abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juni 2004 @ 00:00:34 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_20081064
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bij de NOS hoorde je Frits steeds de vragen stellen, of liever gezegd, Davids steeds "nee Frits, dat bedoel je niet" zeggen...
Het was niet alleen bij Frits Barend dat ie zo reageerde.

Wat een ontzettende sukkel, wat een ontzettende oetlul en wat een geweldige voetballer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20081093
tjah, als een persoon zo is dan kan je daar weinig aan veranderen

je zag aan hem ook dat hij nog wat probeerde te lachen, en dat ging met heel veel moeite
de verantwoordelijke die kiest welke spelers er te woord staan heeft zijn werk echt niet goed gedaan

neem Edgar dan toch in bescherming door hem niet te laten deelnemen aan de persconferentie, je weet ondertussen toch al hoe hij is
pi_20081125
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:59 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Theoretisch ja...
Zoals ik al zei, ga dat even ergens anders doen.
De kans is reeel en vrij groot.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20081142
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef ASSpirine het volgende:
tjah, als een persoon zo is dan kan je daar weinig aan veranderen

je zag aan hem ook dat hij nog wat probeerde te lachen, en dat ging met heel veel moeite
de verantwoordelijke die kiest welke spelers er te woord staan heeft zijn werk echt niet goed gedaan

neem Edgar dan toch in bescherming door hem niet te laten deelnemen aan de persconferentie, je weet ondertussen toch al hoe hij is
Precies, zo dacht ik er ook over...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:04:39 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20081172
Voordat Tong voor alle spelers die al een eigen topic hebben weer een apart EK-topic gaat openen (doe dat in het EK-forum) wijs ik jullie verder op:
Het grote Edgar Davids Topics
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')