Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:01 schreef Dagonet het volgende:
Door een domme fout van een dommere muts een paar autos voor haar reed ze haar auto total loss.
Ik implicier *daar* dat de muts nog dommer was dan de fout.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef NiNi het volgende:
Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?![]()
paracetamolquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef FlyingFox het volgende:
Welke pijnstillers gebruik je?
Was het een Belg die niet oplette?
Heb je al een andere datum geprikt om naar Elf Fantasie Fair te gaan?
Vragen, vragen...
Right. Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik implicier *daar* dat de muts nog dommer was dan de fout.
en niet all risk verzekert en niet mijn schuld en nu auto loosquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?![]()
Maar mooi klote Sil, auto's moeten niet stuk gaan. Sterkte dr'mee.
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
en niet all risk verzekert en niet mijn schuld en nu auto loos
Het leven is kut het ergste is dat ik niet lang achter de pc mag zitten want dan wordt knut boos
Maar dan krijg je toch gewoon vergoed? Als het niet jouw schuld was, dokt haar verzekering toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oeh, de Toorn van Knut!quote:Het leven is kut het ergste is dat ik niet lang achter de pc mag zitten want dan wordt knut boos
Hoed u voor de toorn van Knut want zij is recht evenredig aan zijn gramschap.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
Oeh, de Toorn van Knut!![]()
nope.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch gewoon vergoed? Als het niet jouw schuld was, dokt haar verzekering toch?
[..]
Oeh, de Toorn van Knut!![]()
Luisteren naar Knut!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
Doen wat de dokter zegt.
Vaders slaan toch? moeders kijken toe en houden hun mond anders worden zij ook nog geslagenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:03 schreef Knut het volgende:
Het is dat ik moet werken.
Geld moet ook binnenkomen. Anders had ik nu gewoon bij je gezeten schat.
Ík ben er snel
oow jahquote:Op maandag 21 juni 2004 11:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Vaders slaan toch? moeders kijken toe en houden hun mond anders worden zij ook nog geslagen![]()
Klote! Dus dat gaat niet alleen dik geld kosten, maar ook geen auto meer? Mên! Tien keer zo hard troost!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:18 schreef Silmarwen het volgende:
nope.
Ok dit gebeurde.
Valt mee allemaal lijkt het. wat pijnstillers nemen en over een paar weken terug om whiplash te controleren? Heeft ze een lcd monitor in de buurt?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Doen wat de dokter zegt.
ik hoor net dat haar been is afgezet en dat ze met een houten been en een papagaai verder door het leven moetquote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Jemig!"
Drommels! Altijd weer die clown en acrobaat!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef Roönaän het volgende:
ik hoor net dat haar been is afgezet en dat ze met een houten been en een papagaai verder door het leven moet
Haar auto had geen Anti Bassie Systeem, dus dan krijg je datquote:Op maandag 21 juni 2004 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Drommels! Altijd weer die clown en acrobaat!.
Flauuuuw.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Haar auto had geen Anti Bassie Systeem, dus dan krijg je dat
Zou haar 205je wimpers gehad hebben?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Flauuuuw.
Maar ik moest wel gniffelen.![]()
Wat? Zodat hij kon lonken?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Zou haar 205je wimpers gehad hebben?
Ken je klassiekers zeg... clown en acrobaat auto had dat toch ookquote:Op maandag 21 juni 2004 12:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat? Zodat hij kon lonken?
Volkomen onjuiste informatie.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Sil!!! Beterschap
Maar hoezo moet je de schade aan je auto zelf betalen? Ben je achteropgeklapt, dan is degene voor jou vaak verantwoordelijk hoor...
Neequote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef HighLander het volgende:
Zat die mafketel bij je in de auto?
Ervaring wijst anders uit, Knutquote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef Knut het volgende:
[..]
Volkomen onjuiste informatie.
jammer, had ik hem er toch bijna de schuld van kunnen geven omdat ie je afleidde ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Nee
Ok, now I'm worried..... KNUT!!!quote:Maar wel heel lief, hij belde meteen zijn vader die naar ons toe kwam geraced
hey wanneer krijg ik jou eens te zien?
Het klotige is overigens wel dat je redelijkerwijs moet aantonen dat je voldoende afstand hebt gehouden...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ervaring wijst anders uit, Knut
Het was zijn schuld ook wel. Hij had me de vorige nacht teveel bier gegevenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:47 schreef HighLander het volgende:
[..]
jammer, had ik hem er toch bijna de schuld van kunnen geven omdat ie je afleidde ofzo.
[..]
Ok, now I'm worried..... KNUT!!!
Oi!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het was zijn schuld ook wel. Hij had me de vorige nacht teveel bier gegeven
Nee hoor aardappeltaartje
Wat heb jij uitgefroten cq. verteld cq. uit je duim gezogen cq. geroddeld cq. bij elkaar gebreideld?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
Zeg het eens highlander ?
Nee. Ik heb er niet verteld dat ik je als een vriend beschouwquote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgefroten cq. verteld cq. uit je duim gezogen cq. geroddeld cq. bij elkaar gebreideld?
Toch niet iets dat wij elkaar mogen he?
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
aardappeltaartje
Heameau!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:50 schreef Knut het volgende:
Nee. Ik heb er niet verteld dat ik je als een vriend beschouw.
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
Het was vreselijk, hij voerde me gewoon dronken in front of teveel fokkers die ik nog nooit gemeet had!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:54 schreef HighLander het volgende:
[..]
![]()
![]()
t t t t
Kan jij je American Pie nog herinneren?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:52 schreef Roönaän het volgende:
aardappeltaartje?? Welk aspect van een gemiddelde aardappeltaart moeten we op wie projecteren![]()
Dat was een appeltaart Highlander.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef HighLander het volgende:
[..]
Kan jij je American Pie nog herinneren?
Da's juist waar ik me zorgen over maak.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:54 schreef Knut het volgende:
En highlander.
Only told true things.
Ow ja aardappeltaartje...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:54 schreef Knut het volgende:
Sil ?
Leg jij het aardappeltaart even uit.
En highlander.
Only told true things.
Hij doet zn best.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat was een appeltaart Highlander.
Geen aardappeltaart.
en dat ik uit "schok" helemaal vergeten ben te bellenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef on_air het volgende:
Dat ik de hele middag en avond bij mn telefoon heb gezeten?
niet zeuren.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef Knut het volgende:
Dat was een appeltaart Highlander.
Geen aardappeltaart.
Solly.....quote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef on_air het volgende:
Had ik al gezegd dat je me hebt laten schrikken?
Dat ik de hele middag en avond bij mn telefoon heb gezeten?
Je nooit meer zoiets moet doen?
Ik blij ben dat het allemaal relatief goed is gekomen?
Dat je maar veel en goed moet uitrusten?
Knut alle dingen moet laten doen terwijl je ze best zelf kunt, maar dat je gewoon je sympathy card moet spelen?.
Dus.
Dat dat het meest walgelijke kutexcuus is van vandaag?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:57 schreef Knut het volgende:
[..]
en dat ik uit "schok" helemaal vergeten ben te bellen
Ik vanmorgen veel betere (en waarheid getrouwe) exuses hadquote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat dat het meest walgelijke kutexcuus is van vandaag?
Volgens mij blijven appels langer heet daan aardappels.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:57 schreef HighLander het volgende:
[..]
niet zeuren.
Maar fijn om te weten dat jij blijkbaar kan vertellen dat het nog uitmaakt wat voor taart je ervoor gebruikt ook.
How disturbing -shiver-
Sil is allergisch voor appels...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:57 schreef HighLander het volgende:
[..]
niet zeuren.
Maar fijn om te weten dat jij blijkbaar kan vertellen dat het nog uitmaakt wat voor taart je ervoor gebruikt ook.
How disturbing -shiver-
hmm, fijne taal dat engels.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:56 schreef on_air het volgende:
Hij doet zn best.
Don't be to hard on him.
Die waren zelf ook dronken, dus dat scheelt. En bovendien let niemand meer op dronken of niet als je een mooi meisje bentquote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het was vreselijk, hij voerde me gewoon dronken in front of teveel fokkers die ik nog nooit gemeet had!
Ik schaam me diep.... heeel diep.....
Heb jij wel eens een aardappelschotel gegeten direct uit de oven?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef Silmarwen het volgende:
Volgens mij blijven appels langer heet daan aardappels.
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:59 schreef HighLander het volgende:
[..]
hmm, fijne taal dat engels.
-opmerking inslikt-
Ook nog een goed punt!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Sil is allergisch voor appels...
Wat heeft zij ermee te maken, ik had het over jou.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:59 schreef Knut het volgende:
Sil is allergisch voor appels...
Dat kan ik me in het geval van;quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Knut het volgende:
Sommige dingen moet je niet en publique vertellen.
heel goed voorstellen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
Nee hoor aardappeltaartje
Niet...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die waren zelf ook dronken, dus dat scheelt. En bovendien let niemand meer op dronken of niet als je een mooi meisje bent
Uhm...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef HighLander het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een aardappelschotel gegeten direct uit de oven?
Jawel hoor. Het idee is dan zelfs om de dronkenschap te vergroten.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
En bovendien let niemand meer op dronken of niet als je een mooi meisje bent
Stel je voor.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat heeft zij ermee te maken, ik had het over jou.
Het schijnt dat als mensen lam zijn iedereen 40% mooier is.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het idee is dan zelfs om de dronkenschap te vergroten.
Als jij je deur open zet kom ik hem wel van binnen dichttrappen.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef on_air het volgende:.
Open deuren, doelen zijn niet van je gading?
Hij heeft je dus echt bezopen gevoerd hequote:Op maandag 21 juni 2004 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
Het schijnt dat als mensen lam zijn iedereen 40% mooier is.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij er ook bij was he zaterdagquote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef Ripley het volgende:
Die waren zelf ook dronken, dus dat scheelt. En bovendien let niemand meer op dronken of niet als je een mooi meisje bent
quatro!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Knut het volgende:
Stel je voor.
Ik "eet" een appel. Als zij daarna met mij zoent krijgt ze er last van...
moet ik het nog duidelijke uitleggen ?
Ik nietquote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
quatro!
wie had het over eten???
Zover mogelijk wel jaquote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef Roönaän het volgende:
Zeg Knut... dwing je die dame van u wel enigszins richting de vereiste ruststandaarden?
quote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij er ook bij was he zaterdag![]()
waarom dan die aardappeltaart tochquote:Op maandag 21 juni 2004 15:06 schreef Knut het volgende:
Ik niet
kutquote:Op maandag 21 juni 2004 15:07 schreef Ripley het volgende:
graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 15:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed. Ik heb nu wel een aantal verontrustende beelden met betrekking tot "appels", "taarten", "eten", "allergiën" en Knut voor mijn geestesoog gekregen.
Dank.
Aaaah, wat zielig. Ga je nu een Audi kopen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het leven is kut het ergste is dat ik niet lang achter de pc mag zitten want dan wordt knut boos
Ga jij betalen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaah, wat zielig. Ga je nu een Audi kopen?![]()
![]()
Hoeveel Audi's wil je hebben?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga jij betalen?
Neh heb OV in september
Yep tot donderdag druk verband en niet mogen staan op mijn linkerbeen. Ader gescheurt in mijn knie waardoor er bloed in en rond mn knie zit e n zwaar gekneusd. :'(quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel Audi's wil je hebben?![]()
Maar ben je zelf nog gewond geraakt?![]()
Klinkt dramatisch, jij bent echt heel zielig.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
Yep tot donderdag druk verband en niet mogen staan op mijn linkerbeen. Ader gescheurt in mijn knie waardoor er bloed in en rond mn knie zit e n zwaar gekneusd.
Ik ben zo zielig.
quote:Maar 1 audie is goed. A3 is wel leuk. zal het je niet te duur maken
Heel zielig ja....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klinkt dramatisch, jij bent echt heel zielig.![]()
![]()
![]()
[..]
audie.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
Heel zielig ja....
En moet verdomme nog 35 euro betalen omdat mn auto daar maar 3 dagen gratis mag staan maar ik mag niet lopen en kan dus pas vrijdag lansgkomen
Nu wel gelukkig.quote:En ik zeg toch audi
Ik was schakelde net naar mn 3quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef Dirkh het volgende:
Had ik al gezegd dat je voor je moet kijken als je auto rijdt? Ook wanneer je net optrekt. Dus niet in je make-up tasje loeren en tegelijkertijd met een telefoon tussen je schouder en oor, je haar kammend een cd in je cd-speler doen.
quotes veranderen is niet liefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nu wel gelukkig.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quotes veranderen is niet lief
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door Silmarwen op 22-06-2004 10:17 ]
Ik spring al in de auto, ik zorg wel voor je.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was schakelde net naar mn 3
En ik lette wel op
Ik zag rem lichtjes en zei "Ow shit" Waarop mijn vader zei "Wat?"
En toen BOEM.
Dirkh kom je me troosten lieverd?
shhhttt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
![]()
Veel beterschap hoor, laat je maar lekker verwennen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik spring al in de auto, ik zorg wel voor je.
Ja nu nog het geld ervoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:51 schreef stinkie het volgende:
Je zocht gewoon een excuus om die wagen te lozen en een Trans Am te kopen
Waddan? Geld, waarvoor?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja nu nog het geld ervoor
That reminds me!
Ik krijg nog wat van je
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met deze peugeot had je geen problemen gehad...
1 foto maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En stinkie, pakjes peuken voor die foto's
Pakje wil do.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
1 foto maar
Meer dan een pakje zit er echt niet in voor je![]()
Gingen jullie daarom zo vroeg weg?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee Ik moest vroeg opstaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gingen jullie daarom zo vroeg weg?
Ja wel goed genoeg om vanavond de kroeg in te duiken. Voetbal he? Dat ene europese land tegen het andere.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee Ik moest vroeg opstaan
Hoeist met je armpje?
Fijn dat ik zelf mag beslissen of ik daar naartoe komquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pakje wil do.
Ik in hem de 5 jaar meet wel
Ja jij kunt gewoon lopen... LULquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja wel goed genoeg om vanavond de kroeg in te duiken. Voetbal he? Dat ene europese land tegen het andere.
Maar, maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En Stinkie, je komt gewoon, einde discussie
Which reminds me, ik ook van jouquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:54 schreef Silmarwen het volgende:
Ik krijg nog wat van je
Ow?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Which reminds me, ik ook van jou
Niet? Vergis ik mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ow?
U tell mequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet? Vergis ik mij?
Je (Ik) hebt ( hebt) dat figuur al 2 halve liters gegeven zaterdagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
U tell me
Ow BIER!!!!
Wanneer zie ik je weer
Ik had ook een wond in mijn hand!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef Kreator het volgende:
Kan ik je trouwens ook nog aanklagen voor de wond aan mijn vinger?.
.
Ja hij zegt toch. Ik krijg nog bier van jou!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Je (Ik) hebt ( hebt) dat figuur al 2 halve liters gegeven zaterdag.
Een gat in je hand vanwege koopzucht is wat anders dan een wond.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had ook een wond in mijn hand!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een gat in je hand vanwege koopzucht is wat anders dan een wond..
Beterschap trouwens ook enzo..
Ik had niet verwacht dat je zo'n oppervlakkig typje was....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]!
Je hebt me zo kort gezien en nu ken je me al
Nu heb ik de auto beterschap gewenst maar Sil zelf nietquote:Op maandag 21 juni 2004 11:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beterschap enzo.voor de auto
tsssquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu heb ik de auto beterschap gewenst maar Sil zelf niet
Bij deze dus
Het is overigens jammer dat het bij blikschade is gebleven, anders had ik wat kunnen sturen naar ogrish .comquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tsss
Stommerd...
Achterlijke mongool.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is overigens jammer dat het bij blikschade is gebleven, anders had ik wat kunnen sturen naar ogrish .com
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
Gekke DrW toch ookVolgens mij is 't een moslim
Je leert het vanzelf welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:32 schreef toonie het volgende:
en dan kan ik nog niet eens langskomen om je te troosten omdat je bij knut zit.Maar goed
en slapen dan maar
![]()
p.s. ontdek net dat ik nog niet zo goed ben in dit alles![]()
Toonie je eerste post in mijn topicquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:32 schreef toonie het volgende:
en dan kan ik nog niet eens langskomen om je te troosten omdat je bij knut zit.Maar goed
en slapen dan maar
![]()
p.s. ontdek net dat ik nog niet zo goed ben in dit alles![]()
Jij ging van de PC weg!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toonie je eerste post in mijn topic
Het gaat je wel lukken, als iemand niet lievvv doet stuur ik Knut er wel op af![]()
Werd geadd in groepsgesprek maar hup alweer terugquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef Knut het volgende:
[..]
Jij ging van de PC weg!.
Leer post-icoontjes lezen mafkees.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Achterlijke mongool.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Werd geadd in groepsgesprek maar hup alweer terug![]()
Als de dokter zegt dat ze rust moet houden met haar been omhoog.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hmmmm, Sil, word je gedwongen door Knut?![]()
Oh, een knipoogje maakt het leuker zo'n doodsverwensing?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Leer post-icoontjes lezen mafkees.
Das waar. Sil, ga van je pc weg!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Als de dokter zegt dat ze rust moet houden met haar been omhoog.
Dan moet ze niet uren achter de computer zitten
Verminking is voor ogrish voldoende.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, een knipoogje maakt het leuker zo'n doodsverwensing?![]()
![]()
![]()
El Sicko.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Verminking is voor ogrish voldoende.
Is dat niet een leuk klusje voor Knut?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heel zielig ja....
En moet verdomme nog 35 euro betalen omdat mn auto daar maar 3 dagen gratis mag staan maar ik mag niet lopen en kan dus pas vrijdag lansgkomen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:34 schreef Knut het volgende:
[..]
Je leert het vanzelf wel
En je kan gewoon in de auto stappen hoor
Auwquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:58 schreef toonie het volgende:
[..]
niet echt heb gekneusde pols(rechts) dan doet schakelen best zeer.
How am I doing so far?
![]()
Geluktquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:58 schreef toonie het volgende:
[..]
niet echt heb gekneusde pols(rechts) dan doet schakelen best zeer.
How am I doing so far?
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toonie je eerste post in mijn topic
Het gaat je wel lukken, als iemand niet lievvv doet stuur ik Knut er wel op af![]()
nou ik heb njente cente duzzz dan kom ik niet zo ver.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Auw
Koop een automaat
Goed hoor
achgussie toch doosjequote:Op woensdag 23 juni 2004 13:01 schreef toonie het volgende:
[..]
hmmm ben benieuwd?? zit je nu ook alweer te lang achter je comp. ik ook haha.
moek vanaaf nog naar EHBO ook.
![]()
![]()
ja ben zo zielugquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
achgussie toch doosje
Ik zit ook al te lang achter de pc.
Hehe lijkt nu net alsof je in mijn auto zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |