james hetfieldquote:Op zondag 13 juni 2004 02:46 schreef bukgeit het volgende:
Wie werd geboren als James Chambers?
Dat wel jaquote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef bartrid het volgende:
sjonge wat een kutplaten zeg
Bijna... je hebt er 2 omgedraaid.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
boris
mario winans
blof
kelis
eamonn
simon
britney
christina
d12
tiesto
??
Juistquote:Op zondag 13 juni 2004 13:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
mario op 1
boris op 2?
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:38 schreef bartrid het volgende:
leigh nash van sixpence non the richer?
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:41 schreef ranja het volgende:
Laurie Anderson?
quote:was one of the most successful new country vocalists to emerge in the early '80s. The only problem was, she began her recording career in the mid-'70s. It may have taken her several years to reach the top of the country charts, but once she got there she stayed there —
was the single most successful female country vocalist of the '80s and '90s, scoring a consistent stream of Top Ten singles and a grand total of 18 number one singles.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
axl red
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
axl red
Check!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:41 schreef bartrid het volgende:
misschien 1 voor de openingspost dan?
quote:Het plaatsen van foto's van The Fall, Hanoi Rocks en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Ik zal maandag of dinsdag even de aantallen antwoorden bekijken. En als er niks meer bijkomt (of bijgekomen is) moeten we misschien de punten gaan tellen...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:18 schreef ranja het volgende:
Trouwens Belsen hoe lang loopt topic 200 nog? Al een idee over?
Misschien moeten we het gebruik van AMG foto's ontmoedigen!? Alhoewel het af en toe wel makkelijk is ...quote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef ranja het volgende:Miscchien is het handig te zeggen dat het om de amg-foto's gaat... als je zelf een plaatje scant of van een andere site plukt is het minder erg.
Dan wel even aankondigen zodat iedereen nog deel antwoodren kan opsturen...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:52 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zal maandag of dinsdag even de aantallen antwoorden bekijken. En als er niks meer bijkomt (of bijgekomen is) moeten we misschien de punten gaan tellen...
Hm ontmoedigen kan altijd, al zal ik me er dan weinig aan houdenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:59 schreef Z het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gebruik van AMG foto's ontmoedigen!? Alhoewel het af en toe wel makkelijk is ...
quote:An indie rock band from,
was formed in 1992, making their debut with the release of Sister in 1995. Soon, they signed with local independent label Subterfuge Records, participating in a compilation called Stereoparty 2 with the song "Loli Jackson," and issuing an album based on stories about angels, demons, and biblical references called Devil Came to Me on April 27, 1997. That same year, the post-grunge foursome achieved an Ondas award for Revelation of the Year.
Sinds enkele minuten: Help?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:52 schreef bartrid het volgende:
wat is het officiele engelse EK2004 nummer?
Met zo'n voorzet scoort zelfs Beckham...quote:Op zondag 13 juni 2004 23:06 schreef bartrid het volgende:
dat is hem inderdaad gambolputty +1
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:55 schreef Ascaroth het volgende:
Pearl Jam.
die vent van Geen Stijlquote:Op maandag 14 juni 2004 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Dennis Bouman verzon laatst een incident waarmee hij overal in het nieuws kwam.
Behalve in Nijmegen danquote:Op maandag 14 juni 2004 10:17 schreef bukgeit het volgende:
Dennis Bouman verzon laatst een incident waarmee hij overal in het nieuws kwam.
Klopt, en dat vermeende incident vond plaats op Gran Canaria: Def Rhymz werd ge-electroculeerd op het podium en was eventjes buiten kennis. Schijnt een lulverhaal te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Def Rhymz is dat
Inderdaad bubblingquote:Op maandag 14 juni 2004 10:32 schreef bukgeit het volgende:
Urban?
Ik gok toch op bubbling.
quote:Op maandag 14 juni 2004 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Luuk en Martijn (hoe kan het dat ik dit weet)
Ik weet alleen de 2's zekerquote:Op maandag 14 juni 2004 11:11 schreef bukgeit het volgende:
Opnieuw: met hoevelen zijn zij? vul 1, 2 of 3 in.
Vive la Fête 2
The White Stripes 2
Keane 3
Stereo Total 2
Hayden 1
De Straaljagers 2
Akufen 1
Underworld 2
Shampoo 2
Michael Mayer 3
Eén foutjequote:Op maandag 14 juni 2004 11:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vive la Fête 2
The White Stripes 2
Keane 3
Stereo Total 2
Hayden 1
De Straaljagers 2
Akufen 1
Underworld 2
Shampoo 2
Michael Mayer 1
It showsquote:Op maandag 14 juni 2004 11:48 schreef ranja het volgende:
Nog nooit van gehoord, Akufen, Michael Myer, Hayden...
Opgezocht. Ik denk niet dat iemand hier hem kent. Met de tip zou je z'n achternaam nog kunnen gokken.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
allebei
Zijn achternaam is een verbastering van 2 muziekstijlen.
bijna, zijn voornaam heeft iets weg van OK maar dan zonder Oquote:Op maandag 14 juni 2004 13:24 schreef Mark het volgende:
trancid?
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
bijna, zijn voornaam heeft iets weg van OK maar dan zonder O
Hehe. Keesquote:Op maandag 14 juni 2004 13:30 schreef Mark het volgende:
Kees Tracid?
Oh nee, 3 letters
ik keur hem goed Mark, ook omdat je wel heel origineel bezig bent nuquote:Op maandag 14 juni 2004 13:30 schreef Mark het volgende:
Kees Tracid?
Inderdaad!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Skinny Sweaty ManRHCP!
Ik weet het niet hoor. Er zijn een heleboel goeie gasten die nog voor me staan (Mark etc). En ik ben bijna nooit hier in de weekends...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:46 schreef bukgeit het volgende:
Je zult mij wel niet meer inhalen maar ik voorspel dat jij tweede gaat worden, iggy.
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:48 schreef Mark het volgende:
Het is in ieder geval niet Keith Sweat
Ook niet Skin, maar wel een manquote:Op maandag 14 juni 2004 13:48 schreef Mark het volgende:
Het is in ieder geval niet Keith Sweat
Je hebt helemaal gelijk. Ik haalde Swayzak (Engels duo) en Akufen (Solo-Canadees) om de een of andere reden door elkaar.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb het opgezocht bij AMG en daar staat toch dat het een eenling is zoals ik zelf al dacht...
Since 1999, Akufen (Montreal's Marc Leclair) has been amassing a thick stockpile of 12" releases for labels like Perlon, Background, Traum, Oral, Trapez, and Force Inc. With influences ranging from Bootsy to Mancini to Moroder to Reich, Leclair's productions veer from challenging experimental techno to pop-oriented micro-house. For most of the tracks on 2002's My Way, his first full-length album for Force Inc., Leclair employed a technique he referred to as "microsampling."
bijna.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:04 schreef bukgeit het volgende:
Meneer was voorman van jazzcombo The Red Hotters?
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:09 schreef ranja het volgende:
weer gokken....
red hot peppers
Wie?quote:were psychedelic in the loosest sense of the word; their guitar explorations were colorfully mind-altering, but not in the sense of the acid rock of the '60s. Instead, the band developed its own minimalistic psychedelia, relying on heavily distorted guitars to clash and produce their own harmonic overtones; frequently, they would lead up to walls of distortion with overamplified acoustic guitars and synths. Often the band would jam on one chord or play a series of songs, all in the same tempo and key. Though this approach was challenging, often bordering on the avant-garde,
nevertheless gained a dedicated cult following. After releasing several albums in the late '80s, the band fell apart after in 1991.
bonusvraag.... wie had er een hit met Red hot?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:12 schreef Mark het volgende:
Je had ook nog kunnen vragen naar Chilli Willi & the Red Hot Peppers
Robert Gordon & Link Wrayquote:Op maandag 14 juni 2004 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
bonusvraag.... wie had er een hit met Red hot?
iggy +1 bonuspuntquote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Robert Gordon & Link Wray
belsen + 1quote:Op maandag 14 juni 2004 07:15 schreef belsen het volgende:
Flea?
Speelt die ook bij The Mars Volta?
the white stripesquote:Op maandag 14 juni 2004 15:51 schreef bukgeit het volgende:
WORSHIP BATTERIES
BROWSER HEPATITIS
PROHIBIT SWEATERS
Drie verschillende anagrammen voor een en dezelfde band. Welke?
sorry voor die domme actie ik was te laat en zag de letters over t hoofdquote:Op maandag 14 juni 2004 16:27 schreef the__watcher het volgende:
[..]
the white stripes
Trouwens, zover zat Aginstthegarin er niet naast. Het refrein van 1 van hun 'bekendste' singles:quote:Refining the riot grrrl aesthetic to a simple, bratty attitude,were one of a rash of British teenage punk-pop bands that emerged in the wake of Supergrass' success in the mid-'90s. More indebted to indie rock than either Supergrass or their peers Ash, but considerably less strident, amateurish and
cutesy than Bis,'s music wasn't necessarily revolutionary, but it had an invigorating energy that earned them a cult following within the UK music press before the release of their 1997 debut album.
quote:Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Juistquote:Op maandag 14 juni 2004 17:57 schreef bartrid het volgende:
kenickie.
ik ken ze dus wel.
quote:Niets om te horen, niets te zien
Niets om te zijn, of angst misschien
Niets om te zeggen, geen bewijs
Niets te verliezen, en geen prijs
Niets om te voelen, en geen haat
Niets dat echt is, het is te laat
Wat moet je doen, het klopt toch niet
Ik heb geen idee, ik heb geen lied
Het schuim staat op je bek
Zonder twijfel ben je gek
Want ik ga echt uit mijn bol
Ik gedraag me als een kind
De TV maakte me blind
En ik ga echt uit mijn bol
Hé man, je bent nu echt de top
Met dat stoere baardje op die spokenkop
En met die gave skibril op
Een ware schoonheid in de dop
Dus vertel me, waarom jij hier nog staat?
En langzaam mijn hoofd vol onzin praat
Waarom je niet de hort op gaat
Met al je vriendjes, het is te laat
De TV maakte me blind
Niets om te horen, niets te zien
Niets om te zijn, of angst misschien
Niets om te zeggen, geen bewijs
La, la, la, la, dezelfde wijs
De TV maakte me blind
Eh, even denken: nee...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:50 schreef ranja het volgende:
Avril Lavigne - Losing my grip
Totaal de foute artiest in mind...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:56 schreef ranja het volgende:
of de nieuwe Bad candy? die tekst viel me laatst op, "Nothing to dit, nothing to dat' maar welke was het nou...
he gelukkig, dat heb ik hier niet....quote:Op maandag 14 juni 2004 20:04 schreef ranja het volgende:
Het is in elk geval recent en wordt gedraaid op TMF.
Nee, ik heb hem vertaald...quote:Op maandag 14 juni 2004 20:15 schreef Mark het volgende:
Spinvis?
dan zou ik het toch moeten weten...quote:Op maandag 14 juni 2004 20:42 schreef belsen het volgende:
Het was in Engeland dit jaar de best verkopende vinylsingle sinds de jaren 80.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan zou ik het toch moeten weten...![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik dacht net bij het voetbal belsen op een spandoek te zien staan, maar het was gelsen-kirchen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:16 schreef bartrid het volgende:
die meneer is graham coxon, maar hoe heet dat nummer nou verdorie....
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:28 schreef bartrid het volgende:
duh, freaking out.
oei, die waren het de vorige keer geloof ik wel...quote:Op maandag 14 juni 2004 22:47 schreef bigshadow het volgende:
the delays
Dat is mooi, misschien helpt het als ik een plaatje van de band geef?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:45 schreef belsen het volgende:
pvdt...
bukgeit saves the day +1quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Die haarbal does the trick: TV On The Radio. Levensgrote recensie in de huidige OOR.
quote:Once touted as the natural successor to Joni Mitchell, singer/songwriterproved no less idiosyncratic or mercurial; like Mitchell,
experienced significant commercial success at the outset of her career, but a restless creative spirit — combined with a stubborn refusal to fit comfortably into any one musical niche — sealed her ultimate destiny as that of a highly-regarded cult heroine.
Hehe!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:59 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Rickie Lee Jones.
chuck van public enemyquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:10 schreef bukgeit het volgende:
Over welke Chuck gaat Rickie Lee Jones' Chuck E's In Love?
Yep, Chuck E. Weiss. Zelf een paar platen gemaakt maar bekender van z'n beroemde vriendjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
weiss?
Dan moet ik meteen denken aan Carter USM...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Engels duo.
Heel goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef ranja het volgende:
KLF
quote:revolutionized American indie rock in the mid-'90s by playing down tried-and-true punk and rock & roll influences, emphasizing instead the incorporation of a variety of left-field music genres from the past 20 years, including Krautrock, dub, avant-garde jazz, classical minimalism, ambient and space music, film music, and British electronica. At odds as well with the shambling framework of alternative rock's normal song structure, the group — as large as a septet, with at times two vibes players — relied on a crisp instrumental aesthetic, tied to cool jazz, which practically stood alone in American indie rock by actually focusing on instrumental prowess and group interaction.
Tortoise!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:43 schreef bartrid het volgende:
tortoise?
Auwquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:19 schreef ranja het volgende:
Volgens het plaatje een soundtracken de prijs staat er nog op. Gokje op Paris, Texas van Ry Cooder.
Of in europe/nederland de hoes al dan niet hetzelfde is weet ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:26 schreef ranja het volgende:
Ok, is het dan Made in USA van Sonic youth? Vraag me af of ik ook deze hoes daarvan heb....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |