Analyse This ken ik niet, Bruce Allmighty wel. Tony Bennett.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef Berkery het volgende:
Hij speelde zichzelf in de film Bruce Almighty
=edit= en ook in Analyse this.
Eigenlijk heet hij Anthony Dominick Benedettoquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tony Bennett.
Ik ken het gebruik wel, maar toch zingt ie:quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:01 schreef belsen het volgende:
Tie a yellow ribbon round the old oak tree gaat niet over iemand die uit de bak komt, maar over iemand die terugkomt van het front. Dat schijnt in de Yankee-staten een vast ritueel te zijn.
Om maar even op een oude vraag terug te komen...
Nog liever wil ik dat nummer helemaal vergetenquote:Bus driver please look for me
'Cause I couldn't bare to see what I might see
I'm really still in prison
And my love she holds the key
A simple yellow ribbon's all I need to set me free
I wrote and told her please
Eigenlijk zit het hele antwoord ook al in het antwoord op Berkery's vraag ervoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef bukgeit het volgende:
Wier discografie zien we hier:
1988 Who?
1990 The Revival
1993 Sons of Soul
1996 House of Music
Nee, John Mellor zat niet in de vriendengroep van de vier Johns...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:00 schreef bukgeit het volgende:
John Lydon - Johnny Rotten
John Mellor - Joe Strummer
En de laatste, het zal wel niet:
John Maher - Buzzcocks
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:23 schreef bukgeit het volgende:
John Simon Ritchie natuurlijk - Sid Vicious
Maar dan nog - wie is de laatste?
Ik mis Alfred E. Neumanquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:39 schreef belsen het volgende:
Stand!
Ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:36 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik mis Alfred E. Neuman
En laat dat 'zelf' eigenlijk ook maar weg...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:38 schreef bukgeit het volgende:
Geluukig was Sid alleen maar zelfdestructief.
De vierde John, pvdt, pvdt...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:53 schreef ranja het volgende:
Dat moet dan Jah Wobble zijn... maar z'n echte naam?
En dat op 1 uur s'nachtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:00 schreef ranja het volgende:
4 Johns... dat kan beterNoem 10 muzikale Kim's
De minder succesvolle opvolger van Onbegriepuluk. Mannenkoor Karrespoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mannekoor Karrespoor
Ik bedoel een Nederlandse groep genaamd diva's of dance, maar deze diva's zijn bekend geworden bij andere projecten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:12 schreef bukgeit het volgende:
Bedoel je een groep of bedoel je meerdere afzonderlijke dames?
Anita Dothquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie zijn de diva's of dance?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:21 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Anita Doth
Desiree Manders
Linda Estelle
Bukgeit +1quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:53 schreef bukgeit het volgende:
Kim Appleby
Kim Wilde
Kim Deal
Sandra Kim
Kim Fox
Kim Fowley
Kim Gordon
Lil' Kim
Kim Carnes
Kim Wilson
Dank aan biggie voor Kim Fox van wie ik nog nooit gehoord heb
Blowfly!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:00 schreef bukgeit het volgende:
Wie vertolkt het lied A Child's Dick?
Jawel!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:26 schreef ranja het volgende:
Hear'n'aid - Stars
Die heb ik dan gemist. Zo bekend is de band niet, hoewel? Ze staan wel op een redelijk bekende soundtrack.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:56 schreef Mark het volgende:
Ziet er bekend uit, volgens mij pas nog geweest....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:21 schreef bukgeit het volgende:
Röyksopp
ik heb net een antwoord op de vraag van Bigshadow gemaildquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:34 schreef Z het volgende:
En vergeten we deze niet?
Fok! Muziek Trivia deel CC
Had ik gezien, maar die was niet helemaal compleet toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb net een antwoord op de vraag van Bigshadow gemaild
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:39 schreef bukgeit het volgende:
Adeeva? In mijn herinnering was die dikker en minder blond.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
te fout waarschijnlijk
En als je het hoort ook fout. Slechter dan 2 unlimited...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, gewoon onbekend
Iggy +1quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Velocity Girl is dat, van Clueless soundtrack
natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Iggy +1
niet alleen van de soundtrack natuurlijk, ze hebben zelf ook albums
Volgens heeft mij heeft de site er even uitgelegen, maar jij hebt hem wel goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Air
Hoe kan die vraag nou 36 minuten onbeantwoord blijven
Staat ook op het leesplankjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef Mark het volgende:
Mieke Kees?
Was toch Mies en Kees?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Staat ook op het leesplankje
En Wim, Teun, Zus en Gijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Was toch Mies en Kees?
U ziet: het is er bij ranja destijds goed ingehamerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:16 schreef ranja het volgende:
[..]
En Wim, Teun, Zus en Gijs.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:19 schreef ranja het volgende:
vierkant hoofdeen van de broertjes Wahlberg? Mark Wahlberg?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Snow
Yep helemaal goed, bartrid +1quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:25 schreef bartrid het volgende:
marky mark and the funky bunch.
Nee hoor, ik heb wel een vraag klaar, zal ik die dan stellen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:33 schreef bukgeit het volgende:
Dien je protest in, Z?
Hij was ook niet echt moeilijk ... Maar daarom niet minder:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:38 schreef bukgeit het volgende:
Stereolab - Emperor Tomato Ketchup
Dat is... Maar beeld Transient Random-Noise Bursts With Announcements maar eens uit in plaatjes...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:45 schreef ranja het volgende:
Het is altijd dat album van Stereolab dat gevraagd wordt volgens mij
The King lives andquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Danny Mirror - I Remember Elvis Presley
Sorry: druk....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Waar is Mark? Hij mist de foute vragen
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef Berkery het volgende:
Dire Straits - Calling Elvis
Geen top 40 hit geweest. Ik bedoel dus echt een lied wat in de top 40 heeft gestaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef Z het volgende:
Travveling Willburries (?) - Calling Elvis
Zeker wel. Dit is trouwens de makkelijkste van de 3 voor mij danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:55 schreef Berkery het volgende:
en Kirsty Maccoll - There's A Guy Works Down The Chip Shop Swears He's Elvis
Maar ik weet niet zeker of dat een hit is geweest![]()
toch knap gevonden. Als de andere niet geraden wordt krijg jij hiervoor het puntquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:55 schreef Berkery het volgende:
Maar ik weet niet zeker of dat een hit is geweest![]()
...maar dan mag iemand anders de vraag doen, ben weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
toch knap gevonden. Als de andere niet geraden wordt krijg jij hiervoor het punt
het is touwens chips shopquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:55 schreef Berkery het volgende:
compleet offtopic, de beste fish&chips bij mij in de buurt worden door chinezen gemaakt. En ze doen ook erg goeie chinese takeaway....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:53 schreef ranja het volgende:
[..]
het is touwens chips shopje weet wel, van die engelse fish&chips.
Inderdaad! Las net dat een van de twee inmiddels dood is...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
milli vanilli
moet je op de laatste dag van de vakantie doen, is het niet zo erg als je ziek wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef ranja het volgende:
Beste fish & chips... is dat geen contradictie?
Trouwens nog nooit gehad, niet aan toegekomen toen ik vorig jaar in Londen was. Had eigenlijk wel een vette hap, liggend in de krant van gister willen hebben
eigenlijk is dat wel een contradictie inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:56 schreef ranja het volgende:
Beste fish & chips... is dat geen contradictie?
Trouwens nog nooit gehad, niet aan toegekomen toen ik vorig jaar in Londen was. Had eigenlijk wel een vette hap, liggend in de krant van gister willen hebben
Een meisje van alledag...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:09 schreef Mark het volgende:
Gebroeders Grimm?
quote:The British new wave bandhad one nearly forgotten Top 40 smash, 1983's
that became a staple of '80s compilation CDs in the '90s. Featuring <namen>,
were shamelessly derivative, pillaging from Heaven 17, Gary Numan, and David Bowie in massive doses. In fact,
could've been mistaken for a Heaven 17 tune. Nevertheless, the group had a knack for crafting radio-friendly hooks, and the
line in
sounded irresistible in clubs and on new wave stations. The track peaked at number 24 on the Billboard charts on November 26, 1983. However, the song wasn't catchy enough for the producers of Footloose; they rejected the tune in favor of Shalamar's "Dancing in the Sheets."
Zie je wel dat je't wel weetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef bukgeit het volgende:
Damn..
Re-flex?
Nou ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
kutnummer, dus goede dag ranja
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef Mark het volgende:
Het is toch niet Het Zwarte Cross Festival of zoiets simpels, he?
http://www.zwartecross.nl/2004/index.phpquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef ranja het volgende:
[..]
kan alleen niet vinden of zij die organiseren of er alleen maar spelen.
quote:So definitive and emblematic of its time that its title was borrowed for no less than a K-Tel label compilation,is equal parts homage to and putdown of early-'90s alt-rock, perfectly capturing the cynicism, abandon, and angst of the grunge era. Drunkenly weaving between post-Hüsker Dü hardcore and Sub Pop-styled sludge rock , its lyrics catalog all the key players of the pre-Nirvana period
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:08 schreef Berkery het volgende:
Nada Surf - Popular![]()
Ja weet ik, las het goed maar hersens maakten er wat anders vanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef belsen het volgende:, die is nog veel nieuwer...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:40 schreef Mark het volgende:
Dat is toch bij de Zwarte Cross?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:48 schreef Mark het volgende:
Maar ik weet niet hoe het festival heet, alleen dat het BIJ de Zwarte Cross is....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:09 schreef Mark het volgende:
Nee hoor. Ik twijfelde even aan Dicky Woodstock, maar da's een andere. Ik weet alleen dat het bij de Zwarte Cross is, maar niet hoe het festival heet.
Mark +1quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef Mark het volgende:
Het is toch niet Het Zwarte Cross Festival of zoiets simpels, he?
quote:Getting loose with the Pussy Galore
Cracking jokes like a Thurston Moore
...
Take an inspiration from Husker Du
It’s a new generation
Of electric white boy blues
quote:
Started back in ‘83
Started seeing things a differently
And hardcore wasn’t doin’ it for me no more
Started smoking pot
Thought things sounded better slow
Much slower, heavier
Black magic melody to sink this poseur’s soul
Renew Stooges undeniably cool
Took a lesson from that drone rock school
Manipulate musicians halfway to school
Getting loose with the Pussy Galore
Cracking jokes like a Thurston Moore
Peddle hopping like a Dinosaur and J
Rock and Roll genius, ride the middle of the road
Milk that sound, blow your load
Shoot it further than you ever said it go
Four stars in the Rolling Stone
Oooh sludge rock,
That’s hard as harsh
It’s gone big
Take an inspiration from Husker Du
It’s a new generation
Of electric white boy blues
It’s gone big
Breaking down the barriers
Like Sonic Youth
They got what they wanted
Maybe i can get what i want too
It’s gone big
Time to knock
The hard rock on it’s side
Time to knock
The shit right up a storm
Turn to amaze
Grunge!
Aaah!
helaas was dat de vraag nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:33 schreef Mark het volgende:
mark spuit al zijn kennis van Sebadoh:
Lou Barlow zit er in
picky pickyquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:33 schreef ranja het volgende:
[..]
helaas was dat de vraag niet
Tja. DE indie klassieker toch wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:52 schreef bartrid het volgende:
doh, het muntje is gevallen: gimme indie rock.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:09 schreef bukgeit het volgende:
O hell![]()
alvast een gok: coldplayquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:10 schreef bukgeit het volgende:
Nog iets fouts?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:24 schreef belsen het volgende:
Ronnie Tober...
Bruggetje is met die anderequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:27 schreef ranja het volgende:
geen idee... The shirlies?
quote:Vocalist/guitarist Emerson Hart formed the alternative/roots bandin 1993 with guitarist Jeff Russo (a childhood friend), bassist Dan Rothchild, and drummer Kevin Shepard. After gigging around Los Angeles, the foursome signed with A&M Records. For the recording of their debut album, producer Jack Joseph Puig (Jellyfish, the Black Crowes) gave
a decidedly rootsy feel, with the addition of lap steel and mandolin. The album, titled Lemon Parade, was released in July 1996. After replacing the departed Rothchild with Dan Lavery, the band contributed to soundtracks including Scream 2, The X Files, and Clay Pigeons before returning in 1999 with Sugar. Three years later,
returned with Head On Straight. "Take Me As I Am" was a smash hit on modern rock radio; however,
's shining moment came in early 2003 when they received two Grammy nominations -- one for Best Rock Performance By A Duo or Group With Vocal for "Take Me As I Am" and Best Rock Album.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:05 schreef ranja het volgende:
Tonic
Ja, bv de titels voluit.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:56 schreef Berkery het volgende:
Hint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |