abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2004 @ 12:04:52 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20061304
Naja, bijna.
quote:
De Arabische nieuwszender al-Jazeera heeft een videoband uitgezonden waarin de ontvoerders eisen dat Zuid-Korea de troepen uit Irak terugtrekt en afzien van de geplande troepenuitbreiding. Ze laten ook de ontvoerde man een boodschap uitspreken.

Amerikaan
Afgelopen vrijdag werd een ontvoerde Amerikaan onthoofd door moslim-extremisten in Saoedi-Arabië. In mei werd in Irak ook een Amerikaan door zijn ontvoerders onthoofd.
Z-Korea heeft al laten weten niet te zwichten voor terreur dus het leven van deze arme man is zo goed als voorbij. Helaas.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † maandag 21 juni 2004 @ 12:17:03 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20061702
S Korea: Iraq troop deployment to proceed

Monday 21 June 2004, 12:23 Makka Time, 9:23 GMT

Footage of captive's plea being aired repeatedly in S Korea

South Korea will go ahead with its plan to send 3000 troops to Iraq despite a televised threat from an Iraqi group to kill a South Korean captive, the Foreign Ministry has said.

The government would do its best to seek the release of 33-year-old businessman Kim Sun-il, who has been shown repeatedly on South Korean television pleading for his life, Vice Foreign Minister Choi Young-jin told reporters.

Choi said Kim, an Arabic graduate, had been seized in Falluja on 17 June - the day before South Korea announced where its troops would be deployed after months of agonising because of security concerns and public opposition.

In addition to Kim, the group is holding about 10 other foreigners as well, the businessman's company president told the Yonhap news agency on Monday.

Kim Chun-ho, president of Gana General Trading, told Yonhap from Iraq an employee sent to Falluja to negotiate with the captors, had seen about 10 foreigners including at least one European journalist and some people from the KBR engineering and construction unit of US firm Halliburton.

The group holding Kim said South Korea had 24 hours from Sunday night to withdraw its decision or they would kill him, Aljazeera satellite channel reported.

Ultimatum

"It's very regrettable and unfortunate," said Roh in comments released by the presidential Blue House. "I request the foreign ministry and other related agencies to make all their efforts to save him and address the issue with great care and urgency as Koreans are very concerned about the incident."

Roh insisted S Korean troops were being sent to rebuild Iraq, not to "engage in hostile activity" against Iraqi people or Arabs.

The president of Kim's company, which supplies goods to the US military commissary, had initially sought to negotiate with the captors without telling the government, Choi said.

"I am telling you that there will be no change to our government's basic spirit and position - our plan to send troops to Iraq is for the support and reconstruction of Iraq," Choi said. He chairs a special task force set up to handle the crisis. The ministry called in Arab ambassadors to ask for help.

Crucial gesture

The captive has pleaded for his
life to be saved

Aljazeera broadcast the videotape showing masked men standing behind Kim as they made their threat. South Korean television stations showed the film repeatedly.

YTN television quoted Kim's family as saying he had called, sobbing, from Iraq. He is the seventh of eight children.

Kim worked for Gana General Trading, a company with 12 employees in Iraq, Yonhap news agency said.

Many South Koreans reacted with shock, particularly because of the footage of Kim imploring people to help to free him. But most said Seoul should not alter its decision to send troops.

"I felt terribly chilled this morning watching the Korean crying and yelling in front of the terrorists' camera. I am so sorry for his family. But feeling sorry and national security should be considered separately," said Sung Jeong-hun, a 29-year-old graduate school student in Seoul.

Ryu Hee-man, a 51-year-old businessman, said he had expected an incident of some kind so he was not greatly surprised. Others said they had been shocked.

Delay

"I request the foreign ministry and other related agencies to make all their efforts to save him and address the issue with great care and urgency as Koreans are very concerned about the incident"

Roh Moo-Hyun,
South Korean president

"It's sad and may trigger a further delay in the troop deployment or an early withdrawal of South Korean soldiers in Iraq," said Kim Byung-ho, a 34-year-old engineer. "But I don't think the government should change its commitment."

Roh is unlikely to change tack, despite protests against the plan, although the crisis could magnify public and parliamentary opposition.

He views the deployment as a tough but crucial gesture to support Seoul's main ally, the United States, which has 37,500 troops stationed in the South to deter North Korea.

Friday's announcement capped months of debate in South Korea on a pledge first made to US President George Bush by Roh in October last year and approved by parliament in February.

South Korea already has about 670 military engineers and medics in southern Iraq, and they will join the larger deployment in the North. About half the troops are combat-ready forces trained to protect the non-combat troops.
pi_20061769
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:17 schreef Disorder het volgende:
Het is wachten op het eerste inkoppertje..
De kop is er in ieder geval af
  maandag 21 juni 2004 @ 12:24:21 #5
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_20061907
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

De kop is er in ieder geval af
En die Koreaantjes zijn al zo klein .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_20061922
stelletje lowlife dat daar steed weer onherkenbaar met hun stoere geweertje op de achtergrond staat. Nooit aan toegeven want dan is morgen de volgende gijzelaar opgepakt, of 10 , of 20!
Het is verschrikkelijk voor die man en zijn familie maar hier kun je niets meer aan doen. Vroeg of laat staat daar een Nederlander...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_20062020
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:25 schreef Adfundum het volgende:
stelletje lowlife dat daar steed weer onherkenbaar met hun stoere geweertje op de achtergrond staat. Nooit aan toegeven want dan is morgen de volgende gijzelaar opgepakt, of 10 , of 20!
Het is verschrikkelijk voor die man en zijn familie maar hier kun je niets meer aan doen. Vroeg of laat staat daar een Nederlander...
Leert men daar niks van dan? Dr moet toch iets tegen te doen zijn? je weet iig dat je je niet moet laten pakken... volgens mij is bewapening de beste maatregel en in geval van mogelijk gijzeling kan je maar beter het risico tot vechten nemen dan je te laten pakken...
En je weet nu iig heel duidelijk welk gevaar je loopt wanneer je je daar (onschuldig) begeeft...
pi_20062071
Ik vraag me eik af of heel nederland dezelfde ruggegraat toont mocht er een nederlander gegijzeld worden daar?
pi_20062715
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vraag me eik af of heel nederland dezelfde ruggegraat toont mocht er een nederlander gegijzeld worden daar?
Als het een Artsen zonder Grenzen medewerker heeft ie denk ik pech.
  maandag 21 juni 2004 @ 12:57:32 #10
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20062748
quote:
Nederlanders zijn uberhaupt niet zo dom om daarheen te gaan als burger. Wat had die koreaan daar te zoeken?
  maandag 21 juni 2004 @ 13:04:50 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20062936
quote:
Ik hoop het wel. Als nederland wel zal gaan geven weet je gelijk wat de nationaliteit is van de persoon die daarna als volgende gegijzeld gaat worden.
Vampire Romance O+
  maandag 21 juni 2004 @ 13:07:42 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20063002
Heb de arme man op tv zien huilen voor zijn leven. Beesten zijn het. Die terroristen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:07:58 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063011
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef ASroma het volgende:

[..]

Nederlanders zijn uberhaupt niet zo dom om daarheen te gaan als burger. Wat had die koreaan daar te zoeken?
er is al een Nederlandse burger gedood in Irak
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:09:58 #14
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20063063
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nederlandse militair
"It is not length of life, but depth of life."
  maandag 21 juni 2004 @ 13:10:08 #15
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20063065
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

Je weet als je naar zo'n land gaat dat je gevaar loopt, als je er dan heengaat is het een beetje je eigen schuld als je wat overkomt.
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:10:47 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063084
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef Tropico het volgende:

[..]

Nederlandse militair
er is ook een Nederlandse militair gedood ja
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:13:07 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063147
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef ASroma het volgende:

[..]

Je weet als je naar zo'n land gaat dat je gevaar loopt, als je er dan heengaat is het een beetje je eigen schuld als je wat overkomt.
tuurlijk, dat ontken ik ook niet maar wat je zei is niet waar, er zitten wel degenlijk Nederlandse burgers in Irak en de meesten doen hun best een steentje bij te dragen aan de wederopbouw (en ze verdienen er een aardig zakcentje mee dat geef ik toe).

voor die gast van artsen zonder grensen die in Afghanistan is doodgeschoten is het ook zijn verdiende loon ... moet je maar niet proberen te helpen
  maandag 21 juni 2004 @ 13:14:07 #18
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_20063175
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef ASroma het volgende:

[..]
Wat had die koreaan daar te zoeken?
Kom, laten we allochtonen gaan vermoorden
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  maandag 21 juni 2004 @ 13:14:08 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_20063176
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Megumi het volgende:
Heb de arme man op tv zien huilen voor zijn leven. Beesten zijn het. Die terroristen.
ik zag het ook vanmorgen op het nieuws, vreselijk. Werd er beroerd van. Arme man.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:19:13 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20063306
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik zag het ook vanmorgen op het nieuws, vreselijk. Werd er beroerd van. Arme man.
En dat te bedenken dat hij ook niet de laatste zal zijn . Echt een vreemd idee, de volgende die ze te pakken krijgen weet dat nu nog niet eens en zit gewoon nietsvermoedend ergens een krantje te lezen.
Vampire Romance O+
  maandag 21 juni 2004 @ 13:20:00 #21
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20063324
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk, dat ontken ik ook niet maar wat je zei is niet waar, er zitten wel degenlijk Nederlandse burgers in Irak en de meesten doen hun best een steentje bij te dragen aan de wederopbouw (en ze verdienen er een aardig zakcentje mee dat geef ik toe).

voor die gast van artsen zonder grensen die in Afghanistan is doodgeschoten is het ook zijn verdiende loon ... moet je maar niet proberen te helpen
Dit vuile zaakje moet opgelost worden door Amerika, zij begonnen ermee moeten ze er ook maar voor zorgen dat ze de mensen daar echt helpen. Wij als Nederlanders hebben daar niks te zoeken het is niet onze oorlog. Als je dan toch gaat helpen als Nederlander, leuk dat je je idealen nastreeft maar kijk er niet raar van op als je gevaar loopt.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:20:38 #22
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_20063348
quote:
... moet je maar niet proberen te helpen
Kreeg jij vroeger ook geen ijsje terwijl de andere kinderen dat wel kregen?

Het is te gek voor woorden dat mensen die daar komen om te helpen gewoonweg vermoord worden.
Die zandmensjes op die foto hebben alleen niet door dat ze komen om te helpen. (of liever gezegd WILLEN het niet doorhebben)
Maar de mensen die wel goede intenties hebben worden hier dus weer de dupe van.
Als de stabiliseringsmacht zicht terugtrekt gaan die idioten daar weer amok maken en dan kunnen we over een paar jaar geld gaan collecteren voor ouwe hulpeloze ex-terroristen in het midden oosten.

Ik snap heus wel dat als je daar heen wil dat je je dan goed moet realiseren dat er dergelijke types rondlopen... maar goed.. zo nu en dan moet je wel eens risico's nemen.
Als je de straat oversteekt kan je immers ook aangereden worden... dat is het risico en daar kies je voor. Maar als er een zool jou op de stoep ziet lopen en op je inrijdt dan kan jij daar niets aan doen en kan je alleen maar hopen dat er iemand aardig genoeg is om je te helpen.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  maandag 21 juni 2004 @ 13:22:13 #23
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20063388
quote:

[..]

Verdiende loon. Lijkt me verkeerd uitgedrukt. 'Een te verwachten gevolg' is hier beter op zijn plaats.
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:25:53 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063499
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

Kreeg jij vroeger ook geen ijsje terwijl de andere kinderen dat wel kregen?
quote:
Het is te gek voor woorden dat mensen die daar komen om te helpen gewoonweg vermoord worden.
Die zandmensjes op die foto hebben alleen niet door dat ze komen om te helpen. (of liever gezegd WILLEN het niet doorhebben)
Maar de mensen die wel goede intenties hebben worden hier dus weer de dupe van.
Als de stabiliseringsmacht zicht terugtrekt gaan die idioten daar weer amok maken en dan kunnen we over een paar jaar geld gaan collecteren voor ouwe hulpeloze ex-terroristen in het midden oosten.
natuurlijk is dat te gek voor woorden, ik snap dat sarcasme een beetje lastig over kan komen via het internet maar als je die post daadwerkelijk serieus neemt ben je niet goed bij je hoofd hoor
quote:
Ik snap heus wel dat als je daar heen wil dat je je dan goed moet realiseren dat er dergelijke types rondlopen... maar goed.. zo nu en dan moet je wel eens risico's nemen.
Als je de straat oversteekt kan je immers ook aangereden worden... dat is het risico en daar kies je voor. Maar als er een zool jou op de stoep ziet lopen en op je inrijdt dan kan jij daar niets aan doen en kan je alleen maar hopen dat er iemand aardig genoeg is om je te helpen.
well check out the big brain on brad!!!

he's one smart mother
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:26:45 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063519
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef Tropico het volgende:

[..]

Verdiende loon. Lijkt me verkeerd uitgedrukt. 'Een te verwachten gevolg' is hier beter op zijn plaats.
onzin

het is een mogelijk gevolg ... absoluut niet te verwachten

als je een autoongeluk krijgt dan is dat ook niet te verwachten simpelweg omdat je ingestapt bent
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:29:22 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063588
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef ASroma het volgende:

[..]

Dit vuile zaakje moet opgelost worden door Amerika, zij begonnen ermee moeten ze er ook maar voor zorgen dat ze de mensen daar echt helpen. Wij als Nederlanders hebben daar niks te zoeken het is niet onze oorlog. Als je dan toch gaat helpen als Nederlander,
zelfde kun je over elke vredesmissie waar Nederland tot nu toe aan heeft deelgenomen.

de bewoners van die streken (op srebrenica na dan) zijn echter maar wat blij dat Nederland er niet dezelfde bekrompen mening op nahoud
quote:
leuk dat je je idealen nastreeft maar kijk er niet raar van op als je gevaar loopt.
dat zegt toch ook niemand
er is toch niemand verbaasd

klets niet zo uit je nek, enige wat ik zeg dat er wel degelijk Nederlandse burgers in Irak zijn (1 is al doodgeschoten) omdat jij beweerde van niet.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:32:35 #27
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_20063685
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

natuurlijk is dat te gek voor woorden, ik snap dat sarcasme een beetje lastig over kan komen via het internet maar als je die post daadwerkelijk serieus neemt ben je niet goed bij je hoofd hoor
[..]

well check out the big brain on brad!!!

he's one smart mother
Hehehehe... Pulp Fiction...
Sorry als ik je post verkeerd begrepen heb...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 13:33:55 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20063722
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:32 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

Hehehehe... Pulp Fiction...
gna
quote:
Sorry als ik je post verkeerd begrepen heb...
  maandag 21 juni 2004 @ 14:07:29 #29
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20064597
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

zelfde kun je over elke vredesmissie waar Nederland tot nu toe aan heeft deelgenomen.

de bewoners van die streken (op srebrenica na dan) zijn echter maar wat blij dat Nederland er niet dezelfde bekrompen mening op nahoud
[..]

dat zegt toch ook niemand
er is toch niemand verbaasd

klets niet zo uit je nek, enige wat ik zeg dat er wel degelijk Nederlandse burgers in Irak zijn (1 is al doodgeschoten) omdat jij beweerde van niet.
Opzich was de vredesmissie van Srebrenica onder leiding van de VN blauwhelmen. Dan ligt dat natuurlijk heel anders. Dit is gewoon een illegale oorlog die alles regels schendt!

Wat betreft die Nederlandse burger die gedood is in Irak zal je dan wel gelijk hebben
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 14:10:48 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20064673
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:07 schreef ASroma het volgende:

[..]

Opzich was de vredesmissie van Srebrenica onder leiding van de VN blauwhelmen. Dan ligt dat natuurlijk heel anders. Dit is gewoon een illegale oorlog die alles regels schendt!
onzin daar heeft (no matter what northernstar erover te zeggen heeft) Nederland nix mee te maken gehad, voor de stabilisatiemacht is altijd al een VN resolutie geweest waarin lidstaten werden opgeroepen troepen te sturen om Irak klaar te maken voor de machtsoverdracht.
quote:
Wat betreft die Nederlandse burger die gedood is in Irak zal je dan wel gelijk hebben
natuurlijk heb ik gelijk ... ik heb altijd gelijk, en als ik geen gelijk heb dan heb ik wel gelijk maar probeer ik je te misleiden

ahum ... was toen balkenende in de VS zat bij bush en kompanen, ik zal is kijken of ik het nog kan vinden
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 14:13:07 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20064743
quote:
Nederlander omgekomen bij aanslag Bagdad

16 maart 2004, 17:23:50

DEN HAAG (ANP) - Bij een aanslag ten zuiden van Bagdad is dinsdag een
Nederlandse man omgekomen. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse
Zaken in Den Haag dinsdag gemeld.
Het ministerie wil nog niet zeggen voor wie de man - een ingenieur -
werkte in Irak. De familie in Nederland moet eerst nog worden ingelicht.
Het is voor het eerst dat een Nederlander omkomt in Irak.
Premier Balkenende, op bezoek in Washington, noemde de aanslag dinsdag
,,een vreselijk bericht, zeer te betreuren''. Hij sprak zijn medeleven
uit met de familie van de vermoorde man. De aanslag maakt volgens de
premier nog eens duidelijk welke risico's er zijn in Irak.
De aanslag had plaats bij Hilla, een stadje honderd kilometer ten zuiden
van Bagdad. Behalve de Nederlandse man kwam bij de aanslag ook een
Duitser om. Nadere details kon Buitenlandse Zaken nog niet geven.
Volgens het Duitse persbureau DPA waren de twee slachtoffers ingenieurs
die werkten voor een Duitse waterpompfabrikant. Ze zouden op weg zijn
geweest van Bagdad naar een waterzuiveringsinstallatie in Kerbala.

Geactualiseerd om 17.18 uur
http://www.ddh.nl/pipermail/wereldcrisis/2004-March/004785.html
geen betere bron maar ook geen zin om te zoeken
  maandag 21 juni 2004 @ 14:14:19 #32
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20064772
Die Italianen zouden ze ook allemaal afmaken, daar hebben het er ook drie van mogen overleven dus... wellicht sparen ze zijn leven
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 21 juni 2004 @ 14:25:59 #33
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20065051
[quote]Op maandag 21 juni 2004 14:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

onzin daar heeft (no matter what northernstar erover te zeggen heeft) Nederland nix mee te maken gehad, voor de stabilisatiemacht is altijd al een VN resolutie geweest waarin lidstaten werden opgeroepen troepen te sturen om Irak klaar te maken voor de machtsoverdracht.
[..]

Naar mijn weten is de VS deze oorlog begonnen zonder toestemming van enige internationale samenwerkings organisatie. Daar ligt al de eerste fout. En bovendien houdt de VS zich ook niet aan het akkoord van Geneve.
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 14:46:28 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20065576
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:25 schreef ASroma het volgende:
[..]

Naar mijn weten is de VS deze oorlog begonnen zonder toestemming van enige internationale samenwerkings organisatie. Daar ligt al de eerste fout.
ja dat hadden ze misschien beter maar niet kunnen doen maar het doet nix af aan de legaliteit van de Nederlandse bijdrage daar is op 16 oktober 2003 VN resolutie 1511 voor aangenomen door de veiligheidsraad
hier een citaat eruit
quote:
13. Determines that the provision of security and stability is essential to the successful completion of the political process as outlined in paragraph 7 above and to the ability of the United Nations to contribute effectively to that process and the implementation of resolution 1483 (2003), and authorizes a multinational force under unified command to take all necessary measures to contribute to the maintenance of security and stability in Iraq, including for the purpose of ensuring necessary conditions for the implementation of the timetable and programme as well as to contribute to the security of the United Nations Assistance Mission for Iraq, the Governing Council of Iraq and other institutions of the Iraqi interim administration, and key humanitarian and economic infrastructure;

14. Urges Member States to contribute assistance under this United Nations inundate, including military forces, to the multinational force referred to in paragraph 13 above;
maakt een Nederlandse bijdrage imo even legaal als alle andere vredesmissies waar Nederland aan deel heeft genomen, van Korea tot de Balkan en alles wat er tussen ligt
quote:
En bovendien houdt de VS zich ook niet aan het akkoord van Geneve.
niet ons probleem (mja eigenlijk indirect wel), het doet ook nix af aan de Nederlandse bijdrage waar de plaatselijke bevolking gewoon blij mee is
  maandag 21 juni 2004 @ 15:04:49 #35
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20066099
hoofd al af?
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  maandag 21 juni 2004 @ 15:09:04 #36
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20066224
Opzich intereseert het me niet zo dat Nederlandse militairen daar zijn. Ik bedoel ik geloof best dat de Nederlandse militairen daar goed werk doen.
Die resolutie maakt het toch niet in een keer zo dat de VN alles regelt daar hoe het hoort te gaan. Er rijden niet zoals in Afghanistan militaire voertuigen rond met UN erop of wel? De Amerikanen "regeren" nog groot een deels de boel daaro wat er voor zorgt dat de situatie verre van verbetert.
De VN blijft lekker langs de zijlijn staan met haar resoluties zonder echt in te grijpen.
  Moderator maandag 21 juni 2004 @ 15:16:29 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20066398
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:09 schreef ASroma het volgende:
Opzich intereseert het me niet zo dat Nederlandse militairen daar zijn. Ik bedoel ik geloof best dat de Nederlandse militairen daar goed werk doen.
Die resolutie maakt het toch niet in een keer zo dat de VN alles regelt daar hoe het hoort te gaan. Er rijden niet zoals in Afghanistan militaire voertuigen rond met UN erop of wel?
nee das wel waar idd (behalve dat er in afghanistan geen voertuigen met UN erop rijden, is allemaal NATO wat de klok slaat) maar die resolutie maakt de Nederlandse bijdrage wel degelijk legitiem imo.
quote:
De Amerikanen "regeren" nog groot een deels de boel daaro wat er voor zorgt dat de situatie verre van verbetert.
De VN blijft lekker langs de zijlijn staan met haar resoluties zonder echt in te grijpen.
tja dat is de VN eigen ... daarom is het ook een nutteloze organisatie, als we daarop moeten gaan zitten wachten ben je er voorlopig ook nog niet.

feit blijft dat de Amerikanen Irak zijn binnengevallen en dat ze de wederopbouw klaarblijkelijk niet alleen afkunnen, het zou hypocriet zijn als Nederland dan zegt ... mjah we staan wel in voor vrede en veiligheid in de wereld met onze krijgsmacht enzo maar dan moet er wel vrede en veiligheid zijn voor ze aankomen want anders gaan er strax een paar dood!
  maandag 21 juni 2004 @ 15:42:58 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20067069
even de sensatiezoeker spelen: als ik vanaaf weer eens het 6 uur journaal kijk, zou ik hem dan ook kunnen zien?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20067494
Een misselijk makend bijverschijnsel van dit soort terreur-acties is dat er nu sensatie-beluste mannetjes met trillende vingertjes en schuim op het mondje zitten te wachten tot ze het nieuwe filmpje weer ergens kunnen downloaden. Hebben ze morgen wat om over op te scheppen op het schoolplein.
  † In Memoriam † maandag 21 juni 2004 @ 17:02:43 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20069119
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef robh het volgende:
Naja, bijna.
[..]

Z-Korea heeft al laten weten niet te zwichten voor terreur dus het leven van deze arme man is zo goed als voorbij. Helaas.
Maar dit zijn toch 2 verschillende mannen?

maandag 21 juni 2004 @ 18:30:21 #41
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20071253
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

onzin

het is een mogelijk gevolg ... absoluut niet te verwachten

als je een autoongeluk krijgt dan is dat ook niet te verwachten simpelweg omdat je ingestapt bent
Ok, mogelijk gevolg. Je hebt gelijk. Maar waarom is het dan zijn verdiende loon. Waarom verdient iemand die in Afganistan nuttig werk verricht de dood?
  maandag 21 juni 2004 @ 18:59:29 #42
16625 robh
pi_20072009
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:04 schreef bugeye het volgende:
hoofd al af?
Nee. Nog even gedud aub.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 21 juni 2004 @ 19:38:05 #43
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20073003
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]
[afbeelding]
Ach gut, kijk die drie kleine kinderen op de achtergrond die nogsteeds denken dat met een geweer in de hand je een goed doel nastreeft.
Het is daarbij alleen zo jammer voor hun dat ze van hun geloof daarmee direct naar de hell gaan en dus eeuwig pijn moeten lijden zonder er ooit aan te wennen, maar gelukkig zijn ze kortzichtig en denken ze daar niet aan.

Jammer voor die man, maar dood is dood ook bij onthoofding. Als het met een Nederlander gebeurt, het zij zo. We zullen niet buigen en zeker niet breken. De Nederlandse militairen doen een goed doel in Iraq en de bevolking is beter af met de Nederlandse militairen als met de Britten, de VS troepen en al helemaal met die barbaarse fundi's.
I mean no harm
pi_20073453
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef robh het volgende:
Naja, bijna.
[..]

Choppuh, Choppuh (Szoenûh, Szoenûh)

Dit soort dingen gebeuren in oorlog, je moet jezefl gewoon goed beveiligen en niet zonder wapens heen huppelen door Irak, want dan pakken ze je.
En verder liepen de Amerikanen ook vakantiefotootjes te maken in die gevangenis, dus er gebeuren dingen over en weer, je moet daar niet te veel aandacht aan besteden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 21 juni 2004 @ 20:00:16 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_20073653
quote:
Ik denk dat die doormiddengehakt gaat worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 juni 2004 @ 20:04:21 #46
63890 bugeye
pi_20073767
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:59 schreef robh het volgende:

[..]

Nee. Nog even gedud aub.
nouja, ik bedoelde niet echt van:
ik kan niet wachten

als het maar snel voorbij is voor die man
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 13:55:30 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20091803
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Tropico het volgende:

[..]

Ok, mogelijk gevolg. Je hebt gelijk. Maar waarom is het dan zijn verdiende loon. Waarom verdient iemand die in Afganistan nuttig werk verricht de dood?
NATUURLIJK IS DAT NIET ZIJN VERDIENDE LOON

geez
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:09:27 #48
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20092229
quote:

[..]

dinsdag 22 juni 2004 @ 14:16:30 #49
19050 PantaRei
Aquí estoy
pi_20092459
Ik heb niets met die mensen en ik zal er ook niet komen om ze te helpen.
Dat doen ze ook niet voor mij en zeker niet als ze gevaar lopen zoals wij dat daar lopen.

Maar...dat met zo een mes, dat gaat dan toch wel zoals met een zwaard hoop ik. (lang mes)
Of snijden ze eerst de strot door en snijden ze dan verder.
Het klinkt heel eng: onthoofding met een mes.

Ik snap niet dat er nog niet - militairen zijn daar.
Gooi gewoon een paar bommen op Irak en ga er weg.
Het wordt nu een moslim land.
Waarom vinden die fundies dat niet ok?
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn - Arthur Shopenhauer
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 14:20:09 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20092572
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

dinsdag 22 juni 2004 @ 14:34:57 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20092975
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:16 schreef PantaRei het volgende:
Maar...dat met zo een mes, dat gaat dan toch wel zoals met een zwaard hoop ik. (lang mes)
Of snijden ze eerst de strot door en snijden ze dan verder.

het is niet hak, hoofd er af, nee het is, mes op strot en dan snijden tot het hele hoofd er af ligt. Dat kan even duren
[..]
pi_20095160
zijn hoofdt is nog niet er af gehakt..
binnenkort wel..als de koreanen niet normaal willen doen..
in feite hebben de moslims de koreanen geen kwaad gedaan..waarom sturen de koreanen hun troepen naar irak in deze religieuze oorlog?.
pi_20095239
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef groengeel het volgende:
in feite hebben de moslims de koreanen geen kwaad gedaan..waarom sturen de koreanen hun troepen naar irak in deze religieuze oorlog?.
Amen, .
pi_20095251
Wat een egoïst die man. Eerst daarheen gaan voor zijn eigenbelang, om vervolgens te eisen dat de rest van zijn landgenoten optiefen.

Gelukkig hebben we de foto's nog.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:58:46 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_20095372
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Youssef het volgende:
Wat een egoïst die man. Eerst daarheen gaan voor zijn eigenbelang, om vervolgens te eisen dat de rest van zijn landgenoten optiefen.

Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 15:59:31 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20095396
quote:
waarom stuurden wij 54 jaar geleden troepen om de Zuid Koreanen te helpen?

zelfde reden dunkt me
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:00:10 #57
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_20095418
quote:
religieuze oorlog? Vertel 's wat er ook alweer religieus aan is?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:00:21 #58
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_20095423
quote:
Oorlog?

Religieus?

Het jostigehalte ligt vandaag weer hoog in NWS.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_20095449
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom stuurden wij 54 jaar geleden troepen om de Zuid Koreanen te helpen?

zelfde reden dunkt me
moest ik denken aan de USSR?!
moet ik nu denken aan olie?! 65% van olieresevoires.. hier in het M. O?
moet ik denken aan israel?!
aan de islam?..
pi_20095492
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef err het volgende:

[..]

kruisvaarders? kruistochten? economische belangen? ..kijk eens 500 jaren terug..!! ..israel.. jeruzalem, ..de komst van Jezus..? angst voor de groei van het aantal moslims ?..
pi_20095522
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef groengeel het volgende:

[..]

kruisvaarders? kruistochten? economische belangen? ..kijk eens 500 jaren terug..!! ..israel.. jeruzalem, ..de komst van Jezus..? angst voor de groei van het aantal moslims ?..
Wat was er 22 juni 1504 te bekijken en welke komst van Jezus...

Ach, laat ook maar.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:04:05 #62
16625 robh
pi_20095550
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef err het volgende:

Bush geloofde echt dat er WMD's waren..
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:05:46 #63
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20095611
quote:

Zeg eens loveme, hoeveel kloons broed jij nou zoal uit per week?
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 16:09:56 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20095769
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef groengeel het volgende:

[..]

moest ik denken aan de USSR?!
moet ik nu denken aan olie?! 65% van olieresevoires.. hier in het M. O?
aan de islam?..
moest jij duidelijke taal maken?
moest ik jij begrijpen?
moet ik denken aan mooie meisjes?
aan een hapje kip kerrie?
pi_20097233
quote:

[..]

kruisvaarders? kruistochten?
Godfried-san van Bouillon-il en zijn bende ? Kim-Jong Leeuwenhart?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:59:42 #66
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20097451
Ach hier wordt enorm ophef over gemaakt en iedereen vindt het zielig en erg. Maar je hoort nauwelijks berichtgeving over het bombardement op Fallujah een paar dagen geleden waarbij minstens 25 doden zijn gevallen.

Wie zijn hier dan de schurken...............
pi_20097517
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:59 schreef ASroma het volgende:
Ach hier wordt enorm ophef over gemaakt en iedereen vindt het zielig en erg. Maar je hoort nauwelijks berichtgeving over het bombardement op Fallujah een paar dagen geleden waarbij minstens 25 doden zijn gevallen.

Wie zijn hier dan de schurken...............
Dus het gaat tussen een krijgsmacht die bommen gooit op opstandelingen waar natuurlijk ook helaas burgers om zouden kunnen komen, hoewel ze dat zoveel mogelijk proberen te vermijden en drie terroristen die een onschuldige zakenman willen onthoofden?

Hm... lastig.
pi_20097614
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef groengeel het volgende:

[..]

Ik denk dat jij bij alles aan Israel moet denken.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:36:11 #69
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20098516
pi_20098554
Nou, echte hardcore terroristen zijn het ook weer niet, hoor.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:45:50 #71
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20098795
quote:

[..]

Heel erg onlogisch sarcasme
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:48:39 #72
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20098900
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Monidique het volgende:
Nou, echte hardcore terroristen zijn het ook weer niet, hoor.
Als ze dit nog een keer flikken eis ik stopzetting van de subsidie aan dit soort figuren
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 17:50:33 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20098955
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:45 schreef Tropico het volgende:

[..]

Heel erg onlogisch sarcasme
jij kent veel mensen die het ok vinden als er artsen zonder grenzen dood worden gemaakt?

denk is na
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:54:42 #74
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20099072
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:48 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Als ze dit nog een keer flikken eis ik stopzetting van de subsidie aan dit soort figuren
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:15:24 #75
78862 Tropico
Zelfrelativering
pi_20099659
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij kent veel mensen die het ok vinden als er artsen zonder grenzen dood worden gemaakt?

denk is na
Daar gaat het helemaal niet om. Lees je bericht nou eens na. Het slaat helemaal nergens op dat je er aan het einde van je reactie nog een sarcastische uitsmijter ingooid. Die uitspraak raakt kant noch wal. Dat bedoel ik met onlogisch.

Bovendien worden er vaak genoeg dingen gepost waarmee veel mensen het niet eens zullen zijn.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:17:45 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20099706
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/123-01.html jeeej
wat heeft dutroux hier nou weer mee te maken...
[..]
  Moderator dinsdag 22 juni 2004 @ 18:19:51 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20099773
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:15 schreef Tropico het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om. Lees je bericht nou eens na. Het slaat helemaal nergens op dat je er aan het einde van je reactie nog een sarcastische uitsmijter ingooid. Die uitspraak raakt kant noch wal. Dat bedoel ik met onlogisch.

Bovendien worden er vaak genoeg dingen gepost waarmee veel mensen het niet eens zullen zijn.
stel je niet aan en lees ook de post waar het een reactie op is (en er ook bijgequote staat).

en stel je niet zo aan
pi_20099853
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:27:30 #79
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20099928
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

De NOS heeft de page verandert er stond dat ze hem (nog) niet gaan killen
pi_20100136
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

De NOS heeft de page verandert er stond dat ze hem (nog) niet gaan killen
127 nu.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
pi_20100678
pi_20100716
hij is gedood! nog geen video.. ff geduld
pi_20100738
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef groengeel het volgende:
Hou het vooralsnog droog.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:03:10 #84
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20100788
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.
echt je kan geen onderwerp aanhalen hier in nieuws of ze halen westerse pedofielen er bij

ongelooflijk!
[..]
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:05:29 #85
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_20100843
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Youssef het volgende:

Droplul.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:05:30 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20100844
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef groengeel het volgende:
sommige ergeren zich groen en geel aan zo'n opmerking
[..]
pi_20101033
De video is er wel.. wel bij aljazeera. maar die wordt weer niet uitgezonden..
ik denk dat ie binnekort beschikbaar is op het net.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2004 @ 19:16:19 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20101086
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:14 schreef groengeel het volgende:
De video is er wel.. wel bij aljazeera. maar die wordt weer niet uitgezonden..
ik denk dat ie binnekort beschikbaar is op het net.
ja.. en daar zitten we dus niet op te wachten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 22 juni 2004 @ 19:17:49 #89
35237 Nuongirl
pi_20101122
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef just me het volgende:

[..]

De sensatiezoekers wel
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_20101199
nou.. als je een beetje slim bent, dan kijk je natuurlijk niet naar zo'n video. want daar heb je niks aan.
de video moet in engels en nederlands beschikbaar zijn zodat de niet-moslims de motieven achter de onthoofding staan.. daar gaat het om
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:21:30 #91
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20101216
Eerst maar even afwachten of AL Jazeera de juiste info heeft. Misschien bluffen die ontvoerders nog.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:21:57 #92
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20101234
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef just me het volgende:

[..]

spreek voor jezelf...
[..]
pi_20101270
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:20 schreef groengeel het volgende:
nou.. als je een beetje slim bent, dan kijk je natuurlijk niet naar zo'n video. want daar heb je niks aan.
de video moet in engels en nederlands beschikbaar zijn zodat de niet-moslims de motieven achter de onthoofding staan.. daar gaat het om
net zoals de motieven van SS-kampbeulen of van die figuren in Abu Ghraib kunnen die de meeste mensen weinig schelen.
pi_20101414
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:20 schreef groengeel het volgende:
De mensen die zulke dingen downloaden en bekijken, bekijken het meer voor de "fun" dan de achterliggende gedachte denk ik.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:30:25 #95
16625 robh
pi_20101456
Nou, verander de titel maar weer.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:36:06 #96
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_20101603
Oh geil, weer een verse onthoofding, feeling a hard one comming
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:49:03 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20101982
quote:
127 Teletekst di 22 jun
Zuid-Koreaan in Irak onthoofd

CAÏRO De Zuid-Koreaanse gijzelaar in
Irak is door zijn ontvoerders onthoofd.
Zijn lichaam is inmiddels gevonden.
Eerder werd nog gemeld dat de militante
Irakezen hun eisen hadden afgezwakt en
dat de onderhandelingen over vrijlating
van de Zuid-Koreaan vorderden.

De ontvoerders eisten dat Zuid-Korea
zijn troepen uit Irak zou terugtrekken.
Vannacht liep een ultimatum aan het
regime in Seoul af.De kidnappers lieten
daarop volgens een bemiddelaar weten
dat ze hun eis lieten varen.

De gijzelaar is een 33-jarige zakenman,
Kim Sun-il geheten.Op Arabische zenders
waren videobeelden van hem te zien
Irak mag in zijn handen knijpen dat ik geen president van Amerika ben...
pi_20102031
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want jij zou als Amerikaanse president de dood van een lid van een bezettingsmacht wreken door democratie en vrijheid te brengen door middel van napalm en atoombommen?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:54:24 #99
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20102140
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Want jij zou als Amerikaanse president de dood van een lid van een bezettingsmacht wreken door democratie en vrijheid te brengen door middel van napalm en atoombommen?
Gut, zakenmensen zijn ook al leden van een bezettingsmacht???
pi_20102184
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gut, zakenmensen zijn ook al leden van een bezettingsmacht???
Ach, je hoeft niet eens zo'n vrije interpretatie te nemen. Ja, het land wordt bezet, onder andere door Koreanen en dit is een Koreaan. Maar dat zou jij dus doen?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:00:49 #101
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20102330
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach, je hoeft niet eens zo'n vrije interpretatie te nemen. Ja, het land wordt bezet, onder andere door Koreanen en dit is een Koreaan. Maar dat zou jij dus doen?
Neuh geen napalm en atoombommen... Ik ben van de conventionele bommen, wat Daisycutters om mee te beginnen lijkt me een goede start.
pi_20102381
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat zou je doen? Irak binnenvallen?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:12:01 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20102750
Aw, hijs dood
Allah Al Watan Al Malik
pi_20102791
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Aw, hijs dood
moeten we hieruit opmaken dat je dat niet erg vindt?
pi_20102818
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef AchJa het volgende:
Dat hoeft niet meer slimmerik...
Dat meen je niet? Bron?
pi_20102852
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef pesci het volgende:
Vind jij het erger dan alle andere mensen die vandaag zijn gestorven?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:18:35 #108
16625 robh
pi_20102875
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:00 schreef AchJa het volgende:

Neuh geen napalm en atoombommen... Ik ben van de conventionele bommen, wat Daisycutters om mee te beginnen lijkt me een goede start.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:18:41 #109
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20102880
Nieuws.nl
quote:
De Zuid-Koreaan die donderdag in Irak werd ontvoerd, is dinsdag door zijn gijzelnemers onthoofd. Dit heeft de Arabische satellietzender Al-Jazeera gemeld en is bevestigd door het Zuid-Koreaanse ministerie van buitenlandse zaken.

De gijzelnemers, leden van de aan Al-Qaida gelieerde groep Monotheïsme en Jihad, hadden gedreigd de 33-jarige Kim Sun-il te onthoofden als Zuid-Korea niet voor dinsdagmorgen zijn troepen terugtrok uit Irak en afzag van het plan om drieduizend extra militairen naar het land te sturen. De regering in Seoul zei daarop niet te zullen zwichten voor de ontvoerders en haar plannen door te zetten.

Het onthoofde lijk van Kim werd dinsdagmiddag laat door Amerikaanse militairen gevonden op een locatie ergens tussen Bagdad en Fallujah. Zijn gijzelnemers hadden een videoband naar Al-Jazeera opgestuurd waarop Kim te zien was, in een oranje overall en geblinddoekt, knielend op de grond met achter hem drie gemaskerde mannen. De onthoofding zelf was op de band niet te zien.

Kim werkte in Irak voor een bedrijf dat materiaal aan het Amerikaanse leger levert.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:19:17 #110
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20102903
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:19:22 #111
63890 bugeye
pi_20102906
pi_20102927
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Die zijn niet onthoofd om een punt te maken.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:20:13 #113
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20102938
We gaan lekker loedertje
pi_20102945
Het is volgens mij maar een kwestie van tijd totdat ze een Nederlander gijzelen om zo af te dwingen dat de Nederlandse militairen zich terug moeten trekken...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:21:19 #115
16625 robh
pi_20102961
quote:

Vind jij het wel erg?

Of ga je er pas over nadenken als je de beelden ziet en die man hoort krijsen als een varken terwijl die fundi's z'n keel doorsnijden?

Nog een beetje gorgelgorgel, een paar stuipen, een plasje bloed en we zappen lekker door naar Denemarken-Zweden, toch?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20103001
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef robh het volgende:

[..]

Vind jij het wel erg?

Of ga je er pas over nadenken als je de beelden ziet en die man hoort krijsen als een varken terwijl die fundi's z'n keel doorsnijden?

Nog een beetje gorgelgorgel, een paar stuipen, een plasje bloed en we zappen lekker door naar Denemarken-Zweden, toch?
Eh, ja ik vind het wel erg. Ook zonder het filmpje te zien.

Wat probeer je eigenlijk te insinueren?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:24:31 #117
63890 bugeye
pi_20103084
quote:

[..]

als je iemands post leest, kijk nooit naar zijn plaatje
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:24:38 #118
16625 robh
pi_20103087
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef pesci het volgende:

Eh, ja ik vind het wel erg. Ook zonder het filmpje te zien.

Wat probeer je eigenlijk te insinueren?
Ik insinueer niks hoor.

Zelf lig ik er niet meer wakker van. Dat de koffiemelk op is vind ik erger. Ik stomp wat af geloof ik.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20103149
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef robh het volgende:

[..]

Ik insinueer niks hoor.

Zelf lig ik er niet meer wakker van. Dat de koffiemelk op is vind ik erger. Ik stomp wat af geloof ik.
Ah.

Er zijn dingen waarover ik liever niet afstomp. Dit is er een van.
pi_20103157
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:19 schreef pesci het volgende:
Die zijn niet onthoofd om een punt te maken.
Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen? Treur jij hier echt om, huil je erom of neemt het vannacht je slaap weg?
pi_20103247
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen? Treur jij hier echt om, huil je erom of neemt het vannacht je slaap weg?
Hmm, dat gaat wat ver.

Ik vind het een barbaarse daad en heel erg rot voor de persoon in kwestie en zijn familie. Sure, menselijk lijden is overal maar dit is menselijk lijden met een publicitair, politiek doel.

Ed: de bedoeling is kenbaar om "ons" bang te maken, maar ik word er eigenlijk vooral kwaad om.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:46:25 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20103814
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen?
Om nog mindere redenen??? Zijn die nog te verzinnen dan???
  dinsdag 22 juni 2004 @ 20:56:57 #123
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_20104115
Als eerste mijn diepste medeleven voor de nabestaanden van de man, en het complete zuid-koreaanse volk.
Verder hulde voor de regering van Zuid-Korea, dat zij niet voor de druk van een stelletje lafaards zijn gezwicht.
Als deze geitenneukers denken dat ze voor de juiste zaak vechten vraag ik me toch af waarom ze altijd van die theedoeken voor hun kop hebben..Misschien omdat de wereld er anders achter komt dat het helemaal geen irakeese 'vrijheidsstrijders' zijn, maar door OBL en zn vrienden gestuurde 'moslim-broeders' uit algarije, libanon, syrie, om de situatie in irak nog verder te dereguleren, de macht te grijpen, het irakse volk onder de sharia te plaatsen en de irakese olie te gebruiken voor het financieren van kernwapens waarmee ze vervolgens ons onder schot gaan houden...
ps. Hoe erg ik het ook voor die man vind,vergeet niet dat hij (met zeer grote waarschijnlijkheid) uit vrije wil naar Irak is toegegaan. Een land waarvan hij zeker moest weten dat het niet echt veilig is op het moment.
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_20104219
Dit vind ik echt minder....kankerleijrs daaro...
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_20104232
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef AchJa het volgende:
Om nog mindere redenen??? Zijn die nog te verzinnen dan???
Vast wel. Bijvoorbeeld zeggen dat Saddam allerlei wapens heeft en dan Irak binnenvallen.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:05:31 #126
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20104312
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vast wel. Bijvoorbeeld zeggen dat Saddam allerlei wapens heeft en dan Irak binnenvallen.
De reden van de oorlog is allang niet meer van belang. Het was toch wel gebeurt. Trouwens, valse reden of niet, Saddam was een behoorlijk rotte appel (Bush ook, maar die is volgende periode weg)
I mean no harm
pi_20104428
quote:

[..]

Kom op kerel, ik ben zelf ook moslim en ik neem het altijd in moslim topics op voor ons. Maar nu hier dit soort dingen zeggen en proberen goed te praten?
SAddam was een flikker, een barbaar heeft ze volk onderdrukt is nu opgeruimd dus is het goed.
Of ie wapens heeft of niet who cares...niemand was bang dat hij ons zou aanvallen...kom op hey...die kerel heeft gewoon mensen onderdrukt..

Ok amerika doet nu een hoop fout, maar echt dit hebben de irakezen aan hun zelf te danken...eerst halen ze hun binne en nu saddam weg is mogen ze er weer uit..KOM OP ZEG...wat is dat voor bullshit...

Nu ook met die koreaan...man ik moet steeds denken aan die beelden op tv waar hij zei:
"Plz korea go away blabla"
En dat gezichtje van hem..kom op..het onthoofden van die gozer valt niet goed te praten..Op geen enkel manier kan je dit met islam goed pratne..ze verpesten het geloof daar...

Ik zou zeggen amerika , doe waar je goed in bent...gooi er is een paar van die leuke bommen...trek je soldaten terug..laat ze elkaar maar uitmoorden..
pi_20104480
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ja hij is godverdomme zogenaamd door de naam van islam omgebracht...door sick bastards die zijn keel hebben opengesneden...Sorry hoor maar dat gebeurt dus niet ieder moment..
En dat ze daarvoor de islam ten schande maken...

Overigens ik kan niet geloven dat je deze bullshit meent..maar dat terzijde...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:15:24 #129
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20104558
quote:

[..]

Oh wacht, nu je het zegt weet ik er ook nog wel een paar... Dat lieve zoontje van Saddam (Uday) die het wel grappig vond om naar romeinse traditie mensen voor de leeuwen te werpen. Dat soort redenen bedoel je???
pi_20104646
Ik praat niets goed Adnan, maar ik ga mij niet druk maken om een persoon die dood is. Er gaan per dag tienduizenden mensen dood. Er zijn alleen in Irak al zoveel (onschuldigen) dood gegaan, door een oorlog zonder duidelijke reden.

En hij is zover ik weet niet in de naam van de Islam omgebracht, maar omdat die mensen de "onderdukkers" weg willen hebben.
pi_20104649
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh wacht, nu je het zegt weet ik er ook nog wel een paar... Dat lieve zoontje van Saddam (Uday) die het wel grappig vond om naar romeinse traditie mensen voor de leeuwen te werpen. Dat soort redenen bedoel je???
Of dat ze meisjes van straat ontvoerden om als sex slaaf te gebruiken...
pi_20104681
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef AchJa het volgende:
Ja ook, zie je we kunnen wel genoeg redenen bedenken.

En ik zeg nergens dat Saddam goed was ofzo hoor
pi_20104725
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ja ook, zie je we kunnen wel genoeg redenen bedenken.

En ik zeg nergens dat Saddam goed was ofzo hoor
Nee, maar als Amerika niet had aangevallen zat hij er nog steeds.
Dus door te zeggen dat Amerika niet aan moest vallen zeg je feitelijk dat Saddam aan de macht moest blijven
pi_20104737
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef Meh7 het volgende:
Ik praat niets goed Adnan, maar ik ga mij niet druk maken om een persoon die dood is. Er gaan per dag tienduizenden mensen dood. Er zijn alleen in Irak al zoveel (onschuldigen) dood gegaan, door een oorlog zonder duidelijke reden.

En hij is zover ik weet niet in de naam van de Islam omgebracht, maar omdat die mensen de "onderdukkers" weg willen hebben.
Ja maar kijk je ziet die reactie's hier "Geitenneukers..." ..kom op iedereen wijst nu weer naar de moslims...

Overigens zijn er genoeg redenen om hem "af te laten treden" geweest...
Alleen heeft Amerika hier ook een vies spelletje van gemaakt...Amerika kan het totaal niet interessen wat ddaar gebeurt(anders hadden ze afrika ook wel geholpen)
Maar dat is het punt...ik kies ook Amerika's kant niet...maar wat vandaag is gebeurt met die onthoofding..vind ik behoorlijk zwak...te triest gewoon...dit is niet een manier die in een jihad voorkomt...een gevangene mag je niet onthoofden als hij spijt enz heeft...kom op dit heeft nix met onderdrukking enz te maken..die gasten zijn gewoon geestelijk niet meer goed...
pi_20104763
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:22 schreef el_hombre het volgende:
Nee, maar als Amerika niet had aangevallen zat hij er nog steeds.
Dus door te zeggen dat Amerika niet aan moest vallen zeg je feitelijk dat Saddam aan de macht moest blijven
Ik vertrouw Amerika er niet op dat ze alleen om het bevrijden Irak binnengevallen zijn. Plus daar heeft Amerika het bijna nooit over gehad voor de oorlog, het ging voornamelijk om de kernwapens.

Maar daar gaat dit topic niet over jongens
pi_20104785
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vertrouw Amerika er niet op dat ze alleen om het bevrijden Irak binnengevallen zijn. Plus daar heeft Amerika het bijna nooit over gehad voor de oorlog, het ging voornamelijk om de kernwapens.

Laat je niet gek maken door de selectieve verontwaardiging van bepaalde users op Fok!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:26:00 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20104806
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef Adnan het volgende:

[..]

Of dat ze meisjes van straat ontvoerden om als sex slaaf te gebruiken...
Of omdat hij het niet helemaal eens was met 1 of andere priester, hem oppakte en vervolgens zijn baard volgoot met benzine en in de fik stak... Toen de priester nog niet dood was is hij maar verder gegaan met hamer en spijkers... Lees: Zijn hoofd als een 3e klas LTS timmerwerkstuk gebruiken...
pi_20104823
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:23 schreef Adnan het volgende:
Ja maar kijk je ziet die reactie's hier "Geitenneukers..." ..kom op iedereen wijst nu weer naar de moslims...
Dat zouden ze anders ook denken over moslims Zulke mensen hebben sowieso vooroordelen.
quote:
Maar dat is het punt...ik kies ook Amerika's kant niet...maar wat vandaag is gebeurt met die onthoofding..vind ik behoorlijk zwak...te triest gewoon...dit is niet een manier die in een jihad voorkomt...een gevangene mag je niet onthoofden als hij spijt enz heeft...kom op dit heeft nix met onderdrukking enz te maken..die gasten zijn gewoon geestelijk niet meer goed...
Hey, het is ook triest. Maar om nou te doen alsof dit heeeeeel veel erger is dan alle andere gestorvenen van vandaag?
pi_20104953
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nou en, wat maakt dat nou weer uit. Ze hebben een land bevrijd van een dictator. Als ze daar nog toevallig wat geld aan verdienen zal dat worst wezen. Tijdens WO II leefde de Amerikaanse economie ook ontzettend op door de massale wapenproductie. Daar hoor je niemand over klagen omdat wij toen onderdrukt werden.
Daarnaast wordt het gelovige Irakeze volk opgejut door een stel idiote hoge geestelijken de het geheel als een soort christendom versus islam willen afbeelden
pi_20105002
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Hey, het is ook triest. Maar om nou te doen alsof dit heeeeeel veel erger is dan alle andere gestorvenen van vandaag?
Zijn die allemaal vermoord door een stel gekke moslims.
En zijn die allemaal gebruikt als een soort politiek middel.
Dacht het niet he
(Dit kun je toch niet menen)
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:43:19 #141
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_20105304
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat zouden ze anders ook denken over moslims Zulke mensen hebben sowieso vooroordelen.
[..]

Jij bevestigt zulke vooroordelen slechts.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juni 2004 @ 21:45:04 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20105355
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef pesci het volgende:

[..]

Hmm, dat gaat wat ver.

Ik vind het een barbaarse daad en heel erg rot voor de persoon in kwestie en zijn familie. Sure, menselijk lijden is overal maar dit is menselijk lijden met een publicitair, politiek doel.

Ed: de bedoeling is kenbaar om "ons" bang te maken, maar ik word er eigenlijk vooral kwaad om.
Precies mijn gedachte. Dit soort daden geven me steeds meer de neiging om maar op die partijen te stemmen welke het volledige Midden Oosten tot een mooie grote glimmende glasbak willen nuken.

Mooie grote parkeerplaats ervan maken, Disney Middle-East erbij, en lekker goedkoop tanken om weer naar huis te gaan.

Alle problemen met deze middeleeuwse volkeren in 1 klap opgelost... En volgens mij is die houding NIET wat de ontvoerders voor ogen hebben toch?
pi_20105372
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:43 schreef VeX- het volgende:
Jij bevestigt zulke vooroordelen slechts.
Leg eens uit
pi_20105435
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies mijn gedachte. Dit soort daden geven me steeds meer de neiging om maar op die partijen te stemmen welke het volledige Midden Oosten tot een mooie grote glimmende glasbak willen nuken.

Mooie grote parkeerplaats ervan maken, Disney Middle-East erbij, en lekker goedkoop tanken om weer naar huis te gaan.

Alle problemen met deze middeleeuwse volkeren in 1 klap opgelost... En volgens mij is die houding NIET wat de ontvoerders voor ogen hebben toch?
Miljoenen mensen de dood wensen, jij bent geen haar beter dan die "onthoofders"
pi_20105447
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Helaas, totale oorlog met het westen is doel 2 dat ze nastreven. Alleen uit de as van een wereldoorlog kunnen ze immers hun "kalifaat" stichten.
pi_20105539
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef pesci het volgende:

[..]

Helaas, totale oorlog met het westen is doel 2 dat ze nastreven. Alleen uit de as van een wereldoorlog kunnen ze immers hun "kalifaat" stichten.
Ik hoop dat hun verbrande lichamen die as zullen vormen
pi_20105581
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor...heb jij al een shelter?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juni 2004 @ 21:56:18 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20105717
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Miljoenen mensen de dood wensen, jij bent geen haar beter dan die "onthoofders"
Precies, ze kunnen dus beter proberen sympathie op te wekken voor een zaak bij de gematigde westerlingen.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:57:04 #149
95998 -DailaLama-
pi_20105740
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef el_hombre het volgende:

[..]

AMERICA AKHBAR!!!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:59:18 #150
95998 -DailaLama-
pi_20105800
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies, ze kunnen dus beter proberen sympathie op te wekken voor een zaak bij de gematigde westerlingen.
Wat kunnen die andere moslims daar nou aan doen?
pi_20105906
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:59 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Wat kunnen die andere moslims daar nou aan doen?
Niets mee te maken, irrelevant! Schuld van de moslims, schuld van de Islam! Als er nog een keer iets gebeurt gooien we een atoombom! Schuld van de moslims! We maken er een parkeerplaats van, schuld van de moslims!
pi_20106095
quote:

[..]

Nee, je kunt er helemaal niets uit opmaken. Het is een feit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_20106109
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niets mee te maken, irrelevant! Schuld van de moslims, schuld van de Islam! Als er nog een keer iets gebeurt gooien we een atoombom! Schuld van de moslims! We maken er een parkeerplaats van, schuld van de moslims!
Geiteneukers!!!

hehe
pi_20106207
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je kunt er helemaal niets uit opmaken. Het is een feit.
Ok, ik maakte me even ongerust. Je leek me wel een rationeel persoon.
pi_20106227
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De christenen doen dit niet
Daarnaast. Hebben de moslims zich ooit duidelijk tegen de extremisten uitgesproken door middel van bijv. een massale demonstratie.
Christenen doen dat wel getuige de enorme demonstraties tegen de Irak oorlog
pi_20106370
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Daarnaast. Hebben de moslims zich ooit duidelijk tegen de extremisten uitgesproken door middel van bijv. een massale demonstratie.
Nee precies! Deporteren die moslims, afmaken, vierendelen, ophangen, gore kut moslims! Allemaal hun schuld, atoombom op hun hoofdgooien, moslimkinderen koken en opeten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_20106466
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee precies! Deporteren die moslims, afmaken, vierendelen, ophangen, gore kut moslims! Allemaal hun schuld, atoombom op hun hoofdgooien, moslimkinderen koken en opeten.
Jij overdrijft weer.
Iedereen zit dat altijd te zeuren dat "rechts" zo kortzichtig is. maar dit is niet veel beter.
Een beetje mijn standpunten overdrijven.
(of je meent dit en dan ben je nog dommer)
pi_20106497
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef el_hombre het volgende:

[..]

We hebben destijds een hoop mensen opgevangen tijdens de spaanse inquisitie.,..en zo zijn er nog wel een hoop voorbeelden.
pi_20106499
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:23 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Jij overdrijft weer.
Iedereen zit dat altijd te zeuren dat "rechts" zo kortzichtig is. maar dit is niet veel beter.
Een beetje mijn standpunten overdrijven.
(of je meent dit en dan ben je nog dommer)
je moet dan ook niet doen alsof "de moslims" dit gedaan hebben.

dan vraag je er wel een beetje om.
pi_20106568
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:24 schreef pesci het volgende:

[..]

je moet dan ook niet doen alsof "de moslims" dit gedaan hebben.

dan vraag je er wel een beetje om.
Ik zei helemaal niet dat "de moslims" dit gedaan hebben
Ik zei dat ze zich er niet duidelijk genoeg tegen uitspreken
pi_20106660
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:26 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Ik zei helemaal niet dat "de moslims" dit gedaan hebben
Ik zei dat ze zich er niet duidelijk genoeg tegen uitspreken
Moet dat dan? Ik heb ook niet tegen Timothy McVeigh lopen demonstreren, jij wel?
pi_20106872
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:29 schreef pesci het volgende:

[..]

Moet dat dan? Ik heb ook niet tegen Timothy McVeigh lopen demonstreren, jij wel?
Dit is iets heel anders.
Dit zorgt ervoor dat veel meer mensen een slecht beeld krijgen van de Islam (terecht of onterecht laat ik in het midden).
Als de moslims nou eens met zijn allen massaal gaan demonsteren tegen het extrenisme zou dat dit idee misschien een beetje laten veranderen.
Daarnaast, Zag jij Oklahoma als een soort uiting van het christelijk geloof. Ik niet samen met vele anderen. Mensen op film onthoofden terwijl je Allah toejuigt komt wel over als een negatief voortvloeisel van de Islam.
Daarnaast doen Moslims dit veel vaker
pi_20107093
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Dit is iets heel anders.
Dit zorgt ervoor dat veel meer mensen een slecht beeld krijgen van de Islam (terecht of onterecht laat ik in het midden).
Als de moslims nou eens met zijn allen massaal gaan demonsteren tegen het extrenisme zou dat dit idee misschien een beetje laten veranderen.
Daarnaast, Zag jij Oklahoma als een soort uiting van het christelijk geloof. Ik niet samen met vele anderen. Mensen op film onthoofden terwijl je Allah toejuigt komt wel over als een negatief voortvloeisel van de Islam.
Nou neer hoor, onthoofding komt vaker voor dan je denkt....ook in Amerika e..d

Onthoofdingen
Allah Al Watan Al Malik
pi_20107169
quote:

[..]

Dit is iets heel anders.
Er zijn er dan ook veel meer van in conflictsituaties

Maar ja, je hebt wel degelijk gelijk als je zegt dat deze lieden de Islam misbruiken en daarom gewild of ongewild een slechte naam bezorgen.

Wat ik alleen niet zo zie is waarom Nederlandse moslims nou zouden moeten gaan demonstreren tegen deze lieden: het zijn immers geen politieke machthebbers en al helemaal geen democratische.
En in de "landen van herkomst" zijn demonstraties vaak sowieso niet zo verstandig. Dit soort dingen moet van binnenuit weg-eroderen: de mensen die zich normaliter als vrijwilliger aansluiten moeten genoeg krijgen van die onzin.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:44:57 #165
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20107239
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:40 schreef Mutant01 het volgende:

Nou neer hoor, onthoofding komt vaker voor dan je denkt....ook in Amerika e..d

Onthoofdingen
Een geestelijk gestoorde man, ja.

Er zijn stammen in Papoea-nieuw ginea die nog vrolijk mekaar opeten, in Duitsland at een man onlangs een andere man op.

Je kan het niet echt met elkaar vergelijken.

Toch?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:50:54 #166
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_20107458
quote:

[..]

Dit is iets heel anders.
Onthoofding speelt simpelweg een grote rol in de geschiedenis van de Islam. Wellicht komt dat door de bloedwraak die een grote rol speelt in de geschiedenis van voor de Profeet. Als de overheid het niet deed, deden de nabestaanden het wel.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_20107644
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:42 schreef pesci het volgende:

[..]

Er zijn er dan ook veel meer van in conflictsituaties

Dat toont maar weer aan hoe achterlijk veel moslims zijn

Maar ja, je hebt wel degelijk gelijk als je zegt dat deze lieden de Islam misbruiken en daarom gewild of ongewild een slechte naam bezorgen.

Wat ik alleen niet zo zie is waarom Nederlandse moslims nou zouden moeten gaan demonstreren tegen deze lieden: het zijn immers geen politieke machthebbers en al helemaal geen democratische.

Nog nooit een demonstratie geweest tegen de Taliban, Nooit tegen Saddam Hoessein en nooit tegen het ondemocratische en zeer islamitische beleid van Iran. Dat zijn allemaal Politieke machthebbers (geweest) waar nog nooit tegen gedemonstreerd is, Er zijn echter genoeg demonstraties tegen Amerika. Het land dat 2 van deze 3 dictaturen die moslims een slechte naam bezorgen heeft laten verdwijnen. Eigenlijk zouden ze eerder dankbaar moeten zijn
pi_20107702
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die weten wat Saddam Hoessein voor iemand was en nog steeds tegen die oorlog zijn
pi_20107956
Jij begrijpt wel meer dingen niet he?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 23:05:07 #170
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_20108016
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef el_hombre het volgende:

[..]
Nog nooit een demonstratie tegen Saddam?!??!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_20108051
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef Meh7 het volgende:
Jij begrijpt wel meer dingen niet he?
Wat een goed argument zeg!!!.

Je kan beter proberen me te weerleggen met goede argumenten dan zo op de man te gaan spelen.
Is alleen maar een teken van zwakheid
pi_20108075
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:05 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Nog nooit een demonstratie tegen Saddam?!??!
Ik kan me het zo gauw niet voor de geest halen nee
  dinsdag 22 juni 2004 @ 23:07:06 #173
16625 robh
pi_20108097
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:57 schreef el_hombre het volgende:
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die weten wat Saddam Hoessein voor iemand was en nog steeds tegen die oorlog zijn
Er zijn ook van die idioten die niiet weten waarom deze oorlog gevoerd wordt. Wat doe je eraan hè
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20108195
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:07 schreef robh het volgende:

[..]

Er zijn ook van die idioten die niiet weten waarom deze oorlog gevoerd wordt. Wat doe je eraan hè
Weet jij het 100% zeker dan.
pi_20108287
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 21:09 schreef Adnan het volgende:

[..]

Kom op kerel, ik ben zelf ook moslim en ik neem het altijd in moslim topics op voor ons. Maar nu hier dit soort dingen zeggen en proberen goed te praten?
SAddam was een flikker, een barbaar heeft ze volk onderdrukt is nu opgeruimd dus is het goed.
Of ie wapens heeft of niet who cares...niemand was bang dat hij ons zou aanvallen...kom op hey...die kerel heeft gewoon mensen onderdrukt..

Ok amerika doet nu een hoop fout, maar echt dit hebben de irakezen aan hun zelf te danken...eerst halen ze hun binne en nu saddam weg is mogen ze er weer uit..KOM OP ZEG...wat is dat voor bullshit...

Nu ook met die koreaan...man ik moet steeds denken aan die beelden op tv waar hij zei:
"Plz korea go away blabla"
En dat gezichtje van hem..kom op..het onthoofden van die gozer valt niet goed te praten..Op geen enkel manier kan je dit met islam goed pratne..ze verpesten het geloof daar...

Ik zou zeggen amerika , doe waar je goed in bent...gooi er is een paar van die leuke bommen...trek je soldaten terug..laat ze elkaar maar uitmoorden..
kijk met jou kunnen we praten
Wat zeg ie?
pi_20108343
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef Joostve het volgende:

[..]

kijk met jou kunnen ik praten
Precies, dit is een "goede" moslim
  dinsdag 22 juni 2004 @ 23:16:44 #177
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_20108419
Op BBC is een deel van het fillmpje te zien waar hij smeekt om te mogen blijven leven

http://news.bbc.co.uk/med(...)r19_kroeger22_vi.ram
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_20108468
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef ACT-F het volgende:
Op BBC is een deel van het fillmpje te zien waar hij smeekt om te mogen blijven leven

http://news.bbc.co.uk/med(...)r19_kroeger22_vi.ram
Dat filmpje is al lang bekend
pi_20108824
ik hoef al die filmpjes niet te zien hoor
die van die amerikaanse onthoofding heb ik ook niet gezien, die dingen branden gewoon in op je netvlies
k snap uberhaupt niet dat de media hier aandacht aangeeft.
Wat zeg ie?
pi_20109742
Vlak voor onthoofding:

Stoer heur

Ranzige achterstandse idioten
X
X
X
pi_20109761
ow wat zielig
pi_20109794
Korea vond het niet de moeite waard om zijn leven te sparen
  woensdag 23 juni 2004 @ 00:04:39 #183
16625 robh
pi_20109817
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:03 schreef Chadi het volgende:
Korea trekt wel al z'n burgers terug uit Irak.

Nog 7 dagen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20109859
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:03 schreef Chadi het volgende:
Korea (en elk ander land dus ook NL.) moet niet toegeven aan dat soort idioten.
X
X
X
pi_20109891
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Frasier het volgende:

[..]

Korea (en elk ander land dus ook NL.) moet niet toegeven aan dat soort idioten.
Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet.
  woensdag 23 juni 2004 @ 00:07:35 #186
16625 robh
pi_20109897
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:02 schreef Frasier het volgende:
Vlak voor onthoofding:

[afbeelding]

Stoer heur

Ranzige achterstandse idioten
Toch ben ik blij dat Kim geen shirt van Letland aanhad.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 23 juni 2004 @ 00:08:37 #187
63890 bugeye
pi_20109934
Op dat plaatje is volgens mij dezelfde locatie toen Berg onthoofd werd
Wat een enge gele kleur is dat muur
  woensdag 23 juni 2004 @ 00:10:16 #188
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_20109972
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:08 schreef bugeye het volgende:
Misschien wel dezelfde oranje pak aan. Triest voor 'm. Eerdere beelden van 'm gezien waar ie smeekt om zn leven: gaat door merg en been, R.I.P.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:10:31 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_20109976
Gruwelijk. Als je die man hebt zien smeken voor z'n leven.

Wat een nutteloze dood gvd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20110002
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Afkeuren is uiteraard wel toegestaan.
X
X
X
pi_20110083
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Frasier het volgende:

[..]

Afkeuren is uiteraard wel toegestaan.
Meer kan je in feite ook niet doen voor die man. En een oplossing was niet echt voor handen want hij was gelijk al ten dode opgeschreven.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:18:31 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110205
Die kut koreanen hadden kunnen zeggen dat ze niet meer manschappen sturen in deze nutteloze oorlog.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20110220
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:08 schreef bugeye het volgende:
Wat een enge gele kleur is dat muur
Die muur

Anyway, niet tof bezig daar dat volk allemaal
pi_20110246
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:18 schreef tong80 het volgende:
Die kut koreanen hadden kunnen zeggen dat ze niet meer manschappen sturen in deze nutteloze oorlog.

Ja, buigen voor terrorisme, erg zinvol...
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:20:47 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110259
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Ja, buigen voor terrorisme, erg zinvol...
Nee, dit is zinvol.

pi_20110285
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, dit is zinvol.

Soms moet je (moeilijke) keuzes maken.
X
X
X
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:23:20 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110332
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:21 schreef Frasier het volgende:

[..]

Soms moet je (moeilijke) keuzes maken.
Eén dode staat bij mij gelijk aan 3000 doden. Het leed is hetzelfde.

Alsof dit iets heeft geholpen om de bastards te bestrijden.

pi_20110418
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, dit is zinvol.

Zodra je in geeft op terroristen, geef je hun bestaan juist zin en zullen er alleen maar meer ontvoeringen komen. Kijk bv. naar een complete ontvoeringsindustrie in sommige zuid-amerikaanse landen. Daarbij vragen ze nog enkel geld, hier willen ze dat een compleet land zijn politiek aan past om één persoon te redden. Daar ook maar enigszins op ingeven heeft alleen nog maar meer terrorisme tot gevolg. Vrij logisch lijkt me, maargoed.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:28:41 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110447
Ja het terrorisme zal nu een stuk minder worden.

pi_20110456
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eén dode staat bij mij gelijk aan 3000 doden. Het leed is hetzelfde.

Alsof dit iets heeft geholpen om de bastards te bestrijden.

Het leed van één dode is gelijk aan dat van 3000
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ja het terrorisme zal nu een stuk minder worden.

Het wordt nu in ieder geval niet beloond, zoals jij misschien graag zou willen zien.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:33:37 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110565
Ik had graag het leven gered zien worden. Was de oorlog gerechtvaardigt dacht ik er waarschijnlijk anders over.

Maar dit gaat om niks, ja een land dat je bevrijd hebt van een dictator en vervolgenns oorlog met je wilt voeren.

Laat ze het lekker zelf uit zoeken.

pi_20110642
Dan gaat het inderdaad vast goedkomen. Waar erg veel Afrikaanse landen het schitterende voorbeeld van zijn. Ja, dat zou ideaal zijn.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:42:13 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110756
Eén verschil de Amerikanen zal die Afrikaanse landen worst zijn.

woensdag 23 juni 2004 @ 00:43:03 #204
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_20110768
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
Ik had graag het leven gered zien worden. Was de oorlog gerechtvaardigt dacht ik er waarschijnlijk anders over.

Maar dit gaat om niks, ja een land dat je bevrijd hebt van een dictator en vervolgenns oorlog met je wilt voeren.

Laat ze het lekker zelf uit zoeken.

Volgens mij wilt de VS gewoon al het olie daarzo
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 00:44:26 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_20110797
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:43 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

Volgens mij wilt de VS gewoon al het olie daarzo
Ja dan is een strotje meer of minder peanuts.

pi_20111076
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Eén verschil de Amerikanen zal die Afrikaanse landen worst zijn.

En niets is minder waar. Je zou je toch eens wat in internationale politiek/belangen moeten verdiepen, voordat je weer zomaar wat roept. In veel (west-)Afrikaanse landen stikt het namelijk van de olie. Nigeria bijvoorbeeld.
pi_20111122
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:59 schreef Davitamon het volgende:

[..]

En niets is minder waar. Je zou je toch eens wat in internationale politiek/belangen moeten verdiepen, voordat je weer zomaar wat roept. In veel (west-)Afrikaanse landen stikt het namelijk van de olie. Nigeria bijvoorbeeld.
Precies, dat vergeten ze maar even in hun Amerika-bash woede
pi_20113995
pff net die beelden van de familie op tv,...is die ene dame nou zijn vriendin ofzo?
Echt niet normaal...
pi_20115954
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:57:44 #210
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20116086
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 08:40 schreef Adnan het volgende:
pff net die beelden van de familie op tv,...is die ene dame nou zijn vriendin ofzo?
Echt niet normaal...
vanaaf maar weer even journaal kijken...
[..]
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:59:47 #211
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20116128
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet ..]

@Chadi: Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?
Chadi gaat wel weg zonder te janken, want hij is een opgeruimd type en het is trouwens de tijd van de grote voorjaarsschoonmaak alweer.

Trouwens zeiken, zoals Chadi, doe je automatisch als je hoofd eraf kiepert.
pi_20117085
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Baklap het volgende:

[..]

Kom, laten we allochtonen gaan vermoorden
Wat een domme, kortzichtige reactie zeg... de tering... wat een dwaas...
Socialisten zijn mensen met gewetensbezwaren over geld dat andere mensen verdienen...
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:41:26 #213
3542 Gia
User under construction
pi_20117210
Koreanen hadden gewoon moeten gaan. Gijzelaar vrij. Koreanen met meer man weer terug.

Als die idiote Irakezen doorhebben dat met die acties er alleen maar meer soldaten komen, houden ze vanzelf wel op.
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:45:51 #214
96309 Bard_Yttap
pi_20117371
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef Gia het volgende:
Koreanen hadden gewoon moeten gaan. Gijzelaar vrij. Koreanen met meer man weer terug.
Precies ... het ontbreekt de Koreanen gewoon aan goede tactiek, zonder Guus ...
pi_20117394
quote:

Als die idiote Irakezen doorhebben dat met die acties er alleen maar meer soldaten komen, houden ze vanzelf wel op.
Ik heb het idee dat die moslim-extremisten nooit zullen ophouden.
pi_20117507
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?
Ah dus de "buitenlanders" bezetten Nederland Tikorev, de buitenlanders hier zijn militairen van een ander land Tikorev. Nederland is in oorlog Tikorev? Nederland is binnengevallen door een ander land Tikorev? Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking .
Allah Al Watan Al Malik
pi_20117728
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah dus de "buitenlanders" bezetten Nederland Tikorev, de buitenlanders hier zijn militairen van een ander land Tikorev. Nederland is in oorlog Tikorev? Nederland is binnengevallen door een ander land Tikorev? Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking .
Okee, dan verlaat morgen iedereen Irak. Kijken of het dan een vrolijke boel word.
pi_20117868
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Okee, dan verlaat morgen iedereen Irak. Kijken of het dan een vrolijke boel word.
Het is in het belang van het Westen om niet weg te gaan, wat denk jij dan... dat ze daar voor die lieve Irakezen zitten ofzo. Iraq wordt een tweede Islamitische staat, (een buffer van Iran) zodra de troepen weggaan.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 12:01:34 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20117947
en heeft iemand al wallmart stoeltjes en amerikaanse merkjes op de sandalen weten te ontdekken???

Mokrokees???

niemand???

anyways, bijzonder triest weer dit geeft voor mij aan dat 'we' aan het winnen zijn. Die idioten zagen de poten onder hun eigen stoel vandaan met dit soort barbaarse acties, het volk zal echt niet meer van ze gaan houden door het onthoofde van een huilende, snotterende zuid koreaanse tolk.
pi_20118012
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kim Sun-il was geen soldaat maar een zakenman. Onschuldig dus, en door terroristen verantwoordelijk gehouden voor de daden van zijn regering wat Chadi en jij blijkbaar een logisch gevolg vinden.

Daarom, als in Nederland een terroristische groepering zou opstaan die de oorlog aan de buitenlanders in Nederland zou verklaren en wil dat alle buitenlanders vertrekken en anders willekeurige opnschuldige mensen gaan onthoofden accepteer jij dat ook zonder te zeuren als een logisch gevolg?

Bedenk je anders even dat die terroristen christenen waren geweest en die Koreaan een moslim, had je het dan ook zo fantastisch gevonden?
pi_20118067
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is in het belang van het Westen om niet weg te gaan, wat denk jij dan... dat ze daar voor die lieve Irakezen zitten ofzo. Iraq wordt een tweede Islamitische staat, (een buffer van Iran) zodra de troepen weggaan.
Natuurlijk hebben we er belang bij. We hebben er belang bij dat Irak geen 2e Afghanistan word en een uitvalbasis kan worden van moslim-terroristen/extremisten. Maar zodra het Westen per direct zou vertrekken zijn het dezelfde debielen die nu het hardst om het vertrek roepen de eerste om het Westen de schuld te geven zodra de situatie alleen maar verergerd.
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:05:33 #222
3542 Gia
User under construction
pi_20118082
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die moslim-extremisten nooit zullen ophouden.
Nee, maar dreigen een gijzelaar te onthoofden heeft dan geen zin meer.
Doen ze gewoon weer hetzelfde. Weg en weer terugkomen.
pi_20118147
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Kim Sun-il was geen soldaat maar een zakenman. Onschuldig dus, en door terroristen verantwoordelijk gehouden voor de daden van zijn regering wat Chadi en jij blijkbaar een logisch gevolg vinden.

Daarom, als in Nederland een terroristische groepering zou opstaan die de oorlog aan de buitenlanders in Nederland zou verklaren en wil dat alle buitenlanders vertrekken en anders willekeurige opnschuldige mensen gaan onthoofden accepteer jij dat ook zonder te zeuren als een logisch gevolg?

Bedenk je anders even dat die terroristen christenen waren geweest en die Koreaan een moslim, had je het dan ook zo fantastisch gevonden?
Wij kijken niet gek op als je zo'n gebied binnentrekt als buitenlander (oorlogsgebied, met zeer veel terroristen en rebellen actief, met dagelijks clashes tussen amerikanen en rebellen, met dagelijks doden en explosies), je dan gedood wordt. Nederland bevindt zich niet in zo'n situatie dus het is helemaal niet te vergelijken Tikorev. Je haalt nonsens erbij. Wie zegt overigens dat wij het fantastisch vinden? Ik kijk er niet raar van op, laat ik het zo zeggen. Als een moslim naar oorlogsgebied trekt waar dagelijks doden vallen, en hij gaat dood, dan is het min of meer zijn eigen schuld.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:12:05 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20118292
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wij kijken niet gek op als je zo'n gebied binnentrekt als buitenlander (oorlogsgebied, met zeer veel terroristen en rebellen actief, met dagelijks clashes tussen amerikanen en rebellen, met dagelijks doden en explosies), je dan gedood wordt.
Jij kijkt er niet raar van op als onschuldige burgers zomaar worden onthoofd? Ziek
quote:
Nederland bevindt zich niet in zo'n situatie dus het is helemaal niet te vergelijken Tikorev.
Daarom zei ik ook, als hier in Nederland een terroristische groepering zou opstaan.
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 12:15:25 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20118393
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:12 schreef AchJa het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als het een Noord-Koreaan was geweest? Zou Kim boos worden?
NOBODY KILLS MY PEOPLE EXCEPT ME AND MY PEOPLE!!!!!
pi_20118400
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:12 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Jij kijkt er niet raar van op als onschuldige burgers zomaar worden onthoofd? Ziek
[..]

Daarom zei ik ook, als hier in Nederland een terroristische groepering zou opstaan.
Nee, ik kijk er niet raar van op als in zo'n instabiel gebied onschuldige burgers worden gedood. Dat betekent niet dat het gelijk niet erg is ofzo.

Dan nog zou je vergelijking met Nederland niet opgaan. Want Nederland zou dan niet in zo'n oorlogssituatie als Irak zitten lieve schat.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:16:04 #228
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_20119079
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ik kijk er niet raar van op als in zo'n instabiel gebied onschuldige burgers worden gedood. Dat betekent niet dat het gelijk niet erg is ofzo.
Gedood worden door rondvliegende kogels of door criminele bendes niet nee. Maar express onschuldige burgers ontvoeren om ze vervolgens te onthoofden is door geen enkele omstandigheid gerechtvaardigd. Dat heeft dus ook niets meer met oorlog te maken maar alles met zieke terroristen.
quote:
Dan nog zou je vergelijking met Nederland niet opgaan. Want Nederland zou dan niet in zo'n oorlogssituatie als Irak zitten lieve schat.
Dat heeft er niets mee te maken poepie. Er zijn altijd wel verschillen te vinden met andere landen maar niet die verder ter zake doen. Irak is, net als Nederland een land waar onschuldige buitenlanders rondlopen. In Irak is echter een terroristische groepering aanwezig die onschuldige buitenlandse burgers ontvoeren en ze vervolgens onthoofden. Jij vindt dat blijkbaar heel logisch en normaal en niet iets waarover iemand moeilijk moet gaan doen.

Daarom vind ik het vreemd dat jij het vervolgens wel een probleem zou vinden als hier in Nederland een terroristische groepering zou opstaan die willekeurige buitenlanders in Nederland zou ontvoeren en onthoofden. Dat er in Irak oorlog is en in Nederland niet heeft er weinig mee te maken opdat die Koreaan geen militair is, maar een onschuldige buitenlandse burger en dus helemaal niets met die oorlog te maken heeft.
pi_20120604
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Tikorev-FP het volgende:

[..]

Wat voor zaken deed die kim? humanitaire hulp?
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 13:27:49 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20120655
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:26 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat voor zaken deed die kim? humanitaire hulp?
tolk volgens mij
pi_20120892
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

tolk volgens mij
tolk voor wie?
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 13:36:53 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20120952
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

tolk voor wie?
I don't fok!king know

doet er ook weinig toe
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:02:51 #234
70256 Baklap
pi_20121756
2 Iraakse vrouwen zijn neergemaaid omdat ze als tolk fungeerde voor het Engelse leger.
Die kim leverde materiaal voor het Amerikaanse leger.
pi_20144647
onthoofding op internet te zien..
voor link stuur een mailtje naar groengeel223@lycos.nl
pi_20144658
  donderdag 24 juni 2004 @ 07:36:59 #237
70256 Baklap
pi_20144679
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef Represent het volgende:

[..]

Wat een domme, kortzichtige reactie zeg... de tering... wat een dwaas...
Anders hap je ff kutnewbie. En ik kots ook op jou
  donderdag 24 juni 2004 @ 07:48:46 #238
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20144717
Ja en het filmpje is er ook alweer van die onthoofding
Te vinden op de bekende site.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:05:18 #239
70256 Baklap
pi_20144776
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:48 schreef Finchy het volgende:
Ja en het filmpje is er ook alweer van die onthoofding
Te vinden op de bekende site.
Deze is nog erger dan de vorige zeg. Hij zit de eerste minuut nog te schreeuwen/huilen/bidden/smeken.
Dan krijg je het standaard geblaat weer van die idioten. Vervolgens pakt die mafkees ook heel rustig zn mes erbij en gaat even later zn gang..Die geluiden wil je dan niet horen..
Ik weet ook niet waarom ik het nu alsnog gekeken heb
Waarschijnlijk spoor ik dan ook niet.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:09:54 #240
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20144793
Ik keek hem ook, hij is heel erg.
Toen hij zo begon te smeken dacht ik, ik gooi hem uit, maar ik bleef kijken.
En ik ben er lang niet zo kapot van als die van Nick Berg, al is deze erger omdat hij zo smeekt.
Ik ben alweer afgestompt blijkbaar.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:10:12 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20144794
filmpje bekeken:

1. wat zijn het ook een beesten
2. aangezien deze Kim in ogenschijnlijk een zelfde ruimte zit en hij ook niet enorm tegenspartelt/enorm schreeuwt vraag ik me af hoe lang het duurt voordat dit weer een amerikaans complot wordt genoemd...
[..]
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:12:45 #242
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20144806
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:09 schreef Finchy het volgende:
Ik keek hem ook, hij is heel erg.
Toen hij zo begon te smeken dacht ik, ik gooi hem uit, maar ik bleef kijken.
En ik ben er lang niet zo kapot van als die van Nick Berg, al is deze erger omdat hij zo smeekt.
Ik ben alweer afgestompt blijkbaar.
het smeken heb ik gemist, maar ik heb dan ook de short version bekeken...
[..]
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:16:14 #243
70256 Baklap
pi_20144821
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Wees blij...
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:09:43 #244
96453 jantine
fuck 555 stort op 666
pi_20145340
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als dat hetzelfde smeken is wat eerder in de week al was uitgezonden, voordat ie officieel werd onthoofd een paar dagen later, dan denk ik dat ie al dood was op het moment dat ze nog aan het "onderhandelen"waren

om 8:15 word die koreaan gedwongen door die 3 bosapen om goed hard te gaan gillen (want die achterlijk allah akbahbahbah figuren weten ook wel dat smeken beter is voor de kijkcijfers) om 8:23 gaat z`n hoofd eraf.

dit bewijst wel weer dat het ten eerste een achterlijk cultuur is en ten tweede dat ze ook niet te vertrouwen zijn

hoog tijd om weer eens ouderwetse kruistocht op te starten en ze wat manieren bij te brengen
blaat blaat beeeeeeeeeeeeeh blaat blaat blaat beeeeeeeeeeeeeeh
pi_20145432
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:09 schreef jantine het volgende:

[..]

als dat hetzelfde smeken is wat eerder in de week al was uitgezonden, voordat ie officieel werd onthoofd een paar dagen later, dan denk ik dat ie al dood was op het moment dat ze nog aan het "onderhandelen"waren

om 8:15 word die koreaan gedwongen door die 3 bosapen om goed hard te gaan gillen (want die achterlijk allah akbahbahbah figuren weten ook wel dat smeken beter is voor de kijkcijfers) om 8:23 gaat z`n hoofd eraf.

dit bewijst wel weer dat het ten eerste een achterlijk cultuur is en ten tweede dat ze ook niet te vertrouwen zijn

hoog tijd om weer eens ouderwetse kruistocht op te starten en ze wat manieren bij te brengen
Ouderwetse kruistochten? hehe kom op kerel destijds waren de moslims machtiger hehehe en socialer.

Maar uhm pf als ik zo hoor hoe die filmpje is
en dat ze het publiceren op internet...totaal geen respect voor familie enz...godver
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:18:09 #246
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20145454
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:16 schreef Adnan het volgende:
en dat ze het publiceren op internet...totaal geen respect voor familie enz...godver
als je iemands hoofd er af hakt heb je zowiezo geen respect voor de familie...
[..]
pi_20145487
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:18 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als je iemands hoofd er af hakt heb je zowiezo geen respect voor de familie...
ik doelde meer op de mensen die het op het net gooien...ogrish enz..
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:46:20 #248
96453 jantine
fuck 555 stort op 666
pi_20145862
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:20 schreef Adnan het volgende:

[..]

ik doelde meer op de mensen die het op het net gooien...ogrish enz..
jaja, de boodschapper krijgt weer de schuld, niet de daders

kill the messenger
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:49:35 #249
96453 jantine
fuck 555 stort op 666
pi_20145909
quote:

koreanen zijn tenminste geen laffe honden net als de spanjaarden en laten zich niet intimideren door een paar omhoogevallen gangsters met een mesje.

die sturen gewoon 5 keer zoveel man als dat er al waren. Koreanen hebben tenmisnte ballen. Grote ballen ook nog.
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:54:48 #250
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20145981
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef jantine het volgende:

[..]

koreanen zijn tenminste geen laffe honden net als de spanjaarden en laten zich niet intimideren door een paar omhoogevallen gangsters met een mesje.

die sturen gewoon 5 keer zoveel man als dat er al waren. Koreanen hebben tenmisnte ballen. Grote ballen ook nog.
doet me denken aan "on deadly ground"

"here we go, mr Big Balls"

Overigens als dit een nederlander zou overkomen dan zijn we morgen vertrokken...
[..]
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:55:12 #251
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20145987
quote:

[..]

En Bush likt die ballen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:57:33 #252
96453 jantine
fuck 555 stort op 666
pi_20146015
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:55 schreef Finchy het volgende:

[..]

En Bush likt die ballen.
Bush hoeft niemand z`n ballen te likken, Bush is de machtigste ter wereld, die wordt gelikt
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:58:56 #253
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20146035
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:57 schreef jantine het volgende:

[..]

Bush hoeft niemand z`n ballen te likken, Bush is de machtigste ter wereld, die wordt gelikt
Als hij verkiezingen wil winnen kan hij opeens gaan likken
pi_20146424
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
filmpje bekeken:

1. wat zijn het ook een beesten
2. aangezien deze Kim in ogenschijnlijk een zelfde ruimte zit en hij ook niet enorm tegenspartelt/enorm schreeuwt vraag ik me af hoe lang het duurt voordat dit weer een amerikaans complot wordt genoemd...
zat ik ook aan te denken
filmpje was iets anders dan de vorige met Nick, maar in grote lijnen hetzelfde
onthoofding was weer vaag gefilmd, maar ja :s
heb ook eens op de site zitten kijken, staan wel veel ranzige dingen op, allerlei martelingen, enzo :S
pi_20147420
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:46 schreef jantine het volgende:

[..]

jaja, de boodschapper krijgt weer de schuld, niet de daders

kill the messenger
Hm waar heb je het over kereltje? Je weet echt niet waar je het over hebt he? beetje popi doen met je kruistochten enz../.
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:21:03 #256
70256 Baklap
pi_20149241
quote:

[..]

Poepoe wat heeft de politiek ballen. Behalve als zij in dat kamertje geblindoekt zouden zitten.
pi_20150006
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:57 schreef jantine het volgende:

[..]

Werkt Monika weer in het wittehuis?
pi_20153424
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:05 schreef Baklap het volgende:

[..]

Deze is nog erger dan de vorige zeg. Hij zit de eerste minuut nog te schreeuwen/huilen/bidden/smeken.
Dan krijg je het standaard geblaat weer van die idioten. Vervolgens pakt die mafkees ook heel rustig zn mes erbij en gaat even later zn gang..Die geluiden wil je dan niet horen..
Ik weet ook niet waarom ik het nu alsnog gekeken heb
Waarschijnlijk spoor ik dan ook niet.
mm..hoevaak hebben de gevangenen in guantanamo, abu ghraib de afghanse gevangenissen moeten bidden, smeken ect.. ?
heb je ze gehoord ? nee?
zijn ze mishandeld? ja?
zijn ze gedood ? ja ..
zijn ze op de media geweest? ja..heelweinig
hebben de amerikanen of wie dan ook iets gedaan ? ja
heeft zuid korea meegedaan aan deze oorlog? ja?! ..
pi_20153475
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:52 schreef groengeel het volgende:

[..]

mm..hoevaak hebben de gevangenen in guantanamo, abu ghraib de afghanse gevangenissen moeten bidden, smeken ect.. ?
heb je ze gehoord ? nee?
zijn ze mishandeld? ja?
zijn ze gedood ? ja ..
Hoeveel onthoofdingen hebben er plaats gevonden in Guantamo?
pi_20153547
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:52 schreef groengeel het volgende:

[..]

heb je ze gehoord ? nee?
zijn ze mishandeld? ja?
zijn ze gedood ? ja ..
Hoezo eenzijdig

In Abu Graib werden gevangenen tenminste nog beschaafd doodgemarteld! Dat kun je van die fundi's niet zeggen Stel achterlijke honden
Joop Gall, onze profeet.
pi_20153816
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef LucasH het volgende:

[..]

Hoezo eenzijdig

In Abu Graib werden gevangenen tenminste nog beschaafd doodgemarteld! Dat kun je van die fundi's niet zeggen Stel achterlijke honden
de onthoofdingen zijn slecht reacties op wat de kruisvaarders deden tegen de moslims..
waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen1? ..nee., al vind ik dat de onthoofdingen plaats moesten vinden sinds 1948..het ontstaan van israel..

het is je aan te raden om je niet te laten manipuleren door de media...
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:09:14 #262
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20153856
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:07 schreef groengeel het volgende:

Bedankt voor de tip.
Vooral van iemand als jij, het doet mij goed.
pi_20153876
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:07 schreef groengeel het volgende:

[..]

de onthoofdingen zijn slecht reacties op wat de kruisvaarders deden tegen de moslims..
waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen1? .
Koreaanse kruisvaarders! Wat had deze man ''de moslims'' misdaan?
Nee, een paar jaar geleden waren er vlieglessen. .
pi_20153936
waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen1? ..nee., al vind ik dat de onthoofdingen plaats moesten vinden sinds 1948..het ontstaan van israel..

....... zegt de volledig geindoctrineerde moslim.
Wat wilj e ook na 1400 jaar Stockholm syndroom. Dan wordt zelfstandig denken moeilijk. Dus lul je gewoon alles na, wat op al die ontiegelijke slechte Moslim sites te lezen staat.
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:44:02 #265
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_20156000
quote:

Da's wel typisch zeg, hoe kun je nog achter de Amerikanen staan als alle moslims kapot kunnen vallen? Amerika is daar toch om het volk te 'bevrijden', zodat het beter met hun gaat? Waarom is er zoveel geld gestoken om Saddam te pakken te krijgen? Was het niet handiger geweest als Saddam nog de leiding had? Met zijn systematische manier van onderdrukking bracht hij de moslims al jaren manieren bij. Daar is Amerika niets bij!

Mijn advies is dus:

Saddam weer vrij laten en verder laten regeren. Dat zal ze leren die moslims!

Wacht es ff, ik vergeet wat. Begint met een O en eindigt op lie.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_20156116
quote:

[..

Een ''kruistocht opstarten"? Volgens mij heb je ongeveer net zo goed opgelet bij Geschiedenis als bij Nederlands.
pi_20156454
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef LucasH het volgende:

[..]

Hoezo eenzijdig

beschaafd doormartelen ????
  Moderator donderdag 24 juni 2004 @ 17:22:17 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20156811
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

doet me denken aan "on deadly ground"

"here we go, mr Big Balls"

Overigens als dit een nederlander zou overkomen dan zijn we morgen vertrokken...
lul niet zo dom
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:25:53 #269
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20156898
Als dit een belangrijke Nederlander overkomen zou zijn
(bv Willem-Alexander, minister Kamp of Frans Bauer) dan zou de Van Heutz brigade weer gevormt worden naar het oude ontwerp en vervolgens aktie ondernemen in Irak.

Nou zijn die jihadists geen echte watjes en die Amerikaanse special forces ook niet, maar een echte Van Heutz aanbidder is niet te stoppen
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:45:42 #270
86305 Markman
Grappig hier.
pi_20157398
bah ik heb met die filmshot gezien, en je ziet niet echt de details van dichtbij maar verschrikkelijk zeg voor die jongen!

ik weet ook niet waarom ik op dat knopje drukte, was denk ik nieuwsgierig. wel.. ik hoef ze ook niet meer te zien dus.
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:59:35 #271
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20157718
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

lul niet zo dom
en welk gedeelte was dom?
[..]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:16:56 #272
98324 Natuurlijk
Zo, dat was het weer.....
pi_20174310
wát een smerige lieden zijn dat toch daar, stelletje idioten. laat ze elkaar maar afschieten daar hoor je niemand over, maar dit soort praktijken gaat te ver.
dwazen

pi_20216763
Misschien moeten de Amerikanen een of andere fundamentalist uit Guantanamo tevoorschijn halen, die z'n kop eraf hakken, het hele gebeuren filmen en de band of mpg naar Al Jazeera sturen.
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Megumi het volgende:
  zondag 27 juni 2004 @ 00:41:38 #274
3542 Gia
User under construction
pi_20218102
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 23:53 schreef luked45 het volgende:
Misschien moeten de Amerikanen een of andere fundamentalist uit Guantanamo tevoorschijn halen, die z'n kop eraf hakken, het hele gebeuren filmen en de band of mpg naar Al Jazeera sturen.
[..]
Tja, al is het maar nep, of zo. Wie weet werkt het. Een amerikaanse soldaat, die door moet gaan voor moslim, martelen werkt ook.
  zondag 27 juni 2004 @ 00:43:43 #275
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20218156
Michael Jackson is een moslim, die mogen ze wel onthoofden van mijm hij doet toch weinig nuttigs met dat rare hoofd van hem
  zondag 27 juni 2004 @ 01:49:35 #276
96309 Bard_Yttap
pi_20219395
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:13 schreef CANARIS het volgende:

De kruisvaarders? Hoe lang geleden kwamen die dan - met een omweg - uit Korea?
quote:
waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen? ..nee.
Toen werden de afvalligen van Saddam Hussein voor de leeuwen van Uday en Qusay geworpen!
quote:
al vind ik dat de onthoofdingen plaats moesten vinden sinds 1948..het ontstaan van israel..
Of sinds 1946 ... het ontstaan van Jordanië?
.
.
.
.
.grapje!
pi_20220421
Maar goed, we hebben het dus niet over de drie turkse gijzelaars die ook onthoofding staat te wachten?
pi_20220430
Nu ook al weer een paar Turken. Kuthomo's die terroristen.
pi_20223569
ach jonges.:D alleen mensen die het echt verdienen..zullen het krijgen.
  zondag 27 juni 2004 @ 13:36:16 #280
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20224821
Tja, dan moeten die Islamitische Ottomaanse kruisvaarders het Iraakse seculiere land maar verlaten
  maandag 28 juni 2004 @ 00:11:59 #281
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_20240534
Dat koreaantje had wel een dun nekje geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')