Ja, maar ik ben geen pyromaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk zeg... jij doet de humor vanavond? Beetje van hetzelfde niveau als het Nederlands Elftal vanavond.
Ik heb de radio aanstaan, kan de beelden niet meer aanzien...![]()
Bij mij ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:15 schreef Reda het volgende:
radio is trouwens net een paar seconden eerder dan de tv (bij mij tenminste)
Wat maakt dat nou uit ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:15 schreef Reda het volgende:
radio is trouwens net een paar seconden eerder dan de tv (bij mij tenminste)
Klopt. 11 man om precies te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
...
Btw, het lijkt wel of de Duitsers meer man op het veld hebben staan
De jongens die op de radio spelen zijn eerder thuis dan het oranje legioen op tv.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit ?
Lekker agressief en een acceptabele rotkop itt tot die aap bouma, die andere buitenlander, davids, cocu en ga zo maar verder.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
Stam is een gore kuthond
Juist ... eerst een klote pass en dan een heel stomme overtreding. Opzouten met die gast!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
Stam is een gore kuthond
HAHAHA ... zaalvoetbal ... daar zijn ze technisch helemaal niet goed genoeg voor!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:20 schreef Nato het volgende:
Nou.. ik heb het welweer gezien.. laat ze eerst maar wat zaalvoetballen..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef Rhapsody het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef Chillmeister het volgende:
pierre en nistelrooy = perfect
Ik erger me meer aan jouw knipperlicht icoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef mat_herben het volgende:
KUT MOFFEN!!!!!
Opeens zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:22 schreef cptmarco het volgende:
We gaan winnen... ik weet het zeker....![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef Chillmeister het volgende:
zeker, volgens wedstijd beide in start opstellingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:23 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad: Pierre en Ruud moeten samen spelen.... _o_
en waar nog meer aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan jouw knipperlicht icoon.
Puur geluk!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:23 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad: Pierre en Ruud moeten samen spelen....
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:21 schreef Chillmeister het volgende:
Aan Frank Snoeks (daarom nu op de BBC)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:24 schreef mat_herben het volgende:
[..]
en waar nog meer aan?
heb later ook gezegd, bijna. Het was super of the moment toen ik dat zij, doordat ik super blij wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet overdrijven
Je gaat je dan afvragen hoe die daar aan is gekomen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:25 schreef _onderhond_ het volgende:
Wat is schweinsteiger trouwens een kutnaam. Varkensbeklimmer als je letterlijke zou vertalen.
eensquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
....
80 min. te laatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:26 schreef Chillmeister het volgende:
het begint op een voetbal wedstrijd te lijken
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Echt wel!
De ervaring leert ons dat ze dan pas écht gevaarlijk worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:27 schreef misterDre het volgende:
Duiters nu in paniek
dat Nederland wakker aan het worden is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:29 schreef 456 het volgende:
Wat zegt de BBC nu?
compleet anders zelfs.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:29 schreef Chillmeister het volgende:
wtf? is dit een andere wedstrijd sinds 10 minuten geleden
en de tjechen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:27 schreef NorthernStar het volgende:
Als die Fransen het kunnen in de laatste minuten..
Want dan verlies je de poule ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:29 schreef Youssef het volgende:
Als het maar geen gelijkspel wordt
voor wie? dat is nog het probleemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:30 schreef Rhapsody het volgende:
1-2 moet lukken mensen
Ehh... dat IS het op dit moment.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:29 schreef Youssef het volgende:
Als het maar geen gelijkspel wordt
Tijd genoeg voor een hele lange aanloop.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:30 schreef shredder het volgende:
nog 2 minuten en een vrije schop...........
Dat is saai!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:30 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Want dan verlies je de poule ofzo?
Zo kan je het ook zien, maar Nederland had hier moeten en kunnen winnen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:32 schreef 456 het volgende:
VET!
Ik vind Nederland wel de morele winnaar met dit gelijke spel!
Treurig dat duitsland nu tevreden is met 1-1. Blij dat nederland haar ware gezciht toont de laatste 15minuten en wel voor de 2-1 gaat
Das waar. En dat realiseren die duitsers zich ook... Zij kijken blijer dan de nederlanders.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar Nederland had hier moeten en kunnen winnen!
WHOEHAHAHA ... we waren minstens driekwart van de wedstrijd de mindere ploeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, maar Nederland had hier moeten en kunnen winnen!
Sukkel van Nistelrooy kreeg geen kansen, Andy was slecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
De 2 slechste spelers van het veld maken het verschil(Ruud, Andy)
Ik ben blij met 1-1 ...voor m'n poulequote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef Ringo het volgende:
Hè? Hoe kan dat nou? Toen die laatste goal viel waren jullie allemaal zo blij?
Hoi Zero cool hoest op ifg ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:35 schreef furanku het volgende:
Helaas.. geen ¤40 verdiend omdat die K*Tnederlanders weer moesten scoren..![]()
![]()
Jammer, nederland had kunnen winnen, als enkele kansen beter benut werden. Ben ik de enige die vond dat nederland in de eerste helft voorzichtig speelde en er geen 1 individuele actie te pas kwam??
Mocht ook wel. Die twee opzettelijke handsballen van de Duitsers in de eerste helft hadden ook twee keer rood moeten zijn,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef pro_jeex het volgende:
leuke goal nederland, moet ik toegeven, maar 2e helft floot de scheidrechter redelijk partijdig voor Nederland
Dat zijn mensen die zowat nooit in VBL komenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef Ringo het volgende:
Hè? Hoe kan dat nou? Toen die laatste goal viel waren jullie allemaal zo blij?
Precies, DAAR koop je wat voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:35 schreef misterDre het volgende:
Ik ben blij met 1-1 ...voor m'n poule
Maar wat was 'ie slecht. Het liep totaal niet. Past niet in drie spitsen systeem. En als 'ie geïsoleerd komt te staan is 'ie niet in staat om terug te zakken en dan de diepte in te springen. Volgende keer een andere spits. Makaay en Pi-Air. Of als de Tsjechen meer teruggetrokken spelen Kluifje en Pi-Air.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef Rhapsody het volgende:
wel goed dat v.nistelrooy eindelijk eens heeft gescoord.
Die schop van stam tegen die gast ze gezicht ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mocht ook wel. Die twee opzettelijke handsballen van de Duitsers in de eerste helft hadden ook twee keer rood moeten zijn,
met Nisterlrooy was niks aan de hand, maar hem in zijn eentje in de voorkant met veel verdediging. dn kan hij gewoon niksquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar wat was 'ie slecht. Het liep totaal niet. Past niet in drie spitsen systeem. En als 'ie geïsoleerd komt te staan is 'ie niet in staat om terug te zakken en dan de diepte in te springen. Volgende keer een andere spits. Makaay en Pi-Air. Of als de Tsjechen meer teruggetrokken spelen Kluifje en Pi-Air.
why ??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:37 schreef vanwel het volgende:
HULDE! IK BEN IN ELK GEVAL SUPERBLIJ!!!
Hij kan wel goed voetballenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:38 schreef taart het volgende:
die zwijnstijger...
zo'n wannabe-übermensch met zijn geblondeerde haar.
Alsof Stam wist dat die gast met zijn lange smoel zover zou komen om die schop in zijn gezicht te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die schop van stam tegen die gast ze gezicht ook
iig niet om de uitslagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
why ??
v Nistelrooij kreeg welgeteld 2 behoorlijke ballen,1 was die in de eerste helft en de andere resulteerde in deze goal.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
De 2 slechste spelers van het veld maken het verschil(Ruud, Andy)
Inderdaad stelletje homo's ze lieten Oranje gewoon in de steek.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:39 schreef Toewan het volgende:
kutwedstrijd, uitslag tenminste nog redelijk gezien de kutwedstrijd en KUTPUBLIEK... Ik PLEIT voor na het EK een programma waarin meezingers ingestudeerd worden, want blijkbaar kan het publiek zichzelf niet vermaken en besluit er maar bij te gaan zitten als een zoutzak.
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Overmars speelde een goeie pot trouwens![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Overmars speelde een goeie pot trouwens![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
Wat een hoerige kut wedstrijd
was dit alles?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:41 schreef BB-King het volgende:
We worden kampioen!!!!!!!!!!!!
Ik vond hem juist wel goed invallen, ondanks dat het spel chaotischer werd gebeurde dit ook bij de Duitsers..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:41 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Inderdaad stelletje homo's ze lieten Oranje gewoon in de steek.
BTW: Pi-AIR viel tegen :/
ze zijn gewoon beterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef got.rice het volgende:
teringmoffen !!!!!!!!!!!!!!!!
Maar al een aantal vrije trappen (in verschillende wedstrijden) die hij helemaal niet intraptquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel goed invallen, ondanks dat het spel chaotischer werd gebeurde dit ook bij de Duitsers..
Gaan ze dan net zo spelen als de laatste 10 min? dat was wel owkayquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef just me het volgende:
[..]de volgende helft gaat zo beginnen!
1--1 was niet verdiend. Duitsland was de betere ploeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:41 schreef Ixnay het volgende:
1-1 is wel een terechte uitslag.
Er zijn wel lange periodes (eind eerste helft en begin tweede helft) dat Nederland de Duitsers wel heel veel ruimte gaf en mogelijkheden om iets op te bouwen.
Gelukkig is er maar 1 goal gevallen.
De gelijkmaker was verdient als je zag hoe laf de Duitsers ineens begonnen te verdedigen.
Maar beide teams gaan naar de kwartfinales, dus er is niks aan de hand.
Dat waren ze niet. Dit was een bagger Duits elftal.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze zijn gewoon beter
Amateur, het ging gelijk op.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
1--1 was niet verdiend. Duitsland was de betere ploeg.
En terecht die schopquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die schop van stam tegen die gast ze gezicht ook
Laatste vrije trap kwam de muur al meters naar voren (daar hadden kaarten moeten vallen en de vrije trap had een aantal keer overgenomen moeten worden).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Maar al een aantal vrije trappen (in verschillende wedstrijden) die hij helemaal niet intrapt
Volgende keer een FokMeeting bij een wedstrijdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was helemaal niks, en wat hebben wij eensupporters
ik zal Advokaat even bellen!! Doe maar de laate 10 minuten nog een keer voor miss_bleuquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gaan ze dan net zo spelen als de laatste 10 min? dat was wel owkayzonde van die overige 80 minuten!
s
standaardquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was helemaal niks, en wat hebben wij eensupporters
Heb je een beertender?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgende keer een FokMeeting bij een wedstrijd?
nah, ik vind 1 soort fokmeeting wel genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgende keer een FokMeeting bij een wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |