mijn tram, wat doe je??quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Haagse tram te gewoontjes? Toch kan die ook heel heftig zijn hoor... Kijk maar
[afbeelding]
Mijn tram lijn 1, wat doe jequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Er was nog geen centraal tram-topicHierbij dan
Wat zelfgemaakte foto's, genomen in Den Haag (nou ja.... Delft, Nootdorp en Kijkduin )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verhaal klopt wel aardig geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, die trams waren destijds net nieuw.. en werden per trein afgeleverd.. en toen reed de trein die een nieuwe tram afleverde in op een andere nieuwe tram die op het spoor stondGeen gewonden voor zover ik weet, en of het verhaal helemaal klopt weet ik niet, ik doe het uit mn hoofd
Nou hij rijd daar vaker. Hij komt dan uit de Remize en gaat richting de duckdalf aan de andere kant van sheveningen. Maar omdat er iemand in zit ga ik er even van uit dat er nog meer mensen in zitten. Hoefd natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het ook al vreemd wat ie daar deed.. dus daarom maar een foto
oude tram?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: [url=http:///www.connexxion..nl]Connexxion[/url]
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Centraal Station
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: [url=http:///www.connexxion.nl]Connexxion[/url]
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Centraal Station
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
Ik zit 1000x liever in de haagse tram. tenminste fatsoenlijke stoelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef krullenbol het volgende:
Er gaat niets boven de Citadis van de RET :p
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent weer aan het fantaseren....quote:
Op Castellum rijdt inderdaad een verbouwd Hannovers stel, de rest van die dingen, of althans een deel, ik volg trams verder niet, is weer terugverhuisd van Den Haag naar Hannover.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?
Deze pak ik bijna elke zaterdagquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Centraal Station
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?
Wheheh die foto is vlak in de buurt waar ik woon genomenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef krullenbol het volgende:
Er gaat niets boven de Citadis van de RET :p
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een kut ding :/quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Houten CS
Datum: 07-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: tram richting Houten Castellum
ow jij woont dus in de beverwaardquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wheheh die foto is vlak in de buurt waar ik woon genomen![]()
Bijnaquote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
ow jij woont dus in de beverwaard
of in bolnes
krijgen we strax ook nog een centraal Bussen topic?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
bovenste drie is tram, onderste is bus, de rest doet het niet
hier is heerenveen? die heb ik op de foto ja, vroeg me ook al af wat ze er deden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
krijgen we strax ook nog een centraal Bussen topic?![]()
viel me vandaag op dat hier opt industrie terein wat bussen van de GVU staan?!
wat die dr doen mag joost weten, ik gok voor de sloop maar goed?
nee,quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier is heerenveen? die heb ik op de foto ja, vroeg me ook al af wat ze er deden.
maar dat is meer iets voor onderstaand topic
Busfoto's
jij bent een oom tom. kneusquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:57 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn tram lijn 1, wat doe je![]()
In die (vast wel bijna in alle) tram zitten altijd achterin van die stomme allochtonenHoewel ik zelf ook een allochtoon ben kan echt een ontzettend hekel aan ze hebben
![]()
Och die verschillen is echt geneuzel in de marge vind ik. Lightrail, lighttrain, etc....het zijn allemaal trams.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef blup het volgende:
Die tram op Utrecht CS is eigelijk lightrail, hoge instap en gescheiden spoorbanen (zitten niet op de auto weg).
Die sneltrams in Utrecht reden er dan ook al lang voor dat dat zogenaamde 'lightrail'(moesten ze verbieden, die term) bedacht was. Dingen zijn ook zwaar gepimpt, in de jaren '80 zagen ze er nog zo uit:quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Och die verschillen is echt geneuzel in de marge vind ik. Lightrail, lighttrain, etc....het zijn allemaal trams.
HTM heeft of zo een lichtbakje hangen waarop de halte komt te staan en zo een vrouwenstem die je meld welke halte eraan komt. Of ze hebben van die tv-schermen waarop staat welke halte er aankomt, plus de eerste paar haltes daarna en die laat ook zien of de tram stopt. Verder roept de bestuurder meestal de haltes om waar om gevraagd is. (Of je hebt een tramchauffie met humor die van DH CS naar Scheveningen gewoon tourguide speelt...als u nu naar rechts kijkt ziet u....en aan uw linkerhand....etc etc, ernstig in een scheur gelegen toen).quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij HTM soms wel, soms niet en soms alleen de haltes waar om is gevraagd
Volgens mij klopt je info niet helemaal. Het is een tweedehands Duitser, eigendom van de HTM, gehuurd door de NS en bestuurd door personeel van het GVU en gespoten in de houtense gemeentekleuren. (oker met donkerpaars). Volgens mij zijn er zelfs twee in deze kleuren. Enne Houten CS bestaat niet, dat heet gewoon Houten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Houten CS
Datum: 07-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: tram richting Houten Castellum
Klopt. Is op mn site inmiddels aangepastquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je info niet helemaal. Het is een tweedehands Duitser, eigendom van de HTM, gehuurd door de NS en bestuurd door personeel van het GVU en gespoten in de houtense gemeentekleuren. (oker met donkerpaars). Volgens mij zijn er zelfs twee in deze kleuren. Enne Houten CS bestaat niet, dat heet gewoon Houten.
als ik tijd heb zal ik ook wel een rondje komen rijden met me ovquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd naar de randstad rail
De HTM heeft geen nieuwe lagevloerwagens ? (rr buiten beschouwing gelaten)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef Fixers het volgende:
Das de railslijpwagen van de HTM
Das mijn schoolgebouw van 2 jaar geleden daar links op die fotoquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Tram 11 vs. Auto vorig jaar ergens. Zat een oudere vrouw met 2 kinderen in. Kinderen waren ongedeerd, de vrouw zat bekneld en is later met ik geloof lichte verwondingen vervoerd naar het ziekenhuis.
[afbeelding]
[afbeelding]
die is mooiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
vanmorgen in Delft, wat is het (oude tram? of werktram o.i.d.?) en wat doet het daar?
[afbeelding]
Heeft Rotterdam het toch beter gedaan. Toen ze daar nog met de oude metro's rijden stond er zelden eentje buiten dienst zonder defecten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:11 schreef Willy84 het volgende:
Het aantal oude metrostellen dat momenteel buiten dienst staat met defecten is een probleem.
GVB is doende zo snel mogelijk verbeteringen aan te brengen in de onderhoudswerkzaamheden. De oude metro's ('zilvermeeuwen') zijn 30 jaar oud.
Prima dan hebben wij recht op nieuwe metro'squote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heeft Rotterdam het toch beter gedaan.
bezoekje waard, zeker als die zo dichtbij zitquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie van het HOVM, het Haags Openbaar Vervoer Museum?
http://www.hovm.nl
Mutz.... Even na gevraagd aan paps (die is van de prinsemarij) en idd tram heeft altijd voorang. Tenij zij op een voorrangsweg rijdt en de trem komt vanuit de zijstraat komt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Willy84 het volgende:
Het betrof trowens tram 780 op lijn 25. Rijnstraat kruising Uiterwaardenstraat. De bestuurster van de personen auto was aan het bellen. En was van mening dat ze op een voorrangsweg reed bladiebla. "weet je wel hoeveel dat kost" zei zij.![]()
ze was wel een beetje geschrokken.
Maar de tram gaat altijd voor![]()
Ik zie hem toch regelmatig rijden. Donderdag avond had ie de 2106 nog op sleep over het Rembrandtpleinquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Yeah, mocht de superzeldzame DAF NAT2800 bergingswagen van het GVB ook weer eens aan de bak
Die staan erom bekend dat ze vaak ontsporen.quote:
Posten die handelquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die staan erom bekend dat ze vaak ontsporen.
Ik was zelfs getuige van zo'n ontsporing 2 weken terug vlakbij Artis![]()
*Heb er nog een filmpje van maar deze is braque ( mobiel opname)![]()
Ik denk dat het eerder richting de 4 jaar gaatquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
oh was dat die beerput die dr al een jaar of 2 (minimaal) ligt?
21,5 meter diep om precies te zijn. Het wordt het diepste metrostation van Nederland, omdat ze twee tunnels bovenop elkaar bouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Willy84 het volgende:maar als je ziet hoe diep dat gat is, niet normaal.
Het Rokin is volgens de website noordzuidlijn.nl 21.5 meter diep. Ook komt er een parkeergarage onder de grond, omdat ze toch bezig waren met bouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
21,5 meter diep om precies te zijn. Het wordt het diepste metrostation van Nederland, omdat ze twee tunnels bovenop elkaar bouwen.
Dat soort dingen gaan vaak op diepladers als Convoi Exceptionel. Ik ben ook eens een complete randstadrail tram tegen gekomen op de snelweg.quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef sander89 het volgende:
Veegt dikke stof laag weg.
Vorig week reed er een Franse sneltram in Utrecht verwegen autoloze zondag en voor het vervoer van de toekomst, want die dingen die er nu rijden worden ook over paar jaar vervangen.
Ik vond hem wel erg apart maar, ik vind hem wel mooi, ieder geval stukken beter van wat er nu rond rijdt.
Zal wel hele klus zijn om die in NL te krijgen gewoon over spoor of op een super lange trailer?
[afbeelding]
Foto effe opgezocht van www.ovnieuws.info staan nog meer foto's er van.
Beneluxlaan toevallig?quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef sander89 het volgende:
Veegt dikke stof laag weg.
Vorig week reed er een Franse sneltram in Utrecht verwegen autoloze zondag en voor het vervoer van de toekomst, want die dingen die er nu rijden worden ook over paar jaar vervangen.
Ik vond hem wel erg apart maar, ik vind hem wel mooi, ieder geval stukken beter van wat er nu rond rijdt.
Zal wel hele klus zijn om die in NL te krijgen gewoon over spoor of op een super lange trailer?
[afbeelding]
Foto effe opgezocht van www.ovnieuws.info staan nog meer foto's er van.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef blup het volgende:
Ik heb van 't weekend snachts een wittegele nieuwe tram zien rijden daar. is idd de benelux laan.
Zo gaat dat dus:quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef sander89 het volgende:Zal wel hele klus zijn om die in NL te krijgen gewoon over spoor of op een super lange trailer?
Leuk om te zien dat het eindelijk een fatsoenlijke tramhalte is geworden.quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef blup het volgende:
is idd de benelux laan.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Centraal Station
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
Ik lees ook van alles er over Klik en klik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef Willy84 het volgende:
Volgens mij is er nog helemaal niks besloten. Het enige dat er is geweest is een media offensief en er gedaan alsof het allemaal al in kannen en kruiken was. Het geld is helemaal nog niet rond, en dat kan best handig zijn
Ja eerst moeten ze natuurlijk zorgen dat ze zo snel mogelijk dat naar de uithof is aan gaan beginnen en af is, dan kunnen ze naar nieuwe plannen kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef Willy84 het volgende:
Zet Zeist en Leidsche Rijn maar uit je hoofd. Ik heb daar toch een erg hard hoofd in! Laat ze eerst de lijn naar de Uithof maar eens aanleggen.
Overigens ben ik niet tegen een lijn naar Zeist of Leidsche Rijn, zelfs voorstander. Maar even realistisch.
De huidige lijn aanpassen voor nieuw lagevloermateriee(perrons, boogstralen, werkplaats, etc), een nieuwe lijn naar de Uithof+ vervangen bestaande materieel+extra materieel voor het nieuwe traject.
Hoeveel miljoen dat gaat kosten!
En dan nog een lijn naar Zeist en Leidsche Rijn.
Weet je wat het is. Er wordt zoveel gebabbeld en geschreven over een tram in oa Groningen en Nijmegen en Leiden. Voor de meeste plannen is nog geen geld gereserveerd. Eerst zien en dan geloven. Al die kranten berichten, vuistdikke rapporten en media geile regio bestuurders komen ook een beetje me neus uit.
Laat eerst eens wat zien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe je het noemt: Dit bedoel ik
Oke, het zijn dan wel geen geweldige foto's, maar beschouw het als topicvulling en omdat niet alleen in NL trams rijden (merk en typen zijn mij allen onbekend).quote:
Da's gewoon een PCC toch?quote:
Op OVL wordt nu gezegd dat ze ook lage perrons willen aanleggen. Lijkt me vooral op CS en Moreelsepark behoorlijk onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:29 schreef Battlefan het volgende:
Spitsversterking tussen Transferium Westraven en Utrecht Centraal, aan de deuren moet nog wat worden gedaan, die kunnen bij de perrons niet open namelijk, daar zijn de deuren te laag voor, of de perrons te laag
Ik las in AD iets ander maar zijn natuurlijk trams uit soorten bouw jaren als ze uiteindelijk hier komen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:27 schreef zwahiel het volgende:
Deze is trouwens pas een jaartje of 5 oud.
Bronquote:De Oostenrijkse trams zijn zeventien jaar oud (vijf jaar jonger dan de Utrechtse) en kunnen met gemak nog eens zeventien jaar mee.
opmerkelijk aangezien op RTV Utrecht iemand van XX aan het woord was die aangaf dat dit stel pas 5 jaar oud was, en dat nieuwe bestellen 4 jaar zou duren. "Zo winnen we 9 jaar" was zijn quote.quote:Op zondag 6 april 2008 18:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik las in AD iets ander maar zijn natuurlijk trams uit soorten bouw jaren als ze uiteindelijk hier komen.
[..]
Bron
Wel interessant nieuws bericht.
Maar denk dat pas echte nieuwe trams komen als die nu rijden te oude worden.
Zal wel komen als nieuwe (ondergrondse) tramhalte af is op Utrecht CS, kunnen ze meteen lagere halte maken.
Er komt geen ondergrondse tramhalte op CS, zou ook heel onverstandig zijn met het oog op verdere vertrammingen binnen de stad die er bijna zeker gaan komen, denk na lijn 12s aan lijn 11 en lijnen richting Leidsche Rijn en Overvecht.quote:Op zondag 6 april 2008 18:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik las in AD iets ander maar zijn natuurlijk trams uit soorten bouw jaren als ze uiteindelijk hier komen.
[..]
Bron
Wel interessant nieuws bericht.
Maar denk dat pas echte nieuwe trams komen als die nu rijden te oude worden.
Zal wel komen als nieuwe (ondergrondse) tramhalte af is op Utrecht CS, kunnen ze meteen lagere halte maken.
Ja had daarom ook tussen haakjes gezet omdat ik wist dat daar plannen voor waren maar die zijn ook steeds veranderd.quote:Op zondag 6 april 2008 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt geen ondergrondse tramhalte op CS, zou ook heel onverstandig zijn met het oog op verdere vertrammingen binnen de stad die er bijna zeker gaan komen, denk na lijn 12s aan lijn 11 en lijnen richting Leidsche Rijn en Overvecht.
Hij komt wel aan de oostkant ivm doortrekking naar de Uithof, eerst was er sprake van de westkant van de OVT.quote:Op zondag 6 april 2008 20:30 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja had daarom ook tussen haakjes gezet omdat ik wist dat daar plannen voor waren maar die zijn ook steeds veranderd.
Maar de bus/tram? aansluiting naar de Uithof kom op het nieuwe station Utrecht Vaartsche Rijn, daar gaan ze over 2 jaar aan beginnen en moet in 2015 klaar zijn.
Ja mooi artikel maar had ik al paar posts hier boven gepost.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:13 schreef bork het volgende:
Artikeltje uit het AD (Utrecht) van zaterdag over de Weense tram.
http://www.ad.nl/utrecht/(...)gen_spitsdrukte.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:22 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja mooi artikel maar had ik al paar posts hier boven gepost.
Betrouwbaarheid snap ik maar comfortabel zijn die dingen niet .quote:Op zondag 6 april 2008 20:56 schreef Q. het volgende:
Omdat die oude troep beter is dan die nieuwe troep, moet je maar eens kijken hoe gammel die Combino's en Citadissen zijn.
Alleen als de chauffeur het omroepen aanzet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef FredvZ het volgende:
Zitten er ook lussen onder de tramrails om te checken of er een tram aan komt rijden, of wordt dit op een andere manier herkent?
Worden er haltes omgeroepen in de tram?
In Rotterdam op alle TramPlus lijnen en in de sneltram. In de sneltram van Utrecht worden ook haltes omgeroepen. In Den Haag en Amsterdam eigenlijk niet zo vaak
100x liever een nieuwe RET tram dan zo'n ouwe schud/piep kleine ouwebarrel. Helemaal op 23 in de spits. Daar zijn die dingen totaal niet op berekend. Veel te druk.quote:Op zondag 6 april 2008 20:56 schreef Q. het volgende:
Omdat die oude troep beter is dan die nieuwe troep, moet je maar eens kijken hoe gammel die Combino's en Citadissen zijn.
Helsinki wilde hun oudere trams vervangen door die groene lagevloer Bombardier, maar die dingen leveren alleen maar problemen op:quote:Op zondag 13 april 2008 15:09 schreef ReisT het volgende:
Helsinki heeft inderdaad meterspoor. Ze rijden vooral met deze wat oudere trams.
[ afbeelding ]
Maar af en toe ook met moderne lagevloertrams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blauwe heb ik maar twee keer zien rijden, misschien dat die op proef rijdt ofzo.
Edit: inderdaad, de 2263 hoort eigenlijk thuis in Zagreb, Helsinki wil misschien dit type aanschaffen dus deze rijdt nu op proef.
http://www.youtube.com/results?search_query=tram+2263&search_type=
In Praag zijn nu dus 60 nieuwe trams in aflevering en men heeft er nog maar 250 bijbesteld van een nieuw typenquote:INDUSTRIE
Pars Sumperk. Dit bedrijf werd overgenomen door Skoda. Zie hieronder.
Skoda Transportation. Het Tsjechische bedrijf Skoda Dopravni technika in Plzen nam Pars Sumperk over. Pars Sumperk, een
vroegere werkplaats van de Tsjechische spoorwegen CSD, werd in 1993 geprivatiseerd. Het bouwde en moderniseerde dieseltreinen
en trams.
Op 10.4.2008 werd door Skoda een nieuwe 100% lagevloertram gepresenteerd met de typenaam ForCity, type aanduiding 15T.
De driedelige eenrichting tram met een lengte van 31,4 meter (breed: 2,46 m.) heeft 61 zit- en 239 staanplaatsen. Er worden 3
prototypen gebouwd waarvan er in september 2008 een op de Innotrans in Berlijn staat. Twee prototypen gaan naar Praag
waar men zo enthousiast is (een serie van 60 14T Skoda trams is in aflevering) dat men van de 15T er maar liefst 250 besteld
heeft. Deze worden geleverd tussen 2009 – 2017.
ProRail ziet er liever geen aansluiting meer, het idee wat in de folder staat is om het aan te sluiten op de trambaan, zodat er ook met museumtrams van het spoorwegmuseum gereden kan worden over de trambaamquote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef sander89 het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de aansluiting van de maliebaan op het spoor naar Arnhem, de trambaan zal wel te kruisen zijn lijkt me. (desnoods een stukje zonder bovenleiding)
Maar de gemeente Utrecht ziet liever geen aansluiting meer zo te lezen in de folder.
Inderdaad, gelukkig vond ik gisteren trammetjes uit 2003 in Rigaquote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Q. het volgende:
Waar blijven die Weense trams in Utrecht nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |