Ik dacht het niet. 16 maart in België. Voor Nederland vind ik niets terug. Maar ik heb ook niet erg hard gezocht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:15 schreef Timo20 het volgende:
geen zin om t hele topic door te lezen, maar is er wellicht al een release datum bekend voor Nederland??
dan gaan we maar (weer eens keerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. 16 maart in België. Voor Nederland vind ik niets terug. Maar ik heb ook niet erg hard gezocht.
gecancelled?? niet erg slim lijkt mequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
Nee er is geen release voor Nederland, die is gecanceld
waarom?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef bar_rel het volgende:
Nee er is geen release voor Nederland, die is gecanceld
* getekend en ingevuld!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:33 schreef StrayDog het volgende:
[..]
http://www.sneakpoint.nl/saw/actie.php?a=c
Dat zou ook niet best zijn als je je kon inleven.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Het spel dat gespeeld wordt zit natuurlijk wel lekker ingewikkeld in elkaar, maar ik bedoel.. ''waar gaat het in godsnaam om?!". Waarom zou iemand er zo'n spelletje van maken om iemand om te brengen? Dat verpest voor mij een beetje de film, ik kan me dan niet genoeg inleven.
Ja ok, maar juist daarom kan ik het me nauwelijks voorstellen. Begrijp je wat ik bedoel? Het is gewoon te onwerkelijk. Mja, misschien ben ik gewoon te nuchter voor dit soort filmsquote:Op maandag 7 maart 2005 11:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou ook niet best zijn als je je kon inleven.We hebben het hier over een psychotische seriemoordenaar...iemand die juist de lol haalt van het moorden in een spel.
Ach, zulke dingen komen nog echt voor ook. Je zou verwachten dan eerder problemen te hebben met Lord of the Rings, Star Wars of The Matrix.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja ok, maar juist daarom kan ik het me nauwelijks voorstellen. Begrijp je wat ik bedoel? Het is gewoon te onwerkelijk. Mja, misschien ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films![]()
Mja, dat ligt dan weer zo ver van de werkelijkheid af dat dat dan weer makkelijk in te leven is. Saw speelt zich duidelijk in deze wereld af en is daarom onrealistisch.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, zulke dingen komen nog echt voor ook. Je zou verwachten dan eerder problemen te hebben met Lord of the Rings, Star Wars of The Matrix.
Gewoon mega spannend!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
is-ie erg bloederig, c.q onsmakelijk, kolkhalzerig smerig eng, of vooral gewoon mega spannend?
ik heb hem in huis, maar durf niet te kijken
Blij dat je er ineens aan bent gekomen zeker, of niet???quote:
Charlie Clouser!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik vond de muziek helemaal niet slecht trouwens.
Dat vind ik een mooie zinquote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mja, dat ligt dan weer zo ver van de werkelijkheid af dat dat dan weer makkelijk in te leven is.
Saw speelt zich duidelijk in deze wereld af en is daarom onrealistisch.
Dat inleven in die man vond ik nu juist het gemakkelijkste van de hele film.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Het spel dat gespeeld wordt zit natuurlijk wel lekker ingewikkeld in elkaar, maar ik bedoel.. ''waar gaat het in godsnaam om?!". Waarom zou iemand er zo'n spelletje van maken om iemand om te brengen? Dat verpest voor mij een beetje de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
Deze film gaat zeker in m`n dvd collectie komen. Even afwachten of en zoja wat voor een versie er hier op de markt wordt gebracht. Ben ook erg benieuwd naar deel 2quote:Saw
Al zoveel over gehoord dus wilde ik m uiteraard ook zelf zien. Uiteraard moesten we weer naar Belgie omdat ze m niet in Nederland uitbrengen (wtf???) maar goed. Het was t meer dan waard!! Wat een film![]()
![]()
![]()
Echt superspannend, maar IMHO niet echt eng. Maar er zitten wel een groot aantal super schrikmomenten in. En die werken echt goed. Je schrikt je echt rot. Het idee, het verhaal en de uitwerking zijn erg goed, net als t acteerwerk. Voor de mensen met een zwakke maag is t wellicht niet echt een geschikte film, er zitten best een aantal gore momenten in. En de plottwist + het einde zijn werkelijk subliem
![]()
. Die zag ik niet aankomen. Erg goed gedaan!!!
Kortom: zeer zeker een aanrader, die ik nog vaak zal gaan bekijken. Nu al 1 van de beste en engste films die ik dit jaar ga zien
Hoop dat deel 2 net zo goed wordt
Wil ik alleen ding weten: hoe weet ik nu welke versie ik heb gezien? de gecensureerde of ongecensureerde versie??
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
zijn wel te mijden opzich, maar dan mis je wel de leuke momentenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
zijn die gore momenten tijdig te ontwijken, Timo?
ja ik ben een watje wat dat betreft
bloederig okay, maar goor bloederig
die schrikmomenten zijn dan ook okayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zijn wel te mijden opzich, maar dan mis je wel de leuke momenten
de schrikmomenten zijn echter niet te ontwijken
Hij draait bv nu in België in de bios.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Dopekoe het volgende:
Waar hebben jullie deze film dan gezien ?
hmm.... in nederland als ik het goed heb pas 12 mei 2005quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij draait bv nu in België in de bios.
Wat vond je van Seven??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
Hij ligt hier op de tv in het doosje te wachten op een dapper moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |