Kunnen ze niet gewoon dezelfde stemmachines als Nederland kopen, hier doen ze het toch goed?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef Koos Voos het volgende:
TALLAHASSEE, Fla. - Touchscreen voting machines in 11 counties have a software flaw that could make manual recounts impossible in November's presidential election, state officials said.
bron : http://tinyurl.com/2qwp6
Ik als niet algehele software-nono vind de elektronische registratie van stemmen eigenlijk een slechte ontwikkeling. Op dit moment.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef Koos Voos het volgende:
TALLAHASSEE, Fla. - Touchscreen voting machines in 11 counties have a software flaw that could make manual recounts impossible in November's presidential election, state officials said.
bron : http://tinyurl.com/2qwp6
LOLquote:Saudië-Arabië bouwt stad voor vrouwen
In Saudië-Arabië is besloten een industriële stad exclusief voor vrouwen te bouwen. De stad zal in meer dan 80 bedrijven werk bieden aan ongeveer 10.000 vrouwen. Men zal er ook cursussen geven, speciaal voor vrouwen. Deze cursussen zouden in 2005 van start moeten gaan.
Hessa Aloun liep al jaren met het idee om een dergelijke stad te ontwikkelen. “Ik wilde, dat er voor vrouwen een plaats was, waar zij konden werken en cursussen konden volgen.”, zegt Aloun. Zij liet ook weten dat de stad op 10 kilometer afstand van het centrum van havenstad Jiddah zal liggen, zodat vrouwen niet ver hoeven te reizen naar het werk.
Op dit moment is 80% van de werkgelegenheid voor vrouwen in het land in de onderwijssector. Aloun vindt het belangrijk, meer diversiteit in de arbeidsmarkt voor vrouwen te brengen, zonder speciale training is dit echter niet mogelijk.
De fabrieken zullen dingen produceren zoals parfum, kleding, snoepgoed, papier en andere producten, die ook door vrouwen gekocht worden. De overheid zal meebetalen aan de bouw van de stad. Bovendien wordt ook 75% van de kosten van de cursussen vergoed. De kosten van de bouw worden geraamd op ongeveer 200 miljoen dollar.
Ik kom er bijna nooit meer, stikt er van de moslims.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Duritz het volgende:
Op MSN is het te doen lees ik!
Het is inderdaad zo, kijken hoe Sidekick dit gaat "handlen".quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was een stuk sneller. Puta's.
Jij hebt zeker ook het boek van Michael Moore gelezen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Maerycke het volgende:
Alleen jammer dat ze overduidelijk met de papieren versies ook kunnen rommelen. Dus eigenlijk maakt het niets uit
Goedeavond overigens
Als 'ie maar niet weer aan het solliciteren is.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo, kijken hoe Sidekick dit gaat "handlen".
Daarvoor had ik het boek van Michael Moore niet nodig, na dat "akkefietje" in Florida. Overigens heeft de geschiedenis wel bewezen dat dit overal voorkomt overigens... het frauderen met papieren stembiljetten dus...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook het boek van Michael Moore gelezen.
Ruime ervaring met modereren. Kan tegen kritiek. Weet woede-aanvallen tot acceptabele proporties terug te brengen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet weer aan het solliciteren is.
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als modsquote:Op zondag 13 juni 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ruime ervaring met modereren. Kan tegen kritiek. Weet woede-aanvallen tot acceptabele proporties terug te brengen.
Vanalles. Geilheid. Oranje-gevoel. Wrangheid. Moslims.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Maerycke het volgende:
Wat stelt jouw usericoon eigenlijk voor, Aaah.. het is een beetje best erg vaag
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als mods
Wat een kunstzinnigheid, Aaah...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vanalles. Geilheid. Oranje-gevoel. Wrangheid. Moslims.
Snap en zie je het nu een beetje?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat een kunstzinnigheid, Aaah...
Nee, maar ik ben dan ook niet kunstzinnig...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Snap en zie je het nu een beetje?![]()
Kijk 's wat posts naar boven, ass.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Saudië-Arabië bouwt stad voor vrouwen
Je avatar zegt wat anders. Go with the flow.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet kunstzinnig...![]()
Volgens mij is dat meer paars aanlopen wat ik daar doe...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je avatar zegt wat anders. Go with the flow.
Zo, ik ga nu maar eens naar de hak-wedstrijd van de Engelsen tegen de Franse Fransen kijken.
Periode van de maand, me dunkt.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:51 schreef George-Butters het volgende:
Waarom reageert Sil zo kneuzig in het SC feedback topic?
Omdat ze gelijk heeft.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:51 schreef George-Butters het volgende:
Waarom reageert Sil zo kneuzig in het SC feedback topic?
Oh jee, dubbel. En nu?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kijk 's wat posts naar boven, ass.
Ik vrees dat ik er een geheel andere definitie van de doorsnee nederlander op na houquote:Schiffmacher selecteerde een doorsnee van het Nederlandse volk. Er zijn een machinist, een student, een huisvrouw, een havenwerker en een vakkenvuller.
Een moslim?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er een geheel andere definitie van de doorsnee nederlander op na hou
Ik snap niet dat het Modden van SK zo'n enurme invloed heeft op je plezier op POL. Damn die kerel is er nauwelijks. Wat zit er achter?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk heeft.
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vrouwen en emotiesoh ja en het kunnen verwoorden van motivaties
UKquote:Op zondag 13 juni 2004 21:24 schreef Koos Voos het volgende:
Gooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll .. 1-o uk
Ja maar, je kunt het toch met mij bekijken?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:25 schreef Maerycke het volgende:
Voetbal
Dat vind ik alleen maar leuk als ik het samen met andere mensen kan bekijken
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het toch zojuist nog met me eens
Engeland.. United Kingdom ..quote:Op zondag 13 juni 2004 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
UK?
Ik las deze week dat een hoogleraar zich verbaasde over het vertrouwen in die dingen, vooral omdat weinig mensen van de overheid goed op de hoogte zijn van de software in die dingen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon dezelfde stemmachines als Nederland kopen, hier doen ze het toch goed?
Dat is niet hetzelfdequote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Engeland.. United Kingdom ..![]()
Nee, dat kan gewoon niet, die blazen zichzelf niet op tussen schoolkinderen..quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
De engelse supporters zijn meestal in gedrag erger dan moslims
Ik mis keeper Zeeman.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
De engelse supporters zijn meestal in gedrag erger dan moslims
ow.. 1-0 voor Engeland danquote:Op zondag 13 juni 2004 21:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ow.. 1-0 voor Engeland dan[afbeelding]
Dijkstal, Zeikstal.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]Dijkstal voor Premier
![]()
Dijkstal voor Premier
![]()
Dijkstal voor Premier
![]()
Dijkstal voor Premier
Een rijpere vrouw...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo.
Nee jij bent een rijpere vrouw, die de klappen van de zweep kent![]()
Bovendien ben jij de uitzondering die de regel bevestigd![]()
Daarnaast niet op je mondje gevallenWijs en bij de pinken
Kozzmic en een zweepquote:die de klappen van de zweep kent
Je bent zo oud als je je voelt. Ik voel me hier ook regelmatig oud hoor. Let say 32quote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een rijpere vrouw...Ik voel me hier echt oud af en toe.. (en vergeleken met jullie ben ik dat dan ook
)
Maar bedankt voor de rest van de opmerkingen hoor
Gelukkig weet je die leeftijd van 32 blijkbaar precies aan te geven...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt. Ik voel me hier ook regelmatig oud hoor. Let say 32
Kozzmic?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Kozzmic en een zweep
Hou het leuk, je staat toch zeker boven Sidekick?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Georges butters misschien omdat Sidekick me een trut noemde op IRC.
Misschien moet ik de hele log maar eens even posten van Sidekick en Monidique. Worden de dingen wat duidelijker.
Duidelijk ja, beetje jammer dat een discussie aan gaan weer boven hem staat.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hou het leuk, je staat toch zeker boven Sidekick?![]()
![]()
Ja. GRAAG.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien moet ik de hele log maar eens even posten van Sidekick en Monidique. Worden de dingen wat duidelijker.
Sidekick kan niet goed discussie voeren. Zodra er goede tegenargumenten komen, dan geeft die niet meer thuis. Hij is heel erg selectief. Ik let er op tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Duidelijk ja, beetje jammer dat een discussie aan gaan weer boven hem staat.
Let je ook op de bagger die hij posts tijdens zijn anti bagger offensief?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick kan niet goed discussie voeren. Zodra er goede tegenargumenten komen, dan geeft die niet meer thuis. Hij is heel erg selectief. Ik let er op tegenwoordig.![]()
Kijk dit soort dingen verduidelijken al een hoop. He je weet het he, internet en prive moet je gescheiden houden!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
Ja, ik merk het. De opmerking over de SC zegt al genoeg, hij wil zijn persoonlijke stempel doordrukken. Beetje zijn hoek van maken. Het is echter van, voor en door de users.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Let je ook op de bagger die hij posts tijdens zijn anti bagger offensief?
En hoe de users die het met hem eens zijn net zo leuk blijven baggeren?
Maar ik vind het idee om de SC meer met thema's te laten werken en verschillende users die een topic mogen openen wel leukquote:Op zondag 13 juni 2004 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick kan niet goed discussie voeren. Zodra er goede tegenargumenten komen, dan geeft die niet meer thuis. Hij is heel erg selectief. Ik let er op tegenwoordig.![]()
Dat is ook goed, maar dat hebben we zelf toch verzonnen.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ik vind het idee om de SC meer met thema's te laten werken en verschillende users die een topic mogen openen wel leuk![]()
Prima, had hij ook gewoon mee kunnen beginnen en in de sc kunnen bespreken. Nu is het net een dreinend kind wat zijn zin weer eens niet krijgt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ik vind het idee om de SC meer met thema's te laten werken en verschillende users die een topic mogen openen wel leuk![]()
We hebben moslims en gelovigen als bashobject. Nog meer is niet nodig. Straks zijn de brildragers ook aan de beurt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op zondag 13 juni 2004 21:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Straks zijn de brildragers ook aan de beurt.
Allemaal het land uit!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Brildragers.
Waar izzz die rezzzpect?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Allemaal het land uit!
Kwijt!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waar izzz die rezzzpect?
Je mag alleen blijven als goed geïntegreerd bent!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]!
Ze domineren het straatbeeldquote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef Maerycke het volgende:
Dat geneuzel met die brildragers die zich niet willen aanpassen!
Het lijkt wel Hans Anders als je over de markt loopt.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze domineren het straatbeeld
Noster populus facit discrepantiam.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze domineren het straatbeeld
Ja, als konijnen ja.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
Noster populus facit discrepantiam.
Nee!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef Maerycke het volgende:
Je mag alleen blijven als goed geïntegreerd bent!Met lenzen dus!
Bepaalt een vrouw die ouder is dan vijfentwintig.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kwijt!
[..]
Je mag alleen blijven als goed geïntegreerd bent!Met lenzen dus!
Dat geneuzel met die brildragers die zich niet willen aanpassen!
Je kan gewoon niet tegen de waarheid en daarom kom je met van die non-argumenten!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bepaalt een vrouw die ouder is dan vijfentwintig..
Ik hoop dat dingen verduidelijkt.quote:[16:05] <Monidique> Silmarwen, je overdrijft wel, hoor, over dictatuur etc.
[16:05] <Monidique> Je overdrijft flink.
[16:05] <Silmarwen> Monidique jij bent best wel een schijnheil
[16:05] <Silmarwen> ja idd wel veel bagger
[16:05] <Silmarwen> wie post er nu veel
[16:05] <Silmarwen> kom op hey
[16:06] <Silmarwen> eerst bagger posten vervolegns beamen dat er veel bagger is
[16:06] <Monidique> Silmarwen: Ik heb altijd gezegd dat ik zo schuldig ben als ik ben.
[16:06] <Silmarwen> mooi
[16:06] <Monidique> Je zult mij ook niet horen dat ik het niet doe, schat.
[16:06] <Silmarwen> zijn we het eens
[16:06] <Silmarwen> ik weet dat ik bagger post
[16:06] <Monidique> Dat heeft echter geen reet te maken met wat ik schrijf.
[16:06] <Monidique> Op zo'n moment.
[16:06] <Silmarwen> jawel
[16:07] <Silmarwen> want dan had je het eerder zelf ook aan moete geven
[16:07] <Monidique> Goed, voor jou wel dan.
[16:07] <Monidique> Als jij er beter door slaapt, dan geldt het voor jou wel.
[16:07] <Silmarwen> ik ben het er niet mee eens
[16:07] <Silmarwen> dus ik sta volledig in mijn recht
[16:07] <Monidique> Goed, Silmarwen.
[16:08] <Silmarwen> moeilijk he een discussie voeren
[16:08] <Monidique> Ja, Silmarwen.
[16:08] <Monidique> Ik ben dan ook een Sidekick-adept. Dictatuur enzo.
[16:08] <Silmarwen> wat doe je nou raar?
[16:08] <Silmarwen> kritiek geven kan wel maar nemen niet?
[16:09] <Monidique> Silmarwen: Jawel, maar ik hoef het niet te horen, want ik weet het al.
[16:09] <Monidique> Post ik bagger: Ja.
[16:09] <zakjapannertje> ik ook ja
[16:09] <Monidique> Wist ikd at toen ik het schreef: Ja. Overwoog ik het erbij te zetten: Ja. Klaar.
[16:09] <Dddago|schrijft> leuk zo een discussie voeren
[16:10] <Monidique> Ja.
[16:10] <Monidique> Ja, Dddago|schrijft
[16:10] <Dddago|schrijft> beetje met dooddoeners smijten
[16:10] <Dddago|schrijft> ik hoef het niet te horen
[16:10] <Dddago|schrijft> klaar
[16:10] <Silmarwen> ik dacht dat dat de bedoeling was van pol
[16:10] <Dddago|schrijft> lekker
[16:10] <Silmarwen> maar ik evrgis me er duidelijk in
[16:10] <Silmarwen> discussies zijn blijkbaar wat te hoog gegrepen
[16:10] <Monidique> Dddago|schrijft: Wat zeur je nou? Als ik een discussie wil, dan begin ik die wel.
[16:10] <Dddago|schrijft>!
[16:10] <Silmarwen> toch maar #POL sluiten
[16:10] <Dddago|schrijft>
[16:10] <Silmarwen> Monidique je zet jezelf nu echt voor lul
[16:11] <Monidique> Ik weet nu wat Silmarwen wil zeggen, dat wist ik al en ik weet het al. Er valt niets te discussiëren./
[16:11] <Monidique> Goed, laten we discussiëren, begin maar.
[16:11] <Dddago|schrijft> de discussie loopt al op het forum
[16:11] <Monidique> Oh TOCH wEL!!!
[16:11] <Monidique> Godverdejesus, zeg.
[16:11] <Dddago|schrijft> ja, wel als je erop ingaat Monidique
[16:12] <Dddago|schrijft> maar dat wil je niet
[16:12] <Dddago|schrijft> jij wil geen kritiek horen
[16:12] <Monidique> Goed, discusiëer maar.
[16:12] <Monidique> Zeg het dan gewoon!
[16:12] <Silmarwen> phone
[16:12] <Sidekick> Mijn hemel....
[16:12] <Sidekick> Ja, ga maar weer met Knut praten.
[16:12] <Silmarwen>
[16:12] <Monidique> ...
[16:12] <Silmarwen> Sidekick ik lach je nu echt hard uit
[16:13] <Sidekick> Leuk voor je.
[16:13] <Silmarwen> wat een sneue kut opmerking
[16:13] <Sidekick> Je bent echt een trut geworden weet je dat?
[16:13] <Silmarwen> pardon?
[16:13] <Monidique> Ik wil even discussiëren.
[16:13] <Silmarwen> voor dat jij mod was was je best ok
[16:13] <Sidekick> Kan je niet lezen?
[16:13] <Silmarwen> maar je kan geen kritiek ontvangen niets
[16:13] <Silmarwen> je zit in de crew en voelt je heel wat
[16:13] <Sidekick> Ben ik ook.
[16:14] <Silmarwen> en wat wil je met die opmerking met knut dan?
[16:14] <Sidekick>
[16:14] <Monidique> whehehe
[16:14] <Silmarwen> en dan zeggen dat er gebaggert wordt
[16:14] <Silmarwen> ik zeg tegen Monidique dat hij niet zo schijnheilig moet doen
[16:15] <Underworld> onzinners ...
[16:15] <Monidique> Silmarwen: Dat is geen schijnheiligheid, schat.
[16:15] <Monidique> Ik wéét dat ik bagger.
[16:15] <Silmarwen> ow nee sorry dat heet kontenkussen?
[16:15] <Monidique> Ja. Anuslebberen.
[16:15] <Silmarwen> waarom ga je er dan nu ineens over zeiken?
[16:16] <Silmarwen> Sidekick wat wil je nu eigenlijk met pol?
[16:16] <Silmarwen> zeg het eens
[16:16] <Sidekick> Dat mensen normaal doen.
[16:16] <Silmarwen> wat definieer jij als normaal
[16:16] <Sidekick> Niet flamen, trollen, op de man spelen, topic verzieken, etc.
[16:16] <Sidekick> Heel normaal, heel makkelijk lijkt me.
[16:16] <Silmarwen> Sidekick en daar ben ik het mee eens
[16:16] <Sidekick> Jijkomt dan met "censuur" en "al die bans". Tja.
[16:17] <Silmarwen> het is toch zo
[16:17] <Silmarwen> zullen we cijfers gaan opzoeken?
[16:17] <Silmarwen> wat mag ik nou wel en niet zeggen
[16:17] <Silmarwen> en op de man spelen
[16:17] <Silmarwen> je scheld me verdomme uit voor trut
[16:17] <Silmarwen> elke keer als ik probeer in discussie met je te gaan ga je ineens weg
[16:17] <Silmarwen> je kunt geen kritiek ontvangen
[16:18] <Silmarwen> ik dacht echt dat je een goede mod zou zijn
[16:18] <Silmarwen> omdat je rustig en beheerst bent
[16:18] <Silmarwen> ik ben echt verbaasd je scheld me gewoon uit voor trut en je zeikt over op de man spelen
[16:18] <Silmarwen> en nu zeg je niets meer
[16:18] <Silmarwen> nee dat is dapper
[16:19] <Silmarwen> je bewijst maar weer eens dat je niet tegen kritiek kunt
[16:19] <Silmarwen> loop maar weer weg hoor Sidekick
[16:19] <Silmarwen> ben je het beste in ja
[16:19] <Sidekick> Ik ben aan de phone...
[16:20] <Sidekick> Met Knut.
[16:20] <Sidekick>
[16:20] <Sidekick> Jezus.
[16:20] <Silmarwen> wat laag
[16:20] <Silmarwen> wat ontzettend snue
[16:20] <Silmarwen> goh knut belt me
[16:20] <Silmarwen> gek he
[16:20] <Silmarwen> we hebben een relatie
[16:20] <Silmarwen> dat gebeurt weleens
[16:20] <Silmarwen> vooral omdat hij in frankrijk zit
[16:20] <Silmarwen> communicatie noemt men dat
Zuurstoftekort?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee, ik zie wazig, het trilt.
* Aaahikwordgek maakt backupje.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:14 schreef Silmarwen het volgende:
Dit zal me waarschijnlijk een ban opleveren aangezien het in de policy staat dat het verboden is logs te plaatsen maar ik wilde toch even wat duidelijkheid scheppen naar mijn beweegredenen.
[..]
Ik hoop dat dingen verduidelijkt.
Overdreven.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach ik vind het allemaal wat overtrokken hier.
Si, maar ook Turksequote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Tuana is toch Nederlandse?
quote:125.000 bezoekers voor Festival van het Levenslied
Het twaalfde Festival van het Levenslied in Tilburg heeft in totaal ongeveer 125.000 mensen getrokken. Het muziekfestijn werd gisteravond en vanmiddag gejhouden in de binnenstad van Tilburg. De bezoekers kregen onder andere De Deurzakkers, Grad Damen, De Sjonnies. Corry Konings, Ronnie Tober en Willeke Alberti en Lucas & Gea (foto) voorgeschoteld.
De politie was net als de organisatie tevreden. Twee mannen van 33 en 21 zijn tijdens het evenement opgepakt. De oudste man mishandelde een barman. De ander viel meisjes lastig.
De 87-jarige levensliedlegende Johnny Hoes sloot het festival zondagavond af.
Volgende week mogen ze al naar huis wegens diskwalificatie.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er allemaal kapot zal gaan vanavond![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er allemaal kapot zal gaan vanavond![]()
![]()
Ik ben mezelfquote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dubbel paspoort.
Zeg eens eerlijk. Wat ben je meer Turkse of Nederlandse?
Zidane is goed. Wij moeten ook een moslim in de elftal.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[meki]
Zidane goede moslim
[/meki]
En dat doet ze best goed.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ben mezelf
Het is dan ook een "vreemde" vraagstelling. Ik kan me niet meer Turkse of meer Nederlandse voelen.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi niet antwoord gegeven op mijn vraag![]()
Ik heb de vraag nog eens in m'n hoofd rondlaten gaan en ik ben het met je eens! Je kan niet meer zijn dan jezelfquote:Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het is dan ook een "vreemde" vraagstelling. Ik kan me niet meer Turkse of meer Nederlandse voelen.![]()
quote:192 Teletekst zo 13 jun
**********************EN DAN DIT... ***
Bush sr. viert verjaardag vallend
TALLAHASSEE Oud-president George Bush
senior heeft zijn tachtigste verjaardag
op ludieke wijze gevierd.Bush dook van
13.000 voet hoogte uit een vliegtuig
boven zijn presidentiële bibliotheek.
Mét een parachute welteverstaan.
Bush herhaalde hiermee de stunt die hij
bij zijn 75ste verjaardag uithaalde.Hij
mocht echter niet alleen springen,omdat
er te veel wind stond.Een lid van een
paraclub sprong met hem mee.
Op de grond werd Bush opgewacht door
vrouw Barbara,zoon Jeb en de vroegere
Russische president Gorbatsjov.Zaterdag
waren ook zoon George jr.,Tony Blair en
tennisser Pete Sampras van de partij.
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nog eens in m'n hoofd rondlaten gaan en ik ben het met je eens! Je kan niet meer zijn dan jezelfJe mag door voor de magnetron.
Uiteraard.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:06 schreef Tuana het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel vaker met deze vraag geconfronteerd, dus ik weet al hoe mijn reactie is. Als mensen vragen: "Hoe voel je je " (oftewel: voel je je Turkse of Nederlandse) dan is mijn antwoord daarop "goed".
Ik ben opgegroeid binnen twee culturen; de Turkse en de Nederlandse. Van beide culturen heb ik alle goede 'elementen' kunnen oppikken. Bijvoorbeeld gastvrijheid en respect voor ouderen uit de Turkse Cultuur, en uit de Nederlandse cultuur weer de open houding en directheid. Soms botsen beide culturen wel, maar het is aan jou om te bepalen hoe je er mee omgaat. Naar mijn mening heb ik dit wel aardig kunnen doen...
Oh ja, het is wel een combi magnetron hoop ik
Hoe kun je zeg?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
WIe is Nouk?
Zit je alleen in POL ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 23:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nouk![]()
Bekrompen & kortzichtig zou ik t willen noemenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
beetje eenkennig, u heeft gelijk.
Ik keur niks af, en lurk me trouwens helemaal kapotquote:Op zondag 13 juni 2004 23:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bekrompen & kortzichtig zou ik t willen noemen
Hoi :').
Jo woord.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ype!!![]()
![]()
Dan lurk je dus niet in Onzin heaquote:Op zondag 13 juni 2004 23:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik keur niks af, en lurk me trouwens helemaal kapot![]()
Maar ja, het niveau op een groot aantal andere subfora is om te janken![]()
Hij doet gaar tegen Sil, dus.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:36 schreef Ype het volgende:
Wozes, sinds de waarschuwing van SK gaat het alleen maar sneller.
We kunnen niet om de feiten heen gaan draaien natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan lurk je dus niet in Onzin hea
Oh god, het het niveau in POL is zo hoog, want Pollers zijn zo slim, die weten wel hoe t zit
Bleh.
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
communicatiewetenschappen![]()
ONZ is grappig.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan lurk je dus niet in Onzin hea
Oh god, het het niveau in POL is zo hoog, want Pollers zijn zo slim, die weten wel hoe t zit
Bleh.
Nee bedrijfswetenschappen is leuk.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
communicatiewetenschappen![]()
Maar die knakkers hier snappen dat nietquote:Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ONZ is grappig.
Alle roddels gaan dus ook al aan je voorbij?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja! Wie is zij? Eigenlijk?
Heeft die vervanging nodig dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Komt Silmarwen vervangen....
Ik vind deze studie wel okay, lekker makkelijk. En ik doe ook nog engels d'r bij hoor. Puh.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie zegt dat het leuk is?
Ik kwam alleen ff de aanstormende rel bijwonen..quote:Op zondag 13 juni 2004 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Komt Silmarwen vervangen....
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind deze studie wel okay, lekker makkelijk. En ik doe ook nog engels d'r bij hoor. Puh.
Ik leer hoe je mensen moet bereiken, snapje, over 4 dagen heb ik je op msn en vind je me heel aardigquote:Op zondag 13 juni 2004 23:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ONZ niet leuk is.... Wel goed communiceren meisje![]()
Halleluja, haal die foto weg!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:47 schreef Ype het volgende:
Wat een schatje.
Hij staat toch gewoon in je fotoboek?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Halleluja, haal die foto weg!
Mensen gaan naar een fotoboek als ze me willen zien, dus hoeven ze niet er mee geconfronteerd te worden in een POL SC topic!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon in je fotoboek?
Je doet nu al hartjes sturen, hihihiihihihquote:Op zondag 13 juni 2004 23:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach er is niks mis met selectief zijn.
msngaaf!
Okay, huillie.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mensen gaan naar een fotoboek als ze me willen zien, dus hoeven ze niet er mee geconfronteerd te worden in een POL SC topic!
Asjebliehieft?
Ik ga al met Maerycke trouwen. Dat is mijn ultieme liefde.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pas maar op Nouk, voor je het weet wil hij ook met jou trouwen!
Oh is HIJ die wanhopige-pollerd?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pas maar op Nouk, voor je het weet wil hij ook met jou trouwen!
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach, de meeste POLen zijn lelijker hoor.
Nee, dat is RQ.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh is HIJ die wanhopige-pollerd?
Ik weet hetquote:Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Okay, huillie.
Whoei, m'n zelfvertrouwen!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach, de meeste POLen zijn lelijker hoor.
Das meer een onzinner.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:53 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, dat is RQ.
Of SK.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
of Wolfje
Big up yourself.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Yo
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:55 schreef George-Butters het volgende:
wat een liefde ineens weerNa een dag nutteloos moddergooien
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:55 schreef George-Butters het volgende:
wat een liefde ineens weerNa een dag nutteloos moddergooien
![]()
*knuffelkroelliewoelliequote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
glim glim
brildragersquote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu even naar politiek; moslims.
Ik vind dat marrokanen maar gewoon terug naar Marroko moeten, wat jij?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef George-Butters het volgende:
oh ja, om SK blij te maken. Over welk politiek thema gaan we het nu hebben?
Moslim stout.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu even naar politiek; moslims.
De maffiapraktijken van Berlusconi?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef George-Butters het volgende:
oh ja, om SK blij te maken. Over welk politiek thema gaan we het nu hebben?
Hier wordt dat niet gevonden.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind dat marrokanen maar gewoon terug naar Marroko moeten, wat jij?
Behalve de lieve.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moslim stout.
Beter zoekenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Hier wordt dat niet gevonden.
Nederland bestaat uit Nederlandersquote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind dat marrokanen maar gewoon terug naar Marroko moeten, wat jij?
de opkomst van waterstof als alternatieve brandstof. Al vind ik dat meer technisch dan politiekquote:Op zondag 13 juni 2004 23:58 schreef Ype het volgende:
[..]
De maffiapraktijken van Berlusconi?
De moslims die aan Duitse zijde meevochten tijdens WOII?
Bush en zijn Carlylegroup?
De olievoorraden die bijna op zijn?
De opkomst van waterstof als alternatieve brandstof?
Heb je enig idee wat de politieke gevolgen daarvan zijn? Tegenlicht wel gezien?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
de opkomst van waterstof als alternatieve brandstof. Al vind ik dat meer technisch dan politiek
Je ziet er wel zo studentachtig uit in je fotoboek. Ik had je meer VVD ingeschat.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aan rechtse moslimbashers hebben we hier geen gebrek![]()
Links![]()
Wij denken niet zo sterk in termen van gelijk of ongelijk.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
Zullen we het over de aanstormende rel hebben?
Wie vinden jullie dat er gelijk heeft? Sil or SK?
quote:Op maandag 14 juni 2004 00:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Wij denken niet zo sterk in termen van gelijk of ongelijk.
Vreemde combi, rivella!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]VVD
Ik ben mezelfStudent en links, met een rechtse studie.
Ik open die wel okay?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgende SC-topic gaan we het hier over hebben![]()
We leven niet om jou te voorzien van hartjse kroelliewoellie gedoe ja.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:05 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het hartjes kroelliewoellie gedoe een stuk leuker.
Echt niet?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:06 schreef Ype het volgende:
[..]
We leven niet om jou te voorzien van hartjse kroelliewoellie gedoe ja.
Sil houdt van doorzeiken.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:06 schreef George-Butters het volgende:
Ik eigenlijk dat mensen zich te druk maken om totale crap. Irrelevante bullshit. Sil loopt te zeiken om niks en SK laat zich veel te makkelijk op de kast jagen.
Er is maar 1 uitweg: ze moeten samen van bil gaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:06 schreef George-Butters het volgende:
Ik eigenlijk dat mensen zich te druk maken om totale crap. Irrelevante bullshit. Sil loopt te zeiken om niks en SK laat zich veel te makkelijk op de kast jagen.
Gelukkig dat er nog iemand is met dezelfde gevoelens.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
kroelliewoellie hartjes en knuffels is waar ik voor leef
![]()
Nee, met plaatjes.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja Essay-style!!! Met bronnen enzo! En verschiillende manieren van bekijken![]()
Vlakbij Amsterdam, heb je tijd?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar woon je?
Gaarne iets met Beckhamquote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
voor alle people uit ONZ
Voor de gemakzuchtigen.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
voor alle people uit ONZ
2000 pas. Djeez.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:11 schreef George-Butters het volgende:
ik ga vanacht de 2000 postsgrenz halen
Ype ben je al bezig een topic op te zetten?
Ja, is klaar.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:11 schreef George-Butters het volgende:
ik ga vanacht de 2000 postsgrenz halen
Ype ben je al bezig een topic op te zetten?
Met die denigrerende ondertoon van je! Tssk.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Voor de gemakzuchtigen.
Nouk heeft tenminste stijlquote:Op maandag 14 juni 2004 00:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Neeee wat doe je nu, met RQ :| Die heeft al genoeg aan z'n hoofd, brabo's enzo. Groningen is da place to be![]()
Je ziet er wel geil uit iig.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Neeee wat doe je nu, met RQ :| Die heeft al genoeg aan z'n hoofd, brabo's enzo. Groningen is da place to be![]()
Make that the cat wise.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
kut he een leven hebben.
Heb ik ook heur.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
kut he een leven hebben.
Welk woord is moeilijk?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met die denigrerende ondertoon van je! Tssk.
Moeilijke woorden kan ik he
Uhuh, moge dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nouk heeft tenminste stijl
Mindere grap!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Welk woord is moeilijk?
Jij had iets met moeilijke woorden ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mindere grap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |