Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:43 schreef QuietGuy het volgende:
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20040621![]()
en blijven lachen met je eigen lollenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb die cartoon nie gemaakt hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 10:52 schreef Jump het volgende:
[..]
en blijven lachen met je eigen lollen
wel vermeld hierquote:Op maandag 21 juni 2004 10:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb die cartoon nie gemaakt hoor
Die komt wel weer terug hoor, huiliequote:Op maandag 21 juni 2004 10:55 schreef Troel het volgende:
DIGBOT WEG!
Ik heb hem al het hele weekend moeten missen!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug hoor, huilie
Nou enquote:Op maandag 21 juni 2004 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hem al het hele weekend moeten missen!
Een simpele overlay?quote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
hiermee kan je goed lachen. hun "ding" voor dat zelf op tv te plaatsen werkte niet
LOLquote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
hiermee kan je goed lachen. hun "ding" voor dat zelf op tv te plaatsen werkte niet
Jij lacht wel heel erg nerderig.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:01 schreef Troel het volgende:
[..]
LOL
Hehehe, dank je.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij lacht wel heel erg nerderig.
ja dat zocht ikquote:Op maandag 21 juni 2004 11:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een simpele overlay?!
Tja, nu ligt de keuze bij jou of je het wil horen of nietquote:Op maandag 21 juni 2004 11:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Laat dan maar Troel!
Ik zou het wegėdittenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef Troel het volgende:
Ow!! Dat klinkt echt erg!
[knip]
Disclaimer: Ik neem volledig afstand van hetgeen ik opgenomen heb en zelf op internet gezet heb. Ik weet dat ik mezelf volledig voor lul zet, maar dat mag ook wel eens. Dit fragment blijft mooi in dit topic staan he lieve mensen?
hehhehquote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zou het wegėditten
Tuurlijk, Gmail ligt vanzelf stil.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:10 schreef Jump het volgende:
volgens mij gaat dit topic nu sneller dan de Gmail reeks. terug inhalen ?
Zal ik er een topic over openen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, hier zullen ze later als ik werk zoek toch niet zo'n probleem van maken? Is toch goed dat je als juf Woody Woodpecker nadoet?
Van mij mag je, maar dan moet je wel ff in mijn disclaimer zetten dat het ook in dat topic mag. En dat wil ik ook meer dingen erin zienquote:Op maandag 21 juni 2004 11:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen?
Als ik nu woody probeer na te doen dan begin ik meteen te lachenquote:
Ik ben nitespeed, en ik doe Woody Woodpecker na... eheheheheheehquote:Op maandag 21 juni 2004 11:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wel.
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ben nitespeed, en ik doe Woody Woodpecker na... eheheheheheeh
is erom vragenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wel.
Kom op!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wel.
Hį, Han Pekelquote:Op maandag 21 juni 2004 11:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ben nitespeed, en ik doe Woody Woodpecker na... eheheheheheeh
ik doe het altijd op de volgende manier:quote:Op maandag 21 juni 2004 13:36 schreef SHERMAN het volgende:
Even een kort vraagje,
Ik heb nou wat foto's bij lycos staan. Die verander ik nog wel is, haal ze weg en er komen weer nieuwe bij. Nu heb ik geen zin om elke keer een nieuw foto album te maken. Is er een manier om van die map, elke keer als die word opgevraagd, een fotoalbum te maken? Iets met PHP ofzo?
Ik heb geen idee hoe zo iets zou hetenheb ook al een beetje op hotscripts.com gekeken maar staan heel veel normale foto albums.
ik hoop dat je eruitkomt, de bestandsnamen worden dus in een array gezet op dit moment, maar je kan er natuurlijk ook gewoon gelijk een plaatje van laten makenquote:// haal de inhoud van de images map op en zet deze in een array
$handle = opendir($mapnaam);
while ($file = readdir($handle)){
if($file != '.' && $file != '..') {
$path_parts = pathinfo("$file"); // haal bestandinfo op
if (($path_parts["extension"] == "jpg") or ($path_parts["extension"] == "JPG")){ // kijken of het een jpg is
$result_images[]= $file; }}} // in een array zetten.
closedir($handle); // ff netjes afsluiten
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:54 schreef thatsme het volgende:
[..]
ik doe het altijd op de volgende manier:
[..]
ik hoop dat je eruitkomt, de bestandsnamen worden dus in een array gezet op dit moment, maar je kan er natuurlijk ook gewoon gelijk een plaatje van laten maken
dit is php dus ff starten met <?php en sluiten met ?>
Ik heb nu dus ditquote:Op maandag 21 juni 2004 13:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zag het
Ga het meteen uitproberen, bedankt
Opgeslagen als foto.phpquote:<?php
// haal de inhoud van de images map op en zet deze in een array
$handle = opendir($/pics/defensie/);
while ($file = readdir($handle)){
if($file != '.' && $file != '..') {
$path_parts = pathinfo("$file"); // haal bestandinfo op
if (($path_parts["extension"] == "jpg") or ($path_parts["extension"] == "JPG")){ // kijken of het een jpg is
$result_images[]= $file; }}} // in een array zetten.
closedir($handle); // ff netjes afsluiten
?>
Wat doe ik dan fout?quote:Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in /data/members/free/tripod/nl/n/e/o/neobie/htdocs/naamloos.php on line 3
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef thatsme het volgende:
ff het $ teken voor de map weghalen anders denkt ie dat het een variable is
quote:Parse error: parse error, expecting `')'' in /data/members/free/tripod/nl/n/e/o/neobie/htdocs/foto.php on line 3
je moet de hele map naam nog ff tussen " zetten, dus "mapnaam"quote:Op maandag 21 juni 2004 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Hehehequote:Op maandag 21 juni 2004 17:39 schreef QuietGuy het volgende:
Ik had net Woody Woodpecker aan de telefoon!!
Lief diertje toch wel
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehehe
Was wel lief dat je even belde, maar er was niets aan de handZat al helemaal niet meer in dat topic
![]()
Ik ben eraan gewendquote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]ok dan, gelukkig kan je trouwens m'n flauwe humor waarderen
Succes vandaag Troel!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Troel het volgende:
Zo, het is nu kwart over 11.
Eens even het schema voor vandaag.
Eerst lekker douchen, dan boodschappen doen, naar Hengelo om te werken.
Ik moet alleen nog even kijken of ik in Hengelo blijf of weer naar Haaksbergen ga om hier een bloemetje neer te zetten voor mijn ouders ofzo, die ik hier morgen verwacht.
ik werk gewoon thuis hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Succes vandaag Troel!Ik hoor vanavond wel hoe je werk dag is geweest.
EN als je je verveelt op je werk kun je mij altijd mailen
En wat vonden ze van je woody woodpecker-immitatie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef Troel het volgende:
Woei, mijn eerste werkdag zit erop hoor!
Die heb ik maar niet laten horenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:15 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En wat vonden ze van je woody woodpecker-immitatie?
En ik klik er ook nog opquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef Troel het volgende:
Ow!! Dat klinkt echt erg!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik klik er ook nog op![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat was toch de bedoeling![]()
Als jij er zo over denkt is dat de bedoeling jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat was toch de bedoeling![]()
haalt zen aai.gif terug boven:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt is dat de bedoeling ja
tnxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:37 schreef Jump het volgende:
[..]
haalt zen aai.gif terug boven: [afbeelding]
Je staat nu toch al bovenaan, en de andere DIG mods kunnen ook wel een steuntje in de rug gebruikenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:35 schreef QuietGuy het volgende:
Als jij er zo over denkt is dat de bedoeling ja
smullenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:13 schreef Jump het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
der kwam ier opeens zo'n megagrote spin over men handen kruipen *koude rilling*
nu is ze zo plat als een rechtstaande cursor
IEEEGHHHquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:13 schreef Jump het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
der kwam ier opeens zo'n megagrote spin over men handen kruipen *koude rilling*
nu is ze zo plat als een rechtstaande cursor
Is de pinautomaat in de softwarewinkel vastgelopen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:32 schreef Troel het volgende:
AAARGH Ik ben pissig.
De reden waarom mag ik hier natuurlijk niet zeggen, maar denk aan een download die op 98,9% ineens kapt.
ja, en nou gaat de meeting in Burgers ook al niet door vanwege het slechte weer en ik stond al 4 dagen bij die pinautomaat. Was ik eindelijk bijna klaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Is de pinautomaat in de softwarewinkel vastgelopen?![]()
![]()
![]()
Ga alsjeblieft niet zingenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:36 schreef Troel het volgende:
Ik baal er gewoon echt van. Wat moet ik nou met mijn tijd gaan doen?
Dat lijkt werkelijk helemaal nergens op. De helft van de mods mist, mods uit dezelfde fora staan tegen elkaar terwijl dat niet zo zou zijn. Lekker zooitje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:31 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]Het grote Fok! ForumCrew Tournament! GEEN slowchat vergeet niet op lucille te stemmen
vtel!quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is overigens algemeen bekend wie mijn lievelingsmodjes zijn.
ik denk Slarquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:37 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
vtel!
Geen idee, heb jóu nog nooit gezien, mail anders eens een fotoquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:31 schreef Jump het volgende:
ben ik het ook op mijn avatar ?
welja, zie linksquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geen idee, heb jóu nog nooit gezien, mail anders eens een foto
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=86282quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:38 schreef Jump het volgende:
[..]
welja, zie links
Ik mag niet stemmen, crew uitgeslotenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:42 schreef Lucille het volgende:
Ik zoek nog mensen die op me willen stemmen in het Crew Tournamant aangezien de concurentie in de 1e ronde al behoorlijk zwaar is.
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:42 schreef Lucille het volgende:
Ik zoek nog mensen die op me willen stemmen in het Crew Tournamant aangezien de concurentie in de 1e ronde al behoorlijk zwaar is.
waar kan ik die vinden lucille ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:42 schreef Lucille het volgende:
zie de link die ik eerder postequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:09 schreef Jump het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden lucille ?
Ehh nee, dat was de poll. Dit gaat over het crew tournamentquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
zie de link die ik eerder poste
Jumpquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:06 schreef Jump het volgende:goeimorgen
shermanquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jump
Hoe is het?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:10 schreef Jump het volgende:
[..]
sherman
goe, beetje rustig houden vandaag. toch alleen thuis, dus alles opt gemakquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe is het?
bij deze maak ik hier eentopic van
![]()
Wel oke, beetje k*t weer maar oke. Beetje opruimen vandaag maarquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:17 schreef Jump het volgende:
[..]
goe, beetje rustig houden vandaag. toch alleen thuis, dus alles opt gemak
en mee u ?
Je hebt niets aangevraagd en als je had gelezen had je al gezien dat QC en Slarioux ook gewoon doorgaan net als Mike en Seborik en Shmoopy.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:02 schreef Troel het volgende:
Mogguh
Nou, ik heb gestemd in dat tournament, maar ik heb ook meteen aangevraagd dat QG en slar die niet in het tournament voorkomen meteen doormogen net zoals shmoopy.
Als dat niet zo zal zijn dan moeten we dus echt kloons aan gaan maken om Lucille door le laten.
hoh, i kben ier ook beginnen kuisen, maar ben niet ver geraaktquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wel oke, beetje k*t weer maar oke. Beetje opruimen vandaag maar
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:31 schreef devzero het volgende:Het grote Fok! ForumCrew Tournament! GEEN slowchat vergeet niet op lucille te stemmen
Ik moet toch eens opzoek gaan naar een bril, die links zijn toch het zelfdequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:20 schreef Lucille het volgende:
Ehh nee, dat was de poll. Dit gaat over het crew tournament
Het grote Fok! ForumCrew Tournament! GEEN slowchat
Dat staat nergens in jouw post, alleen in die van mij en ik heb het wel degelijk al aangegeven voor je er zelf achter was.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt niets aangevraagd en als je had gelezen had je al gezien dat QC en Slarioux ook gewoon doorgaan net als Mike en Seborik en Shmoopy.
Op kloons word gelet.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat nergens in jouw post, alleen in die van mij en ik heb het wel degelijk al aangegeven voor je er zelf achter was.
En op lang niet alle kloons kan je letten
Het zou wel heel flauw zijn om een tournament bewust met kloons te gaan verzieken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat nergens in jouw post, alleen in die van mij en ik heb het wel degelijk al aangegeven voor je er zelf achter was.
En op lang niet alle kloons kan je letten
Slarioux en Quietguy heb ik per ongeluk in mijn lijst verwijdert met het schuiven van namen evenals shmoopy. Tom_Tom stond niet in de index en Mike en Seborik tegen over elkaar zetten, tja daar heb ik niet bij stilgestaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:33 schreef Troel het volgende:
Je mist er wel veel hoor.
Quietguy en Slarioux gaan zeker ook gewoon door?
Als je iets doet moet je het goed doen!
schone luchtquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:04 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie mening aub
[[url=http://members.lycos.nl/neobie/pics/overig/S4100003 (WinCE).JPG ]afbeelding][/url]
Maar jij vind de foto dus wel oke?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
schone lucht
hoi sherman
ja, ie is best wel okquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maar jij vind de foto dus wel oke?
Das mooi danquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, ie is best wel ok
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das mooi dan
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:18 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, vanavond nog feestje. morgen achter men uitslag. hopelijk niet te vele herexamens.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Feestje bouwen
Kan het vrouwtje het niet alleen af? Ik bedoelde het verder helemaal niet vervelend en het lijkt me nogal duidelijk dat ik niet met kloons bezig ga. Ik dacht dat je me toch langer dan vandaag kende.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Het zou wel heel flauw zijn om een tournament bewust met kloons te gaan verzieken.
mocht ik enigzins het vermoeden hebben dat er met kloons gestemd word op iemand zal ik mijn klonen ook even van stapel halen om te zorgen dat die "verneuking van het tournament" niet door kan gaan.
Ow.
En iets dat jou ontgaan is waarschijnlijk is dat er meerdere topics lopen. En dat er in het slowchattopic reeds een melding van gedaan was.
Tja, Yvonne zou zeggen, ken je user. Dat is nou eenmaal mijn manier van reageren, maar zoals ik net al zei, zo heel erg vervelend was het helemaal niet bedoeld, het viel me dus alleen erg op. Sorry als ik je voor je hoofd gestoten heb, dat was niet de bedoeling, ik vond het alleen een beetje vreemd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:05 schreef Silmarwen het volgende:
Bovendien kun je dingen ook op een normale manier meededelen.
[..]
Slarioux en Quietguy heb ik per ongeluk in mijn lijst verwijdert met het schuiven van namen evenals shmoopy. Tom_Tom stond niet in de index en Mike en Seborik tegen over elkaar zetten, tja daar heb ik niet bij stilgestaan.
Het topic heeft mij ruim een uur gekost en het tellen van stemmen ruim anderhalf uur. Maar als je het beter kan...Leef je uit en open een leuk topic!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:26 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, vanavond nog feestje. morgen achter men uitslag. hopelijk niet te vele herexamens.
Alhoewel het men eigen fout is van tijdens het jaar zelf iets te weinig te doen, en allemaal op het einde van het jaar opnieuw te moeten leren.
Maar vanavond nog:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ik geef mijn mening over iets. Daarbij lees ik altijd mee hier dus ik snap niet waar je de "ze kan het niet alleen" vandaan haalt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan het vrouwtje het niet alleen af?
Ik zou niet weten wat er naar mijn hoofd stijgt.quote:Maarja, ik heb de laatste tijd bij jou toch al het gevoel dat er teveel naar je hoofd stijgt en dat vind ik toch best jammer.
En ik had inderdaad niet de andere topics gezien...
Ja lief ja, net als Melanie snap je?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Lief?
* begint zich uit te kleden *quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ja lief ja, net als Melanie snap je?
sjit m'n cam loopt vastquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
* begint zich uit te kleden *
Zie bovenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Bevalt het, QG?
Knut wees mij op dit topic.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, Yvonne zou zeggen, ken je user. Dat is nou eenmaal mijn manier van reageren, maar zoals ik net al zei, zo heel erg vervelend was het helemaal niet bedoeld, het viel me dus alleen erg op. Sorry als ik je voor je hoofd gestoten heb, dat was niet de bedoeling, ik vond het alleen een beetje vreemd.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:35 schreef Jump het volgende:
goeiemorgen
* Jump gaat op zen uitslag
denk paar herexamens, hopelijk niet te veel
heb herexamens.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Slecht nieuws?
Ach in nederland moet bijna iedere student wel eens herexamens doen tijdens zijn studie. Ik heb ook 3 keer een herexamen gehad. Kun je nou niet op vakantie?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
heb herexamens.
Ach Jump toch, kom op. Gewoon een beetje pech gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
[..]
heb herexamens.
Wiskunde, gewoon gans het jaar
mechanica, fysica, elentricieit en electronica zijn semester vakke, maar ook
ik ben gewoon zéér slecht student
inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach Jump toch, kom op. Gewoon een beetje pech gehad.
Een reden om nog beter je best te gaan doen
jawel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach in nederland moet bijna iedere student wel eens herexamens doen tijdens zijn studie. Ik heb ook 3 keer een herexamen gehad. Kun je nou niet op vakantie?
Kop op, lekker op vakantie en met goede moed verderquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:42 schreef Jump het volgende:
Maar: eerst vakantie !!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kop op, lekker op vakantie en met goede moed verder![]()
Alvast een leuke vakantie gewenst![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef QuietGuy het volgende:
Effe patsen hoor:
[afbeelding]
Software heb ik dus al gedownload, hopelijk bezorgen ze 'm snel
Hij zal trouwens maandag of dinsdag binnenkomenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef QuietGuy het volgende:
Effe patsen hoor:
[afbeelding]
Software heb ik dus al gedownload, hopelijk bezorgen ze 'm snel
hoeveel kost een postpakket van nederland naar belgie ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hij zal trouwens maandag of dinsdag binnenkomen
Van mij mag 't morgen al(via http://www.divxplayer.nl/ besteld)
ain't she a beauty?
Geen idee, maar hun bezorgkosten naar belgiė zijn 8 euro als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef Jump het volgende:
[..]
hoeveel kost een postpakket van nederland naar belgie ?
bedoel voor zo'n doosje ter grootte van die KISS spelerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geen idee, maar hun bezorgkosten naar belgiė zijn 8 euro als je dat bedoelt
Volgens mij gewoon 8 euro dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef Jump het volgende:
[..]
bedoel voor zo'n doosje ter grootte van die KISS speler
natuurlijk niet leeg
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Ik kan anders natuurlijk ook UPS bellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Helemaal niks bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurt!
Broodjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
En hij is nog niet bezorgd...
ze leveren niet tot in vlaanderenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Indonesischquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurt!
Nee. Ik heb een kwatro vomaggi besteld.quote:
ik ben morgen wel thuis, maar niet aanwezig in buurt van pc. gans de dag helpen in keuken, neit koken, verbouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:06 schreef devzero het volgende:
jump, ik ben vanaf morgen op nerd boyscout camp maar als ik nog gmail invites heb zal ik ze naar je doorsturen.
Your search - kwatro vomaggi - did not match any documentsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee. Ik heb een kwatro vomaggi besteld.
welk icoon ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Nieuw icoon!
Ik mag niet op je stemmenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:
Ik kan nog wel wat votes gebruiken in het crew tournament, de tweede ronde is best zwaar met Vork als tegenstander
Waar kan ik stemmen?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik mag niet op je stemmen
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...quote:Op zondag 27 juni 2004 17:20 schreef Marty26 het volgende:
En QG hoe loopt de nieuwe vloer? is het nog een beetje gelukt allemaal?
hahah ja je dvd speler ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...
't schiet op maar nog een hoop te doen.
Ik voel me trouwens net een kind op 3 december; op 5 december komt m'n nieuwe DVD-speler![]()
ook aan het vloeren ?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...
't schiet op maar nog een hoop te doen.
Ik voel me trouwens net een kind op 3 december; op 5 december komt m'n nieuwe DVD-speler![]()
Wie/wat/waarquote:Op zondag 27 juni 2004 19:15 schreef Renesite het volgende:
Misschien je FTP vol met DVDtjes?
mja er komt komende week laminaat te liggen bij ons, maar de woonkamer+keuken+gang moesten helemaal leeg + de huidige vloerbedekking moest er uit. Best een klus.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Jump het volgende:
[..]
ook aan het vloeren ?
QuietGuy/mod/nederland ?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wie/wat/waar
hier gaan we de keuken veranderen. gisteren oude vloer eruit, nieuwe elektriciteit, waterleiding aangepast. vandaag helft gevloerd en volgende week keuken tijdelijk verlaatsen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
mja er komt komende week laminaat te liggen bij ons, maar de woonkamer+keuken+gang moesten helemaal leeg + de huidige vloerbedekking moest er uit. Best een klus.
Mja ik heb geen ftp vol met dvd'tjes... wel een boekenkast... al zitten ze nu in een paar dozen...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef Jump het volgende:
[..]
QuietGuy/mod/nederland ?
Idd, ik ken het. De keuken wordt hier ook helemaal vervangen. Dit gaat donderdag gebeuren, als de vloer er eenmaal ligt.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef Jump het volgende:
[..]
hier gaan we de keuken veranderen. gisteren oude vloer eruit, nieuwe elektriciteit, waterleiding aangepast. vandaag helft gevloerd en volgende week keuken tijdelijk verlaatsen.
ook best veel werk
over de rest heb ik geen idee, maar ik welquote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef QuietGuy het volgende:
Heeft iedereen ***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting*** al gezien trouwens?
Ik weet nog niet zeker of ik wel ga. Ik wil wel, maar ik moet dezelfde dag naar Burgers Zoo voor een familiedagquote:Op zondag 27 juni 2004 22:24 schreef QuietGuy het volgende:
Heeft iedereen ***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting*** al gezien trouwens?
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:32 schreef Marty26 het volgende:
http://www.bordergatewayp(...)web_animations/1.swf Zo wat een lief beertje is dit
Ja hequote:Op maandag 28 juni 2004 10:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Neu, loopt goed zo toch?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hehey kun je Mooiste vragen dig Centraal maken
![]()
Meesterlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 10:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Neu, loopt goed zo toch?
bdw, zie m'n weblog
goeimorgequote:Op maandag 28 juni 2004 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen
Het grote 'Er is iets down' topic deel 15quote:Op maandag 28 juni 2004 14:43 schreef yootje het volgende:
MSN down hier...
Ik ga in september op kampquote:Op maandag 28 juni 2004 17:25 schreef yootje het volgende:
Gister en eergister trouwens op kamp geweest. Niet geslapen, ben nogal brak
Ik heb nog geen extra rechtenquote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Condoleer hier de modjes van DIG met hun nieuwe aanwinst
Wat is daar de bedoeling van?
Komt er hier een nieuwe mod
Ik ook van jouquote:Op maandag 28 juni 2004 19:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen extra rechten
Jij dan Sher? Heb jij die extra rechten?
Of Marty?
Of Godlike? Jump? Iemand anders die ik lief vind?
Die post alleen in onzin dus dan zal het wel meevallenquote:Op maandag 28 juni 2004 19:32 schreef Troel het volgende:
Ow het gaat over http://forum.fok.nl/user/history/79162
Hij heeft het moderatietopic gevondenquote:Op maandag 28 juni 2004 19:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die post alleen in onzin dus dan zal het wel meevallen
hoop ik
...en brengt t tot leven.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:35 schreef Troel het volgende:
Hij heeft het moderatietopic gevonden
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij heeft het moderatietopic gevonden
Shit Qg heeft pr0n kijken met verschillende camera standen en dolbyquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:48 schreef QuietGuy het volgende:
M'n pakketje is binnen!!! Ga ik vanmiddag es snel naar huis fietsen !!!
Mja, ik ga om 17.30 naar huisquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Shit Qg heeft pr0n kijken met verschillende camera standen en dolby![]()
Nee maar ff normaal dan nu: mooi spul gek.
Fototjes graag
Tsss, hoe durven ze!quote:Lucille:Dit klinkt als een huiswerk opdracht
Lucille:En nu weet ik het zeker slotje
Weg met Lucille....
linkjes!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:40 schreef Jump het volgende:
bah bah bah.
ondertussen al 3 sites tegengekomen die layout van men site compleet overnemen. ok, die laoyut is gebaseerd op de fok!forum layout, maar dan nog.
zelf de typo's in html commentaar zijn letterlijk overgenome.![]()
origineel: http://fok.internix.bequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
linkjes!
Ik zou sop gewoon vragen..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:46 schreef Jump het volgende:
[..]
origineel: http://fok.internix.be
exacte kopie: http://www28.brinkster.co(...)default.asp?id=16374 (sop)
nagemaakt: http://www.kolnedra.nl/foktools2/ (kolnedra)
die van kolnedra kan me totaal niet schelen, die heeft moeite gedaan om layout vanop 0 opnieuw op te bouwen.
Zie broncode van de origineel en die van sop.
bonja, veel kunde der nie tegen doen
Idd, absoluut. En wees eerlijk, het zijn allemaal ripsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Sop is een aardige user.
heb je opgekuist ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:27 schreef Troel het volgende:
Woei, het is echt een stuk netter hier!
Niet te geloven!
Ja, ik vond dat het tijd was... Bovendien kreeg ik op mijn kop van Bert dat hij niet hier langs mocht komenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:32 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je opgekuist ?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat het tijd was... Bovendien kreeg ik op mijn kop van Bert dat hij niet hier langs mocht komen
zo'n rommelige kamer ?quote:[ 21:28:37 ] «@Troel» er staan nog 6 vuilniszakken buiten en er zijn er 6 in de container
De mijne een dagquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
Mijne ook
maar dat doet ie al een jaar
Die vlinders trappen de hele tijd tegen je rug aan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:22 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
Ik ben vandaag de heel dag naar klantendus zal wat minder op fok! hangen
![]()
Verrot veel last van me rug, geen idee waarvan Maar tot vanvond dan maar weer
Hehehe en ik heb er alweer nieuwe bij...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
zo'n rommelige kamer ?
de zen ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had hem al gezien ja
Ik heb Creative MP3 player gekocht met 30GB er in
Pics? Specs?quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had hem al gezien ja
Ik heb Creative MP3 player gekocht met 30GB er in
WHAHAHAHAHA genaaid!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef yootje het volgende:
OK mensen, ik zit nogal met een probleempIemand uit mn klas heeft een nieuw kapsel, en ze had een foto van dat in haar avatar gezet (msn). Ik dacht echter dat het wat anders was, en zei dit:
[14:57:06] J'ai Coupé M: kijk
[14:57:09] J'ai Coupé M: '--->
[14:57:11] J'ai Coupé M: niet gillen
[14:57:55] „ootje | Wie: *gilt niet
[14:57:56] „ootje | Wie:
[14:58:01] J'ai Coupé M: vind je het vet?
[14:58:11] „ootje | Wie: na, het valt mee
[14:58:19] „ootje | Wie: je wil mij 's ochtends pas niet zien
![]()
Troel? Ben jij dat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA genaaid!!!![]()
Nee, ik was dat niet op je MSN...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:38 schreef yootje het volgende:
[..]
Troel? Ben jij dat?
Je praatte zo anders...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik was dat niet op je MSN...
Ik heb een Troel als icoontje
Dat kwam omdat ik bijna in mijn broek piste van het lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:46 schreef yootje het volgende:
[..]
Je praatte zo anders...
http://www.nomadworld.com/products/Jukebox_ZenXtra/quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Pics? Specs?![]()
whehehe, en dan te bedenken dat ik als eerste met DNS kwamquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:56 schreef SHERMAN het volgende:
Sorry Godlike02 dat ik je teleur heb gesteld
Ik heb jou bedankt in het topic weet je nogquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:01 schreef Troel het volgende:
[..]
whehehe, en dan te bedenken dat ik als eerste met DNS kwam
Ik doelde meer eigenlijk op het vrouwen en computersquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb jou bedankt in het topic weet je nog
Maar bij deze dan nog een keertje: Troel bedanktJe bent geweldig
![]()
Ik wilde er net maar is gaan reageren, zit ie op slotquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik doelde meer eigenlijk op het vrouwen en computers
Niet dat jeme niet bedankt had, maar graag gedaan hoor
Niet grappigquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik bijna in mijn broek piste van het lachen.
Vrouwen en computers gaan goed samenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef Troel het volgende:
Reageer dan hier maar hoor
Yep, zonder data loss hoop ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef Slarioux het volgende:
Is die klotenetwerkkaart al doorgestuurd QG?
Dan heeft ie hem over drie weken denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Yep, zonder data loss hoop ik
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:31 schreef QuietGuy het volgende:
maareuh slarSHERMAN, hoe vind je me review?
Misschien kan je hem op de fp plaatsen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:31 schreef QuietGuy het volgende:
maareuh slar, hoe vind je me review?
Ook ff gelezen, maar volgens mij klopt je conclusie niet:quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:31 schreef QuietGuy het volgende:
maareuh slar, hoe vind je me review?
Daarmee zeg je dat de specs waardeloos zijn, maar ik geloof niet dat je dat bedoelde.quote:De KiSS DP-500... een prachtapparaat op het eerste gezicht. De specificaties ogen geweldig, en niets is minder waar.
Je moet het anders lezen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:19 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat de specs waardeloos zijn, maar ik geloof niet dat je dat bedoelde.![]()
niets minder is een dubbele ontkenning.quote:De KiSS DP-500... een prachtapparaat op het eerste gezicht. De specificaties ogen geweldig, en niets is minder waar.
Ben geen FOK! reviewer officieelquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:19 schreef yootje het volgende:
[..]
Misschien kan je hem op de fp plaatsen?
Nee, "niets is minder waar" betekent dat hetgeen wat er voor is gezegd onwaar is. Je zeg dus, in jouw geval, dat er niets is wat minder waar is dan de geweldig ogende specificaties. Dus alles is meer waar dan dat. Dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:40 schreef QuietGuy het volgende:
niets minder is een dubbele ontkenning.
Slikquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:48 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Nee, "niets is minder waar" betekent dat hetgeen wat er voor is gezegd onwaar is. Je zeg dus, in jouw geval, dat er niets is wat minder waar is dan de geweldig ogende specificaties. Dus alles is meer waar dan dat. Dat klopt dus niet.![]()
Ik ook niet, en kijk maar in mn sig. Misschien wordt mijn column zelfs geplaatst, en een fp-columnist ben ik al helemala niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ben geen FOK! reviewer officieel
In beide gevallen verliezen ze...quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:43 schreef Jump het volgende:
gaan de nederlanders winnen over verliezen ?
moet winnen of verliezen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
In beide gevallen verliezen ze...
Nee, want als ze doorgaan kost het handenvol met geld.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:58 schreef Jump het volgende:
[..]
moet winnen of verliezen zijn natuurlijk
en als ze verliezen is de helft van nederland weert depressiefquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want als ze doorgaan kost het handenvol met geld.
Nog meer FOK! accounts die richting R&P gaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:29 schreef Jump het volgende:
[..]
en als ze verliezen is de helft van nederland weert depressief
Lucillequote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nog meer FOK! accounts die richting R&P gaan
ofwel: zeik *hier* op nederlands elftalquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nog meer FOK! accounts die richting R&P gaan
ik heb Lucille hier nog meer gezien, oa met de tournament ofzoietsquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lucille
Dit is de eerste keer dat ik jou hier zie
Kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |