Seven vond ik niet gorig, gewoon erg schrikken en natuurlijk fantastisch!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wat vond je van Seven??
Vergelijk hem met die film (betreffende de gorigheid dan) met een paar added schrikmomenten...
Erg eng issie niet hoor Milagro... gewoon kijken, super film!![]()
dan zet je de Engelse subs er toch onder?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
hmm.... in nederland als ik het goed heb pas 12 mei 2005
Kan hem natuurlijk wel importeren uit Amerika maar dan heb je weer geen ondertiteling erbij ....
NIet dat ik geen engels kan maar is toch wel net zo makkelijk
Er is weinig expliciet geweld in Saw te zien...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Seven vond ik niet gorig, gewoon erg schrikken en natuurlijk fantastisch!
Wat ik bijvoorbeeld gorig vindt, is die ene vechtpartij in The Fight Club, waar je ziet hoe een gezicht helemaal tot pulp geslagen wordt, of die beginscene in Irreversible (wat de eigenlijk de eindscene is)
Dat soort geweld trek ik dus wat rot
De suggestie van aankomend geweld is voor mij voldoende , ik hoef niet een uitgebreid verslag te zien, zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Vanavond dus.. chips, thee, schuilkussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg nog kippevel nu ik er aan terug denk.
Deze film heeft sowieso van die briljante enge details. Dat masker van die gast bij die junkie bijv.Engste masker ooit geloof ik. En ook dit stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, echt bloederig ofzo is die niet. Ja natuurlijk wel wat goorder dan de gemiddelde RTL4 woensdagavond film, maar niet extreem. Wel extreem goed.
Ten percent faster with a sturdier frame
Excusez-moiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
ik hou mijn hand voor het scherm nu...corrigeer de tags ff snel
Hij is nog niet uit in Nederland, en dat komt ie voorlopig ook waarschijnlijk niet. Hij is geannuleerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
thanks
nu, ik ga hem vanaaf zo tegen tienen kijken, dan is het eten gezakt en zo
ik kan me niet herinneren dat hij hier in Den Haag in de bios is geweest? Ik SAW hem toevallig bij Play staan en op imdb had ie goede recensies, dus klik bestel betaal etc
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde vind ik toch nog steeds de meest bizare, beste en onverwachte eindes ooit!
Correct en tevens juist...
Omdat de uitgevers debiel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
Oh? wrom?
Gedownloadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
Waar hebben jullie deze film dan gezien ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:46 schreef Xante het volgende:
[..]
Gedownload. Maar wat wil je, als die niet eens in Nederland uitkomt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het einde vond ik niet zo heel verrasendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch wel een spannende en originele film
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef el_hombre het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:50 schreef el_hombre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:53 schreef milagro het volgende:Misschien hebben we 't niets eens over de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2005 01:28 schreef el_hombre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:
Als er een ding is dat Saw niet is, is dat origineelquote:Op maandag 21 maart 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:nee he.... moest dat nou.
ik haat deel tweetjes van deel eentjes die erg origineel zijn
Inderdaad, dit is verreweg de meest originieelste film ooitquote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef California het volgende:
[..]
Als er een ding is dat Saw niet is, is dat origineel.
Idd.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef California het volgende:
[..]
uuh.. hij zegt juist dat Saw dat niet is.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is verreweg de meest originieelste film ooit
Waar is ie dan volgens jou een rip-off van?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef California het volgende:
[..]
Een film hoeft geen flagrante rip-off van een andere film te zijn om toch erg onorigineel te zijn. Met uitzondering van een paar vleugjes inventiviteit (die verschillende gadgets van de seriemoordenaar) biedt deze film niets nieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is ie dan volgens jou een rip-off van?
Qua sfer en setting hooguit een beetje Seven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dacht ik in de eerste minuut alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..The short weekend begins with longing...
Se7en heeft ook een directe verhaallijn, de film opent met de eerste moord en eindigt met de laatste. Saw heeft een aantal flashbacks nodig om te laten zien wat de moordenaar al heeft gedaan, en voor mij voelde elk uitstapje buiten de badkamer als een storende onderbreking van de hoofdplot, namelijk de twee mannen en hun opdracht.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het script van Se7en is ook een cirkel die op 't einde van het verhaal rond wordt gemaakt. Bij Saw lijkt het meer een labyrinth waarbij de regisseur zelf ook niet wist waar hij ging uitkomen. Ik krijg het idee dat de scriptschrijver van Se7en bij het begin zelf al wist wie z'n bad guy was, die van Saw volgens mij niet.
Komt in NL niet in de bios, gecanceld (zie eerder in dit topic).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Vraag me af wanneer deze film nou eindelijk is bij ons in de bioscoop komt?
Ik heb die lekker al bijna twee wekenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:23 schreef keijz het volgende:
Ik krijg hem volgende week
mét nederlandse ondertiteling![]()
dat begrijp ik ook niet , ik had ook al een paar maanden geleden de " uncut " version gekregen , aangezien dat de enige is die ik heb gezien weet ik niet wat er extra inzit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
Ik heb hier de uncut versie, wat hebben ze er in de ununcut versie eruit gelaten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |