Ik een kloon van Lucille? Nee sorry, ik wou dat ik zoveel wist van computers.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
kloon?
Dus je geeft toe dat je er niets van snapt? VROUW!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik een kloon van Lucille? Nee sorry, ik wou dat ik zoveel wist van computers.
Ik zeg niet dat ik er niets van snap. Ik zeg alleen dat Lucille veel meer van computers weet dan ik!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je er niets van snapt? VROUW!
Bij ons is dat dus ook zo. Tenminste, voordat ik een vriend kreeg die er nog meer van af wistquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:19 schreef thatsme het volgende:
nou een ding kan ik wel toevoegen, bij m'n oom en tante zijn er altijd problemen met de pc, en de enigste met wie ik er dan op afstand over kan praten en die weet waar ik het over heb ik wel m'n nichtje en niet m'n neef! Dus in de familie heeft echt een vrouw het meeste verstand van de PC!
ik bedoel dat ik er niet 100% op vertrouw dat Lucille een vrouw isquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik een kloon van Lucille? Nee sorry, ik wou dat ik zoveel wist van computers.
Dit topic is wel erg rolbevestigend.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je er niets van snapt? VROUW!
Het zit gewoon in de genen dat vrouwen niet overweg kunnen met computers. Net zoals met het feit dat ze niet goed auto kunnen rijden. En daar kunnen wij mannen ook niks aan doen, dus wordt niet boos op ons. Leer er gewoon mee leven. Maar daarbij, jullie zijn weer goed in andere dingen, stopzuigen, koken, afwassen. En wij mannen gaan toch ook niet klagen als wij dat verkeerd doen en door jullie vrouwen daarop worden bekritiseerd. Toch?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef Troel het volgende:
En nu wil graag van jullie horen waarom het toch altijd nodig is om meteen over vrouwen te beginnen als er iets mis is met een computer. Dus mannen, kom op, gooi het eruit.
Het is geen kwestie van vertrouwen, het is een kwestie van wetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er niet 100% op vertrouw dat Lucille een vrouw is![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Shaii het volgende:
Hier vrouw met dipoma systeembeheer opzak![]()
Jeetje, dit is echt TE erg!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Het zit gewoon in de genen dat vrouwen niet overweg kunnen met computers. Net zoals met het feit dat ze niet goed auto kunnen rijden. En daar kunnen wij mannen ook niks aan doen, dus wordt niet boos op ons. Leer er gewoon mee leven. Maar daarbij, jullie zijn weer goed in andere dingen, stopzuigen, koken, afwassen. En wij mannen gaan toch ook niet klagen als wij dat verkeerd doen en door jullie vrouwen daarop worden bekritiseerd. Toch?
*KUCH*quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Het zit gewoon in de genen dat vrouwen niet overweg kunnen met computers. Net zoals met het feit dat ze niet goed auto kunnen rijden. En daar kunnen wij mannen ook niks aan doen, dus wordt niet boos op ons. Leer er gewoon mee leven. Maar daarbij, jullie zijn weer goed in andere dingen, stopzuigen, koken, afwassen. En wij mannen gaan toch ook niet klagen als wij dat verkeerd doen en door jullie vrouwen daarop worden bekritiseerd. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |