Dat kan hem best wel eens wezen inderdaad.. die lijkt mij wel erg praat.. zeker het wachten waard ipv die cowboy shooter die onlangs is gereleased.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Bastard,... ik denk dat jij Darkwatch: Curse of the West bedoeld !
http://www.darkwatch.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Star Wars: Republic Commando.
Ja,... heel veel multiplayer opties zowel offline als online. Wordt een knallerquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:30 schreef twi het volgende:
Lijkt me ook een fantastische game, iemand die weet of 'ie Live ondersteuning heeft? Dan zou het helemaal cool zijn. Overigens denk ik dat als ik een Star Wars game haal, Battlefront voorlopig de voorsprong heeft. Maar men, wat zijn ze de laatste tijd weer bezig met een stel goeie Star Wars games.
Overigens zal 't me niet verbazen als hier straks weer wat slappe vergelijkingen m.b.t. MP zullen verschijnen...
Denk dat je TimeSplitters Future Perfect bedoeld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt TimeSplitters 3 eigenlijk? En wie gaat deze kopen? Hoe is de LIVE functie?
Kan ik je weer afslachtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt TimeSplitters 3 eigenlijk? En wie gaat deze kopen? Hoe is de LIVE functie?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, TS3
Overigens zal HALO 2 en vele andere deze misschien overschaduwen
DAT HOOR JIJ OOK NIET TE DOEN!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het nummer dan Twi
Overigens krijg je steeds een databse error als je wilt editen
ik krijg hem dus niet ge-editquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:34 schreef twi het volgende:
Ziet er niet uit, toch
Kan kepler of een modje trouwens even de topictitel "Zijn gewicht in goud waard!" (titel trouwens, want dan is 'ie echt ontzettend veel waard
) in het plaatje kunnen zetten?
[.img]http://www.dreamdiscovery.nl/bart/image.php?deel=92&topic=Zijn%20gewicht%20in%20goud%20waard![/img]
[afbeelding]
http://www.3dgamers.com/t(...)ced_demo.zip.torrentquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:41 schreef kulandra het volgende:
Er is een beta-demo van Juiced beschikbaar voor de pc. Ik zit zelf op mijn werk en kan dus niet kijken, maar ik denk dat er hier wel geinteresseerden zullen zijn. Hij wordt trouwens alweer van gamershell afgehaald schijnbaar omdat het geen officiele demo is, maar een gelekte. Als je ff zoekt kan je m vast nog wel vinden.
Is dit TimeSplitters meets Perfect Dark? Rare ging toch ook voor de box of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk dat je TimeSplitters Future Perfect bedoeld.
Dit komt denk ik pas over een jaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee deze haal ik niet.
Volgens mij veel van hetzelfde.
Torrent als in warez torrent tochquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:46 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
http://www.3dgamers.com/t(...)ced_demo.zip.torrent
De torrent op 3d gamers doet het gewoon nog,.
Nee hoor, niet persé heel veel game-sites zetten tegenwoordig ook torrent downloads op hun site, als alternatief voor hun dataverkeer dat anders naar de klote zou gaan (de kleinere sites dus vooral)quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Torrent als in warez torrent toch
jeeej weer een leuk star wars spelquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:05 schreef Chocobo het volgende:
Tering... die Star Wars Republic Commando trailer
Trailer: http://www.gametrailers.c(...)ccommando_e3_2k4.mov
Site: http://www.lucasarts.com/games/swrepubliccommando/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Tain zet op wishlist
Ik geloof niet dat 3dgamers.com aan warez doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Torrent als in warez torrent toch
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Even om de Star Wars sfeer compleet te maken:
Battlefront
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar oude screens, maar ik kon het toch niet laten...
Deze wordt nog beter...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:13 schreef twi het volgende:
Even om de Star Wars sfeer compleet te maken:
Battlefront
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar oude screens, maar ik kon het toch niet laten...
Fable 21 Oktoberquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:40 schreef taart het volgende:
Nog een paar releasedatumpjes:
Full Spectrum Warrior - 25 juni 2004
DRIV3R - 22 juni 2004
Rainbow Six Black Arrow - Augustus 2004
Mortal Kombat: Deception - Oktober 2004
FIFA Football 2005 - Oktober 2004
Star Wars Battlefront - 21 september 2004
Burnout 3 - September 2004
Outrun 2 - Oktober 2004
Unreal Championship 2 - Kerstmis 2004
Halo 2 - 9 november 2004
NFS Underground 2 - November 2004
Forza - December 2004
Call of Duty - 4e kwartaal 2004
MechAssault 2 - Januari 2004
DOOM 3 - Onbekend
Heeft geen zin jongens, met onzinnige nicks de gamertaglijst in willen komen.quote:Kanker heeft zijn Xbox Live Gamertag nerd toegevoegd aan de lijst met Gamertags van FOK!kers.
Mooiste rally spel ooit hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:28 schreef gijsje79 het volgende:
Ik loop al snel door de Single player van RSC2 heen.
Wel een erg cool spel.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:00 schreef twi het volgende:
Wat je allemaal wel niet met zo'n Xbox kan, als 'ie niet vastloopt, he roy?
BTW, 2 nieuwe filmpjes van Flat Out, gebracht en gehost door de heren van Xboxworld
Gameplay filmpje 1 (20MB)
Gameplay filmpje 2 (20MB)
Vooral het eerste filmpje is wel cool
Jammer, ik had er meer van verwacht. Het oogt me allemaal iets te ehm.. tja.. ehr... het ziet er gewoon niet leuk uit, imo.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:00 schreef twi het volgende:
BTW, 2 nieuwe filmpjes van Flat Out, gebracht en gehost door de heren van Xboxworld
Zeker weten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mooiste rally spel ooit heDie schade
Ja beter haal je hem vandaag op.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:24 schreef kulandra het volgende:
Damn jullie maken me helemaal gek met dat gelul over RSC2!!! Issie echt zo goed? Zo veel beter dan deel 1? Die ben ik namelijk nu sinds kort aan het spelen (budget, grrrrr) Maar hij is dus echt veel en veel beter? Dan ga ik m misschien toch halen (nu al ipv over paar maanden)
STOP HOquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:24 schreef kulandra het volgende:
Damn jullie maken me helemaal gek met dat gelul over RSC2!!! Issie echt zo goed? Zo veel beter dan deel 1? Die ben ik namelijk nu sinds kort aan het spelen (budget, grrrrr) Maar hij is dus echt veel en veel beter? Dan ga ik m misschien toch halen (nu al ipv over paar maanden)
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:08 schreef DinoPK het volgende:
Och RSC2 is aardig, maar ik ben er nog steeds niet rouwig om dat ik het spel niet heb gekocht. Als je van rally houdt en nog niet zoveel racespellen hebt, gewoon doen. Anders ff laten liggen (of je moet geen vriendjes over houden om mee te liven omdat die allemaal dat spel zitten te doen).
Ja heb het filmpje gezien. Grafisch vrij gangbaar... zoals elke rallygame die ik tot nu toe gezien heb. Misschien zelfs wat kaler dan de rest. Wel strakke collision engine moet ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
STOP HO
kijk naar deze trailer van Richard Burns![]()
http://www.xboxworld.nl/news/5392/?
ze claimen de meest realistische rally game uit te brengen, ik ga hier dus op wachten
09-07 is de dag
I need more money!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
STOP HO
kijk naar deze trailer van Richard Burns![]()
http://www.xboxworld.nl/news/5392/?
ze claimen de meest realistische rally game uit te brengen, ik ga hier dus op wachten
09-07 is de dag
die physics engine zit ook wel goed in elkaarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja heb het filmpje gezien. Grafisch vrij gangbaar... zoals elke rallygame die ik tot nu toe gezien heb. Misschien zelfs wat kaler dan de rest. Wel strakke collision engine moet ik zeggenLeuke extra's maar die denk ik onnodig zijn. Zoals die helicopter rescue ofzo... leuk de eerste 3 keer maar daarna wil je wel weer snel de baan op zou ik zeggen
![]()
6 kb/secquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Freedom Fighter fans opgeletNieuwe Shellshock trailer Nam '67
http://www.xboxworld.nl/media_file/115
[afbeelding]
15quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
6 kb/sec
Ach weet je wat het is met rally games.. als je er 1 per jaar koopt heb je genoeg. Ieder jaar worden ze weer mooier en beter, en dan kan je weer kiezen tussen CMR of RSC of deze weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
die physics engine zit ook wel goed in elkaar
en die helicopter lijkt me ook irritant
ik wacht de eerste reviews wel af en beslis dan of het RS2 of RB wordt
Kut.. op mijn werk heb ik geen tijd om deze shit te downen, en vanvond ben ik er ook weer niet.. trouwens hele weekend nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Freedom Fighter fans opgeletNieuwe Shellshock trailer Nam '67
http://www.xboxworld.nl/media_file/115
[afbeelding]
Je kan hem hier zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kut.. op mijn werk heb ik geen tijd om deze shit te downen, en vanvond ben ik er ook weer niet.. trouwens hele weekend niet
jah, nu weet ik het dus niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is met rally games.. als je er 1 per jaar koopt heb je genoeg. Ieder jaar worden ze weer mooier en beter, en dan kan je weer kiezen tussen CMR of RSC of deze weer.
Ik heb mij niet verdiept in deze richard burns rally omdat ik al bekend was met RSC, en die was ok. Dus met RSc2 even nagekeken wat de inhoud was, hoe groot en wat de mensen er van dachten. En ik kan nu zelf zeggen.. YEP, het is je geld voor het beste rallyspel al zeker waard. Zoveel banen, zoveel competitie online, XSN sports competitie, zoveel gfx.. ik vind het echt een klaar
Ze zijn er natuurlijk hard mee bezig. Dat spel komt ook pas in 2005 uit dus ze hebben nog genoeg tijd om het een mooier en beter spel te laten worden dan deel 1. Vast staat wel dat ik hem ga halen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef DinoPK het volgende:
eerlijk gezegd is kotor2 tot nu toe grafisch inderdaad erg ondermaats. Maar er is natuurlijk ook nog wel erg weinig beeldmateriaal vrijgegeven.
Een ding: er zitten ook nog 0 lichteffecten in, en dat is nou juist de kracht van kotor.
Het komt wel goed waarschijnlijk(als het nou ook nog een leuk spel wordt..
)
Valt me steeds vaker op dat de Live van de nieuwe(re) spellen inderdaad een beetje bedroevend is. Misschien dat Mickeysoft eens wat sneller zijn communities moet updaten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik nou niet echt het gevoel dat RSC2 me naar m'n Xbox toe trekt, Kepler. De singleplayer is voornamelijk een formaliteit om al je auto's te krijgen (leuk) en banen te halen (vermoeiend en irritant). Vooral de eerste twee levels zijn niet uitdagend, het derde level is soms wat moeilijk en het vierde level nodigt mij niet uit tot spelen want ik heb nog niets aanwijsbaars gevonden wat er voor waardevols te unlocken valt.
Live is leuk, met vier spelers, maar er zijn nou niet zo denderend veel mensen online ermee dat je zegt "Ik kan hier gewoon niet om heen". Het is een leuk spelletje, de handling van de auto's is ook wel goed, de graphics zijn simpelweg fantastisch maar de Live-ervaring tot nu toe vind ik zelf minder dan bij DTM2 of PGR2.
Ik heb er weinig over gelezen, maar ik begreep dat het een nieuw spel is.. met mooie extra features die gebruik maken van de tsunami update.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die Rainbow Six Black Arrow, is dat een compleet nieuw spel of een soort opvolger van Rainbow Six 3?
Tsja, er hadden er wat mij betreft echt meer in gemoeten van auto's die in dezelfde klasse ongeveer net zo snel waren. Nu heb je - in mijn ogen - in principe in elke klasse een auto die net wat sneller wordt naarmate je 'm unlocked. Zodat iedereen weer kiest voor dezelfde auto, als het even kan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:31 schreef taart het volgende:
[..]
weinig auto's
ik vind het best wel veel voor een rallygame.
Ze gaan het voor 40 euro (of minder releasen) hoop ik. Anders noemen ze het maar deel 4 inderdaadnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb er weinig over gelezen, maar ik begreep dat het een nieuw spel is.. met mooie extra features die gebruik maken van de tsunami update.
Waarom ze het niet gewoon dan deel 4 noemen snap ik ook niet.
Tsja, heb je gelijk in, dat adrenalinegevoel komt bij RSC2 weer boven, net als bij MGP2. Maar dat is meer omdat een foutje best dodelijk kan zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het maar vreemd, 1 potje RSC2 en ik sta stijf van de adrenaline bij wijze van spreken, 1 potje PGR2 en ik val in slaap....
Maar goed, das mijn mening
hmmm ik weet het nog niet. Misschien dat ik eerst FSW koop, en die dan eventueel omruil tegen RSc2 of Richard Burnsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:02 schreef twi het volgende:
- verhaal -
je weet dat holiday kerst is he? of maakte je een grapjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:39 schreef Chocobo het volgende:
KOTOR 2 heeeel misschien al deze zomer![]()
Ja zou je denkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:01 schreef twi het volgende:
@Chocobo, in de consolewereld is "holiday" in 9 van de 10 gevallen Kerst
De meeste previews delen je mening nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:00 schreef Eitjes het volgende:
Sudeki is niet zo geweldig, geloof me. Ik heb de beta gezien.. Slechte voiceacting, suffe laadscenes (je loopt ineens over een pad dat "kronkelt", en dat pad is lang) en de missies zijn ontiegelijk saai.
Je loopt op een strand, je ziet niks geks ofzo. Je loopt naar een personage, je moet wat ophalen omdat hij iets kwijt is. Hij was het kwijtgeraakt op het strand. Et voila, je loopt terug naar het strand en ineens staan daar 3 ontiegelijk grote dozen.. En zo gaat het een hele tijd door.
De graphics zijn wel ziekelijk mooi.
Edit : Vechten is te makkelijk. First person en hopsa, je schakelt iedereen makkelijk uit.
Wat een overzichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:57 schreef pkwarts het volgende:
de aankomende RPG's voor de xbox, op volgorde van release (als ze niet nog worden uitgesteld)
Sudeki - 2 juli 2004
Fable - 21 oktober 2004
Jade Empire - Q1 2005
Star Wars: Knights of the old Republic II: The Sith Lords - 25 februari 2005
Lord of the Rings: The Third Age - TBA
is er ook maar iemand die geen van deze 5 titels gaat kopen
Damn, en dat zijn dit nog maar filmpjes van de PS2-versie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Meer movies: http://media.xbox.ign.com/media/639/639295/vids_1.html
[afbeelding]
Live gamen wordt steeds leuker met jequote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:01 schreef twi het volgende:
@Chocobo, in de consolewereld is "holiday" in 9 van de 10 gevallen Kerst
Deze ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, en dat zijn dit nog maar filmpjes van de PS2-versie.
Ja ik haal hem zelf ook. Op insider staan ook nog wat gruweljik goede movies:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfelde een beetje over Burnout 3 maar na deze video's haal ik hem wel!Al kan ik niet wachten op Outrun 2!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik haal hem zelf ook. Op insider staan ook nog wat gruweljik goede movies:
http://insider.ign.com/videos/articles/519/519308p1.html
Geen haar op mijn hoofdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:29 schreef Gamedemon het volgende:
content is uit van Splintercell 2...kost ¤4.50
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd
Een woord: belachelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd
Ik heb er een voor PGR2 gekocht, maar dat was omdat ik meer wagens + parijs zo cool vondquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een woord: belachelijk..
Al was het 25ct dan zou ik het uit principe niet kopen,.
Nee dat is idd een principe kwestie. Eigenlijk zou iedereen dit moeten boycottenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een woord: belachelijk..
Al was het 25ct dan zou ik het uit principe niet kopen,.
Jup, duidelijk signaal en zo..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is idd een principe kwestie. Eigenlijk zou iedereen dit moeten boycotten
Haha nee, klopt. MAar dat komt best vaak voor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De meeste previews delen je mening niet
wehehequote:Op zondag 13 juni 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strax de game site van FOK, alles wat je nodig hebt
WAT DOE JIJ HIER?! SCHIET EENS OP MET DIE SITE!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strax de game site van FOK, alles wat je nodig hebt
Als je eens " vreemden" toe laat op je server, merk je dat er eigenlijk nog wel meer leuke gamers zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Live gamen wordt steeds leuker met jeWie had dat kunnen denken
Geeft een errorquote:Op zondag 13 juni 2004 15:31 schreef DinoPK het volgende:
die insider filmpjes zijn idd beveiligd, alleen die gewone kan je toch wel downloaden?..
En nog 1quote:Op zondag 13 juni 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
Teringdie afstand in dit Brothers in Arms filmpje
http://www.xboxworld.nl/media_file/120
DivX speler gebruikenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:27 schreef DinoPK het volgende:
BiA is zeker een van de spellen waar ik het meest op zit te wachten. Nou ben ik altijd al wel een beetje een mohaa fan geweest, en dan is Band of Brothers in computergame vorm nou eenmaal het beste dat men kan overkomen
ps ligt het aan mijn config, of zijn die eerste 7 seconden van beide filmpjes gewoon corrupt?
Van de makers van MoH:AA komt binnenkort Men of Valor.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:27 schreef DinoPK het volgende:
BiA is zeker een van de spellen waar ik het meest op zit te wachten. Nou ben ik altijd al wel een beetje een mohaa fan geweest, en dan is Band of Brothers in computergame vorm nou eenmaal het beste dat men kan overkomen
ps ligt het aan mijn config, of zijn die eerste 7 seconden van beide filmpjes gewoon corrupt?
die is toch vanquote:Op zondag 13 juni 2004 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van de makers van MoH:AA komt binnenkort Men of Valor.
http://www.2015.com/games(...)-2004_xbox_1300k.wmv.
2015 is van EA naar Vivendi gegaan..quote:Op zondag 13 juni 2004 18:08 schreef gieling het volgende:
[..]
die is toch vanVivendi
?
Die gasten hadden het best al-Shahaf kunnen inhuren als persvoorlichter![]()
![]()
Ik word altijd nogal lacherig van alles wat onder vivendi valtquote:Op zondag 13 juni 2004 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2015 is van EA naar Vivendi gegaan...
Maar wat heeft de publisher hier mee te maken?.
Half Life 2,quote:Op zondag 13 juni 2004 18:11 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik word altijd nogal lacherig van alles wat onder vivendi valt
quote:Sammy Studios heeft een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van haar Xbox exclusieve beat 'm up Iron Phoenix. Het spel onderscheidt zich van de massa door, ondanks het diepgaande vechtsysteem, maar liefst zestien spelers tegelijk los te laten in een arena - via Xbox Live wel te verstaan! Je zal ieder voor zich of in teams kunnen vechten en een negental wapens staat tot je beschikking om je vuisten en voeten van tijd tot tijd ook wat rust te geven.
'nee we worden echt niet overgenomen'quote:Op zondag 13 juni 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Half Life 2,.
hmm,.je bent me voor zie ik. filmpjes ook gezien? die zijn pas echtquote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, oe, oe...
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ja ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:57 schreef pkwarts het volgende:
de aankomende RPG's voor de xbox, op volgorde van release (als ze niet nog worden uitgesteld)
Sudeki - 2 juli 2004
Fable - 21 oktober 2004
Jade Empire - Q1 2005
Star Wars: Knights of the old Republic II: The Sith Lords - 25 februari 2005
Lord of the Rings: The Third Age - TBA
is er ook maar iemand die geen van deze 5 titels gaat kopen
Ik ook niet dus koop ik ze niet. Dat bedoelde ik met same.quote:Op maandag 14 juni 2004 07:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Ben geen RPG fan.
Tis nog vroeg.quote:Op maandag 14 juni 2004 07:27 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Ik ook niet dus koop ik ze niet. Dat bedoelde ik met same.
quote:It seems that it isn’t enough for a game to do just one thing anymore. DRIV3R is a case in point. Clearly a lot of effort has gone into the driving aspect, but sadly not quite enough, judging by the erratic framerates. Other effort has been put towards some on-foot shooting shenanigans that wouldn’t quite pass muster if taken separately. Add to that some unnecessarily lavish CGI content and the result is a game that aims to please, but may be aiming just a little too high.
What DRIV3R seems to be lacking most of all is fresh ideas. There’s little here that we haven’t seen before, and if you choose to take a drive around the game’s representation of Miami, you should quickly pick up on the many similarities with, and differences between, DRIV3R’s closest relation, Vice City. Both games allow you to freely ‘jack cars, explore the city area, go into the occasional sparsely decorated building, run amok with a selection of weapons and get in confrontations with the police. Even the car damage models might seem familiar. However while Vice City plays it fast and loose with realism and allows you to freely pick your way through the game’s missions, DRIV3R’s central campaign follows a very linear progression that has little opportunity for free-roaming. Instead it tries (again) to recreate the sort of driving scenes that used to be a staple of Hollywood action movies (which have since been replaced by over-the-top stunts and superfluous explosions). DRIV3R also tries to recreate the kind of gun fights more likely to be produced in Hong Kong than in Hollywood, and on that point it fares less well than with the driving.
The story, clichéd as it is, focuses on an undercover cop named Tanner, who returns from the previous games. Tanner is about the worst cop on the planet. In fact, he’s about the worse character on the planet, video game, movie, or otherwise. Supposedly an undercover cop tracking down a crime syndicate, he goes around killing criminals, civilians, cops and anyone else who’s in his way to get the job done and prove his mettle to the criminal bosses. Tanner used to be just a driver, but now he’s an all-round problem-solver, and is as likely to be involved in armed raids on rival gangs than actual getaway driving. That’s not a bad excuse for the gameplay on offer, but as a story it’s pretty poor, and that’s worth mentioning because the game makes a big fuss about it with Hollywood acting talent and high-quality CGI cut-scenes that punctuate each mission.
Maybe it’s in deference to the fact that this is a video game, but it’s hard to understand why the designers would even bother with CGI at all. Michael Madsen and Ving Rhames head up the cast, in voice at least, while virtual models do the actual acting. While these cut-scenes may be impressive from a technological point of view, the truth is the characters look odd and aren’t that well animated, so that otherwise well chosen talent becomes wooden, and you end up caring even less about the characters that are so hard to care about in the first place. Instead, the cut-scenes replace empathy with stylishness, and most of the characters walk around in perfectly creased outfits – and they can only be described as outfits – that do the job of conveying their personality for them.
Put together, DRIV3R’s cut-scenes add up to little more than a bad and confusing movie. The best thing about them is that when loading a previously saved game, you’ll be shown a summary of clips to remind you of your progress up until now (which can actually help make things clearer). Suffice it to say that your investigation takes you from Miami, to Nice and finally on to Istanbul, and on your travels you will encounter a number of rather vague characters for whom you’ll perform a variety of missions. Each city has a remarkably similar layout, with the play area restricted to a length of city along the coastline. It has to be said: the cities do look rather good, and in some cases realistic, which is perhaps more than can be said for the few indoors sections. Unfortunately these looks do not come without a price, and a sudden turn into a new alleyway can bring with it an equally sudden drop in framerate. For the most part the game runs quite smoothly, and it never becomes unplayable, but it’s often in the most demanding situations – dodging busy traffic while evading pursuers – that it suffers the most. It’s not helped by excessive pop up and distracting surface flicker. For a driving game and a retail release, that’s a real shame.
Depending on your point-of-view, the on-foot sections of the game will either get in the way of, or be a welcome distraction to the driving sections. If there’s a type of mission you can think of that involves driving, then it’s probably here; from evading pursuers and chasing suspects, to stealthily tailing someone and even racing a train. There’s also a mission that involves stealing cars and loading them onto a moving truck, and of course, there’s the obligatory ‘don’t drop below 50 or the car blows up’ type mission. Perhaps the developers ran out of ideas after that.
The driving couldn’t be described as realistic, but it is more restricted than most games. Trees and lampposts, for instance, offer immovable barriers to most cars and often spell the end to a timed mission. Car collisions are quite excessive, with small dints sending you spinning off and larger crashes resulting in cars flipping through the air in a ridiculous manner. Either way, crashes are not good news, but they do look rather good and car damage seems quite believable.
Every DRIV3R mission can be saved as a replay, and this replay can be edited in Director Mode, which basically allows you to set up the camera shots every step of the way, and even add slow-motion scenes if you so desire. It’s a laborious process, to fully customise your own scene in this fashion, but it does help you appreciate how much better a ‘perfect’ run looks. One thing that does become obvious, from a directorial point of view, is that the game lacks decent jumps. Where you do encounter jumps, the effect is seldom impressive anyway.
For the chase missions, where you are required to follow someone at speed to their destination, perfection is often a requirement. It seems a little unfair, almost, because enemy AI cars can (and will) plough through obstacles like a tank, while you’re expected to keep up at top speed and not hit anything, including the associated detritus from the car in front. You are further hindered by the fact that game will all-too-frequently decide that you have lost your target, even when they are in plain sight and not that far away. It can be rather brutal at times, but never impossible. The main problem is that these chases play out the same way all the time until you get it right. Sometimes the other car takes an ever-so-slightly different route, but whatever route they take you have to match it exactly – there are seldom shortcuts and taking alternative routes usually results in failure. Even the traffic patterns will become recognisable because it seems to have been specially choreographed in some areas so that you always have to dodge a certain car, for example. It’s this strictness and linearity that often leaves the game precariously balanced between pleasure and frustration. For all that the game tries to emulate to movies, it sometimes seems to forget what a game is about.
Usually when you do get to your destination, you will end up on foot. Here you take part in what amounts to a shooting gallery with seemingly drugged-up henchmen who will either jump out from around corners and stand shooting, or stand behind an object shooting, occasionally ducking to reload, or just stand where they are shooting. There’s no target-locking and the auto-aim requires you to do 99% of the aiming anyway. Given that the enemies rarely move towards you, you’ll probably find yourself lining up a shot from safety, then popping out to fire and popping back to reload. This is the way that most shooting sections progress, which is to say, not very excitingly and sometimes a bit fiddly. On one (and thankfully only one) occasion, the game even tries its hand at stealth, which basically means shooting enemies in the back of the head with a silenced pistol. At first you only have the usual weak weapons, making these bits extra dull, but once you pick up the assault rifle its not too bad. On-foot controls feel remarkably similar to the GTA games, except that you can’t sprint and Tanner jumps like an arthritic grandmother.
The only other variety comes from having an occupant in your vehicle, either shooting while you drive, or driving while you fire grenades out the back. There are 25 missions in total, and several of these are divided up into more than one section. You are seldom required to replay a section after completing it, unless you turn off the game before completing the entire mission.
Once you’ve played through the main game, there’s little incentive to do it again, but you can replay any mission for fun or to capture and edit a perfect replay. In addition to this and just going for a cruise, there are a number of mini-games, including Chase, Getaway, Trailblazer (follow a trail of cones), Survival (hold out against the cops), and a couple of race modes. A few of these modes really add some much needed longevity to DRIV3R because they are free from the restrictive linearity of the main game.
DRIV3R is a fun game that doesn’t quite hit the mark in every area that it tries. It obviously has a lot in common with the GTA games, but simply doesn’t match up in a straight comparison. It succeeds better as a serious driving game, yet the cars feel a little uninspired and the experience is let down here by choppy framerate and other graphical issues. The fact that performance seems to have taken a back seat to graphical quality says it all about the game's problems, and this is echoed by the disappointing cut-scenes and poor story. DRIV3R seems to take itself a little too seriously (it even has a very dry ‘making of’ documentary), at the expense of gameplay. One last thing to mention is the music, which ranges from okay to good. At least a couple of driving tracks fit great with the mission, but otherwise the soundtrack doesn’t leave a lasting impression.
Score: 7.4
Info Developer: Reflections; Publisher: Atari
Platform(s): Xbox, PS2; Release date: 25th June 2004
quote:First look: Battlefield: Modern Combat
Yesterday we took a look at Battlefield 2, Electronic Arts and Digital Illusions next big step with the Battlefield series, but as mentioned there, Digital Illusions is also working on a console version of the game, hoping to recreate the popular online experience on the TV screen. BF:MC will have some similarities to the upcoming ‘proper’ PC sequel, but will essentially be its own game.
Unlike a lot of military themed shooters – especially ones involving vehicles – the Battlefield series takes a refreshing approach that manages to gel fast-paced arcade excitement with a fairly convincing amount of battlefield ‘realism’. Thanks to the open-ended nature of the game environment, the simple communication interface and the well-designed level layouts, the game allows individuals to pursue their own gameplay goals while managing to maintain a coherent teamplay aspect. This is something that should translate to consoles very well, and in some respects outdo the PC, particularly when it comes to vehicle control.
Essentially you can expect a game that retains all of the major elements that made the PC games so popular, although as with Battlefield 2, BF:MC is set in the near future and features clashes between America, China and a Middle Eastern coalition. Each map is dotted with control points that can be captured to act as respawn points and vehicle bases. The great thing about Battlefield is that you don’t have to wait too long between being killed and respawning, and this helps the game stay fluid throughout. Upon spawning you can pretty much jump in a vehicle straight away, if you wish – vehicles are fun, but won’t necessarily guarantee your safety since you also make a much better target.
Taking lessons from previous games, BF:MC will feature jeeps, tanks, helicopters and planes, the latter of which tend to be in greater demand than supply, and may even be locked out to less experienced players depending on server settings. As with Battlefield 2, the game will feature a ranking system, and this will be tied to your ID so that you can essentially tell the newbies from the pros, as well as potentially play on more ‘exclusive’ servers. Unlike most peer-to-peer console games, BF:MC will have its own global servers provided by EA, which will allow for up to 24 players – a little less than ideal by PC standards, but by no means too low a number for a riotous game. EA also provides servers for the current PC releases, yet although there are dozens of them, these actually only make up a small percentage of the total, so it will be interesting to see just how EA will manage to cope. It will also be interesting to see how the rewards-based ranking system works out, since it will serve as an indicator for the PC version, which isn’t due until later.
The console version will have its own engine, which seems to have more in common with the original PC games, but will feature some upgrades, including limited destructible environments at key locations. Whether the maps will be similar to those of Battlefield 2 is unclear, and at E3 this year the levels demonstrated on each game were different – BF:MC was shown in a wartorn Chinese city, which could, in a certain light, pass for North Korea. The city itself was quite sparse looking, but all the more open space for the action to take place in.
Tanks played a fairly heavy role, but attack helicopters and a speedboat were also shown. There are reported to be around 30 vehicles in total for the game, which works out at around 10 for each side, but don’t expect them to be exact equivalents since this has never been an approach taken by Battlefield games.
As well as a variety of vehicles, players will be able to choose their class, which includes the default assault class, as well as an engineer that can repair vehicles, lay mines or launch mortars, and a Special Forces soldier that has silenced weapons and powerful explosives.
Right now the game is looking a bit rough around the edges, but that’s only to be expected. The key to the whole affair is in the fluidity of the gameplay, which we’re hoping will be as pick-up-and-playable as the other games. Aside from the amount of servers being made available, there are only a couple of questions that remain unanswered at this point, such as whether or not PS2 and Xbox players will be able to connect to the same servers (unfortunately does not look likely) and what is planned for the single player game.
Although BF:MC is clearly being developed for multiplayer play, there are undoubtedly some console owners that would much prefer to enjoy the experience offline. Up until now the Battlefield games have not fared well in this area, mainly due to the AI being incapable of offering an entertaining or consistent play experience. Let’s hope that Digital Illusions can finally put together a worthy AI opponent, especially if it intends to continue developing the license.
Developer: Digital Illusions; Publisher: Electronic Arts
Platform(s): PS2, Xbox; Release date: Q4 2004
quote:Sega Europe has just announced that Team 17's Worms Forts Under Siege will be playable online via Xbox Live - something that we hinted at after seeing Live functionality built into a preview version just prior to E3.
All the usual options are accounted for - Quickmatch, Optimatch, voice support for three players, and various friends and player list options. According to a producer we spoke to prior to E3, downloadable content is also a possibility, although we were told at the time that no firm plans were in place on that front.
Worms Forts Under Siege is due out on PS2, Xbox and PC in Q4 in Europe.
quote:Duality
The world of computers is all around us. Whether we know it or not, we are surrounded by a computer every minute of everyday. As we sit down and play our favorite video games we are engulfed in the world that computers make for us, now a game will attempt to bring us into a game which is actually based in the computer world. Duality will put you in the shoes of three separate characters each with his or her specific goals to attain. Duality allows you, the player, inside the virtual world which our “real world” is enraptured in daily. You’ll have the opportunity to enter a world of paranoia and of course perform the ever so famous action of… hacking.
You begin the game playing the role of a mercenary who goes by the name of Travis, and is in charge of the security branch of a large corporation. You are put in charge of protecting the blueprints for a new product, which the competing company is attempting to steal. Sadly, Travis is knocked unconscious one night and the blueprints are ripped from the company’s grasp. Somehow the enemy was able to work its way through the intricate security system and get to the blueprints. Your job is now to regain the plans and return them to your company.
Through the course of the game your original character will encounter two other characters, both of which you will eventually be able to control. Each character brings their very own variation of play to the game and will in turn do some interesting genre crossing during play. You start the game as the mercenary Travis, a killer for hire who earns his living by taking out targets for companies or people, depending on who can offer up the most money. Through the course of the game the mercenary will have to upgrade his body with the money that he has earned. Weapon implants, jammers, optical sensors, optical camouflage, and new armor will all need to be utilized during the game. Obviously the mercenary is the most skilled with weapons, while his computer experience is limited when compared to the other characters. The second character which can be utilized is the infamous, hacker. Impeccable computer skills allow you to break into complex systems, as well as the ability to set sensors, scanners, and traps for the enemy to encounter. His weapon skills are limited, as the mercenary is able to auto-target enemies, the hacker will have to manually train his gun on enemies. Settings traps will also play a large part as playing as the computer freak. You see, as you are hacking your body is in turn vulnerable to attack. Therefore the use of scanners and traps is a must for the hacker. Another interesting aspect of the hacker is the ability to use a “program bible”, which is used much like a spell book in standard RPG’s. The final character is the “virtual being” who is actually a scientist placed in the virtual world on accident by his colleagues. A twist to the story of the “virtual being” is that he has no recollection of his origins, which means that through the course of the game you will uncover the dark shroud placed on his memory. As you progress through the game it is made apparent that you will become aware of your godlike powers in the cyberspace world.
The details on the game’s looks have been scarce, but what we do know is that Duality will feature bump mapping, dynamic shadowing, realistic physical reactions by characters, and very high poly counts. Character models will be intricately detailed with more then 2,000 details per, and will also feature facials emotions and incredibly realistic eye movements. Also, expect that polygon count to boost for close ups taken of the character and for cut scenes featured in the game. Also expect to see a heavy abundance of steel featured in the game, as the title is featured in the future. Humanoids, cyborgs, machines, and “transformers” (not at all like the famous cartoon) will all play a large part in Duality.
You can expect the game to play similar to the famous Metal Gear Solid series. The focus of Duality will be mainly on action, with leveling abilities, and some other typical RPG elements are said to also make their way into the game. A technique used brilliantly by the PC world has been freedom, and freedom of quest. Duality will hope to take advantage of this technique by allowing you to choose the quest which your character will undertake, and when he will undertake it. The control scheme for the real world play, (in Duality you can venture into the cyber world as the “virtual being”) will be much like the Resident Evil control style with auto-aiming coming into play for the mercenary. While details are virtually nonexistent for the cyber world, we do understand that Duality will feature (or the devs at least plan to implement) a multiplayer deathmatch into the game. The AI in the game will also have a different slant on it, as the enemies will no longer have individual intelligence but rather intel which is more geared to the group of enemies. Meaning that how the group of enemies fares against you is how each individual villain will approach your character.
Maak er dan 6 van, en dat je alles minder zelf kunt instellen. Nu bepaalt Team 17 dus hoe lang iemand wil wachten...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
anders duurt het hoerig lang voor je weer aan de beurt bent
Battlefield ziet er idd behoorlijk ruk uit,quote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
Bij de meeste screens op deze page moet ik echt aan PSone denken soms
Screenshot-frenzyquote:Op maandag 14 juni 2004 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
Daggla is lekker bezig zeg jezus
Tsja, je moet natuurlijk ook naar de aard van de games kijken. Sommige graphics komen in aanmerking voor de PS2, laten we het maar zo zeggen. Maar je moet straks wel redelijk makkelijk met 16 man Battlefield en Battlefront kunnen doen, en hoe scherper/beter de graphics, hoe moeilijker dat lagloos gaat. Rainbow Six 3 is ook niet de mooiste gamequote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
Bij de meeste screens op deze page moet ik echt aan PSone denken soms
Koop dan een gba...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Screenshot-frenzy.
Ik verveel me op m'n werk
16 man battlefield? word het maar zo weinig?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet natuurlijk ook naar de aard van de games kijken. Sommige graphics komen in aanmerking voor de PS2, laten we het maar zo zeggen. Maar je moet straks wel redelijk makkelijk met 16 man Battlefield en Battlefront kunnen doen, en hoe scherper/beter de graphics, hoe moeilijker dat lagloos gaat. Rainbow Six 3 is ook niet de mooiste game
Heb ik al, maar dat vinden m'n hardwerkende collega's vast niet zo leuk..quote:Op maandag 14 juni 2004 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Koop dan een gba...
Omdat dat de max van LIVE is, geloof ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
16 man battlefield? word het maar zo weinig?
..
speel het op pc en daar vind ik het echt niet veel met 16 man ..ik zoek meestal servers met 32 man dan word het pas echt cool
Heb nog geen Live game gezien waar je met meer dan 16 man online kan, dus dan kies ik maar voor het waarschijnlijke aantalquote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
16 man battlefield? word het maar zo weinig?
..
speel het op pc en daar vind ik het echt niet veel met 16 man ..ik zoek meestal servers met 32 man dan word het pas echt cool
HALO 2 gaat idd ook 16 spelers LIVE biedenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat dat de max van LIVE is, geloof ik..
quote:Kingdom Under Fire: The Crusaders is a strategic action game coming exclusively to the Xbox through developer Phantagram. Being published by Microsoft Game Studios, Kingdom Under Fire will feature battles of an epic scale that are as beautiful to look at as they are intense. The player will act as the general in a fantasy battleground, fighting alongside various types of warriors, catapults, and even dragons.
With over 30 units to choose from, tactical gurus will find a lot to like, while RPG fans should enjoy the upgrades of equipment and weapons via experience points. By choosing one character to play as amongst four different races, gamers will have the opportunity to play through the game from different perspectives.
Kingdom Under Fire features up to 150 characters fighting on screen at the same time while keeping a swift framerate. The highly detailed character models use 3,000 ~ 4,000 polygons; we're talking pretty. The game will consist of more than 100 missions and it contains Xbox Live support through downloadable content and a real-time ranking system.
While this game looked impressive at E3 2003, a year later things have really shaped up and this looks to be one unique and great looking action title. To prove it, today we bring you an exclusive movie clip and a batch of new screenshots. Enjoy.
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HALO 2 gaat idd ook 16 spelers LIVE biedenIs wel jammer soms, maar goed, liever een prima werkende service met 16 man, dan een die 64 man biedt en niet goed werkt.
Vet opgevoerde versie van dynasty warriorsquote:Op maandag 14 juni 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kingdom Under Fire: The Crusaders
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
deze was al aangekondigd bij de release van de xbox... ik vond het al zo stil rondom deze titel.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Duality
Potentieel erg interessant..
[..]
Net als Strident toen..quote:Op maandag 14 juni 2004 12:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
deze was al aangekondigd bij de release van de xbox... ik vond het al zo stil rondom deze titel.
destijds was er ook een trailer online die er ontiegelijk vet uitzag.
en malice ^^quote:Op maandag 14 juni 2004 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net als Strident toen...
quote:Duality
Status: Gedumpt en gestorven
Toen de Koreaanse ontwikkelaar Phantagram werd overgenomen door het eveneens Koreaanse NC Soft, werden alle games van Phantagram die niet in het MMORPG genre vielen, genadeloos gedumpt. Eén van de titels die daardoor zonder uitgever kwam te zitten, was Duality, een veelbelovende actie-adventure van het Spaanse Trilobite (níet de ontwikkelaar van the 7th Guest). Duality speelde zich af in een unieke sciencefiction wereld waarin je drie keer hetzelfde verhaal vanuit een ander gezichtspunt kon spelen, namelijk vanuit het standpunt van een huurling, een hacker en een virtueel wezen. Het parallel lopen van de echte wereld met een cyberspace universum zou één van de sterke punten van het spel moeten gaan worden, naast de weergaloos prachtige graphics. Toen Duality gedumpt werd, kwam Trilobite zonder geld te zitten en er was geen uitgever die het spel op wou pikken. Inmiddels is Phantagram weer onafhankelijk, maar dat heeft het noodlot van Duality niet kunnen voorkomen.
Jammer,quote:Op maandag 14 juni 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Raar, dat Duality was gedumpt, las ik van de week nog op Gamer.nl:
[..]
als je weet wat er allemaal nog wel uitkomt vroeg je dat niet....quote:Op maandag 14 juni 2004 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, steeds meer games die gecancelled worden op de XboxMalice die tegenvalt, gaat het nog wel goed met de Xbox
2 juli & november 9quote:Op maandag 14 juni 2004 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, steeds meer games die gecancelled worden op de XboxMalice die tegenvalt, gaat het nog wel goed met de Xbox
Ow jah! 2 juli ben ik jarigquote:Op maandag 14 juni 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 juli? 30 hoor
Vaak zijn de helft van die games niet eens de moeite waard. Lang leve de hype-ingquote:Op maandag 14 juni 2004 12:40 schreef twi het volgende:
Komen een stuk of 10 games in het komende jaar uit die eigenlijk stuk voor stuk must-haves zijnZit dus nog wel goed
kheb echt wel vertrouwen in de line up van xbox hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Vaak zijn de helft van die games niet eens de moeite waard. Lang leve de hype-ing![]()
![]()
Liever 10 games met een grote hype, dan een of tweequote:Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Vaak zijn de helft van die games niet eens de moeite waard. Lang leve de hype-ing![]()
![]()
De andere consoles?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
en dat nog voor de kerst he!
waar andere consoles geen games krijgen in de zomer krijgt de xbox een aantal toppers
Zie topictitelquote:Op maandag 14 juni 2004 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
De andere consoles?
Gamecube zooi
Uiteraard geldt gameplay boven alles, maar het viel me wel even opquote:Op maandag 14 juni 2004 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Battlefield ziet er idd behoorlijk ruk uit,.
Maar het gaat bij die game vooral om de gameplay..
Duality ziet er wel geilig uit...
In je opties van je Alerts kun je dat uitzettenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef kulandra het volgende:
Ja precies en doe liever nuttige dingen zoals het beantwoorden van mijn vraag
Ja jammer dat sommigen hier niet helemaal objectief zijn. Maar goedquote:Op maandag 14 juni 2004 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Liever 10 games met een grote hype, dan een of twee
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja jammer dat sommigen hier niet helemaal objectief zijn. Maar goedIk denk dat de meeste games hun hype we gaan waarmaken dit jaar. Sowieso Halo 2 en Fable
![]()
In principe valt het wel mee. We wachten nu al zo langquote:Op maandag 14 juni 2004 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]Fable
nog heel veel nachtjes slapen
Op ToS na lijkt mij dat toch allemaal crap.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
De andere consoles?
Gamecube; deze zomer:
Mario golf
Zelda: Four Swords
Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Wario Ware Inc.: Mega Party Games
Pikmin 2
Tales of symphonia
En dat zijn alleen nog maar de potentiële toppersVan de PS2 week ik het niet.
ik bedoelde et niet lullig ik bedoelde aleen dat de zomer opzich wel toppers heeft ...was vorig jaar wel anders...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef twi het volgende:
Ga er nou niet op in Gdemon, 't is een Xbox topic
Fable 2 t/m 5 zijn al aangekondigdquote:Op maandag 14 juni 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelda 4 swords.. Tja, leve de melkkoe genaamd Zelda...
Offtopic... ik heb ook alleen maar interesse in ToSquote:Op maandag 14 juni 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op ToS na lijkt mij dat toch allemaal crap..
En SC:PT hebben wij allang...
Zelda 4 swords.. Tja, leve de melkkoe genaamd Zelda...
daar ben jij een rpg nerd voorquote:Op maandag 14 juni 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Offtopic... ik heb ook alleen maar interesse in ToS
Ja das waar.... whahahahahahahahaquote:Op maandag 14 juni 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable 2 t/m 5 zijn al aangekondigd
Ow, begrijp mij niet verkeerd.. Ik ben altijd wel in voor sequels..quote:Op maandag 14 juni 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable 2 t/m 5 zijn al aangekondigd
Of 1ste..quote:Op maandag 14 juni 2004 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om nog verder offtopic te gaan, Daggla, ik denk dat Griekenland 2e wordt in de poule
Bedankt. Ik denk dat ze nu ook niet meer naar msn komen, maar dat moet dan maar.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In je opties van je Alerts kun je dat uitzetten
ik heb liever andere spellen.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb echt wel vertrouwen in de line up van xbox hoor
Full spectrum warrior
Sudeki
Fable
Halo 2
Rainbow six 3 : Black arrow
dit zijn games die zeker goed worden en dan komen er nog een shitload
Khoud niet van Mainstream EA gamesquote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik heb liever andere spellen.
leuke voetbalspellen, en spellen zoals Medal of honour the rising sun
en voetbal manager spellen zoalc CM maar dan wel up to date.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind..quote:Op maandag 14 juni 2004 17:53 schreef twi het volgende:Eindelijk KotOR met boekje binnen
[sup]Heeft dan in totaal meer dan een maand geduurd
Echt een reactie van een "gamer" die niet eens de moeite doet het spel te spelen. Four Swords is een van de weinige games waar de game niet alleen op de TV afspeeld, maar ook echt in je hand. Het is misschien wel de nieuwe Super Smash Bros kwa multiplayer fun.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, begrijp mij niet verkeerd.. Ik ben altijd wel in voor sequels..
Maar bij 4 swords krijg ik echt zo'n "melkkoe" gevoel...
Beetje die link-shit een duwtje in de rug geven..
pssssst: Gamecubetopic deel 94: klein én fijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Echt een reactie van een "gamer" die niet eens de moeite doet het spel te spelen. Four Swords is een van de weinige games waar de game niet alleen op de TV afspeeld, maar ook echt in je hand. Het is misschien wel de nieuwe Super Smash Bros kwa multiplayer fun.
En over de hardware eisen: Blaaaaah, niemand heeft ooit gezegt dat gamen goedkoop is.
Four Swords
En ik heb liever een nieuw soort melk koe spel, dan een vervolg waarbij alleen maar kleine dingen verbeterd worden.
Zoals MP2?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:19 schreef BMH het volgende:
En ik heb liever een nieuw soort melk koe spel, dan een vervolg waarbij alleen maar kleine dingen verbeterd worden.
lees eens goed, hij zegt niet dat het een melkkoe is.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:08 schreef Ghandixx het volgende:
Dr.Dagla: MP is * tot nu toe* nog niet uitgebuit. Samus heeft twee keer in een SSB spel gezeten en dat is - voor zover ik weet - dan ook alles. Er zijn trouwens ook niet bizar veel games van Metroid uitgekomen dus een melk koe is het niet.
Le-ren le-zen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:08 schreef Ghandixx het volgende:
Dr.Dagla: MP is * tot nu toe* nog niet uitgebuit. Samus heeft twee keer in een SSB spel gezeten en dat is - voor zover ik weet - dan ook alles. Er zijn trouwens ook niet bizar veel games van Metroid uitgekomen dus een melk koe is het niet.
Er zijn ook genoeg aanpassingen gemaakt, zo is er een multiplayer, is er een nieuwe engine, kan je gebruik maken van de Screw Attack en de Wall Jump, kan je veel meer doen met de Morphball en zijn er nog veel meer kleine én grote aanpassingen.
Wat je net hebt gezegt is IMO grote bull. Krijg een beetje het gevoel wat de meeste XBox gamers krijgen als iemand roept dat er niks tot weinig is veranderd aan Halo 2. (Wat dus helemaal niet zo is)
Edit: stomme typo
als dat zo is is MP2 dat ook...quote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Le-ren le-zen..
Btw is BMH iemand die beweert dat HALO2 een grote copy-paste van deel 1 is.
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
maaruh Daggla neem dit even mee naar het algemen zeik topic op GAM en zorg ervoor dat deel 92 niet verneukt word
Moslimsquote:Op maandag 14 juni 2004 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
nog 11 nachtjes slapen en dan word er tegen me geschreeuwt door een Meneer die wilt dat ik op irakeesen schiet
allemaal 1 pot natquote:Op maandag 14 juni 2004 21:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Moslims
OMG ik voelde me net een modquote:Op maandag 14 juni 2004 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Geniet je van je Red Dead Revolverquote:Op maandag 14 juni 2004 22:21 schreef Gamedemon het volgende:
Slam tennis en nog wat
kheb geen insidequote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Burnout 3 video preview 176 MB
http://insider.ign.com/videos/articles/523/523277p1.html
Well, let us be the first to enthusiastically proclaim that Burnout 3: Takedown makes Burnout 2 look like a golf cart racing sim. The game is fast. And when we say fast, we mean really, really fast. Add in some nice tweaks to Crash Mode, the all-new Road Rage Mode, Aftertouch control to swerve your burning wreck into oncoming traffic, and of course, online play, and you've got what appears to be one of the best arcade racers we've ever seen.
IGN Xbox's Hilary Goldstein tells you all about Criterion's next tour-de-speed in our Burnout 3: Takedown video preview. Take a look.
[afbeelding]
Dat is iig niet de PS2 versie. Waarom niet? Kijk maar naar het water. Pixel Shaders, dat kan de PS2 niet.quote:
Wat is die feestpompom?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
En nog 2 weken voor FSW![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
* O *
Ja dat word weer lachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
En nog 2 weken voor FSW![]()
Ben er niet kapot van.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:22 schreef gijsje79 het volgende:
Richard Burns Rally Features Video
ow, ik vond hem juist coolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben er niet kapot van.
Weinig snelheids gevoel.
Blij dat is RSC2 heb.
Ja ik heb daar meer lol aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, ik vond hem juist cool
maar RSC2 is dus beter?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gast, koop RS2 nou maar gewoonDat getwijfel van jou
Realistisch lijkt mij wel leuker namelijk. Maar kan je met Richard Burns ook live spelen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:42 schreef DinoPK het volgende:
Richard Burns probeert een realistische rally spel te zijn (volgens hun het meest realistisch tot nu toe), RSC2 is ..... niet echt realistisch
Burns lijkt mij persoonlijk wel een gaaf spel, RSC2 kan mij niet echt boeien puur door het arcade gescheur.
wanneer komt tie uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout 3 video previewDie ga ik ook kopen
![]()
Ga daar maar niet van uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Realistisch lijkt mij wel leuker namelijk. Maar kan je met Richard Burns ook live spelen?
Eind september.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, herfst ofzo denk ik
Maar dan komt ook Fable uit, en bijna Halo 2quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eind september.
de Eindredactie Games heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Takje het volgende:
je hebt gelijk
Zegt iemand die zelf aan het slowchatten is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:13 schreef DinoPK het volgende:
Nou dat zal dan wel weer lekker een pro nintendo flut paginatje worden
ik ben denk ik niet de enige die denkt dat het geslowchat een beetje irritant aan het worden is. Doe dat dan op de goede plek daarvoor: Gamecubetopic deel 94: klein én fijn.
Helemaal de shizznit. Halen die shit..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:59 schreef GokuSFE het volgende:
Goeiemiddag heren (en dames) xbox-fanaten.
Ik wil nu, naast mn gamecube, ook een xbox gaan halen, ivm de onderhand grote hoeveelheid topgames die er voor zijn (en komen). Nu is mijn oog gevallen op een xbox-pack met: xbox, 1 controller, PGR2 en Top Spin, en 2 maanden gratis xbox-live, dit alles voor 199,-. Is dit een beetje een flexe deal?
Geen idee, ik heb 2 S-jes en 2 normale.quote:Deze aanbieding kwam ik tegen op de Dixons site. Daar kwam ik ook nog een Logitech compact xbox controller tegen voor 20,-. Iemand ervaring met deze controller?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-een nieuwe xboxgamer-
Dat dacht ik ook. Wat doe ik? Ik speel op dit moment alleen Splinter cell 2. Terwijl ik nu al een 7-tal "topgames" heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:59 schreef GokuSFE het volgende:
Goeiemiddag heren (en dames) xbox-fanaten.
Ik wil nu, naast mn gamecube, ook een xbox gaan halen, ivm de onderhand grote hoeveelheid topgames die er voor zijn (en komen). Nu is mijn oog gevallen op een xbox-pack met: xbox, 1 controller, PGR2 en Top Spin, en 2 maanden gratis xbox-live, dit alles voor 199,-. Is dit een beetje een flexe deal?
Deze aanbieding kwam ik tegen op de Dixons site. Daar kwam ik ook nog een Logitech compact xbox controller tegen voor 20,-. Iemand ervaring met deze controller?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-een nieuwe xboxgamer-
Kwestie van smaak en in jouw geval een Nintendo-fetisj.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Wat doe ik? Ik speel op dit moment alleen Splinter cell 2. Terwijl ik nu al een 7-tal "topgames" heb.
Een kleine waarschuwing verschaffen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en in jouw geval een Nintendo-fetisj.
Wat is je punt..
Nogmaals, dat ligt echt aan jou.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Een kleine waarschuwing verschaffen.
Beroerde smaak? Ik vind de volgende genres geweldig: Party, FPS, RPG, adventure, arcade, platformer, race & strategy. Kan ik er iets aan doen dat ik mijn mond moet spoelen van de eentonige smaak die ik krijg van het spelen van een gemiddelde xbox game?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:29 schreef twi het volgende:
Tsja BMH, weten onderhand wel wat een beroerde smaak jij hebt qua games. Laat 'm lekker een Xbox kopen, misschien geniet 'ie er net zo van als de rest van de echte Xbox liefhebbers.
i know, ik vind het daarom ook erg jammer. Ik ben het gewoon niet gewent, gebombardeerd te worden met zoveel de zelfde games.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ligt echt aan jou.
Je had beter naar je "smaak" moeten luisteren alvorens te besluiten over te gaan tot de koop van de goddelijke XBOX. (quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
* SailingAce bedoelt er nix fouts mee, gewoon een kwestie van smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |