Ze zijn technologisch erg geavanceerd. Ze moeten in staat zijn snel die planeet op te bouwen, vooral ook omdat ze over genoeg grondstoffen beschikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef IceHeat het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Asgard zo 1 2 3 weer op krachten komt?
Een bad-ass carrier dus...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Teal'c is een grotere en betere warrior dan Carter hoor imo dan, zker na zn Jaffa opleiding
Stealth en preciesie vind ik toch wel een grote eigenschap van Teal'c, ik bedoel hij schiet ze nog af als ze achter hem staan
dikke armor ben ik wel met je eens
quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:29 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Een bad-ass carrier dus...
Lijkt me alleen we dood saai om bij de Asgard een piloot van zo een groot schip te zijn... ze zijn steeds helemaal alleen...
Ow...quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In Nemesis zei Thor ook dat de crew van het schip af was getransporteerd.
Dat was nog voor het 'verraad', hierna stond de tijd bijna stil... en komen we terug in mijn eerder geschetste scenario.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef Retuobak het volgende:
De replicators hadden dat apparaat aangepast, het versnelde de tijd daarbinnen.
Durf te wedden dat de Special Forces opleiding van de US beter is dan die van de Jaffa. Teal'C is gewoon goed omdat hij het tot First Prime geschopt heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Teal'c is een grotere en betere warrior dan Carter hoor imo dan, zker na zn Jaffa opleiding
Stealth en preciesie vind ik toch wel een grote eigenschap van Teal'c, ik bedoel hij schiet ze nog af als ze achter hem staan
Dat is seizoen 1.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef Aneurism het volgende:
Ik zie het op Veronica elke maandag.
downloaden ... Nederlandse televisie is achterlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is seizoen 1.![]()
Een P90 is echt wel beter dan zon staff weapon.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:16 schreef metallicattim het volgende:
op welke dag komen eigenlijk de nieuwe afleveringen eigenlijk uit? volgens mij heb ik dat gemist.
en toch denk ik dat Teal'c beter is, juist omdat ie een Jaffa opleiing heeft gehad en het tot First prime heeft geschopt.
Carter heeft een of ander automatisch geweer dat weetikhoeveel kogels per seconde schiet, en teal'c een Staff wapen, waar je dus echt gericht mee moet schieten.
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door middenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:28 schreef IceHeat het volgende:
Carter kan van 50 meter met een P90 een touwtje door schieten (in een bepaalde episode met een gozer genaamd Imothep). Dat doet Teal'C haar nie na
Jah, en die wiebelde ook heen en weer. Re5pect voor Carter!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:31 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door midden
Halve meter? 50 meter hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:31 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door midden
Dubbel Atlantis vanavond/morgen. De weken daarna van beide 1 per week (2 afleveringen per week).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:27 schreef kingmob het volgende:
Ik begrijp dat de series om en om worden uitgezonden? Dus vanavond geen SG1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |