quote:Op woensdag 7 april 2004 17:28 schreef engessa het volgende:
En ik heb vandaag de dvd's met serie 1 en 2 ontvangen. Nu alleen nog kijken want ik heb geen idee of het dus echt zo leuk is als er word gezegd.
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en ze waren inderdaad erg goed! Nog niet zo geniaal als Coupling maar het kwam dicht in de buurt.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:50 schreef Caesu het volgende:
[..]reken maar dat je het leuk vindt
Ik ga kijken.quote:Op zondag 11 april 2004 05:51 schreef Caesu het volgende:
The Office, dinsdag 23:08 op Nederland 3
[afbeelding]
dit is trouwens van de Xmas special, eerst komen de twee series denk ik
Goed zo, het is nl. best wel heel erg leuk. Niet zo leuk dus als Coupling maar het komt in de buurt.quote:Op zondag 11 april 2004 05:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga kijken.
k vind ze even goed, k zou niet kunnen kiezen. beide geniaalquote:Op zondag 11 april 2004 05:58 schreef engessa het volgende:
[..]
Goed zo, het is nl. best wel heel erg leuk. Niet zo leuk dus als Coupling maar het komt in de buurt.
/mijn mening enzo, en dat op zondagmorgen..
Aha een fan, leuk usericon btwquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:59 schreef Caesu het volgende:
ik heb beide series de eerste keer gezien op de BBC, enkele herhalingen op de BBC. enkele afleveringen op VRT2 (Canvas) en ik ga vanavond wéér kijken.
ik hoop alleen dat de vertaling een beetje ok is zodat de humor zo goed mogelijk doorkomt voor diegene die niet alles verstaat.
Is dat op de BBC geweest joh?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:59 schreef Caesu het volgende:
ik heb beide series de eerste keer gezien op de BBC, enkele herhalingen op de BBC. enkele afleveringen op VRT2 (Canvas) en ik ga vanavond wéér kijken.
ik hoop alleen dat de vertaling een beetje ok is zodat de humor zo goed mogelijk doorkomt voor diegene die niet alles verstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |