In-der-daadquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Berkery het volgende:
Underworld![]()
Ik zat echt te moeilijk te denkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:56 schreef Gambolputty het volgende:
Chic?
ranja + 1quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef ranja het volgende:
Aswad
...in Letland?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef ranja het volgende:
Nee, ze zijn wel een beetje bekend hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Die gasten die deelnamen aan het songfestival?
Je heb het net voorgelegd aan de heer Clavan, maar hij blijft de vraag maar herhalen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het net voorgelegd aan de heer Clavan, maar hij blijft de vraag maar herhalen.
Mark +1quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:13 schreef Mark het volgende:
Brainstorm?
Yep, zanger Royston Langdon (lucky bastard!) van Spacehog. Binnenkort wordt Steven opa...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:29 schreef ranja het volgende:
Spacehog. Dat is de band dan.
Daar ging het jaarlijkse avondje Songfestivalquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:34 schreef ranja het volgende:
Zo lang geleden alweerwas het 'enschede jaar'.
Welke band?quote:Perhaps no band was more emblematic of the true spirit of American indie rock during the 1990s than, the pride of Chapel Hill, NC. Following the D.I.Y. ethic to the letter, the group operated solely by their own rules, ignoring all passing trends by sticking to their trademark sound - typified by the buzzing guitars and high, impassioned vocals of frontman
- and rejecting all major-label advances in favor of the unlimited freedom afforded by owning their own company.
Zeker wel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:50 schreef bukgeit het volgende:
Chapell Hill... is dat Superchunk?
die's goed volgens imdb.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:08 schreef againstthegrain het volgende:
Todd Rundgren!
Heavy Dquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:26 schreef Ascaroth het volgende:
Dikke Dennis (Peter Pan Speedrock)
Fat Mike (NOFX)
Van Dik Hout
Notorious B.I.G.
The Velvet Underground
Velvet Revolver
...
...
...
...
Zeer op de hand zelfs! toen tsjechie gelijkmaakte en later de 2-1 scoorde stond de hele pub op z'n kop, behalve die 3 duitsers die er ook waren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:45 schreef Mark het volgende:
Engelsen een beetje op de hand van NL?
Puntje voor belsen, omdat ik de Velvet-variant niet goed wil rekenen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 04:05 schreef belsen het volgende:Dikke Dennis Fat Mike Chubby Checker Fatboy Slim Notorious BIG Fat boys Phats & Smalls Van Dik Hout Heavystereo Fat Les
Goede gokquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:59 schreef Mark het volgende:
Ik gok op Madonna - You can dance
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:22 schreef ranja het volgende:
Fra lippo lippi
ranja +1quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:22 schreef ranja het volgende:
Fra lippo lippi
geen idee of-ie eerder is geweest...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:40 schreef bukgeit het volgende:
Bekende kop.. volgens mij al eerder geweest.
Nile Rodgers?
O ja, ze zijn alweer uit elkaar, maar haar bedoelde ik wel. Brody Dalle van The Distillers.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef bartrid het volgende:
de ex vrouw is brody dalle, dat weet ik wel.
In Nederland dus ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:21 schreef Mark het volgende:
In Engeland was dat Sash! met o.a. Encore un fois, Ecuador en Stay
Artiest Titel AW HP Jaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:51 schreef againstthegrain het volgende:
Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik dacht La Primavera (Italiaans dus)
En de info komt uit het hitdossier...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:53 schreef againstthegrain het volgende:
europe
abba
roxette
millencolin
the hives
no fun at all
satanic surfers
hellacopters
backyard babies
entombed
Ai. Jij hebt andere info dan ik...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Artiest Titel AW HP Jaar
sash encore une fois 8 9 1997
sash ecuador 12 8 1997
sash stay 9 6 1997
sash la primavera 7 13 1998
sash & tina cousins mysterious times 8 17 1998
Frans Bauerquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wat is de meest gedraaide act van Nederland op radio en tv?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:17 schreef againstthegrain het volgende:
Blof
Applausquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:48 schreef bukgeit het volgende:
The Veils!
Da's dan weer best wel snel....ik dacht dat ie moeilijker was.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:25 schreef bartrid het volgende:
aerosmith - love in an elevator?
Je weet dat ie komtquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:24 schreef Gambolputty het volgende:
Stukje tekst:
Ja ik denk: ik kondig het vast aan, er is al verwarring genoegquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je weet dat ie komt
Juist!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:42 schreef Berkery het volgende:
Pretty Girls Make Graves?
wel eens van gehoord...
Band + titel graagquote:I like walking in the park
When it gets late at night
I move `round in the dark
And leave when it gets light
quote:One of these days you'll go back to your home
You won't even notice that you are alone
One of these days when you sit by yourself
You'll realise you can't shaft without someone else
In the end you will submit
It's got to hurt a little bit
quote:When I was a very small boy,
Very small boys talked to me
Now that we've grown up together
They're afraid of what they see
That's the price that we all pay
Our valued destiny comes to nothing
I can't tell you where we're going
I guess there was just no way of knowing
Yep.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:55 schreef bartrid het volgende:
da's true faith van new order.
Melanie Thornton, erg warm!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:37 schreef ranja het volgende:
zij is volgens mij Melanie Horton en dat duo heet..... pvdt
Net opgezochtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef bartrid het volgende:
audio bullys.
Hee, hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef bartrid het volgende:
audio bullys.
hebben zij die niet dan? Hm, heb volgens mij alleen We don't care wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Vinnik geen indie. Indie is met meer gitaren.
Een begin, en nu echt naar bedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:14 schreef bukgeit het volgende:
Vul weer aan tot een duo:Jan & Dean Jan & Zwaan Simon & Garfunkel K-Ci & Windy & Gert & Hermien Ben & Frans & Lady & Mel & Kim
Zitten een paar lastige tussen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:14 schreef bukgeit het volgende:
Vul weer aan tot een duo:Jan & Zwaan Jan & Dean Simon & Garfunkel K-Ci & Jo-Jo Windy & ![]()
Gert & Hermien Ben & Jerry? Frans & Mirella Lady & de Vagebond ![]()
Mel & Kim
Nee, Frans & Monique, je weet wel, van He Monique.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:30 schreef Gambolputty het volgende:
Frans & Marianne?
Bijna! Ben & J....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
windy & carl
ben & jen
lady & bird
Als je de 2e act hoort en ziet, dan vraag je je serieus af of ze wel gestudeerd hebbenquote:In the proud tradition of U.K. groups that have one massively popular single and then fade from memory even more quickly than they appeared come,
and
. Identical twins born on Halloween in Transylvania,
spent their adolescence studying voice, ballet, and modern dance
Peter Maffay is goed. Bros niet. Het gaat om een vrouwelijke tweeling.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:50 schreef bukgeit het volgende:
Peter Maffay en Bros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |