abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25274430
Intro
Laat ik me eerst eventjes voorstellen. 'k Ben de poll_man en zal proberen om met interessante polls te komen hier op FoK!. 'k Kijk al een aantal jaartjes rond op FoK! en heb me nu maar eens geregistreerd. 'k Hoop dat het gewaardeerd wordt, zo niet, dan zal ik er in ieder geval snel mee ophouden.

't Lijkt me leuk als jullie met ideeen komen voor de te gebruiken kleuren. 'k Zal het zelf ook proberen.

Achtergrondinformatie Poll
De serie Crime Scene Investigation Las Vegas (CSI) krijgt, na CSI Miami, een tweede serie die is afgeleid van het orgineel. Het origineel speelt zich af in Las Vegas en na Miami kan een ieder vanaf maandag 28 februari CSI New York gaan bekijken.

In de CSI-series wordt het werk van rechercheurs tot in detail gefilmd. Wereldwijd zijn de diverse CSI-series zeer populair. In Nederland is CSI met wekelijks ongeveer 1,2 miljoen kijkers de bestbekeken Amerikaanse serie. In die ranglijst neemt CSI Miami de tweede plaats in.

Omdat de reeks zoveel kijkers trekt, verschijnen er steeds 'spin-offs' van het origineel. Afgelopen september was in de Verenigde Staten CSI NY voor het eerst te zien. Vanaf maart kunnen Nederlanders er dus kennis mee maken.

Alledrie CSI-versies worden overigens in Los Angeles opgenomen. Toch proberen de tv-makers telkens de sfeer van de desbetreffende stad weer te geven. Ze kiezen er daarom voor aan elke versie een bepaalde steunkleur mee te geven. CSI Las Vegas wordt met een rood filter gefilmd, Miami kreeg een geel filter en New York een grijs filter.
[bron]

poll :: CSI: New York; hoe denk je daarover?

- - lijkt me net zo saai als de rest
- - lijkt me een goede aanvulling op de rest!
- - CSI? Wat's da'?
- - Weet nog niet wat ik er van met denken...

Ook een poll aanmaken? Kom naar TRON's POLL
pi_25274912
Als je me nu ook nog es in het juiste forum zou plaatsen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25274948
Eigenlijk lijkt het allemaal best veel op elkaar, althans, dat is mijn mening
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_25274953
Overigens zit planet er behoorlijk langs op een aantal gebieden en het belangrijkste onderdeel van CSI: NY vertellen ze niet eens. CSI: NY zou namelijk meer diepgang moeten bieden in de karakters, in tegenstelling tot Miami dat puur voor vermaak bedoeld is en CSI die er tussenin moet schommelen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25275006
Ik kijk altijd CSI las vegas, met Grissom, Nick, Sarah en Warrick en zo
Paar keer naar Csi Miami gekeken, maar ik vind die Horracio ( of zo... ) een vaag figuur... hij kijkt altijd zo moeilijk..
Что было, то прошло..
pi_25275034
CSI Las Vegas kijk ik altijd, helemaal geweldig. Miami lijkt me niks aan, en NY ook niet.
Grissom en de rest zijn voor mij CSI en geen andere personages.
Back in business.
  zondag 27 februari 2005 @ 01:02:17 #7
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25275110
ik heb nu 15 afleveringen gezien, ik moet zeggen het blijft leuk toch gaat mijn voorkeur liever uit naar de eerste CSI!
don't give me that fucking bullshit
pi_25279519
Zelf vind ik CSI Las Vegas ook de betere serie. 'k Weet niet, de karakters in CSI Miami trekken me niet zo heel veel aan. Er is ooit een aflevering geweest waarin beide teams te zien waren. Die aflevering vond ik wel interessant.

'k Heb een goede verwachting van CSI New York
pi_25279632
CSI Miami en Las Vegas vind ik erg leuk
Of CSI NY ook zo leuk wordt weet ik nog niet.
  zondag 27 februari 2005 @ 13:50:41 #10
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25281039
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:14:45 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 13:53:09 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25281070
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')