eens hun namen in het vet hier. is overzichtelijker en valt direct opquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb invites!!! Zijn de lijsten up-to-date?
I've got mail THNX !!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef mien-moeke het volgende:
tot en met Dycell zijn geinvite!!!
stuur maar door naar de volgende dan. ze komen wel vragen waar hun invite blijftquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef mien-moeke het volgende:
LUC83 [at] email punt nl geeft een error... Kan niet worden bezorgd
ik heb hem nog niet, misschien komt ie zo nogquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:34 schreef mien-moeke het volgende:
Kareltje de grote en Tha Devil zijn geinvite
Thank you.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef mien-moeke het volgende:
tot en met Dycell zijn geinvite!!!
Is gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef DiRadical het volgende:
[..]
@botterfly
Bedankty voor je invite, maar blijkbaar geeft die @$%@$#@ hotmail bij mij wel problemen.
Maar er kwam natuurlijk wel weer een 'MaleEnhancement' mailtje door![]()
Zou je de invite nog een keer willen versturen naar webmaster_AT_diradical.com
Mail me op mienmoeke (a) gmail (.) com en de eerst volgende invite die ik krijg is voor jou....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heb ze bij de gelukkigen geplaatst:)quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef mien-moeke het volgende:
Ook TIEBO rebound...
Heb STERKSTAALTJE geinvite
Devil bounced.
Dr XL TROUBLE geinvite
gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:44 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mail me op mienmoeke (a) gmail (.) com en de eerst volgende invite die ik krijg is voor jou....
Dit geld ook voor lennart1
Gedaan, veel plezier ermeequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef XiQ het volgende:
Ik ga
Ceased2Be
HotFudge
Eilanden
inviten
het is zonet, met 1 Nquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:46 schreef mien-moeke het volgende:
devil (bij) zonnet (punt) com
lennart1__1 (bij) hotmail (punt) com
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
het is zonet, met 1 N
geen probleemquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...![]()
![]()
ik ga Tha_devil terug vanboven plaatsenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...![]()
![]()
ok bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ga Tha_devil terug vanboven plaatsen
jp84 toegevoegd )
pop3 is er toch welquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:51 schreef Demon-X het volgende:
omg kan niet gelove hoe snel deze topics zijn gegaan, anyway Marcel thx voor de invite, k hoop dat k er snel ook weg kan geven
alleen wel jammer dat er geen pop3 is :'(
quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
gehad en het werkt!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef XiQ het volgende:
Ik ga
Ceased2Be
HotFudge
Eilanden
inviten
dit vraag ik me dus ook af..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:55 schreef Verbal het volgende:
Nog geen invites te geven. Doe dat zodra ze er zijn.
Hangt dat nog samen met hoe actief je je account gebruikt? Want op dit moment doe ik dat nog niet, namelijk.
V.
ik heb gmail tot nu toe intensief gebruikt en krijg ook maar 6 invites na een dag of 5. en vanmorgen weer 6quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:06 schreef Timmai het volgende:
[..]
dit vraag ik me dus ook af..
Hee je hebt hem pas 3 dagen, ik heb bijna 6 dagen moeten wachten op invites (en 2 voor de volgende batch). Geduld, het komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:55 schreef Verbal het volgende:
Nog geen invites te geven. Doe dat zodra ze er zijn.
Hangt dat nog samen met hoe actief je je account gebruikt? Want op dit moment doe ik dat nog niet, namelijk.
V.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:07 schreef DjDev het volgende:
tvp
hey wie heeft die gejat!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het niet handiger om deze te gebruiken, al was het alleen maar voor andermans bandbreedte?.
ik werd terug gezet op nummer 1, omdat er wat mis was gegaan met het zenden van de invite, en nu heb ik nog niets en sta ik ook niet meer in de lijstquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:16 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
das jammer .. moet je ff melden en ook aangeven wanneer je je ingeschreven had ..
dan wordt je als het goed en terecht is er wel weer in gezet
Jawel... dat geduld heb ik welquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hee je hebt hem pas 3 dagen, ik heb bijna 6 dagen moeten wachten op invites (en 2 voor de volgende batch). Geduld, het komt vanzelf wel.
Als ik weer invites heb mail ik je wel ff... hou ik voor de zekerheid eentje voor jou achter de hand.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:17 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik werd terug gezet op nummer 1, omdat er wat mis was gegaan met het zenden van de invite, en nu heb ik nog niets en sta ik ook niet meer in de lijst
ok, maar misschien gaat het via de lijst net sneller, dan loop ik het net misquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Als ik weer invites heb mail ik je wel ff... hou ik voor de zekerheid eentje voor jou achter de hand.
boehoe ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:19 schreef JeRa het volgende:
Ik sta nog steeds niet op het gelukkigen-lijstje
We shall see.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:20 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ok, maar misschien gaat het via de lijst net sneller, dan loop ik het net mis
sorry heb geen geduld
ok bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef Slarioux het volgende:
Tha_Devil? Dat was mijn fout, toen jump je keurig terugzette heb ik je weer bij de gelukkigen lijst gezet, wist niet hoe het zat. Zal de boel asap herstellen
Verwachtte je een invite van iemand, en heb je niets gekregen? Ik heb er een overquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ok bedankt
jaaaquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Verwachtte je een invite van iemand, en heb je niets gekregen? Ik heb er een over.
mail adres neerzetten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:35 schreef mrfox het volgende:
Ik ben net lid geworden, en om eerlijk te zeggen wel voor deze topic (dat wil niet zeggen dat ik hierna niet actief meer ben oid). Ik zie dat er iets meer dan 110 wachtenden zijn, en ik wil vragen of ik er misschien ook op mag? NB: Ik vraag het, dus aub niet 10 afkrakende reacties als dat kan.
Maar ik ben wel van plan om mijn ivites hier weg te geven.
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:36 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
mail adres neerzetten...
plaats maar neer, kan ik je toevoegen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef mrfox het volgende:
[..]
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.
en Slarioux is modquote:[ 16:38:21 ] «@Slarioux» voeg maar toe, als ie in de top 50 komt kijk ik wel ff naar hoe actief ie is
niet geschoten, altijd misquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef mrfox het volgende:
[..]
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.
er zou al een invite naar jou verstuurd moeten zijn aangezien ik je al terug vind in de database.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef wwweb het volgende:
Mag ik ook op de wachtlijst...
derekdenhaas [AT] hotmail [DOT] com
hotmail kan nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef wwweb het volgende:
Mag ik ook op de wachtlijst...
derekdenhaas [AT] hotmail [DOT] com
Wat ???quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
jewel hoor..quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
Bij mij werkte het wel gewoon. Kwam niet eens in de junkmail terecht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
HAH! we hebben een fraudeurquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Jump het volgende:
[..]
er zou al een invite naar jou verstuurd moeten zijn aangezien ik je al terug vind in de database.
zie 10 posts boven de uwequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef Blender het volgende:
Kan iemand misschien nakijken of ik al een invite gehad zou moeten hebben? Heb namelijk niets ontvangen. Heb wel een hotmail account opgegeven, maar ik dacht dat dat geen probleem meer was.
DAMN! Ok, en nu? Kan ik een ander emailadres opgeven? (WEER EEN REDEN OM GEEN HOTMAIL TE WILLEN!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
zie 10 posts boven de uwe
Gmail van Google [Deel 27]
lijst geupdatequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:54 schreef Sappa het volgende:
* Jump invite nu livelived, timmyasd, onanymous, swolly, dtorro22 en dopeboy
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijstquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Mail gekregen.. maar hoor ik er altijd 2 te krijgen?
heb je een ander mailadres dan hotmail. post het dan eventjes, kan ik je terug bovenaan zetten, ofwel die dubbel invite doorsturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef Blender het volgende:
[..]
DAMN! Ok, en nu? Kan ik een ander emailadres opgeven? (WEER EEN REDEN OM GEEN HOTMAIL TE WILLEN!![]()
)
Ik weet nog wel iemandquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst geupdate
[..]
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijst
Ik heb dat ook! Weet iemand daar iets vanaf?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:27 schreef Ralpy het volgende:
iemand meer problemen met dat pop3 gmail programma?
als ik dat opstart krijg ik een toepassingsfout
"kan de toepassing niet juist initialiseren"
Ik gebruik windows XP, iemand een idee wat er aan de hand is?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat ???
Meen je dat nou ??
done.. heb hemj naar jou gestuurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst geupdate
[..]
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijst
[..]
heb je een ander mailadres dan hotmail. post het dan eventjes, kan ik je terug bovenaan zetten, ofwel die dubbel invite doorsturen
jash klikte 2x op send, maar heb um zelf al doorgestuurd een van de tweequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:59 schreef TimmyAsd het volgende:
trouwens, kom ik 1 keer in de inbox, met welkomsbericht etc
bedankt..
p.s. zoals ik zal zei, ben 2 keer uitgenodigd, wat te doen?
ik zal je al 5 namen mailenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:02 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb weer 5 nieuwe invites
Zit nu op me werk maar ik deel ze vanavond uit!
@ Jump Geef nog even het e-mail adres! Wellicht een type fout gemaakt dan kijk ik het even na.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
zie 10 posts boven de uwe
Gmail van Google [Deel 27]
zie men profielquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef botterfly het volgende:
[..]
@ Jump Geef nog even het e-mail adres! Wellicht een type fout gemaakt dan kijk ik het even na.
Je staat erbijquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef mrfox het volgende:
Ik zou me dan op de lijst willen:
EMAIL: -knip- --> -knip-
en voordat ik bij de eertse tien ben, heb ik al veel posts denk ik. Je kunt hier bijna overal je mening van geven. Ik zie net pas dat je zelfs het onderdeel general chat hebt. Mijn invites komen iig hierheen.
opent in popupjequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kunnen jullie in Gmail ook niet op Contacts klikken? Dan hoor ik Ploeink ofzo en dan niks :S
Misschien dat Firefox popup blockt.... weet niet of je firefox gebruikt... zoja kijk maar ff naquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kunnen jullie in Gmail ook niet op Contacts klikken? Dan hoor ik Ploeink ofzo en dan niks :S
zijn die al v/d lijst af?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:02 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal je al 5 namen mailen
Het e-mail adres van blender.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:04 schreef Jump het volgende:
[..]
zie men profiel
of het emailadres van iemand anders ?
[..]
blender - at - hotfusion.orgquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het e-mail adres van blender.
post boven de uwequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Blender het volgende:
Jump, zou je misschien blender - at - hotfusion.org kunnen doorgeven aan degene die mij een invite gestuurd heeft in plaats van blendertje - at - hotmail.com wat ik eerst had doorgegeven?
Maar dan dus alsjeblieft niet naar mijn hotmail adres... dat is al een keer misgegaan blijkbaar. Als er daar alsnog een aan komt gooi ik die hier weer in de groep.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het e-mail adres van blender.
@ jump deze had ik nodigquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Blender het volgende:
Jump, zou je misschien blender - at - hotfusion.org kunnen doorgeven aan degene die mij een invite gestuurd heeft in plaats van blendertje - at - hotmail.com wat ik eerst had doorgegeven?
Haha,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef Jump het volgende:
[..]
opent in popupje
ploeink zal van popupblocker komen
Ik heb al 5 mensen van de lijst gehaald die ik zo dadelijk naar flat_eric ga mailen
dat zijn:
Shaolin
Tolerantie
DaCybrSrfr
Garagefluit
hmmm_lasagne_
48 uurquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:15 schreef Blender het volgende:
YES! Done. Onwijs bedankt! Hoe lang duurt het nu ongeveer voordat ik hier met invites kan gaan strooien?
bij de meeste duurt het nu iets langer. ik heb 5 dagen meoten wachten en krijg nu om de 2 dagen 6 invites.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:17 schreef flat_erik het volgende:
[..]
48 uur
niet altijd. soms duurt het veel langer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:17 schreef flat_erik het volgende:
[..]
48 uur
namen aub, is handiger voor als er nog komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:18 schreef Rio het volgende:
Ik ga nu mensen uitnodigen!
meld even wie dan. ik ga ook invites versturen namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:18 schreef Rio het volgende:
Ik ga nu mensen uitnodigen!
donequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef Guusie het volgende:
Ik wil ook wel graag een Gmail emailadres![]()
Username: Guusie
Email: -knip-
Deze mensen hebben emailquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef Jump het volgende:
Ik heb al 5 mensen van de lijst gehaald die ik zo dadelijk naar flat_eric ga mailen
dat zijn:
Shaolin
Tolerantie
DaCybrSrfr
Garagefluit
hmmm_lasagne_
nee, ik had nog niet op Send gekliktquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:43 schreef LintuxCx het volgende:
Schoft, Singa en mat_herben kunnen van het lijstje gehaald worden, want die hebben mail.
[edit] Ai, Schoft is al ge-invite? Komt op zich mooi uit, want ik zie net dat ik z'n adres verkeerd ingetikt heb.
kan je anders even op voorhand melden naar wie je een invite stuurt. nu zijn er dubbel invites verstuurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef Rio het volgende:
Nog meer;
gringo2 AT freeler.nl
m.c.dejong AT student.utwente.nl
hebben ook mail
edit: nu zijn ze op.
Geef even de usernames, en meld VAN TE VOREN wie je wil gaan inviten![]()
Maak daar unimaas van en het werktquote:iajah.klaassens AT student.inimaas.nl
Ze staan nog wel in je sent items, anders pak je de volgende uit de lijst?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:47 schreef Rio het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
iajah.klaassens AT student.inimaas.nl
Technical details of failure:
PERM_FAILURE: DNS Error: Domain name not found
Sorry, die kan weer terug op de lijst dus, ik had het al twee keer geprobeerd. Nu is het, zoals gezegd, op qua invites voor vandaag.
Hmmm... Heb jij geen mail/melding gekregen dat die al ge-invite was? Zonde...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef Rio het volgende:
Nog meer;
m.c.dejong AT student.utwente.nl
hebben ook mail
Gehad en bedankt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Tweek is gestuurd...Ulgo heb ik geen mailadres van...
Stuur hem dan naar de next in list...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Okay, de wasted invitation heeft zo toch nog nut. Voor de eerste die 'm leest, dit is de URL uit de mail die ik terug kreeg:
...
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En s.v.p. geen gebruik van maken als je al een acct hebt...
hij is al gebruikt nuquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Stuur hem dan naar de next in list...
nog nix binnen :Squote:Op woensdag 23 juni 2004 17:33 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Deze mensen hebben email![]()
Thanks,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Okay, de wasted invitation heeft zo toch nog nut. Voor de eerste die 'm leest, dit is de URL uit de mail die ik terug kreeg:
http://gmail.google.com/gmail/a-1561a1c627-f6b20f1f8f
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En s.v.p. geen gebruik van maken als je al een acct hebt...
erg erg erg lame...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Thanks,
#32(zaagmans) kan van de lijst !
voorkruiperquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Thanks,
#32(zaagmans) kan van de lijst !
Dat doe je geen tweede keer. Wat je met je invites doet maakt me niet veel uit, maar post ze niet nog een keer los.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Hoezo? Het leek mij wel een leuke actie. En gezien de snelheid waarmee de lijst nu leegloopt is het niet echt een ramp dat er iemand die nog wat minder hoog stond even geluk had.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
erg erg erg lame...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:02 schreef Maanvis het volgende:
Mijn 1e invites zijn binnen!!!
Ik ga nu junkiesietze, jaspah en amersfoort blijmaken!
Is goed. Ik heb nog drie invites, maar dan zal ik wel kijken of ik buiten Fok! nog iemand er gelukkig mee kan maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:01 schreef Slarioux het volgende:
Dat doe je geen tweede keer
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
erg erg erg lame...
Vast wel. Doei.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb nog drie invites, maar dan zal ik wel kijken of ik buiten Fok! nog iemand er gelukkig mee kan maken.
kheb geklikt maar kdenk dit is neit echt eerlijk dus heb ik hem weer weggekliktquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:05 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als jij hem had geklikt was het zeker niet lame geweest?![]()
veranderd overal GMail door hotmail en 1 gig door 2 mb, en je komt op het zelfdequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
wat moet ik hier van geloven?????? :s
http://gmail-is-too-creepy.com/
Gebruik je gezond verstand. Lees die site, lees de openingspost van dit topic en lees de privacy policy van gmail zelf.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
Zie OPquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
en hij lacht alweerquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:05 schreef junkiesietze het volgende:
Congratulations!
You've successfully signed up for Gmail.
bedankt maanvis
Check je junkmailquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:07 schreef jaspah het volgende:
hoeveel kb is zo'n mail want mijn inbox is vrij vol..
jah kheb nog nix..quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Check je junkmail
Pleur ff wat mail weg to be sure, invite is 1 of 2 kbquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:09 schreef jaspah het volgende:
[..]
jah kheb nog nix..
hoeveel heb je er ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Omkron het volgende:
Ik heb invites..? Wie..?
Nummer 1 tot en met [/b]hoeveel invites je hebt[/b]quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Omkron het volgende:
Ik heb invites..? Wie..?
dat pas er ngo wel bijquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pleur ff wat mail weg to be sure, invite is 1 of 2 kb
Check je junkmail eens?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:12 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
halloohoo .. ik wou graag even een reactie hier .. flat_erik schijnt verstuurd te hebben ook aan mij .. maar ik heb niks ontvangen
mail flat_erik even om te vragen als hij die invite opnieuw naar je kan sturen? dan heeft hij meteen ook het juiste mailadresquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:12 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
halloohoo .. ik wou graag even een reactie hier .. flat_erik schijnt verstuurd te hebben ook aan mij .. maar ik heb niks ontvangen
het zijn inderdaad nullen in zen mailadresquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Maanvis het volgende:
Ehh Amersf00rt, ik hoop dat ik het goed gedaan heb en dat nulletjes zijn in je emailadres
doe maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hola, heb net via Gmail Swap een invite geregeld... tsja... had even niks te doen
Is de lijst al bijgewerkt Jump? Dan forward ik m wel eventjes naar de Nr. 1
Ik heb je naam al gevonden in de database. maar wel met je hotmail adres. kijk eens in je bulkmail?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:18 schreef ferrybouwman het volgende:
ik wil graag een invite:)
ferrybouwman
bouwcom AT kabelfoon.nl
lol .. volgens mij heeft ie er nu 2quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
NZANATOR
heeft een invite
Ik had er per ongeluk 2 gekregen dus heb ik er eentje doorgestuurt naar NZANATOR
die zal hem wel doorsturen naar de bovenste (hopelijk).quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:21 schreef coz het volgende:
[..]
lol .. volgens mij heeft ie er nu 2
ik had de nrs 1 2 3 gedaan ...
ja nogalquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
groot verschil met gisteren dus
Thnx. Heb 'm binnen en het account is aangemaakt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef botterfly het volgende:
[..]
Is gedaan
ja denk het ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:27 schreef Jump het volgende:
Morgen of overmorgen hoef je je mai maar te plaatsen en je hebt al direct 3 invites in de bus
Had je mijn mail adres al verandert ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:27 schreef Jump het volgende:
Morgen of overmorgen hoef je je mai maar te plaatsen en je hebt al direct 3 invites in de bus
had niet gezien dat OP veranderd was... heb na 10 delen eht wel een beetje gehad met doorlezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gebruik je gezond verstand. Lees die site, lees de openingspost van dit topic en lees de privacy policy van gmail zelf.
kan het zijn dat hotmail deze mailtjes delete ? als in "dat is vast spam"quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:13 schreef Jump het volgende:
[..]
mail flat_erik even om te vragen als hij die invite opnieuw naar je kan sturen? dan heeft hij meteen ook het juiste mailadres
het is nu:quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Had je mijn mail adres al verandert ?
BVD
controleer je bulk mail eensquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:33 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
[..]
kan het zijn dat hotmail deze mailtjes delete ? als in "dat is vast spam"
THANX !quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
het is nu:
l.volgers (apenstaart) paycenter.nl
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:23 schreef Jump het volgende:
[..]
die zal hem wel doorsturen naar de bovenste (hopelijk).
maar de lijst is al goed gekrompen. Onder de 100 wachtenden nu
Ja ik heb em! Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef coz het volgende:
[..]en 726 blije fokkers
![]()
remzz:::mullerremco@home.nl
gizmo_rtd :::klanser@chello.nl
*drukt op send*
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef Eev het volgende:
Owkee.. de huidige nummers 1 tot en met 5 da's nu Remzz tot en met Exec moetten over een kwartiertje maar ff meel checken![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:36 schreef Jump het volgende:
[..]
[b)
# Remzz
# gizmo_rtd
# beastie_boy
# Harrie
# exec
[/b]
voor alle duidelijkheid
heb jequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:39 schreef Eev het volgende:
ZIjn weg.. kunnen Gmail doen
Zij zullen de dubbele toch wel weer doormailen neem ik aan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:37 schreef coz het volgende:
[..]( lol ..jawel maar toch )
stuur door naar eduard112.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
Heb een dubbele is de lijst al opgeschoond? Naar wie kan ik em doorsturen?
been there done that ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
# Remzz
# gizmo_rtd
# Remzzquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je
# eduard112
# Fugie
ook een invite gestuurt? of nog naar
# Remzz
# gizmo_rtd
?
Thx Rioquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:24 schreef Rio het volgende:
litpho uitgenodigd!
Is gebeurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur door naar eduard112.
de lijst is normaal up to date
Oepsss.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef HvS het volgende:
Ik sta op de lijst van mensen die al een account hebben, maar die heb ik niet, wie heeft mij een e-mail gestuurd? Anyway, die ben ik dan kwijt of heb ik per ongeluk weg geflikkert, zou die persoon opnieuw een e-mailtje kunnen sturen?
Hoe meer mensen een account hebben hoe meer invites er komen. Vriend van mij en ik hebben de 18 de een account gewonnen en nu beide 6 invites. Dat is dus na 5 dagen de eerste 6 invites.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:52 schreef Trobox het volgende:
Zou ik het vanavond nog halen denk je? Ben nu 58ste.. Ach ja, ik zie het wel. Hoe zou google dat doen, die invites uitdelen? Gewoon random?
Noem hier even [aantal invites dat je hebt] en schrijf de emailadressen op.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:01 schreef Manono het volgende:
Ik heb m'n acount THNXXXXXXX a lot Fok, nu ga ik wat users van bovenaan het volgende topic inviten, maar wat nu als die al een invite hebben ontvangen?
Ja echtwelquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:05 schreef YourMaster het volgende:
Schiet lekker op vandaag.
Na gisteren dacht ik dat ik er nog wel een tijd op zou staan, maar misschien ben ik voor vanavond nog aan de beurt.
okquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:10 schreef Slarioux het volgende:
Deel 28 staat klaar overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |