Wordt dit weer een nieuwe concurrentiestrijd tussen filmstudio's? Volgens mij is het namelijk nog steeds de bedoeling dat Micheal Mann Gates of Fires gaat regisseren (gebaseerd op het gelijknamige boek over de slag bij Thermopylae).quote:The Thermopylae 300
Forget Butch and Sundance, leave aside Ned Kelly and definitely don't mention Custer. In what is unquestionably the greatest last stand in history, King Leonidas of Sparta and his 300 bodyguards once held a narrow mountain pass, the Gap of Thermopylae, against King Xerxes' Persian army (numbering by some accounts over 100,000) for a week. All the Spartans died, of course, but not before they had decimated the enemy forces and given their fellow Greeks time to unite against the invader and layeth the smackdown on Xerxes and all his men.
This may all have taken place in 480 BC, but after the worldwide success of Troy a mere couple of millennia is no obstacle to box-office success. Sure enough, a new screen version of the ancient battle is to be produced, based on Frank Miller's graphic novel 300, with Dawn of the Dead director Zack Snyder signed on to direct.
After his zombie success, Snyder clearly has the guts for action, but can he tackle the sheer scale of this story? Producers are calling it an "anti-epic", but hopefully that won't stop them from inserting a whole heap of desperate bravery, desperate odds and desperately cool fighting from the world's greatest warrior race. A few good-looking bronzed types in skirts wouldn't hurt either, for if Troy and Gladiator have taught us anything, it's that you can never go wrong with muscley men in skirts – unless they're members of the Real Madrid squad, that is.
The legendary battle already appeared onscreen already, in 1962's The 300 Spartans, and has been much imitated throughout film history (and in real life - there was a second Battle of Thermopylae, fought between Romans and Aetolians, in 191 BC. Never say we don't tell you these things.) So will Snyder successfully raise the dead? Or will this be dead on its feet? Only time will tell.
http://www.empireonline.co.uk
Kan wel ja, maar uiteindelijk hebben ze er misschien in geknipt. Hoeft natuurlijk niet te kloppen wat ik zeg, maar je bent het toch wel met me eens dat de CGI er minder mooi uitziet in de gelekte trailer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:36 schreef magnifor het volgende:
In die gelekte versie van de trailer zie je toch scenes die niet in de echte trailer te zien zijn.
Dat schreeuwen was inderdaad ook erg irritant.quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
^Het is een comic verfilming. En de aangedikte CGI hoort juist bij de sfeer die ze proberen te creëren denk ik.
Het schreeuwen van die kerel is wel irritant, hopen dat ie dat niet 2 uur lang doet in de film...
Dit is een super stylistische vertaling van Frank Millers strip naar het witte doek. Niet een of andere realistische geschiedenisles ala Alexander of Braveheart. Het neigt meer naar fantasy dan naar een historisch epos, en er wordt dus ook niet gepretendeerd dat het een realistische vertelling moet zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd doet de trailer me erg triest aan
Verschrikkelijk overdreven CGI en overacting aan alle kanten
Is het nou een tekenfilm of serieus? De grens is te vaag
quote:Op zondag 10 december 2006 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd doet de trailer me erg triest aan
Verschrikkelijk overdreven CGI en overacting aan alle kanten
Is het nou een tekenfilm of serieus? De grens is te vaag
Fan?quote:Op zondag 10 december 2006 17:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
hij begrijpt `t niet
De stijl die wordt neer gezet is net de bedoeling, kijk maar naar de graphic novel. Wat er in de trailer te zien, is juist super trouw aan de novel.
Dus die eerst maar eens lezen en dan oordelen![]()
De trailer is echt mega vet! dit wordt, hopelijk, 1 van de beste films van 2007. Laat maar komen![]()
![]()
quote:
weer een historisch epos?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:08 schreef Zhenar het volgende:
Was in eerste instantie niet echt geïnteresseerd in weer een historisch Epos, maar na het zien van de trailer ben ik helemaal om!![]()
Dat zie ik nu ook inquote:Op zondag 17 december 2006 08:06 schreef ExperimentalFrenta... het volgende:
[..]
weer een historisch epos?
Een historisch epos van 'ongekende omvang' beste Zhenar....![]()
Ze vechten tegen verschillende Perzische volkeren, ik denk dat orcs daar ook bijhoren, er zitten wel meer van die vreemde freaks in de trailer.quote:Op zondag 17 december 2006 12:05 schreef victorinox het volgende:
Iemand enig idee wie deze persoon moet voorstellen?
Ik krijg hem niet teruggevonden in de comic.
[afbeelding]
In het boek staat vrij duidelijk uitgelegd hoe het zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Maar het is wel erg overdreven he 300 tegen een miljoen.... maarja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
Bij de echte historische slag bij Thermopylae waren het 300 Spartanen met zo'n 7000 bondgenoten tegen een leger van 200.000 à 250.000 Perzenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Maar het is wel erg overdreven he 300 tegen een miljoen.... maarja
En zelfs dat is nog zwaar overdreven, het waren er hoogstens 120.000. In die tijd was het onmogelijk zoveel mensen bij elkaar te brengen en 120.000 is nog ruim genomen. Griekse historici scheppen graag op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:36 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Bij de echte historische slag bij Thermopylae waren het 300 Spartanen met zo'n 7000 bondgenoten tegen een leger van 200.000 à 250.000 Perzen
Hij staat gepland op 22 maart, volgens IMDb.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef engessa het volgende:
Trailer 2 staat nu ook op de website, had ik nog niet eerder gezien.
Dit is voor mij iig de film waar ik dit jaar op zit te wachten. Iemand een idee wanneer die hier gaat draaien?
Die was een stuk langer dan ik tot nu toe gezien had IMO, maar kan aan selectief geheugen liggen...quote:
De laatste trailer die ik online zag was al behoorlijk lang andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die was een stuk langer dan ik tot nu toe gezien had IMO, maar kan aan selectief geheugen liggen...
Kheb dr zin an iig...
quote:
quote:Any directors reading this – IT’S OKAY TO JUST THROW IN NAKED HOTTIES.
Can’t someone make a movie about naked Amazons and call it PAUSE BUTTON?
My final analysis is 300 the most ass-ruling movie I’ve seen this year, and will probably be the King of 2007 unless someone makes a movie where a pair of sentient boobs fights a werewolf.
De reviewer in kwestie, Neil Cumpston, is waarschijnlijk een pseudoniem van een van de vaste reviewers van Aint it Cool News. Zijn reviews gaan altijd zo, maar hij heeft de film zeker wel gezien (previews, test screening etc.) en het enthousiasme is gemeend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef RijstNatie het volgende:
hoe kan hij trouwens die film gezien hebben, want hij is toch nog lang niet uit?
misschien lult tie wel geoon uit zn nek...
Dit is verre van positiefquote:I'm stunned by this movie. I'm a History fanatic and of course movies like this make a big impression on me, just like Alexander or Troy did.
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07065&f=300.pngquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef the_jasper het volgende:
ik zou wel een wallpaper willen hebben van die ruiters die over die bergtop heen komen
ik ben al aan het zoeken..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef the_jasper het volgende:
ik zou wel een wallpaper willen hebben van die ruiters die over die bergtop heen komen
ik ben al aan het zoeken..
Als ie maar niet zoals Alexander en Troy wordt neequote:
Dat is al goed gegaan. Nu de verfilming nog ...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Djaser het volgende:
Frank Miller en Perzie. Deze combinatie kan bijna niet mis gaan.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef IedeK. het volgende:
[..]
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07065&f=300.png
Is aleen de helft van het beeldscherm.![]()
hahhaha bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc22/th_62998_300_1_122_22lo.jpg]afbeelding][/URL]
Zelf maar wat gemaakt
Héél erg scherp is het niet, want geript uit de trailer...
nee hij is er dus officeel nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Djensen het volgende:
op de site 300themovie.com staan ook wallpapers, maar die kan ik niet zien (en dus ook niet opslaan)
Als het goed is krijg je Hannibal Risingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:40 schreef linebear het volgende:
die mag wel in de sneak komen vanavond
uitgemolke concept die ze maar blijven uitmelkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef linebear het volgende:
oh is ook niet erg...
van de 700+ stemmers hebben misschien 2 mensen de film ook daadwerkelijk gezien, dus die score zou ik toch echt met een paar vrachtwagens zout nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef magnifor het volgende:
En de rating op IMDB wordt steeds hoger. Een 9.1 momenteel.
Mjah, kunst, nieuwe film en enkel fanboys hebben hem al gezien. Laten we eerst even een week of 20 wachten voor we ons op IMDB gaan beroepen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef magnifor het volgende:
En de rating op IMDB wordt steeds hoger. Een 9.1 momenteel.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef Djaser het volgende:
Ongelofelijk, deze film is voor zijn release al een grotere klassieker dan The Godfather![]()
Hades is de God van de onderwereldquote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef the_jasper het volgende:
[..]
maar dat is dus fout he, het moet hades zijn!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hadesquote:Op maandag 19 februari 2007 03:02 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Hades is de God van de onderwereld![]()
quote:Met Hades wordt ook wel de onderwereld bedoeld, zowel in de Romeinse mythologie en als in de Griekse mythologie.
Draait de film al in the States of is het weer een rating van niks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Damn wat een rating op imdb: User Rating: 8.9/10 (2,319 votes)
Da's niet mis. Ik ben heel erg benieuwd.
Hij draait alleen nog maar op een vaag festival en in Berlijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:45 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Draait de film al in the States of is het weer een rating van niks.
Er zijn weinig films die een 8 of hoger scoren en het niet waard zijn.quote:
hoogstwaarschijnlijk zijn het votes van mensen die de film nog niet eens gezien hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef Wepeel2 het volgende:
Toch behoorlijk wat votes als hij alleen op een festival draait. Ik ging er vanuit dat het al US votes waren.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef the_jasper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hades
ik citeer:
[..]
![]()
300 heeft de potentie om bij de top 10 te horen. Ben benieuwd of dat lukt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij staat in de IMDb top 250. Nog net. Op 250.
Geloof je dat nou echt zelf?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
300 heeft de potentie om bij de top 10 te horen. Ben benieuwd of dat lukt.
Rond plaats 60, waar nu Pan's Labyrinth en Sin City ongeveer staan. Zal wel zoiets worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niet, heb 300 niet gezien. Maar het onderwerp lijkt mij gewoon veel vetter.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat heeft deze dat hem zoveel beter maakt dan Sin City?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gezien de stylistische context en het 2d karakter (het is immers wel gewoon een stripverfilming) vind ik dat helemaal niet erg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef engessa het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat die hele film vol zit met speeches van stoere mannen en vrouwen die ala Braveheart's Freedom-geblaat allemaal stoere dingen roepen.
Mij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ook.
maar dat lijkt me juist wel vet
Sweetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef magnifor het volgende:
http://www.mtv.com/overdrive/?name=movies&id=1553704&vid=136403
Ziet er goed uit.
Kan niet wachten.
Ja dat schijnt. Dat boek is overigens uitstekend, zeer meeslepend. Als je het boek leuk vindt moet je ook de andere boeken van die schrijver eens lezen (hij heeft er in totaal nog maar 3-4 geschreven).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:25 schreef the_jasper het volgende:
mmh ik ben nu dat boek gates of fire aan het lezen
die gaan ze toch ook verfilmen?
Huh wie wat waarquote:Op zondag 4 maart 2007 21:03 schreef SaskiaR het volgende:
Donderdag gratis voorpremiere, we zullen zien
quote:
grrrrquote:
Uur of 7 bij de bios oké?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef ImmovableMind het volgende:
Hoe laat spreken we af?
M`n broertje werkt bij de Media Markt en daar hadden al meerdere mensen `m gevraagd of ie al te koop op dvd wasquote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
op mn werk kwam iemand vragen of deze film al te huur was
Impressive.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef magnifor het volgende:
http://www.mtv.com/overdrive/?name=movies&id=1553704&vid=136403
Ziet er goed uit.
Kan niet wachten.
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Kwestie van smaak that is...
Want niet-20+'ers kennen het begrip videoband nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb ook jaren in een videotheek gewerkt, heerlijk werk en lekker mensen uitlachen. Het leukste is om aan 20+ 'ers te vragen of ze de DVD hebben teruggespoeld. 99% moet er over nadenken en twijfelt aan zichzelf. Heerlijk.
Lachen man! Laat me raden, de avonden vlíegen gewoon voorbij...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb ook jaren in een videotheek gewerkt, heerlijk werk en lekker mensen uitlachen. Het leukste is om aan 20+ 'ers te vragen of ze de DVD hebben teruggespoeld. 99% moet er over nadenken en twijfelt aan zichzelf. Heerlijk.
Mjah, we houden immers niet allemaal van dezelfde muziek, dagbladen, weekbladen, maandbladen, films, series, etc. Goddank zeg, saaie boel zou het anders worden...quote:
...met een hoofdrolspeler die schreeuwen op de toppen van zijn longen verwart met acterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef Locusta het volgende:
Zo net (nogmaals) de trailer gezien en het lijkt mij echt een topfilm!
Film beoordelen op een trailer waarin toevallig alleen schreeuwstukjes staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
...met een hoofdrolspeler die schreeuwen op de toppen van zijn longen verwart met acteren
HEE IK BEN GERARD BUTLER EN IK SPEEL KONING LEONIDAS!!!! EN IK KAN HEEEEEEEL HARD SCHREEUWEN!!!! WEL EEN FILM LANG!!!!. WAAR IS MIJN OSCAR?!?!?!?!?!
Net de nieuwe trailer bekeken. Geschreeuw, gebrul, takkeherrie en CGI-titis. Dawn of the Dead was leuk, maar dit lijkt mij echt verschrikkelijk.
V.
maar een film op basis van een trailer al bestempelen tot de beste film ooit is wél toegestaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Film beoordelen op een trailer waarin toevallig alleen schreeuwstukjes staan
Echt, neem een tissue en vermaak je in de hoek ofzo...
Eh, nee, doe ik dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef Herald het volgende:
[..]
maar een film op basis van een trailer al bestempelen tot de beste film ooit is wél toegestaan?
Waardoor er voornamelijk spectakel en geschreeuw in zit, waar het grote publiek toch op lijkt te zitten wachten. Kritiek was daardoor ook redelijk aanwezig onder de comic-fans: de strip had gewoon een introverte, bedenkzame Leonidas welke twijfelde aan zijn kunnen. En dat zit ook wel degelijk in de film, getuige de serie clips van een tijdje terug, daar fluistert meneer Butler zowaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef PeRi het volgende:
Nouja, een trailer moet toch vermakelijk zijn en publiek trekken - oordeel vellen of je de film wil zien of niet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
het zijn allebeide slechts meningen ...
Maar mijn mening is beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
het zijn allebeide slechts meningen ...
dat is jou mening, niet zo het topic vervuilen verbal. Ga maar vraagjes beantwoorden in het quiz topicquote:
Nou..echt welquote:
Op het moment dat je ziet dat het CGI is, of er al over aan het denken bent van dat dat wel CGI moet zijn, is het dus niet goed. Je hoort het namelijk niet te zien. Al is het in deze film nogal overgestyleerd allemaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Biggs. het volgende:
Ik word trouwens zo moe van dat gezeik dat er teveel CGI in zit. Hoe moeten ze het anders doen?? Iets dat niet bestaat kan je moeilijk filmen he. Daarbij ziet de cgi in deze film er ronduit geweldig uit.
En dan nog hebben wij, als mensen, eerder de neiging dingen te geloven qua emoties die niet op de werkelijkheid lijken, omdat we anders tegen de uncanny valley aan zitten... Dus liever stylistisch en wat meer overdreven dan close but not quite...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
Op het moment dat je ziet dat het CGI is, of er al over aan het denken bent van dat dat wel CGI moet zijn, is het dus niet goed. Je hoort het namelijk niet te zien. Al is het in deze film nogal overgestyleerd allemaal.
Zoals Final Fantasy: Spirits Within bijv.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan nog hebben wij, als mensen, eerder de neiging dingen te geloven qua emoties die niet op de werkelijkheid lijken, omdat we anders tegen de uncanny valley aan zitten... Dus liever stylistisch en wat meer overdreven dan close but not quite...
maar dat past ook weer bij de sfeer van het verhaal. Jij zou een zwart wit film ook als imperfect zien omdat zwart wit een mindere weergave van de realiteit is dan kleur?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
Op het moment dat je ziet dat het CGI is, of er al over aan het denken bent van dat dat wel CGI moet zijn, is het dus niet goed. Je hoort het namelijk niet te zien. Al is het in deze film nogal overgestyleerd allemaal.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
...met een hoofdrolspeler die schreeuwen op de toppen van zijn longen verwart met acteren
HEE IK BEN GERARD BUTLER EN IK SPEEL KONING LEONIDAS!!!! EN IK KAN HEEEEEEEL HARD SCHREEUWEN!!!! WEL EEN FILM LANG!!!!. WAAR IS MIJN OSCAR?!?!?!?!?!
Net de nieuwe trailer bekeken. Geschreeuw, gebrul, takkeherrie en CGI-titis. Dawn of the Dead was leuk, maar dit lijkt mij echt verschrikkelijk.
V.
nee hoor. Een paar van m'n favoriete films zijn zwart-wit, en zijn zelfs niet eens zo goed geacteerd. Mij boeit het niet zo of het er allemaal perfect uit ziet of niet, maar van die azijnpissers die lopen te zeuren over al dan niet prachtige CGI blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:46 schreef the_jasper het volgende:
[..]
maar dat past ook weer bij de sfeer van het verhaal. Jij zou een zwart wit film ook als imperfect zien omdat zwart wit een mindere weergave van de realiteit is dan kleur?
En dat is precies ook wat de bedoeling. Net als in Sin City: daar ga je toch ook niet lopen zeuren dat het CGI is? dan snap je IMO het concept/stijl van de film nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
Al is het in deze film nogal overgestyleerd allemaal.
Verbal krijgt diaree van dit soort films, en gezien internet zonder geur is komt hij dat hier spuien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat is precies ook wat de bedoeling. Net als in Sin City: daar ga je toch ook niet lopen zeuren dat het CGI is? dan snap je IMO het concept/stijl van de film niet
-edit- als dit (uncensored trailer) niet vet is dan weet ik `t niet meer
Wat een gehuil zeg. O wee als je de natte droom van sensorisch murw gemaakte jankzakken dreigt te verstoren met een andere meningquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verbal krijgt diaree van dit soort films, en gezien internet zonder geur is komt hij dat hier spuien.
nee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg. O wee als je de natte droom van sensorisch murw gemaakte jankzakken dreigt te verstoren met een andere meningIk wist niet dat een vereiste voor posten in topics in TV is dat je op de knieën 'HOSANNA' roepend wierook moet aansteken en de Kleenex bij de hand moet houden
V.
In Dreamgirls verwarren ze dat dan weer met zingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Verbal het volgende:
Nee. Ik plaats twee post die niet overeenkomen met de heersende mening hier en dan gaat men janken over topics verpesten. Dát is zeiken.quote:
Verbal, wat zijn voor jou de 3 beste films ooit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Ik plaats twee post die niet overeenkomen met de heersende mening hier en dan gaat men janken over topics verpesten. Dát is zeiken.
V.
Haal je leuter even onder mijn voet vandaan while you're at it. Je humor ben je ook al kwijtquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg. O wee als je de natte droom van sensorisch murw gemaakte jankzakken dreigt te verstoren met een andere meningIk wist niet dat een vereiste voor posten in topics in TV is dat je op de knieën 'HOSANNA' roepend wierook moet aansteken en de Kleenex bij de hand moet houden
V.
Ik heb een hekel aan hiphop en comedy's, toch vind ik het niet nodig om topics die over gaan te gillen dat het allemaal zo kut is. Dat jij dat wel nodig vindt moet je zelf weten maar ga dan niet janken omdat men hier niet zo blij is met je posts.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Als je je mening geeft kan je dat beter wat genuanceerder doen in plaats van "de hoofdrolspeler schreeuwt in de trailer" en "veel cgi" dus is het kut. Indien je wel op die manier je mening gaat onderbouwen kun je een hoop tegenreacties verwachten aangezien dit argumenten zijn die in dit specifieke geval makkelijk onder uit te halen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Het bij voorbaat bombarderen tot beste film van het jaar is natuurlijk het andere uiterste. Eerst de film maar eens zien....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Helo het volgende:
haha dit is echt erg, doet me gelijk denken aan al die mensen die top films niet kijken om stomme redenen. Volgens hun was namelijk:
Sin city saai omdat het zwart wit was![]()
![]()
Fight club niet gekeken omdat het alleen over vechten gaat![]()
![]()
![]()
Schindlers list niet gekeken omdat het in zwart wit was![]()
![]()
The Shining niet gekeken omdat het een oude film is![]()
V for Vendetta saai omdat er te weinig actie in voor komt![]()
![]()
En daar komt Verbal bij met 300 is kut omdat er teveel CGI in zit en er teveel geschreeuwd wordt![]()
(jah simlies zijn leuk)
Dat jouw grapjes niet leuk zijn maakt niet dat mijn humor weg is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Haal je leuter even onder mijn voet vandaan while you're at it. Je humor ben je ook al kwijt![]()
Net als 'WHOA, dat is vet gaaf, lijkt mij geweldig, beste film ooit etc.' op basis van dezelfde trailerquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Als je je mening geeft kan je dat beter wat genuanceerder doen in plaats van "de hoofdrolspeler schreeuwt in de trailer" en "veel cgi" dus is het kut.
Mwoah, dat vind jij, omdat het jou waarschijnlijk op basis van dezelfde trailer een geweldige film lijkt. Same difference, alleen de ene mening staat je niet aan omdat het niet de jouwe is. Daarnaast zeg ik niet dat het 'veel CGI' is wat mij irriteert, maar dat dingen zo overduidelijk CGI zíjn. 'Kijk ons eens massa's CGI gebruiken'. En volgens mij mag ik dat niet mooi vinden. Ik betwist jullie nergens het recht op jullie mening, terwijl ik wel op de mijne wordt afgekamd. Prima, moeten jullie weten en ik zal er geen seconde minder om slapen, maar het principe deugt niet, hoe jullie het ook proberen te rationaliseren.quote:Indien je wel op die manier je mening gaat onderbouwen kun je een hoop tegenreacties verwachten aangezien dit argumenten zijn die in dit specifieke geval makkelijk onder uit te halen zijn.
Het topic is in ieder geval voorlopig wel gesloten, want we hebben hier nog 70 posts te gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens, how is this for an OP. Hij is niet geweldig maar ik denk beter dan deze:
Frank Miller's 300
idd er wordt niet cgi gebruik om te zorgen dat de explosie mooier is maar om een tekenstyle op te roepen, V je snapt wel dat deze film gebaseert is op een stripboek net als Sin city wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef japzooi het volgende:
Ik denk dat een boel mensen het nog niet helemaal kunnen velen dat dit gewoon een nieuwe manier van films maken is. Sin City en 300 laten zien hoe je met behulp van de computer een super gestyleerde tekenfilm voor volwassenen kunt maken met echte acteurs. Want daar komt het uiteindelijk op neer. En dit nieuwe genre is, net als elk ander genre, nu eenmaal niet wegelegd voor iedereen
Een film als Babel zal voor veel mensen vast een fantastische film zijn, maar ik hou er niet van. Wat ik echter niet doe is op een forum voor die film gaan lopen zeiken van "...oh, dat gelul in al die landen en hou die camera toch eens stil en Brad Pitt weer op standje krankjorem...."
Ik ga mensen niet op lopen dringen dat 300 het beste zal zijn wat ze ooit gezien zullen hebben, maar ik weet voor mezelf wel dat wat ik gezien heb fantastisch vond.
Wow das kort, valt ook niet super veel te zeggen denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat de film maar 91 minuten duurt. Ik zag het net op moviemeter staan...
Ja, maar de eerste reviews (van previews ed.) van Snakes on a Plane waren ook niet echt positief (omdat het uiteindelijk gewoon een rukfilm was) en de eerste reviews van 300 zijn juist weer wel om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef Mike het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de opening van deze film. Er is een behoorlijke internethype, maar zoals we hebben gezien bij Snakes on a Plane hoeft dat nog niet te betekenen dat een film het goed doet in de bios.
Snakes on a plane had 68% positieve reviews op RottenTomatoes...300 staat nu op 58%...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste reviews (van previews ed.) van Snakes on a Plane waren ook niet echt positief (omdat het uiteindelijk gewoon een rukfilm was) en de eerste reviews van 300 zijn juist weer wel om over naar huis te schrijven.
ik weet nou niet of RT de site is waar je op moet kijken voor onafhankelijke reviewsquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Snakes on a plane had 68% positieve reviews op RottenTomatoes...300 staat nu op 58%...
Hier heb je het toch flink mis... Zie mijn laatste post:quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Net als 'WHOA, dat is vet gaaf, lijkt mij geweldig, beste film ooit etc.' op basis van dezelfde trailer![]()
[..]
Mwoah, dat vind jij, omdat het jou waarschijnlijk op basis van dezelfde trailer een geweldige film lijkt. Same difference, alleen de ene mening staat je niet aan omdat het niet de jouwe is. Daarnaast zeg ik niet dat het 'veel CGI' is wat mij irriteert, maar dat dingen zo overduidelijk CGI zíjn. 'Kijk ons eens massa's CGI gebruiken'. En volgens mij mag ik dat niet mooi vinden. Ik betwist jullie nergens het recht op jullie mening, terwijl ik wel op de mijne wordt afgekamd. Prima, moeten jullie weten en ik zal er geen seconde minder om slapen, maar het principe deugt niet, hoe jullie het ook proberen te rationaliseren.
V.
Op basis van de trailer concludeer ik absoluut niet dat het de beste film ooit is en dat de film helemaal geweldig is. De trailer maakt me alleen razend enthousiast om meerdere redenen die ik ook al eerder heb opgesomd.quote:Het bij voorbaat bombarderen tot beste film van het jaar is natuurlijk het andere uiterste. Eerst de film maar eens zien....
Juist wel. Die pakken alle reviews die er te vinden zijn van alle grotere sites en bladen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik weet nou niet of RT de site is waar je op moet kijken voor onafhankelijke reviews
Zo zie je maar weer dat RottenTomatoes eigenlijk gewoon een bullshit site isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Snakes on a plane had 68% positieve reviews op RottenTomatoes...300 staat nu op 58%...
My bad, danquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Hier heb je het toch flink mis... Zie mijn laatste post:
En ik dus minder, op basis van dezelfde trailer die jij hebt gezien. Wat is dan het probleem?quote:Op basis van de trailer concludeer ik absoluut niet dat het de beste film ooit is en dat de film helemaal geweldig is. De trailer maakt me alleen razend enthousiast om meerdere redenen die ik ook al eerder heb opgesomd.
Vooralsnog heb ik vooral zaken geschreven als 'lijkt mij' en 'waarschijnlijk'. Nergens heb ik een definitief oordeel geveld.quote:Verder zeg ik absoluut niet dat je mening me niet aan staat (ook al eerder gezegd), maar dat je onderbouwing van die mening me niet aanstaat. Uiteraard mag je de CGI niet mooi vinden, maar dit hoort zoals eerder gezegd bij de stijl van de film. De overdreven CGI is bedoeld. Mijn mening is dan dat je de film hier niet op af mag rekenen.
Wat een kolderieke vergelijking. Ik sta open voor vrijwel alle soorten films, heb er ook wel een paar gezien in mijn leven. En nergens heb ik gezegd dat ik hem niet ga kijkenquote:Doet me denken aan vorig jaar toen ik aan een maat voorstelde om naar good night and good luck te gaan. Toen ik echter vertelde dat het een zwart-wit film is haakte hij snel af :s
En de meeste kritiek is dat het niet waarheidsgetrouw is en dat er teveel effecten in zitten. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef japzooi het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat RottenTomatoes eigenlijk gewoon een bullshit site is
Maar goed. RottenTomatoes volg ik niet. IMDb ratings ook niet. Ik lees liever gewoon de reviews zelf. En van wat ik van beide films gelezen heb (het meeste bij AICN, dus daar mag je dan nog over zeiken) en zijn er best wat, zag ik bij Snakes merendeel negatief nieuws en bij 300 meer positief (bijna alleen maar positief eigenlijk).
OP's zijn overratedquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens, how is this for an OP. Hij is niet geweldig maar ik denk beter dan deze:
Frank Miller's 300
Het is irritant om het hele topic te moeten doorlezen om wat simpele informatie te krijgen.quote:
Het is minstens zo irritant om 20x dezelfde OP tegen te komen met informatie die zichzelf al wijst. Op GoT slaan ze ook al zo door in het informatie voorzien... Maak gewoon een informatie-topic en een discussietopic, ben je van het gezeik af.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is irritant om het hele topic te moeten doorlezen om wat simpele informatie te krijgen.![]()
Dat bedoel ik dus met mensen die dit 'nieuwe genre' (noem ik het maar) nog niet kunnen velen. Het gehak op de effecten en het gehak op het zgn. 'waarheidsgetrouwe' laat dat goed zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En de meeste kritiek is dat het niet waarheidsgetrouw is en dat er teveel effecten in zitten. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg...
Zoals ik al zei stond de onderbouwing me niet echt aanquote:En ik dus minder, op basis van dezelfde trailer die jij hebt gezien. Wat is dan het probleem?
Een definitief oordeel heb je niet gegeven nee, maar het oordeel dat je tot nu toe hebt gegeven is onderbouwd met argumenten die ik persoonlijk niet goed genoeg vind om dat voorlopige oordeel te vellen.quote:Vooralsnog heb ik vooral zaken geschreven als 'lijkt mij' en 'waarschijnlijk'. Nergens heb ik een definitief oordeel geveld.
Ik zeg alleen dat dit geval me daar even aan doet denken. Nergens heb ik gezegd dat de beweringen van jou precies op hetzelfde neerkomen.quote:Wat een kolderieke vergelijking. Ik sta open voor vrijwel alle soorten films, heb er ook wel een paar gezien in mijn leven. En nergens heb ik gezegd dat ik hem niet ga kijken
Ik vind het eerlijk gezegd niet eens ontzettend belangrijk of de massa het accepteert. Het lijkt mij een goede film en ik vind de graphics alleen maar tof. Of jan alleman het nu kan waarderen of niet, tja....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Let wel, Harryhausen was een pionier, net als Mullen met Jurassic Park en Terminator 2, waar wij als publiek het collectief WEL accepteerden, juist omdat het nog nooit eerder vertoond was.
Ik weet niet wie The Hulk afzeek om de CGI maar ik vond het gewoon geen goede film. Niets met CGI te maken. Is overigens ook de eerste keer dat ik van het fenomeen CGI hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef Herald het volgende:
grappig dat alle azijnpissers die de Hulk afzeken omdat ie zogenaamd overduidelijk CGI was nu ineens de overduidelijke CGI van 300 ophemelen als ware het kunst is. Goede of slechte CGI is blijkbaar gewoon een kwestie van heersende opinie.
bij de hulk moest het zo echt mogelijk lijken. bij deze film niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef Herald het volgende:
grappig dat alle azijnpissers die de Hulk afzeken omdat ie zogenaamd overduidelijk CGI was nu ineens de overduidelijke CGI van 300 ophemelen als ware het kunst is. Goede of slechte CGI is blijkbaar gewoon een kwestie van heersende opinie.
En hoeveel films als 300 zijn er dan nog meer? De enige echte die hem voor ging is volgens mij Sin City. Maakt dat Snyder dan ook niet een pionier?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Let wel, Harryhausen was een pionier, net als Mullen met Jurassic Park en Terminator 2, waar wij als publiek het collectief WEL accepteerden, juist omdat het nog nooit eerder vertoond was.
nee lijkt me niet duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
bij de hulk moest het zo echt mogelijk lijken. bij deze film niet.
lijkt me duidelijk.
Mij niet. Moeten mensen per se Lenny Kravitz geweldig vinden omdat hij zijn platen opneemt met de meest gare buizenbakken en dat het dus opzettelijk brak klinkt? Mensen mogen dat toch ook gewoon niet mooi vinden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bij de hulk moest het zo echt mogelijk lijken. bij deze film niet.
lijkt me duidelijk.
Nee, Rodriguez had tenminste nog het lef om Frank Miller een regie credit te geven. Letterlijk comicbooks verfilmen kan iedere dwaas.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef japzooi het volgende:
En hoeveel films als 300 zijn er dan nog meer? De enige echte die hem voor ging is volgens mij Sin City. Maakt dat Snyder dan ook niet een pionier?
op de posters van 300 staat iets van "inspired by graphic novellist Frank Miller", toch? Alleen daarom ben ik al benieuwd hoe weinig het met de comic gelijk loopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef Herald het volgende:
[..]
Nee, Rodriguez had tenminste nog het lef om Frank Miller een regie credit te geven.
nou nee, want Sin City is een van de weinige echt letterlijke verfilmingen.quote:Letterlijk comicbooks verfilmen kan iedere dwaas.
"Inspired by" is best klein als je bedenkt dat de storyboards en uiteindelijke shots en dialogen gewoon kopiëen zijn van de strip.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef Tokus het volgende:
op de posters van 300 staat iets van "inspired by graphic novellist Frank Miller", toch? Alleen daarom ben ik al benieuwd hoe weinig het met de comic gelijk loopt.
Klopt, en bij Sin City paste het ook perfect omdat de comic zelf al zo stylistisch is. Maar is het lastig voor filmmakers om een comic zo letterlijk te verfilmen dat storyboards, camerastandpunten, dialogen etc. al helemaal af zijn? De acteurs hebben in principe geen regisseur nodig, omdat ze alles al in de comic kunnen lezen. Op zich is het best een leuk foefje zo'n 1-op-1 vertaling, maar het hoeft van mij echt geen subgenre binnen de verfilmingen te worden.quote:nou nee, want Sin City is een van de weinige echt letterlijke verfilmingen.
hij heeft het gebasseerd op enkele boeken die inderdaad credits hebben gekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Miller heeft zijn versie van 300 ook gebaseerd op een andere film, ik weet niet of hij die regisseur credits heeft gegeven in bij strip. Sommige quotes zijn gewoon overgenomen uit die film.
The 300 Spartans geloof ik, en zijn versie is een eerbetoon aan de film uit 1962, welke zijn beeld van een held voor eeuwig tekende.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Miller heeft zijn versie van 300 ook gebaseerd op een andere film, ik weet niet of hij die regisseur credits heeft gegeven in bij strip. Sommige quotes zijn gewoon overgenomen uit die film.
Daar gaat het niet om. Alleen je vergelijking met Harryhausen blijft er dus niet mee staan. Harryhausen was in zijn eentje de ILM van toen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet eens ontzettend belangrijk of de massa het accepteert. Het lijkt mij een goede film en ik vind de graphics alleen maar tof. Of jan alleman het nu kan waarderen of niet, tja....
Dat bedoel ik. Een hoop stoere uitspraken uit de strip (en nu ook uit 300) zijn gewoon overgenomen van die film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
The 300 Spartans geloof ik, en zijn versie is een eerbetoon aan de film uit 1962, welke zijn beeld van een held voor eeuwig tekende.
Ja, en is daarvoor ook uit de screen actors guild (oid) gekicked. Kan me voorstellen dat Snyder daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef Herald het volgende:
[..]
Nee, Rodriguez had tenminste nog het lef om Frank Miller een regie credit te geven. Letterlijk comicbooks verfilmen kan iedere dwaas.
Directors Guild of Americaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef engessa het volgende:
[..]
Ja, en is daarvoor ook uit de screen actors guild (oid) gekicked. Kan me voorstellen dat Snyder daar geen zin in heeft.
Mjah, in een andere link.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/video/4057
Al voorbij gekomen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mij niet. Moeten mensen per se Lenny Kravitz geweldig vinden omdat hij zijn platen opneemt met de meest gare buizenbakken en dat het dus opzettelijk brak klinkt? Mensen mogen dat toch ook gewoon niet mooi vinden?
V.
Maar het goed/geweldig doen nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef Herald het volgende:
[..]
Letterlijk comicbooks verfilmen kan iedere dwaas.
Vet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Na wat zoeken hier nog wat nieuw footage tegengekomen http://www.youtube.com/watch?v=SRj1FfNNYDA&mode=related&search=
Ingewikkeld, ik snap het, maar ik trek gewoon jouw -inderdaad niet al te begrijpelijke- redenering door naar een ander medium. Als ik jouw redenering namelijk interpreteer moet men de CGI in '300' goed vinden omdat het een stijlkeuze is. Dat kun je dan ook zeggen over andere stijlkeuzes van andere mensen in andere media.quote:
Je verward hier stijlkeuze en technische mogelijkheden en gebruikt dat als wapen om de film af te kraken. Het stijltje staat je gewoon niet aan. Prima, ik moest er ook aan wennen. Maar gebruik dan niet overmatig gebruik van CGI als excuus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ingewikkeld, ik snap het, maar ik trek gewoon jouw -inderdaad niet al te begrijpelijke- redenering door naar een ander medium. Als ik jouw redenering namelijk interpreteer moet men de CGI in '300' goed vinden omdat het een stijlkeuze is. Dat kun je dan ook zeggen over andere stijlkeuzes van andere mensen in andere media.
V.
Ik kraak de film niet af, ik meld wat ik ervan verwacht. En als iemand de film ultragaaf mag vinden vanwege de graphics, mag ik het mij om die reden minder gaaf lijken, dunkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verward hier stijlkeuze en technische mogelijkheden en gebruikt dat als wapen om de film af te kraken.
Niet per definitie, als er ook nog wat inhoud achter schuilt. Mijn verwachting is van niet, net als bij Sin City, maar daarvoor zal ik hem eerst moeten zien.quote:Het stijltje staat je gewoon niet aan.
Ik wen snel aan dingen, hoor. Ook bij Sin City. Maar style over substance vind ik wat anders. Dat heb ik ook met Moulin Rouge. Ziet er prachtig uit (en geen CGI), maar is natuurlijk leger dan het hoofd van Britney Spears.quote:Prima, ik moest er ook aan wennen.
Nogmaals, ik heb het niet over overmatig gebruik van CGI, maar over: 'Kijk eens, CGI. Vèt man.'quote:Maar gebruik dan niet overmatig gebruik van CGI als excuus.
Dat mag. Ik zou het ook leuk vinden als ik mijn mening ook zou mogen hebben, in plaats van dat bijna iedereen hysterisch gaat lopen zeiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Same shit to me, en hoe je het ook inkleedt, het is gewoon een beperkte manier van kijken IMO. Vandaar dat ik het eerder op smaak gooi dan het goed of slecht zijn van de film. Net als Sin City.
Ik stel alleen dat je mening onjuist gefundeerd/geillustreerd is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zou het ook leuk vinden als ik mijn mening ook zou mogen hebben, in plaats van dat bijna iedereen hysterisch gaat lopen zeiken.
V.
Niet onjuister dan de mening van de mensen met hooggespannen verwachtingen. Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken. Maar je mag best selectief zijn, hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik stel alleen dat je mening onjuist gefundeerd/geillustreerd is.
hehe, we zijn er eindelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet onjuister dan de mening van de mensen met hooggespannen verwachtingen. Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken. Maar je mag best selectief zijn, hoor.
V.
Lengte: 117 minuten, eerder zag ik in dit topic maar 90 minuten..?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef magnifor het volgende:
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=3171![]()
De soundtrack (die wel al uit is en te downloaden) is ook zo'n 120 minuten lang, dus ik verwacht ook gewoon 117 minutenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Djensen het volgende:
[..]
Lengte: 117 minuten, eerder zag ik in dit topic maar 90 minuten..?
IMDB zegt ook 117!! hoe meer hoe beter hoop ik! Smullen bij het zien van de beelden!
Moviemeter zegt 91, maar ik hoop dat MM het fout heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Djensen het volgende:
[..]
Lengte: 117 minuten, eerder zag ik in dit topic maar 90 minuten..?
IMDB zegt ook 117!! hoe meer hoe beter hoop ik! Smullen bij het zien van de beelden!
je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat niks zegt he?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
De soundtrack (die wel al uit is en te downloaden) is ook zo'n 120 minuten lang, dus ik verwacht ook gewoon 117 minuten
Jeutje wat een bloedquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1uEQS8fZMbw&eurl=
Nog niet eerder gezien...
vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1uEQS8fZMbw&eurl=
Nog niet eerder gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |