dan gaan we maar (weer eens keerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. 16 maart in België. Voor Nederland vind ik niets terug. Maar ik heb ook niet erg hard gezocht.
gecancelled?? niet erg slim lijkt mequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
Nee er is geen release voor Nederland, die is gecanceld
waarom?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
Nee er is geen release voor Nederland, die is gecanceld
* getekend en ingevuld!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:33 schreef StrayDog het volgende:
[..]
http://www.sneakpoint.nl/saw/actie.php?a=c
Dat zou ook niet best zijn als je je kon inleven.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Het spel dat gespeeld wordt zit natuurlijk wel lekker ingewikkeld in elkaar, maar ik bedoel.. ''waar gaat het in godsnaam om?!". Waarom zou iemand er zo'n spelletje van maken om iemand om te brengen? Dat verpest voor mij een beetje de film, ik kan me dan niet genoeg inleven.
Ja ok, maar juist daarom kan ik het me nauwelijks voorstellen. Begrijp je wat ik bedoel? Het is gewoon te onwerkelijk. Mja, misschien ben ik gewoon te nuchter voor dit soort filmsquote:Op maandag 7 maart 2005 11:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou ook niet best zijn als je je kon inleven.We hebben het hier over een psychotische seriemoordenaar...iemand die juist de lol haalt van het moorden in een spel.
Ach, zulke dingen komen nog echt voor ook. Je zou verwachten dan eerder problemen te hebben met Lord of the Rings, Star Wars of The Matrix.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja ok, maar juist daarom kan ik het me nauwelijks voorstellen. Begrijp je wat ik bedoel? Het is gewoon te onwerkelijk. Mja, misschien ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films![]()
Mja, dat ligt dan weer zo ver van de werkelijkheid af dat dat dan weer makkelijk in te leven is. Saw speelt zich duidelijk in deze wereld af en is daarom onrealistisch.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, zulke dingen komen nog echt voor ook. Je zou verwachten dan eerder problemen te hebben met Lord of the Rings, Star Wars of The Matrix.
Gewoon mega spannend!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
is-ie erg bloederig, c.q onsmakelijk, kolkhalzerig smerig eng, of vooral gewoon mega spannend?
ik heb hem in huis, maar durf niet te kijken
Blij dat je er ineens aan bent gekomen zeker, of niet???quote:
Charlie Clouser!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik vond de muziek helemaal niet slecht trouwens.
Dat vind ik een mooie zinquote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mja, dat ligt dan weer zo ver van de werkelijkheid af dat dat dan weer makkelijk in te leven is.
Saw speelt zich duidelijk in deze wereld af en is daarom onrealistisch.
Dat inleven in die man vond ik nu juist het gemakkelijkste van de hele film.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Het spel dat gespeeld wordt zit natuurlijk wel lekker ingewikkeld in elkaar, maar ik bedoel.. ''waar gaat het in godsnaam om?!". Waarom zou iemand er zo'n spelletje van maken om iemand om te brengen? Dat verpest voor mij een beetje de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze film gaat zeker in m`n dvd collectie komen. Even afwachten of en zoja wat voor een versie er hier op de markt wordt gebracht. Ben ook erg benieuwd naar deel 2quote:Saw
Al zoveel over gehoord dus wilde ik m uiteraard ook zelf zien. Uiteraard moesten we weer naar Belgie omdat ze m niet in Nederland uitbrengen (wtf???) maar goed. Het was t meer dan waard!! Wat een film![]()
![]()
![]()
Echt superspannend, maar IMHO niet echt eng. Maar er zitten wel een groot aantal super schrikmomenten in. En die werken echt goed. Je schrikt je echt rot. Het idee, het verhaal en de uitwerking zijn erg goed, net als t acteerwerk. Voor de mensen met een zwakke maag is t wellicht niet echt een geschikte film, er zitten best een aantal gore momenten in. En de plottwist + het einde zijn werkelijk subliem
![]()
. Die zag ik niet aankomen. Erg goed gedaan!!!
Kortom: zeer zeker een aanrader, die ik nog vaak zal gaan bekijken. Nu al 1 van de beste en engste films die ik dit jaar ga zien
Hoop dat deel 2 net zo goed wordt
Wil ik alleen ding weten: hoe weet ik nu welke versie ik heb gezien? de gecensureerde of ongecensureerde versie??
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
zijn wel te mijden opzich, maar dan mis je wel de leuke momentenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
zijn die gore momenten tijdig te ontwijken, Timo?
ja ik ben een watje wat dat betreft
bloederig okay, maar goor bloederig
die schrikmomenten zijn dan ook okayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zijn wel te mijden opzich, maar dan mis je wel de leuke momenten
de schrikmomenten zijn echter niet te ontwijken
Hij draait bv nu in België in de bios.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
Waar hebben jullie deze film dan gezien ?
hmm.... in nederland als ik het goed heb pas 12 mei 2005quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij draait bv nu in België in de bios.
Wat vond je van Seven??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
Hij ligt hier op de tv in het doosje te wachten op een dapper moment
Seven vond ik niet gorig, gewoon erg schrikken en natuurlijk fantastisch!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wat vond je van Seven??
Vergelijk hem met die film (betreffende de gorigheid dan) met een paar added schrikmomenten...
Erg eng issie niet hoor Milagro... gewoon kijken, super film!![]()
dan zet je de Engelse subs er toch onder?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
hmm.... in nederland als ik het goed heb pas 12 mei 2005
Kan hem natuurlijk wel importeren uit Amerika maar dan heb je weer geen ondertiteling erbij ....
NIet dat ik geen engels kan maar is toch wel net zo makkelijk
Er is weinig expliciet geweld in Saw te zien...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Seven vond ik niet gorig, gewoon erg schrikken en natuurlijk fantastisch!
Wat ik bijvoorbeeld gorig vindt, is die ene vechtpartij in The Fight Club, waar je ziet hoe een gezicht helemaal tot pulp geslagen wordt, of die beginscene in Irreversible (wat de eigenlijk de eindscene is)
Dat soort geweld trek ik dus wat rot
De suggestie van aankomend geweld is voor mij voldoende , ik hoef niet een uitgebreid verslag te zien, zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Vanavond dus.. chips, thee, schuilkussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg nog kippevel nu ik er aan terug denk.
Deze film heeft sowieso van die briljante enge details. Dat masker van die gast bij die junkie bijv.Engste masker ooit geloof ik. En ook dit stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, echt bloederig ofzo is die niet. Ja natuurlijk wel wat goorder dan de gemiddelde RTL4 woensdagavond film, maar niet extreem. Wel extreem goed.
Ten percent faster with a sturdier frame
Excusez-moiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
ik hou mijn hand voor het scherm nu...corrigeer de tags ff snel
Hij is nog niet uit in Nederland, en dat komt ie voorlopig ook waarschijnlijk niet. Hij is geannuleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
thanks
nu, ik ga hem vanaaf zo tegen tienen kijken, dan is het eten gezakt en zo
ik kan me niet herinneren dat hij hier in Den Haag in de bios is geweest? Ik SAW hem toevallig bij Play staan en op imdb had ie goede recensies, dus klik bestel betaal etc
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde vind ik toch nog steeds de meest bizare, beste en onverwachte eindes ooit!
Correct en tevens juist...
Omdat de uitgevers debiel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
Oh? wrom?
Gedownloadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
Waar hebben jullie deze film dan gezien ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:46 schreef Xante het volgende:
[..]
Gedownload. Maar wat wil je, als die niet eens in Nederland uitkomt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het einde vond ik niet zo heel verrasendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch wel een spannende en originele film
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef el_hombre het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:50 schreef el_hombre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:53 schreef milagro het volgende:Misschien hebben we 't niets eens over de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2005 01:28 schreef el_hombre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:
Als er een ding is dat Saw niet is, is dat origineelquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:nee he.... moest dat nou.
ik haat deel tweetjes van deel eentjes die erg origineel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |