Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef rubbereend het volgende:en mag ik vragen wat die stagiare moet doen de hele dag toch niet al te belangrijke dingen mag ik hopen?
een lompe hoer lijkt me ook niet erg aangemaan....... dat kan bloederig wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.
Collega van me merkte al heen snugger op dat de prostitutie voor zo iemand de enige oplossing is!
Welleke banner?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mijn banner er maar vast bij
ja de coach van de grieken.... die werd me een partijtje boos over die zwarte nettenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoorde gisteren iemand hard gaan over de doelnetten...
Daar dacht ik dus ook al aan, het ziet er niet uit...
Blijft ie daar op staan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Waaropquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Blijft ie daar op staan?
Mooi man!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarop
Op dat adres bedoel je?
Waarom denk je dat ik het vroeg?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig blijft dat wel zo, als het verandert hoor je het wel
(ofwel pas de OP maker maar aan)
dat zijn slechts detailsquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu nog de bevalling en de naam
Hey, cool.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mijn banner er maar vast bij
Om te wennen
Om die naam maak ik me niet zo drukquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu nog de bevalling en de naam
Mijn god, als jij ooit 'vader' wordt, zal de dienst burgerzaken het weten ook, geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Foppe
Nee, ik wil geen kinderen - maar als: Tiemequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mijn god, als jij ooit 'vader' wordt, zal de dienst burgerzaken het weten ook, geloof ik.
(Overigens: wil je ooit kinderen?)
bedoel je dan met Tieme óf de naam van t kind zou dan Tieme zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen kinderen - maar als: Tieme
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
bedoel je dan met Tieme óf de naam van t kind zou dan Tieme zijn?
Dus ze is wel neukbaar, zonder zak over d'r hoofd?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.
Collega van me merkte al heen snugger op dat de prostitutie voor zo iemand de enige oplossing is!
Maak me gekquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedoel je dan met Tieme
Yepz! enige probleem is dat ze pas 17 lentes jong is!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Dus ze is wel neukbaar, zonder zak over d'r hoofd?
okequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak me gek
lomp neukertje? misschien is dit iets voor dr: Sloopsexquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz! enige probleem is dat ze pas 17 lentes jong is!
Niemand van de jongere Hools interesse in een lomp neukerdje?
Mag ik deze vraag doorspelen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz! enige probleem is dat ze pas 17 lentes jong is!
Niemand van de jongere Hools interesse in een lomp neukerdje?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag ik deze vraag doorspelen?
Franky is zijn hartje aan het verliezen aan het Linkse meisje!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:10 schreef DIGGER het volgende:
Ist geen goeie 'back-up' Franky?
OMFG, Hools, die zijn we binnenkort kwijt, over een jaartje post Franky alleen nog maar in POL aanvallen richting de rechter vleugel van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Franky is zijn hartje aan het verliezen aan het Linkse meisje!
Bespaar me de detailsquote:Daarnaast is de Sex perfect, dus ik heb geen neukerdje nodig momenteel!
NOOIT! Ik zal mijn Rechtse voorkeur nooit verloochenen!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:
OMFG, Hools, die zijn we binnenkort kwijt, over een jaartje post Franky alleen nog maar in POL aanvallen richting de rechter vleugel van FOK!
Uiteraard!quote:Bespaar me de details
Jij geilt ook echt op alles en iedereen he, kun je ook niet wat hormonen uitdrijven tijdens het afvallen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
Daggla
Niet geil, daggla lief is - hij mij helpt tegen NieuwFrankyRechtsachtigen in POLquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij geilt ook echt op alles en iedereen he, kun je ook niet wat hormonen uitdrijven tijdens het afvallen?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
Dus Franky = Nieuw Rechts en Daggla is NCPN?
Links of rechtsdraaiend?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef Eilanden het volgende:
Rechts neukerdje of links neukerdje? En kwam het kwakkie nou van links of van rechts? Anyway, genoeg politiek .. doe mij maar een bakkie koffie
Oortje voor jou naar links of naar rechts?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef Eilanden het volgende:
Rechts neukerdje of links neukerdje? En kwam het kwakkie nou van links of van rechts? Anyway, genoeg politiek .. doe mij maar een bakkie koffie
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef rubbereend het volgende:
heee SCH vrij jij uit principe ook links?
Behalve dan dat ze liever tomaten gebruikt dan slagroom, toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Daarnaast is de Sex perfect
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Behalve dan dat ze liever tomaten gebruikt dan slagroom, toch?
Dat hebben ze netjes onderling verdeeldquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Die inval op dat woonwagenkamp in Guttecoven gisteravond, dat is dus hier een paar kilometer verderop.
6 hennepplantages en 6 vuurwapens en er zijn maar 6 wagens.![]()
Naast dat kampje ligt een kast van een huis. Ben ik wel eens geweest voor een feestje, maar geen verdachte geuren geroken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hebben ze netjes onderling verdeeld
Hoe verder je naar het Zuiden gaat in Limburg, hoe meer uitschot!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Wat een fuckin' criminele provincie is Limburg.
Jij durft er al niet meer te komen he?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoe verder je naar het Zuiden gaat in Limburg, hoe meer uitschot!
Nope!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:44 schreef zjroentje het volgende:
Jij durft er al niet meer te komen he?
Ik betwijfel ook of je langs het Checkpoint Susteren komt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nope!
Ik blijf veilig in onze grensgemeente!
Verder dan het IJzeren Gordijn net voor Sitard zal ik niet komen idd!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef zjroentje het volgende:
Ik betwijfel ook of je langs het Checkpoint Susteren komt.
NEEEEquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef mitt het volgende:
en dat terwijl ik eigenlijk op 19.999 zou stoppen
Het is me altijd wat als ik in Sittard uit de trein moet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verder dan het IJzeren Gordijn net voor Sitard zal ik niet komen idd!
Letterlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Eilanden het volgende:
Noord-Limburg, Zuid-Limburg .... allemaal één pot nat![]()
Van Zuid naar Noord is niet zo'n probleem, zeker omdat jij zonder problemen een Noord-Limburgs accent kunt faken! Maar andersom is het veel pittiger. Ze ruiken gewoon dat je Noord-Limburger bent volgens mij......quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef zjroentje het volgende:
Het is me altijd wat als ik in Sittard uit de trein moet.
Kan ik me gewapend met m'n Kalashnikov langs wat Gestapo-types vechten, sprintje trekken en dan over het prikkeldraad spingen.
En dat lukt me onderhand al zo'n 4 jaar.
Ja, het blijven allemaal nep-Belgen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Eilanden het volgende:
Noord-Limburg, Zuid-Limburg .... allemaal één pot nat![]()
Haha!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef golfer het volgende:
Zo, Bloemendaal voor 1 middagje/avondje/nachtje weer verruild voor Utrecht.
En die controles ook altijd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Van Zuid naar Noord is niet zo'n probleem, zeker omdat jij zonder problemen een Noord-Limburgs accent kunt faken! Maar andersom is het veel pittiger. Ze ruiken gewoon dat je Noord-Limburger bent volgens mij......
Dubbelzinnig taalgebruik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:14 schreef mitt het volgende:
Geniet dus nog maar even van me zjroentje
Het had erger gekund:quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef zjroentje het volgende:
Dubbelzinnig taalgebruik.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
Geniet dus nog maar even van me zjroentje
Gefeliquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoeraaaaa Vegeta (mijn zoon) is geslaagd...
Vlag uit!!
Proficiat!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoeraaaaa Vegeta (mijn zoon) is geslaagd...
Vlag uit!!
Meest gebruikte smoes, gebeurt nooitquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
blackouts zijn niet leuk
Als je het op die toer gaat spelen, ik heb gewoon m'n toets verneukt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Meest gebruikte smoes, gebeurt nooit.
Had je beter moeten leren.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je het op die toer gaat spelen, ik heb gewoon m'n toets verneukt.
Zo beter?
Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:57 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Had je beter moeten leren.....
Blackouts zijn naar, vooral als je er eentje hebt tijdens een mondeling tentamen waar je alleen met de prof aanwezig bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gelukkig, zelfs met een 1 voor de wiskunde toets van vandaag sta ik nog een voldoende.
Ging niet helemaal goed, blackouts zijn niet leuk.Was ook nog te lang.
Dat gaat me altijd beter af, 1 op 1 met iemand praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Blackouts zijn naar, vooral als je er eentje hebt tijdens een mondeling tentamen waar je alleen met de prof aanwezig bent.![]()
Normaal interesseert het mij werkelijk niets, 1-op-1 of voor een groep, schriftelijk, maakt niet uit. Examenstress ook nooit gehad, wel altijd een gezonde spanning.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat gaat me altijd beter af, 1 op 1 met iemand praten.
Voor de klas wordt het moeilijker, maar ik sla me er doorheen.
Inderdaad zeer saaiquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:04 schreef tong80 het volgende:
Wat een klote wedstrijd weer van de Engelsen.
Kijk het wordt beterquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef Againzender het volgende:
Er is inderdaad weing aan. Laten we bier gaan zuipen!
* Inquistor87 tapt alvast een meter in
En na 90 minuten toch proberen heb je er genoeg van.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:19 schreef Againzender het volgende:
Dat Engelse bier is net als hun voetbal: slap, weinig uitdagend en zonder diepgang
-edit-quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:27 schreef mitt het volgende:
Gelukkig vanavondZidane
Wat stond hier ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
-edit-
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:32 schreef mitt het volgende:
Dat wil je echt NIET weten tong
Dat zou echt niet kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Zeg het zeg het zeg het.
En Gerrard de 3-0 maakt als je op 2-0 gegokt hebtquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Rondje op kosten van de Engelsen
Toch leuk als je Rooney en Gerrard in je EK Manager hebt
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee fuck ik bij de brullende draak ook...
*grom
Gisteren kreeg ik tijdens de Spaghetti voetwratten voor m'n kiezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:54 schreef Inquistor87 het volgende:
Waarom zenden ze een reclame over de vrouwelijke stoelgang uit als ik nasi+sate aan het eten ben
Ik al 4.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:43 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En Gerrard de 3-0 maakt als je op 2-0 gegokt hebt
Ik heb nog geen enkele uitslag goed
Bosvelt had een hesje. Frank heb ik niet gezien. Waterreus hoorde bij de niet hesjesquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Jah maar volgens mij was het team met de hesjes de basis hoor
Bosvelt, Frank de Boer, Waterreus...
Ok ik geloof je, ik had dat namelijk niet gehoordquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Bosvelt had duidelijk _geen_ hesje en dat werd ook gemeld, in 1 adem met De Boer, Makaay, Waterreus en Davids...
Wat is er ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
*kuch kuch*quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, ik hat dat namelijk niet gehoord.
Youri Mulder is op tvquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er ?
Agh je kan het ook zo bekijken. Stam mag nu nog meer mensen voor het hoofd schoppenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie het ook net
Ik had toch wel verwacht dat ie niet meer zou fluiten...
Dat idee had ik ook....quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Bosvelt had duidelijk _geen_ hesje en dat werd ook gemeld, in 1 adem met De Boer, Makaay, Waterreus en Davids...
"Elk voordeel heb z'n nadeel."quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:14 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Agh je kan het ook zo bekijken. Stam mag nu nog meer mensen voor het hoofd schoppen
Pardon de speler met de beste trap in heel de selectie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:20 schreef rubbereend het volgende:
frank de boerojee........ krijgen we weer dat achteruit geloop,
Voor deze wedstrijd in slaap vallen is niet erg.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zo, nu maar hopen dat ik voor deze wedstrijd wel wakker kan blijven
ehm daar doen ze voorin toch nix mee, tegen duitsland 2 prachtige passjes op andy en die kiest ipv buitenom 1 tegen 1 de drukte in t midden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon de speler met de beste trap in heel de selectie.
Let maar op de spitsen zullen eindelijk een fatsoenlijke bal krijgen.
Spui je pleonasmen in een ander topic.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
Ziidane is een vieze homo
Mandy speelt niet zaterdag denk ik, dus dat valt al af. Ik denk dat Makaay gaat spelen en die kan er wel mee omgaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm daar doen ze voorin toch nix mee, tegen duitsland 2 prachtige passjes op andy en die kiest ipv buitenom 1 tegen 1 de drukte in t midden.
bovendien was het met frank de boer steeds het probleem dat hij naar achteren gaat lopen omdat ie bang is dat ie de gaten achter hem niet kan belopen
Nog gefeliciteerd met je 100equote:Op donderdag 17 juni 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
Als ik me niet vergis stond de Boer erin toen Nederland met 6-0 Schotland oprolde.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm daar doen ze voorin toch nix mee, tegen duitsland 2 prachtige passjes op andy en die kiest ipv buitenom 1 tegen 1 de drukte in t midden.
bovendien was het met frank de boer steeds het probleem dat hij naar achteren gaat lopen omdat ie bang is dat ie de gaten achter hem niet kan belopen
laatst zei je nog dat vieze homo`s zo lekker warenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
Goed he - ik heb meteen mijn moeder gebeldquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 100e
2e Helft pasquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis stond de Boer erin toen Nederland met 6-0 Schotland oprolde.
Toen het begon te draaiien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:36 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
2e Helft pas
Toen de wedstrijd eigenlijk al gespeeld was met een comfortabele 3-0quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen het begon te draaiien.
Nee het moet draaien, lopen laten we aan de Engelsen over.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:37 schreef SCH het volgende:
Het moet niet draaien, het moet lopen.
Ik moet vast nog ontmaagd worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed he - ik heb meteen mijn moeder gebeld
Door mijn moeder??????quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet vast nog ontmaagd worden.
Belde je daar niet voor dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Door mijn moeder??????
"en Overmars is er op snelheid langs"quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:41 schreef tong80 het volgende:
'Frank de Boer aan de bal, Pass de Boer, Berkamp, Beeergkamp, Beeeeergkaaaaamp !
Jawel hoor, jij gelooft alles wat er tegen je wordt gezegd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:42 schreef Thetallguy het volgende:
"resultaten behaald in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst"
Ik wilde weten of de nieuwe rollator bevielquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Belde je daar niet voor dan?
Mijn ervaring leert anders.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij gelooft alles wat er tegen je wordt gezegd.
Ik geloof dat ik nu Frankrijk ga kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij gelooft alles wat er tegen je wordt gezegd.
Komt omdat je jong bent.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert anders.
"Je bent zo jong/oud als je je voelt."quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt omdat je jong bent.
Je wou zeggen dat je je oud voelt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Je bent zo jong/oud als je je voelt."
Dan had ik al in een bejaardentehuis moeten zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Je bent zo jong/oud als je je voelt."
Nee, meer een reactie erop proberen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je je oud voelt?
Zelfkennis is Ok.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had ik al in een bejaardentehuis moeten zitten.
een stuk in de 2e helft pas toen we al veilig warenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen het begon te draaiien.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Suijk het volgende:
Nee tong, je komt op mij altijd heel jong over. Alsof je nog maar 25 bent.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Suijk het volgende:
Nee tong, je komt op mij altijd heel jong over. Alsof je nog maar 25 bent.
Bij jou is het andersom SCH.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij daarentegen lijkt af en toe wel een verzuurde ouwe sok van 88.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
zei de ene seniel tegen de anderequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij jou is het andersom SCH.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij daarentegen lijkt af en toe wel een verzuurde ouwe sok van 88.
En soms ook weer niet.
http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.aviquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:41 schreef tong80 het volgende:
'Frank de Boer aan de bal, Pass de Boer, Berkamp, Beeergkamp, Beeeeergkaaaaamp !
Waar ging het ook alweer over ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
zei de ene seniel tegen de andere
Hou je bek stomme klootzakquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:59 schreef Suijk het volgende:
Het is echt onmogelijk om ook maar iemand in hools tegen je in het harnas te jagen. Echt een vreemd verschijnsel dit kleine stukje van het forum.
In POL daarentegenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:59 schreef Suijk het volgende:
Het is echt onmogelijk om ook maar iemand in hools tegen je in het harnas te jagen. Echt een vreemd verschijnsel dit kleine stukje van het forum.
In POL hoef je alleen maar SCH te zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
In POL daarentegen
101.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou je bek stomme klootzak
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:59 schreef Suijk het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hier doet iedereen liev tegen elkaar
![]()
wat moet ik zoal onder lief verstaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat oet ik zoal onder lief verstaan![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat oet ik zoal onder lief verstaan![]()
Buiten Hools heb ik nog wel eens woorden met Tong gehad, en nog wel wat anderen, maar in Hools, nee. (Woorden als in een discussie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:59 schreef Suijk het volgende:
Ik zou eerder aardig zeggen, heeft een betere klank in dit soort zinnen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
nee! Als een meisje zegt tegen een ander meisje dat ze een iemand "aardig" vind, betekent het meestal dat ze er een beetje een hekel aan heeft. Da's gewoon een onopvallende manier om te zeggen dat je diegene niet echt mag.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou eerder aardig zeggen, heeft een betere klank in dit soort zinnen.![]()
Ja, maar dan is lief ook weer meteen zo 'extreem'.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
nee! Als een meisje zegt tegen een ander meisje dat ze een iemand "aardig" vind, betekent het meestal dat ze er een beetje een hekel aan heeft. Da's gewoon een onopvallende manier om te zeggen dat je diegene niet echt mag.
Denk aan: Oh, ik vind haar op zich wel aardig.... Je ziet gewoon dat er een maar achteraan moet komen eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendinnetje Lego.
Is tuindwerg niets voor jou?
Uuh, Suijk, het wordt tijd dat je een vriendinnetje krijgt die jou eens uitlegt dat Nee echt Nee is!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:16 schreef Suijk het volgende:
En Lego, als ze boos kijken, dan vinden ze je juist leuk. Nee is eigenlijk ja.
En een kind genaamd Shrekquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef rubbereend het volgende:
love is in the air..............
klinkt wel leuk samen een legolas greenleaf en tuindwerg, dat zal staan op het bordje naast de bel en het huisnummer
Dat is btw wel een leuke film.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En een kind genaamd Shrek
Ik haat koppelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Het wordt tijd voor een vriendinnetje Lego.
Is tuindwerg niets voor jou?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:21 schreef tuindwerg het volgende:
Help! Wat moet ik nou met Lego? Ik bedoel... ik hou niet van schaken.En niet van korfbal.
En niet van jochies (sorry Lego
) die nog maar in de derde zitten.
![]()
En ik hou niet van kinderen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is btw wel een leuke film.
Je zegt twee keer hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:21 schreef tuindwerg het volgende:
En niet van jochies (sorry Lego) die nog maar in de derde zitten.
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef rubbereend het volgende:
klinkt wel leuk samen een legolas greenleaf en tuindwerg, dat zal staan op het bordje naast de bel en het huisnummer
No problem, ik ben redelijk wat gewend.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:21 schreef tuindwerg het volgende:
Help! Wat moet ik nou met Lego? Ik bedoel... ik hou niet van schaken.En niet van korfbal.
En niet van jochies (sorry Lego
) die nog maar in de derde zitten.
![]()
Nee... Ik hou niet van zelf kinderen krijgen, dat is de tweede. En de eerste is dat Lego veels te jong voor me is! Dat zijn dus 2 verschillende dingen....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt twee keer hetzelfde.
De stem van de prinses wordt ingesproken door Cameron Diaz, daar zou ik wel een beschuitje mee willen etenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Erg leuk!
Ik vind vooral dat stukje met die "Robin Hood" erg tof!
Tactische manier om van onderwerp te wisselen![]()
Had je meer moeten eten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee... Ik hou niet van zelf kinderen krijgen, dat is de tweede. En de eerste is dat Lego veels te jong voor me is! Dat zijn dus 2 verschillende dingen....
Ja, ik heb honger, dus ik hap behoorlijk geloof ik.![]()
Maar je bijt niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
Die ezel is Eddie Murphy toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
De stem van de prinses wordt ingesproken door Cameron Diaz, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
om weer naar het onderwerp terug te gaan
Hm hmquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die ezel is Eddie Murphy toch?
Alleen als ik iets lekkers voor me heb.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar je bijt niet?
Je klinkt als professor Omber uit HP 5.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hm hm
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:26 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Alleen als ik iets lekkers voor me heb.![]()
Ik ben trouwens van hetzelfde bouwjaar als Inq...
Nee, ik doe aan de lijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Had je meer moeten eten.
[/inkoppertje]
Maar slik je ook ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:24 schreef tuindwerg het volgende:
Hap slik weg en dat zonder bijtenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar slik je ook ?
Dat kan ik hiervandaan niet zien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, ik doe aan de lijn.![]()
Valt het niet op dat de kilo's eraf vliegen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat kan ik hiervandaan niet zien.
Ik heb geen kilo's zien vliegen, maar het is wat drukker in de kelder dan normaal van de kilo's.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Valt het niet op dat de kilo's eraf vliegen dan?![]()
Lekker strak hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
krijg je van al dat racen in die achtbanenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
*proest* Mijn lijnen bestaat eruit dat ik geen 3 stroopwafels per dag meer eet, maar eentje. Ook zorg ik ervoor dat er geen zak Zwartwitjes in de week op gaat, en probeer ik m'n krantenwijk wat sneller te bezorgen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:41 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon gezond eten en regelmatig bewegen
Dat is het fijne aan je helemaal vol vreten en bijna niks aankomenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
*proest* Mijn lijnen bestaat eruit dat ik geen 3 stroopwafels per dag meer eet, maar eentje. Ook zorg ik ervoor dat er geen zak Zwartwitjes in de week op gaat, en probeer ik m'n krantenwijk wat sneller te bezorgen.
Dat is mijn lijnen...![]()
Eerste, check.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:41 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon gezond eten en regelmatig bewegen
Hahaha, ik pas gewoon m'n dieet van de hele dag door snoepen wat aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat is het fijne aan je helemaal vol vreten en bijna niks aankomenhoef ik al die moeite niet te doen
.
Teken van Zwaktequote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
we hebben geen weegschaal!![]()
Je bent er ook geen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hahaha, ik pas gewoon m'n dieet van de hele dag door snoepen wat aan.
Ik zou trouwens ook niet weten hoe zwaar ik ben, we hebben geen weegschaal!![]()
Nee joh... teken van je leven niet laten regeren door de weegschaal.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Teken van Zwakte
ik heb geen tv hier in de buurt, en heb geen zin om het op internet te volgen, en heb zelf leuke muziek aan staan ipv radio 1.... Ik ga morgen gewoon weer de herhaling kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze het over de slanke lijn terwijl Frankrijk met twee één achter staat.
Ik ben daar ook zeer druk bezigquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze het over de slanke lijn terwijl Frankrijk met twee één achter staat.
Leg eens uit waarom jij in het VBL forum post.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:04 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ik heb geen tv hier in de buurt, en heb geen zin om het op internet te volgen, en heb zelf leuke muziek aan staan ipv radio 1.... Ik ga morgen gewoon weer de herhaling kijken.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom jij in het VBL forum post.
ik hoopte dat ik nog zou zien dat ie vol was... Maar denk niet dat het lukt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:04 schreef rubbereend het volgende:
t gaat wel hard zo met deze hools, met al die leifdes hier
Het zijn de concurrenten van jouw ploegje, jouw team, jouw favorieten, kijk je dan niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Frankrijk 2-1 achter?
Are they gonna do a Zidane?
of inq en tuindwerg met op het bordje Litle Darth Vaderquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik morgen het wel ga kijken... en het altijd wel helemaal volg. En omdat dit gewoon het gezelligste forum is met de leukste mensen van heel Fok!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom jij in het VBL forum post.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef tuindwerg het volgende:
met de leukste mensen van heel Fok!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of inq en tuindwerg met op het bordje Litle Darth Vader![]()
![]()
Kon niet beterquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
en het altijd wel helemaal volg. En omdat dit gewoon het gezelligste forum is met de leukste mensen van heel Fok!
Zo goed?![]()
Ik probeer nog wel eens te luisteren, maar die stream.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het zijn de concurrenten van jouw ploegje, jouw team, jouw favorieten, kijk je dan niet?
Star Wars Of Star Trek? is saai.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Star Wars, is leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:10 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Star Wars Of Star Trek? is saai.![]()
En ik wil niets met Inq....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |