quote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga niet alles vertellen als ik je begin letterlijk neem.![]()
ik stem vóórquote:Maar in principe ben ik beschikbaar voor een leuke rit :liefst die van Gerako.
Friesland en de route van ondeugend hebben mijn voorkeur daarna.quote:Daarna in lijn een Friesland meet en als laatste gaat mijn voorkeur naar Brabant uit.![]()
quote:Als het mooiweer is dan doen we gewoon alledrie i.c.m. een nachtrit.
Wat gaan we doen zondag .. doel op details vanaf of voor het opstaan enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]?
[..]
ach nee johquote:Op maandag 28 juni 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Far out .. ik weet het ..
Klinkt goed, ik ben benieuwd,quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht een stukje Gelderland/ Overijssel Mercy
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lukt dat nog, om voor zondag een route in elkaar te flansen, ondeugend?
En dat zegt iemand van de harde kern.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tot nu 3 man zeker (harde kern natuurlijk)als er te weinig zijn ga ik niet mee
![]()
ik ga geen 100en kms afleggen om met zijn 3en te gaan toerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!quote:Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
quote:Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Hij wilde eerst weten wat voor route er dan gereden zou worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was nog niet zeker, als ik hem goed begreep...? idd: Mercy!!
Hehe voor motorrijden ben natuurlijk altijd te porren,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van de harde kern.![]()
![]()
Mercy had geloof ik ook wel zin .. Mercy!!
Anders maar een paar motorforummers optrommelen OPM.
Als het in Brabant is dan ben ik onder voorbehoud ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne voor brabant is het helemaal top,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |