Anders blijf ik er wel naast rijden met mijn vinger in het gaatje..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
* Patrick281 hoopt dat de Tourcommissie voor zondag een deksel kan vinden!
Keee... schroefdraad tappen en een boutje in doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:Daar kom jij niet in met je vinger hoor... het is echt een klein gaatje, maar toch..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef ZX9R het volgende:
Het is geen slowchat. Hiervoor wordt verwezen naar de [i]Fok Motorclub [SC deel xx]
Nee jij met je vinger in het gaatje dan !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee jij met je vinger in het gaatje dan !![]()
![]()
[slowcatmodus] off [/slowcatmodus]
Heb ik liggen! Lees nou es klootzakquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:00 schreef Patrick281 het volgende:
Regel nou alvast een stuur z.s.m!
Waar dan..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb ik liggen! Lees nou es klootzak![]()
Die gaan we er morgen opzetten..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
We noemen hem dan ook de slappe koppelingsroute... helemaal niet erg dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:27 schreef PatrickM het volgende:
Ik las net in deel 4 iets met rijden in de omgeving van Hilversum... ben daar een paar weken geleden langs gekomen... je krijgt daar spontaan zelfmoordneigingen van al die klote flitsers die daar staan
al met al hebben we daar in de omgeving minimaal 18 flitsers geteld
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, weet ik niet.... gaat Luc niet mee dan..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Lees nou es klootzak![]()
Een afmelding is wat groter nieuws dan hetgene wat ik over het hoofd had gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het in DIT topic gezegd dan dat Luc niet mee gaat
Tuurlijk, mail maar voor de details of bel ..ondeugend heeft mijn telefoonnummer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:14 schreef RB het volgende:
Pepijn geldt je aanbod nog ?![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:26 schreef PatrickM het volgende:
PatrckM heeft zaterdag motortocht rondom Arnhem... hopen dat het weer een beetje redelijk blijft, ziet er voorlopig nog erg matig uit
hoe laat vertrekken jullie van welk startpunt? en heb je een route, missch dat ik jullie ergens tegen kan komenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:26 schreef PatrickM het volgende:
* One_Punch_Mickey heeft zaterdag motortocht rondom Arnhem... hopen dat het weer een beetje redelijk blijft, ziet er voorlopig nog erg matig uit
wie zegt dat? van een veilige afstand toekijkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wil je jezelf daarmee asocieren OPM?
Fazertje komt ook hierheen zaterdag al.. dus die is'r zondag ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat mij betreft wel!
Goed idee Opium!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We gaan een beetje off-topic Riet! Straks doen ze dit topic dicht. Zullen we stoppen ermee?
Mwoah.... af en toe om de bochten te corrigerenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Boeiend? Je gebruikt je achterrem toch niet
* mee eensch isch... dan heb ik m'n motor als het goed is weerquote:Op zondag 20 juni 2004 17:40 schreef ZX9R het volgende:
Ik opteer voor 4 juli.....
We hebben al het mooie al gehadquote:Op zondag 20 juni 2004 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
next motormeet: zondag 27 juni route ??
Veluwe nog een optie? mooie route en lekker centraal voor de meeste
Aan allen:quote:Op zondag 20 juni 2004 17:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi allemaal,
ik hoop dat jullie allemaal droog thuis zijn gekomen,
foto's van toerritje,
http://members.home.nl/martie.r/
sneller kan haast niet
We hebben spetters gevoeld !! Jij had gezegd dat het droog zal blijven! Schoft die je er bent!!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Leuke foto's...........
Nog een beetje mooi weer gehad![]()
![]()
Brabant combineren met ouders in Frieslandquote:Op maandag 21 juni 2004 13:53 schreef Cheshire het volgende:
@luc: combineren dan maar met bezoekje aan je ouders? kunnen ze meteen mee terug rijden...
ach, en een dagje meer of minder...![]()
Mijn ouders wonen in Brabant....quote:Op maandag 21 juni 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Brabant combineren met ouders in Friesland
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We hebben spetters gevoeld !! Jij had gezegd dat het droog zal blijven! Schoft die je er bent!!![]()
heb t pas 2532541 keer gehoordquote:Op maandag 21 juni 2004 14:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 2532542e keer:
4 JULI BEN IK WAARSCHIJNLIJK OP VAKANTIE
Oh, sorry, wist niet dat je kwaad werd...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Brabant....![]()
Nee, wel malle Pietjequote:Op maandag 21 juni 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Oke, verzinnen jullie dan maar een route.... pff
Wat maakt het uit om een week of 2 week later te gaan. Of een week eerder, namelijk a.s. zondag.
Of willen jullie zo graag zonder mij rijden
klinkt goedquote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat denk je van de route?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil op termijn nog wel een meet regelen, Overijsel/Gelderland lijkt jullie dat wat ?
Neej joh 2005,quote:Op maandag 21 juni 2004 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2008?
Ik niet ..quote:Op maandag 21 juni 2004 15:14 schreef Cheshire het volgende:
wie kan er wel a.s. zondag dan?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eind juli?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eind juli?
vind ik ook, desnoods en 27 juni en 4 juli...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Zondag word het wel mooi weer hoor dus zou zonde zijn om niet te gaan rijden,
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Pat281?PatM?
Luc = ZX9
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind ik ook, desnoods en 27 juni en 4 juli...
ik ga ff een nieuw lijstje maken, afgezien van ZX9R, Riet, Mercy, Bandit 600 en ik wie kunnen er de 27e?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Pat281? PatM? Luc toch ook?
Is nerd een scheldwoord?quote:
Zie sig .. ennûh ik ga inderdaad ergens anders heen .. ff lunchen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:19 schreef Cheshire het volgende:
een verstandig mens kan onderscheiden wat het wel en niet waard is om over na te denken...![]()
zullen we even ergens anders heen gaan...![]()
T'is restaurantkwaliteit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:32 schreef Cheshire het volgende:
ayay mon capitan...
eerstvolgende keer wel te verstaan... en o wee als t niet te vreten is..[afbeelding]
Rare clown,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Net gelunched,
S-H-I-Tquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Rare clown,
Here I come!
vergeten dat er op dinsdag geen lunch wordt geserveerd hier.
Hey. Ik had gisteravond geen snaaitrek. dat was iemand anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
S-H-I-T
Geen benzinepomp in de buurt.![]()
Anders maar een snicker uit de automaat.
Al kan je na die porsie bitterballen ook wel een lunch overslaan.![]()
Zou in principe een goed idee zijn maar ik heb net een burger en een shake op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:24 schreef Cheshire het volgende:
zal ik pizzaboer ff bellen?![]()
Dat is ook lekker eten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:44 schreef ZX9R het volgende:
Zou in principe een goed idee zijn maar ik heb net een burger en een shake op.
17 weken en nee, geen tijd voor de noorderzon.
Ik zal het niet vergeten!
Zeikwijf. Hee Hoiii hoe gaat het ..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:34 schreef ondeugend het volgende:
Ahummm ....... kuch kuch
Meettopic
Met een lege maag meeten is ook niets,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:34 schreef ondeugend het volgende:
Ahummm ....... kuch kuch
Meettopic
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeikwijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met een lege maag meeten is ook niets,![]()
Ik was het nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen moet de persoon naast je niet gaan zitten knietje-vrijen![]()
Big Tasty roeleert jah,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Big Tasty
Of niet OPM
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Big Tasty
Of niet OPM
ja, ik zou alleen wel een keer met een grotere groep willen rijden dan 5 motoren...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk groepje
Dan ga je maar met motorforum gasten rijden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja, ik zou alleen wel een keer met een grotere groep willen rijden dan 5 motoren...
Die "banrecordhouder" ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zitten ook aardige tussen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan ga je maar met motorforum gasten rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me wel maar nog niet de helft daarvan post hier.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff serieus: kijk eens wat een lijst we hebben, daar moeten toch minimaal elke meet 10 motoren mee kunnen?
helaas...ze is flink genaaidquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
Hij is haar al meer dan een uur aan het omhelzen ..
Ja euh... het zal geen Fok!Tempo toer zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 15:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Mij lijkt het niks, dit stukje staat me niet aan:
[..]
Het laatste dier wat ik van dichtbij heb gezien was onder Riet's zijn motor.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Mij lijkt het niks, dit stukje staat me niet aan:
[..]
Ik ga niet alles vertellen als ik je begin letterlijk neem.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat gaan we doen as. zondag en wie gaan er mee? (ik heb zo'n gevoel dat de groep zondag wat groter is)
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga niet alles vertellen als ik je begin letterlijk neem.![]()
ik stem vóórquote:Maar in principe ben ik beschikbaar voor een leuke rit :liefst die van Gerako.
Friesland en de route van ondeugend hebben mijn voorkeur daarna.quote:Daarna in lijn een Friesland meet en als laatste gaat mijn voorkeur naar Brabant uit.![]()
quote:Als het mooiweer is dan doen we gewoon alledrie i.c.m. een nachtrit.
Wat gaan we doen zondag .. doel op details vanaf of voor het opstaan enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]?
[..]
ach nee johquote:Op maandag 28 juni 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Far out .. ik weet het ..
Klinkt goed, ik ben benieuwd,quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht een stukje Gelderland/ Overijssel Mercy
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lukt dat nog, om voor zondag een route in elkaar te flansen, ondeugend?
En dat zegt iemand van de harde kern.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tot nu 3 man zeker (harde kern natuurlijk)als er te weinig zijn ga ik niet mee
![]()
ik ga geen 100en kms afleggen om met zijn 3en te gaan toerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!quote:Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
quote:Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Hij wilde eerst weten wat voor route er dan gereden zou worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!
Hehe voor motorrijden ben natuurlijk altijd te porren,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Als het in Brabant is dan ben ik onder voorbehoud ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne voor brabant is het helemaal top,
duidelijk: minimaal 4 motoren mee anders geen meetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus das al 5 man
Maaruh, voor 3 man draai ik me nog een keer om hoor(Vorige keer 4 he, moest ook geen grotere groep zijn, afdak was anders te klein geweest
)
je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan zit ik in Italie..
ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben om tussen 14 en 29 augustus een paar dagen de Ardenen en de Eifel onveilig te maken, en dan met uitvalsbasis http://www.indenhof.nl/ en dan uiteraard de camping
Ik heb week 34 vakantie en moet nog even spinnen wat te doen.. dit is zeker een optie.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben om tussen 14 en 29 augustus een paar dagen de Ardenen en de Eifel onveilig te maken, en dan met uitvalsbasis http://www.indenhof.nl/ en dan uiteraard de camping
In principe lijkt het me wel wat PatM, ff een paar dagen weg uit het niets doenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Hangt dat echt van ons af?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil even weten of het nog doorgaat zondag, zo niet, dan ga ik met mn pa mee naar Duitsland op de motor.... moeten daar iets halen namelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga de week erna toch weer naar Duitsland/Ardennen/Luxemburg
Mja kijk, als er maar 3 mensen zich opgeven, dan doen we het gewoon een andere keer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, dan gaat het zondag niet door...... ander keertje dan
hoe kom jij tot die conclusie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Als we nog gaan meeten stuur dan ff een sms.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duidelijk: minimaal 4 motoren mee anders geen meet
zie lijst sowieso 5 man (als ik pepijn zo hoor kan hij gewoon mee zondag) en missch kan PatM ook wel...en ik heb nog geen meegemaakt waar er meer waren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Er waren er toch al heel weinig
Oh, ik las alleen het eerste stukje van Pepijn zn post, ik dacht dat ie zondag naar Eindhoven ging en dus zich afmeldde..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hoe kom jij tot die conclusie?
had ik sowieso gedaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga liever naar Dld zondag.
Hey dat is vlak bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben naar Eindhoven om de teller te laten repareren. Gelijk een hotelletje genomen aan de rand van de stad om 3 dagen van de omgeving daar te genieten.
Als we nog gaan meeten stuur dan ff een sms.
Die heb ik verborgen in mijn profiel bij deze.
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had ik sowieso gedaan als ik jou wastja, dan maar zonder de tourcommissie zondag
die hebben hem nog niet klaar...we zien welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, het is nu toch niet van mij afhankelijk? Ik heb namelijk nog geen route, iemand anders had toch een route..... ? Ondeugend of Gerako?
de kern brokkelt afquote:Alleen behoor ik niet meer tot de harde kern
Jullie gingen er natuurlijk standaard van uit dat ik een route zou regelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het gaat gewoon door, mercy we moeten alleen ff snel bedenken waar we gaan rijden
in brabant rijden ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, dat krijg je he zonder Tourcommissie
maar we gingen er vanuit dat we jouw route zouden rijden, omdat ondeugend en gerako nog wat tijd nodig hadden. dat krijg je he als je niet alles leest
dan zou ik het eerst een keer moeten rijden denk ik om hem te kunnen plannen,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plan maar een route, zou ik zeggenwil ik anders ook wel doen, hier in de buurt.
Hehe maar ik weet niet alle Mc Donalds daar in die buurt,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet zo moeiljk, je pakt gewoon een paar vaste punten in de omgeving waar je wilt rijden.... het hoeft ook niet een vaste route te zijn, dus van, hier links en daar rechts. Ik gebruik de route meer als richtlijn.... dus ongeveer probeer ik hem te rijdenAls je maar vertrekt van A en aankomt op B
En plezier hebt natuurlijk...
Fanfare?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:11 schreef Rausdouwer het volgende:
verdulleme zeg, ik kan al weer niet mee![]()
(optreden met de band)
Op de site staan alle lokaties en kan je ook aangeven alleen degene langs de snelweg te laten zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehe maar ik weet niet alle Mc Donalds daar in die buurt,
en ik heb begrepen dat er altijd een stop tussendoor is bij de mac,
dus dat ga ik morgen even uitzoeken voor jullie,
mag ik een keer voorop rijden [afbeelding]
Cool!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:01 schreef Rausdouwer het volgende:
zoiets, alleen dan op z'n Braziliaans en met meer kabaal
behalve drenthe is het nooit meer geweest...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow 5 man
Gaat sowiezo niet door... rekening is even iets teveel in een negatieve spiraal gekomen dankzij koppeling. Overigens ben ik nog wel steeds van plan om ergens in die dagen een dag naar Limburg te gaan doen (betekent dus fucking vroeg gaan rijden, en laat pas weer thuis zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
Ja ik ben vanavond een beetje omgeving veghel wezen verkennen en ik denk dat ik wel een aardig idee heb voor een route,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goede vraag, Mercy?? anders maak ik er 1 vanavond
Voor Limburg vroeg op en laat thuisquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gaat sowiezo niet door... rekening is even iets teveel in een negatieve spiraal gekomen dankzij koppeling. Overigens ben ik nog wel steeds van plan om ergens in die dagen een dag naar Limburg te gaan doen (betekent dus fucking vroeg gaan rijden, en laat pas weer thuis zijn). Dus zij die zin hebben om mee te gaan, vermeld een voorkeursdag
(voor mij maakt het niet uit, ik ben die gehele periode vrij)
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor Limburg vroeg op en laat thuisDat is als je een dagtrip naar de Ardennen maakt
Valkenburg = 10 uur wegrijden en 6 uur thuis...
Dagje Ardennen omgeving daarentegen is 8 uur wegrijden, uurtje of 11 in Malmedy, rondrijden, 4 uur richting huis... 8 uur thuis
Prima te doen.
Hoe laat en waar verzamelen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja ik ben vanavond een beetje omgeving veghel wezen verkennen en ik denk dat ik wel een aardig idee heb voor een route,
ik kan/ga hem niet helemaal vtv uitstippelen gewoon neus achterna rijden,
en ik heb voor de tussenstop even de Mac in uden opgezocht dat ik die ook zo kan vinden,
en een aantal flitsdingen onklaar gemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stuur hem nu wel een sms!
Vaag dusquote:Op zondag 4 juli 2004 00:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net een smsje gestuurd, ik hoop dat het nummer klopt want dan moet zijn nummer toevallig met 06 beginnen na de standaard 06 (dus zo: 0606..etc) anders missen er 2 cijfers. ik ga ervan uit dat het klopt
klasse, thxquote:Op zondag 4 juli 2004 00:43 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM!
Check mail! Pepijn stond nog bij mijn Beantwoorde oproepen
typisch gevalletje van 'oeps'quote:Op zondag 4 juli 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handig die pepijn, vergeet gewoon 2 cijfers van zijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |