Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef hellmondunited het volgende:
Mij waarschijnlijk ook niet lang meer
nu de rest ook!
. . dus ga je maar zitten fokken ???????quote:Hierboven de vorige delen.
Hieruit is op te maken dat tijd de wonden heelt. .
Vertel? De bron van alle kwaad?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
die moeten ook ex-en loslaten hoor...tsssss!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.
Nou dat zit er bij mij niet in.
Heb wel gewerkt dat aandacht van het andere geslacht het proces "loslaten van een ex" een hoop versnelt. Maar twijfel nu of ik al wel een nieuwe relatie wil. Dat mijn ex-vriendin na 2 weken al samenwoont kan er bij mij niet in. maar ja
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.
Heeft jou ex net 2 weken een relatie? damn dan al samenwonen is wel beetje triest ja..
maar laat je niet kennen joh! jij komt er nog wel en word misschien nog wel gelukkiger dan haar.
heb je nog contact met haar? misschien is het maar beter dat je dat gewoon verbreekt. Dan hoef je er ook minder over na te denken..
in ieder geval succes
ken dat gevoel, had ik eerst ook. Wilde het liefst dat ze van de aardbol verdween en dat iedereen hun kop hielden over haar.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
Jah bij mij gaat het poosje goed, en dan verveel ik me ff ofzo, of weet ik veel wat en dan krijg ik ook dat brandende kloppende gevoel in me buik... zoals nu weer, terwijl paar dagen geen last heb gehad...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
om eerlijk te zijn.. geloof niet dat ze dat heel per ongeluk deed.. vraag er nog maar eens na..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef JayTD het volgende:
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit topic, maar i'm back!!![]()
Het ging lekker met me, zolang ik haar maar niet sprak of zag was er niets aan de hand.
Tot gisteren avond toe dan. Ik lag al op bed, half te slapen en opeens gaat mn telefoon over. Aangezien ik meestal snachts niet gebeld wordt stond het geluid gewoon aan.
En ja hoor... wie was dat? M'n ex!
Ik heb niet opgenomen, wel een smsje teruggestuurd dat ik net lekker lag te slapen en nu dus weer klaar wakker was.
Krijg ik net een smsje van dr: sorry ik wilde je niet bellen maar je stond als snelkiesnr en daardoor belde ik je per ongeluk.
Ik weet zelf niet goed wat ik wil. Ik vind het fijn om aandacht van haar te krijgen, zij wil een sexrelatie ik sta er misschien ook wel voor open, maar toch.. ik weet niet hoor.. Aan de ene kant heel leuk al dat contact, aan de andere kant enorm pijnlijk als je weet dat er verder niets voor je in zit dan sexen.. (heb toch gevoelens voor die meid gehad en 'speciaal' is ze nog steeds voor me)
hey, lees net zo je verhaal.. ik denk dat iedereen hier wel zo weet wat jij bedoelt met je gepieker. Maar maak je niet zo druk joh. Als hij een ander heeft ok, dat is klote.. en weet hoe dat voelt hoor, maar misschien was het wel gewoon een vriend die op bezoek wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef Syrena het volgende:
urrghhh
Verhaaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |