quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:15 schreef milagro het volgende:
kom op, we verdienen te winnen..
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:18 schreef misterDre het volgende:
WAT EEEN GRAFLUL DIE SCHEIDS![]()
![]()
hehe deze had je al klaar staanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:17 schreef SplashJoin het volgende:
en hier weer verder![]()
Goed 'geraden'...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:19 schreef kingmob het volgende:
Is zeker een spanjaard die scheids?
welnee, dat was geen gele kaart manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:18 schreef pberends het volgende:
Heitinga KNEUS
hehe iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:19 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
hehe deze had je al klaar staan
goed samengevatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:20 schreef pberends het volgende:
NEDVED = hoerenjong
SCHEIDSRECHTER = hondelul
ADVOCAAT = snuivende snol
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:18 schreef pberends het volgende:
Heitinga KNEUS
dit horen we gewoon te winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:22 schreef Lehcimus het volgende:
kom op 10 min nog. ff volhouden nog.
ja, en jammer genoeg hebben we ook advocaatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:22 schreef woeeiiii het volgende:
gelukkig hebben we sar ja
doen we ook.. we houden het spannend...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
dit horen we gewoon te winnen![]()
Nee nee nee, Oranje hoort altijd in te zakken na een voorsprong behaald te hebben. Dat is zo vastgelegd tot in de genen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
In dit geval is het eens een keer in iemand anders zijn genen vastgelegd...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nee nee nee, Oranje hoort altijd in te zakken na een voorsprong behaald te hebben. Dat is zo vastgelegd tot in de genen.
Nee, want de mods schelden vrolijk meequote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:24 schreef Cybarite het volgende:
Wordt deze thread ook gemod op schelden?
Advocaat en Cocu, het was die debiele fout van cocu die de Tsjechen hoop gaf.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:27 schreef JPM01 het volgende:
ze moeten gewoon die scheids afknallen![]()
wat een![]()
bijna wel inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:26 schreef SplashJoin het volgende:
we hadden bijna verloren
Ik zal vast bellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:29 schreef kingmob het volgende:
ADVOCAAT MOET ONTSLAGEN WORDEN EN WEL NU!
Doodsverwensing hé?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef Joran-Joran het volgende:
OP DE BRANDSTAPEL MET ADVOCAAT EN GONZALEZ![]()
Op de BBC zeiden ze het GVD al: "The referree was determined to RUIN the game" And so he did, de vuile kutjanus.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef kingmob het volgende:
Godverdomme dit worden rellen, en scheidsrechter die de wedstrijd wil beslissen
Antwoord op vraag 2: de boel verneuken!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:33 schreef Maikel1 het volgende:
1: MENEER DE SPANJAARD GA AUB NAAR HUIS VUILE KUT KNEUS
2: ADVOCAAT WAAR BEN JEMEE BEZIG
Als je GVD zo wisselt verdien je de kwartfinale niet, kutAdvocaatquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef Barca het volgende:
Als je zo speelt verdien je het niet om de kwartfinale te halen.
ze speelden goed, maarja dankzij advocaatje niet meer.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef Barca het volgende:
Als je zo speelt verdien je het niet om de kwartfinale te halen.
Robben eruit okay, maar dan Bosvelt erin?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:33 schreef Slomy het volgende:
KUT KLOTE GVD wat is dit voor een klote zooi
Waarom nou.....
Alles weer door persoonlijke fouten. de 2-1 door fout van cocu, de 2-2 door bosvelt (die klootzak moet Nedved verdedigen) en de 2-3 door een fout van bronckhorst.
En waarom haalt die klote trainer van ons gvd robben eruit.
En die kut Nedved kan ik ook niet uitstaan, de hele tijd is ie al kaarten aan het aannaaien.
verwensing? Met een meute met fakkels en spieshaken op Schiphol voor de welkomst. Ik zou bijna willen dat dit land zo was dat Advokaat moet emigreren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:33 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Doodsverwensing hé?
Maar ja, is Advocaat menselijk?
Nou, de rijzende ster zal nu we neerstorten. Wat een vuile kutkneus is die scheids.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:33 schreef Toewan het volgende:
[..]
Op de BBC zeiden ze het GVD al: "The referree was determined to RUIN the game" And so he did, de vuile kutjanus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef Woffel het volgende:
Gonzalez sterf even
Gonzalesquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe heet die scheids eigenlijk?
Zijn rijzende ster was na Italie - Denemarken al op een dieptepunt, maar dit is echt KUT, wat een "aanfluiting".quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nou, de rijzende ster zal nu we neerstorten. Wat een vuile kutkneus is die scheids.
ik heb daar echt zin in kan der nix aan doen loop bosje te schelden hier zeg...... ff seri... SLAAT DIT ERGENS OP?! Ik loop al maaanden hiernaar uit te kijken en dan loopt t zo mis.. en WAAROM? LAAT ROBBEN DERIN STOMME MONGOOL!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef Barca het volgende:
Ik ga maar ff een paar bushokjes slopen. GODVERDOMME!!
Gonzalez. Hoop voor hem dat 'ie net zo snel kan rennen als Speedy. Als we 'm te pakken krijgen ... Of moeten we zeggen "You can run but ya can't hide!"??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe heet die scheids eigenlijk?
wil die naam nooit meer horenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gonzales
Weinig kans, Tsjechie zal nu wel een B-elftal inzetten, ze zijn immers al doorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef sampoo het volgende:
Maar goed een lichtpuntje. Als we winnen van Letland en Duitsland wint niet van Tsjechie dan gaan we ook verder.
Euh, ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar Nederland was over de hele eerste helft de betere ploeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef Khadgar het volgende:
Ook al is er verloren, ik vond het wel een lekker drukke wedstrijd. Goed bezig ipv lamlendig aanklooien. Maar het zakte na die 2 doelpunten behoorlijk in bij de nederlanders.
Niets meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan serieus wel janken. Na Duitseland (1e helft) had ik dehoop eigenlijk verloren in Nederland. De tweede helft, lekker aanvallend gaf zoveel meer hoop.
Nu deze avond. Mooi voetbal, mooie acties, weer lekker aanvallen.
Dan heb je zo een enorme tyfushond van een scheidsrechter die elke zucht van Nederland met geel bekeurd. Een hoer die waarschijnlijk door zn vrouw omgekocht is om ons te benadelen...
En advocaat (expres zonder hoofdletter, hond, dat verdien je niet!!) die de aanval compleet uit het team haalt.
Om de 2-1 te behouden? LOSER, je hebt toch genoeg gezien dat dat niet werkt! Helemaal niet met dit elftal. KNEUS!
Jammer.. zoals ik zei, ik kan wel janken. Een illusie die ik aan het begin van deze avond kreeg is in duigen. Nederland er wel uit... maar toch mooi gespeeld. Hul;de voor de jongens, een strop voor de coach en de scheids.
Of vervang hem door Overmars, maar niet door BOSVELT (die overbetaalde seizoenkaarthouder van ManCity)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef Asmo het volgende:
[..]
ik heb daar echt zin in kan der nix aan doen loop bosje te schelden hier zeg...... ff seri... SLAAT DIT ERGENS OP?! Ik loop al maaanden hiernaar uit te kijken en dan loopt t zo mis.. en WAAROM? LAAT ROBBEN DERIN STOMME MONGOOL!
Ik denk niet dat Duitsland kan winnen van een B-elftal Tsjechische spelers. Verder is Tsjechie-Duitsland zoiets als Nederland-Duitsland. Ik denk (hoop) dat Tsjechie gewoon komt om te spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Weinig kans, Tsjechie zal nu wel een B-elftal inzetten, ze zijn immers al door
Kut, dat is het exact. Dit moet consequenties hebben, anders is mijn gevoel voor rechtvaardigheid weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen![]()
Wij winnen van Letland en dan Duitsland - Tsjechie gelijk of Tsjechie moet winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef milagro het volgende:
shit we verdienen echt verder te komen nu.
kutzooi.
nu moet TJ winnen van DU en wij van Letland toch?
okay.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wij winnen van Letland en dan Duitsland - Tsjechie gelijk of Tsjechie moet winnen.
gelijkspel tussen TJ en DU is voldoende als we winnen van Letland.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef milagro het volgende:
shit we verdienen echt verder te komen nu.
kutzooi.
nu moet TJ winnen van DU en wij van Letland toch?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef kingmob het volgende:
Een scheids die in beide wedstrijden enorme fouten maakt. Die man moet failliet dood.![]()
Tsjechie mag gelijk spelen, het mag gewoon niet verliezenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef DaMart het volgende:
Maar ja, de vliegtickets terug naar Nederland kunnen besteld worden, want ik zie Duitsland en tsjechie het nog wel op een akkordje gooien woensdag en 0-0 spelen of zo
[afbeelding]
Hij had waarschijnlijk vantevoren besloten om hem niet de hele wedstrijd te laten spelen. Maar vervang 'm dan door Overmars !! GVDquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef err het volgende:
ik wacht nog steeds op een verklarin. WAARM ROBBEN ERUIT? Hij was de motor van dit nieuwe elftal wat sinds jaren niet zo goed speelde!!
Alsof winnen van Letland zo makkelijk gaat.....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef St.Germain het volgende:
[..]
Tsjechie mag gelijk spelen, het mag gewoon niet verliezen
dat moet lukken toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
gelijkspel tussen TJ en DU is voldoende als we winnen van Letland.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef ShaoliN het volgende:
Dick en Gonzales, gefeliciteerd. Na een zware inspanning van jullie twee hebben we dan ook daadwerkelijk verloren.
zolang we maar niet weer deze scheids krijgen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
dat moet lukken toch?
toch??
Nou ... gezien het risico van een kaart (nadat Robben ontsnapte aan rood) vind ik 't niet gek dat 'ie werd gewisseld maar dan heb je spelers als Sneijder of Makaay en dan ga je Bosvelt er in brengen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef Asmo het volgende:
[..]
ik heb daar echt zin in kan der nix aan doen loop bosje te schelden hier zeg...... ff seri... SLAAT DIT ERGENS OP?! Ik loop al maaanden hiernaar uit te kijken en dan loopt t zo mis.. en WAAROM? LAAT ROBBEN DERIN STOMME MONGOOL!
sorry kan me echt ff nie inhouden moe mn frustraties kwijt!!
Als je ziet hoe Duitsland vandaag stond de ploeteren tegen Letland. Letland is gewoon geen "3 punten zeker" land.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
dat moet lukken toch?
toch??
Reken er maar niet op. We hebben het gewoon verkloot. Iedereen weet toch dat we in de laatste minuut een pegel van Nedvet kunnen verwachten. De Tsjechen kunnen een achterstand ombuigen in een voorsprong als er nog tijd is. Maar de Nederlanders dachten dat ze al binnen warenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Duitsland kan winnen van een B-elftal Tsjechische spelers. Verder is Tsjechie-Duitsland zoiets als Nederland-Duitsland. Ik denk (hoop) dat Tsjechie gewoon komt om te spelen.
en Advocaat niet zo raar doet ..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
zolang we maar niet weer deze scheids krijgen...
Klopt, we hebben helemaal niet constant aangevallen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
Maar de Nederlanders dachten dat ze al binnen waren
Ze gingen na de wissel Robben - Bosvelt wel steeds verdedigender spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Klopt, we hebben helemaal niet constant aangevallen...
Wat heb jij gerookt hondelul?
Nee, "de Duitsers" vonden dit de mooiste en spannendste wedstrijd van het EK tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef RaymanNL het volgende:
en die Duitsres lachen zich nu dood! PFFFF!
Ja. Maar het gaat bibberen worden. Twee wedstrijden volgen. Hartslag 160.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
dat moet lukken toch?
toch??
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:46 schreef Chillmeister het volgende:
als we eruit liggen, vind ik dat onwijs lullig, aangezien dit de twee beste teams zijn op het moment van het hele toernooi
Het was ook een superwedstrijd, alleen kapotgefloten door een amateur en FOUTE wissels.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, "de Duitsers" vonden dit de mooiste en spannendste wedstrijd van het EK tot nu toe.
nee, die hebben gezien hoe je wèl moet voetballen en hoe een scheidsrechter niet moet fluiten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, "de Duitsers" vonden dit de mooiste en spannendste wedstrijd van het EK tot nu toe.
1. Johan weet zich waardig te gedragen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom begint Johan niet over diescheids
?
als heitinga er nog had gestaan, had die man vast niet vrij gestaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Johan weet zich waardig te gedragen.
2. We moeten de schuld in de eerste plaats bij ons zelf zoeken. Fouten genoeg om aan te wijzen.
idd en dat zag die scheids allemaal wel, maar die van de tegenpartij....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Johan weet zich waardig te gedragen.
2. We moeten de schuld in de eerste plaats bij ons zelf zoeken. Fouten genoeg om aan te wijzen.
geen enkel team heeft goed gespeeld tot nu toe in het EK, dus ik denk dat wij net zo veel kans hebben. Portgal, Spanje, Frankrijk, Engeland. Allemaal onder de maat.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou?
![]()
Klopt maar waarom moet Heitinga achter Nedved aan? (Hij maakt geen overtreding!)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
als heitinga er nog had gestaan, had die man vast niet vrij gestaan.
Voel je getroost. Advocaat wordt mogelijk na deze avond de laan uit gestuurd. Kan wel eens onze redding zijn voor de toekomst...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:35 schreef sampoo het volgende:
[..]
verwensing? Met een meute met fakkels en spieshaken op Schiphol voor de welkomst. Ik zou bijna willen dat dit land zo was dat Advokaat moet emigreren.
Engeland heeft tenminste nog een wedstrijd overtuigd gewonnenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
geen enkel team heeft goed gespeeld tot nu toe in het EK, dus ik denk dat wij net zo veel kans hebben. Portgal, Spanje, Frankrijk, Engeland. Allemaal onder de maat.
En als hij nu gaat zeuren over negatieve pers he....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:52 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Voel je getroost. Advocaat wordt mogelijk na deze avond de laan uit gestuurd. Kan wel eens onze redding zijn voor de toekomst...
En wat te denken van Denemarken (zowel tegen Italië als Bulgarije) en Zweden (fantastisch tegen Bulgarije, goed geknokt tegen Italië)?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
geen enkel team heeft goed gespeeld tot nu toe in het EK, dus ik denk dat wij net zo veel kans hebben. Portgal, Spanje, Frankrijk, Engeland. Allemaal onder de maat.
You can say that againquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
dick, je bent een lul.
gwonnen ja, maar zelfs Sven zij dat het niet goed ging.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engeland heeft tenminste nog een wedstrijd overtuigd gewonnen
Nederland niet, maar NL heeft ook geen geluk op dit EK zeg, damn
Zinvol geweld bestaat ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Van Gelder is ook gefrutreerd ! En terecht. Sla em op zn bek!!!
RELLENquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Van Gelder is ook gefrutreerd ! En terecht. Sla em op zn bek!!!
Ja, mietje!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:54 schreef Joran-Joran het volgende:
GEEF DAN GODVERDOMME GEWOON TOE DAT JE EEN MOEDERNEUKER BENT, KUTHOND!
zoiets hoorde ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:55 schreef SplashJoin het volgende:
zei hij 'wij nemen de verantwoordelijkheid' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |