quote:quote:Op maandag 21 juni 2004 19:05 schreef Pietjuh het volgende:
[...]
Inderdaad. Regio2 UK Boxsets geldt trouwens ook de prijs van 43 euro (omgerekend).
Hmm, da's wel interessant. Weet je iets over verzendkosten en waar die boxen te bestellen zijn?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:42 schreef IceHeat het volgende:
Inderdaad. Regio2 UK Boxsets geldt trouwens ook de prijs van 43 euro (omgerekend).
http://www.amazon.co.uk/e(...)/202-5120670-9290205quote:Op maandag 21 juni 2004 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, da's wel interessant. Weet je iets over verzendkosten en waar die boxen te bestellen zijn?
Je zult toch moeten helaas....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:03 schreef Burner2000 het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op de nieuwe afleveringen van seizoen 8.
Wat was er ook al weer in de laatste aflevering gebeurd? Denk dat het geen kwaad kan om ff herinneringen op te halen na zo een lange tijd...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:15 schreef metallicattim het volgende:
sjah elke Scifi is een goede formule als je het zo bekijkt, want je kan verinnen wat je wil, tis toch fictie
nog dik 3 weken en dan komt er weer een nieuwe aflevering, ben ZEER benieuwd, vooral als er een nog grotere vijand dan Anubis tevoorschijn komt!
Tja, Nederland en Stargate is nog geen gelukkig huwelijk.....................helaas.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:59 schreef Refragmental het volgende:
Jammer dat er geen NL boxen zijn
Ik wil ze wel graag kopen.
Eigenlijk wel vreemd... want iedereen die meer dan vijf afleveringen gezien heeft vind het een goede serie...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef kriele het volgende:
[..]
Tja, Nederland en Stargate is nog geen gelukkig huwelijk.....................helaas.
je bedoelt nederlannd en science fiction... dat gaat niet samen.. alleen veronica doet een poging maar door de wazige programmering verneukt veronica het ook nog eens..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef kriele het volgende:
[..]
Tja, Nederland en Stargate is nog geen gelukkig huwelijk.....................helaas.
hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je bedoelt nederlannd en science fiction... dat gaat niet samen.. alleen veronica doet een poging maar door de wazige programmering verneukt veronica het ook nog eens..
voor hoelang?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoezo?
Ze hebben op de maandagavond nu toch wel een leuke SF programmering.
Ongetwijfeld. Zo was Veronica ook al bezig toen ze nog in de HMG zaten. Erg jammer. Daarom ben ik ook de DVD's ervan gaan kopenquote:Ze zulen Stargate ook nog wel gaan verpesten...halve afleveringen, ineens 2 achter elkaar, ineens naar donderdag, stoppen halverwege het seizoen en dan vanaf t begin opnieuw beginnen.....dat soort ongein.
tuurlijk mag dat.. als je daarna alle gedownloade aflevering ook op dvd koop.. (zoals iedereen hier doetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef Bensel het volgende:
ik heb nu sinds kort enkele episodes van het 7e seizoen gedowned (mag, toch? :S)
Ik welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
(zoals iedereen hier doet![]()
)
ik ben trouwens ook serieus van plan om alles te kopen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik wel
En nee, niet zo'n schijnheilige smiley hier, ik meen het
Er waren wel topics, maar die zijn door verschillende redenen vast gelopen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:23 schreef HighLander het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstelen dat dit pas het tweede topic over deze serie is
Teal'c in die aflevering als Hippiequote:Op zondag 27 juni 2004 13:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat is '1969' (s02e21). "Ok, I'll be honest with you. My name is not Kirk. It's Skywalker, Luke Skywalker"
o'neill vond dat hij elke keer slecht begon (met die stomme vraag)... vervolgens zie je hoe tealç elke keer begint... (met de deur)... humor...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef Bensel het volgende:
of in "window of opportunity, teal'c en o'neill staan te golfen voor de stargate: O'neil "how far did you say blabla is?" teal'c: "several billion miles" O'neill: "ow, must be somekind of record then"
vervolg scene , o'niell maakt zich op voor z'n slag, en dan the general:"O'neill, what the hell are you doing? waarop O'neill: antwoord: Oh no, not in the middle of my backswing?
geweldige humor
ja!! waar kun je die downloaden dan?? wil namelijk ook wel ff zien..quote:Op maandag 28 juni 2004 22:44 schreef Anahka2309 het volgende:
De Stargate: Atlantis preview staat te downloadenKan niet wachten.....
*doet happy-dance*
preview van 175 mb... zow.. dat is een lekker lange preview...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:06 schreef Anahka2309 het volgende:
"preview.to.stargate.atlantis.dvdrip.xvid-sfm.[BT].avi"
Is 175 MB anders zou ik m wel op m'n site zetten
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
preview van 175 mb... zow.. dat is een lekker lange preview...
helaas nog geen tijd gehad.. maar hij staat te glimmen tussen de andere stargate afleveringen die ik nog niet gezien heb..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:28 schreef Anahka2309 het volgende:
Die preview al gezien trouwens?
Nou maak maar n half uur vrijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:31 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
morgen toch ff een paar minuten vrij maken om de preview ff rustig te bekijken..
in die preview... zitten daar spoilers in over seizoen 5,6 en 7??? moet namelijk nog kijken...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:33 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Nou maak maar n half uur vrij
Ach het is bijna vakantie. Zo gedaan dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef Anahka2309 het volgende:
Dan zou ik die preview niet kijken....eerst "ff" seizoen 5, 6 en 7 kijken
heet volume 1 niet anders.. b.v. bonus dvd???quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:56 schreef Anahka2309 het volgende:
Iemand enig idee?
uhhh je hebt hem toch wel compleet???quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:00 schreef Anahka2309 het volgende:
Nee er is geen volume 1
Het is volgens mij gewoon de regio 2 versie......wel anders dan de Amerikaanse geloof ik maar dan is het nog vreemd om met 2 te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:35 schreef __Saviour__ het volgende:
vandaag 'Holiday' gezien. Prachtighaha jah die reactie van o'neil daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtigecht geweldig die humor wat ze erin duwen, zonder dat, zou het helemaal geen hit zijn geworden, daar ben ik van overtuigd. zoals eerder gezegd zou het dan weer een SF serie zijn geweest
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
hoeveel was je in toaal kwijt als ik mag vragen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:15 schreef Jdw het volgende:
Vandaag seizoen 1t/m6 besteld op play.com voor de saaie zomermaanden op tv, kan niet wachten tot ze binnen zijn
en 't was erg geinig om Christopher Judge (Teal'c) eens in een andere rol te zien, dat deed is best goed!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:53 schreef metallicattim het volgende:
[..]
haha jah die reactie van o'neil daarnaecht geweldig die humor wat ze erin duwen, zonder dat, zou het helemaal geen hit zijn geworden, daar ben ik van overtuigd. zoals eerder gezegd zou het dan weer een SF serie zijn geweest
Ehm,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:28 schreef metallicattim het volgende:
begon SG-1 niet op 16 juli?
of word ik nu gek
hoezo niet?????quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef Ericjuh het volgende:
ahhh echt irritant... ik blijf maar kijken naar afleveringen van stargate... elke keer als ik uurtje nix te doen heb... hoppa weer een aflevering!! zo ben ik er binnen de korste keren door heen.. en dat moet ook niet...
omdat ik nog heeeeeeel veel weken vakantie heb...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef IceHeat het volgende:
[..]
hoezo niet?????
Dat ken ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef Ericjuh het volgende:
ahhh echt irritant... ik blijf maar kijken naar afleveringen van stargate... elke keer als ik uurtje nix te doen heb... hoppa weer een aflevering!! zo ben ik er binnen de korste keren door heen.. en dat moet ook niet...
Wraith volgens mij.....maar goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:40 schreef Burner2000 het volgende:
De previews belofen veel, zowel seizoen 8 als de spinoff Atlantis. Die Raven hebben ze enorm goed evil gemaakt. Het zal wel ff wennen zijn aan de nieuwe crew en de overige veranderingen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef IceHeat het volgende:
Zou Marilyn Manson ook meespelen bij Atlantis???
owhh je ligt voor op mij.. ben nog maar bij aflevering 6 van seizoen 5quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:49 schreef Chevalric het volgende:
We hebben gisteren seizoen 5, aflevering 12 gekeken (Proving Grounds), dus we moeten nog bijn 2,5 seizoen voor ik hier echt mee kan praten.
mijn vriendin houd ook veel van zulke series... eigenlijk wil ik niet dat ze stargate gaat kijken want dan moet ik altijd wachten met een aflevering kijken tot zij er is... (want ze vind dat allemaal te ingewikkeld computer op tv enz..)quote:Hm, wel balen dat m'n vriendin en ik nog steeds niet alles gezien hebben.
Awakening of the Wraith is de soort alien. Raven is daar 1 van. Die kun je volgens mij een beetje als de rol van Apophis vergelijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:51 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Wraith volgens mij.....maar goed
ben best wel jaloers op je, nog zooooooveeeeeeel vette afleveringen te gaan!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
owhh je ligt voor op mij.. ben nog maar bij aflevering 6 van seizoen 5
[..]
mijn vriendin houd ook veel van zulke series... eigenlijk wil ik niet dat ze stargate gaat kijken want dan moet ik altijd wachten met een aflevering kijken tot zij er is... (want ze vind dat allemaal te ingewikkeld computer op tv enz..)
Atlantis gaat uit van een heel nieuw concept.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:55 schreef metallicattim het volgende:
khoop wel niet dat je alles wel met IETS uit SG-1 kunt vergelijken, al ben ik daar wel bang voor, als je alleen al kijkt naar de hoofdrolspelers... lijken allemaal wel op een member van SG-1
khoop dat atlantis wel verassend word en niet gewoon een SG-1 verhaal met andere personen
Dubbel aflevering is het toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef IceHeat het volgende:
Stargate.SG-1.08x01-08x02-New.Order.(XSVCD)
1.3 GB
Er schijnt ook nog een HDTV Xvid te komen.
lowdown? Dat is de preview?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:08 schreef metallicattim het volgende:
ik mijne ook net op record gezet
kan niet wachten *spanning*
de lowdown is iig nu klaar, die ga ik dus ook dalijk kijken! ohh goodie
90% hierquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:11 schreef IceHeat het volgende:
* UnderWorld_ staring at progress bar...
Ik wordt zowat gehypnotiseerd man... :|
Documentairequote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:11 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
lowdown? Dat is de preview?
Je hebt de Xvid al?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:13 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Wut???
Nederlandse tv, ...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
tsk..al die downloaders hier, slecht hoor
aapje, heb je mIRC?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:16 schreef IceHeat het volgende:
Zou ik wille... 11 uur w8en dus
mIRC gaat veel sneller! HEbben?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:18 schreef IceHeat het volgende:
Ik doe Bittorrent
Ja ik, ik ga straks kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:30 schreef rawdemin het volgende:
en ? heeft iemand em al binne ?
hij was echt vet hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:44 schreef rawdemin het volgende:
K vraag me af hoe hij was... Ik heb er nog niet echt veel over gehoord op inet...![]()
Ik heb gehoord dat er veel Uber special effects zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:54 schreef -tK- het volgende:
[..]
hij was echt vet hoorgebeurt veel in de ep maar ik dacht dat het over atlantis zou gaan maar dat was dus niet zo. gewoon een super replicator vs. asgards ep zoals we die gewend zijn
Khad um vanmorgen binnen en ik ga um vanavond kijken, kben benieuwdquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:30 schreef rawdemin het volgende:
en ? heeft iemand em al binne ?
lol, 110 bij mij constantquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:30 schreef metallicattim het volgende:
kunnen de mensen die em gezien hebben, maybe eff in spoiler tags praten of niet teveel zeggen, de meeste hier moeten em nog kijken ok?
ik heb pas 80 mb binnen, schiet niet opbegon goed met 40kbps mjah zit nu op 4kbps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zin in de aflevering van volgende weekDie is ook op vrijdag, toch? en Atlantis?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
5000+ ofzo hierquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
lol, 110 bij mij constant
Volgende week alleen de twee uur durende pilot van Atlantis. De weken erop eerst SG1 en dan Atlantis.quote:Ik heb nu al zin in de aflevering van volgende weekDie is ook op vrijdag, toch? en Atlantis?
Wat voor verbinding heb jij?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
lol, 110 bij mij constant
1024, DSL.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:20 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Wat voor verbinding heb jij?
En alles telkens op vrijdag? Ik had ook iets over maandag gehoord, of is dat niks?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:11 schreef JAG het volgende:
[..]
Volgende week alleen de twee uur durende pilot van Atlantis. De weken erop eerst SG1 en dan Atlantis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door STING op 12-07-2004 12:57:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:06 schreef HighLander het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
Dit topic loopt lekker zo. Als er meerdere topics komen ben ik bang dat die net als vroeger allemaal dood bloeden.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef metallicattim het volgende:
jah ik was ook het denken om een Season 8 topic te maken, mjah zo erg is het toch ook weer niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History can't change the past, the future can.
Mijn ideequote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:58 schreef kingmob het volgende:
Kunnen we niet net als in het enterprise topic instellen dat je hier gewoon niet moet kijken als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien?
Niet iedereen download de nieuwste afleveringen. Dus dan liever een apart topic voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:58 schreef kingmob het volgende:
Kunnen we niet net als in het enterprise topic instellen dat je hier gewoon niet moet kijken als je de laatste aflevering nog niet hebt gezien?
Maw, 1 topic zal niks te doen zijn. Zolang valt er niet te praten over oude afleveringen toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet iedereen download de nieuwste afleveringen. Dus dan liever een apart topic voor het nieuwe seizoen.
Zijn dat Nemesis en Small Victories?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:30 schreef Jdw het volgende:
Vandaag net de laatste aflevering van seizoen 2 en de 1e van seizoen 3 gezien , geweldigIk ben blij dat ik de hele vakantie nog kan kijken tot en met seizoen 7
De Tok'ra natuurlijk, ook aardige gastenquote:maar voor de rest kan ik me niet echt een ander leuk volkje bedenken ( kan ook aan mn slechte geheugen liggen )
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:50 schreef IceHeat het volgende:
Hoe was jullie reactie toen we voor het eerst de Asgard tegenkwamen in "Thor's Chariot"???
quote:Thor! Buddy!
Dat zijn de afleveringen dat ze in de 'toekomst' zijn .quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zijn dat Nemesis en Small Victories?
Of is dat die episode dat ze in de 'toekomst' zijn?
dat was toch toen the o'neil kapot ging of niet???quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:32 schreef IceHeat het volgende:
Dis zo schattig:
[afbeelding]
![]()
![]()
En ook die interarctie met O'neill: "Thor! Lil' Buddy!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de aflevering daarna (Abyss, ook gekeken gisteren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Inderdaad, zojuist weer 2 afleveringen gekeken (loop een beetje achter), Shadow Play en The Other Guys. Vooral de tweede was top! Niet echt superspannend maar wel ontzettend grappig.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:33 schreef IceHeat het volgende:
Seizoen 6 is echt een mega-seizoen.
Dat was zeker de xvcd ripquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:34 schreef HarigeKerel het volgende:
801&802 werken hier niet ivm een codecmaar ik heb alle codecs
T werkt niet met Bsplayer/Windowsplayer/realplayer etc etc![]()
Edit: Geluktdownload "PowerDVD" en het lukt wel
![]()
vorige keer was hij ook op zaterdag al te downloaden...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:01 schreef metallicattim het volgende:
ow enne houden we er rekening mee dat het in amerika een paar uur vroeger is dan hier en aangezien het s'avonds uitegezonden word lijkt het mij dat de episode sowieso pas morgen beschikbaar is hier, dan moettie nog gereleased worden, dus tzal zondag worden
Ik vind ze ook uitermate stoerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Ben ik nou de enige die die Asgard figuren echt zo stoer kan vinden?
Die stemmen en die mimiek inc die tekst, erg stoer
je hebt een deel gemist hier, we vinden zon beetje allemaal de Asgard de vetste aliensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef HarigeKerel het volgende:
zie avatarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik wacht op The Carter en The Teal'Cquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:26 schreef metallicattim het volgende:
[..]
je hebt een deel gemist hier, we vinden zon beetje allemaal de Asgard de vetste aliens
tis een beetje een tweestrijd, eigenlijk wil je dat ze van het kloningsproces afkomen, maar dan krijgen ze naar alle waarschijnlijkheid menselijk uiterlijk, en van de andere kant wil je dat ze van die coole aliens blijven
en ze moeten van die schepen blijven bouwen!
Ik wacht op The Hammond
Mits seizoen 8 niet de hele tijd gaat over het huwelijksaanzoek van Pete.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:40 schreef metallicattim het volgende:
daar hebben we het uitgebreid over gehad he
nog 18 afleveringen om daar achter te komen, wie gelijk krijgt
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:56 schreef Ericjuh het volgende:
klopt het dat seizoen 1 van atlantis maar 9 afleveringen heeft?
Zo ver is dit bekend in ieder geval.quote:Season 1
1. 1-1 101 16-Jul-2004 Rising (1)
2. 1-2 101 16-Jul-2004 Rising (2)
3. 1-3 23-Jul-2004 Hide and Seek
4. 1-4 30-Jul-2004 Thirty-Eight Minutes
5. 1-5 06-Aug-2004 Suspicion
6. 1-6 13-Aug-2004 Childhood's End
7. 1-7 20-Aug-2004 Poisoning the Well
8. 1-8 27-Aug-2004 Home
9. 1-9 Underground
10. 1-10 The Storm (1)
11. 1-11 The Eye (2)
Het enige wat mist op de nederlandse TV is de sci-fi channel.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:10 schreef tvlxd het volgende:
Ik betrap mijzelf er op dat ik de hele maandag alleen maar kan denken aan maandagavond. Niet alleen Stargate, maar ook Enterprise, dubbele aflevering van Enterprise, Red Dwarf en Battlestar Galactica. Ik bedoel, hoeveel beter kan het nou worden?
3x22 en 4x01quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:12 schreef Jdw het volgende:
Nog 2 afleveringen en dan ben ik aan seizoen 4 toe , geweldige serie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Seizoen 8 bespreken in Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!)quote:Op zondag 25 juli 2004 04:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Aflevering 8x03
<spoiler>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History can't change the past, the future can.
op dit moment gaat het nog niet zo hard... ben de laatste paar dagen niet echt aan toe gekomen..quote:Op maandag 26 juli 2004 13:04 schreef metallicattim het volgende:
waar zit je ondertussen??
Ik heb die ook gekeken. Leuke afleveringquote:Op maandag 26 juli 2004 20:36 schreef Ericjuh het volgende:
mooie aflevering op veronica trouwens van stargate...
the nox..
vind het wel mooi om te zien dat ze nog van nix afweten... zoals met dat shield.. daar stonden ze allemaal van te kijken.. en nu ik zelf in seizoen 5 ben zijn er hele andere dingen waar ze versteld van staan...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:08 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik heb die ook gekeken. Leuke aflevering
quote:Ba'al: You dare mock me?
Jack O'Neill: Come on, Ba'al. You should know. Of course, I dare mock you.
Ik snap niet dat iedereen alles in het nederlands moet hebben, engels is echt net zo goed te lezen als nederlands hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:42 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
jah, maar vertalen, daar gaat het om
wat lees ik nu op je site.. komt er misschien een seizoen 9?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
[..]
De mogelijkheden daarvoor worden - voorzichtig - onderzocht. De show trekt nog altijd immens hoge kijkcijfers en daar is SciFi uiteraard zeer blij mee. Oorspronkelijk zou seizoen 5 het laatste zijn, maar we zijn inmiddels al 3 seizoenen verder. Vooral wordt gekeken naar Richard Dean Anderson. Hij heeft aangegeven dat hij meer tijd wil gaan besteden aan z'n dochter. Het wordt, ook in het nieuwsbericht, de 'Anderson Factor' genoemd. Hij is immers een van dé hoofdredenen voor het grote succes van de serie. Dus, een seizoen 9? Het is nog niet zeker, maar zeg nooit 'nooit' aldus het artikel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat lees ik nu op je site.. komt er misschien een seizoen 9?
shit... dit wou ik nou net niet lezen....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:19 schreef metallicattim het volgende:
Zou het echt niet erg vinden een S9, maar totaal geen O'neill meer? Dattie nu nie meer in SG-1 zit suxxx al, alsie helemaal niet meer meedoet dan zie ik het zwaar in voor de serie...
Neej volgens mij vroeg ze het niet, maar ze zei het meer als opmerking zodat hij wist wattie moest doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 07:05 schreef Litening het volgende:
Ik vond het echt mooj toen Carter aan Teal'c vroeg of hij doom gespeeld had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
geen punt toch... ga je alle topafleveringen nog een keer kijken.. ben je zeker een paar dagen zoet mee...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:57 schreef Jdw het volgende:
Ben ondertussen bij 6x10, dus ik ben bijna door mijn DVD's heenDaarna is het wachten tot maart tot seizoen 7 uitkomt
![]()
Die komt morgen uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:57 schreef Jdw het volgende:
Ben ondertussen bij 6x10, dus ik ben bijna door mijn DVD's heenDaarna is het wachten tot maart tot seizoen 7 uitkomt
![]()
50 euro?? zow.. daar ga ik de afleveringen ook niet meer voor downloaden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die komt morgen uit
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=455744
Jupquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
50 euro?? zow.. daar ga ik de afleveringen ook niet meer voor downloaden...
ik koop ze wel vanaf nu!
zijn dat alle afleveringen met nederlandse ondertitelingen??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jup
En alle andere seizoenboxen (behalve 8) gaan ook nog dit jaar uitkomen in NL
maar wat ik nu niet snap... je hebt ook van die boxen met 3 afleveringen .. als je 2 daarvan neemt ben je dus duurder uit dan dat je een heel seizoen koop..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jup
En alle andere seizoenboxen (behalve 8) gaan ook nog dit jaar uitkomen in NL
Seizoen 7 was een top seizoen. Vooral de 2 laatste afleveringen waren enorm goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef Jdw het volgende:
Ben klaar met seizoen 6 , coole afsluiter. Nu is het wachten op de post voor seizoen 7
WOW!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die komt morgen uit
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=455744
Wooooohooooooo!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
De release lijst:
Stargate Seizoen 1 November 2004
Stargate Seizoen 2 Augustus 2004
Stargate Seizoen 3 September 2004
Stargate Seizoen 4 Oktober 2004
Stargate Seizoen 5 Oktober 2004
Stargate Seizoen 6 September 2004
Stargate Seizoen 7 Augustus 2004
Allemaal met NL ondertiteling
ik hoop begin september.. want dan stop ik ff met stargate kijken en dan bestel ik hem op dvd..quote:Stargate Seizoen 6 September 2004
Welke extra's de US boxen hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:10 schreef IceHeat het volgende:
Hebben de NL boxen de zelfde extra's als de US versie?
Mag je hopen dat de productiefout bij Bol er niet is ingelopen, want ik geloof dat het bij MGM gewoon fout is gegaan... hopen dat het alleen seizoen 2 betreft.. op seizoen 2 staan voor zover ik weet geen extra's.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb alvast de 2 boxen + de film besteld bij bol.com.
Levertijd 2 dagen
Extra's vind ik nog niet eens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef JK het volgende:
[..]
Mag je hopen dat de productiefout bij Bol er niet is ingelopen, want ik geloof dat het bij MGM gewoon fout is gegaan... hopen dat het alleen seizoen 2 betreft.. op seizoen 2 staan voor zover ik weet geen extra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |