Met verve.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:21 schreef bigshadow het volgende:
Frans bauer
sommige dingen voel je gewoon aanquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Met verve.
bigshadow +1
laat het vraagteken maar achterwegequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef bartrid het volgende:
atari teenage riot?
Die van Let's Tango? Dat je dat nog weet zeg...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef ranja het volgende:
Die linksonder lijkt op Dalbello![]()
da's helemaal correct. Z+1quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef Z het volgende:
Spawn?
Goeie single, goed albumquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die van Let's Tango? Dat je dat nog weet zeg...
is ook nog eens een vraag geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Goeie single, goed albumZoiets onthoud ik wel. Bovendien is het uit 1988.
quote:By refining the song-oriented breakthroughs ofand developing their fascination with noise and alternate tunings,
created a masterpiece of post-punk art rock with the double-album
. Though the self-conscious sprawl of the album might appear self-indulgent on the surface,
is powered by a sustained vision, one that encapsulates all of the group's quirks and strengths. Alternating between tense, hypnotic instrumental passages and furious noise explosions, the music demonstrates a range of emotions and textures, and in many ways, it's hard not to listen to the record as one long piece of shifting dynamics
O ja?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef bartrid het volgende:
noise en alternate tunings zou best eens sonic youth kunnen zijn.
tsjonge tsjonge, ik moet de vragen moeilijker makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef bartrid het volgende:
POD?
Die zou ook zwanger zijn, maar ik bedoel volgens de allerlaatste geruchten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef bigshadow het volgende:
britney
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:51 schreef bukgeit het volgende:
J.Lo?
Ik dacht al; 'waar zit je nou?'.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef ranja het volgende:
een Sonic youth vraag tijdens een vergadering
bukgeit +1quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:39 schreef bukgeit het volgende:
Personage uit Willam S. Burroughs' boek.
'Droompolitie'
I'm a dreamer, who dreams his life away...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:12 schreef bukgeit het volgende:
Ehm.. Ozzy?
The Dream Team?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:21 schreef bukgeit het volgende:
Dan kan ik het punt net zo goed aan belsen geven: die maakte het vijftal vol. Weten jullie zelf nog een vijfde?
Prima. Belsen +1quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:22 schreef belsen het volgende:
[..]
The Dream Team?
Vast wel...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef bukgeit het volgende:
O, haha, was iets met een A... Altara?
oh dat had ik een tijdje geleden ergens gelezen. De meesten hadden skihut en nederlandstalig maar frenkie was wel ok.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de favoriete band van Frank Rijkaard?
Klopt ja. Come-back band van het jaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
oh dat had ik een tijdje geleden ergens gelezen. De meesten hadden skihut en nederlandstalig maar frenkie was wel ok.
pvdt.
vandaar dat het mij nog bijstond. Hij steeg gelijk een heel stuk in mijn achting, sprong er echt uit tussen de hazessen, bauers en andere shite.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef belsen het volgende:
Inderdaad opmerkelijk voor een voetballer.
pvdtquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
In a fleeting moment of a restless day
Driven to distraction
I was captured by the game
Zero 7 met Distraction?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
vandaar dat het mij nog bijstond. Hij steeg gelijk een heel stuk in mijn achting, sprong er echt uit tussen de hazessen, bauers en andere shite.
welk nummer is dit en van wie?
In a fleeting moment of a restless day
Driven to distraction
I was captured by the game
Alyson Moyet (In Yazoo met Vince Clarke van Depeche Mode) , maar het nummer ken ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef bartrid het volgende:
zangeres, jaren 80. Ze zong eerst in een band met 1 van de founding members van Depeche Mode.
Helemaal goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:26 schreef belsen het volgende:Pizzaman Beats International Freak Power Fat Boy Slim The Housemartins
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Mark het volgende:
De een is een Belg in Nederland en andersom
quote:The story of theis one of triumph, tragedy, redemption, dissolution, and a new redemption. Over nearly 30 years, they've gone from being America's single most influential band to a has-been group trading on past glories, to reach the 1990s as one of the most respected rock acts of their era.
For the first half of the 1970s, thewas the most influential rock group in America, redefining rock music and its boundaries.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:39 schreef bartrid het volgende:
ach ja, the allman brothers band dacht ik zo.
Correct!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:14 schreef Mark het volgende:
Alcatrazz
Aargh, nu moet ik gaan voorzingenquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:18 schreef ranja het volgende:
wat heeft die laatste met een gevangenis te maken?
quote:I'm coming home I've done my time
And I have to know what is or isn't mine
If you received my letter
Telling you I'd soon be free
Then you'd know just what to do
If you still want me
If you still want me
Oh tie a yellow ribbon
'Round the old oak tree
It's been three long years
Do you still want me
If I don't see a yellow ribbon
'Round the old oak tree
I'll stay on the bus, forget about us
Put the blame on me
If I don't see a yellow ribbon
'Round the old oak tree
Dacht nog wel even aan Strangeways here we come, maar da's een album.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:31 schreef ranja het volgende:
Noem dan ook gewoon Skid row - 18 and life of Runaways - Dead end justice
quote:ondanks of dankzij het zingen?
Skid Row ken je wel, maar nog nooit van Alcatrazz gehoord? Foei, ranja!quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:31 schreef ranja het volgende:
Noem dan ook gewoon Skid row - 18 and life
Sorry nog niet eerder gezien. lamaquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:04 schreef bukgeit het volgende:
Rush, is al eerder geweest.
nieuwe?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:12 schreef Mark het volgende:
In ieder geval Maud
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:19 schreef Mark het volgende:
Rene, Marco, een pot nat
Lois Lanequote:Op donderdag 10 juni 2004 09:23 schreef bukgeit het volgende:
En verder eeh... Lois Lane, Trijntje O. en Candy D.?
Eindelijk!quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:37 schreef bukgeit het volgende:
Die tangofiguur? Carl Kraayenhof? Hoe heet die man.
yep, en ik geef je meteen het punt want de DJ is te onbekend: DJ Joy was de naam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:57 schreef bukgeit het volgende:
Langste DJ-mix?
De Sony-deal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:25 schreef Jimmy het volgende:
Mariah Carey?
Sorry, maar voor ik het punt van persoon verwissel heb ik toch een reden nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:55 schreef bukgeit het volgende:
Mark het punt.
Ik wilde aanvullen. Meer dan RATM wist ik ook niet. Mark wist er drie, ik maar een.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Sorry, maar voor ik het punt van persoon verwissel heb ik toch een reden nodig.
Ik snap de reden eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef Jimmy het volgende:
Sorry, maar voor ik het punt van persoon verwissel heb ik toch een reden nodig.
En dat is gewoon goed, dus:quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef Z het volgende:
Judy Garland.
Ja, maar dat is de regel: de laatste scoortquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:09 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik wilde aanvullen. Meer dan RATM wist ik ook niet. Mark wist er drie, ik maar een.
Daar ga ik ook van uit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:10 schreef Mark het volgende:
Ja, maar dat is de regel: de laatste scoort
Bekijk het van geval tot geval zou ik zeggen. Doe ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit.
Ik ga juist liever uit van dezelfde regel elke keer, dan krijg je ook geen eindeloze discussies over wie het punt nou eigenlijk zou moeten krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef bukgeit het volgende:
Bekijk het van geval tot geval zou ik zeggen. Doe ik in ieder geval wel.
Dat krijg je af en toe na 200 delen ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef bukgeit het volgende:
PJ Harvey - Dry - ook al op herhaling
Klinkt als: 'genezen'quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:27 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ga haar vanavond zien, vandaar trouwens
Benieuwd hoe hoog hij komt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef Z het volgende:
Misschien moeten we een soort 'Alan Smithee' opnemen in het klassement, daar kunnen dit soort punten heen!
De Jean Michel Jarre Band?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klinkt als: 'genezen'
Wat was de eerste westerse band die in China optrad?
ALFRED E. NEUMANquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef Jimmy het volgende:
Als iemand een goeie naam weet ipv Allen Smithee zal ik met plezier hem/haar het punt geven.
Hehe! Vroeg me al af waarom er niemand reageerde, toch geen onbekend nummer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
Yepquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef bukgeit het volgende:
The Rembrandts - I'll Be There For You
Ja toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:13 schreef bukgeit het volgende:
Totoformulier! Gepikt van de Nationale Popquiz.
Uit hoeveel leden bestaan zij? Vul 1, 2 of 3 in.
T.Raumschmiere 1
Salt & Pepa 3
Kings Of Convenience
Spillsbury
Shellac
Wham! 2
Fennesz
Rush 3
zZz
Mai Tai 3
Done.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:57 schreef Z het volgende:
ALFRED E. NEUMAN
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef bukgeit het volgende:
Hothouse Flowers?
Kaaslama moest even weg, is inmiddels weer op z'n plekquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef bukgeit het volgende:
Waar is de kaaslama trouwens?
Zoek het in dezelfde hoek. Bekendere naam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:25 schreef Z het volgende:
Hij lijkt een beetje op Iron and Wine (Samuel Beam).
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Bimmel het volgende:
Turn up tje bass 20
En dat is hemquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:48 schreef againstthegrain het volgende:
Green Day - Dookie
Cameron Diazquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:16 schreef againstthegrain het volgende:
Okee, even een hele foute puzzlevraag rondom Justin Timberlake.
a) Bekende actrice met wie JT nu een relatie heeft
b) Bekende zangeres die JT al dan wel of niet ontmaagd heeft
c) Bekende zangeres die zichzelf een tijdje terug in de nesten werkte door haar rechterborst te tonen
d) Ene helft van bekend producers duo, die een belangrijke bijdrage leverde aan JT's album
Eeste letter achternaam van b)
Laatste letter voornaam c)
Vierde letter voornaam a)
Eénnalaatste letter achternaam d)
Derde letter voornaam a)
Vierde letter voornaam d)
Laatste letter achternaam c)
Als je dat allemaal netjes vind je een woord van iets wat je vandaag waarschijnlijk na je werk nog moet doen
Was al bang dat ik lang moest gaan wachten...maar nee hoor, Bukgeit beukt 'm tussen de palen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef bukgeit het volgende:
Mano Negra?
NEEEEEEEEE, EENTJE!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:27 schreef bukgeit het volgende:
Twintig halve duo's. Wie missen we?
Elly & Rikkert
Sandra & Andres
Renee & Renato
Jan & Zwaan
Arling & Cameron
Sonny & Cher
Hepie & Hepie
Wendy & Lisa
Frank & Mirella
Pepsi & Shirley
Captain & Tenille
Saskia & Serge
& Fun ??????????
Henk & Henk
Ashford & Simpson
Bolland & Bolland
Gert & Hermien
Veldhuis & Kemper
Charles & Eddie
Lucas & Gea
En Naar Veenhuizen is een bonafide piratenhit van het duo Mood & Fun, elders in dit topic al een keer genoemd.quote:Twintig halve duo's. Wie missen we?
Elly & Rikkert
Sandra & Andres
Renee & Renato
Jan & Zwaan
Arling & Cameron
Sonny & Cher
Hepie & Hepie
Wendy & Lisa
Frank & Mirella
Pepsi & Shirley
Captain & Tenille
Saskia & Serge