Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
gisteren waren er zo'n 100 uitgedeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef qu63 het volgende:
wat is nou de gemiddelde wachttijd voor een invite?
Zaterdagavond heb ik me hier opgegeven en ik hoop vandaag (of morgen) een account te hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef qu63 het volgende:
wat is nou de gemiddelde wachttijd voor een invite?
nee, blokkeert niet. wel komt het waarschijnlijk in je map "ongewenste post" terecht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef Young_David het volgende:
Ik lees dat hotmail mail van gmail blokkeert?
In dat geval verander mijn adres van youngdavid777@hotmail.com naar gkonings@bigfoot.com ... kan dat nog?
Is aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef Young_David het volgende:
Ik lees dat hotmail mail van gmail blokkeert?
In dat geval verander mijn adres van youngdavid777@hotmail.com naar gkonings@bigfoot.com ... kan dat nog?
Lees de OP aub !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef tomtomtom het volgende:
Ik heb nu een gmail acount gekregen. Heel erg bedankt daarvoor, maar hoe werkt dat dan met invites terug geven? Is daar hier ook een bepaald systeem voor?
ik bedoelde meer wanneer ik als gmail gebruiker anderen kan inviten.. hoeveel dagen dat ongeveer duurt..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zaterdagavond heb ik me hier opgegeven en ik hoop vandaag (of morgen) een account te hebben
Hmm.. 2 tot 5 dagen dacht ik..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef qu63 het volgende:
ik bedoelde meer wanneer ik als gmail gebruiker anderen kan inviten.. hoeveel dagen dat ongeveer duurt..
tot en met sv3n is verplaatst van lijstquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Alsjeblieft..... de top 3 heeft een invitation
Zie msnnaam is onveranderbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:34 schreef RobinhoX het volgende:
ik heb ff een msnvraag
als ik inlog met gmail, is me naam (naam)@gmail.com
maar ik kan het niet veranderen bij persoonlijke instellingen...het balkje waarin je het moet veranderen is grijs...hoe fix ik dit![]()
toegevoegdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:35 schreef MOSA het volgende:
Graag!
-knip mail-
de bovenste uit de lijst ? Piertje2quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Had 6 invites gehad heb er nu nog 1
Die wordt al verzonden door FormerlyKnownAs, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:49 schreef mschol het volgende:
invite richting piertje 2
ff verder in msnnaam is onveranderbaar danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:47 schreef RobinhoX het volgende:
fuckzooi heb me bevestigingsmailtje al verwijderd![]()
geen idee, maar heb geen bevestiging gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:49 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Die wordt al verzonden door FormerlyKnownAs, geloof ik.
je versturude invites staan in je sent mail en kan je eenvoudig naar iemand anders doorsturen. ga sn3n niet terugplaatsen of er geen nog invite nara hem versturud worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Had een uitnodiging verstuurd naar Sven ???
Klopt zn email niet!!! lullo!
Jij dus geen uitnodiging, en ik een invite verpest
wacht anders nog eventjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:00 schreef deedeetee het volgende:
@ jump
Grasmaaier heeft z'n invite niet gebruiktMoet ik nog ff wachten of wil je de link om 'm voor iemand anders te gebruiken ? Dan forward ik 'm ff naar jou.
Ik heb zelf nog geen invites en van m'n mailmaatje heb ik nog nix gehoord ik vrees ze ze er ff uitligt en niet online kan.( Trekt zich nu vast de haren uit 't hoofd van ergernis is aan de pc verslaafd)
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:02 schreef Jump het volgende:
sappa: defpaul al geinvite
niet meer dus..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef Sappa het volgende:
* Sappa invite nu wizzarddragon, esnaider, surgeon en emingee
deze vraag?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef Vince22 het volgende:
QuietGuy of Jump... kan 1 van jullie mijn vraag ff beantwoorden uit deel 23?
thanks.
Lol.. dan heeft ie er nu 2quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
ik heb esnaider een inivte gestuurd...
Niet de aanvraag iigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
laat wąt maar?
die heeft er als het goed is al 1quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
Esnaider is al geļnvite.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
damn lees eerst het topic door man..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef Sappa het volgende:
* Sappa invite nu wizzarddragon, esnaider, surgeon en emingee
Vooral doen, ik heb het ook gedaan en hoe meer mensen er om vragen des te groter de kans dat het gebeurtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:11 schreef QuietGuy het volgende:
deze vraag?
Er zijn geen maillist-functies in, stel 't voor als feature bij gmail zou ik zeggen
quote:Please note that you can't currently select multiple contacts from the Contacts list while addressing a message
Geen invite daarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef Jump het volgende:
lijst geupdate
Desiderius: s1283219 (apenstaart) student.rug.nl
Post dan je username en e-mailadres.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef Quacker het volgende:
* U.F.O wil ook wel een accountje
username is Quackerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:30 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Post dan je username en e-mailadres.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:31 schreef Jump het volgende:
[..]
username is Quacker
Ik had op de vorige pagina, na Neo567, voor ElvisLives ook aangevraagdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef Jump het volgende:
lijst geupdate
Desiderius: s1283219 (apenstaart) student.rug.nl
toegevoegd, zal er even overgekeken hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:33 schreef Ruudboy het volgende:
[..]
Ik had op de vorige pagina, na Neo567, voor ElvisLives ook aangevraagd
Ik sta er nog nie tussen.
username : Ruudboy
mail: r-mail-
Alvast bedankt!
Heb ik al maar Gmail 0wned tha spotquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef duhuh het volgende:
Heb me gewoon aangemeld bij spymac,die bieden ook 1 gig accountjes.
http://www.spymac.com/index.php
of het moet een soort bcc zijnquote:- Automatic forwarding of your email to another account
Waar ligt het verschil?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef Quacker het volgende:
[..]
Heb ik al maar Gmail 0wned tha spot
zal je terug bovenaan de lijst plaatsenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef Libris het volgende:
Nou, ik was dus te laat met registreren (gewoonlijk alleen internet op mijn werk, en maandag ziek geweest...), degene die me een invite had opgestuurd had hem weer ingetrokken. Kan ik misschien een invite krijgen?
Dat Google een innovatief nieuw product heeft neergezet met allerlei verbeteringen en handigheden. Emails zijn niet langer simpele losse berichten, maar opvolgende conversaties e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef duhuh het volgende:
[..]
Waar ligt het verschil?
en het is trouwens slowchat die in een ander topic moet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef duhuh het volgende:
[..]
Waar ligt het verschil?
moet ik je met hetzelfde adres erop plaatsen? of heb je een makkelijker zonder nummertjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef Desiderius het volgende:
Zou je mij mischien ook terugkunnen zetten dan? Ik heb op dat universiteitsmailadres geen invite gekregen, helaas..
dan wordt het hotmail en die wilde ik juist vermijdenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef Jump het volgende:
[..]
moet ik je met hetzelfde adres erop plaatsen? of heb je een makkelijker zonder nummertjes
donequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:49 schreef Desiderius het volgende:
[..]
dan wordt het hotmail en die wilde ik juist vermijden
Doe nog maar een keer op s1283219@student.rug.nl
Dit is juist handig: ik heb zelf een tiscali account (alleen webmail) die stuur ik door naar mijn normale account, hoef ik niet elke keer via webmail te kijken, maar krijg ik de emails gewoon in mijn inbox.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:37 schreef devzero het volgende:
Een toekomstige future voor gmail waar ik het nut niet zo van inzie
[..]
of het moet een soort bcc zijn
stuur maar naar Librisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:57 schreef deedeetee het volgende:
Hoera.. we zijn weer online en hebben nog ččn invite in de aanbieding en eentje is nog niet geaccepteerd ( we wachten nog ff af of dat alsnog gebeurd )
Waar kan de invite naartoe?![]()
Superbedankt !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Paul van Doorn heeft em nu...........
via gmail swap gekregen, had een kaart van uit nederland beloofd, nog geen 3 min later kreeg ik aanbod!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:47 schreef Da-Ali-G het volgende:
IK heb al een GMAIL account! je mag me van de lijst af halen, ik zal eens ff wat mensen gaan inviten!
helaas is het tempo er een beetje uit ja...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:35 schreef thaduck het volgende:
Het tempo van gister wordt niet gehaald geloof ikGister van plaats 300 naar 175. En vandaag naar 145
Maar we hebben geduld, iedereen komt tenslotte aan de beurt!
Ennuh, initiatiefnemers: top jongens en meisjes, thx voor deze service!
het zal wel terug keren als er paar invites zijn. Voor mij geeft het niet dat er nu eventjes geen invites zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef Robinski het volgende:
[..]
helaas is het tempo er een beetje uit ja...
heb je in je bulk mail folder gekeken ? anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:01 schreef capetonian het volgende:
Misschien al bekend:
bonhomme_de_neige writes "Emails and invitations sent to Hotmail from Gmail accounts do not bounce, but nor do they arrive in the recipient's Inbox - they vanish mysteriously into the aether. Joel Johnson writes in his Gizmodo weblog that invitations he sent to a Hotmail address bounced (this even received coverage from ZDNet). Search Engine Roundtable writes that several ISPs are blocking Gmail. It's already well-documented that Yahoo moves Gmail invites into the Bulk Mail folder. I've personally confirmed the Hotmail and Yahoo blocking." Please note: I've not been able to verify this one way or another.
Bron http://slashdot.org/artic(...)d=126&tid=217&tid=95
Ik sta nl op nr 50 van de lijst van mensen met een account hebben dankzij medefokkers maar heb nog geen invite gehad.
Eind van de dag zijn er meer grote klappers vaak. Nu veel mensen op school en werk die geen mogelijkheid hebben om te inviten. Ik gok dat het vanaf uur of 4 weer wat actiever wordt allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
[..]
het zal wel terug keren als er paar invites zijn. Voor mij geeft het niet dat er nu eventjes geen invites zijn
Die heb ik gecheckt en geleegd!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je in je bulk mail folder gekeken ? anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsen
EDIT - Hoeft niet meer, ..... ik heb mijn invite en inmiddels mijn gmail account binnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:02 schreef Jump het volgende:
[..]
... anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsen
same here, ben nu weer teruggezet naar de laatste plaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:20 schreef capetonian het volgende:
[..]
Die heb ik gecheckt en geleegd!
je kunt gewoon mailen naar hotmail via gmail....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef engessa het volgende:
Mag ik ook op de lijst?
Mijn mailadres die dan zou moeten werken is: m.stuive@st.hanze.nl
Maar wat ik mij afvraag, die mailtjes die geblokt worden door Hotmail, zijn dat alleen de invitemailtjes of geld dat voor al het gmail verkeer?
Achteraan in de lijst aansluitenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef duhuh het volgende:
Kan iemand me inviten a.u.b :freestyler@partyon.nl
Die zitten continue de bovenste 10 addressen op te schrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
en nu maar hopen dat Jump niet zwicht voor de spammerts en het databeest met mailadressen door verkoopt
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
en nu maar hopen dat Jump niet zwicht voor de spammerts en het databeest met mailadressen door verkoopt
Me toquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:11 schreef thaduck het volgende:
Bah, in plaats van omhoog te gaan ben ik 2 plaatsen gedaald net...
dat is al allemaal geregeldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:09 schreef Cybersailor het volgende:
2 mensen terug vanboven geplaatst die te vroeg verplaatst warenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:22 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Me to
ok..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:22 schreef Jump het volgende:
2 mensen terug vanboven geplaatst die te vroeg verplaatst waren
Bedankt Jump,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
Beiden teruggeplaatst. en DaDude1987.
je stond met id nummer5 in de database, dus je stond al van het begin op verkeerde lijst ?
ikbenfons@xxxx ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Bedankt Jump,
en voor de andere die 2 plaatsen zijn gezakt ---> geen zorgen AL mijn invites gaan naar FOK
al je het gisteren gepost hebt, dan zal ik er overgekene hebben. ga je zo meteen toevoegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef naaktslak het volgende:
Hoelang duurt t voordat je aan de lijst wordt toegevoegd?
Ik heb gister nick en e-mail gepost, maar sta er nog niet bij.
Of niet mogelijk met Hotmail?
dank uquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
al je het gisteren gepost hebt, dan zal ik er overgekene hebben. ga je zo meteen toevoegen.
ondertussen eens updaten
knipquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ikbenfons@xxxx ?
Ik stuur hem naar de laatste. Ik had je destijds al invited, maar je reageerde nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
knip
en
knip at home.nl
Voor als je me al weer op de lijst had gezet haal me maar weer eraf ik heb een invite gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef Ludacriss het volgende:
Omfg ik heb volgens mij me invite gedelete!! please help wist niet dat het in de Ongewenste map zou komen KUT HOTMAIL!
mijn email: mousman79@hotmail.com
als het niet meer terug gedraaid kan worden meld me dan maar met deze email aan:
aa.ibrahim@wanadoo.nl
ja man... komen ook steeds meer bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:27 schreef DjDev het volgende:
wat gaan deze topics snel!!
Check ook je spamfilter, kąn schelen. Of mail mij effe op quietguy@ je weet wel gmailquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef DaDude1987 het volgende:
ik heb nog niks ontvangenzal zo wel komen (hoop ik toch)
thnx...heb je op mn providers email ge-add?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
Lijst geupdate.
wijzigingen zijn ook doorgevoerd
Yep, is het makkelijkst.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef Youssef het volgende:
Bedankt Fok en "Man_made_god"Wat ging dat snel zeg, net toen ik op delete knop wilde drukken zag ik dat er een invite tussen mijn troep lag. Ik moet het nog even begrijpen, maar zodra ik het door heb geef ik de invites door. Ik neem aan dat ik hier moet gaan vragen wie de eerst volgende gegadigden zijn zodra ik die invites binnen heb?
is aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:34 schreef naaktslak het volgende:
[..]
thnx...heb je op mn providers email ge-add?
Dat hoort eigenlijk in [Gmail-reeks] Bedank hier Slarioux, Jump en QuietGuy! of Bedank hier QuietGuy...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt !!!
Dank je, maar ik heb geen invite gehad, zou dit door hotmail komen? Anders graag naar Gmail at kluit.com...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:40 schreef Jump het volgende:
[..]
zal je terug bovenaan de lijst plaatsen
done
Watching Mailboxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
ok, ze zijn verzonden...
Theebag klopte dan Xentor [at] telenet . be?
Ja het klopte , heel erg bedankt. Wanneer ik dat ik invites krijg zal ik ze ook verdelen onder de mensen van Fok.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
ok, ze zijn verzonden...
Theebag klopte dan Xentor [at] telenet . be?
Taliban betekent student.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, is het makkelijkst.
En geen dank! Geniet ervan
fijn emailadres trouwens met je taliban![]()
ze staan zoals ik heb begrepen in je uitbox, dus je kan er ook een forwarden aan iemand andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:50 schreef p-etr-a het volgende:
oh ik heb een dubbele invite verstuurd, maar hoe kan ik een invite cancellen?
het is voor het eerst dat ik invites had namelijk... vandaar dat ik nu een beetje verward ben.
Concentratiekamp betekent plek om mensen te verzamelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Taliban betekent student.![]()
Youssef bestond natuurlijk al weer, maar ik heb geen echte nickname![]()
yepquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:54 schreef Robinski het volgende:
[..]
ze staan zoals ik heb begrepen in je uitbox, dus je kan er ook een forwarden aan iemand anders
misschien heb ik dan wel een foutje gemaakt, ik heb 'm naar Robin [at] Harmsen . nl gestuurd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef Robinski het volgende:
ik ben zojuist van de lijst gehaalt, maar ik heb dus nog gee ninvite in me mailbox gehad
quietquy?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb geen invite gehad, zou dit door hotmail komen? Anders graag naar Gmail at kluit.com...
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:05 schreef ChrisJX het volgende:aan p-etr-a, ik ga nu een account aanmaken
Ja? Je moet dan ff contact opnemen met diegene die je heeft geinvited. Hij kan hem opnieuw sturen naar een ander adresquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:04 schreef Libris het volgende:
[..]
quietquy?
Je stond er vanmiddag gewoon met gmail @... in.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:04 schreef Libris het volgende:
[..]
quietquy?
Sluit maar aan in de rijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:06 schreef apengek het volgende:
als iemand nog een invite overheeft kan diegene mij er ook 1 sturen aub?
bvd ikdedingesathomepuntnl
een lange rijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij
ņf de 73quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:19 schreef Axel16 het volgende:
ik sta er 2 keer in...op nummer 73 en 119 is het mogelijk om nummer 119 weg te halen?
hehe mocht je willenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ņf de 73
Er gaat een wereld voor me open...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Taliban betekent student.![]()
Youssef bestond natuurlijk al weer, maar ik heb geen echte nickname![]()
Heb je nog steeds geen invitequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef Libris het volgende:
Dank je, maar ik heb geen invite gehad, zou dit door hotmail komen? Anders graag naar Gmail at kluit.com...
als je net een account hebt aangemakt duurt het ff voordat je kan inloggen. De eerste dag kon ik ook nauwelijks inloggen, maar nu wel gewoon./...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan gewoon al de hele dag niet inloggen
sgoequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij
duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef Tiemie het volgende:
waarom krijg ik geen invites
Hoeveel je d'r krijgt is toch wel te zeggen, of niet? Iedereen krijgt er toch drie? Het kan toch niet zo zijn dat je opeens vijf invites krijgt (of wel?)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef gateway het volgende:
[..]
duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggen
oh oke, ik dacht dat je die na 2 dagen kreeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef gateway het volgende:
[..]
duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggen
zoveel geld kost dat niet hoor. Ongeveer ¤15 per jaar per domeinnaam.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef robvdberg het volgende:
Wat denken jullie: gaat google domeinnamen als www.gmail.de kopen? En zo ja, hoeveel geld zouden ze dan moeten betalen (volgens mij veeeeeeeeeeel, of niet soms?)
Wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Hoeveel je d'r krijgt is toch wel te zeggen, of niet? Iedereen krijgt er toch drie? Het kan toch niet zo zijn dat je opeens vijf invites krijgt (of wel?)![]()
maar de domeinnaam is al van een ander bedrijf. En ze weten dat Google ver kan gaan. Ik denk toch dat Google wel enkele duizenden dollars zal bieden. Ik ken iem. die dat bij een domeinnaam had. Een bedrijf wou deze overnemen, en ze betaalden hem meer dan 1750 dollar!!! Ik denk dat het bedrag dus wel hoog wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:39 schreef Jelger het volgende:
[..]
zoveel geld kost dat niet hoor. Ongeveer ¤15 per jaar per domeinnaam.
Je kan niet echt mappen aanmaken wel labels dat is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:29 schreef gateway het volgende:
[..]
als je net een account hebt aangemakt duurt het ff voordat je kan inloggen. De eerste dag kon ik ook nauwelijks inloggen, maar nu wel gewoon./...
dus ff geduld!
nu mijn vraag: kan je in Gmail ook mappen aanmaken??? bv een map voor Fokmail, een map voor mail van je vriendin etc?
Alleen die label-structuur is "plat" en mappen kun je hierarchisch indelen. Bij veel labels wordt het nog een zooitjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef Jelger het volgende:
Je kan niet echt mappen aanmaken wel labels dat is ongeveer hetzelfde
Tis ook pas een beta hčquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen die label-structuur is "plat" en mappen kun je hierarchisch indelen. Bij veel labels wordt het nog een zooitje
wat wel mooi is, is dat je meerdere labels aan 1 mailtje kunt plakken
dank uquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:55 schreef Jump het volgende:
beiden toegevoegd/aangepast
Ja jij weet het leuk te brengen. Eerst hier 3 posts plaatsen en dan aanmelden. Word nog steeds niet geaccepteerd i presume...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef robvdberg het volgende:
Ik wil me ook aanmelden
EMAIL: rob at quarin dot net (rob@quarin.net)
en USER: robvdberg (echt waar)
ik twijfel toch nog over je usernamequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef robvdberg het volgende:
Ik wil me ook aanmelden
EMAIL: rob at quarin dot net (-knip-)
en USER: robvdberg (echt waar)
Sorry (ik meen het )quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:03 schreef Jump het volgende:
[..]
ik twijfel toch nog over je usernameen ook over je postaantal
noot voor men eigen: hierboven alles toegeveogd/gewijzijgd/...
Kijk als iedereen het nou zo opvatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:05 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Sorry (ik meen het )![]()
Regels niet goed doorgelezen. Spijt me
Ik had de eerste week niks, en toen opeens 6. Dus ja, het is mogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:04 schreef robvdberg het volgende:
ff tussendoor: is er al iem. met meer dan 5 invites geweest?
omdatie zo aardig is en z'n excuses aanbied zou ik em erop hebben gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:05 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Sorry (ik meen het )![]()
Regels niet goed doorgelezen. Spijt me
een ban vind ik meer op z'n plaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
omdatie zo aardig is en z'n excuses aanbied zou ik em erop hebben gezet
maar dat kan ik niet
tegen wat heb je geruild als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:20 schreef Busta het volgende:
Ik heb net een invite gekregen via gmailswap dus jullie kunnen mij uit de lijst schrappen. Zo gauw ik mensen kan inviten zal ik jullie ook helpen aan een account!
jawel, hij wordt langerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:19 schreef PuRGaToR het volgende:
Er zit wel geen enkel beweging meer in die lijst ....
erg grappig. niet dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een ban vind ik meer op z'n plaats
kun je mij aub uitleggen wat je bedoelt. DANKEquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:26 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm.. heb even niks te doen... Weet je wat, ik ga wel even op Gmail Swap op invites te regelen voor de mensen in deze lijstBied wel weer mijn eeuwige liefde aan ofzo
feit dat je pas vandaag bent aangemeld:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef robvdberg het volgende:
[..]
erg grappig. niet dus![]()
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je biedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef robvdberg het volgende:
[..]
kun je mij aub uitleggen wat je bedoelt. DANKE
dus iedereen die zich vandaag heeft aangemeld is een profiteur oid???????? jij bent zo'n iemand die geen invites weggeeft! als ik een account heb, geloof mij nou maar dat ik al mijn invites hier weggeef. wacht maar enkele weken, en dan zul je zien!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
feit dat je pas vandaag bent aangemeld:
of je bent een kloon en staat al op de lijst, dus een profiteur
of je hebt je aangemeld om een account te krijgen, dus een profiteur
ik snap het, en is het weer gelukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je bied
Ik heb dus mijn eerste Gmail geruild bij een meisje uit Australiė... ik had een kaartje uit mijn dorpje geboden... dus die moet ik nog even opsturen
Andere acount heb ik geruild tegen een meisje uit amerika... heb mijn eeuwige liefde geboden
Beide keren was het binnen 10 minuten raak. Heb eventjes niks te doen... dus bied mijn liefde wederom aan voor een fokker uit de lijst
Snappie?
ik snap het: is het nog een keer gelukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je bied
Ik heb dus mijn eerste Gmail geruild bij een meisje uit Australiė... ik had een kaartje uit mijn dorpje geboden... dus die moet ik nog even opsturen
Andere acount heb ik geruild tegen een meisje uit amerika... heb mijn eeuwige liefde geboden
Beide keren was het binnen 10 minuten raak. Heb eventjes niks te doen... dus bied mijn liefde wederom aan voor een fokker uit de lijst
Snappie?
integendeelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef robvdberg het volgende:
[..]
dus iedereen die zich vandaag heeft aangemeld is een profiteur oid???????? jij bent zo'n iemand die geen invites weggeeft! als ik een account heb, geloof mij nou maar dat ik al mijn invites hier weggeef. wacht maar enkele weken, en dan zul je zien!
ik had ook iets van 40-50 posts voor het gmail topic, maar ik kwam wel op de lijstquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef bartos het volgende:
ik weet dat ik weinig heb gepost maar zou het toch erg lief van iedreen vinden als ik er ook bij magwant ik heb met hier toch niet spesiaal voor aangemeld. Ben er nog neit 1 week of zo.
Bartos
w.joosten@planet.nl of ik_kan_niks_bedenken@hotmail.com
Lees de openingspost even. Profiteurs motten we hier nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:08 schreef Killingwonder het volgende:
Killingwonder
Killingwonder@hotmail.com
nice tryquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:08 schreef Killingwonder het volgende:
Killingwonder
Killingwonder@hotmail.com
Ik ben nieuw op dit forum maar ik zou het toch tof vinden om op de lijst te mogen
de7geitjes heeft wel genoeg posts ( op de FP), Killing wonder heeft geen postsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Lees de openingspost even. Profiteurs motten we hier niet![]()
ik had het iig ook over killingwonderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:10 schreef brainster het volgende:
[..]
de7geitjes heeft wel genoeg posts ( op de FP), Killing wonder heeft geen posts
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ik had het iig ook over killingwonder
het is dus Robin[at]RHarmsen.nl zou je hem daarheen kunnen sturen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
misschien heb ik dan wel een foutje gemaakt, ik heb 'm naar Robin [at] Harmsen . nl gestuurd.
Probeer 't ook met limburgse kaasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het lijkt erop dat niemand mijn eeuwige liefde wil vandaag
Gister had ik binnen 10 minuten succes... Nou ja, ze weten niet wat ze missen!
Ja daaaaag! Weet je hoevel verzendkosten me dat gaat kostenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Probeer 't ook met limburgse kaas![]()
maar dit topic niet! sjeez.. .ff een dagje niet gelezen gelijk 2 delen achter :/quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:25 schreef U.F.O het volgende:
Pff, de lijst staat al uren stil.
Het valt mee hoor... gister en eergister was het veel erger... had ik even niet gelezen en gelijk 5 of 6 delen verder!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:34 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
maar dit topic niet! sjeez.. .ff een dagje niet gelezen gelijk 2 delen achter :/
De sukkelaar woont in Amerika en zit nog steeds te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:32 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja daaaaag! Weet je hoevel verzendkosten me dat gaat kosten
Nee... mijn eeuwige liefde is véél meer waard... duidelijk
je kan het altijd proberen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef bartos het volgende:
ik weet dat ik weinig heb gepost maar zou het toch erg lief van iedreen vinden als ik er ook bij magwant ik heb met hier toch niet spesiaal voor aangemeld. Ben er nog neit 1 week of zo.
Bartos
w.joosten@planet.nl of ik_kan_niks_bedenken@hotmail.com
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De sukkelaar woont in Amerika en zit nog steeds te wachten![]()
Ik was de gemenerik niet hoor die 't beloofde .......![]()
( maar ik heb er wel een invite aan te danken en jullie hier op fok een heleboel invites)
![]()
Ik heb er al 6 gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:04 schreef robvdberg het volgende:
ff tussendoor: is er al iem. met meer dan 5 invites geweest?
Ik heb 't op de todo van jump gezet. Z'n tool geeft me niet de mogelijkheid emailadressen te wijzigenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:25 schreef Karina het volgende:
Ik had er overheen gelezen dat hotmail soms de Gmail niet doorgeeft, daarom ook nog even een ander emailadres
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
gadverdamme, er hangen hier vuile stinkende profiteurs rond die ook een accountje willen. Als ik invites heb zorg ik er wel voor dat ik om die mensen heen ga inviten, want ik heb geen zin om profiteurs aan een accountje te helpen.
Ik ben onschuldig, nou ja ik heb alleen van de misdaad geprofiteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
wat ben jij gemeeeeeeen
En nu zit die arme jongen op zijn kaas te wachten.... Dat is toch gemeennnnnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, nou ja ik heb alleen van de misdaad geprofiteerd
( LOL )
Ik heb mijn 1e x ook 6 invites gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:58 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb er al 6 gehad
Kaartjes zijn leuk en een passende beloning. Als ik weer invites krijg probeer ik er met een een kaartje uit bv zuid-amerika te krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Kijk, ik ga morgen gewoon een kaartje kopen voor die ene uit Australiė en stuur het kaartje op als dank. Zo'n moeite is het niet toch?
gelieven dan te f5'en op http://fok.internix.be/lijst.php en niet op het figuurtjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef Whizzkith het volgende:
Nou.. het gaat weer lekker snel
Ik sta al 3 uur op #18 ofzo.. en nu zelfs op #19..
(* Jump drukt al uur lang om de 5 minuten op F5![]()
)
er zijn nog zo perioden geweest zE.? en ze zullen nog tijdje beta zijn volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef devzero het volgende:
misschien deelt gmail geen invites meer uit omdat ze binnenkort opengaan voor het publiek
Maar ik was 't echt niet geloof me nou 't was iemand anders en die heeft die knul gewaarschuwd dat 't kaasje waarschijnlijk NIET door de douane zou komen omdat 't rauwe melk bevat!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En nu zit die arme jongen op zijn kaas te wachten.... Dat is toch gemeennnnn
Kijk, ik ga morgen gewoon een kaartje kopen voor die ene uit Australiė en stuur het kaartje op als dank. Zo'n moeite is het niet toch?
Dussss... morgen ga jij lekker naar de AH, koopt een mooi kaasje en stuurt het lekker op
die had ik al gevonden jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
gelieven dan te f5'en op http://fok.internix.be/lijst.php en niet op het figuurtje(lisjt gaat rapper)
aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Robinski heeft een invite ontvangen en mag dus van de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |