We lopen niet op diesel of zoquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:38 schreef jacco het volgende:
Ik dacht alles even lekker opwarmen
Ik de hele week al wel, en volgende week ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We lopen niet op diesel of zo![]()
sow echt vette plaatjes...quote:[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5
Jajajaja en de plaatjuhzz!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:47 schreef HPI-Racer het volgende:
Heb je al een goede digicam ?![]()
Maare, hoe zit het met je skirts, einddemper, alarm systeem, nieuwe blok, spoiler, bumper enz enz?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef jacco het volgende:
Oke een tipje van de sluier.nieuwe voorbumper worden gespoten en gemonteerd sideskirts worden gespoten en gemonteerd carbon spoiler word gemonteerd uitlaat word gemonteerd alle oneffenheden worden hersteld Integra Type R stoelen worden gemonteerd
Nog steeds originele lichies, iedreen heeft de angels namelijk al. en ben op zoek naar wat anders.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je koplampen? Heb je nog steeds de orginele?
btw ik ga binnenkort bij jou in de buurt solliciteren
Vind je dat? Ik heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef jacco het volgende:
[..]
Nog steeds originele lichies, iedreen heeft de angels namelijk al. en ben op zoek naar wat anders.
waar ga je soli doen dan?
Tja jij rijd ook geen hondaquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik heb ze nog nooit gezien
Bij Nico A. die bekendeik zet expres de hele naam er niet neer, maar je weet wel wie ik bedoel
Nee, maar als ik zijn achternaam noem, weet iedereen hier waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Ultimora het volgende:
ex-gedetineerd?
Weet ik, maar ik heb ook bij Autoster (Mercedes) stage gelopen (is nu Failliet btw, wordt overgenomen door Wensink). En die eigenaar was ook niet fijn. Dus ik ben wat gewendquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef jacco het volgende:
[..]
Tja jij rijd ook geen hondamaar succes bij Nico is een heel mooi bedrijf alleen is de baas een beetje een alleenheerser. Maar laat je daardoor niet afschrikken.
kan beter aan de kust zitten hequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
foute mensen daar in dat stukje nederland
Vast zitten jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan beter aan de kust zitten he![]()
GEILquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
Hier nog wat foto's van de beemer
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
Wat moeten ze dan met jou auto
Damn... jij ben echt BrEeZaHquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Jajajaja en de plaatjuhzz!!
Ik mag dit zeggen. Jacco weet wie ik benquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
sorry...
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik mag dit zeggen. Jacco weet wie ik ben
Uhm ik was er eerder op de dagquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:12 schreef jwstoop het volgende:
jacco! hoe laat was jij bij remy? ik om een uurtje of half 4-4 uur!
Lijkt mij gewoon zwartquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:24 schreef BazzoS het volgende:
is dat echt Carbon, of gewoon een zwarte motorkap?
Bestaan die ook voor een CRX? (headlights dan) Want de 'corner lights' bij ons zijn heel licht..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:18 schreef t0n het volgende:
Jac...
Ik heb chrome headlights, en nu ook de corners... VInd je dat niet wat, je ziet het niet veel. En ik vind het mooier dan angels...
Hier een foto.. ( Met oude bumper, en normale corner lights )
[afbeelding]
Die honda tuig site van je werkt voor geen meterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef t0n het volgende:
@bazzoS : Zwart, na schade deze er op gezet, ongespoten.
@StephanL: Klopt.
@MikeyMan: Nee hoor, de auto is rood...
@ijsmijs: Ik zou het niet weten, ik heb ze van www.showoffimports.nl
dan zie ik je misschien nog wel, we gaan met de oranje BMW ff langs een nieuwe sponsor in dieren en misschien dan ook ff langs remy!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Uhm ik was er eerder op de dagdus heb je gemist helaas. Zaterdag ben ik er weer. Om alle spullen af te leveren
Nee in drachten was echt jammer, met dat slechte weer. Gewoon geen grip. Maar wel een ander leuk verhaal. 1 van de snelste impreza's got whooped door een crx met turboquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:05 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Cool man ! Al tijdje niet op FOK! geweest maar weer een leuk vertrouwd topic. Dus het project loopt nog steeds. Jammer dat die pics ff nix worden.. (klote weer vern**kt ook alles, gister ging streetrace in drachten ook al nie door..)
Dit is een reactie van de impreza rijderquote:Helemaal naar drachten voor niks gereden Daarna hebben we de Groene Impreza van Jamie (2exceler8.nl) om een rollstart te doen op de snelweg
Oh oh 380pk Impreza got whooped
Niet 1 keer of zo maar 1,2,3, 4 keren
Filmpje komt binnen kort online
Forced induction is the way to go
quote:Wat wel heel bizar was, dat was een CRX met turbo. Daar is geen auto tegenop gewassen bij de 150 leek het wel alsof we stilstonden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:21 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee in drachten was echt jammer, met dat slechte weer. Gewoon geen grip. Maar wel een ander leuk verhaal. 1 van de snelste impreza's got whooped door een crx met turbo
[..]
Dit is een reactie van de impreza rijder![]()
[..]
volgens mij staat het bij deze auto juist omdat er zo dikke achterbumper op zit, wat bij jacco veel minder is. Tis vooral afwachten of het mooi gaat staan natuurlijk, hoewel zonder vleugel altijd wat rustiger staat natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:24 schreef RRRobert het volgende:
*Na lange tijd hier ook weer eens meldt*
Mooie bak wordt dat zo, Jacco. Als je je eigen auto opbouwt, kijk dan nog eens naar deze pic:
[afbeelding]
Zonder taartschep achterop is toch ook wel wat... beetje Cal-look zou ik zeggen. Ik vind 't persoonlijk mooier
Ej Jaccoquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:37 schreef jacco het volgende:
btw wel leuk te vermelden is dat ik mijn auto klaar laat maken door de makers van deze auto![]()
Ben er vandaag voor het eerst geweest en die mensen zijn echt tot onvoorstelbare dingen in staat. De BMW staat ook bij hun in de garage dat blok is gewoon splinternieuw hij ligt btw in een BMW E21 Webring
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
http://www.2xceler8.nlquote:Op maandag 21 juni 2004 23:57 schreef zinloos het volgende:
Wat is trouwens de URL van 2exceler8?? Kan het nergerns meer vinden :S Of hebben ze inmiddels een andere naam ofzo??
Thx Delnooz, maar voor de luie lezersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:52 schreef Delnooz het volgende:
Voor zowel spoiler als achterbumper vragen, lees de eerdere topics ff door! daar worden ze echt heeeeel uitgebreid behandeld door liefhebbers en criticasters. Dus ff lezen en je vraag is al beantwoordt!
ik woon aan dezelfde kant van het kanaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ej Jacco
je zegt dat je bij RV je auto laat doen..woon je ook in de buurt van RV? want volgens mij heb ik die auto al is zien rijde
heb je al recentere pic's van je civic?
Ik vond al dat je auto zo bekend voor kwam! ik ben er een tijd gelede nog foto's van gemaakt toen ik in B wasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:05 schreef jacco het volgende:
[..]
ik woon aan dezelfde kant van het kanaal![]()
quote:Over een maand moet hij rdw gekeurd worden. Maar bij de afspraak maken zeiden ze bij de rdw al van wij komen wel even langs kijken omdat het toch vrij uniek is
Pas op met de zachte lak hèquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:04 schreef jacco het volgende:
Morgen is het zover![]()
![]()
vandaag alles gespoten en morgen alles monteren. Spoiler is reeds gemonteerd en staat als een huis. Kan niet wachten
Houden we je aan, anders kom ik zelf langs met een cameraquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:04 schreef jacco het volgende:
Morgen is het zover![]()
![]()
vandaag alles gespoten en morgen alles monteren. Spoiler is reeds gemonteerd en staat als een huis. Kan niet wachten
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houden we je aan, anders kom ik zelf langs met een camera
Prutsersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:23 schreef jacco het volgende:
Haha, maar helaas een dag vertragingmaar dat komt omdat ze vandaag de skirts hebben gemonteerd met ruitenkit. Dat willen ze eerst goed laten uitharden en de uitlaat word er vanavond nog opgezet. Maar ben morgen om 11 uur om een fotoshoot te doen en om 12 uur neem ik hem mee naar huis
![]()
![]()
...bij het wegrijden in de sprint.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
jep honda laat je altijd staan he als je haast hebt...
Weet ik, maar als ze het nou gister hadden gedaan, was je vandaag klaar :')quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:29 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee zekerheid![]()
Kan het zijn dat ik je heb zien rijden vanmiddag? Rond 15:30 vlak na dat viaduct tussen Velp en Arnhem, volgens mij is dat al de Velperweg, en anders zal het nog wel Hoofdstraat zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:29 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee zekerheid![]()
benieuwd isquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:21 schreef jacco het volgende:
pics komen eraan.
@tommie84 kan kloppen heb vanmiddag namelijk een nieuwe autoradio besteld bij Smits
Wat voor auto?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:35 schreef BMWM3 het volgende:
Ik krijg over 2 maanden mijn 1e auto binnenMaar moet eerst mijn rijbewijs halen. Als alles goed gaat heb ik vrijdag 2 juli mijn rijbewijs
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:26 schreef RedArrow68 het volgende:
Hoe hard gaat ie nou met die spoiler?
Ik moet zeggen, in het echt vind ik de kleur echt mooi. Wel opvallend, maar niet TE.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:21 schreef jacco het volgende:
pics komen eraan.
@tommie84 kan kloppen heb vanmiddag namelijk een nieuwe autoradio besteld bij Smits
leef jij ook nogquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:26 schreef RedArrow68 het volgende:
Hoe hard gaat ie nou met die spoiler?
als ie gewicht wilde besparen... had er geen gedaan?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:39 schreef StephanL het volgende:
LOL spoiler gaat echt niet af hoor. hij heeft er niks voor niks geld uitgegeven aan een crabon spoiler
Ik mag wel in de ML door z'n moeders tuin rijdenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leef jij ook nog
Ja kloptquote:Op maandag 28 juni 2004 18:47 schreef Hitpoint het volgende:
Grappig ik wis nie dat je SLH member bentDas toch de auto van Frans (die rode hatch)? Misschein tot 4 juli in Asten...
En als de a.b. van je vergendeling het ineens niet meer doet dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:20 schreef jacco het volgende:
Ga nu eerst weer kleine aanpassingen doen. Zoals de slot cilinders weghalen en dergelijke
En als je sleutel nou breekt?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als de a.b. van je vergendeling het ineens niet meer doet dan?
Primaaquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:46 schreef jacco het volgende:
Ik ken de auto wel, daar rijd ik bijna elke dag langs, mijn vriendin woont 1 straat verderopen ik woon btw in geen van 2 de dorpen
En dit weekend worden er goede digitale pics gemaakt. waarschijnlijk met vrouwelijk schoon
hmm oke danquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:46 schreef jacco het volgende:
Ik ken de auto wel, daar rijd ik bijna elke dag langs, mijn vriendin woont 1 straat verderopen ik woon btw in geen van 2 de dorpen
En dit weekend worden er goede digitale pics gemaakt. waarschijnlijk met vrouwelijk schoon
jij bent sarcastisch bezig volgens mij?quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:07 schreef speedfreakssj het volgende:
klinkt vast heel dom en zo maar deze auto is toch niet zo heel veel anders?
een taartschep er op en andere velgen en een plakrand bij het raam, veel meer zie ik niet. of is het motorgedoe ook veel beter? Zo lijkt het meer op een johnny auto. Zo tja, eh....
euh, de kleur is nog origineel hoor volgens mijquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jij bent sarcastisch bezig volgens mij?
voor de gene die 't zo niet weten
ik weet ook vast niet alles maar ff een lijstje.
-andere kleur
-bodykit
-andere uitlaat
-verlaagd
-ramen al iets getint (dacht ik)
-carbon spoiler erop
en de binnenkant en motor worden ook nog gigantisch onder handen genomen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
euh, de kleur is nog origineel hoor volgens mij
hmm, scheelt niet veel aan dan, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:39 schreef CEx het volgende:
[..]
misschien is het project nog bezig ? Anders lees je gewoon voordat je gaat praten....quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:07 schreef speedfreakssj het volgende:
een taartschep er op en andere velgen en een plakrand bij het raam, veel meer zie ik niet. of is het motorgedoe ook veel beter? Zo lijkt het meer op een johnny auto. Zo tja, eh....
En waar is jouw auto?quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:07 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:39 schreef CEx het volgende:
[..]
Jawel maar ik kan daar nix meequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:46 schreef neonfreak het volgende:
Ziet er goed uit
had je m'n mail nog ontvangen Jac?
ehm hoezo?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:56 schreef jacco het volgende:
[..]
Jawel maar ik kan daar nix mee![]()
Ja we hebben het over hetzelfde. Maar eerst wil je hem hebben en dan is hij beschikbaar en dan moet ik een maand wachten. Dus daarom kan ik daar nix meequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:57 schreef neonfreak het volgende:
[..]
ehm hoezo?
hebben we het wel over hetzelfde
(of je em nog ff een maandje kon vasthouden)
Dit weekend worden er foto's gemaakt die moeten voor woensdag online staanquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:03 schreef PeuRac het volgende:
* jacco zit al weken met smart op foto's te wachten
Hey Jacco, ik ga as woensdag op vakantie, heb je dan al foto's?
Ah, mooi dan kunnen we weer wat kwijlenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:17 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit weekend worden er foto's gemaakt die moeten voor woensdag online staan![]()
Ah , I get it.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:17 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja we hebben het over hetzelfde. Maar eerst wil je hem hebben en dan is hij beschikbaar en dan moet ik een maand wachten. Dus daarom kan ik daar nix mee
Word een kut film. Ik zit er niet inquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:25 schreef t0n het volgende:
Jac, tot morgen vroeg.
voor de rest van de mensen, Ik zal een film maken, waarin Jacco, en nog meer andere honda's naar Asten zullen rijden
Ik weet niet waar jij geil van word. Maar ik niet van een autoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien mag je nog als promo babe verlekkerd gaan liggen kijken op de motorkap
Heb die pics van leusink nog steeds niet domme fokker. Maar hier wel foto\'s vanaf Astenquote:Op zondag 4 juli 2004 09:57 schreef OlieBbol het volgende:
Hey, Jacco heb je die foto\\\'s waar je samen met die RSV mille op staat nog niet, zijn volgens mij best aardig geworden.. post die dingen is...
voor de rest complimenten voor de auto, als tie nu onder de motorkap net zo werd aangepakt gaat het helemaal goedkomen![]()
De street legal honda filmquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:08 schreef jacco het volgende:
[..]
Waar?
Waar staat die dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:10 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
De street legal honda film
van T0n
Nog niet online...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:19 schreef jacco het volgende:
[..]
Waar staat die dan?
Meer pics zijn er nog nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:20 schreef PeuRac het volgende:
Mooi Jacco![]()
Meer foto\\\'s?
De motorkap is hetzelfde als standaard maar dan alleen in carbon. En de carbon spoiler word dit modelquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:23 schreef Delnooz het volgende:
Plaatje daarvan?
Ook een rotora zie ik, nieuwe trend? opeens iedereen aan de rotora spoilersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef jacco het volgende:
[..]
De motorkap is hetzelfde als standaard maar dan alleen in carbon. En de carbon spoiler word dit model
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook een rotora zie ik, nieuwe trend? opeens iedereen aan de rotora spoilers![]()
Zit wat in, maar lelijk is het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:37 schreef FlowDesign het volgende:
Je achterbumper is niet laag genoeg bij de grond, er zit geen lijn in met de sideskirts.
Jammer, het is idd een heel vette achterbumper, past echt mooi bij de auto, alleen ziet het er van de zijkant niet erg strak uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:41 schreef t0n het volgende:
[..]
Zit wat in, maar lelijk is het niet.
Het komt doordat de voorbumper én de skirts BC2 zijn, en de achter bumper is BC1
Heb je al een idee wat je met je oude motorkap gaat doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:20 schreef jacco het volgende:
OEM carbon hood en nieuwe carbon spoiler is in bestelling
Plus nog eens een motorkap laten spuiten en dan een tijdje later een (hoogstwaarschijnlijk onbespoten gelaten) carbon-versie ervoor in de plaats hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:50 schreef Kolkie het volgende:
![]()
Jacco, kost jou manier van tunen/stylen je niet meer geld dan wenselijk? Ik bedoel: die achterspoiler heeft volgens mij bijna een jaar bij je thuis op een grolschkratje gelegen, zit er nou 2 weken op en nou bestel je alweer een nieuwe! Dan had je toch beter nooit die andere kunnen kopen of zie ik dit nou heel verkeerd. Zelfde verhaal voor de voorbumper.
Je heb altijd voorstanders en tegenstanders, het belangrijkste is dat die ze eigen ding doetquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:17 schreef Sphinx2K het volgende:
en dat noem jij vernieuwend? kleur is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind dat de auto zo nooit "stoer" kan worden, die vleugel achterop is om zacht uit te drukken veel te bigass. Al zou je alleen al korte poten nemen dan zou het al beter staan. Niet om je auto af te kraken, maar als een geheel ziet het er gewoon niet vloeiend uit (qua bodykit vleugel kleur en velgen..).
Mooie fotoshopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef jacco het volgende:
Precies Delnooz. Je moet blijven veranderen om steeds weer vernieuwend voor de dag te komen. En de motorkap is vorig jaar gespoten en dat was niet van mijn eigen geld.
Previeuw shot
[afbeelding]
Mooie fotoshopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef jacco het volgende:
Precies Delnooz. Je moet blijven veranderen om steeds weer vernieuwend voor de dag te komen. En de motorkap is vorig jaar gespoten en dat was niet van mijn eigen geld.
Previeuw shot
[afbeelding]
die staat in de verkoopquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je heb altijd voorstanders en tegenstanders, het belangrijkste is dat die ze eigen ding doet
Anders kan die blijven veranderen
Jacoo wat gebeurt er eigenlijk met die eerste bumper?
Okquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef jacco het volgende:
[..]
die staat in de verkoop
Jah idd, dit topic is alweer bij deeltje 5, dat komt door de vele discussies hier, of meningen. niet dus zoals jij zegt dat die tegelijkertijd 5 delen opent.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Is DAT jouw Honda Civic, en daar open je wel 5 delen voor?
Zo bijzonder getuned is deze Civic nu toch ook weer niet? Er zijn tientallen auto's in Nederland die veel extremer getuned zijn toch? Om hier nu 5 delen voor te maken zeg......
Het is gewoon een gemiddeld autootje met een oversized taartschep, sorry hoor.
Overigens vindt ik Honda's altijd een goeie keuze, dus auto zelf is wel toppie maar vindt hem qua tuning niet zo bijzonder. Tja, sorry. Check bijv. bluelagoon.streetracing.org dat vindt ik dan specialer, is dan wel geen Honda maar toch.
Nee ik haal alles bij www.showoffimports.nl en de prijs is mij nog niet bekendquote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:35 schreef GTTC het volgende:
Kwil wel eens weten wat die rotora carbon wing kost.... $800 dollar volgens de site... waar haal jij hem jacco? bij FCT?
Laat maar lullen StephanL nog nooit eerder gezien hier. Dus ook al helemaal de moeite niet waard ommop te reageren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jah idd, dit topic is alweer bij deeltje 5, dat komt door de vele discussies hier, of meningen. niet dus zoals jij zegt dat die tegelijkertijd 5 delen opent.
Dus wat je praat is allemaal nonsens![]()
Qua tuning een honda niet bijzonderLees anders eens meer op streetlegalhonda.nl ofzo.
jawel maar als je alle 5 delen hebt gelezen dan weetje dat er nog wel wat gaat gebeuren en dat hij er al heel veel tijd in heeft gestokenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee is niet van mezelf, van een vriend van mij, ikzelf rijdt helaas in een simpel Hyundai-tje.......
ennuh, mag toch wel een beetje kritisch zijn zeker? Als dat ook al niet meer kan.
Ik word gek van al die popups....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben volgens mij beetje verkeerd geinterpreteerd;
Bedoelde niet dat een Honda niet bijzonder was, vindt Honda juist wel relaxte wagens, maar vindt dit project voor een Honda gewoon niet zo bijzonder, omdat ik extremere Honda's heb gezien, dat bedoelde ik.
Oh jah, okeej over die 5 topics zat ik fout, maar bedoelde overigens niet dat hij 5 topics tegelijkertijd opende hoor, maar dat het al bij deeltje 5 zit vindt ik wel bijzonder, dat bedoelde ik.
Maar wat vonden jullie van bluelagoon.streetracing.org dan?
Aha, wist zelf nog niet dat we rotora onderhand al verkochten ( ik sta altijd mee te helpen op stand showoffimports op meetings ) eens navragen dan, want ga zelf binnekort mijn integra voorzien van carbon evo hood, carbon achterklep en eventueel carbon spoiler arp/rotora mischien heb je hem als eens zien staan, tis de witte ITR die op de stands van showoff staat algelopen half jaarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:19 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee ik haal alles bij www.showoffimports.nl en de prijs is mij nog niet bekend
Ja die ITR ken ik wel. Was toch de ITR waarvan het geluid via de geluidinstall over het terrein van Assen werd gezonden? tijdens de japanse autodagquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:14 schreef GTTC het volgende:
[..]
Aha, wist zelf nog niet dat we rotora onderhand al verkochten ( ik sta altijd mee te helpen op stand showoffimports op meetings ) eens navragen dan, want ga zelf binnekort mijn integra voorzien van carbon evo hood, carbon achterklep en eventueel carbon spoiler arp/rotora mischien heb je hem als eens zien staan, tis de witte ITR die op de stands van showoff staat algelopen half jaar
oke nu is de auto officieel verneukt, die spoiler ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:17 schreef jacco het volgende:
Previeuw shot
[afbeelding]
jaa dat was ik!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja die ITR ken ik wel. Was toch de ITR waarvan het geluid via de geluidinstall over het terrein van Assen werd gezonden? tijdens de japanse autodag
moet aankomende week naar de spuiter daar ligt hij. dus ik neem hem dan wel mee. En dan ligt hij de 20ste klaarquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:14 schreef neonfreak het volgende:
Jac, als je nou ff antwoord weet ik ook waar ik aan toe ben.
Is het trouwens geen idee die OEM carbonhood met een Carbon-achterklep te combineren?
dat is idd een ideequote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:14 schreef neonfreak het volgende:
Jac, als je nou ff antwoord weet ik ook waar ik aan toe ben.
Is het trouwens geen idee die OEM carbonhood met een Carbon-achterklep te combineren?
Dit schermpje kan je gewoon schuin op kijken. Heb hem al een paar keer kunnen bewonderen en hij is echt superscherp. De prijs in de winkel is ¤2.519,10 en ik betaal er 1500 Euro voorquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Volledige gemotoriseerde LCD monitor van 7 inch met bediening via Touch-Screen
Kijk dat is mooi en makkelijk
Alleen 1 vraagje. Welke prijs moet je ongeveer aan denken voor dit?
Wat ik wel kut vind is dat je dat schermpje niet kan draaien. Je kijkt er altijd schuin op. En laten die schermpjes nou niet zo geweldig zijn om er schuin op te kijken![]()
Doe je netjesquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:36 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit schermpje kan je gewoon schuin op kijken. Heb hem al een paar keer kunnen bewonderen en hij is echt superscherp. De prijs in de winkel is ¤2.519,10 en ik betaal er 1500 Euro voor![]()
Kom maar eens kijken bij een volgende FOK! PTA meetquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je netjes
Ben wel benieuwd. Want ik heb hele slechte ervarignen met dit soort schermpjes
Oke doen we. Ik weet toch nu wel hoe je er uit ziet. Nu herken ik je makkelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Kom maar eens kijken bij een volgende FOK! PTA meet![]()
dat is volgens mij alleen bij tft schermen....quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je netjes
Ben wel benieuwd. Want ik heb hele slechte ervarignen met dit soort schermpjes
Jij was die kortharige rooie tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke doen we. Ik weet toch nu wel hoe je er uit ziet. Nu herken ik je makkelijk![]()
De rustigste van het verhaal ja. Die was ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:30 schreef jacco het volgende:
[..]
Jij was die kortharige rooie toch![]()
hmmm pa van een maat van me heb zo'n ding maar van pioneer... (voor ernstig weinig gekocht)quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:24 schreef jacco het volgende:
Nieuwe autoradio op komstde Clarion VRX928RVD
[afbeelding]
voor mijn doen was ik rustigquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:32 schreef t0n het volgende:rustig...
Noem je dat een radio?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:24 schreef jacco het volgende:
Nieuwe autoradio op komstde Clarion VRX928RVD
Yep zit ook volledige navigatie shit opquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Noem je dat een radio?![]()
Cool man, kan ie ook navigeren?
en als je gewoon leest weet je ook dat er een ander model spoiler komt.quote:Niet dat dat mij zal overtuigen
Ik weet niet of dat nou een quote was uit mijn bericht want dan is ie verkeerd overgenomen, maar ik had je nieuwe spoiler al gezien en daarvan denk ik helaas hetzelfde: Het past niet bij de rest van de auto. Ergste is dat hij ws ook nog eens vrij prijzig is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:25 schreef jacco het volgende:
[..]
en als je gewoon leest weet je ook dat er een ander model spoiler komt.
Anders lees je effe.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:40 schreef pAin het volgende:
En wat voor PK-Shot krijg jij??
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:06 schreef jacco het volgende:
De eerste Go is er ook
[afbeelding]
NX Stage one
Het NX Stage One Systeem kan in bijna alle injectie motoren (ook Turbo) toegepast worden. Bij inbouw in een produktie auto zijn geen grote modificaties nodig. De vermogenstoename is hierbij, afhankelijk van de setting, 35, 50 of 75 Pk, de koppel toename is tenminste 30%.
Ik ben niet thuis in de NOS en ben er dus niet standaard vanuit gegaan dat je dat kan instellen. Ik had meer het idee dat je doormiddel van andere onderdelen (grote ventielen of een andere injectiemodule oid) je je PK shot kon beinvloeden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders lees je effe.
[..]
Het spijt me zeer hoor maar als je gewoon die tekst leest staat het antwoord er duidelijk. Dus om nou aan te komen dat je niet veel van NOS af weet vind ik zacht gezegt een kut smoes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:58 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de NOS en ben er dus niet standaard vanuit gegaan dat je dat kan instellen. Ik had meer het idee dat je doormiddel van andere onderdelen (grote ventielen of een andere injectiemodule oid) je je PK shot kon beinvloeden.
En anders reageer je anders.
Welke setting?? Er staat nergens dat je zomaar eventjes, met 1 druk op / draai aan de knop je shot kan veranderen.quote:Het NX Stage One Systeem kan in bijna alle injectie motoren (ook Turbo) toegepast worden. Bij inbouw in een produktie auto zijn geen grote modificaties nodig. De vermogenstoename is hierbij, afhankelijk van de setting, 35, 50 of 75 Pk, de koppel toename is tenminste 30%.
Tuurlijk, wat jij wil.quote:Dus om nou aan te komen dat je niet veel van NOS af weet vind ik zacht gezegt een kut smoes.
* ook_gek is een vriendelijke user hier op fokquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef pAin het volgende:
Dat laatste kusje vind ik dan wel weer liev
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* pAin is een vriendelijke user hier op fok
beetje mee eens, liever performance onderdelen en dan pas kijken naar nos oid. Ik vind nos zowiezo beetje nep, maar hopelijk ga je er veel plezier mee belevenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:14 schreef Juggernaut het volgende:
hmm.. ik was voor onderdelen gegaan die altijd go geven en niet alleen als jij het wil
maargoed.. die meuk er in is vast wel weer leuk voor, natuurlijk, show
[Hoe zit dat met...] Tuning: NOSquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef pAin het volgende:
Welke setting?? Er staat nergens dat je zomaar eventjes, met 1 druk op / draai aan de knop je shot kan veranderen.
B18C6 is de itr engine 220 pk toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef t0n het volgende:
wrong pAin, enorm wrong.
B18c's zijn vooral niet bombproof
En jacco gaat heus wel voor een C hoor
lezen man..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:19 schreef _oxje_ het volgende:
pas je ook even je remmerij aan?
of heb je dat al gedaan... * _oxje_ is lui
1 psi = 0.0689475729 bar, dus als je op 0.69 bar turbodruk blijft is er niks aan de handquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
De watte
Ok, bedankt voor de heldere woordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:44 schreef pAin het volgende:
[..]
1 psi = 0.0689475729 bar, dus als je op 0.69 bar turbodruk blijft is er niks aan de hand
Als je het goed wil doen, moet je dat éérst doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lezen man..er staat in de vorige delen dat hij de remmen ook aan gaat passen
Jeroen(Jacco/Pharoahe) Is aandacht geil... Ja dus, die fles trekt aandacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:47 schreef LeonH het volgende:
Spijt me wel maar NOS/NX is alleen leuk vanwege de Purge Valve maar voor de rest heeft het echt geen nut hier in Nederland. Of je moet veel straatraces doen dan... of voor de show maar zelfs daarvoor vind ik het niet echt kicks...
Is wel erg ricequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:03 schreef piet_pelle het volgende:
Vette kit Jacco, alleen die purgevalve ? Is dat niet een beetje zonde, een ongebruikte wolk lachgas de lucht in blazen ?
Ziet er wel stoer uit natuurlijk a-la de Skyline uit 2fast 2 furious. Je kan er ook een lampje in (laten) monteren die de lachgas wolk elk gewenste kleur geeft, misschien een idee.
Verder keep up the good work.
mensen die hun auto er sneller uit laten zien dan hij werkelijk is ..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
rice ?
ja beetje vaag dus, een purgevalve als rice ? Kzie de golfjes hier er nog niet meer rondrijden namelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:46 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die hun auto er sneller uit laten zien dan hij werkelijk is ..
Volgens mij vinden sommige mensen dat wanneer je auto moddervet is uitgebouwd ook supersnel moet zijn...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:34 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Is wel erg rice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |