Wat hij zegt,huillebalkquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel.
Uiteraard, beste DG, op zo'n vriendelijk verzoek kunnen we moeilijk niet ingaan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Lieve, aardige zeer gewaardeerde mods, zouden jullie mijn stommiteiten qua verkeerde data in de door mij geopende topics even willen aanpassen?
Alvast mijn hartelijke dank en jullie zijn geweldige mods.
Ik hoop dat jullie gepaste maatregelen nemen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou je bek stomme klootzak
SCHandalig is het, ik zal Yvonne even vragen er naar te kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Lieve mods ik zit voor m'n plezier op Fok! maar ene SCH gaat nu echt te ver. Ik weet dat je geen ban aan mag vragen, maar ik doe het toch.
Lees dit maar eens :
[..]
Ik hoop dat jullie gepaste maatregelen nemen.
Oh nee. GENADEquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
SCHandalig is het, ik zal Yvonne even vragen er naar te kijken.
Niet echt een Voetbal-feedbackvraag dit.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:53 schreef jojomen4 het volgende:
Oi.
Als ik in m'n lijst "My Active Topics" kijk en ik zie de lijst met m'n actieve topicsDan heb je bij een paar topics zeg maar de pagina's (als een topic uit meerdere pagina's bestaat) en daarna nog een soort pijlt, het lijkt op dit >>
Ik dacht maar weet het niet zeker, dat dit is om naar de post te gaan die jij (ik dus) het laatst heb gezien. Nu is het bij mij vaak het geval dat ik naar... zeg maar de eerste pagina ga, terwijl ik al vaak in de 3de pagina heb gepost en gekeken.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Gegroet, jojo![]()
done.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef Stuart het volgende:
Kan svp mijn titel worden aangepast(Spatie tussen 21 en Juni plz)
![]()
[EK04 in VBL] 21 Juni 20:45 Engeland - Kroatië
Thanksquote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
done.
Ook zo, en elke plotseling opkomende scheet die je dwars zit kan je dan tijdens het EK kwijt in het EK-forum, in VBL proberen we wat discussie-niveau te houden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten.
Brilletje kan geen kwaad voor hemquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef TC03 het volgende:
Halve Finale Portugal - Frankrijk EK 2000
Ik snap je reactie niet golfer.
Oeps.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef TC03 het volgende:
Halve Finale Portugal - Frankrijk EK 2000
Ik snap je reactie niet golfer.
Maar het antwoord is al gegeven dus mag alsnog een slotje opquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Dacht dat er 2004 stond en het een fake-halve finale betrof.
Hij is weer open.
Had inderdaad mijn leesbril niet op.
Hij wil graag beeld-fragmentjes hebben, geloof ik, dus ik laat hem tot morgen nog even open.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Maar het antwoord is al gegeven dus mag alsnog een slotje op
Kan, maar doe ik niet,want overbodig nu Italië uitgeschakeld is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:51 schreef methodmich het volgende:
De OP van Italië topic deel 2 kan wel aangepast worden an sich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |