De omgeving. De normale CSI, de CSI die zicht afspeelt in Miami, dus de verhaallijnen gaat over Miami lifestyle, dus moord op party's enz. en nu New York, dus moorden en mysteries in de omgeving van NYquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is het verschil eik tussen alle CSI series? behalve dat er andere acteurs in spelen niet veel toch?
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:11 schreef blablasjit het volgende:
without a trace is ook een crime serie van dezelfde maker... ook erg sterk... vanuit de fbi die vermiste personen opspoort...
Er zijn genoeg mensen die of Las Vegas of Miami goed vinden. Er zullen dus ook mensen zijn die van zijn van eeen andere csi maar deze niks vinden en andersom!
sbs6 he? ik ben nu wel alles aan het kijken alleen niet op de nl tv... ik hoop echter dat het weer snel terug komt...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:16 schreef RaTz het volgende:
[..]
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.
Helaas dat het weer plotseling van de buis verdwenen was, zoals wel vaker gebeurd tegenwoordig
in amerika van het najaarquote:Op zondag 18 juli 2004 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer komt het dan
NCIS verschilt nogal van de verschillende CSI-versies. CSI is 'procedural', dwz de procedures worden duidelijk in beeld gebracht, terwijl NCIS veel meer character-driven is.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef lr817086 het volgende:
Hier moet het trouwens wel eindigen met spin-off's, want als je ook Navy NCIS nog meerekent heeft CBS nu vier series over crime scene invevstigation en dat lijkt me wel voldoende.
vertel.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Die pilot was best wel te pruimen
heb jij hem dan nog net gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vertel.....
verhaallijn? etc...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Steve-O het volgende:
sfeertje was een beetje sinister/donker
lijkt me leuke serie
ja laten we een CSI NY meet houden in NYquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
verhaallijn? etc...
NY is altijd beetje donke en grauw op tv seriesToch lijkt het me er super om een keertje heen te gaan.
doe maar een meet in NY. haha nu nog geld sparenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja laten we een CSI NY meet houden in NY
verhaal lijn umm der gebeurt wat in Miami en het eindigt in NY
word een gezin vermoord in miami en dat blijkt dus het verkeerde adres te zijn ()
de buren moest eigenlijk dood![]()
En die buren kwamen dus uit NY en waren in miami op vakantie.
dan gaat het verhaal verder in NY ..
ik kan niet meer wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:50 schreef Kamuji het volgende:
whooo Gister heb ik eerste aflevering gezienbest wel vet
ik zie het in het weekend welquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteravond gezien.
Top!
Ik vind die donkere lugubere sfeer erg goed overkomen. Tis echt een andere CSI serie. Daarnaast krijg je ook veel meer backstory van de hoofdrolspelers.
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zie het in het weekend welIk begin steeds benieuwder te worden!
de week is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!
Beetje Seven achtig.
Oh, en de kijkcijfers waren enorm goed! Beste seizoens opener van dit TV seizoen. Versloeg zelfs Law & Order en dat had niemand verwacht
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.comquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:20 schreef blablasjit het volgende:
[..]
de week is nog niet afgelopen
kmoe ff weten wat Without a Trace heb gedaan qua kijkcijfers in de US... hebbie een link ofzo waar ik dat kan bekijken?
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.com
Goede site trouwens
Uh..dat is de weekly top 20. Daar kan CSI NY nog niet eens in staan. (CSI NY zou in dat geval op 2 komen te staan).quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!
edit: CSI NY staat nieteens in de top20 meer CSI LV staat verre weg op 1
Betweterquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:55 schreef blablasjit het volgende:
tuurlijk kan die daar wel instaan alles van gister aaf staat er ook al in! Neem Without a Trace, en CSI maar. die zijn beide gister uitgezinden en die staan der al in!
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekekenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Betweter
Week of 09/13/04 - 09/19/04
Ooit gehoord van 'herhalingen'??
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekeken
mijn welgemeende excuses zijn wel op zijn plaats!
haha ik kijk volgende week dan wel nog een keertje![]()
als ik tijd ga hebben kijk ik ffquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Geeft niet
Straks staan er wel al de kijkcijfers van gisteren op.
Welk nummer is het eigenlijk? Geen nummer van The Who toch (zoals bij LV en Miami)?quote:Op zondag 26 september 2004 16:57 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind de begintune juist niet zuigen
Beter dan CSI tune.
En die scene waar Mac praat over die strandbal was mooi .
Wel van The Who. Nummer heet Baba O'Riley.quote:Op zondag 26 september 2004 18:28 schreef khazad het volgende:
[..]
Welk nummer is het eigenlijk? Geen nummer van The Who toch (zoals bij LV en Miami)?
Die scene over die strandbal was idd erg goed.
Verdraaidquote:Op zondag 26 september 2004 19:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wel van The Who. Nummer heet Baba O'Riley.
jazeker. Aardige aflevering, maar minder dan die van vorige week.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:51 schreef blablasjit het volgende:
Heeft iemand de nieuwe alweer gezien?
nee de CSI: Miami aflevering met CSI: NY erin is de Pilot van CSI: NY. Een pilot is ppur de aflevering die word laten zien als proef. (In amerika hier natuurlijk) daarna volgt de start van het eerste seizoen of komt de serie niet van start. soms is de eerste aflevering van een seizoen de pilot maar in dit geval niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:11 schreef basset het volgende:
Volgende week is toch gewoon CSI:miami waarin alvast CSI:New yoork geintroduceerd wordt, waarna er wellicht nog een echt pilot CSI:New York gaat komen?
Ik ken hem van The Stand van Stephen Kingquote:ook. De hoofdpersoon komt me bekend voor, ik kan er alleen maar niet opkomen waarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kmoet zeggen dat ondanks dat ik Calleigh in het eerste seizoen helemaal niks vind dat ik der in 2e en 3e eht top vind!
kweet niet of ik dat kan volhouden hoor.. een week zonder..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:55 schreef khazad het volgende:
Geen CSI:NY vanaaf, presidental debate
Dat was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:03 schreef Dafje33 het volgende:
Hij viel bij mij erg in de smaak, CSI:NY!
Wat een geweldig mortuarium!, met die gewelfde plafonds.
het wordt daar uitgezonden in HDTV, dus het lijkt mij dat je er voor moet betalen dan, als het al mogelijk is.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef seeya_40 het volgende:
dacht ik al, maar vroeg me af of je soms 'live' amerikaanse zenders op internet kan kijken...
ben sinds mn bezoekje aan curacao verslaafd aan amerikaanse tv
Without a Trace en CSI NY. speelt zich beide in NY ofquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef hydraulix het volgende:
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC![]()
voor de heel veelste keerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met CSI:NY en de Nederlandse TV?
hehe illegaal heb zo zijn voordelen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Sorry.
Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame)
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
mwjah kvond de LV afleveringen waarin t verleden van die roodharige trugkwam best leuk..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
Dat vond ik nu ookquote:Seven en Silence of the Lambs.
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
Ik vind dat het er al persoonlijk aan toe gaat bij CSI LV! Tenminste: ze laten nu al wat zien over Catherine met haar nieuwe lover en Sara's drinkprobleem?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef blablasjit het volgende:
[..]
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
jup... that's the way a life goes in Hollywood...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.
Bij een normaal TV seizoen beginnen ze eind juli begin augustus met het filmen van een TV seizoen zoals een serie als CSI:NY of 24. Eind april filmen ze vaak de laatste aflevering van een seizoen. Tussen eind juli en eind april is het gewoon hard werken, met een break rond de kerst. Daarnaast moeten ze vaak ook nog allerlei promotie werk voor de serie doen tussen het filmen door. Van mei tot eind juli heb je dus vakantie, maar een iemand als Kiefer Sutherland gebruikt die maanden om films te maken.
Recent New Eps:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, nog niet gevonden
mijn dataverkeer blijft erg laag deze weekquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef The_S het volgende:
[..]
Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)
Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)
dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen![]()
Honkbal is coolquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:21 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
Ook als het ten koste van CSI:NY gaat?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef blablasjit het volgende:
Honkbal is cool
dan heb ik nog niet veel gemist... (t/m afl 3 gezien) maar ik heb er echt geen tijd voor... moet zelfs nog een csi aflevering kijken van bijna een week geleequote:Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 5: "A Man a Mile"
bron?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.
Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.
Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."
Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
tnx. is wel eerder dan ik had verwacht! maar dat is absoluut niet ergquote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1302908
Jorja Foxquote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox![]()
Explain?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Mellone het volgende:
ik heb net afl 6. gezien en
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSI:NY is heel anders dan LV of Miami en dat maakt het leuk om naar te kijken. Tis lekker donker
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:16 schreef Mellone het volgende:
het was een vieze afleveringik doe mrgen 4 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kzal weer eens wat gaan inhalen
![]()
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:52 schreef The_S het volgende:
[..]
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringen![]()
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijnquote:Op zondag 21 november 2004 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaBehalve met Without a Trace. 1 Seizoen in 2 weken... En ik vind die serie nog helemaal geweldig
Vanaaf ga ik aflevering 4 kijken van ny
wat ik dan irritant vind is dat ik ze der elkaar kijk en met WaT gheb je last van persoonlijke sjit enzo. niet hevig maar meer als met CSI..quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef The_S het volgende:
[..]
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijn
flappie! have fun!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kheb EINDELIJK de 1e twee afleveringen binnen..vanavond maar eens kijken!
marathon is 42 uur en 192 minutenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3 is bijna binnen.. doe denk maar een marathon vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:55 schreef Mellone het volgende:
Ja dat met die baby was behoorlijk vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marathon is toch 42 kilometer?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
marathon is 42 uur en 192 minuten
jorja is cool hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jorja Fox![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het nu minder hoor dat het alleen mac tayor in de hoofdrol is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK net de 1e gezien..
Goed begin..gelijk in de actie , geen ellelange introducties..leuke nieuwe techniekjes... draait wel iets meer alleen om Gary Sinise maar dat was in LV en M volgens mij in t begin ook zo en da's ook flink bijgetrokken.
Vond de laatste paar minuten indrukwekkend..dat je zo veel meer persoonlijk in de serie word getrokken gelijk.... SUPER!
Zondag maar 2 (en maybe 3 ) doen!
daar had ik ook last van. die heb ik maar op de oude wijze zien te bemachtiggen. ga hem vanaaf kijken!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gdver....
alles t/m 8 binnen behalve 6..want die BT doet t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga nu aan 7 beginnen...You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
[ Bericht 14% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-12-2004 01:54:04 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
hoezo kopie van miami?quote:Op zondag 5 december 2004 16:12 schreef Radeon_NL het volgende:
JA 1.09 is ook wel kewl, in het begin dacht ik dat het een kopie was van 1 van CSI Maimi afleveringen maar het ging toch heel anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef khazad het volgende:
[..]ow w8.. whaaa okay. ik weet het weer. had ff een black out ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ergens na de jaarswisseling. rond maart d8 ik. ergens eerder dit topic staat er een link naar een site waar het in staat.quote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Vanaf wanneer komt het nou op tv? of is daar nog niks over bekend?
quote:
nog een weekje wachten dusquote:15-Dec-2004 Night, Mother
als vanouds zeggen ze dan als ze het goedmaken hahaha dat was nog het leukstequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:19 schreef Mellone het volgende:
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
net gekeken, ik vond dit ook een zeer goeie aflevering, vooral ook dat stukje met die maffia kerelquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:19 schreef Mellone het volgende:
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
alle series liggen even stilquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:34 schreef Junkie het volgende:
01x10 CSI: NY - Night, Mother
Ik weet niet waarom, maar ik vond het een aparte aflevering.
Ik zie ook dat de volgende aflevering pas weer op January 5, 2005 is.![]()
01x11 CSI: NY - Tri-Borough:
http://www.tvtome.com/tvt(...)id-24125/epid-373784
En een totaal van 23. Dus we zijn nog eventjes zoet.![]()
![]()
![]()
maffia? je bedoelt die pizza vent?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef The_S het volgende:
[..]
net gekeken, ik vond dit ook een zeer goeie aflevering, vooral ook dat stukje met die maffia kerel![]()
nee joh gewoon een smerige bookmaker.... meer niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:03 schreef The_S het volgende:
[..]
ja in die pizzatent, maar dat was dus maffia
ja, september had me waarschijnlijker gelekenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vind je? dan is in amerika het seizoen bijna aan zijn einde...
uhuh gewoon maximaal een dag nadat amerika het uitzend ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:05 schreef khazad het volgende:
[..]
ja, september had me waarschijnlijker geleken
* BlueCurl loopt een beetje achterquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef The_S het volgende:
[..]
jah, die heb ik gister gekeken, wat een vaag wief![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
whehe ik niet. voordat CSI: NY begon en mensen zeiden wie het was had ik geen enkel idee.. pas toen ze die vietnam veteraam in die rolstoel van foreest gump werd gezegd dat ik hmmz die gekke doorgedraaide ventquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
YAY! In maart! Ik kijk er al reikhalzend naar uit. Ik ben best wel een fan van Gary Sinise.
hij komt 3 maart pas op de buis. ik heb met publieks voorlichting gemailt en rtl heeft acht pas VANAF MAART uitzendrechten gekregen dus het kan niet eerder op de buis verschijnen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:18 schreef Hopey het volgende:
Dan pas? Ik zag net een commercial dat hij zondag werd aangegeven. Maar in tv-gids staat hij niet. Ik moet van de hallucinerende spullen afblijven..![]()
Ik ook! In Ransom vond ik hem wel goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
YAY! In maart! Ik kijk er al reikhalzend naar uit. Ik ben best wel een fan van Gary Sinise.
Correctie: vanaf 6 maart op Yorin.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij komt 3 maart pas op de buis. ik heb met publieks voorlichting gemailt en rtl heeft acht pas VANAF MAART uitzendrechten gekregen dus het kan niet eerder op de buis verschijnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 vond ik geen hol aan zo zie je dat het steeds op en neer gaat met die afleveringen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Wat ik trouwens mooier vind zondag avond is er verder toch nooit wat op ja nu 24 maar dat is dan afgelopen. Dus heb ik iets op tv om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jup is op laatste moment van donderdag naar zondag verhuist
ik kijk op zondag al law & order SVU maar NY kan er wel bij hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat ik trouwens mooier vind zondag avond is er verder toch nooit wat op ja nu 24 maar dat is dan afgelopen. Dus heb ik iets op tv om naar uit te kijken
Ga je gang johquote:Op zondag 27 februari 2005 21:21 schreef The_S het volgende:
wel leuk zo'n poll, maar de meeste mensen kijken deze serie dus al, dus eigenlijk moet je er meer een poll van maken wat iedereen er van vindt
Hé Robertje, hoe was het?quote:Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef Robertje het volgende:
Ik hoop het wel
whehehe das wel leuk. word je gebeld, denk je te hebben gewonnen, win je niksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:35 schreef Robertje het volgende:
Ik vond de eerst aflevering erg donker. De tweede viel me een beetje tegen. Leukste van de avond was dat ze de verkeerde hadden gebeld voor de hoofdprijs
Het is natuurlijk ook moeilijk om het in 1 uur te persen. Er staat een interview in De Nieuwe Revu waarin verteld wordt dat normale CSI zaken jaren duren voordat er een schuldige kan worden aangewezen. Dit is natuurlijk niet rendabel als je een succesvolle tv-serie wil maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel aardig....ik vind alleen dat men er nogal snel en makkelijk achter komt wie de dader is,
Er zijn amper plotwendingen....
Ze was de collega van Horatio in NYPD een paar jaar geleden. Ook zo'n klasse serie. Elke vrijdagavond tegen 11-en op NL2quote:Op zondag 6 maart 2005 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het tot nu toe ENORM gaaf. Het doet me denken aan Se7en.
Het is een stuk zieker dan Miami en Vegas en dat vind ik wel OK.
Enige jammere is die actrice met de krullen die erg op de partner van Horatio in CSI Miami lijkt en er niet echt tussen past, naar mijn idee.
Ik vind dat Gary Sinise tot nu toe zo'n beetje deze aflevering 'draagt'.
ik ook.. nu nog eens tijd zien te vinden om ze allemaal te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:50 schreef Dafje33 het volgende:
Elke serie zijn eigen sfeer.
In LV veel goktoeristen en moorden die met geld te maken hebben.
Miami: Cubanen en drugs moorden.
NY: Enorme anonieme mensenmassa, Russische emigranten.
Ik vind ze alledrie geweldig!!!
ze kreeg gewoon een infarct... meer nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand waarom dat derde slachtoffer knipperde toen de huisbaas te zien was?
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:54 schreef rena het volgende:
Erg leuke afleveringIk vind Gary Sinise ook erg goed.
Ook "leuk" vond ik dat je wat te weten komt over zijn priveleven, dat heb ik bij de andere series nog niet echt gezien, alhoewel ik CSI nog niet zo lang volg.
Horatio met zijn broer, schoonzus en haar zoon (Yelina en Ray Jr). Dan heb je nog Suzie en Madison... Allemaal personal info van Horatio...quote:Op maandag 7 maart 2005 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.
Ik meen me een afl. te herinneren waar er dieper werd ingegaan op Callie en daarna vond ik haar sympathieker. De andere personages blijven me wat teveel op de achtergrond. Bovendien irriteert Horatio me met z'n afstandelijke en snedige humor altijd een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt genoeg voorbij zetten in de afleveringenmaargoed ik zal me verder inhouden in het NY topic
En je kan Horatio uitstaan of je kunt het niet dat is al te vaak in discussie gevallen!
Ik volg het dus duidelijk nog niet langquote:Op maandag 7 maart 2005 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.
Ik meen me een afl. te herinneren waar er dieper werd ingegaan op Callie en daarna vond ik haar sympathieker. De andere personages blijven me wat teveel op de achtergrond. Bovendien irriteert Horatio me met z'n afstandelijke en snedige humor altijd een beetje
er is ook een csi miami topicquote:Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ik volg het dus duidelijk nog niet lang![]()
Ik vind Horatio wel een leuk personage, don't ask why![]()
quote:Een in Central Park verkrachte vrouw kan zich niets meer van de feiten herinneren. Dit belemmert het onderzoek, tot grote frustratie van het Stella, die heel wat bewijsmateriaal op de plaats van misdaad heeft gevonden. Intussen krijgen Mac en Aiden af te rekenen met een hongerige rat die zich door forensisch materiaal peuzelt, waardoor het onderzoek naar de moord op een drugsdealer in het slop dreigt te raken...
csi is altijd tofquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
deze avond tweede csi NY op tv hier, hopelijk beetje tof
[..]
doet vragen aan mijn belgische medefokker Jumpquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:44 schreef Dafje33 het volgende:
Welke belgische zender heeft CSI:New York al uitgezonden?
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23uquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doet vragen aan mijn belgische medefokker Jump![]()
antwoord:
VT4
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgenquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23u) is het CSI: NY
en de zondag avond rond 19u45 is het CSI: MIA
quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgen
quote:
ik ook netquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:04 schreef The_S het volgende:
pas aflevering 17 gekeken was ook wel weer cool
ooit werk ik ook in een labquote:Op zondag 13 maart 2005 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
vanavond voor het eerst gekeken
wat ben ik stom geweest, om niet eerder naar deze serie te kijken! Super tof!
Omdat ik zelf ook in een lab werk, zijn veel herkenbare dingen te zien, dat is wel leuk
Dinsdag ook maar eens CSI: Miami mee pikken
ik ben juist weer bij eindelijk! alle afleveringen gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:41 schreef Jeroenus het volgende:
Shit, vanaf E14 heb ik niks meer gezien en gevonden.
hij stond bij mij oook onderaan maar hij word bere-sterk... en humor komt zeker nog!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:31 schreef Koningin het volgende:
NY en Miami hebben wel nog niet de humor die in Las Vegas duidelijk aanwezig is.
Hopelijk krijg NY dat nog, want op dit moment staat ie bij mij onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |