quote:
Nieuw fenomeen, sloopsex
AMSTERDAM - De lage landen worden geconfronteerd met een nieuw fenomeen uit Amerika, het aldaar relatief populaire sloopsex. Voor deze manier van liefde bedrijven kiest men enkele objecten welke tijdens het seksen worden gesloopt. Geheel ongevaarlijk is het echter niet. Zo zijn er al enkele gevallen bekend waarbij een van de partners gewond raakte tijdens het 'spel', waaronder een enthousiaste man van 23 die zijn penis ernstig verwondde tijdens het slopen van een wasdroger.
De introducent van dit bizarre fenomeen is dhr. Antonie Oosterman uit Alphen a/d Rijn. "Toen ik in Amerika met deze geweldige nieuwe vorm van sex in aanraking kwam wilde ik maar één ding, en dat was het overbrengen naar Nederland." Ook kan Antonie ons uitleggen wat er nou precies zo leuk of speciaal aan dit spel is: "Tijdens de seks krijgt een mens enorme emoties te verduren, door dit af te reageren op een object kan je jezelf ontladen om vervolgens fris verder te gaan. Je gevoel na dit ontladen is stukken beter waardoor je veel meer geniet." Antonie is het met ons eens dat het toch wel een vreemde manier van doen is en dat het ook gevaarlijk kan zijn. "De meeste mensen reageren uiterst verbaast en lacherig, totdat ze het een keer geprobeerd hebben en dan willen ze niet anders meer." stelt Antonie resoluut. "Het kan inderdaad gevaarlijk zijn ja," vervolgt Antonie lacherig, "het is dan ook mijn advies om zachte voorwerpen zoals een knuffel of een kussen te gebruiken, hoewel het natuurlijk meer voldoening geeft om een vitrine aan poeier te slaan."
Of het daadwerkelijk zoveel voldoening geeft kunnen we u niet vertellen. "De mensen die het durven te proberen zullen het ook kunnen waarderen." aldus Antonie Oosterman. Veel succes, en vergeet niet.. vrij veilig!
Het moet niet veel gekker worden...