mijn tram, wat doe je??quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Haagse tram te gewoontjes? Toch kan die ook heel heftig zijn hoor... Kijk maar
[afbeelding]
Mijn tram lijn 1, wat doe jequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Er was nog geen centraal tram-topicHierbij dan
Wat zelfgemaakte foto's, genomen in Den Haag (nou ja.... Delft, Nootdorp en Kijkduin )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verhaal klopt wel aardig geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, die trams waren destijds net nieuw.. en werden per trein afgeleverd.. en toen reed de trein die een nieuwe tram afleverde in op een andere nieuwe tram die op het spoor stondGeen gewonden voor zover ik weet, en of het verhaal helemaal klopt weet ik niet, ik doe het uit mn hoofd
Nou hij rijd daar vaker. Hij komt dan uit de Remize en gaat richting de duckdalf aan de andere kant van sheveningen. Maar omdat er iemand in zit ga ik er even van uit dat er nog meer mensen in zitten. Hoefd natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond het ook al vreemd wat ie daar deed.. dus daarom maar een foto
oude tram?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: [url=http:///www.connexxion..nl]Connexxion[/url]
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Eigenaar: [url=http:///www.connexxion.nl]Connexxion[/url]
Bijzonderheden: oude Hannoverse tram die van de HTM gehuurd word?, wagenparknummer 5024
Ik zit 1000x liever in de haagse tram. tenminste fatsoenlijke stoelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef krullenbol het volgende:
Er gaat niets boven de Citadis van de RET :p
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent weer aan het fantaseren....quote:
Op Castellum rijdt inderdaad een verbouwd Hannovers stel, de rest van die dingen, of althans een deel, ik volg trams verder niet, is weer terugverhuisd van Den Haag naar Hannover.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?
Deze pak ik bijna elke zaterdagquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Eigenaar: Connexxion
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat Hannoverse afdankertje rijdt toch op Houten - Houten Castellum?
Wheheh die foto is vlak in de buurt waar ik woon genomenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef krullenbol het volgende:
Er gaat niets boven de Citadis van de RET :p
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een kut ding :/quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Datum: 07-01-2006
Bijzonderheden: tram richting Houten Castellum
ow jij woont dus in de beverwaardquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wheheh die foto is vlak in de buurt waar ik woon genomen![]()
Bijnaquote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
ow jij woont dus in de beverwaard
of in bolnes
krijgen we strax ook nog een centraal Bussen topic?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
bovenste drie is tram, onderste is bus, de rest doet het niet
hier is heerenveen? die heb ik op de foto ja, vroeg me ook al af wat ze er deden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
krijgen we strax ook nog een centraal Bussen topic?![]()
viel me vandaag op dat hier opt industrie terein wat bussen van de GVU staan?!
wat die dr doen mag joost weten, ik gok voor de sloop maar goed?
nee,quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier is heerenveen? die heb ik op de foto ja, vroeg me ook al af wat ze er deden.
maar dat is meer iets voor onderstaand topic
Busfoto's
jij bent een oom tom. kneusquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:57 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn tram lijn 1, wat doe je![]()
In die (vast wel bijna in alle) tram zitten altijd achterin van die stomme allochtonenHoewel ik zelf ook een allochtoon ben kan echt een ontzettend hekel aan ze hebben
![]()
Och die verschillen is echt geneuzel in de marge vind ik. Lightrail, lighttrain, etc....het zijn allemaal trams.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef blup het volgende:
Die tram op Utrecht CS is eigelijk lightrail, hoge instap en gescheiden spoorbanen (zitten niet op de auto weg).
Die sneltrams in Utrecht reden er dan ook al lang voor dat dat zogenaamde 'lightrail'(moesten ze verbieden, die term) bedacht was. Dingen zijn ook zwaar gepimpt, in de jaren '80 zagen ze er nog zo uit:quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Och die verschillen is echt geneuzel in de marge vind ik. Lightrail, lighttrain, etc....het zijn allemaal trams.
HTM heeft of zo een lichtbakje hangen waarop de halte komt te staan en zo een vrouwenstem die je meld welke halte eraan komt. Of ze hebben van die tv-schermen waarop staat welke halte er aankomt, plus de eerste paar haltes daarna en die laat ook zien of de tram stopt. Verder roept de bestuurder meestal de haltes om waar om gevraagd is. (Of je hebt een tramchauffie met humor die van DH CS naar Scheveningen gewoon tourguide speelt...als u nu naar rechts kijkt ziet u....en aan uw linkerhand....etc etc, ernstig in een scheur gelegen toen).quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij HTM soms wel, soms niet en soms alleen de haltes waar om is gevraagd
Volgens mij klopt je info niet helemaal. Het is een tweedehands Duitser, eigendom van de HTM, gehuurd door de NS en bestuurd door personeel van het GVU en gespoten in de houtense gemeentekleuren. (oker met donkerpaars). Volgens mij zijn er zelfs twee in deze kleuren. Enne Houten CS bestaat niet, dat heet gewoon Houten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Datum: 07-01-2006
Bijzonderheden: tram richting Houten Castellum
Klopt. Is op mn site inmiddels aangepastquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je info niet helemaal. Het is een tweedehands Duitser, eigendom van de HTM, gehuurd door de NS en bestuurd door personeel van het GVU en gespoten in de houtense gemeentekleuren. (oker met donkerpaars). Volgens mij zijn er zelfs twee in deze kleuren. Enne Houten CS bestaat niet, dat heet gewoon Houten.
als ik tijd heb zal ik ook wel een rondje komen rijden met me ovquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd naar de randstad rail
De HTM heeft geen nieuwe lagevloerwagens ? (rr buiten beschouwing gelaten)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef Fixers het volgende:
Das de railslijpwagen van de HTM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |