Dat kan hem best wel eens wezen inderdaad.. die lijkt mij wel erg praat.. zeker het wachten waard ipv die cowboy shooter die onlangs is gereleased.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Bastard,... ik denk dat jij Darkwatch: Curse of the West bedoeld !
http://www.darkwatch.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Star Wars: Republic Commando.
Ja,... heel veel multiplayer opties zowel offline als online. Wordt een knallerquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:30 schreef twi het volgende:
Lijkt me ook een fantastische game, iemand die weet of 'ie Live ondersteuning heeft? Dan zou het helemaal cool zijn. Overigens denk ik dat als ik een Star Wars game haal, Battlefront voorlopig de voorsprong heeft. Maar men, wat zijn ze de laatste tijd weer bezig met een stel goeie Star Wars games.
Overigens zal 't me niet verbazen als hier straks weer wat slappe vergelijkingen m.b.t. MP zullen verschijnen...
Denk dat je TimeSplitters Future Perfect bedoeld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt TimeSplitters 3 eigenlijk? En wie gaat deze kopen? Hoe is de LIVE functie?
Kan ik je weer afslachtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt TimeSplitters 3 eigenlijk? En wie gaat deze kopen? Hoe is de LIVE functie?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, TS3
Overigens zal HALO 2 en vele andere deze misschien overschaduwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |