Z-Korea heeft al laten weten niet te zwichten voor terreur dus het leven van deze arme man is zo goed als voorbij. Helaas.quote:De Arabische nieuwszender al-Jazeera heeft een videoband uitgezonden waarin de ontvoerders eisen dat Zuid-Korea de troepen uit Irak terugtrekt en afzien van de geplande troepenuitbreiding. Ze laten ook de ontvoerde man een boodschap uitspreken.
Amerikaan
Afgelopen vrijdag werd een ontvoerde Amerikaan onthoofd door moslim-extremisten in Saoedi-Arabië. In mei werd in Irak ook een Amerikaan door zijn ontvoerders onthoofd.
De kop is er in ieder geval afquote:Op maandag 21 juni 2004 12:17 schreef Disorder het volgende:
Het is wachten op het eerste inkoppertje..
En die Koreaantjes zijn al zo kleinquote:Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
De kop is er in ieder geval af
Leert men daar niks van dan? Dr moet toch iets tegen te doen zijn? je weet iig dat je je niet moet laten pakken... volgens mij is bewapening de beste maatregel en in geval van mogelijk gijzeling kan je maar beter het risico tot vechten nemen dan je te laten pakken...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:25 schreef Adfundum het volgende:
stelletje lowlife dat daar steed weer onherkenbaar met hun stoere geweertje op de achtergrond staat. Nooit aan toegeven want dan is morgen de volgende gijzelaar opgepakt, of 10 , of 20!
Het is verschrikkelijk voor die man en zijn familie maar hier kun je niets meer aan doen. Vroeg of laat staat daar een Nederlander...
Als het een Artsen zonder Grenzen medewerker heeft ie denk ik pech.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vraag me eik af of heel nederland dezelfde ruggegraat toont mocht er een nederlander gegijzeld worden daar?
Nederlanders zijn uberhaupt niet zo dom om daarheen te gaan als burger. Wat had die koreaan daar te zoeken?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vraag me eik af of heel nederland dezelfde ruggegraat toont mocht er een nederlander gegijzeld worden daar?
Ik hoop het wel. Als nederland wel zal gaan geven weet je gelijk wat de nationaliteit is van de persoon die daarna als volgende gegijzeld gaat worden.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:
er is al een Nederlandse burger gedood in Irakquote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
Nederlanders zijn uberhaupt niet zo dom om daarheen te gaan als burger. Wat had die koreaan daar te zoeken?
Nederlandse militairquote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is al een Nederlandse burger gedood in Irak
Je weet als je naar zo'n land gaat dat je gevaar loopt, als je er dan heengaat is het een beetje je eigen schuld als je wat overkomt.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is al een Nederlandse burger gedood in Irak
er is ook een Nederlandse militair gedood jaquote:Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef Tropico het volgende:
[..]
Nederlandse militair
tuurlijk, dat ontken ik ook niet maar wat je zei is niet waar, er zitten wel degenlijk Nederlandse burgers in Irak en de meesten doen hun best een steentje bij te dragen aan de wederopbouw (en ze verdienen er een aardig zakcentje mee dat geef ik toe).quote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
Je weet als je naar zo'n land gaat dat je gevaar loopt, als je er dan heengaat is het een beetje je eigen schuld als je wat overkomt.
Kom, laten we allochtonen gaan vermoordenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
Wat had die koreaan daar te zoeken?
ik zag het ook vanmorgen op het nieuws, vreselijk. Werd er beroerd van. Arme man.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Megumi het volgende:
Heb de arme man op tv zien huilen voor zijn leven. Beesten zijn het. Die terroristen.
En dat te bedenken dat hij ook niet de laatste zal zijnquote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zag het ook vanmorgen op het nieuws, vreselijk. Werd er beroerd van. Arme man.
Dit vuile zaakje moet opgelost worden door Amerika, zij begonnen ermee moeten ze er ook maar voor zorgen dat ze de mensen daar echt helpen. Wij als Nederlanders hebben daar niks te zoeken het is niet onze oorlog. Als je dan toch gaat helpen als Nederlander, leuk dat je je idealen nastreeft maar kijk er niet raar van op als je gevaar loopt.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk, dat ontken ik ook niet maar wat je zei is niet waar, er zitten wel degenlijk Nederlandse burgers in Irak en de meesten doen hun best een steentje bij te dragen aan de wederopbouw (en ze verdienen er een aardig zakcentje mee dat geef ik toe).
voor die gast van artsen zonder grensen die in Afghanistan is doodgeschoten is het ook zijn verdiende loon ... moet je maar niet proberen te helpen
Kreeg jij vroeger ook geen ijsje terwijl de andere kinderen dat wel kregen?quote:... moet je maar niet proberen te helpen
Verdiende loon. Lijkt me verkeerd uitgedrukt. 'Een te verwachten gevolg' is hier beter op zijn plaats.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor die gast van artsen zonder grensen die in Afghanistan is doodgeschoten is het ook zijn verdiende loon ... moet je maar niet proberen te helpen
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Kreeg jij vroeger ook geen ijsje terwijl de andere kinderen dat wel kregen?
natuurlijk is dat te gek voor woorden, ik snap dat sarcasme een beetje lastig over kan komen via het internet maar als je die post daadwerkelijk serieus neemt ben je niet goed bij je hoofd hoorquote:Het is te gek voor woorden dat mensen die daar komen om te helpen gewoonweg vermoord worden.
Die zandmensjes op die foto hebben alleen niet door dat ze komen om te helpen. (of liever gezegd WILLEN het niet doorhebben)
Maar de mensen die wel goede intenties hebben worden hier dus weer de dupe van.
Als de stabiliseringsmacht zicht terugtrekt gaan die idioten daar weer amok maken en dan kunnen we over een paar jaar geld gaan collecteren voor ouwe hulpeloze ex-terroristen in het midden oosten.
well check out the big brain on brad!!!quote:Ik snap heus wel dat als je daar heen wil dat je je dan goed moet realiseren dat er dergelijke types rondlopen... maar goed.. zo nu en dan moet je wel eens risico's nemen.
Als je de straat oversteekt kan je immers ook aangereden worden... dat is het risico en daar kies je voor. Maar als er een zool jou op de stoep ziet lopen en op je inrijdt dan kan jij daar niets aan doen en kan je alleen maar hopen dat er iemand aardig genoeg is om je te helpen.
onzinquote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef Tropico het volgende:
[..]
Verdiende loon. Lijkt me verkeerd uitgedrukt. 'Een te verwachten gevolg' is hier beter op zijn plaats.
zelfde kun je over elke vredesmissie waar Nederland tot nu toe aan heeft deelgenomen.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
Dit vuile zaakje moet opgelost worden door Amerika, zij begonnen ermee moeten ze er ook maar voor zorgen dat ze de mensen daar echt helpen. Wij als Nederlanders hebben daar niks te zoeken het is niet onze oorlog. Als je dan toch gaat helpen als Nederlander,
dat zegt toch ook niemandquote:leuk dat je je idealen nastreeft maar kijk er niet raar van op als je gevaar loopt.
Hehehehe... Pulp Fiction...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk is dat te gek voor woorden, ik snap dat sarcasme een beetje lastig over kan komen via het internet maar als je die post daadwerkelijk serieus neemt ben je niet goed bij je hoofd hoor
[..]
well check out the big brain on brad!!!
he's one smart mother
gnaquote:Op maandag 21 juni 2004 13:32 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Hehehehe... Pulp Fiction...
quote:Sorry als ik je post verkeerd begrepen heb...![]()
Opzich was de vredesmissie van Srebrenica onder leiding van de VN blauwhelmen. Dan ligt dat natuurlijk heel anders. Dit is gewoon een illegale oorlog die alles regels schendt!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
zelfde kun je over elke vredesmissie waar Nederland tot nu toe aan heeft deelgenomen.
de bewoners van die streken (op srebrenica na dan) zijn echter maar wat blij dat Nederland er niet dezelfde bekrompen mening op nahoud
[..]
dat zegt toch ook niemand
er is toch niemand verbaasd
klets niet zo uit je nek, enige wat ik zeg dat er wel degelijk Nederlandse burgers in Irak zijn (1 is al doodgeschoten) omdat jij beweerde van niet.
onzin daar heeft (no matter what northernstar erover te zeggen heeft) Nederland nix mee te maken gehad, voor de stabilisatiemacht is altijd al een VN resolutie geweest waarin lidstaten werden opgeroepen troepen te sturen om Irak klaar te maken voor de machtsoverdracht.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
Opzich was de vredesmissie van Srebrenica onder leiding van de VN blauwhelmen. Dan ligt dat natuurlijk heel anders. Dit is gewoon een illegale oorlog die alles regels schendt!
natuurlijk heb ik gelijkquote:Wat betreft die Nederlandse burger die gedood is in Irak zal je dan wel gelijk hebben![]()
geen betere bron maar ook geen zin om te zoekenquote:Nederlander omgekomen bij aanslag Bagdad
16 maart 2004, 17:23:50
DEN HAAG (ANP) - Bij een aanslag ten zuiden van Bagdad is dinsdag een
Nederlandse man omgekomen. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse
Zaken in Den Haag dinsdag gemeld.
Het ministerie wil nog niet zeggen voor wie de man - een ingenieur -
werkte in Irak. De familie in Nederland moet eerst nog worden ingelicht.
Het is voor het eerst dat een Nederlander omkomt in Irak.
Premier Balkenende, op bezoek in Washington, noemde de aanslag dinsdag
,,een vreselijk bericht, zeer te betreuren''. Hij sprak zijn medeleven
uit met de familie van de vermoorde man. De aanslag maakt volgens de
premier nog eens duidelijk welke risico's er zijn in Irak.
De aanslag had plaats bij Hilla, een stadje honderd kilometer ten zuiden
van Bagdad. Behalve de Nederlandse man kwam bij de aanslag ook een
Duitser om. Nadere details kon Buitenlandse Zaken nog niet geven.
Volgens het Duitse persbureau DPA waren de twee slachtoffers ingenieurs
die werkten voor een Duitse waterpompfabrikant. Ze zouden op weg zijn
geweest van Bagdad naar een waterzuiveringsinstallatie in Kerbala.
Geactualiseerd om 17.18 uur
http://www.ddh.nl/pipermail/wereldcrisis/2004-March/004785.html
ja dat hadden ze misschien beter maar niet kunnen doen maar het doet nix af aan de legaliteit van de Nederlandse bijdrage daar is op 16 oktober 2003 VN resolutie 1511 voor aangenomen door de veiligheidsraadquote:Op maandag 21 juni 2004 14:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
Naar mijn weten is de VS deze oorlog begonnen zonder toestemming van enige internationale samenwerkings organisatie. Daar ligt al de eerste fout.
maakt een Nederlandse bijdrage imo even legaal als alle andere vredesmissies waar Nederland aan deel heeft genomen, van Korea tot de Balkan en alles wat er tussen ligtquote:13. Determines that the provision of security and stability is essential to the successful completion of the political process as outlined in paragraph 7 above and to the ability of the United Nations to contribute effectively to that process and the implementation of resolution 1483 (2003), and authorizes a multinational force under unified command to take all necessary measures to contribute to the maintenance of security and stability in Iraq, including for the purpose of ensuring necessary conditions for the implementation of the timetable and programme as well as to contribute to the security of the United Nations Assistance Mission for Iraq, the Governing Council of Iraq and other institutions of the Iraqi interim administration, and key humanitarian and economic infrastructure;
14. Urges Member States to contribute assistance under this United Nations inundate, including military forces, to the multinational force referred to in paragraph 13 above;
niet ons probleem (mja eigenlijk indirect wel), het doet ook nix af aan de Nederlandse bijdrage waar de plaatselijke bevolking gewoon blij mee isquote:En bovendien houdt de VS zich ook niet aan het akkoord van Geneve.
nee das wel waar idd (behalve dat er in afghanistan geen voertuigen met UN erop rijden, is allemaal NATO wat de klok slaat) maar die resolutie maakt de Nederlandse bijdrage wel degelijk legitiem imo.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:09 schreef ASroma het volgende:
Opzich intereseert het me niet zo dat Nederlandse militairen daar zijn. Ik bedoel ik geloof best dat de Nederlandse militairen daar goed werk doen.
Die resolutie maakt het toch niet in een keer zo dat de VN alles regelt daar hoe het hoort te gaan. Er rijden niet zoals in Afghanistan militaire voertuigen rond met UN erop of wel?
tja dat is de VN eigen ... daarom is het ook een nutteloze organisatie, als we daarop moeten gaan zitten wachten ben je er voorlopig ook nog niet.quote:De Amerikanen "regeren" nog groot een deels de boel daaro wat er voor zorgt dat de situatie verre van verbetert.
De VN blijft lekker langs de zijlijn staan met haar resoluties zonder echt in te grijpen.
Maar dit zijn toch 2 verschillende mannen?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef robh het volgende:
Naja, bijna.
[..]
Z-Korea heeft al laten weten niet te zwichten voor terreur dus het leven van deze arme man is zo goed als voorbij. Helaas.
Ok, mogelijk gevolg. Je hebt gelijk. Maar waarom is het dan zijn verdiende loon. Waarom verdient iemand die in Afganistan nuttig werk verricht de dood?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
onzin
het is een mogelijk gevolg ... absoluut niet te verwachten
als je een autoongeluk krijgt dan is dat ook niet te verwachten simpelweg omdat je ingestapt bent
Nee. Nog even gedud aub.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:04 schreef bugeye het volgende:
hoofd al af?
Ach gut, kijk die drie kleine kinderen op de achtergrond die nogsteeds denken dat met een geweer in de hand je een goed doel nastreeft.quote:
Choppuh, Choppuh (Szoenûh, Szoenûh)quote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef robh het volgende:
Naja, bijna.
[..]
Z-Korea heeft al laten weten niet te zwichten voor terreur dus het leven van deze arme man is zo goed als voorbij. Helaas.
Ik denk dat die doormiddengehakt gaat worden.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:
nouja, ik bedoelde niet echt van:quote:Op maandag 21 juni 2004 18:59 schreef robh het volgende:
[..]
Nee. Nog even gedud aub.
NATUURLIJK IS DAT NIET ZIJN VERDIENDE LOONquote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Tropico het volgende:
[..]
Ok, mogelijk gevolg. Je hebt gelijk. Maar waarom is het dan zijn verdiende loon. Waarom verdient iemand die in Afganistan nuttig werk verricht de dood?
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk, dat ontken ik ook niet maar wat je zei is niet waar, er zitten wel degenlijk Nederlandse burgers in Irak en de meesten doen hun best een steentje bij te dragen aan de wederopbouw (en ze verdienen er een aardig zakcentje mee dat geef ik toe).
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk is dat te gek voor woorden, ik snap dat sarcasme een beetje lastig over kan komen via het internet maar als je die post daadwerkelijk serieus neemt ben je niet goed bij je hoofd hoor
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:16 schreef PantaRei het volgende:
Maar...dat met zo een mes, dat gaat dan toch wel zoals met een zwaard hoop ik. (lang mes)
Of snijden ze eerst de strot door en snijden ze dan verder.
Amen,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef groengeel het volgende:
zijn hoofdt is nog niet er af gehakt..
binnenkort wel..als de koreanen niet normaal willen doen..
in feite hebben de moslims de koreanen geen kwaad gedaan..waarom sturen de koreanen hun troepen naar irak in deze religieuze oorlog?.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Youssef het volgende:
Wat een egoïst die man. Eerst daarheen gaan voor zijn eigenbelang, om vervolgens te eisen dat de rest van zijn landgenoten optiefen.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.
waarom stuurden wij 54 jaar geleden troepen om de Zuid Koreanen te helpen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef groengeel het volgende:
in feite hebben de moslims de koreanen geen kwaad gedaan..waarom sturen de koreanen hun troepen naar irak in deze religieuze oorlog?.
religieuze oorlog?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef groengeel het volgende:
Oorlog?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef groengeel het volgende:
moest ik denken aan de USSR?!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom stuurden wij 54 jaar geleden troepen om de Zuid Koreanen te helpen?
zelfde reden dunkt me
kruisvaarders? kruistochten? economische belangen? ..kijk eens 500 jaren terug..!! ..israel.. jeruzalem, ..de komst van Jezus..? angst voor de groei van het aantal moslims ?..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef err het volgende:
[..]
religieuze oorlog?Vertel 's wat er ook alweer religieus aan is?
Wat was er 22 juni 1504 te bekijken en welke komst van Jezus...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef groengeel het volgende:
[..]
kruisvaarders? kruistochten? economische belangen? ..kijk eens 500 jaren terug..!! ..israel.. jeruzalem, ..de komst van Jezus..? angst voor de groei van het aantal moslims ?..
Bush geloofde echt dat er WMD's waren..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef err het volgende:
religieuze oorlog?Vertel 's wat er ook alweer religieus aan is?
Zeg eens loveme, hoeveel kloons broed jij nou zoal uit per week?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef groengeel het volgende:
kruisvaarders? kruistochten? economische belangen? ..kijk eens 500 jaren terug..!! ..israel.. jeruzalem, ..de komst van Jezus..? angst voor de groei van het aantal moslims ?..
moest jij duidelijke taal maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef groengeel het volgende:
[..]
moest ik denken aan de USSR?!
moet ik nu denken aan olie?! 65% van olieresevoires.. hier in het M. O?
moet ik denken aan israel?!
aan de islam?..
Godfried-san van Bouillon-il en zijn bende ? Kim-Jong Leeuwenhart?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef groengeel het volgende:
[..]
kruisvaarders? kruistochten?
Dus het gaat tussen een krijgsmacht die bommen gooit op opstandelingen waar natuurlijk ook helaas burgers om zouden kunnen komen, hoewel ze dat zoveel mogelijk proberen te vermijden en drie terroristen die een onschuldige zakenman willen onthoofden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:59 schreef ASroma het volgende:
Ach hier wordt enorm ophef over gemaakt en iedereen vindt het zielig en erg. Maar je hoort nauwelijks berichtgeving over het bombardement op Fallujah een paar dagen geleden waarbij minstens 25 doden zijn gevallen.
Wie zijn hier dan de schurken...............
Ik denk dat jij bij alles aan Israel moet denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef groengeel het volgende:
[..]
moet ik denken aan israel?!
Heel erg onlogisch sarcasmequote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze dit nog een keer flikken eis ik stopzetting van de subsidie aan dit soort figurenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Monidique het volgende:
Nou, echte hardcore terroristen zijn het ook weer niet, hoor.
jij kent veel mensen die het ok vinden als er artsen zonder grenzen dood worden gemaakt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:45 schreef Tropico het volgende:
[..]
Heel erg onlogisch sarcasme![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als ze dit nog een keer flikken eis ik stopzetting van de subsidie aan dit soort figuren![]()
Daar gaat het helemaal niet om. Lees je bericht nou eens na. Het slaat helemaal nergens op dat je er aan het einde van je reactie nog een sarcastische uitsmijter ingooid. Die uitspraak raakt kant noch wal. Dat bedoel ik met onlogisch.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kent veel mensen die het ok vinden als er artsen zonder grenzen dood worden gemaakt?
denk is na
wat heeft dutroux hier nou weer mee te maken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/123-01.html jeeej
stel je niet aan en lees ook de post waar het een reactie op is (en er ook bijgequote staat).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:15 schreef Tropico het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Lees je bericht nou eens na. Het slaat helemaal nergens op dat je er aan het einde van je reactie nog een sarcastische uitsmijter ingooid. Die uitspraak raakt kant noch wal. Dat bedoel ik met onlogisch.
Bovendien worden er vaak genoeg dingen gepost waarmee veel mensen het niet eens zullen zijn.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat heeft dutroux hier nou weer mee te maken...
De NOS heeft de page verandertquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat heeft dutroux hier nou weer mee te maken...
127 nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De NOS heeft de page veranderter stond dat ze hem (nog) niet gaan killen
Hou het vooralsnog droog.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef groengeel het volgende:
hij is gedood! nog geen video.. ff geduld
echt je kan geen onderwerp aanhalen hier in nieuws of ze halen westerse pedofielen er bijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Droplul.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Youssef het volgende:
Wat een egoïst die man. Eerst daarheen gaan voor zijn eigenbelang, om vervolgens te eisen dat de rest van zijn landgenoten optiefen.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.
sommige ergeren zich groen en geel aan zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef groengeel het volgende:
hij is gedood! nog geen video.. ff geduld
ja.. en daar zitten we dus niet op te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:14 schreef groengeel het volgende:
De video is er wel.. wel bij aljazeera. maar die wordt weer niet uitgezonden..
ik denk dat ie binnekort beschikbaar is op het net.
De sensatiezoekers welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja.. en daar zitten we dus niet op te wachten![]()
spreek voor jezelf...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja.. en daar zitten we dus niet op te wachten![]()
net zoals de motieven van SS-kampbeulen of van die figuren in Abu Ghraib kunnen die de meeste mensen weinig schelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:20 schreef groengeel het volgende:
nou.. als je een beetje slim bent, dan kijk je natuurlijk niet naar zo'n video. want daar heb je niks aan.
de video moet in engels en nederlands beschikbaar zijn zodat de niet-moslims de motieven achter de onthoofding staan.. daar gaat het om
De mensen die zulke dingen downloaden en bekijken, bekijken het meer voor de "fun" dan de achterliggende gedachte denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:20 schreef groengeel het volgende:
nou.. als je een beetje slim bent, dan kijk je natuurlijk niet naar zo'n video. want daar heb je niks aan.
de video moet in engels en nederlands beschikbaar zijn zodat de niet-moslims de motieven achter de onthoofding staan.. daar gaat het om
Irak mag in zijn handen knijpen dat ik geen president van Amerika ben...quote:127 Teletekst di 22 jun
Zuid-Koreaan in Irak onthoofd
CAÏRO De Zuid-Koreaanse gijzelaar in
Irak is door zijn ontvoerders onthoofd.
Zijn lichaam is inmiddels gevonden.
Eerder werd nog gemeld dat de militante
Irakezen hun eisen hadden afgezwakt en
dat de onderhandelingen over vrijlating
van de Zuid-Koreaan vorderden.
De ontvoerders eisten dat Zuid-Korea
zijn troepen uit Irak zou terugtrekken.
Vannacht liep een ultimatum aan het
regime in Seoul af.De kidnappers lieten
daarop volgens een bemiddelaar weten
dat ze hun eis lieten varen.
De gijzelaar is een 33-jarige zakenman,
Kim Sun-il geheten.Op Arabische zenders
waren videobeelden van hem te zien
Want jij zou als Amerikaanse president de dood van een lid van een bezettingsmacht wreken door democratie en vrijheid te brengen door middel van napalm en atoombommen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Irak mag in zijn handen knijpen dat ik geen president van Amerika ben...
Gut, zakenmensen zijn ook al leden van een bezettingsmacht???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Want jij zou als Amerikaanse president de dood van een lid van een bezettingsmacht wreken door democratie en vrijheid te brengen door middel van napalm en atoombommen?
Ach, je hoeft niet eens zo'n vrije interpretatie te nemen. Ja, het land wordt bezet, onder andere door Koreanen en dit is een Koreaan. Maar dat zou jij dus doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gut, zakenmensen zijn ook al leden van een bezettingsmacht???
Neuh geen napalm en atoombommen... Ik ben van de conventionele bommen, wat Daisycutters om mee te beginnen lijkt me een goede start.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet eens zo'n vrije interpretatie te nemen. Ja, het land wordt bezet, onder andere door Koreanen en dit is een Koreaan. Maar dat zou jij dus doen?
Wat zou je doen? Irak binnenvallen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Irak mag in zijn handen knijpen dat ik geen president van Amerika ben...
Dat hoeft niet meer slimmerik...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat zou je doen? Irak binnenvallen?
moeten we hieruit opmaken dat je dat niet erg vindt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Aw, hijs dood
Dat meen je niet? Bron?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef AchJa het volgende:
Dat hoeft niet meer slimmerik...
Vind jij het erger dan alle andere mensen die vandaag zijn gestorven?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef pesci het volgende:
moeten we hieruit opmaken dat je dat niet erg vindt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:00 schreef AchJa het volgende:
Neuh geen napalm en atoombommen... Ik ben van de conventionele bommen, wat Daisycutters om mee te beginnen lijkt me een goede start.
quote:De Zuid-Koreaan die donderdag in Irak werd ontvoerd, is dinsdag door zijn gijzelnemers onthoofd. Dit heeft de Arabische satellietzender Al-Jazeera gemeld en is bevestigd door het Zuid-Koreaanse ministerie van buitenlandse zaken.
De gijzelnemers, leden van de aan Al-Qaida gelieerde groep Monotheïsme en Jihad, hadden gedreigd de 33-jarige Kim Sun-il te onthoofden als Zuid-Korea niet voor dinsdagmorgen zijn troepen terugtrok uit Irak en afzag van het plan om drieduizend extra militairen naar het land te sturen. De regering in Seoul zei daarop niet te zullen zwichten voor de ontvoerders en haar plannen door te zetten.
Het onthoofde lijk van Kim werd dinsdagmiddag laat door Amerikaanse militairen gevonden op een locatie ergens tussen Bagdad en Fallujah. Zijn gijzelnemers hadden een videoband naar Al-Jazeera opgestuurd waarop Kim te zien was, in een oranje overall en geblinddoekt, knielend op de grond met achter hem drie gemaskerde mannen. De onthoofding zelf was op de band niet te zien.
Kim werkte in Irak voor een bedrijf dat materiaal aan het Amerikaanse leger levert.
Die zijn niet onthoofd om een punt te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vind jij het erger dan alle andere mensen die vandaag zijn gestorven?
Vind jij het wel erg?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef pesci het volgende:
Eh, ja ik vind het wel erg. Ook zonder het filmpje te zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef robh het volgende:
[..]
Vind jij het wel erg?
Of ga je er pas over nadenken als je de beelden ziet en die man hoort krijsen als een varken terwijl die fundi's z'n keel doorsnijden?
Nog een beetje gorgelgorgel, een paar stuipen, een plasje bloed en we zappen lekker door naar Denemarken-Zweden, toch?![]()
als je iemands post leest, kijk nooit naar zijn plaatjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef pesci het volgende:
[..]
Ik insinueer niks hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef pesci het volgende:
Eh, ja ik vind het wel erg. Ook zonder het filmpje te zien.
Wat probeer je eigenlijk te insinueren?
Ah.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef robh het volgende:
[..]
Ik insinueer niks hoor.
Zelf lig ik er niet meer wakker van. Dat de koffiemelk op is vind ik erger. Ik stomp wat af geloof ik.
Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen? Treur jij hier echt om, huil je erom of neemt het vannacht je slaap weg?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:19 schreef pesci het volgende:
Die zijn niet onthoofd om een punt te maken.
Hmm, dat gaat wat ver.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen? Treur jij hier echt om, huil je erom of neemt het vannacht je slaap weg?
Om nog mindere redenen??? Zijn die nog te verzinnen dan???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar die zijn toch ook dood, maybe pijnlijker of om mindere redenen?
Vast wel. Bijvoorbeeld zeggen dat Saddam allerlei wapens heeft en dan Irak binnenvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:46 schreef AchJa het volgende:
Om nog mindere redenen??? Zijn die nog te verzinnen dan???
De reden van de oorlog is allang niet meer van belang. Het was toch wel gebeurt. Trouwens, valse reden of niet, Saddam was een behoorlijk rotte appel (Bush ook, maar die is volgende periode weg)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vast wel. Bijvoorbeeld zeggen dat Saddam allerlei wapens heeft en dan Irak binnenvallen.
Kom op kerel, ik ben zelf ook moslim en ik neem het altijd in moslim topics op voor ons. Maar nu hier dit soort dingen zeggen en proberen goed te praten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vast wel. Bijvoorbeeld zeggen dat Saddam allerlei wapens heeft en dan Irak binnenvallen.
Ja hij is godverdomme zogenaamd door de naam van islam omgebracht...door sick bastards die zijn keel hebben opengesneden...Sorry hoor maar dat gebeurt dus niet ieder moment..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vind jij het erger dan alle andere mensen die vandaag zijn gestorven?
Oh wacht, nu je het zegt weet ik er ook nog wel een paar... Dat lieve zoontje van Saddam (Uday) die het wel grappig vond om naar romeinse traditie mensen voor de leeuwen te werpen. Dat soort redenen bedoel je???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of dat ze meisjes van straat ontvoerden om als sex slaaf te gebruiken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, nu je het zegt weet ik er ook nog wel een paar... Dat lieve zoontje van Saddam (Uday) die het wel grappig vond om naar romeinse traditie mensen voor de leeuwen te werpen. Dat soort redenen bedoel je???
Ja ook, zie je we kunnen wel genoeg redenen bedenken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:15 schreef AchJa het volgende:
Oh wacht, nu je het zegt weet ik er ook nog wel een paar... Dat lieve zoontje van Saddam (Uday) die het wel grappig vond om naar romeinse traditie mensen voor de leeuwen te werpen. Dat soort redenen bedoel je???
Nee, maar als Amerika niet had aangevallen zat hij er nog steeds.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja ook, zie je we kunnen wel genoeg redenen bedenken.
En ik zeg nergens dat Saddam goed was ofzo hoor![]()
Ja maar kijk je ziet die reactie's hier "Geitenneukers..." ..kom op iedereen wijst nu weer naar de moslims...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef Meh7 het volgende:
Ik praat niets goed Adnan, maar ik ga mij niet druk maken om een persoon die dood is. Er gaan per dag tienduizenden mensen dood. Er zijn alleen in Irak al zoveel (onschuldigen) dood gegaan, door een oorlog zonder duidelijke reden.
En hij is zover ik weet niet in de naam van de Islam omgebracht, maar omdat die mensen de "onderdukkers" weg willen hebben.
Ik vertrouw Amerika er niet op dat ze alleen om het bevrijden Irak binnengevallen zijn. Plus daar heeft Amerika het bijna nooit over gehad voor de oorlog, het ging voornamelijk om de kernwapens.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:22 schreef el_hombre het volgende:
Nee, maar als Amerika niet had aangevallen zat hij er nog steeds.
Dus door te zeggen dat Amerika niet aan moest vallen zeg je feitelijk dat Saddam aan de macht moest blijven
Laat je niet gek maken door de selectieve verontwaardiging van bepaalde users op Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Amerika er niet op dat ze alleen om het bevrijden Irak binnengevallen zijn. Plus daar heeft Amerika het bijna nooit over gehad voor de oorlog, het ging voornamelijk om de kernwapens.
Maar daar gaat dit topic niet over jongens
Of omdat hij het niet helemaal eens was met 1 of andere priester, hem oppakte en vervolgens zijn baard volgoot met benzine en in de fik stak... Toen de priester nog niet dood was is hij maar verder gegaan met hamer en spijkers... Lees: Zijn hoofd als een 3e klas LTS timmerwerkstuk gebruiken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:19 schreef Adnan het volgende:
[..]
Of dat ze meisjes van straat ontvoerden om als sex slaaf te gebruiken...
Dat zouden ze anders ook denken over moslimsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:23 schreef Adnan het volgende:
Ja maar kijk je ziet die reactie's hier "Geitenneukers..." ..kom op iedereen wijst nu weer naar de moslims...
Hey, het is ook triest. Maar om nou te doen alsof dit heeeeeel veel erger is dan alle andere gestorvenen van vandaag?quote:Maar dat is het punt...ik kies ook Amerika's kant niet...maar wat vandaag is gebeurt met die onthoofding..vind ik behoorlijk zwak...te triest gewoon...dit is niet een manier die in een jihad voorkomt...een gevangene mag je niet onthoofden als hij spijt enz heeft...kom op dit heeft nix met onderdrukking enz te maken..die gasten zijn gewoon geestelijk niet meer goed...
Nou en, wat maakt dat nou weer uit. Ze hebben een land bevrijd van een dictator. Als ze daar nog toevallig wat geld aan verdienen zal dat worst wezen. Tijdens WO II leefde de Amerikaanse economie ook ontzettend op door de massale wapenproductie. Daar hoor je niemand over klagen omdat wij toen onderdrukt werden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Amerika er niet op dat ze alleen om het bevrijden Irak binnengevallen zijn. Plus daar heeft Amerika het bijna nooit over gehad voor de oorlog, het ging voornamelijk om de kernwapens.
Maar daar gaat dit topic niet over jongens
Zijn die allemaal vermoord door een stel gekke moslims.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Hey, het is ook triest. Maar om nou te doen alsof dit heeeeeel veel erger is dan alle andere gestorvenen van vandaag?
Jij bevestigt zulke vooroordelen slechts.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zouden ze anders ook denken over moslimsZulke mensen hebben sowieso vooroordelen.
[..]
Hey, het is ook triest. Maar om nou te doen alsof dit heeeeeel veel erger is dan alle andere gestorvenen van vandaag?
Precies mijn gedachte. Dit soort daden geven me steeds meer de neiging om maar op die partijen te stemmen welke het volledige Midden Oosten tot een mooie grote glimmende glasbak willen nuken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef pesci het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat wat ver.
Ik vind het een barbaarse daad en heel erg rot voor de persoon in kwestie en zijn familie. Sure, menselijk lijden is overal maar dit is menselijk lijden met een publicitair, politiek doel.
Ed: de bedoeling is kenbaar om "ons" bang te maken, maar ik word er eigenlijk vooral kwaad om.
Leg eens uitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:43 schreef VeX- het volgende:
Jij bevestigt zulke vooroordelen slechts.
Miljoenen mensen de dood wensen, jij bent geen haar beter dan die "onthoofders"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies mijn gedachte. Dit soort daden geven me steeds meer de neiging om maar op die partijen te stemmen welke het volledige Midden Oosten tot een mooie grote glimmende glasbak willen nuken.
Mooie grote parkeerplaats ervan maken, Disney Middle-East erbij, en lekker goedkoop tanken om weer naar huis te gaan.
Alle problemen met deze middeleeuwse volkeren in 1 klap opgelost... En volgens mij is die houding NIET wat de ontvoerders voor ogen hebben toch?
Helaas, totale oorlog met het westen is doel 2 dat ze nastreven. Alleen uit de as van een wereldoorlog kunnen ze immers hun "kalifaat" stichten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dit soort daden geven me steeds meer de neiging om maar op die partijen te stemmen welke het volledige Midden Oosten tot een mooie grote glimmende glasbak willen nuken.
Mooie grote parkeerplaats ervan maken, Disney Middle-East erbij, en lekker goedkoop tanken om weer naar huis te gaan.
Alle problemen met deze middeleeuwse volkeren in 1 klap opgelost... En volgens mij is die houding NIET wat de ontvoerders voor ogen hebben toch?
Ik hoop dat hun verbrande lichamen die as zullen vormenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef pesci het volgende:
[..]
Helaas, totale oorlog met het westen is doel 2 dat ze nastreven. Alleen uit de as van een wereldoorlog kunnen ze immers hun "kalifaat" stichten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun verbrande lichamen die as zullen vormen
Precies, ze kunnen dus beter proberen sympathie op te wekken voor een zaak bij de gematigde westerlingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Miljoenen mensen de dood wensen, jij bent geen haar beter dan die "onthoofders"![]()
AMERICA AKHBAR!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun verbrande lichamen die as zullen vormen
Wat kunnen die andere moslims daar nou aan doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen dus beter proberen sympathie op te wekken voor een zaak bij de gematigde westerlingen.
Niets mee te maken, irrelevant! Schuld van de moslims, schuld van de Islam! Als er nog een keer iets gebeurt gooien we een atoombom! Schuld van de moslims! We maken er een parkeerplaats van, schuld van de moslims!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat kunnen die andere moslims daar nou aan doen?
Nee, je kunt er helemaal niets uit opmaken. Het is een feit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef pesci het volgende:
[..]
Geiteneukers!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, irrelevant! Schuld van de moslims, schuld van de Islam! Als er nog een keer iets gebeurt gooien we een atoombom! Schuld van de moslims! We maken er een parkeerplaats van, schuld van de moslims!
Ok, ik maakte me even ongerust. Je leek me wel een rationeel persoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je kunt er helemaal niets uit opmaken. Het is een feit.
De christenen doen dit nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, irrelevant! Schuld van de moslims, schuld van de Islam! Als er nog een keer iets gebeurt gooien we een atoombom! Schuld van de moslims! We maken er een parkeerplaats van, schuld van de moslims!
Nee precies! Deporteren die moslims, afmaken, vierendelen, ophangen, gore kut moslims! Allemaal hun schuld, atoombom op hun hoofdgooien, moslimkinderen koken en opeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef el_hombre het volgende:
[..]
De christenen doen dit niet
Daarnaast. Hebben de moslims zich ooit duidelijk tegen de extremisten uitgesproken door middel van bijv. een massale demonstratie.
Christenen doen dat wel getuige de enorme demonstraties tegen de Irak oorlog
Jij overdrijft weer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee precies! Deporteren die moslims, afmaken, vierendelen, ophangen, gore kut moslims! Allemaal hun schuld, atoombom op hun hoofdgooien, moslimkinderen koken en opeten.
We hebben destijds een hoop mensen opgevangen tijdens de spaanse inquisitie.,..en zo zijn er nog wel een hoop voorbeelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef el_hombre het volgende:
[..]
De christenen doen dit niet
Daarnaast. Hebben de moslims zich ooit duidelijk tegen de extremisten uitgesproken door middel van bijv. een massale demonstratie.
Christenen doen dat wel getuige de enorme demonstraties tegen de Irak oorlog
je moet dan ook niet doen alsof "de moslims" dit gedaan hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:23 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Jij overdrijft weer.
Iedereen zit dat altijd te zeuren dat "rechts" zo kortzichtig is. maar dit is niet veel beter.
Een beetje mijn standpunten overdrijven.
(of je meent dit en dan ben je nog dommer)
Ik zei helemaal niet dat "de moslims" dit gedaan hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:24 schreef pesci het volgende:
[..]
je moet dan ook niet doen alsof "de moslims" dit gedaan hebben.
dan vraag je er wel een beetje om.
Moet dat dan? Ik heb ook niet tegen Timothy McVeigh lopen demonstreren, jij wel?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:26 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niet dat "de moslims" dit gedaan hebben
Ik zei dat ze zich er niet duidelijk genoeg tegen uitspreken
Dit is iets heel anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:29 schreef pesci het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik heb ook niet tegen Timothy McVeigh lopen demonstreren, jij wel?
Nou neer hoor, onthoofding komt vaker voor dan je denkt....ook in Amerika e..dquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Dit is iets heel anders.
Dit zorgt ervoor dat veel meer mensen een slecht beeld krijgen van de Islam (terecht of onterecht laat ik in het midden).
Als de moslims nou eens met zijn allen massaal gaan demonsteren tegen het extrenisme zou dat dit idee misschien een beetje laten veranderen.
Daarnaast, Zag jij Oklahoma als een soort uiting van het christelijk geloof. Ik niet samen met vele anderen. Mensen op film onthoofden terwijl je Allah toejuigt komt wel over als een negatief voortvloeisel van de Islam.
Daarnaast doen Moslims dit veel vaker
Er zijn er dan ook veel meer van in conflictsituatiesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Dit is iets heel anders.
Dit zorgt ervoor dat veel meer mensen een slecht beeld krijgen van de Islam (terecht of onterecht laat ik in het midden).
Als de moslims nou eens met zijn allen massaal gaan demonsteren tegen het extrenisme zou dat dit idee misschien een beetje laten veranderen.
Daarnaast, Zag jij Oklahoma als een soort uiting van het christelijk geloof. Ik niet samen met vele anderen. Mensen op film onthoofden terwijl je Allah toejuigt komt wel over als een negatief voortvloeisel van de Islam.
Een geestelijk gestoorde man, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Nou neer hoor, onthoofding komt vaker voor dan je denkt....ook in Amerika e..d
Onthoofdingen
Onthoofding speelt simpelweg een grote rol in de geschiedenis van de Islam. Wellicht komt dat door de bloedwraak die een grote rol speelt in de geschiedenis van voor de Profeet. Als de overheid het niet deed, deden de nabestaanden het wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Dit is iets heel anders.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:42 schreef pesci het volgende:
[..]
Er zijn er dan ook veel meer van in conflictsituaties
Dat toont maar weer aan hoe achterlijk veel moslims zijn
Maar ja, je hebt wel degelijk gelijk als je zegt dat deze lieden de Islam misbruiken en daarom gewild of ongewild een slechte naam bezorgen.
Wat ik alleen niet zo zie is waarom Nederlandse moslims nou zouden moeten gaan demonstreren tegen deze lieden: het zijn immers geen politieke machthebbers en al helemaal geen democratische.
Nog nooit een demonstratie geweest tegen de Taliban, Nooit tegen Saddam Hoessein en nooit tegen het ondemocratische en zeer islamitische beleid van Iran. Dat zijn allemaal Politieke machthebbers (geweest) waar nog nooit tegen gedemonstreerd is, Er zijn echter genoeg demonstraties tegen Amerika. Het land dat 2 van deze 3 dictaturen die moslims een slechte naam bezorgen heeft laten verdwijnen. Eigenlijk zouden ze eerder dankbaar moeten zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Wat een goed argument zeg!!!.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef Meh7 het volgende:
Jij begrijpt wel meer dingen niet he?
Ik kan me het zo gauw niet voor de geest halen neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:05 schreef Ludwig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog nooit een demonstratie tegen Saddam?!??!
Er zijn ook van die idioten die niiet weten waarom deze oorlog gevoerd wordt. Wat doe je eraan hèquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:57 schreef el_hombre het volgende:
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die weten wat Saddam Hoessein voor iemand was en nog steeds tegen die oorlog zijn
Weet jij het 100% zeker dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:07 schreef robh het volgende:
[..]
Er zijn ook van die idioten die niiet weten waarom deze oorlog gevoerd wordt. Wat doe je eraan hè
kijk met jou kunnen we pratenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:09 schreef Adnan het volgende:
[..]
Kom op kerel, ik ben zelf ook moslim en ik neem het altijd in moslim topics op voor ons. Maar nu hier dit soort dingen zeggen en proberen goed te praten?
SAddam was een flikker, een barbaar heeft ze volk onderdrukt is nu opgeruimd dus is het goed.
Of ie wapens heeft of niet who cares...niemand was bang dat hij ons zou aanvallen...kom op hey...die kerel heeft gewoon mensen onderdrukt..
Ok amerika doet nu een hoop fout, maar echt dit hebben de irakezen aan hun zelf te danken...eerst halen ze hun binne en nu saddam weg is mogen ze er weer uit..KOM OP ZEG...wat is dat voor bullshit...
Nu ook met die koreaan...man ik moet steeds denken aan die beelden op tv waar hij zei:
"Plz korea go away blabla"
En dat gezichtje van hem..kom op..het onthoofden van die gozer valt niet goed te praten..Op geen enkel manier kan je dit met islam goed pratne..ze verpesten het geloof daar...
Ik zou zeggen amerika , doe waar je goed in bent...gooi er is een paar van die leuke bommen...trek je soldaten terug..laat ze elkaar maar uitmoorden..
Precies, dit is een "goede" moslimquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef Joostve het volgende:
[..]
kijk met jou kunnen ik praten![]()
Dat filmpje is al lang bekendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef ACT-F het volgende:
Op BBC is een deel van het fillmpje te zien waar hij smeekt om te mogen blijven leven
http://news.bbc.co.uk/med(...)r19_kroeger22_vi.ram
Korea trekt wel al z'n burgers terug uit Irak.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:03 schreef Chadi het volgende:
Korea vond het niet de moeite waard om zijn leven te sparen
Korea (en elk ander land dus ook NL.) moet niet toegeven aan dat soort idioten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:03 schreef Chadi het volgende:
Korea vond het niet de moeite waard om zijn leven te sparen
Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Korea (en elk ander land dus ook NL.) moet niet toegeven aan dat soort idioten.
Toch ben ik blij dat Kim geen shirt van Letland aanhad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:02 schreef Frasier het volgende:
Vlak voor onthoofding:
[afbeelding]
Stoer heur
Ranzige achterstandse idioten
Misschien wel dezelfde oranje pak aan. Triest voor 'm. Eerdere beelden van 'm gezien waar ie smeekt om zn leven: gaat door merg en been, R.I.P.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:08 schreef bugeye het volgende:
Op dat plaatje is volgens mij dezelfde locatie toen Berg onthoofd werd
Afkeuren is uiteraard wel toegestaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet.
Meer kan je in feite ook niet doen voor die man. En een oplossing was niet echt voor handen want hij was gelijk al ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Afkeuren is uiteraard wel toegestaan.
Die muurquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:08 schreef bugeye het volgende:
Op dat plaatje is volgens mij dezelfde locatie toen Berg onthoofd werd
Wat een enge gele kleur is dat muur
Ja, buigen voor terrorisme, erg zinvol...quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:18 schreef tong80 het volgende:
Die kut koreanen hadden kunnen zeggen dat ze niet meer manschappen sturen in deze nutteloze oorlog.
Nee, dit is zinvol.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ja, buigen voor terrorisme, erg zinvol...
Soms moet je (moeilijke) keuzes maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit is zinvol.
Eén dode staat bij mij gelijk aan 3000 doden. Het leed is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Soms moet je (moeilijke) keuzes maken.
Zodra je in geeft op terroristen, geef je hun bestaan juist zin en zullen er alleen maar meer ontvoeringen komen. Kijk bv. naar een complete ontvoeringsindustrie in sommige zuid-amerikaanse landen. Daarbij vragen ze nog enkel geld, hier willen ze dat een compleet land zijn politiek aan past om één persoon te redden. Daar ook maar enigszins op ingeven heeft alleen nog maar meer terrorisme tot gevolg. Vrij logisch lijkt me, maargoed.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit is zinvol.
Het leed van één dode is gelijk aan dat van 3000quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén dode staat bij mij gelijk aan 3000 doden. Het leed is hetzelfde.
Alsof dit iets heeft geholpen om de bastards te bestrijden.
Het wordt nu in ieder geval niet beloond, zoals jij misschien graag zou willen zien.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ja het terrorisme zal nu een stuk minder worden.
Volgens mij wilt de VS gewoon al het olie daarzoquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
Ik had graag het leven gered zien worden. Was de oorlog gerechtvaardigt dacht ik er waarschijnlijk anders over.
Maar dit gaat om niks, ja een land dat je bevrijd hebt van een dictator en vervolgenns oorlog met je wilt voeren.
Laat ze het lekker zelf uit zoeken.
Ja dan is een strotje meer of minder peanuts.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:43 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Volgens mij wilt de VS gewoon al het olie daarzo![]()
En niets is minder waar. Je zou je toch eens wat in internationale politiek/belangen moeten verdiepen, voordat je weer zomaar wat roept. In veel (west-)Afrikaanse landen stikt het namelijk van de olie. Nigeria bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Eén verschil de Amerikanen zal die Afrikaanse landen worst zijn.
Precies, dat vergeten ze maar even in hun Amerika-bash woedequote:Op woensdag 23 juni 2004 00:59 schreef Davitamon het volgende:
[..]
En niets is minder waar. Je zou je toch eens wat in internationale politiek/belangen moeten verdiepen, voordat je weer zomaar wat roept. In veel (west-)Afrikaanse landen stikt het namelijk van de olie. Nigeria bijvoorbeeld.
Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet.
vanaaf maar weer even journaal kijken...quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:40 schreef Adnan het volgende:
pff net die beelden van de familie op tv,...is die ene dame nou zijn vriendin ofzo?
Echt niet normaal...
Chadi gaat wel weg zonder te janken, want hij is een opgeruimd type en het is trouwens de tijd van de grote voorjaarsschoonmaak alweer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..Dan moet je niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet ..]
@Chadi: Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?
Wat een domme, kortzichtige reactie zeg... de tering... wat een dwaas...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef Baklap het volgende:
[..]
Kom, laten we allochtonen gaan vermoorden![]()
Precies ... het ontbreekt de Koreanen gewoon aan goede tactiek, zonder Guus ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef Gia het volgende:
Koreanen hadden gewoon moeten gaan. Gijzelaar vrij. Koreanen met meer man weer terug.
Ik heb het idee dat die moslim-extremisten nooit zullen ophouden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef Gia het volgende:
Koreanen hadden gewoon moeten gaan. Gijzelaar vrij. Koreanen met meer man weer terug.
Als die idiote Irakezen doorhebben dat met die acties er alleen maar meer soldaten komen, houden ze vanzelf wel op.
Ah dus de "buitenlanders" bezetten Nederland Tikorev, de buitenlanders hier zijn militairen van een ander land Tikorev. Nederland is in oorlog Tikorev? Nederland is binnengevallen door een ander land Tikorev? Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking .quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking. Dus als morgen hier in Nederland een of andere terroristische groepering opstaat die alle buitenlanders weg wil hebben en anders buitenlanders gaat onthoofden ga jij ook meteen zonder zeuren weg of je gaat "niet zeiken en je dooien opruimen en verder gaan met wat je doet"?
Okee, dan verlaat morgen iedereen Irak. Kijken of het dan een vrolijke boel word.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus de "buitenlanders" bezetten Nederland Tikorev, de buitenlanders hier zijn militairen van een ander land Tikorev. Nederland is in oorlog Tikorev? Nederland is binnengevallen door een ander land Tikorev? Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking .
Het is in het belang van het Westen om niet weg te gaan, wat denk jij dan... dat ze daar voor die lieve Irakezen zitten ofzo. Iraq wordt een tweede Islamitische staat, (een buffer van Iran) zodra de troepen weggaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Okee, dan verlaat morgen iedereen Irak. Kijken of het dan een vrolijke boel word.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dus de "buitenlanders" bezetten Nederland Tikorev, de buitenlanders hier zijn militairen van een ander land Tikorev. Nederland is in oorlog Tikorev? Nederland is binnengevallen door een ander land Tikorev? Wat een onbeschrijvelijke domme opmerking .
Natuurlijk hebben we er belang bij. We hebben er belang bij dat Irak geen 2e Afghanistan word en een uitvalbasis kan worden van moslim-terroristen/extremisten. Maar zodra het Westen per direct zou vertrekken zijn het dezelfde debielen die nu het hardst om het vertrek roepen de eerste om het Westen de schuld te geven zodra de situatie alleen maar verergerd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in het belang van het Westen om niet weg te gaan, wat denk jij dan... dat ze daar voor die lieve Irakezen zitten ofzo. Iraq wordt een tweede Islamitische staat, (een buffer van Iran) zodra de troepen weggaan.
Nee, maar dreigen een gijzelaar te onthoofden heeft dan geen zin meer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die moslim-extremisten nooit zullen ophouden.
Wij kijken niet gek op als je zo'n gebied binnentrekt als buitenlander (oorlogsgebied, met zeer veel terroristen en rebellen actief, met dagelijks clashes tussen amerikanen en rebellen, met dagelijks doden en explosies), je dan gedood wordt. Nederland bevindt zich niet in zo'n situatie dus het is helemaal niet te vergelijken Tikorev. Je haalt nonsens erbij. Wie zegt overigens dat wij het fantastisch vinden? Ik kijk er niet raar van op, laat ik het zo zeggen. Als een moslim naar oorlogsgebied trekt waar dagelijks doden vallen, en hij gaat dood, dan is het min of meer zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Kim Sun-il was geen soldaat maar een zakenman. Onschuldig dus, en door terroristen verantwoordelijk gehouden voor de daden van zijn regering wat Chadi en jij blijkbaar een logisch gevolg vinden.
Daarom, als in Nederland een terroristische groepering zou opstaan die de oorlog aan de buitenlanders in Nederland zou verklaren en wil dat alle buitenlanders vertrekken en anders willekeurige opnschuldige mensen gaan onthoofden accepteer jij dat ook zonder te zeuren als een logisch gevolg?
Bedenk je anders even dat die terroristen christenen waren geweest en die Koreaan een moslim, had je het dan ook zo fantastisch gevonden?
Jij kijkt er niet raar van op als onschuldige burgers zomaar worden onthoofd? Ziekquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij kijken niet gek op als je zo'n gebied binnentrekt als buitenlander (oorlogsgebied, met zeer veel terroristen en rebellen actief, met dagelijks clashes tussen amerikanen en rebellen, met dagelijks doden en explosies), je dan gedood wordt.
Daarom zei ik ook, als hier in Nederland een terroristische groepering zou opstaan.quote:Nederland bevindt zich niet in zo'n situatie dus het is helemaal niet te vergelijken Tikorev.
NOBODY KILLS MY PEOPLE EXCEPT ME AND MY PEOPLE!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:12 schreef AchJa het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als het een Noord-Koreaan was geweest? Zou Kim boos worden?
Nee, ik kijk er niet raar van op als in zo'n instabiel gebied onschuldige burgers worden gedood. Dat betekent niet dat het gelijk niet erg is ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:12 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Jij kijkt er niet raar van op als onschuldige burgers zomaar worden onthoofd? Ziek
[..]
Daarom zei ik ook, als hier in Nederland een terroristische groepering zou opstaan.
Preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
NOBODY KILLS MY PEOPLE EXCEPT ME AND MY PEOPLE!!!!!
Gedood worden door rondvliegende kogels of door criminele bendes niet nee. Maar express onschuldige burgers ontvoeren om ze vervolgens te onthoofden is door geen enkele omstandigheid gerechtvaardigd. Dat heeft dus ook niets meer met oorlog te maken maar alles met zieke terroristen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk er niet raar van op als in zo'n instabiel gebied onschuldige burgers worden gedood. Dat betekent niet dat het gelijk niet erg is ofzo.
Dat heeft er niets mee te maken poepie. Er zijn altijd wel verschillen te vinden met andere landen maar niet die verder ter zake doen. Irak is, net als Nederland een land waar onschuldige buitenlanders rondlopen. In Irak is echter een terroristische groepering aanwezig die onschuldige buitenlandse burgers ontvoeren en ze vervolgens onthoofden. Jij vindt dat blijkbaar heel logisch en normaal en niet iets waarover iemand moeilijk moet gaan doen.quote:Dan nog zou je vergelijking met Nederland niet opgaan. Want Nederland zou dan niet in zo'n oorlogssituatie als Irak zitten lieve schat.
Wat voor zaken deed die kim? humanitaire hulp?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:03 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Kim Sun-il was geen soldaat maar een zakenman. Onschuldig dus, en door terroristen verantwoordelijk gehouden voor de daden van zijn regering wat Chadi en jij blijkbaar een logisch gevolg vinden.
Daarom, als in Nederland een terroristische groepering zou opstaan die de oorlog aan de buitenlanders in Nederland zou verklaren en wil dat alle buitenlanders vertrekken en anders willekeurige opnschuldige mensen gaan onthoofden accepteer jij dat ook zonder te zeuren als een logisch gevolg?
Bedenk je anders even dat die terroristen christenen waren geweest en die Koreaan een moslim, had je het dan ook zo fantastisch gevonden?
tolk volgens mijquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat voor zaken deed die kim? humanitaire hulp?
I don't fok!king knowquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
tolk voor wie?
Anders hap je ff kutnewbie. En ik kots ook op jouquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:37 schreef Represent het volgende:
[..]
Wat een domme, kortzichtige reactie zeg... de tering... wat een dwaas...![]()
Deze is nog erger dan de vorige zeg. Hij zit de eerste minuut nog te schreeuwen/huilen/bidden/smeken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:48 schreef Finchy het volgende:
Ja en het filmpje is er ook alweer van die onthoofding
Te vinden op de bekende site.
het smeken heb ik gemist, maar ik heb dan ook de short version bekeken...quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:09 schreef Finchy het volgende:
Ik keek hem ook, hij is heel erg.
Toen hij zo begon te smeken dacht ik, ik gooi hem uit, maar ik bleef kijken.
En ik ben er lang niet zo kapot van als die van Nick Berg, al is deze erger omdat hij zo smeekt.
Ik ben alweer afgestompt blijkbaar.
![]()
![]()
Wees blij...quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het smeken heb ik gemist, maar ik heb dan ook de short version bekeken...
als dat hetzelfde smeken is wat eerder in de week al was uitgezonden, voordat ie officieel werd onthoofd een paar dagen later, dan denk ik dat ie al dood was op het moment dat ze nog aan het "onderhandelen"warenquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het smeken heb ik gemist, maar ik heb dan ook de short version bekeken...
Ouderwetse kruistochten? hehe kom op kerel destijds waren de moslims machtiger hehehe en socialer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:09 schreef jantine het volgende:
[..]
als dat hetzelfde smeken is wat eerder in de week al was uitgezonden, voordat ie officieel werd onthoofd een paar dagen later, dan denk ik dat ie al dood was op het moment dat ze nog aan het "onderhandelen"waren
om 8:15 word die koreaan gedwongen door die 3 bosapen om goed hard te gaan gillen (want die achterlijk allah akbahbahbah figuren weten ook wel dat smeken beter is voor de kijkcijfers) om 8:23 gaat z`n hoofd eraf.
dit bewijst wel weer dat het ten eerste een achterlijk cultuur is en ten tweede dat ze ook niet te vertrouwen zijn
hoog tijd om weer eens ouderwetse kruistocht op te starten en ze wat manieren bij te brengen
als je iemands hoofd er af hakt heb je zowiezo geen respect voor de familie...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:16 schreef Adnan het volgende:
en dat ze het publiceren op internet...totaal geen respect voor familie enz...godver
ik doelde meer op de mensen die het op het net gooien...ogrish enz..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je iemands hoofd er af hakt heb je zowiezo geen respect voor de familie...
jaja, de boodschapper krijgt weer de schuld, niet de dadersquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:20 schreef Adnan het volgende:
[..]
ik doelde meer op de mensen die het op het net gooien...ogrish enz..
koreanen zijn tenminste geen laffe honden net als de spanjaarden en laten zich niet intimideren door een paar omhoogevallen gangsters met een mesje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef Gia het volgende:
Als die idiote Irakezen doorhebben dat met die acties er alleen maar meer soldaten komen, houden ze vanzelf wel op.
doet me denken aan "on deadly ground"quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef jantine het volgende:
[..]
koreanen zijn tenminste geen laffe honden net als de spanjaarden en laten zich niet intimideren door een paar omhoogevallen gangsters met een mesje.
die sturen gewoon 5 keer zoveel man als dat er al waren. Koreanen hebben tenmisnte ballen. Grote ballen ook nog.
En Bush likt die ballen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef jantine het volgende:
[..]
koreanen zijn tenminste geen laffe honden net als de spanjaarden en laten zich niet intimideren door een paar omhoogevallen gangsters met een mesje.
die sturen gewoon 5 keer zoveel man als dat er al waren. Koreanen hebben tenmisnte ballen. Grote ballen ook nog.
Bush hoeft niemand z`n ballen te likken, Bush is de machtigste ter wereld, die wordt geliktquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:55 schreef Finchy het volgende:
[..]
En Bush likt die ballen.
Als hij verkiezingen wil winnen kan hij opeens gaan likkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:57 schreef jantine het volgende:
[..]
Bush hoeft niemand z`n ballen te likken, Bush is de machtigste ter wereld, die wordt gelikt
zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
filmpje bekeken:
1. wat zijn het ook een beesten
2. aangezien deze Kim in ogenschijnlijk een zelfde ruimte zit en hij ook niet enorm tegenspartelt/enorm schreeuwt vraag ik me af hoe lang het duurt voordat dit weer een amerikaans complot wordt genoemd...
Hm waar heb je het over kereltje? Je weet echt niet waar je het over hebt he? beetje popi doen met je kruistochten enz../.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:46 schreef jantine het volgende:
[..]
jaja, de boodschapper krijgt weer de schuld, niet de daders
kill the messenger
Poepoe wat heeft de politiek ballen. Behalve als zij in dat kamertje geblindoekt zouden zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:49 schreef jantine het volgende:
[..]
Werkt Monika weer in het wittehuis?quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:57 schreef jantine het volgende:
[..]
Bush hoeft niemand z`n ballen te likken, Bush is de machtigste ter wereld, die wordt gelikt
mm..hoevaak hebben de gevangenen in guantanamo, abu ghraib de afghanse gevangenissen moeten bidden, smeken ect.. ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:05 schreef Baklap het volgende:
[..]
Deze is nog erger dan de vorige zeg. Hij zit de eerste minuut nog te schreeuwen/huilen/bidden/smeken.
Dan krijg je het standaard geblaat weer van die idioten. Vervolgens pakt die mafkees ook heel rustig zn mes erbij en gaat even later zn gang..Die geluiden wil je dan niet horen..
Ik weet ook niet waarom ik het nu alsnog gekeken heb![]()
Waarschijnlijk spoor ik dan ook niet.![]()
Hoeveel onthoofdingen hebben er plaats gevonden in Guantamo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:52 schreef groengeel het volgende:
[..]
mm..hoevaak hebben de gevangenen in guantanamo, abu ghraib de afghanse gevangenissen moeten bidden, smeken ect.. ?
heb je ze gehoord ? nee?
zijn ze mishandeld? ja?
zijn ze gedood ? ja ..
zijn ze op de media geweest? ja..heelweinig
hebben de amerikanen of wie dan ook iets gedaan ? ja
heeft zuid korea meegedaan aan deze oorlog? ja?! ..
Hoezo eenzijdigquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:52 schreef groengeel het volgende:
[..]
mm..hoevaak hebben de gevangenen in guantanamo, abu ghraib de afghanse gevangenissen moeten bidden, smeken ect.. ?
heb je ze gehoord ? nee?
zijn ze mishandeld? ja?
zijn ze gedood ? ja ..
zijn ze op de media geweest? ja..heelweinig
hebben de amerikanen of wie dan ook iets gedaan ? ja
heeft zuid korea meegedaan aan deze oorlog? ja?! ..
de onthoofdingen zijn slecht reacties op wat de kruisvaarders deden tegen de moslims..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef LucasH het volgende:
[..]
Hoezo eenzijdig
In Abu Graib werden gevangenen tenminste nog beschaafd doodgemarteld! Dat kun je van die fundi's niet zeggenStel achterlijke honden
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:07 schreef groengeel het volgende:
het is je aan te raden om je niet te laten manipuleren door de media...
Koreaanse kruisvaarders! Wat had deze man ''de moslims'' misdaan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:07 schreef groengeel het volgende:
[..]
de onthoofdingen zijn slecht reacties op wat de kruisvaarders deden tegen de moslims..
waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen1? .
Da's wel typisch zeg, hoe kun je nog achter de Amerikanen staan als alle moslims kapot kunnen vallen? Amerika is daar toch om het volk te 'bevrijden', zodat het beter met hun gaat? Waarom is er zoveel geld gestoken om Saddam te pakken te krijgen? Was het niet handiger geweest als Saddam nog de leiding had? Met zijn systematische manier van onderdrukking bracht hij de moslims al jaren manieren bij. Daar is Amerika niets bij!quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:09 schreef jantine het volgende:
dit bewijst wel weer dat het ten eerste een achterlijk cultuur is en ten tweede dat ze ook niet te vertrouwen zijn
hoog tijd om weer eens ouderwetse kruistocht op te starten en ze wat manieren bij te brengen
Een ''kruistocht opstarten"? Volgens mij heb je ongeveer net zo goed opgelet bij Geschiedenis als bij Nederlands.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:09 schreef jantine het volgende:
[..
beschaafd doormartelen ????quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef LucasH het volgende:
[..]
Hoezo eenzijdig
In Abu Graib werden gevangenen tenminste nog beschaafd doodgemarteld! Dat kun je van die fundi's niet zeggenStel achterlijke honden
![]()
lul niet zo domquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doet me denken aan "on deadly ground"
"here we go, mr Big Balls"
Overigens als dit een nederlander zou overkomen dan zijn we morgen vertrokken...
en welk gedeelte was dom?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
lul niet zo dom
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Megumi het volgende:
Heb de arme man op tv zien huilen voor zijn leven. Beesten zijn het. Die terroristen.
Tja, al is het maar nep, of zo. Wie weet werkt het. Een amerikaanse soldaat, die door moet gaan voor moslim, martelen werkt ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:53 schreef luked45 het volgende:
Misschien moeten de Amerikanen een of andere fundamentalist uit Guantanamo tevoorschijn halen, die z'n kop eraf hakken, het hele gebeuren filmen en de band of mpg naar Al Jazeera sturen.
[..]
De kruisvaarders? Hoe lang geleden kwamen die dan - met een omweg - uit Korea?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:13 schreef CANARIS het volgende:
de onthoofdingen zijn slecht reacties op wat de kruisvaarders deden tegen de moslims..
Toen werden de afvalligen van Saddam Hussein voor de leeuwen van Uday en Qusay geworpen!quote:waren er een paar jaren geleden zulke onthoofdingen? ..nee.
Of sinds 1946 ... het ontstaan van Jordanië?quote:al vind ik dat de onthoofdingen plaats moesten vinden sinds 1948..het ontstaan van israel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |