Whehehe....quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
gisteren was weer zo'n briljante aflevering. Ik begin the Office met de week leuker te vinden. Huisgenoten vroegen gisteren of ik wat zachter kon lachen, maar dat ging echt niet
Bedoel je het 'nastukje'?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Nokia3310 het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! Het enige wat ik echt jammer vind aan de Office is dat het altijd zo snel afgelopen is! Het duurt maar 25 minuten, veel te kort dus. Cold Feet duurde daarentegen bijna ene uur, dat was bij the office ook gaaf geweest. Maar desalnietemin een superserie met geweldige droge humor. Het einde vond ik ook wat minder, beetje ant-climax...
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Arinna het volgende:
[..]
Bedoel je het 'nastukje'?
Werd ik ook al niet heel vrolijk van, beetje té...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad.
toch hebben we in het laatste stukje vorig topic aardig ons best gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef tong80 het volgende:
Om de hoogtepunten op te noemen is onbegonnen werk, het is een aan éénschakeling van topmomenten.
quote:Hardop lachen in je ééntje kan leuk zijn.
Ik had ietsje hoger ook al iets gepost... Maar eigenlijk zijn al mijn posts verkapte tvp'squote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef Arinna het volgende:
[..]
verkapte tvp?
sowwie, niet opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik had ietsje hoger ook al iets gepost... Maar eigenlijk zijn al mijn posts verkapte tvp's![]()
Whehehequote:Mooi meisje ben jij trouwens als ik zo je fotoboek bekijk
Terug-Vind-Post, zodat je de topic terug kunt vinden....quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:14 schreef Nokia3310 het volgende:
wat is een tvp?
Nee, ik denk dat het juist daarom zo goed is: beter een half uur op 100% dan drie kwartier op 85%. Nog geen aflevering gemist op NLD 3, hopelijk blijft dat zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef tong80 het volgende:
Groot nadeel is idd dat het maar zo kort duurt.
Doe dan ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Arinna het volgende:
Whehehe
En ik geloof dat ik nog steeds beloofd heb daar iets aan te doen
Ben ik met je eens. Daarbij vind ik het feit dat de serie een beperkt aantal afleveringen heeft ook positief, zo worden de afleveringen op zich bekender, zelfde effect als bijvoorbeeld bij Fawlty Towers. En zoals de makers zeggen: we hebben alles gezegd wat er te zeggen viel over de karakters... Je kunt wel in herhaling gaan vallen door meer of langere afleveringen te maken, maar zoals het nu is zal de serie als geheel denk ik veel beter zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het juist daarom zo goed is: beter een half uur op 100% dan drie kwartier op 85%. Nog geen aflevering gemist op NLD 3, hopelijk blijft dat zo
Ik heb wél een fotoboekquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef yohan.nl het volgende:
Je kunt niet ijskoningin zijn en vervolgens geen fotoboek hebben
Ja, volgens mij elke avond (had het eerst fout in de OP staan, zag het maandag en dan ga je ervan uit gewoon iedere maandag).quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:50 schreef Againzender het volgende:
Is het nu elke avond op Canvas? Gisteravond kwam ik het tegen, en ik zie dat het vandaag en morgen ook weer wordt uitgezonden, om 21:20 uur.
Je bedoelt de Muppets - Manah Manah???quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:32 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
effe tussendoor... weet trouwens iemand wat dat voor deuntje is wat ze 'n paar afleveringen geleden met z'n drieen aan 't 'zingen' waren?
Als ik dan al thuis ben, wil ik dat wel voor je doenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:43 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit topic om kwart over elf omhoog kicken.
Ben bang dat ik het ga vergeten.
Het is nog niet kwart over elf maar bij deze *kick*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:43 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit topic om kwart over elf omhoog kicken.
Ben bang dat ik het ga vergeten.
whehehe, tegelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:18 schreef cptmarco het volgende:
*schop* ik ga ned. 3 kijken....
Gezellige boel dan daar bij jou, zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Bedankt mijn video loopt.
Het kutte is dat m'n TV ook loopt een m'n stereotoren aan het dansen is.
Dat gaat tegelijk hier (en ik heb deze aflevering al een keer of vier gezien...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
Moet jij niet kijken
Self-fulfilling Prophecy...........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Je zou het zomaar vergeten met die EK-gekte.........
woohooquote:Op maandag 21 juni 2004 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Even een reminder tussen al het EK-geweld..morgenavond weer!!
\quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef Geartjan het volgende:
Ineens mijn bricht weg maargoed ik post hem weer.
Ik heb een paar jaar geleden eens een film gezien die ik wil huren. Het gaat om een satire film.
Ik weet alleen nog dat er een vend op een kameel aankwam in een woestjin. Daar stond ergens een tent midden in de woestijn. Die vend op de kameel die belde aan op die tent. haha ho.
Dit is alles wat ik mij ervan kan herrinderen. Wie heeft de titel hier van?
ik gok op één van de Hot Shot films...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef Geartjan het volgende:
Dit is alles wat ik mij ervan kan herrinderen. Wie heeft de titel hier van?
Joewwwquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef cptmarco het volgende:
*schop
nog driekwartier
Ik chargeerde.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:24 schreef Arinna het volgende:
Ik voel me hier prima op m'n plaats iig
Gelukkig...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik chargeerde.
Eén.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen, btw?
Dat pak zou ik wel willen hebben, voor met de carnaval ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef cptmarco het volgende:
David met dat struisvogelachtige pak was werkelijk geweldig...
Hij hoorde dat hij ontslag kreeg en dan staat hij op en ziet hij er werkelijk belachelijk uit....
Hilarisch!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef cptmarco het volgende:
David met dat struisvogelachtige pak was werkelijk geweldig...
Nee! Ik wil meer!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:39 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Eén.Specials niet meegerekend dan.
Tim doet ook geld in het kus-bakje van Dawn en zegt geen kusje te hoeven. Dawn zegt dat dat moet en zoent hem vervolgens heel lief op de mond.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:16 schreef Kiki het volgende:
Ik had de aflevering van dinsdag opgenomen... heb ik de laatste 10 minuten niet!!!!![]()
Ik lees hier dat David is ontslagen..kan iemand vertellen hoe dat gegaan is en ook wat er tussen Tim en Dawn is gebeurd?
Ontzettend bedankt alvast!!!!
Thanks Arinna!! Ik snap alleen niet waarom David werd ontslagen.. hij kreeg eerder die aflevering een waarschuwing. Wat had hij dan gedaan om ontslagen te worden?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef Arinna het volgende:
[..]
David krijgt zijn ontslag van Neil en Jennifer.... en dat alles terwijl hij verkleed is als struisvogel. (of eigenlijk als man op rug van struisvogel). HIj weet uiteraard allerlei uitvluchten waarom het niet kan dat hij ontslagen wordt enzo. (het is comic relief!)
Tegen Neill gezegd: "Als je het allemaal zo goed weet ontsla je me maar. Probeer jij deze zaak maar eens te runnen."quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:06 schreef Kiki het volgende:
Thanks Arinna!! Ik snap alleen niet waarom David werd ontslagen.. hij kreeg eerder die aflevering een waarschuwing. Wat had hij dan gedaan om ontslagen te worden?
klopt het dat die screensaver alleen maar een beetje raar zwart/wit is??quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef Arinna het volgende:
[..]
Zijn dansje heb ik al een tijdje als screensaver, maar nu heb ik um eindelijk voluit kunnen zien.
Ja, idd...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
klopt het dat die screensaver alleen maar een beetje raar zwart/wit is??
nee, er komt geen derde serie.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend de DVDs mee naar huis genomen, en dus de hele rits zitten kijken.
Wat een briljante serie zeg, die David Brent is echt ZO goed !!!!
Ik begrijp dat er verder geen afleveringen meer gemaakt gaan worden ?
Of komt er ook nog een 3e serie ???
Idd, nou blijft het goed, misschien wordt het wel afgezaagd als er nog een serie zou komen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:54 schreef Arinna het volgende:
[..]
nee, er komt geen derde serie.
en eigenlijk denk ik dat dat de serie alleen maar siert.
Ik had juist het idee dat ie het alleen nog deed omdat het moest en plichtmatig een beetje rondhuppelde met een chagrijnige kop.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
Moest op het eind vreselijk lachen dat iemand die ontslagen is toch nog zo media geil is dat ie met een struisvogel pak op de foto in de krant wil.
Ja, zoiets zegtie op de site ook: alles is gezegd over de personages. En ik denk dat dat ook wel zo is. Het zou alleen maar meer van hetzelfde worden en een uitgemolken concept blijft dan denk ik minder goed hangen dan een serie die beknopt is gehouden.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Dezz het volgende:
[..]
Idd, nou blijft het goed, misschien wordt het wel afgezaagd als er nog een serie zou komen.
In de mikrogids van deze week staat trouwens een heel stuk over The Office en over meneer Gervais (David Brent). Hij wil eigenlijk niet graag met z'n kop op tv en hij was er ook verbaasd over dat echt miljoenen mensen het zo geweldig vonden
Hij is nou ook bezig om een nieuwe comedy serie op te zetten, die wil ik hoe dan ook zien
Idd, kijk maar naar de belgen, die begonnen meteen al met herhalenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:09 schreef tong80 het volgende:
Een serie die veel herhaald gaat worden en leuk blijft.
Dat was omdat ze het de eerste keer niet begrepen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef Arinna het volgende:
[..]
Idd, kijk maar naar de belgen, die begonnen meteen al met herhalen
Heej!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:43 schreef Smots het volgende:
De dvd's van beide seizoenen heb ik nu elk ongeveer een keer of vier bekeken.
Man man, wat is die Ricky Gervais een geniale vent....
Ik zou dolgraag een keer de Christmas Special willen zien die is uitgezonden op de BBC.
http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/epguide/special1.shtml
[afbeelding]
minder, minderquote:
Ik zou me wat beter inlezen, lieve Spitsredactie...quote:Of de NPS ook nieuwe seizoenen gaat uitzenden is nog niet bekend
Kijk, en dat hoop ik dat wel waar is. Ik noteer het in ieder geval vast in m'n agenda!quote:Voorlopig staat alleen een tweetal kerstspecials in de planning, voor 23 en 24 december
Je hebt het over die foto hier ietsje hoger? In dat geval is het antwoord geloof ik "ja".quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:29 schreef cptmarco het volgende:
*mental note maakt
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar ik heb het volgende beeld in m'n kop zitten:
David Brent doet met twee andere tweederangs artiesten mee aan een of andere datinquizje in een pub.... Komt dat uit één van de kerstspecials??
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef Arinna het volgende:
[..]
Je hebt het over die foto hier ietsje hoger? In dat geval is het antwoord geloof ik "ja".
Ik geloof van niet. Ze hadden alleen met Texas getoerd zogenaamd....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
De hoofdrol speler was toch zanger in een new wave bandje. Was dat een bekend bandje ?
cptmarco is correct dus...quote:Ricky Gervais
--------------------------------------------------------------------------------
After a diverse career Ricky Gervais finally found fame in The Office.
Among other things, he's worked as a pizza delivery man, a DJ for a London radio station, and managed rock group Suede, before going into comedy.
His bigoted comedy persona for The 11 O'Clock Show proved popular. He went on to host TV show Meet Ricky Gervais. When this show disappeared it was back to the drawing board.
The Office was a cult hit. Word of mouth ensured its repeat run scored higher ratings than the first. Gervais plays David Brent, the self-important office manager of the Slough branch of paper suppliers, Wernham Hogg. The observations are spot on.
His in-depth knowledge of office life stems from seven years spent as an Entertainment Manager for a student union.
The second series of The Office was shown in 2002 to much critical acclaim.
gelukkig... hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:ik werd net al gewaarschuwd door Bluezz.
Komen de specials dan pas op tv?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:08 schreef Arinna het volgende:
tja, en nu ist wachten tot de donkere dagen voor kerst![]()
Ja, als we de Spits moeten geloven wel (zie een post eerder van mij vandaag)quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:14 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Komen de specials dan pas op tv?De link van de NPS naar The Office linkt door naar de site van de BBC, dus ik kan niks vinden over wanneer de specials hier in Nederland te vinden zijn.
![]()
Ja, dat vond ik ook zeer ontroerend... en ook dat hij dan nog ff in de microfoon zegt dat het antwoord nee was....quote:Mooie aflevering verder. Met name mooi om te zien (en horen!) dat Tim zijn microfoon uitzet en dat het dan helemaal stil is.
Ik zie de post nu. Hmm, dan pas. Misschien dat de Belgen sneller zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:44 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ja, als we de Spits moeten geloven wel (zie een post eerder van mij vandaag)
Ik 'zag' um voor de derde keer en vond ut nog steeds leuk, dus erg groot kan de schade niet zijn...quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:45 schreef tong80 het volgende:
Tong stop met lezen hier, je verpest je eigen plezier.
Pssst, weg jij!quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het niet laten Arinna.
Wat een optimismequote:Op woensdag 30 juni 2004 01:03 schreef Mark het volgende:
* Arinna slaat tevreden de omroepgids dicht
Goed, nog een paar wedstrijdjes voetbal kijken, Wimbledon, de Tour, de Olympische Spelen en de Paralympics, en dan is het alweer bijna tijd voor de kerstspecials.....
dat gareth die rachel wil gaan troosten met dirty bertiequote:Op woensdag 30 juni 2004 09:41 schreef Kiki het volgende:
Dirty Bertie....
Dan maar hopen dat de Belg snel doorgaat waar ze gebleven zijn...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef drelletje het volgende:
K heb em gemist... damn
ja maar wanneer?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:32 schreef Arinna het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Belg snel doorgaat waar ze gebleven zijn...
dat weet je nooit met de belgen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:47 schreef Frenkel het volgende:
[..]
ja maar wanneer?![]()
Niet in staat om ook maar één vraag normaal te beantwoorden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:41 schreef Kiki het volgende:
Goeie laatste aflevering! Briljante teksten van David tegen de journalist..
Dat dubbele gevoel was juist de kracht. Hoe enorm ie ook z'n best doet om in de smaak te vallen hoe meer ie op z'n bek gaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind het soms moeilijk om daar te kijken, gewoon omdat ik David zo'n enorme eikel vind. Maar af en toe heb je ook wel weer medelijden met hem.
Dat was imo de bedoeling van de serie, dat je een gruwelijke hekel aan die gast krijgt, maar ondertussen toch met hem mee leeft. Waarom denk je dan dat ze eindigen met hem in tranen smekend om te blijven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind het soms moeilijk om daar te kijken, gewoon omdat ik David zo'n enorme eikel vind. Maar af en toe heb je ook wel weer medelijden met hem.
Ik heb ze niet gezien, maar ik weet wel al ongeveer hoe het eraan toegaat. Op de officiele website (zie openingspost) kun je hier ook een en ander over lezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Heeft iemand van jullie die kerstmis specials al gezien? Ik vond serie 2 vrij pessimistisch eindigen, en ik vraag me af hoe het verhaal verder gaat
Zijn goeiigheid denk ik... Weet het eigenlijk ook niet. Wel erg dat Gareth zich meteen naar zijn nieuwe functie gaat gedragen, niet wetend dat hij het aan Tim te danken heeft...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Iemand trouwens enig idee WAAROM tim de functie van david weigert? Zou dat in zijn ogen al 'de dobbelsteen gooien' zijn? Ik dacht dat dat gebabbel over 3, 6 of 1 juist betekende dat ie zijn studeer-aspiraties had opgegeven en had dus wel verwacht dat ie voor die baan zou gaan... Maar dus helemaal niet dat ie gareth (of all people!) zou voordragen!!! Why?!?!?
Wow, waar? Ik wil um ook graag hebben! Ik heb nog niet rondgekeken omdat ik verwachtte dat 'ie duurder zou zijn, maar voor die prijs haal ik um wel in huis.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:50 schreef Kolkus het volgende:
Heb zaterdag de DVD aangeschaft met de 6 afleveringen + een bonus disc.
Kosten; 13,99 Euri.
Koopje dus!
Ja dat was briljant.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:44 schreef Arinna het volgende:
[..]
Zijn goeiigheid denk ik... Weet het eigenlijk ook niet. Wel erg dat Gareth zich meteen naar zijn nieuwe functie gaat gedragen, niet wetend dat hij het aan Tim te danken heeft...
Volgens mij deed hij dat juist omdat hij Gareth een flater wilde laten slaan, dat zag je ook aan zijn cynische hoofd toen hij hem voordroeg. Hij weet dat Gareth geen leidinggevende capaciteiten heeft en laat hem op zijn bek gaan. Ik vond dit juist wel jammer van Tim, aangezien ik hem eerst nog wel sympathiek vond...quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Iemand trouwens enig idee WAAROM tim de functie van david weigert? Zou dat in zijn ogen al 'de dobbelsteen gooien' zijn? Ik dacht dat dat gebabbel over 3, 6 of 1 juist betekende dat ie zijn studeer-aspiraties had opgegeven en had dus wel verwacht dat ie voor die baan zou gaan... Maar dus helemaal niet dat ie gareth (of all people!) zou voordragen!!! Why?!?!?
Ah mooi, goed nieuws!!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:14 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Newsflash! Aanstaande maandag 6 septmeber 2004, 22.00u (NL tijd) @ BBC2:
"The Office Christmas Specials 2003
Another chance to enjoy the two-part conclusion to Ricky Gervais and Stephen Merchant's hysterical and touching comedy series, set two years after Brent's sacking from Wernham Hogg "
Cool!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:14 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Another chance to enjoy the two-part conclusion to Ricky Gervais and Stephen Merchant's hysterical and touching comedy series, set two years after Brent's sacking from Wernham Hogg "
Beter vergeet ik dit niet!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:14 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Dank u!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:14 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Bijnaquote:Op maandag 6 september 2004 23:35 schreef A.l.e.x het volgende:
oke, wie moest er huilen
godsamme, k had een brook in mn klee en voelde wat aankomen, wat een afsluitingquote:Op maandag 6 september 2004 23:35 schreef A.l.e.x het volgende:
oke, wie moest er huilen
Dit waren de afleveringen die ik gemist had, maar het einde heb ik al een aantal keer op de BBC zien langskomen.quote:Op maandag 6 september 2004 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
godsamme, k had een brook in mn klee en voelde wat aankomen, wat een afsluitingmaar laten we even kijken, er natuurlijk mensen die t niet gezien hebben dus we moeten natuurlijk nix verraden
Final episode was toch dat ie loopt te smeken om zn baan?quote:Op maandag 6 september 2004 23:37 schreef SuperSiem het volgende:
Briljante afsluiting van de serie.
Of om het, vrij naar Gareth, te zeggen: "one word, two syllables: fantastic".
dawn isquote:Op maandag 6 september 2004 23:46 schreef Reticulin het volgende:
vond 't ook wel ontroerend ja
wat zag dawn er superlekker uit trouwens
Kwestie van teletekst op 888 zetten.quote:Op maandag 6 september 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wilde niet kijken want zonder ondertiteling mis je te veel.
die heb je niet op de BBCquote:Op maandag 6 september 2004 23:53 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Kwestie van teletekst op 888 zetten.
Jawel hoorquote:Op maandag 6 september 2004 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb je niet op de BBC
ow sorry, mijn vergissing.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jawel hoorPrima Engelse ondertiteling, vind ik erg handig! Hoewel ze van sommige liedjes de songteksten niet helemaal goed hadden.
Ben nogal moe, dan is het best handigquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow sorry, mijn vergissing.
ach heb t niet nodig
de christmas specials nog niet, die komen in engeland in oktober uit...misschien een paar maanden later in nederland?quote:Op maandag 6 september 2004 23:52 schreef Arinna het volgende:
Wauw, eindelijk alles gezien.... En de afloop was mooier dan de foto's op de website deden vermoedenNu toch nog een keer dvd's kopen... zijn deze eigenlijk ook (al) op dvd te krijgen?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:35 schreef Reticulin het volgende:
sommige dingen zijn ook niet te vertalen
ik kan t gelukkig wel redelijk volgen, maar ben al sinds ik nog 2 turven hoog was door me ouders geindoctrineerd met de bbc
ja of zoals al eerder gezegd "the crack of dawn" of "aaah a new Dawn"...dat valt gewoon niet te vertalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
Engelse ondertiteling is perfect. Loop je je tenminste ook niet te irriteren aan spelfouten, lost in translation etc. Staat alleen raar als David bv zegt: Hmm, ok...yeah, right? HUMMING. SLAMS DOOR.
Als zo'n studentje Engelse taal- en letterkunden bv de TA jokes over Gareth gaat vertalen, daar blijft helemaal niks van over.
Ja, daar noem je wel wat goede punten. Maar toch..... Het was toch een te goed einde vond ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:17 schreef k_man het volgende:
Ach, David heeft een vrouw gevonden, maar verder?
Hij mag niet meer zomaar bij Wernham Hogg binnenvallen, heeft een shitty baantje en wordt niet herkend terwijl ie daar wel op hoopt. Dus zo goed gaat het nou ook weer niet.
Ik vond 't wel aardig passen eigenlijk. Hij gedraagt zich natuurlijk als een gigantische eikel, maar tegen het eind van de serie komen we er achter dat ie toch eigenlijk heel blij is met zijn positie. Vervolgens heeft ie een crappy baantje als verkoper en is ie doodongelukkig (vooral als ie moet opdraven als bekende uit de serie op feesten en partijen), totdat het vrouwtje voorbij komt. Laat een beetje zien dat er ondanks al het gedoe toch nog een happy end mogelijk isquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, maar het is toch wel een soort happy end. Leuk voor m, maar niet in lijn met de rest van de serie. De enige 'stunner' van zn blind dates, vind m grappig en wil m graag nog 1x zien. Hoe vaak is hem dat nou overkomen? Spirit of Christmas enzo...
Via Bruna (online) bestellen, daar zijn ze 't goedkoopst.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:55 schreef FremantleDockers het volgende:
FRS beide seizoenen in de 3 voor 33 bak. Maar die liggen al een tijdje dus zouden best op kunnen zijn. Probeer het anders eens online.
Mediamarkt Leeuwardenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
waar![]()
Heb ze ook gevonden!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:55 schreef FremantleDockers het volgende:
FRS beide seizoenen in de 3 voor 33 bak. Maar die liggen al een tijdje dus zouden best op kunnen zijn. Probeer het anders eens online.
dat kan bijna niet tegenvallen, laat t ff weten wat je dr van vindquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:07 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Na aanleiding van de ontzettend positieve berichten in de twee Office-topics heb ik de twee DVD's van The Office besteld. Ik ben zeer benieuwd.
Precies, ik had precies hetzelfde. Het is geen 'Friends' humor (dus grap na grap na grap en gemakkelijk), maar anders. Wel ontzettend goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien. Het is niet zo ontzettend grappig als ik het me had voorgesteld. Ik heb een paar keer moeten glimlachen en inderdaad tenenkrommend naar die baas zitten kijken. De serie op zich is goed. Ik vind het leuk om naar te kijken - leuke figuren er bij, die Dawn, dat lopende lijk met die wallen.. Ook leuk is dat-ie steeds gebeld wordt en dat daarna meteen opgehangen wordt
Ik verheug me al op de volgende afleveringenHeb geen spijt van m'n aankoop.
Hoe kun je nou iets hebben tegen Nederlandse comedy?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:46 schreef granuaile het volgende:
er komt ook een Nederlandse versie. bij de AVRO. De Afdeling over een paar weken. s avonds om 22.30. ik weet niet meer welke dag. zondag of vrijdag dacht ik. iig met de eerste Prins van Baantjer. zij speelt het afdelingshoofd. maar je mocht het niet vergelijken met The Office. (jaja!) volgens is het een komisch drama. de opnamens waren deze zomer. nog even wachten. ik ben benieuwd! (maar er gaat niks boven een originele BBC serie!)
een andere versie van the Office is uberhaupt te gek voor woorden. natuuuurlijk kunnen ze hier niet aan tippen!quote:Op woensdag 10 november 2004 02:15 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat de Nederlandse versie niet eens in de buurt van het origineel kan komen
Zondag 22.30 op Ned 1quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:03 schreef granuaile het volgende:
[..]
een andere versie van the Office is uberhaupt te gek voor woorden. natuuuurlijk kunnen ze hier niet aan tippen!
iemand eigenlijk al een idee wanneer de Afdeling begint? ik kan het niet vinden op de website.![]()
Ik zag een voorstukje, en ik durf het nu zeker niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
k durf gewoon niet te kijken.
deSerie is gewoon briljatn doordat Ricky m schrijft en ook nog de hoofdrol speelt, daarbij is het een uniek samanspel van de acteurs, dit is gewoon zo'n bijzonder samenloop, alles valt hier op zn plaats. En dan gaan ze dat in Nederland proberen ook te doenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje, en ik durf het nu zeker niet meer te kijken
Ik had het er vandaag nog met mijn collega over. Toen The Office werd gemaakt was het ook helemaal in om van die real-life programma's te maken. The Office deed dat met zijn camerawerk perfect na! Ik zapte destijds per ongeluk in de eerste aflevering, en mijn eerste reactie was: "wat is dit voor een rare docu?"quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deSerie is gewoon briljatn doordat Ricky m schrijft en ook nog de hoofdrol speelt, daarbij is het een uniek samanspel van de acteurs, dit is gewoon zo'n bijzonder samenloop, alles valt hier op zn plaats. En dan gaan ze dat in Nederland proberen ook te doen
klopt daar had k nog helemaal niet aangedacht.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het er vandaag nog met mijn collega over. Toen The Office werd gemaakt was het ook helemaal in om van die real-life programma's te maken. The Office deed dat met zijn camerawerk perfect na! Ik zapte destijds per ongeluk in de eerste aflevering, en mijn eerste reactie was: "wat is dit voor een rare docu?"
Nu is de hype van dit soort real-life meuk wel voorbij, en als je dan nog een serie prbeert uit te brengen dat hier naar verwijst dan ben je te laat en niet origineel.
Ik viel met mijn neus in de eerste uitzending. Ik heb echt ceefax er bij gepakt om te kijken wat het nou was. Viel onder 'comedy', dus ben het maar blijven kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt daar had k nog helemaal niet aangedacht.
K heb de serie leren kennen doordat er op de BBC zoveel ophef werd gemaakt voor de 2e serie dat k dacht k blijf ff een keertje hangen en vanaf minuut 1 verslaafd.
wow cool, k heb de eerste serie in de herhaling op de bbc moeten kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik viel met mijn neus in de eerste uitzending. Ik heb echt ceefax er bij gepakt om te kijken wat het nou was. Viel onder 'comedy', dus ben het maar blijven kijken
ja dat maakt t wel extra bijzonder, dat je het al op de BBCgezien hebt, voordat t in Nederland echt bekend isquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:21 schreef Againzender het volgende:
Ik ben geen Seinfeld fan, en Friends vind ik alleen de eerste seizoenen leuk
The Office is gewoon een briljant concept, punt uit. Vooral door de toevalligheid dat ik het tegenkwam maakt het zo leuk. Geen hype ervoor ofzo, helemaal niets.
gemist!quote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef A.l.e.x het volgende:
Over 15 minuten de Nederlandse Office
(of mag ik dat niet zo zeggen?)
Hij ligt al een tijdje in de winkels hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:21 schreef Reticulin het volgende:
de christmas specials komen 8 december in nederland op dvd, beetje jammer dat het een paar dagen erna gewoon op tv te zien is, maar ik moet die dvd toch hebben voor de collectie
Valt alleen een beetje tegen als je de engelse versie gewend ben, ik vind de eerste seizoenen van SAMSAM beterquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:04 schreef engessa het volgende:
Voor 'de afdeling' (de Nederlandse versie van The Office) kun je terecht op: http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=uawvlBsHEbGcZtHjIwqY, heb je een week de tijd om een aflevering terug te kijken.
Toch weer even kijkenquote:Op maandag 20 december 2004 16:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Woensdag en donderdag de kerstspecial op NL 3!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch weer even kijkenHeerlijk voor je kerstgevoel altijd!
Zeker, maar laten we het wel regelmatig omhoog trappen zodat ze het niet vergetenquote:Op woensdag 22 december 2004 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar laten we het hier een beetje neutraal houden voor de mensen die t nog niet gezien hebben
Goed dat je het zegt, video even aanzettenquote:Op maandag 20 december 2004 16:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Woensdag en donderdag de kerstspecial op NL 3!!!
Ik help je wel er aan herinneren via MSN, want uiteraard gaan wij vanavond ook weer kijken.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:45 schreef tong80 het volgende:
Wel het topic vanavond omhoog kicken. Ik ben zo bang dat ik het vergeet. En de video inprogrammeren is voor Tong geen optie.
En eerst was het geen optie om de video in te programmeren?????quote:Op woensdag 22 december 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik hem opneem. Morgen het tweede deel erachteraan plakken.En met Kerst 2 uur lang genieten
Er is een verschil tussen een programma 8 uur van te voren in te programmeren of even op opname klikkenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En eerst was het geen optie om de video in te programmeren?????
Snap er niks van !! IIg ENJOY!!
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
wacht maar tot je deel 2 gezien hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |