We shall see.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:20 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ok, maar misschien gaat het via de lijst net sneller, dan loop ik het net mis
sorry heb geen geduld
ok bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef Slarioux het volgende:
Tha_Devil? Dat was mijn fout, toen jump je keurig terugzette heb ik je weer bij de gelukkigen lijst gezet, wist niet hoe het zat. Zal de boel asap herstellen
Verwachtte je een invite van iemand, en heb je niets gekregen? Ik heb er een overquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ok bedankt
jaaaquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Verwachtte je een invite van iemand, en heb je niets gekregen? Ik heb er een over.
mail adres neerzetten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:35 schreef mrfox het volgende:
Ik ben net lid geworden, en om eerlijk te zeggen wel voor deze topic (dat wil niet zeggen dat ik hierna niet actief meer ben oid). Ik zie dat er iets meer dan 110 wachtenden zijn, en ik wil vragen of ik er misschien ook op mag? NB: Ik vraag het, dus aub niet 10 afkrakende reacties als dat kan.
Maar ik ben wel van plan om mijn ivites hier weg te geven.
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:36 schreef nr.1theMan het volgende:
[..]
mail adres neerzetten...
plaats maar neer, kan ik je toevoegen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef mrfox het volgende:
[..]
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.
en Slarioux is modquote:[ 16:38:21 ] «@Slarioux» voeg maar toe, als ie in de top 50 komt kijk ik wel ff naar hoe actief ie is
niet geschoten, altijd misquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:37 schreef mrfox het volgende:
[..]
Maar officieel mag het niet, dus wil ik toestemming van een moderator of een forumbaas.
er zou al een invite naar jou verstuurd moeten zijn aangezien ik je al terug vind in de database.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef wwweb het volgende:
Mag ik ook op de wachtlijst...
derekdenhaas [AT] hotmail [DOT] com
hotmail kan nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef wwweb het volgende:
Mag ik ook op de wachtlijst...
derekdenhaas [AT] hotmail [DOT] com
Wat ???quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
jewel hoor..quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
Bij mij werkte het wel gewoon. Kwam niet eens in de junkmail terecht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail kan niet![]()
HAH! we hebben een fraudeurquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Jump het volgende:
[..]
er zou al een invite naar jou verstuurd moeten zijn aangezien ik je al terug vind in de database.
zie 10 posts boven de uwequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef Blender het volgende:
Kan iemand misschien nakijken of ik al een invite gehad zou moeten hebben? Heb namelijk niets ontvangen. Heb wel een hotmail account opgegeven, maar ik dacht dat dat geen probleem meer was.
DAMN! Ok, en nu? Kan ik een ander emailadres opgeven? (WEER EEN REDEN OM GEEN HOTMAIL TE WILLEN!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
zie 10 posts boven de uwe
Gmail van Google [Deel 27]
lijst geupdatequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:54 schreef Sappa het volgende:
* Jump invite nu livelived, timmyasd, onanymous, swolly, dtorro22 en dopeboy
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijstquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Mail gekregen.. maar hoor ik er altijd 2 te krijgen?
heb je een ander mailadres dan hotmail. post het dan eventjes, kan ik je terug bovenaan zetten, ofwel die dubbel invite doorsturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef Blender het volgende:
[..]
DAMN! Ok, en nu? Kan ik een ander emailadres opgeven? (WEER EEN REDEN OM GEEN HOTMAIL TE WILLEN!![]()
)
Ik weet nog wel iemandquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst geupdate
[..]
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijst
Ik heb dat ook! Weet iemand daar iets vanaf?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:27 schreef Ralpy het volgende:
iemand meer problemen met dat pop3 gmail programma?
als ik dat opstart krijg ik een toepassingsfout
"kan de toepassing niet juist initialiseren"
Ik gebruik windows XP, iemand een idee wat er aan de hand is?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat ???
Meen je dat nou ??
done.. heb hemj naar jou gestuurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst geupdate
[..]
2 invites gekregen? stuur hem anders door naar mij, dan bezorg ik hem wel aan iemand die te vroeg verplaatst is van lijst
[..]
heb je een ander mailadres dan hotmail. post het dan eventjes, kan ik je terug bovenaan zetten, ofwel die dubbel invite doorsturen
jash klikte 2x op send, maar heb um zelf al doorgestuurd een van de tweequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:59 schreef TimmyAsd het volgende:
trouwens, kom ik 1 keer in de inbox, met welkomsbericht etc
bedankt..
p.s. zoals ik zal zei, ben 2 keer uitgenodigd, wat te doen?
ik zal je al 5 namen mailenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:02 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb weer 5 nieuwe invites
Zit nu op me werk maar ik deel ze vanavond uit!
@ Jump Geef nog even het e-mail adres! Wellicht een type fout gemaakt dan kijk ik het even na.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:52 schreef Jump het volgende:
[..]
zie 10 posts boven de uwe
Gmail van Google [Deel 27]
zie men profielquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef botterfly het volgende:
[..]
@ Jump Geef nog even het e-mail adres! Wellicht een type fout gemaakt dan kijk ik het even na.
Je staat erbijquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef mrfox het volgende:
Ik zou me dan op de lijst willen:
EMAIL: -knip- --> -knip-
en voordat ik bij de eertse tien ben, heb ik al veel posts denk ik. Je kunt hier bijna overal je mening van geven. Ik zie net pas dat je zelfs het onderdeel general chat hebt. Mijn invites komen iig hierheen.
opent in popupjequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kunnen jullie in Gmail ook niet op Contacts klikken? Dan hoor ik Ploeink ofzo en dan niks :S
Misschien dat Firefox popup blockt.... weet niet of je firefox gebruikt... zoja kijk maar ff naquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kunnen jullie in Gmail ook niet op Contacts klikken? Dan hoor ik Ploeink ofzo en dan niks :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |