Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
nopes, deel 24 was gisteren middag geopend. Dit is het eerste geopende deel van GMail vandaagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef grunge-metal het volgende:
Hoeveelste topic is dit al vandaag 7e ofzo?
hotmailquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
Ik meld me voor de lijst van invites: freekblanken<et>hotmail<punt>com
ik heb je net een invite gestuurd ja. forward die dus naar de volgende op het lijstje.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:32 schreef Robinski het volgende:
ik heb inmiddels trouwens een invite via GMailSwap gescoort
als ik die invite van het eiden van vorig tocip eventueel nog binnen krijg, dan mail ik hem wel door
en uiteraard gaan mijn aankomende invites ook hierheen...
ach dat heeft de Fok! Frontpage ook wel is....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef DjDev het volgende:
die gmail site die doet het neit![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon bij mijn mail komen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef DjDev het volgende:
die gmail site die doet het neit![]()
![]()
![]()
ik kon eerst gewoon op www.gmail.com komen en nu zelfs daar niet meer eerst staat er redirecting to /gmail en dan loading en daarna niks meerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:41 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik kan gewoon bij mijn mail komen hoor
Zoiets had ik vandaag ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:43 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik kon eerst gewoon op www.gmail.com komen en nu zelfs daar niet meer eerst staat er redirecting to /gmail en dan loading en daarna niks meer
Lachequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Waarschijnlijk komt dadelijk ene Gerbeniwan om ook Gmail aan te vragen![]()
1 post...meteen Ik wil Gmail-topic geopend
ook nog gelijk ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Ik meld me nu aan voor Gmail
Email g.sleeuwits@zonnet.nl![]()
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
omgquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
hoe is het opgelost?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Zoiets had ik vandaag ook al![]()
Door een tijdje te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoe is het opgelost?
ja die allebij over het openen van een Gmail acount gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:48 schreef brainster het volgende:
[..]
omg
kijk toch in de OP, profiteur
wauw, gerbeniwan heeft al 2 hele posts...
Jij heb er ook maar 82quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:48 schreef brainster het volgende:
[..]
omg
kijk toch in de OP, profiteur
wauw, gerbeniwan heeft al 2 hele posts...
niet te lang hoop ik...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:51 schreef funmaster het volgende:
[..]
Door een tijdje te wachten
Hmpfff ik zal 't d'r vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Is inderdaad wel wat origineler
Maar ga je je kaasje nou nog opsturen?!
Dan stuur je m een leuke kaart van een kaasjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmpfff ik zal 't d'r vragen![]()
Maar dat ding komt immers toch NIET door de douane heen
waarom doen jullie het dan tochquote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite
Nee!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Goed ideequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Dan stuur je m een leuke kaart van een kaasje
Een goede vervanger toch?! Misschien zo'n "scratch and sniff" kaartje... kan ie er ook aan snuffelen
Je hebt gehoord van de nicht van een kennis van je, dat een tante van die moeder wist te zeggen dat Gmail veel spam heeft?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Gmail echt veeeeeel SPAM krijgt. kan iem. dit bevestigen of ontkennen.
Heb mijn invite ook gewoon op hotmail gekregen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hotmail![]()
Ook dit staat, zoals zovele dingen, vermeld in de briljante openingspostquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
PS: wat is een tvp?
ooit al eens de openingspost gelezen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
terugvindpostquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef robvdberg het volgende:
kijk is op http://gmail.prattboy.net/quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Gmail echt veeeeeel SPAM krijgt. kan iem. dit bevestigen of ontkennen.
daar ga ik straks eens naar kijken. heb het eventjes te druk om lijstje bij te houden en in vorig topic te gaan snuffelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef D.Rose het volgende:
waarom zijn profiteurs robvdberg en Killingwonder toegelaten?
nog steeds staat bij mij:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
of terwijl een post die je maakt omdat dan het topic bij je My Active Topics staatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
terugvindpost
een terugvindpost, maar wat houdt dat concreet in?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
terugvindpost
Okeee, heb je wel zijn adres?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed ideedat gaan we doen
![]()
bij mij duurde het 9-10 dagenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:52 schreef saban het volgende:
[..]
Jij heb er ook maar 82![]()
Maar even on topic, na hoelang ongeveer krijg je invites ?
Ik ben al sinds ongeveer 4 dagen lid, ik kan nog steeds niet inviten ..
Zodat je het topic kunt terugvinden in My Active Topicsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef robvdberg het volgende:
[..]
een terugvindpost, maar wat houdt dat concreet in?
ik bedoel waar het op slaat dat iem. een bericht stuurt met : TVP
Ik verwijs je wederom door naar de openingspostquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef robvdberg het volgende:
een terugvindpost, maar wat houdt dat concreet in?
ik bedoel waar het op slaat dat iem. een bericht stuurt met : TVP
Same here...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds staat bij mij:
Hooray, no spam here!
OMFGquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Omdat hij nog geen invites heeft. Die komen vanzelf. Uiteindelijk. Vermoedelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:10 schreef DjDev het volgende:
ik heb hier een account van een vriend maar hij heeft geen invites verstuurd en kan er niks versturen want er staat niet zo iets...
hoe komt dat?
iemand
invites krijg je pas na een bepaalde periode hoe lang die periode is weet niemand precies..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:10 schreef DjDev het volgende:
ik heb hier een account van een vriend maar hij heeft geen invites verstuurd en kan er niks versturen want er staat niet zo iets...
hoe komt dat?
iemand
Ja mischien moet die een andere site oid zoeken waar die wel een Gmail kan aanvragen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMFG
Ik heb nog gelijk ook
ik weet alles, maar ga het lekker niet zeggen *steekt tong uit*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
invites krijg je pas na een bepaalde periode hoe lang die periode is weet niemand precies..
Ik heb dat adres niet want ik heb die invite gehad van degene die van hčm die invite kreeg. Maar ik heb haar gemaild dat ze 'm een kaart moet sturen en dat doet ze vast wel , ze is altijd liefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Okeee, heb je wel zijn adres?!
Wel doen he! Is wel zo lief![]()
het is ook nog in test fase he!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:13 schreef Arinna het volgende:
Ik heb m'n eerste afspraak al misgelopen dankzij GmailKon er gisteravond en vanochtend niet in... persoon in kwestie had wel gewoon teruggemaild ('s avonds al). Toen ik vanochtend nog een keer ging proberen en ik kwam er weer niet in, heb ik hem proberen te bellen maar hij was al niet meer te bereiken...
Voorlopig toch nog maar niet als adres voor belangrijke dingen in gebruik nemen.
Ooooh, jij laat het mooi iemand anders opknappen! Mčnnnnnn, waarom doe je het niet zelf?! Jij profiteert er immers vanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb dat adres niet want ik heb die invite gehad van degene die van hčm die invite kreeg. Maar ik heb haar gemaild dat ze 'm een kaart moet sturen en dat doet ze vast wel , ze is altijd lief![]()
ja je moet dan een .netpaspoort aanmaken op hotmail.com of msn.nlquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef DjDev het volgende:
kan je met gmail op msn???
ok maar hoe moet dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:16 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
ja je moet dan een .netpaspoort aanmaken op hotmail.com of msn.nl
Ja, daarom... Maar ik was ook aan het testen hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
het is ook nog in test fase he!
Da's Quietguy's werk, die zet alles erbijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
daar ga ik straks eens naar kijken. heb het eventjes te druk om lijstje bij te houden en in vorig topic te gaan snuffelen.
Als er invites zijn haal ik die er dan wel eerst af, toevoegingen later pas
en wat gaat dit topic weer hard(moeilijk bij te houden dus
)
ook mijn werk, heb de lijstjes zelf gemaaktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's Quietguy's werk, die zet alles erbij
inderdaad, maar ondertusse nog gans excel aant maken ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef hessel het volgende:
jump het valt nu toch wel mee....er zijn maar weinig wijzigingen voor jou
Ik ben altijd de liefheid zelffequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ooooh, jij laat het mooi iemand anders opknappen! Mčnnnnnn, waarom doe je het niet zelf?! Jij profiteert er immers van
En jij ben dus niet altijd lief?! Begrijp ik dat nou goed?!
stuur er een naarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelffe![]()
En nou houd ik m'n snuit anders gooit jump me eruit ik klets zijn hele topic vol![]()
@ jump :
Ik heb nog steeds 2 ongebruikte ( niet geaccepteerde ) linkjes![]()
Tot morgen wachten of niet![]()
Oke... maar dat is dan niet echt lief van je... als je niks meer wil zeggen! En wie moet er dan deze topic nog vullen?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelffe![]()
En nou houd ik m'n snuit anders gooit jump me eruit ik klets zijn hele topic vol![]()
@ jump :
Ik heb nog steeds 2 ongebruikte ( niet geaccepteerde ) linkjes![]()
Tot morgen wachten of niet![]()
hey, ga je mn invite nog gebruiken, of hoe zit het?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oke... maar dat is dan niet echt lief van je... als je niks meer wil zeggen! En wie moet er dan deze topic nog vullen?!
Béééétje offtopic can toch wel?!![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:27 schreef Jump het volgende:
Praten mag je altijd doen ze
lijstje aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Heee..... deedeeteetje ....... hoe weet jij dat ik zo'n KLEIN opdondertje ben![]()
ik heb mijn invite voor I_are_rudeboy dus doorgestuurd naar baudje. gewoon uit mn outbox ge-copy-paste, dat zal wel werken, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
lijstje aangepast
je hoefd niet meete doen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef Omkron het volgende:
Belachelijk is de snelheid waarmee dit topic zijn vervolg krijgt.. ik hoop dat ik snel invites heb.. dan geef ik er één of twee weg.. en dan is deze hype snel over..
Dan wil jij zeker geen invite van mij..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:58 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
je hoefd niet meete doen hoor![]()
en tja zo is Fok! nou eenmaal....
Jawel hoor, maar dat wil ik dan wel van iedereen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dan wil jij zeker geen invite van mij..![]()
kan je de namen eens psoten, dat is makklijkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef TjetMaster het volgende:
nummer 2 tot en met 7 hebben een invite van me gehad.
kan ook wat is die website van swap dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:06 schreef Funnie het volgende:
Waarom proberen niet meer mensen om het via swap te doen? Zodat je de invites
ook weer hier kwijt kan?
Ik had net binnen 5 minuten een invite via de swap page. Hij hoeft er alleen maar een kaartje van mij uit mijn woonplaats te krijgen. Kleine moeite
Ik hoop dat ik snel invites krijg !
opnieuw verstuurdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef susscorfa het volgende:
@deedeetee ik heb de mail box leeg gemaakt kun je het nog eens proberen?
zie OPquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
kan ook wat is die website van swap dan?
er waren tijden van 400+quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef woeeiiii het volgende:
zozo 190 wachtenden maar.. er waren tjiden van 300
tevens tvp
wel spijtig dat je er speciaal geregistreerd voor hebt. eens zwaar overwegen als ik je toevoeg of nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
Ik meld me voor de lijst van invites: freekblanken<et>hotmail<punt>com
idem als hierbovenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef gerbeniwan het volgende:
Email -knip-l![]()
http://www.gmailswap.com/index.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:07 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
kan ook wat is die website van swap dan?
Dat zijn: joosteh, blinker, angryangel, tompie, monk en serial.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:03 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je de namen eens psoten, dat is makklijker
(baudje is zojusit verplaatst van lijst, daarmee ook)
Aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:15 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat zijn: joosteh, blinker, angryangel, tompie, monk en serial.
de nadaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zo komt ie alsnog goed terrecht... toch bedankt Byte_Me
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef Jump het volgende:
[..]
iedereen 6 plaatjes opgeschoven wederom
hmm ik heb nog nixquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
opnieuw verstuurd![]()
Is het deze keer wel gelukt![]()
vast welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:27 schreef Jelger het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een 502 Server error heb. naja, ik probeer zo wel weer en dan maar hopen dat ik invites heb
ik heb nog geen enkel spammailtje ontvangenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef robvdberg het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
Ik heb iemand wat beloofd op swap, dus mijn naam mag ook van de lijst af. Ben voorzien. Ga overgens wel hier helpen hoor.
Ach ik had het beloofd he!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoelang ben je bezig geweest het er weer af te krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
Ik heb iemand wat beloofd op swap, dus mijn naam mag ook van de lijst af. Ben voorzien. Ga overgens wel hier helpen hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin vertelde me nog dat het marker was (watervast) ma na een washandje in de douche ging het er wel weer vanaf. : ) ach je moet er wat voor over hebben he.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoelang ben je bezig geweest het er weer af te krijgen![]()
Prachtig !!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef guardian_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm vooralsnog kan ik er nog niet op komen, toch zeggen ze dat ik het over 30 seconden weer moet proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:29 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
vast wel![]()
![]()
gisteren ongeveer 140 (geschat) vandaag stuk of 20quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
Leuke foto's![]()
Maar hoe snel gaat de lijst nu? Nog steeds 30 mensen per dag ongeveer?
hoezo waaren er gister zoveel dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
gisteren ongeveer 140 (geschat) vandaag stuk of 20
kan je men mailadres even spamproof makenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef Sigmund_Freud het volgende:
ik heb me zojuist ook geregistreerd bij gmail. Kreeg de invite van 'Marty26' -knip-
bedankt !!!
als ik een invite krijg meld ik me weer.
Ik denk omdat iedereen toen toevallig z'n invites kreegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hoezo waaren er gister zoveel dan?
Ja en toen kreeg google problemen en daarom kregen we vandaag geen invitesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef grunge-metal het volgende:
hoezo waaren er gister zoveel dan?
heb je bij de gelukkigen gezet. wel geen invite via fok, majaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:48 schreef Krisis1981 het volgende:
Goed nieuws voor KillerMJ en iedereen achter mij op de lijst. Ik ben zojuist door iemand uit mijn vriendenkring (ja, zoiets bestaat nog) ge-invite. Zij schuiven dus alsnog een plaatsje op. Ik weet niet of ik invites ga overhouden, maar mocht ik nog een paar overhebben komen ze hier terecht, uit respect voor dit prachtige systeem waar ik 1 dag van deel heb mogen uitmaken. Hulde!
de groeten!
en als je bij de spam gaat kijken als ie leeg is:quote:No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!
lolquote:Hooray, no spam here!
Heb je een emailadres van je provider? Just in case, lees de openingspost maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef hopje het volgende:
Ik wil graag ook een account
robertmailbox@hotmail.com
of moet ik dat hier niet vragen?
Aangepast, je staat op de lijstquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je een emailadres van je provider? Just in case, lees de openingspost maar
donequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef hopje het volgende:
[..]
-knip mailtje-
is dit goed? graag een gmail:)
Dan heb ik nog een idee, kan een invite niet dubbel gebruikt worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef Byte_Me het volgende:
ff een tip die ik nog niet was tegengekomen:
als er iets mis gaat met je invite, zoals een mail die nooit aankomt, dan kun je gewoon de link die nog in je outbox staat naar iemand anders mailen. die link is dus je invite.
misschien iets voor de OP, aangezien er redelijk wat mails niet aan blijken te komen?
zo stom zijn ze echt niet bij google.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een idee, kan een invite niet dubbel gebruikt worden?![]()
Wie stuurt mij op ikke@thaduck.nu eens een gebruikte invite link? Dan zal ik dat is mooi proberen
[code]quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo stom zijn ze echt niet bij google.
probeer maar: http://gmail.google.com/gmail/a-5ede18c59c-4164b77c69
Ik heb 'em! Bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:35 schreef Viperdesign het volgende:
U.F.O is voorzien van een invite.
Use it wiselyquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:38 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Ik heb 'em! Bedankt.![]()
quote:Viperdesign has invited you to open a free Google Gmail account. The
invitation will expire in three weeks and can only be used to set up one
account.
To accept this invitation and register for your account, visit
http://gmail.google.com/gmail/a-42797b6294-e8ffa48cda
Once you create your account, Viperdesign will be notified with
your new @gmail.com address so you can stay in touch with Gmail!
If you haven't already heard about Gmail, it's a new search-based webmail
service that offers:
- 1,000 megabytes (one gigabyte) of free storage
- Built-in Google search that instantly finds any message you want
- Automatic arrangement of messages and related replies into
"conversations"
- Text ads and related pages that are relevant to the content of your
Gmail is still in an early stage of development. If you set up an
account, you'll be able to keep it even after we make Gmail more
widely available and as one of the system's early testers, you will
be helping us improve the service through your feedback. We might ask
for your comments and suggestions periodically and we appreciate your
help in making Gmail even better.
Thanks,
The Gmail Team
Congratulations! I'm ready - show me my accountquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
zat er een .exe in de attachement? die komt nooit binnen via gmail.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:58 schreef thaduck het volgende:
Wel vaag trouwens, mails zonder attachment komen accuut binnen en een 43kb attachment weigert binnen te komen maar is wel weg hier lokaal
Sorry... Blame ene M. Korthuis.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
ben net te laat![]()
Hoef er echt niet aan te verdienen. Heb ook al iemand in de lijst een account gegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:26 schreef Slarioux het volgende:
Het is nu niet meer de bedoeling om Gmail invites "openbaar" neer te zetten. Zet ze te koop op Ebay ofzo.
Geef hem dan aan de bovenste, of deel ze ergens anders uit. Ik weet hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hoef er echt niet aan te verdienen. Heb ook al iemand in de lijst een account gegeven..
1x wel (toen had ik ff 3 MB gepakt) maar 2e was een .rar bestand en dat zou toch moeten lukken lijkt me?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:12 schreef d_o_r_y het volgende:
[..]
zat er een .exe in de attachement? die komt nooit binnen via gmail.
Die zijn bij mij gewoon aangekomen inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
1x wel (toen had ik ff 3 MB gepakt) maar 2e was een .rar bestand en dat zou toch moeten lukken lijkt me?
Iemand uit de lijst heeft al een account via mij. En daarvoor ook al iemand :\. Heb alleen niet de eerste genomen vanwege het Hotmail adres.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:30 schreef Zaagmans het volgende:
Viperdesign, ik snap je beweegreden wel, alleen voor de mensen die het 'eerlijk' via het lijstje willen regelen vissen zo achter het net. Een beetje respect en sta je invites af aan de mensen op de lijst.![]()
Bij voorbaat dank!![]()
Ja, dat weet ik, het zijn immers jouw invitesquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Iemand uit de lijst heeft al een account via mij. En daarvoor ook al iemand :\. Heb alleen niet de eerste genomen vanwege het Hotmail adres.
Verder krijg ik binnenkort ook weer invites die weer uitgedeelt kunnen worden.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef kepler het volgende:
Whiteass_NL, Cwave, Crack, Maniax en Railgunner hebben allen een invite gekregen
Lees even de openingspost en dan vertel ik het jequote:Op woensdag 23 juni 2004 00:55 schreef JaY-D-KaY het volgende:
Ook ik zou graag een Gmail account willen! Ik heb geen idee of ik dan hier moet posten maar ik doe het maar: jay-dee@zeelandnet.nl.
Aaa het zit hem in de kleine schuingedrukte lettertjes. Tis laatquote:Post je emailadres en je username om aan te sluiten!
Super, bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef kepler het volgende:
[users...] en Railgunner hebben allen een invite gekregen
Lees de fucking OP nou eens!quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
Ik wil mij ook aanmelden voor de lijst.
jansenp@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
Geregistreerd op: woensdag 23 juni 2004 @ 06:19quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
toen ik aan de lijst werd toegevoegd was ik nr 30quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef woeeiiii het volgende:
zozo 190 wachtenden maar.. er waren tjiden van 300
Euh...is dit geregeld???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef wonko het volgende:
Probleem,
MIjn mailadres moet aangapst worden als dat kan.
guidob at bigfoot dot com
Thanks man!quote:Michael de Nijs has invited you to open a free Google Gmail account. The
invitation will expire in three weeks and can only be used to set up one
account.
En hoe weet jij wie profiteert en wie niet? Hoe weet jij of er een bepaald persoon, zodra hij zou kunnen inviten, deze niet aan dee lijst uitdeelt?quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:50 schreef D.Rose het volgende:
er staan nog steeds allemaal profiteurs in de wachtrij
Ik stel voor dat iedereen die invites verstuurd kijkt of ie het naar 'gewone' Fokkers stuurt.
Of zeg dat je een profiteur een invite hebt gestuurd, dan gaat ie van de lijst![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:50 schreef D.Rose het volgende:
er staan nog steeds allemaal profiteurs in de wachtrij
Ik stel voor dat iedereen die invites verstuurd kijkt of ie het naar 'gewone' Fokkers stuurt.
Of zeg dat je een profiteur een invite hebt gestuurd, dan gaat ie van de lijst![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:28 schreef QuietGuy het volgende:
Om dan dusdanig te reageren dat mensen onterecht van de lijst wordt geschrapt ben je niet goed bezig vind ik.
Misschien over een uur, misschien wel nooit. Niemand weet het. Ik heb mijn account al bijna een week, en nog geen invites gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef HolyPanther het volgende:
kheb iets van 3 dagen een gmail account nu maar kheb nog steeds geen invitepunten gehad om mensen te inviten.
wanneer zou ik die dan moeten krijgen![]()
aha ok, ik vroeg het me alleen een beetje af omdat ik hier af en toe lees dat mensen 6 punten hebben enzo. dat is best een groot verschilquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien over een uur, misschien wel nooit. Niemand weet het. Ik heb mijn account al bijna een week, en nog geen invites gehad.
ik heb um nu 5 dagen en heb ook nog niks..gedult..krijg je mischien vanzelf wel..of nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef HolyPanther het volgende:
kheb iets van 3 dagen een gmail account nu maar kheb nog steeds geen invitepunten gehad om mensen te inviten.
wanneer zou ik die dan moeten krijgen![]()
pick me!quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
De eerste 6 uit de lijst. De lijst staat in de openingspost van dit topicquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
Hmm dan ff op Jump wachten... die zal de lijst updaten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:52 schreef ZX9R het volgende:
Ik bedoel, wie zijn de eerste 6 op de lijst.
Ik zie namelijk net dat Karine een account heeft en dat zij ook nog de eerste op de lijst is.
Ik wil geen dubbele invites sturen.
Ook zag ik dat Sitethief wel bij de gelukkigen staat maar geen account heeft!
lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:55 schreef botterfly het volgende:
Ik kan er ook inviten en wacht ook even op de update
Ik voel een vloedgolf aan invites komen, jump gaat het druk krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:08 schreef QuietGuy het volgende:
Jump komt zo online om 't lijstje bij te werken. Ik heb zelf ook invites uitstaan
quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
Ik wil mij ook aanmelden voor de lijst.
jansenp@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:24 schreef Bob-B het volgende:
Het gaat echt supersnel, trouwens, hoe moet je die link krijge van invite a friend?
yupzquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh...is dit geregeld???
zal een invite overhoudenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Ondanks dat ik al topics lang als een gelukkig iemand op de lijst sta vraag ik me af waar dat mailtje dan naar toe is gestuurd?
Ik heb helemaal niks ontvangen, en ik heb zeker niks zomaar weggegooit......
nummer 1 tot en met 6 momenteel:quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
Hoeveel kan je er invite? Ik ga zowoezo al de volgende 4 voor je klaarzettenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:55 schreef botterfly het volgende:
Ik kan er ook inviten en wacht ook even op de update
eventjes wachten maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef dopa het volgende:
Ik ga ook nog 3 mensen inviten en zal dus maar even wachten tot Jump er is.
ik zal er mailen op je adres uit je profielquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:06 schreef devzero het volgende:ik heb ook invites klaar staan. Slar/QG/Jump kunnen jullie een lijstje geven van 5 mensen?
ik heb gisteren geen mail meer had met invitequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:12 schreef deedeetee het volgende:
ikke ook invites![]()
@ jump :
Hoe zat dat nou met I_are_rudeboy gisteravond heeft ie nou een ivite gekregen of heeft byte_me die echt naar een ander doorgestuurdHij staat wel op lijst " gelukkigen "
Als hij nog geen gmail heeft stuur ik 'm wel een invite![]()
Lees bovenstaande postquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef TheFes het volgende:
jamie_starr heeft een invite
ga ik zo meteen doen, zonder jamie_starr erbij dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:30 schreef ZX9R het volgende:
mail me @ zx9rninja gmail (6 stuks)
Doe maar rustig aan, die invites lopen niet wegquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal er mailen op je adres uit je profiel
zal tijdje duren, eerst het bovenstaande afhaldelen :;)
Heb je hun mailadres? dan kan ik ze al van de lijst halen zodat er geen dubbel invites verstuurd worden:)quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:32 schreef botterfly het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
Hoeveel kan je er invite? Ik ga zowoezo al de volgende 4 voor je klaarzetten(verder zie je toch geen mail
)
# The_Duce
# DiRadical
# Blender
# hupsakesie
[..]
deze ontvangen de invite van mij. Ze moeten wel even geduld hebben (ong. 1 uur) want ik moet dat op een andere comp doen, maar ze worden verstuurd
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb gisteren geen mail meer had met invite
Heb het mailadres van de 1ste 6. Ik kan er 6 versturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb je hun mailadres? dan kan ik ze al van de lijst halen zodat er geen dubbel invites verstuurd worden:)
Hmm, als dat bijgehouden wordt! van mij vandaag invite 6 t/m 11!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Jump, mag ik weer 4 namen van jou?
dat zijn invites nummer 5 t/m 8 van Man_Made_God dat het even bijgehouden wordt.....
Vertel mij maar welke 3 mensen ik kan invitenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:40 schreef Jump het volgende:
Voor de mensen die invites hebben: ik ga zo meteen lijstje voor je makenzo hebben we geen dubbel invites.
-knip: al opgelost-
Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
# L.Mo
# Toh
# LeFTBuRN
# Neviathien
# EdVe
# Talyn
Hebben een Invite!!!!
Momenteel de eerste drie op de lijst:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:42 schreef dopa het volgende:
[..]
Vertel mij maar welke 3 mensen ik kan inviten
Neem deze namen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Jump, mag ik weer 4 namen van jou?
dat zijn invites nummer 5 t/m 8 van Man_Made_God dat het even bijgehouden wordt.....
het zijn er al meer dan wachtenden, da's positiefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:28 schreef Jump het volgende:
De mensen die een account hebben dankzij hun mede-Fok!kers (klik hier!)
check mailboxquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:31 schreef Sitethief het volgende:
Ondanks dat ik al topics lang als een gelukkig iemand op de lijst sta vraag ik me af waar dat mailtje dan naar toe is gestuurd?
Ik heb helemaal niks ontvangen, en ik heb zeker niks zomaar weggegooit......
-knip- en zeker de voorgaande postsquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:46 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik ga nu
- dreeske
- Bob-B
- Cunei
Uitnodigen!! (voor 't eerst dat ik invites mag uitdelen, dankzij fok!!)
Die heb ik zojuist uitgenodigd!!!! Lezen!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:46 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik ga nu
- dreeske
- Bob-B
- Cunei
Uitnodigen!! (voor 't eerst dat ik invites mag uitdelen, dankzij fok!!)
Donequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:43 schreef Jump het volgende:
Momenteel de eerste drie op de lijst:
# dreeske
# Bob-B
# Cunei
[..]
Die van mij zijn verstuurd. Bedankt voor het doorgeven van de namen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Momenteel de eerste drie op de lijst:
# dreeske
# Bob-B
# Cunei
[..]
Neem deze namen:
# Carsten
# Chakotay
# brakkie
# Tara
Commentator ga ik even terug op de lijst plaatsen, heb er namelijk 1 teveel van gehaald die ik zou versturen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:48 schreef DaafAzuil het volgende:
kut, kan iemand mij ff 3 namen geven die ik kan gaan inviten? thanks
geen probleemquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Die van mij zijn verstuurd. Bedankt voor het doorgeven van de namen!
dan ga ik die uitnodigen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:49 schreef Jump het volgende:
[..]
# commentator
# Reintje
# marchien
Deze dus
Daarom zet ik dit ook altijd in mijn invites:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:47 schreef dopa het volgende:
Die heb ik zojuist uitgenodigd!!!! Lezen!!!!
quote:ps als je al andere invites hebt gehad kun je dat dan melden op het forum en je invite forwarden naar de volgende op de lijst.
done!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:49 schreef Jump het volgende:
[..]
# commentator
# Reintje
# marchien
Deze dus
Daarnaast vind ik het ook wel prima als mijn e-mail adres zo min mogelijk wordt geplaatstquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Misschien een idee:
Haal de e-mailadressen helemaal weg.
Alleen op verzoek van iemand die kan inviten email adressen toesturen.
Krijgt niemand een dubbele uitnodiging.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 07:54 schreef El_Nino het volgende:
Ik sta op de lijst met mensen die een invite gehad hebben...
Maar heb em nog niet gehad![]()
mijn mailadres is hh.tennapel(AT)stud.vhall.nl
nopes, deze:quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef KolNedra het volgende:
Okay ik heb weer 6 invites.
commentator
Reintje
marchien
Freeloader
RoK
kranky
Ok?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef defpaul het volgende:
Ik heb nu een invite weg te geven, naar wie moet die nu !?!
ok, ga ik nu weer aan 't werkquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:56 schreef Jump het volgende:
[..]
nopes, deze:
# Freeloader
# RoK
# kranky
# LaRF
# Davidboaz
# ne0n
Ik heb een naam of 15 via mail verstuurd. Het kan zijn dat deze niet direct verstuurd wordenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:02 schreef El_Nino het volgende:
ik wil ook een invite maar ik heb em niet gekregen, kan iemand me weer terug zetten in de lijst?
![]()
Nu moet ik zeker weer heel lang wachten?
yupzquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hell yeah! Mag ik ferrybouwman tot en met Axel16 gaan uitnodigen?
ik vind dit mailadres in de database: hh.tennapel (apenstaart) stud.vhall.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:05 schreef El_Nino het volgende:
Maar ik heb me 9 dagen geleden al aangemeld...
Heb geen Hotmail, ook geen G-mail
Was afgelopen dagen ff 4 daagjes weg, dus heb vrijdagochtend voor het laatst gekeken, toen stond ik nog op de wachtlijst...
Done.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:08 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz
# ferrybouwman
# jonathan
# PHOBoS
# DJKoster
# Maf
# Axel16
namen aub, veel amkkelijker. zo kan ik ook zien als er dubbel invites verstuurd zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:15 schreef TheEagle het volgende:
nr 1 tot en met 6 zijn geinvite...
Ik sta er helaas nog steeds niet bij :'(quote:Ik heb me in het vorige topic aangemeld, maar ik zie mijn naam nergens staan.
blackie007
blackie007(AT)gmx(DOT)net
MacManus staat wel in de lijst, en volgens het laatste berichtje zou ik bij hem in de lijst staan.
Gmail van Google [Deel 23]
Gmail van Google [Deel 22]
Ja... geen idee wie er nu een heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef Jump het volgende:
[..]
namen aub, veel amkkelijker. zo kan ik ook zien als er dubbel invites verstuurd zijn
aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:20 schreef Tiemie het volgende:
invite verstuurd naar nitro, morningglory en boekel
hoeveel heb je er? anders kan ik ze wel via mail sturen ook.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:21 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja... geen idee wie er nu een heeft..
Kom straks nog wel eens terugkijken, heb er een paar weg te geven.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Misschien een idee:
Haal de e-mailadressen helemaal weg.
Alleen op verzoek van iemand die kan inviten email adressen toesturen.
Krijgt niemand een dubbele uitnodiging.
kijk eens in je bulk mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:24 schreef gexxz het volgende:
ik heb me zat. 19 juni aangemeld voor Gmail via topic deel 15, en ik sta al in de lijst van gelukkige gebruikers..maar heb toch echt niet ontvangen op mijn hotmail, of ik heb het per ongeluk gedelete??
Shit wat nu.......
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ja, maar die beijk ik en delete ik daarna meteen, dagelijks! van welk adres komt het dan? En wat is het onderwerp van de mail?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk eens in je bulk mail
[..]
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ook
@ jumpquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:37 schreef deedeetee het volgende:
![]()
Voor alle duidelijkheid :
Ik heb weer 6 invites
Moet ik I_are_Rudeboy er ook eentje van sturen of heeft hij er al eentje gehad ????
Het was me gisteren niet duidelijk wat er aan de hand wasMaar ik zou 't sneu vinden als hij zijn invite door zijn geklets met mij heeft misgelopen.
![]()
Is waar maar volgens mij is er altijd wel een modje of ben jij beschikbaar voor mailen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
ja, maar dan moet ik weer alles gaan veranderen. en niet veel goesting ervoor. Dan moet er ook altijd iemand aanwezig zijn die aan de e-mailadressen kan ook
afkomstige is die dat je een invite stuurt. onderwerp ziet er zo uit:quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:26 schreef gexxz het volgende:
[..]
ja, maar die beijk ik en delete ik daarna meteen, dagelijks! van welk adres komt het dan? En wat is het onderwerp van de mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |