quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch weer even kijkenHeerlijk voor je kerstgevoel altijd!
Zeker, maar laten we het wel regelmatig omhoog trappen zodat ze het niet vergetenquote:Op woensdag 22 december 2004 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar laten we het hier een beetje neutraal houden voor de mensen die t nog niet gezien hebben
Goed dat je het zegt, video even aanzettenquote:Op maandag 20 december 2004 16:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Woensdag en donderdag de kerstspecial op NL 3!!!
Ik help je wel er aan herinneren via MSN, want uiteraard gaan wij vanavond ook weer kijken.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:45 schreef tong80 het volgende:
Wel het topic vanavond omhoog kicken. Ik ben zo bang dat ik het vergeet. En de video inprogrammeren is voor Tong geen optie.
En eerst was het geen optie om de video in te programmeren?????quote:Op woensdag 22 december 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik hem opneem. Morgen het tweede deel erachteraan plakken.En met Kerst 2 uur lang genieten
Er is een verschil tussen een programma 8 uur van te voren in te programmeren of even op opname klikkenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
En eerst was het geen optie om de video in te programmeren?????
Snap er niks van !! IIg ENJOY!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |