Juist. De zangeres heet Rebecca Lord, kortweg Becky.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef belsen het volgende:Vorige topic had ik het al over Beck, het zal wel Becky zijn...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:25 schreef bukgeit het volgende:
The Datsuns
is dit een hint?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef bukgeit het volgende:
Japan
Japanse automerken, zo vergezocht is dat toch niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
is dit een hint?![]()
Ik haak af, opgezocht en geen idee hoe ik daar op moest komen
nee, maar dan verwijs je wederom naar de datsuns, en ik snap niet wat die nu exact te maken hebben met het 4e nummer van de cd van Miss kitten, he, maar ik weet niet zo veel als jullie qua muziek, misschien is het juist heel logisch voor den kennerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Japanse automerken, zo vergezocht is dat toch niet?
Of je weet hoe het nummer heet, of je kunt gewoon gokken met de hints. Maar geraden is het nog niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
nee, maar dan verwijs je wederom naar de datsuns, en ik snap niet wat die nu exact te maken hebben met het 4e nummer van de cd van Miss kitten, he, maar ik weet niet zo veel als jullie qua muziek, misschien is het juist heel logisch voor den kenner
nee lexus is japans. Ik mag niet meer gokken maar snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:38 schreef Mark het volgende:
Voor zover ik weet is Hyundai Koreaans en Daewoo ook, dus die vallen af. Zelf dacht ik dat Lexus Amerikaans was, maar ik kan me vergissen
Contradictio in terminis?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef Berkery het volgende:
Een Lexus is een dure Toyota![]()
Kan toch? Zo is een Ferrari een dure Fiat en een Porsche een dure Volkswagenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Contradictio in terminis?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:35 schreef Mark het volgende:
Mitsubishi?
fonetischquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mark +1
Nummer heet Meet Sue Be She
Contradictio in terminis?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:02 schreef Mark het volgende:
Florida death metal scene
Nee pleonasmequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Contradictio in terminis?
Ik val een beetje door de mand qua Death Metal kennis he?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:12 schreef Mark het volgende:
Niet echt jazz fusion, he?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:39 schreef bukgeit het volgende:
Phil & Don zijn Everly Brothers
Welke broers zijn dit?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:34 schreef Mark het volgende:
Zal ik maar een andere stellen? Het was Cynic.
Wie is dat eik belsen?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:16 schreef Gambolputty het volgende:
Belsen, je usericon is te vaag voor woorden
Goed plan!!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:06 schreef Mark het volgende:
Kunnen we dan eindelijk verder?
Toch bekend blijkbaarquote:Op zondag 20 juni 2004 12:52 schreef Mark het volgende:
Asrai?
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef ranja het volgende:
is dat Lisa Gerrard?
Sorry, was ff weg (anders had ik het vervolg wel ingekopt)quote:Op zondag 20 juni 2004 13:41 schreef bukgeit het volgende:
I Am Stretched On Your Grave
Ik dacht dat beginnen met Human behavior en There's more to life than this wel relatieve weggevers waren, maar Venus as a boy kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:13 schreef Mark het volgende:
Maar ik ga toch voor Bjork - Debut, met dank aan Venus as a boy
Daar begon ik idd mee, maar daar kwam ik niet uit. Toen maar Venus as a boy, omdat een V als eerste letter niet zo vaak voorkomt in het Engels en het dus bijna wel een naam moest zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 15:40 schreef ranja het volgende:
There's more to life than this
Dat is goed genoeg, ik vroeg ook niet naar plaatquote:Op zondag 20 juni 2004 15:51 schreef Berkery het volgende:
Ik denk Everlast, maar weet niet hoe die plaat heet.![]()
Goed genoeg... Punt voor Ranja!quote:Op zondag 20 juni 2004 11:46 schreef ranja het volgende:
Noem mij minstens vijf van de artiesten van de volgende nummers in een post:Tup ta dub - Dollybirds Ta ta ta ta - Andre van Duin Da da da - Trio Blah, blah, blah, blah - Iggy Pop La, la, la, he, he, hee - Bananarama (en tig anderen, als je bedoelt wat ik denk) Ba ba ba ba - ? My my hey hey - Neil Young
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:59 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is het inderdaad Ride, en dus Mark Bell.
quote:Hollywood native Laura Elise "Brix" Smith became a member of British post-punkers the Fall when she married bandleader Mark E. Smith; in 1985, she formed a side project calledto more fully indulge the pop sensibilities she brought to the Fall.
's lineup at the time of their live debut
included ex-Smiths Craig Gannon (guitar, also ex-Aztec Camera), Andy Rourke (bass), and Mike Joyce (drums). In contrast to the Fall's edgy art-punk,'s repertoire drew from the California surf-pop, psychedelia, and country-rock of Smith's childhood. While the group recorded an album in 1987 for Beggars Banquet, it went unreleased; their first official release came in 1989.
By the time the group returned later that year with the full-length, ex-The The bassist James
Eller and former Blondie drummer Clem Burke had assumed the rhythm section duties. Shortly after the release of the album, Smith's marriage dissolved, and she left the Fall;was dropped from their label late the following year.
quote:Op maandag 21 juni 2004 00:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, niet eens een mini-oja.
Namen wil ik, namen.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:57 schreef Mark het volgende:
Er zijn landbouwers in de Kalahari die ik beter ken
quote:Refreshed and Rereleased
Three classic albums from the ‘80s heroes remastered
Back in 1983proved themselves worthy contenders to the likes of Duran Duran with a handful of hit singles, the first ‘
’ was a hit on both sides of the Pond and produced by Nick Rhodes.
The album, White Feathers followed the same year though soon after, the pretty boy lead singer left for a solo career.
Under the new frontmanship of Nick Beggs, fellowStuart Crawford and Steve Askew continued with the synth and dance pop sound, producing the album Islands. Soon after they shortened their name to
and launched a third album, Crazy People’s Right To Speak, produced by the legendary Ken Scott. They disbanded soon afterwards due to the pressures of touring.
However, interest has since been reignited this year with VH1’s Bands Reunited show which has led to a gig in London’s Scala and one-off shows in the US.
It’s timely then that all three albums will be re-released on 2nd August, each with additional tracks and remixes.
There couldn’t be a better time to re/discover exactly whatwere all about.
Marc Anthony a.k.a. Mr Lopezquote:Op maandag 21 juni 2004 09:45 schreef Z het volgende:
Is dat Mark Antony?
Mark Oquote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef bukgeit het volgende:
Noem 10 muzikale Mark's of Marc's.
Meerdere zelfsquote:Op maandag 21 juni 2004 10:31 schreef Mark het volgende:
Die vraag wilde ik zelf al eens stellen
Mark 'o
Marky Mark Wahlberg
Marc Anthony
Mark Lanegan
Mark Knopfler
Marc Bolan
Marc Biedermann (Blind Illusion)
Marquis Mark (Coroner)
En er zijn vast wel een Mark Smith en een Mark Jones
Last but not leastquote:Op maandag 21 juni 2004 10:52 schreef bukgeit het volgende:
Laatste gok: Ray Davies
De plaat hoefde ook nietquote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef bigshadow het volgende:
Martina Topley-bird dan, plaat weet ik niet
jeetje, trek ik me hier even een oude foto te voorschijnquote:Op maandag 21 juni 2004 12:12 schreef Mark het volgende:
[..]
De plaat hoefde ook niet(hij heet overigens Quixotic)
bigshadow +1
Wie? En is het wat?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:30 schreef ranja het volgende:
TV on the radio.
Nee's bagger.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie? En is het wat?
+5 duidelijkheidquote:Op maandag 21 juni 2004 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Nee's bagger.
Geen idee. Een week geleden hoorde ik de naam voor het eerst en nu kwam het toevallig uit het anagram (ik zag 'radio' vrij snel, samen met 'the' blijven er dan weinig letters over).quote:Op maandag 21 juni 2004 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie? En is het wat?
Achternaam is goed, weet je misschien ook de correcte voornaam?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef ranja het volgende:
Thelma Houston?
De moeder van Whitney: Cissy! (en tevens tante van Dionne Warwick)quote:Op maandag 21 juni 2004 15:11 schreef ranja het volgende:
Hm. Je hebt Whitney, Thelma en... Cissy?
quote:(...), who also sings and plays keyboards for the group, also joined them and they began work on their first single,
which was recorded for 50 pounds. The release brought a wave of critical attention with writers extending into jubilant metaphor to describe the band's unique sound, including one who wrote that they were "...a teasing glimpse of how Britney Spears might have sounded, had she been born in the GDR and a heroin addict."
is het nog duidelijk welke smilies mensen en welke songtitels zijnquote:is
's lovelorn heart and soul, a heartbroken disco diva singing through her tears on
and
and a sadder but wiser confidante on
Meanwhile,
's deadpan singing and accent add a touch of Ninotchka-style wit and irony to
which parodies a department store's fake cheeriness, and
a piece of Weimar Republic-era cabaret brought into the 21st century.
Pcies. Hoe klinkt 'Oops, I did it again' in 't duits...'quote:Op maandag 21 juni 2004 15:26 schreef Z het volgende:
"how Britney Spears might have sounded, had she been born in the GDR and a heroin addict."
Ben benieuwd!
volgens mij speelt geen van de Tatu dames keyboard of iets andersquote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
tatu
Z +1quote:Op maandag 21 juni 2004 17:06 schreef Z het volgende:
Ladytron?
Is toch wel een redelijk bekend bandje hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 17:31 schreef Mark het volgende:
Nog nooit van gehoord, dus wie maakt het nou moeilijk
Ik kwam van de week starsailor in een andere context tegen - weet @#!$% niet meer waarquote:Op maandag 21 juni 2004 17:40 schreef Z het volgende:
[..]
Waar heeft Starsailor z'n naam vandaan?
Dreadlock Pussy is toch die nederlandse Kornkloon?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:38 schreef bartrid het volgende:
dreadlock pussy toch? zijn ook al eens geweest.
Nee toch, is niks mis meequote:Op maandag 21 juni 2004 19:55 schreef Mark het volgende:
Volgens mij had ik die zelfs al eens gesteld op een vrijdag
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef Mark het volgende:
Mortiis?
Mocht ie willenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef ranja het volgende:
David Bowie?
Muzikaal gezien stelde het niet zoveel voor wat deze kerel gedaan heeft...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:37 schreef ranja het volgende:
hoezo mocht-ie willen?
Je wordt als death metalband niet serieus genomen als je niet uit Florida komt. Dacht ik.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:58 schreef bigshadow het volgende:
Wat is dat toch met florida en metal?
beide herrie dus 1 pot natquote:Op maandag 21 juni 2004 22:01 schreef ranja het volgende:
is het daar niet veels te warm voor make up en snelle gitaarrifs? om het over de drumpartijen maar helemaal niet te hebben
edit: hoewel das meer blackmetal. niet doorelkaar halen
nee zit een hoop verschil in hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
beide herrie dus 1 pot nat![]()
AMG gooit ze wel op 1 hoop: Death Metal/Black Metalquote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef ranja het volgende:
[..]
nee zit een hoop verschil in hoor.
ik generaliseer graagquote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef ranja het volgende:
[..]
nee zit een hoop verschil in hoor.
AMG noemt Madonna ook rockquote:Op maandag 21 juni 2004 22:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
AMG gooit ze wel op 1 hoop: Death Metal/Black Metal
Black Metal is vooral een europese aangelegenheid denk ik.
Sorry dat ik zo lang wegbleef, maar alsnog:quote:Op maandag 21 juni 2004 22:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deicide!!
nee, daar staat 'ie in een ruimtepakje op......quote:Op maandag 21 juni 2004 23:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet die van Moby? 18 misschien?
Anathema, hoe kon het ook anders...........quote:Op maandag 21 juni 2004 23:15 schreef bukgeit het volgende:
Anathema - A Fine Day To Exit
Toch nog 3 vraagtekensquote:Op maandag 21 juni 2004 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Tien ingesleten bijnamen. Welke artiest?
The Boss - Bruce Springsteen
King Of Pop - Michael Jackson
The Voice - Frank Sinatra
Queen Of Salsa - Gloria Estefan?
The King - Elvis Presley
Slowhand - Eric Clapton
Ol' Blue Eyes - Frank Sinatra
The Hardest Working Man In Showbusiness - James Brown
Godfather Of Punk - Joe Strumner?
Hot Lips - Mick Jagger?
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:18 schreef bukgeit het volgende:
The Boss - Bruce
The Voice - Ook Sinatra?
Queen Of Salsa -
The King - Elvis
Slowhand - Eric Clapton
The Hardest Working Man In Showbusiness
Godfather Of Punk -
Hot Lips
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:18 schreef bukgeit het volgende:
The Boss - Bruce Springsteen
The Voice - Frank Sinatra
Queen Of Salsa - Gloria Estefan?
The King - Elvis Presley
Slowhand - Eric Clapton
The Hardest Working Man In Showbusiness - James Brown
Godfather Of Punk - Iggy Pop inderdaad
Hot Lips - Mick Jagger?
Hier heb je wel een punt...quote:The Hardest Working Man In Showbusiness - Billy Childish
Dat meen je niet..quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef Mark het volgende:
Heb het opgezocht: zegt me niks![]()
Ja, ja, nou weet ik het welquote:Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef bukgeit het volgende:
Nee, veel bekender.
Oeps...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:41 schreef belsen het volgende:
Stand!
Hoor je dat, bukgeit?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:10 schreef ranja het volgende:
Hm. Bij Mercedes Sosa dacht ik van oja, bij deze helemaal niet...
Jeetje!!! Wat een geheugen!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:07 schreef bukgeit het volgende:
Die heb je al eens als onderdeel van een andere vraag gesteld. Lapland was het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |