Ow veel beterschap. Niet getreurd, morgen voel je je al een stuk beterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:59 schreef LWaS het volgende:
ziekjes
Ik ben dan ook jarigquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:47 schreef nuanni het volgende:
gaat wel vanavond en morgen werkenabsoluut geen zin in. lichtpuntje zondag jarig
![]()
ookalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben dan ook jarig
Feeesjuh
positieve energie kan je nooit te veel van hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heeft iemand wat positieve energie over?
Jij bent geen deel-persoon?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
positieve energie kan je nooit te veel van hebben
Proficiat !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:57 schreef Double-U het volgende:
Superrrrrrr !!!!
Heb net een huis gekocht !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte, hoop dat jullie een goed gesprek hebben vanavond.... eerst nog ff chillen dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef Aphrodite het volgende:
Zenuwachtig voor vanaaf..
Maar eerst uit eten met m'n vader, weer een verjaarskado in ontvangst nemen (Harry Potter!!), morgen het laatste ontbrekende deel halen en dan vanaf morgen non-stop lezen tot ik op de laatste pagina van deel 5 ben beland..
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Havoc het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrima.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef on_air het volgende:
[..].
Maak daar maar pisnijdig vanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gefrustreerd!
Je lijst was wel heel mooi jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:36 schreef p-etr-a het volgende:
lekker geslaagd met een prachtlijst en ik kreeg zojuist op school complimentjes! van medeleerlingen en allemaal leraren nogwel!
knufquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Teleurgesteld, boos, moe, pijn
Bij mij zal dat niet zo helpen denk ik, helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
knuf![]()
mijn buikpijn is na het innemen van pijnstiller stuk minder geworden
He meis, wat lullig. Ik ga maar niet zeggen dat ik heel goed behang kan krabben, kozijnen schuren, koffie zetten en zelfs laminaat kan leggen. Want a) ik zou willen dat ik er tijd voor had (leukere werkzaamheden dan de verplichtingen die ik hebquote:op woensdag 16 juni 2004 @ 20:38 schreef Brighteyes onder andere
Meisjes die niets vragen worden ook overgeslagen... plus een omschrijving van Brighteyes Jones
knuffquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:03 schreef Minkeltje het volgende:
* Riann verwelkomt een nieuw kloteweekend
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
hela hola hupsakee [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:45 schreef Wieteke het volgende:
OT: Kan niet wachten tot het woensdag is!!
Ben jij ook al zo iemand die altijd moe is? Fijn hè...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:21 schreef Maerycke het volgende:
Moe as usual.. maar eigenlijk best helemaal ok
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:33 schreef Untitled het volgende:
[..]
Hahaha
Nou dan doe ik ook ff m'n sjalalalala, dansje
Hoiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:52 schreef DarkElf het volgende:irritated........
gelukkig ga ik straks lekker naar mijn zussie en zwager
En je weet ook wat je zo tegenstaat?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef DaFrenk het volgende:
Vol verdriet, vol haat, vol woede en vol angst..
Suikerbusquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus
Vreemd weertje, maar met mij gaat t goed. Straks met mijn beste vriendinnetje naar de verfwinkel en ik wil eigenlijk ook nog op zoek naar leuke brillen...
Grapjesjasquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:19 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Suikerbus
OT:
Relaxed, al heb ik nog een lichte hoofdpijn van de zelfgemaakte caparainha's van gisteren.
Een Braziliaans drankje met Braziliaanse rum (caracha), rietsuiker, limoensap en gekneusd ijs. Erg lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
GrapjesjasEnneh... caparawattes???
Nou, het lijkt nu alsof ik droom, dus als er dan even iemand in mijn arm knijpt , dan weet ik dat ik niet droomquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
knijpen
*knijpt heel hard*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nou, het lijkt nu alsof ik droom, dus als er dan even iemand in mijn arm knijpt , dan weet ik dat ik niet droom
Ja man!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef timbob het volgende:
[..]
eh sanka
are you dead?
Voor iemand die claimt zich negrens wat van aan te te trekken. Heb je een grote ###. Je affiniteit met voetbal komt wel degelijk naar voren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef timbob het volgende:
* Peregrijn houd niet van voetbal
Ik woensdag !! Thanks voor reminding me !quote:Op zondag 20 juni 2004 13:19 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me wel aardig vandaag. Gelukkig hoef ik pas dinsdag weer te werken
Op 1 na laatste geeindigdquote:Op zondag 20 juni 2004 02:20 schreef Sport_Life het volgende:
Morgen klimwedstrijd en ik kan nu amper lopen van de spierpijn lol...
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 juni 2004 17:59 schreef Arinna het volgende:
Ik voel me best wel jarig eigenlijk...
Ook al is het door omstandigheden een saaie verjaardag en is het bezoek vanmorgen al geweest en zit ik de rest van de dag maar wat kansloos achter m'n computer belangrijke dingen te doen.![]()
heb ik dus ook, alleen is al mijn bezoek gisteravond al geweestquote:Op zondag 20 juni 2004 17:59 schreef Arinna het volgende:
Ik voel me best wel jarig eigenlijk...
Ook al is het door omstandigheden een saaie verjaardag en is het bezoek vanmorgen al geweest en zit ik de rest van de dag maar wat kansloos achter m'n computer belangrijke dingen te doen.![]()
Gaat niet best dus ..quote:Op zondag 20 juni 2004 17:58 schreef Wolkje het volgende:
'hij' is dr weer, altijd leuk![]()
*zucht*
Het gaat nu wel weer een beetje, ze zijn weer weg.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:51 schreef Dwaashaas het volgende:
Gaat niet best dus ..
Gelukkig maar !!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:35 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer een beetje, ze zijn weer weg.
Maar lekker confronterend weer even![]()
Maar het gaat wel weer dus.
Waarom zit je dan al om 6:42 op fok! ?quote:Op maandag 21 juni 2004 06:42 schreef Little_Angel het volgende:
moe en heb geen zin om naar school te gaan.
![]()
![]()
werd ineens wakker en kon niet meer slapenquote:Op maandag 21 juni 2004 06:46 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Waarom zit je dan al om 6:42 op fok! ?![]()
Ontopic: Ik ben ook moe maar ik kan over vier uurtjes naar huis toe.
Dat kunnen ze niet maken man! zeg er wat van!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Teleurgesteld, mijn plannen voor vandaag worden enigzins gedwarsboomd door de buien die hier om de haverklap uit de lucht komen vallen.
Dat zou dan een afdakje van een kilometer of 8 moeten worden.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken man! zeg er wat van!
(of bouw een afdakje)
quote:
OT:
Redelijk tot zeer goed met hier en daar een vlinder. Afgewisseld met erg veel zin in Metalica Korn en Slipknot vanavond![]()
de smilys worden ook steeds raarder :Squote:
wtf?!?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Drie keer raden wie er net wordt opgebeld door een vriend met de mededeling dat ie 3 gratis kaartjes voor Metallica heeft vanavond!
Nou, raad es!
That´s right! Ikke![]()
Mijn dag is dus meteen weer helemaal goed, ondanks het zuigende weer!
In mijn enthousiasme vergeten te vragen, boeit me niet, een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wtf?!?
LOL, veld of tribune?
Tuurlijk niet... was alleen benieuwd.. ik zit nl op tribune.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme vergeten te vragen, boeit me niet, een gegeven paard niet in de bek kijken!
Hm, dat soort momenten mis ik soms ook, maar dan met een lief dinnetjequote:Op maandag 21 juni 2004 16:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik vind het vrijgezelle leven (vaak) prima, heerlijk en geweldig, maar vandaag is zo'n dag dat ik zou willen dat er een lief vriendje is die op me wacht, lieve woorden in mijn oor fluistert en in wiens armen ik in slaap kan vallen vanavond...
Ow, meisje toch. En het ging vanmiddag juist zo goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef diannetjhu het volgende:
helemaal stuk![]()
ik weet niet meer wat ik moet doen met therapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |