Euhm? Was je er?quote:du_ke - woensdag 9 juni 2004 @ 12:34
Was ik dan niet op die meet?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:36 schreef RichardQuest het volgende:
jej
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Waj jij er?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Euhm? Was je er?
Ik sta op die foto's.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waj jij er?
Maargoed, hoelaat spreken we af dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:38 schreef Maerycke het volgende:
* zeer onverkapte terugvindpost plaatst
Niet toch? We gingen eerst 2 jaar msn-en.. en ik heb je nog niet eens toegevoegd...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Maargoed, hoelaat spreken we af dan?
quote:***************************************
PvdA twijfelt over Irak,D66 is om
DEN HAAG De PvdA blijft "vooralsnog"
tegen de verlenging van de aanwezigheid
van de Nederlandse militaire missie in
Irak,hoewel fractieleider Wouter Bos de
VN-resolutie over Irak als "een grote
stap voorwaarts" omschrijft.Voor D66 is
de resolutie aanleiding om akkoord te
gaan met de verlenging.
Bos laat een definitief besluit over de
verlenging afhangen van het besluit dat
het kabinet vrijdag neemt.
Het kabinet zal zo goed als zeker tot
verlenging besluiten.Premier Balkenende
verwacht dat de PvdA daarmee instemt,om
brede steun te verwerven.Morgen spreekt
de premier met Bos over Irak.
Maar dat gaat wel gebeuren right?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Niet toch? We gingen eerst 2 jaar msn-en.. en ik heb je nog niet eens toegevoegd...![]()
Ik zal er nog eens uitgebreid over denken vandaag... Vanavond merk je vanzelf wel of ik je wel of niet heb toegevoegd natuurlijk...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel gebeuren right?
Vanavond ben ik aan het inzuipen met de boyzzzzzzzz.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens uitgebreid over denken vandaag... Vanavond merk je vanzelf wel of ik je wel of niet heb toegevoegd natuurlijk...![]()
Nou laat dan maar hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Vanavond ben ik aan het inzuipen met de boyzzzzzzzz.....
Je playt mijn emoties alsof het speelgoed is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou laat dan maar hoor
Wat is dat voor onzin??quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
3 of 4 dagen nadat we stemmen
Teasen noemen ze dat... dat schijnt opwindend te zijn voor mannen en spreekt hun jachtinstinct aan ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Je playt mijn emoties alsof het speelgoed is.
Hmmmmmm.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Teasen noemen ze dat... dat schijnt opwindend te zijn voor mannen en spreekt hun jachtinstinct aan ofzo
Dat weet je toch wel? Nederlanders stemmen een paar dagen eerder dan een paar andere Europeanen en onze uitslag zou de stemming aldaar kunnen veranderen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin??
Ja, maar ik dacht dat NL ballen had en er niks van aantrok.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Nederlanders stemmen een paar dagen eerder dan een paar andere Europeanen en onze uitslag zou de stemming aldaar kunnen veranderen.
Maar er zullen uiterarad de nodige exit-polls komen en die zijn meestal wel betrouwbaar
Ik vind het zielig voor de LPF en PvdD dat ze zo lang moeten wachten of ze een zetel(s) hebben of niet. En zielig voor D66 of ze een zetel behouden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat NL ballen had en er niks van aantrok.
Europees Parlement = dikke zuigzooi
Moet ik je slaan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:57 schreef Ype het volgende:
Wozes, wat voelt aftersun heerlijk aan op de verbrande huid.
Zo ik ga toch weer Europa Transparant steunen, zie ondertitel. Ook al stem ik niet op ze.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
Die pberends toch ook :')
Hangt er vanaf, ben je een lekker mokkel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet ik je slaan?
Ik wil je best insmeren, maar dat zou natuurlijk niet echt een uiting zijn van hoofse liefde... dus laat maar dan...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:57 schreef Ype het volgende:
Wozes, wat voelt aftersun heerlijk aan op de verbrande huid.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil je best insmeren, maar dat zou natuurlijk niet echt een uiting zijn van hoofse liefde... dus laat maar dan...
Nietes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja....
Hoi moslim.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
dusss....
Wedden van niet?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Welles
Ja, dat is toch iets wat me niet aantrekt in mannen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
Nou oke Ype, ik ben geen lekker wijf, maar ik heb wel een grote piemol...
Oke, ik ben weg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
Yo, moslim in da house. Kunnen we nu onze moslimmiddagsessie doen? (Dora, X-Ray en aaah, komen jullie ook even)
Veel plezier aldaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Oke, ik ben weg.
Nee X-Ray/Robert_Jensen, Dora en Aaah. Niet uit het land, gewoon even weg.
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
Yo, moslim in da house. Kunnen we nu onze moslimmiddagsessie doen? (Dora, X-Ray en aaah, komen jullie ook even)
Onderschat je ze nu niet een beetje?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet.
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
iig wel exitpolls.quote:UITSLAG EUROPESE VERKIEZINGEN BIJ NOS
NOS Actueel verzorgt donderdag 10 juni
samen met Netwerk en NOVA/Den Haag
Vandaag een tweetal uitzendingen rond
de uitslag van de Europese verkiezingen
in Nederland.De live-uitzendingen komen
vanuit Café Dudok in Den Haag.
De eerste uitzending wordt geopend met
de uitslag van een exitpoll van het
onderzoeksbureau Interview/NSS.Deze
eerste peiling,in opdracht van het ANP
en de NOS,geeft een indicatie van de
verwachte uitslag.Presentator Ferry
Mingelen zal hierover praten met o.a.
staatssecretaris Atzo Nicolaï (VVD).
******20.30-21.00 uur,Nederland 1 *****
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef pberends het volgende:
Omschrijf dit kabinet in een of meerdere woorden.
LOL.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
mijn broer(nederlander) noemt zn zoon hassan!!!! help!
Is Nijs een weblog begonnen i.s.m. Geenstijl?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De poll op de weblog van Nijs doet het goed:quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is Nijs een weblog begonnen i.s.m. Geenstijl?
quote:Is Maria van der Hoeven een hoer?
Ja 89%
Nee 10%
Weet niet, maar iig wel een slet 1%
Aantal stemmen: 19.827
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
De poll op de weblog van Nijs doet het goed:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
mijn broer(nederlander) noemt zn zoon hassan!!!! help!
Bovenstebestebagger!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef pberends het volgende:
Groot nieuws: toch excuus-neger gesignaleert in Balkenende-2
[afbeelding]
Verschilt niet veel van een zondagmiddagje Scheveningen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Jawel, allemaal blanken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verschilt niet veel van een zondagmiddagje Scheveningen.
Toekomstig kabinet van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:40 schreef pberends het volgende:
Toekomstig kabinet van Nederland.
Blijft een raar beleid daar. ONZ <> ONZ.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, de andere topics in ONZ, zijn wel inhoudelijk geopend![]()
Alsof je een wijf gaat neuken met zo'n openingszin.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Inhoudelijk geopend ?
Hij's weer openquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:40 schreef pberends het volgende:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
kmoe.....poepe!
Ik ben je net al voorgegaan. Ik zou nog maar even 5 minuten wachten als ik jou was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
kmoe.....poepe!
Zie post van Kirmizi!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Zeg, ben jij al inhoudelijk geopend ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alsof je een wijf gaat neuken met zo'n openingszin.
Ik heb wel een lange, maar ik bereik mn neus net niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet je je piemol in het gaat je doen.
Ik zal eens een koekoekspapegaai in je reet stoppe!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:10 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, de moslim moet poepen!ahhhhh, wat lief. Zullen we hem maar met rust laten en naar de koekoekspapegaaien gaan kijken?
Volgens mij de pré-anale fase.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
pberends en de anale fase. Tegelijk..
Met pberends op fok, krijg je met moslims heel veel mok.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met de plasser in de hand kom je in het gansen land.
Valt wel mee, hoe vond je m'n AEL kabinet?? zie m'n postgeschiedenis.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met pberends op fok, krijg je met moslims heel veel mok.
quote:Proud to be a Dutch Muslim
You will all be assimilated.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoe vond je m'n AEL kabinet?? zie m'n postgeschiedenis.
Alleen je sig moet nog veranderd worden in:
[..]you will be all assimilated
You all will be assimilated.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
You will all be assimilated.
Kan allebei toch, of is engels helemaal vastgespijkerd?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
You will all be assimilated.
Net afgelopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef pberends het volgende:
Wanneer speelt Nederland tegen Duitsland nou?
dinsdag a.s toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef pberends het volgende:
Wanneer speelt Nederland tegen Duitsland nou?
Maar het tweede betekent eerder ''je wordt helemaal geassimileerd.''quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan allebei toch, of is engels helemaal vastgespijkerd?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar het tweede betekent eerder ''je wordt helemaal geassimileerd.''
You all will get wet - jullie worden allemaal nat.
You will be all wet - je wordt helemaal nat.
quote:Wat vinden de lijsttrekkers?
Donderdag worden in Nederland de verkiezingen voor het Europees Parlement gehouden. Tien lijsttrekkers met hun opvattingen over de toekomst van Europa.
quote:De lijsttrekkers
Camiel Eurlings (CDA)
Max van den Berg (PvdA)
Jules Maaten (VVD)
Kathalijne Buitenweg (GroenLinks)
Hans Blokland (ChristenUnie/SGP)
Sophie in 't Veld (D66)
Erik Meijer (SP)
Paul van Buitenen (Europa Transparant)
Jens van der Vorm-de Rijke (LPF)
Marianne Thieme (Partij voor de Dieren)
quote:Strijden om de stemmen
Tijdens de verkiezingen voor het Europarlement telt met name voor de kleine partijen iedere stem. Vandaag - de laatste dag vóór de verkiezingen - deden ze de laatste pogingen om kiezers te trekken. Netwerk volgde D66 en Europa Transparant. Beiden vechten voor een zetel.
Vrouw?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef George-Butters het volgende:
wat is kutter dan kut?
2 kutten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef George-Butters het volgende:
wat is kutter dan kut?
Hij gaat anders: Hoe heet de lap overbodige vlees rond de kut?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
mop:
hoe heet dat stukje vet om de schaamlippen?
de vrouw.![]()
Dat gezegd hebbende, smakelijk eten!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij gaat anders: Hoe heet de lap overbodige vlees rond de kut?
quote:Suspected bomb blast hurts 16 in Germany
THE ASSOCIATED PRESS
BERLIN -- An explosion ripped through a house in Cologne, injuring 16 people Wednesday, and officials said they believed the blast was caused by a bomb.
The explosion happened at about 4 p.m. on a shopping street in the suburb of Muelheim, police said.
"We are treating this as a bomb explosion," police spokesman Burkhard Jahn told The Associated Press.
Jahn said he had no immediate details on who might have carried out an attack or why.
A spokesman for the Cologne fire department, Stefan Lakenbrink, said 16 people were injured, including four seriously. One was in critical condition.
Dankje, gaat lukken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, smakelijk eten!![]()
![]()
quote:Oil Slides as U.S. Inventories Recover
Wed Jun 9, 2004 11:31 AM ET
LONDON (Reuters) - Cooling U.S. oil prices beat a fresh retreat on Wednesday after the U.S. government reported a fresh rise in fuel inventories, as high prices appeared to slow gasoline demand growth.
U.S. light crude futures fell to a new five-week low of $36.45 per barrel, down 14 percent from their last week's peak at $42.45, the highest price since the New York Mercantile Exchange launched its crude contract in 1983.
...
dat hoort bij het indelen in goed en foutquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef Ype het volgende:
Wat laatst iemand zei; waarom is alles wat de VS 'wart' (war on drugs, war on terrorisme en shit) flink hard gegroeid (veel meer drugsgebruik en drugshandel, veel meer terrorisme en shit)?
War on shitquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef Ype het volgende:
en shit)?
Wat is het toppunt van kracht?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef George-Butters het volgende:
Wat is het toppunt van fruit?
...
..
...
..
..
jouw banaan in haar pruim peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toppunt van pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van kracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toppunt van pijn?WOORDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:15 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
War on shit
Ken je nieuws dude.quote:Washington, 17 november 2003
VS bepleit een zgn. 'war on shit'.
Van onze verslaggever Jan Maartsma.
De Verenigde Staten hebben na het succes van de 'war on terror' en de 'war on drugs' nu ook een nieuwe, nog zeer omstreden war in het verschiet gesteld. De zgn. 'war on shit' houdt in dat de Amerikaanse burger vanaf Januari 2004 de riolering zal moeten ontzien middels een poepquotum. Dit betekent dat een burger daar nog maximaal 3 kilo poep per week zal mogen dumpen in het rioleringssysteem. Vanuit veel posities binnen de senaat zijn al klachten gekomen over deze omstreden wet. Het zal er ondanks de berekende besparingen van 500 miljoen dollar per jaar waarschijnlijk niet doorheen komen.
[..]
Wat is het toppunt van kracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toppunt van pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:24 schreef Ype het volgende:
[..]
[..]
Ken je nieuws dude.
Liefste!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
I WOULD NEVER!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
...Deze heb je verzonnen.
Shit, sorry, maar ik heb net een schijfopruiming gedaan. En dus zijn alle links weg en kan ik hem niet meer vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is de bron, baasje? heb je een linkje?
[..]
Wat is het toppunt van kracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toppunt van pijn?Sorry, kun je me vertellen waarom ik er niet om kan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is al langsgekomen kakker.quote:
Jawel, hij is niet grappig alszijnde objectief.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry, kun je me vertellen waarom ik er niet om kan lachen![]()
Ga je nou ook nog huilen omdat je vanavond niet naar ons feest kan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vaute nerd
Ga er maar vanuit dat elk nieuwsbericht dat jij post allang gepost isquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga toch niet elke keer alle spam van julie doorlezen.... 9 vd 10 keer gaat het over niks
Ik zuip wel in jouw plaats, oké?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zou m vanavond in real life zien... Maar mijn werkgever gooide roet in het eten.
Nu zit het bieren vanavond niet meer in het vat...![]()
quote:''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''
Een 21-jarige Tilburgse student die VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali onlangs in een restaurant zou hebben bedreigd, ontkent de aanklacht van de politica. De jongeman, die anoniem wil blijven, zegt dat Hirsi Ali de zaak verdraait. Het Kamerlid schreef onlangs in een column dat ze in een restaurant in Den Haag door een jonge Nederlandse moslim met de dood werd bedreigd. Nadat ze de man een tafelmes had aangeboden zou deze zijn afgedropen.
De student, die niet met zijn naam in de krant wil, zegt erg geschrokken te zijn van de ophef. Hij zou namelijk alleen hebben gezegd hij 'het jammer vond dat ze haar ongelukkige jeugd misbruikte om de hele moslimcultuur zwart te maken' en dat hij hoopte dat ze uit de Nederlandse politiek zou verdwijnen. Toen het kamerlid hem opeens een mes aanreikte stond hij perplex. ''Ik dacht dat ze een morbide grapje maakte''. Volgens de student heeft hij het mes niet aangepakt omdat hij pacifistisch is. ''Ik wil Hirsi Ali niet dood hebben. Ik ben tegen alle vormen van geweld en dat heb ik ook tegen haar gezegd.'' In haar column zegt Hirsi Ali ook dat de student hoopte dat moedjahedien haar zouden 'pakken en doodmaken'. Volgens haar is hij waarschijnlijk tot de Islam bekeerd. De student ontkent dat en zegt dat ze dit waarschijnlijk verzonnen heeft. Hij zegt geen Arabische woorden als moedjahedien en inshallah of andere verwijzingen naar de Islam in de mond te hebben genomen.
Hirsi Ali blijft echter achter haar column staan. ''Hij heeft mij wel degelijk doodgewenst.'' Ze denkt dat de student van zijn handelen is geschrokken en zich nu wil ontrekken aan de gevolgen. Een vrouw, die tijdens de confrontatie aan de tafel van Hirsi Ali zat, bevestigt de lezing van het kamerlid. Hirsi Ali is nog steeds onder de indruk van de perfecte Arabische uitspraak van de man. ''Het gleed zo makkelijk van zijn tong. Hij zou niet moeten ontkennen dat hij geen Arabisch heeft gesproken, hij zou trots moeten zijn op zijn uitspraak.'' Ook is ze nog steeds onder de indruk van het verschil tussen het vriendelijke voorkomen van de man en zijn agressiviteit. Juridische vervolging van de student is niet mogelijk. Hirsi Ali ziet dan ook af van aangifte.
Yeah.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
euh ja!Ik wilde met m'n meisje mee
![]()
En dan dronken sex hebben later op de nacht![]()
Jou vind ik het liefst.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ype is ma dope homey
Helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zou m vanavond in real life zien... Maar mijn werkgever gooide roet in het eten.
Nu zit het bieren vanavond niet meer in het vat...![]()
En de reden dat ze afziet van aangifte laat zich wel raden.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Qua bier neem ik aan? Prima plan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit voelt als een dolksteek in mijn rug.![]()
Maar daarentegen is een menage a trois geen goed plan?
Boeiend. Moet ik nu stemmen of niet? Net op rtlnieuws werd een beetje uitgelegd hoe het nu zit. We krijgen 3,7% van het totale aantal zetels. Wow.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
Debat op NL2 dus...
Dat heb je met nationale verkiezingen toch ook? Er is bijvoorbeeld maar één Eindhovenaar in de TK...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boeiend. Moet ik nu stemmen of niet? Net op rtlnieuws werd een beetje uitgelegd hoe het nu zit. We krijgen 3,7% van het totale aantal zetels. Wow.![]()
Woord omhoog.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het hier om het gouden vocht.
Mooi, gaan we brassen nu? Heb je je boordje wel omhoog. En hoe zit het met die pils?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
gereageerd, vaute nerd
Boeiend. Ik ben dan ook niet geinteresseerd in de lokale politiek van een lokale boer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heb je met nationale verkiezingen toch ook? Er is bijvoorbeeld maar één Eindhovenaar in de TK...
Ik bedoel de politiek van het nationale parlement.....er komen weinig Brabanders in de TK, zie je mij zeiken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ben dan ook niet geinteresseerd in de lokale politiek van een lokale boer.
Ik snap je vergelijking, maar Brabo's zijn ook Nederlanders. We worden dadelijk voor 96,3% bestuurd door niet-Nederlanders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel de politiek van het nationale parlement.....er komen weinig Brabanders in de TK, zie je mij zeiken?
Nederlanders zijn ook Europeanen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Brabo's zijn ook Nederlanders.
Nederland wordt bestuurd door 95% niet-Brabandersquote:We worden dadelijk voor 96,3% bestuurd door niet-Nederlanders.![]()
![]()
Koop er dan één, gaan we gezellig brassen tussen de kots in het vindicatgebouw.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd huilie. Mag ik in jouw lijstje?
Niks brassen, ik draag geen jasje dasje
Is goed, ik neem mijn broers kapsel wel aan, die zit bij Forward.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
yeah, gaaf. Maar dan eerst een flinke mat in je nek laten groeien.
Loze kreet, Guzman was net erg grappig, ondanks dat hij op SP stemt. Spanjaarden zijn alleen met Spanje bezig. Wat nu, we zijn Europeaan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Nederlanders zijn ook Europeanen.
quote:Nederland wordt bestuurd door 95% niet-Brabanders![]()
Jij bent toch ook met Europa bezig nu je deze vraag stelt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Loze kreet, Guzman was net erg grappig, ondanks dat hij op SP stemt. Spanjaarden zijn alleen met Spanje bezig. Wat nu, we zijn Europeaan?
Godverdomme ja, maar dat is ook omdat het je in je strot wordt gedrukt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent toch ook met Europa bezig nu je deze vraag stelt?
Dat vrouwtje: "In het zuiden weet ik wat drugsoverlast is"quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
Drugsgast: "God heeft marijuana aan de mens gegeven, het groeit toch gewoon in de natuur"
eat that teringcamiel!!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godverdomme ja, maar dat is ook omdat het je in je strot wordt gedrukt.
dus.quote:Zoals het er nu naar uit ziet, gaan de Europese verkiezingen een nek-aan-nek-race worden tussen PvdA en CDA. Een peiling van Interview/NSS in opdracht van de NOS laat dit zien. Het aftreden van staatssecretaris Nijs is niet in de resultaten verwerkt.
In de peiling gaf 25,5 procent van de ondervraagden aan te gaan stemmen op de PvdA, tegenover 24,9 procent voor het CDA. Ten opzichte van de vorige peiling doet de PvdA een stapje terug, aangezien de partij toen op 27 procent uit kwam. Dat laatste was 5,4 procent hoger dan het resultaat bij de Euro-verkiezingen in 1999.
De VVD komt op zestien procent van de stemmen uit, GroenLinks op 5,9 procent, CU/SGP op zeven procent. Alle andere partijen halen de kiesdrempel van 3,8 procent niet, waaronder D66. Een kleine dertig procent is van plan om daadwerkelijk te gaan stemmen.
Die gast klinkt echt niet. Hij en daadkrachtquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
Van Den Berg: "Darrom mot Nnedderllllland ok Nedderlllland blevven"
Denk om je hart pberendsquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Camiel: "Nederland is een supermacht op XTC-gebied"
Mooi toch, goed voor de export!! Er geen minder mensen dood aan 1000 xtc-pillen dan 1000 alcoholdrankjes!!![]()
![]()
![]()
Camiel: "illegaal stroomaftappen kost 200 miljoen euro per jaar!"
WHAHAHAHAHAHAHAHHAAH drugsrepressie kost fucking tering veel MILJARDEN EURO's MEER ALS WE HET FUCKING KUT GEDOOGBELEID FUCKING AFSCHAFFEN DUS HOUDT JE KUTBEK OVER DIE BEETJE KOSTEN VAN ELEKTRICITEIT VUILE CHRISTENHOND!!!!!!!!!
![]()
Ik word echt gestoord van die mafketel.
Toch moet je drugsoverlast aanpakken, dude.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Camiel: "Nederland is een supermacht op XTC-gebied"
Mooi toch, goed voor de export!! Er geen minder mensen dood aan 1000 xtc-pillen dan 1000 alcoholdrankjes!!![]()
![]()
![]()
Camiel: "illegaal stroomaftappen kost 200 miljoen euro per jaar!"
WHAHAHAHAHAHAHAHHAAH drugsrepressie kost fucking tering veel MILJARDEN EURO's MEER ALS WE HET FUCKING KUT GEDOOGBELEID FUCKING AFSCHAFFEN DUS HOUDT JE KUTBEK OVER DIE BEETJE KOSTEN VAN ELEKTRICITEIT VUILE CHRISTENHOND!!!!!!!!!
![]()
Ik word echt gestoord van die mafketel.
Hij had wel gelijk, van Camiel's beleid komt geen reet terechtquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
"Brussele bureaucraten"
Dat vind ik zo zwak, het zijn parlementariërs, zoals wij parlementariërs hebben. Populist.
Zit met m'n PDA te forummen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
berends aan het woord??? LOL!!!!!!!
Ik ben wel voor een Europees drugsbeleid, maar we moeten er een paar jaar mee wachten, dan zullen meer mensen pro-drugs worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk, van Camiel's beleid komt geen reet terecht
Haha, je moet niet vergeten dat Europa vrij conservatief is. Zeker op dit punt. Duurt nog minimaal 15 jaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een Europees drugsbeleid, maar we moeten er een paar jaar mee wachten, dan zullen meer mensen pro-drugs worden.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef MaxvdBerg het volgende:
roflmaopimpstfuaowoaiwerieuaiasfgigleeoqpqpeeriaushzkkzzzkzjahahelelweoeorrilrolrep
1/3 van de kiezers?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:05 schreef GREENSKiN het volgende:
Wat een ontiegelijke prutser, die PVDA'er. Trapt iemand erin? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:05 schreef Monidique het volgende:
Europa moet één open, vrije markt zijn. Sociale voorzieningen, bijvoorbeeld, kunnen vrijwel niet geëxporteerd worden, maar drugs wel. Sommige delen zouden drugs verbieden en sommige delen zouden het toestaan, dat kan niet in een vrije markt, lijkt mij. Dus moet het Europees geregeld worden.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Camiel is nog jong, die kan nog leren, Van den Berg is oud en nog steeds dom.
Moet die Nederlandse vrachtautochauffeur maar in Polen gaan wonenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een Pool die met zijn vrachtauto door Europa rijdt hoeft geen loon van een Nederlandse werkgever, die laat zijn transportbedrijf gewoon een mooie vervoersprijs afspreken. Voordelig voor Nederlandse bedrijven en die Pool krijgt zijn lage salaris van zijn Poolse werkgever. Allemaal blij, behalve de Nederlandse vrachtautochauffeur.
Vrachtwagenchauffeurmarkt is dan ook niet de markt die we in Nederland moeten willen winnen, verliezen wat altijd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een Pool die met zijn vrachtauto door Europa rijdt hoeft geen loon van een Nederlandse werkgever, die laat zijn transportbedrijf gewoon een mooie vervoersprijs afspreken. Voordelig voor Nederlandse bedrijven en die Pool krijgt zijn lage salaris van zijn Poolse werkgever. Allemaal blij, behalve de Nederlandse vrachtautochauffeur.
Dit kan echter betekenen dat ons, in onze ogen wellicht superieure systeem, afgeschaft zal moeten worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nederland is van oudsher een distributie- en transportland. Dat is echt dom om dat weg te geven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurmarkt is dan ook niet de markt die we in Nederland moeten willen winnen, verliezen wat altijd.
Yup. Daarom zei ik dat we het beste even kunnen wachten, totdat het wat meer geaccepteerd wordt (oudjes die doodgaan die vinden "dat ze niet aan drugs moeten doen")quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit kan echter betekenen dat ons, in onze ogen wellicht superieure systeem, afgeschaft zal moeten worden.
Ik ben er neit van overtuigd dat de kosten van 1 chauffeur echt uitmaakt in het kostenplaatje. Kerels vervoeren tonnen. Ben dus ook niet zo bang voor concurrentie uit Polen. Nederlanders zitten overigens al in Nederland. Dit scheelt enorm veel kilometers heen en weer rijden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurmarkt is dan ook niet de markt die we in Nederland moeten willen winnen, verliezen wat altijd.
Dat maakt geen bal uit. Een Nederlander die naar Polen rijdt kan gemakkelijk door een Pool worden vervangen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er neit van overtuigd dat de kosten van 1 chauffeur echt uitmaakt in het kostenplaatje. Kerels vervoeren tonnen. Ben dus ook niet zo bang voor concurrentie uit Polen. Nederlanders zitten overigens al in Nederland. Dit scheelt enorm veel kilometers heen en weer rijden.
Als de chauffeurs te duur zijn zal de hele markt naar andere plaatsen gaan, als we de markt hier kunnen houden met goedkopere krachten blijven we een transportland.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nederland is van oudsher een distributie- en transportland. Dat is echt dom om dat weg te geven.
Ja maar die nederlander rijdt niet alleen naar Polen. Nederland is de bron met vracht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit. Een Nederlander die naar Polen rijdt kan gemakkelijk door een Pool worden vervangen.![]()
Als een ton stront heen-en-weer vervoert wordt van Italië naar Nederland is het goedkoper om een chauffeur uit Slovenië te laten rijden dan een Nederlanderquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er neit van overtuigd dat de kosten van 1 chauffeur echt uitmaakt in het kostenplaatje. Kerels vervoeren tonnen. Ben dus ook niet zo bang voor concurrentie uit Polen. Nederlanders zitten overigens al in Nederland. Dit scheelt enorm veel kilometers heen en weer rijden.
Klopt, maar de goedkopere krachten komen dan van buiten Nederland en dan moet je het minimumloon loslaten. Dat wil geen Nederlander. De markt blijft gewoon, alleen gaan de opdrachten naar buitenlandse transporteurs.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als de chauffeurs te duur zijn zal de hele markt naar andere plaatsen gaan, als we de markt hier kunnen houden met goedkopere krachten blijven we een transportland.
Een Oost-Europees bedrijf laat zijn chauffeurs door Europa tuffen, geen probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja maar die nederlander rijdt niet alleen naar Polen. Nederland is de bron met vracht.
Precies.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als een ton stront heen-en-weer vervoert wordt van Italië naar Nederland is het goedkoper om een chauffeur uit Slovenië te laten rijden dan een Nederlander
Hardstikke goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klopt, maar de goedkopere krachten komen dan van buiten Nederland en dan moet je het minimumloon loslaten. Dat wil geen Nederlander. De markt blijft gewoon, alleen gaan de opdrachten naar buitenlandse transporteurs.![]()
Waarom is dat goedkoper? Die sloveen moet dan toch eerst uit Slovenie komen rijden? Dat zijn vele km'squote:Op woensdag 9 juni 2004 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als een ton stront heen-en-weer vervoert wordt van Italië naar Nederland is het goedkoper om een chauffeur uit Slovenië te laten rijden dan een Nederlander
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:23 schreef pberends het volgende:
Dikke LOL @ die breezer die nog net wist dat Belgie in Europa ligt.
Van Slovenië naar Italië, naar Nederland en weer terug naar Italië. Dat scheelt waarschijnlijk wel een paar honderd euro per rit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom is dat goedkoper? Die sloveen moet dan toch eerst uit Slovenie komen rijden? Dat zijn vele km's
Ja, maar dat is dus heel jammer voor de Nederlandse werkgelegenheid en economie. De bedrijven blijven wel bestaan, maar met minder werknemers.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hardstikke goedWe zijn sowieso te duur aan het worden qua chauffeurs.
Dit was toch al niet een rit die een nederlands bedrijf zou gaan uitvoeren. Slecht voorbeeld dus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van Slovenië naar Italië, naar Nederland en weer terug naar Italië. Dat scheelt waarschijnlijk wel een paar honderd euro per rit.
BLAAT wat neerkomt op 90% economische asielzoekers. Die nep-politieke vluchtelingen zijn de grootste leugenaars. Beetje instuderen hoe het in Somalië is terwijl je uit Zuid-Afrika komtquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef Koos Voos het volgende:
Typisch PvdA .. kilte humaan welkom echte vluchtelingen geitenwollemsokken ect.
Ja, die andere bedrijven zijn niet gek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef George-Butters het volgende:
Ach als je het niet op kosten kunt winnen,
moet je op andere zaken concureren:
Betrouwbaarheid, snelheid, veiligheid, etc. Genoeg mogelijkheden om op te kunnen concureren.
Dat is altijd gaande, zie ook met automatisering. We zijn nog steeds geen land vol werkelozen en de markt zal het oplossen. Die vrachtwagenchauffeur zal een andere baan moeten zoeken (taxichauffeur of zo)quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus heel jammer voor de Nederlandse werkgelegenheid en economie. De bedrijven blijven wel bestaan, maar met minder werknemers.
Zal wel aan de linkse omroep liggen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef pberends het volgende:
Wat zit die fucking excuus-neger achter Mingelen de hele tijd overdreven hard te klappen bij pro-migratie standpunten?
Klopt.. ik heb een kennis die momenteel aktief aan opsporing doet in Rotterdam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
BLAAT wat neerkomt op 90% economische asielzoekers. Die nep-politieke vluchtelingen zijn de grootste leugenaars. Beetje instuderen hoe het in Somalië is terwijl je uit Zuid-Afrika komt
LOL, taxichauffeur, die markt is al zwaar verziekt en overspannen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is altijd gaande, zie ook met automatisering. We zijn nog steeds geen land vol werkelozen en de markt zal het oplossen. Die vrachtwagenchauffeur zal een andere baan moeten zoeken (taxichauffeur of zo)
Met een taal-analyse prikt IND dat door, fluitje van een cent.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
BLAAT wat neerkomt op 90% economische asielzoekers. Die nep-politieke vluchtelingen zijn de grootste leugenaars. Beetje instuderen hoe het in Somalië is terwijl je uit Zuid-Afrika komt
Taalsterren uitdelen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met een taal-analyse prikt IND dat door, fluitje van een cent.
Wat ze niet doen, dikke kus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
is Camiel een snuiver ????quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef pberends het volgende:
M'n sig is weer uitgebreid.
Niet altijd.. een Marokkaan zegt bv dat hij Algarijns politiek vluchteling is..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oost Europeanen staan nog steeds niet bekend om hun betrouwbaarheidquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, die andere bedrijven zijn niet gek.
Accentverschil kunnen ze horen, jij hoort toch ook het verschil tussen een Belg en een Rotterdammer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Niet altijd.. een Marokkaan zegt bv dat hij Algarijns politiek vluchteling is..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Europa KAN nooit concurreren met Azie en Amerika. Het is een feit dat we in Europa loeilui zijn en teveel geld willen verdienen.![]()
![]()
Klopt, maar op de europese wegen kun je overvallen worden en oost-europeanen zijn wat handiger in behoud en omzeilen. We hebben meer mafia nodig in NL ter protectie!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oost Europeanen staan nog steeds niet bekend om hun betrouwbaarheidDit lijkt mij typisch
iets waar je als Nederlands bedrijf voordeel mee kunt doen.
quote:Morocco, EU working to make Morocco’s ambitioned advanced status a ‘plus’, official
RABAT, June 09 - Moroccan delegate minister of foreign affairs and cooperation, Taieb Fassi Fihri, said Morocco and the European Union are elaborating a practical scheme to make Morocco’s initiative to obtain an advanced status within the Union a ‘plus’ in enhancing relations.
HM King Mohammed VI had voiced Morocco’s will to obtain an advanced status in its relations with Europe, “more than association and less than full-fledged membership.”
Speaking at the question time session of the Chamber of Advisors (parliament upper chamber), Fassi Fihri said Morocco and the European Union are seeking to adopt a plan liable to make Morocco’s initiative a plus by contributing to establishing solid and fruit-bearing relationships, based on solidarity, in the Mediterranean region.
The minister said these relations, which date back to the 60’s, are constantly updated. They have experienced many evolutions, crowned in February 1996 by the signing of the association accord.
The FM delegate went on that the initiative presented by HM king Mohammed VI in 2000 “evidences the kingdom’s strong resolve to develop mechanisms of its relations with Europe, in a continuous and renewable manner, and to make them cover larger areas.”
To attain this objective, he said, the government has taken several measures at several levels to inform EU officials of its ambitious initiative with a document including practical suggestions.
Morocco’s orientation is largely inspired by the special treatment reserved to the 10 new members of enlarged Europe. This makes us a model among countries south of the Mediterranean, he said.
Relatedly, Taieb Fassi Fihri said “political consultations are under way to set up an institutional framework, especially that Europe’s new neighborhood policy goes hand in glove with Morocco’s proposal.
Is dit jouw text of is 1 of andere VVDer weer uit z'n nek aan het lullen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Europa KAN nooit concurreren met Azie en Amerika. Het is een feit dat we in Europa loeilui zijn en teveel geld willen verdienen.![]()
![]()
Mijn tekst. Die Vd Berg is geschift.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is dit jouw text of is 1 of andere VVDer weer uit z'n nek aan het lullen?
Mmmm jammer. Nederland staat er anders om bekend harde werkers te hebben met een hoge productiviteit en de VS heeft al jaren last van een dalende productiviteit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn tekst. Die Vd Berg is geschift.
De VS is veel flexibeler, dat zie je aan de veerkracht van de economie in de VS.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mmmm jammer. Nederland staat er anders om bekend harde werkers te zijn met een hoge productiviteit ende VS heeft al jaren last van een dalende productiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |