abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43865578
Yeah, mocht de superzeldzame DAF NAT2800 bergingswagen van het GVB ook weer eens aan de bak
pi_43865776
quote:
Rails: "Rechtsaf!"
Tram: "Ikke ga lekker toch links! "
pi_43865926
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Yeah, mocht de superzeldzame DAF NAT2800 bergingswagen van het GVB ook weer eens aan de bak
Ik zie hem toch regelmatig rijden. Donderdag avond had ie de 2106 nog op sleep over het Rembrandtplein
pi_43867359
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:22 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]

Combino ding
Die staan erom bekend dat ze vaak ontsporen.

Ik was zelfs getuige van zo'n ontsporing 2 weken terug vlakbij Artis

*Heb er nog een filmpje van maar deze is braque ( mobiel opname)
pi_43875450
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Die staan erom bekend dat ze vaak ontsporen.

Ik was zelfs getuige van zo'n ontsporing 2 weken terug vlakbij Artis

*Heb er nog een filmpje van maar deze is braque ( mobiel opname)
Posten die handel
pi_43880038
via msn ofzo, je hebt er zat. Maar is altijd zo kutten om dat allemaal online te krijgen. Ik ben er zelf ook geen ster in.
pi_45126029

Merk en type: MAN M90 14.152
Eigenaar: Spitzke
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 januari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: kan ook op tramrails rijden.
pi_47317145
Komend weekend zal de tram op de nieuwe sporen gaan rijden op het Rokin. Dit is dan boven het nieuwe metrostation. Om dit allemaal om te zetten is het Rokin het hele weekend afgesloten. Tram 4, 9, 16, 24, 25 rijden een andere route.

Metrobaan op Amstelstation waar ook de sporen zijn vervangen. De sporen van de andere richting komen komend weekend aan de beurt.

Victorieplein.
pi_47317337
oh was dat die beerput die dr al een jaar of 2 (minimaal) ligt?
pi_47317479
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
oh was dat die beerput die dr al een jaar of 2 (minimaal) ligt?
Ik denk dat het eerder richting de 4 jaar gaat maar als je ziet hoe diep dat gat is, niet normaal.
pi_47318453
4 jaar ook goed
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:45:35 #114
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_47318826
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Willy84 het volgende:maar als je ziet hoe diep dat gat is, niet normaal.
21,5 meter diep om precies te zijn. Het wordt het diepste metrostation van Nederland, omdat ze twee tunnels bovenop elkaar bouwen.
pi_47374115
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef ReisT het volgende:

[..]

21,5 meter diep om precies te zijn. Het wordt het diepste metrostation van Nederland, omdat ze twee tunnels bovenop elkaar bouwen.
Het Rokin is volgens de website noordzuidlijn.nl 21.5 meter diep. Ook komt er een parkeergarage onder de grond, omdat ze toch bezig waren met bouwen.
Echter bij de Albert Cuyp komt het diepste station van de lijn met de perrons boven elkaar ipv naast elkaar. Het onderste perron is dan op 26.5 meter diepte. Ik weet niet of dat het diepste station van Nederland is, maar denk het wel.
pi_47376990

Rotterdam, tram 8
  zondag 18 maart 2007 @ 00:43:28 #118
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_47387155
Als 'ie maar een keer in de 70 jaar langs komt, lijkt me de kans niet zo groot he. Dit moet dan welgeteld de tweede keer zijn geweest.
pi_47413243
Wat is dat voor actie daar met zo een Citadis? Kon die niet meer gesleept worden ofzo??
pi_47414250
Ik heb weer een paar foto'tjes gemaakt. Ik hoop dat u het leuk vind!

Compressor karretjes ofzo? Hiervan heeft het GVB er een hele zooi

Hijskraat van het GVB waarvan ze er enkele hebben. (geloof 2)

Infobord waarop omleidingsroutes staan, weet niet of die van het GVB zijn, maar er staat wel zo een logotje van ze op.

Bovenleidingwagen

Belangrijkste wagen
pi_53227131
Veegt dikke stof laag weg.

Vorig week reed er een Franse sneltram in Utrecht verwegen autoloze zondag en voor het vervoer van de toekomst, want die dingen die er nu rijden worden ook over paar jaar vervangen.

Ik vond hem wel erg apart maar, ik vind hem wel mooi, ieder geval stukken beter van wat er nu rond rijdt.
Zal wel hele klus zijn om die in NL te krijgen gewoon over spoor of op een super lange trailer?

Foto effe opgezocht van www.ovnieuws.info staan nog meer foto's er van.
............................
pi_53227288
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef sander89 het volgende:

Vorig week reed er een Franse sneltram in Utrecht verwegen autoloze zondag en voor het vervoer van de toekomst, want die dingen die er nu rijden worden ook over paar jaar vervangen.

Ik vond hem wel erg apart maar, ik vind hem wel mooi, ieder geval stukken beter van wat er nu rond rijdt.
Zal wel hele klus zijn om die in NL te krijgen gewoon over spoor of op een super lange trailer?

[afbeelding]
Dat soort dingen gaan vaak op diepladers als Convoi Exceptionel. Ik ben ook eens een complete randstadrail tram tegen gekomen op de snelweg.

Het trammetje in Houten, Zo'n tweedehands duitser is volgens mij ook per dieplader van het HTM naar het NS netwerk vervoerd. Maar volgens mij vooral omdat het HTM en NS netwerk niet met elkaar verbonden was ten tijde van ingebruikname. (tegen oordig schijnt er nog ergens een link te zijn via randstad rail). Als dat ding buiten zijn gewone spoortje komt wordt ie gesleept.
pi_53229503
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef sander89 het volgende:

[afbeelding]
Beneluxlaan toevallig?
  zondag 16 september 2007 @ 23:58:16 #124
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_53232798
Ik heb van 't weekend snachts een witte nieuwe tram zien rijden daar. is idd de benelux laan.
pi_53232982
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef blup het volgende:
Ik heb van 't weekend snachts een wittegele nieuwe tram zien rijden daar. is idd de benelux laan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')