93....mooie leeftijd hèquote:Gezondheid Ronald Reagan snel achteruit
Gepost door Bas (DePresident) - Bron: CNN.com
Gepubliceerd: zaterdag 5 juni 2004 @ 18:11
Het Witte Huis heeft bevestigd dat de toestand van de vroegere Amerikaanse president Ronald Reagan snel achteruit is gegaan. Volgens verschillende bronnen is het Witte Huis verteld, dat het niet onwaarschijnlijk zou zijn dat de oud-president binnen enkele weken of maanden zal sterven.
De 93-jarige oud-president lijdt aan een vergevorderde ziekte van Alzheimer. Hij heeft zich sinds de diagnose gesteld werd uit het openbare leven teruggetrokken. Volgens dochter Patti verlaat hij zelden nog zijn bed. Zijn vrouw Nancy beschrijft zijn conditie: ''Ronnies lange reis heeft hem uiteindelijk naar een plek gebracht waar ik hem niet langer kan bereiken.''
De voormalige Hollywood-acteur was, met zijn 69 jaar, de oudste man die ooit gekozen werd tot president. Hij werd benoemd op 4 november 1980. Op 30 maart 1981 overleefde hij een moordaanslag. Hij liep zijn hotel uit toen John Hinckley zes kogels op hem afvuurde. Een kogel raakte zijn hart, maar hij herstelde volledig.
Je zegt ook al niets over WO II.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:42 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zeggen, de kwaliteit...
Nee, daar ga ik niets over zeggen,.
quote:Refrein:
Willempie hoor je overal
Willempie is een raar geval
'k Geloof dat niemand weet, hoe of ik heet, maar 't kan me niet schele
"Willempie!" roepen ze me na
"Willempie!" waar ik ga of sta
Ik heet Wim, meer niet. Maar wie me ziet roept toch steeds weer Willempie.
Ik weet nog noe dat ik geboren ben, 't is jaren t'rug
Dat was een hele toestand want ik was niet al te vlug
En toen ik eindelijk daar was kreeg m'n vader plots de hik
Hij dacht eerst aan een ongeluk, maar 't ongeluk was ik
Refrein
In heel het land van stad tot stad weet ieder wie ik ben,
hoewel ik zelf van al die mensen bijna niemand ken
Maar als ze mij zien lopen in een straat of op een plein,
dan roepen ze "Hé Willempie!", wat zou dat nou toch zijn?
Refrein
<"Willempie!" La la la lalaa
"Willempie!" La la la lalaa
Laala laalala lalaa lala lalaa la la laala
"Willempie!" La la la lalaa
"Willempie!"La la la lalaa
Laala laalala
(Willempie!)lalaa lala lalaa (Willempie!)la la laala
"Willempie!"
La la la lalaa..
quote:15-jarigen drinken massaal
Meer dan de helft van de Nederlandse 15-jarigen drinken wekelijks alcohol. Dat blijkt uit een onderzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Alleen in Wales en Engeland ligt het percentage hoger. De jeugd in Portugal drinkt het minste (16 procent)
Van alle 15-jarigen in Europa en Noord-Amerika drinkt en rookt een kwart wekelijks. Uit het onderzoek blijkt verder dat een grote meerderheid niet genoeg beweegt en te ongezond eet.
quote:Yurumi, de reuzenmiereneter van Artis, is dood. Het dier kreeg een spuitje nadat uitgezaaide darmkanker was geconstateerd. De miereneter was één van de favoriete attracties van de Amsterdamse dierentuin. Yurumi stond bekend als de miervriendelijke miereneter, omdat ze alles at, behalve mieren. Het zeldzame dier werd begin dit jaar aangekocht van een dierentuin in Zürich.
Niet? Ik vind het wel leuk eik. Vooral penguïns. Prachtig stomme beesten. Vooral in Blijdorp, daar hebben ze een mega groot aquarium waar je ze onder- en bovenwater voorbij kan zien zwemmen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:59 schreef RichardQuest het volgende:
Dierentuin, ik heb de lol daarvan nooit begrepen
En voor de pigs ook een leuk dagje uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:19 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
AFA krijgt eindelijk klappies
...![]()
Wat die deed vond ik niet zo knap, wel respecteer ik het lef om je zo debiel voor de tv te gedragen.quote:
Gewoon naar NOVA wijzen. Klaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:41 schreef Tuana het volgende:
Is het prachtig weer buiten, kan ik niet weg omdat ik "achter de studieboeken zit"... oké, nu weer achter de PCBovendien moet ik nog een essay schrijven over "in hoeverre de media de poltieke agenda in Den Haag bepaalt" Bah... soms zit het ook niet mee
Was het maar zo simpel...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon naar NOVA wijzen. Klaar.
Hoeveel woorden moet je schrijven? Maak een schema, inleiding, vraagstelling, analyse, aanpak, conclusies en aanbevelingen. Klaar. Invullen die boel en in 1 uur er doorheen rammen. Morgen nakijken op spelfouten en klaar is Tuana.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel...
De media bepalen de agenda. punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:41 schreef Tuana het volgende:
Is het prachtig weer buiten, kan ik niet weg omdat ik "achter de studieboeken zit"... oké, nu weer achter de PCBovendien moet ik nog een essay schrijven over "in hoeverre de media de poltieke agenda in Den Haag bepaalt" Bah... soms zit het ook niet mee
800 woorden, valt op zich dus mee, maar moet gebruik maken van allerlei bronnen... een reader van 500 blz. doorspitten, een boek over Politiek en Media lezen, en dán pas kan ik hiermee aan de slag..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel woorden moet je schrijven? Maak een schema, inleiding, vraagstelling, analyse, aanpak, conclusies en aanbevelingen. Klaar. Invullen die boel en in 1 uur er doorheen rammen. Morgen nakijken op spelfouten en klaar is Tuana.
zeker op dit moment.. dat EU gezeik komt je de strot uit ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De media bepalen de agenda. punt.
Tip: gebruik de inhoudsopgave van die reader. Ga je toch niet allemaal lezen, dat doet niemand, zeker niet als het bullshit is. Lees met name de eerste en laatste zin van ieder hoofdstuk, zo doen topmensen het ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
800 woorden, valt op zich dus mee, maar moet gebruik maken van allerlei bronnen... een reader van 500 blz. doorspitten, een boek over Politiek en Media lezen, en dán pas kan ik hiermee aan de slag..
Precies, die politici hebben maar een paar kernpunten en dat kennen ze tot in den treure. Ze blijven hetzelfde riedeltje aflezen, welke vraag ook gesteld wordt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
zeker op dit moment.. dat EU gezeik komt je de strot uit ...
[afbeelding]
Topmensenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tip: gebruik de inhoudsopgave van die reader. Ga je toch niet allemaal lezen, dat doet niemand, zeker niet als het bullshit is. Lees met name de eerste en laatste zin van ieder hoofdstuk, zo doen topmensen het ook.
Ik behoor tot het klootjesvolk blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Topmensen![]()
![]()
Tuana is een bodemmens?
Verder heb je gelijk, hele boeken lezen voor een verslagje is onzin. Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Tuana wordt een topmens, uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Topmensen![]()
![]()
Tuana is een bodemmens?
Verder heb je gelijk, hele boeken lezen voor een verslagje is onzin. Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Hoeveel woorden per minuut kan jij lezen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb een module snellezen gevolgd, dat wil ook wel 's helpen
Pfff dat weet ik zo niet meer, ik dacht 700.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoeveel woorden per minuut kan jij lezen dan?
Stoppen met je studie is de enige oplossing, iedereen kan vakkenvullen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:17 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik behoor tot het klootjesvolk blijkbaar..
Het boek moet ik ook niet enkel voor een verslag lezen, het is alsmede verplichte literatuur voor het vak "Politiek en Media" waar ik binnenkort een tentamen over heb
Daar gaat mijn carriere als schoonmaaksterquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stoppen met je studie is de enige oplossing, iedereen kan vakkenvullen.
Over een jaar mag je ook de kranen en WC-rolhouders schoonmaken, als je geluk hebtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
Daar gaat mijn carriere als schoonmaakster
feestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over een jaar mag je ook de kranen en WC-rolhouders schoonmaken, als je geluk hebt
En wellicht een leidinggevende taak...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
feest
Je probeert haar gewoon te versieren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wellicht een leidinggevende taak...
Dan mag je de pijpleidingen schoonmaken
Ja, mijn gladde verhaaltjes paaien vaak de vrouwtjesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je probeert haar gewoon te versieren.![]()
quote:Eenbenige wildplasser ontloopt straf
Gepost door Whitney (weetnie) - Bron: Brabants Nieuwsblad/ De Stem
Gepubliceerd: zaterdag 5 juni 2004 @ 21:26
Een eenbenige, bijna incontinente man uit Breda stond gisteren voor de rechter in verband met wildplassen. Vorig jaar juli zag een agent van de spoorwegpolitie de 48-jarige J. de S. een struikje in het park Valkenberg uitzoeken om te plassen. Tot zijn ontsteltenis ontving de man, wiens ene been is geamputeerd en het andere met platen bijeen wordt gehouden, even later een bekeuring.
De overijverige diender bleek niet gevoelig voor het argument van de man, die afhankelijk is van een elektrische rolstoel, dat hij vanwege zijn handicap niet in staat is gebruik te maken van een openbaar toilet. In het park Valkenberg is overigens geen publiek toilet aanwezig. Ook met de opmerking “Ik ben bijna incontinent, met dit weer kun je een kraan open zetten en dan moet ik al naar de wc” lukte het hem niet de agent milder te stemmen.
De S. weigerde vervolgens de boete te betalen en stond daarom gisteren, met zijn rolstoel , terecht voor de kantonrechter in Breda. Deze ontsloeg hem van rechtsvervolging. Duidelijk een geval van overmacht, zo luidde diens oordeel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben links, Tuana, links.
Versieren is zó 2003quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je probeert haar gewoon te versieren.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laat het dan nét zo zijn dat ik op rechtse mannen valquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben links, Tuana, links.
Typen jij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Versieren is zó 2003
Zeg snel dat je rechts bent.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Nu wil ze me.
Oeee... een dominante manquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Typen jij.
Voordat je begint, ga eens een biertje voor me halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Oeee... een dominante man![]()
200.000 is eigenlijk best weinig...quote:Zwevende kiezers gebruiken internet voor advies
RIJSWIJK - Ruim 215.000 Nederlanders hebben tot nu toe gebruik gemaakt van een digitale test om te bepalen op welke partij zij tijdens de Europese verkiezingen op 10 juni willen stemmen. De meeste kiezers (ruim 200.000) deden een test op www.stemwijzer.nl.
De vier andere digitale stempagina's waren goed voor 15.000 adviezen. De Nederlandse stemmers schonken tot nu toe weinig aandacht aan de verkiezingen van het Europees parlement. Bij de vorige verkiezingen kwam nog geen 30 procent opdagen.
In de hoop dat de EU meer gaat leven onder de kiezers, zijn op internet diverse discussiepagina's in het leven geroepen. Ook kunnen mensen op speciale sites hun kennis over Europa testen. Net als bij andere verkiezingen trekken de stemwijzers ook dit keer veel bezoekers.
Buiten de boot
De grootste, stemwijzer.nl, is een initiatief van het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP). Deze site wordt ondersteund door het ministerie van Binnenlandse Zaken en is opgenomen in de campagne. In het advies dat de kiezer krijgt, zijn alleen de acht partijen opgenomen, die ook zitting hebben in de Eerste en Tweede Kamer. De zeven nieuwe partijen vallen buiten de boot.
Ook stemtest.nl heeft alleen de gevestigde partijen opgenomen. Writers Block Magazine en de Vereniging Democratisch Europa hebben samen de stemtest ontwikkeld. Partijen waarop de kiezer zeker niet wil stemmen, kunnen van de test worden uitgesloten. Ruim 8000 mensen hebben de test even ingezien, terwijl bijna 2800 mensen de twintig minuten durende test helemaal hebben gedaan.
ANP
Bron: LC
Ik ben rechtshandig en rechtsdragend.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Laat het dan nét zo zijn dat ik op rechtse mannen val
Je kan ook te ver gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat je begint, ga eens een biertje voor me halen.![]()
Neem zelf een wijntje en pijp me eens.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:48 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan
Je zou dan moeten kijken hoeveel mensen er bij de nationale verkiezingen een stemtest doen, en dat vergelijken met de opkomst. Stel dat er bij nationale verkiezingen 500.000 mensen de stemtest doen, en de opkomst is bijv. 85% dan zou je kunnen stellen dat 200.000 een hoog aantal is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
200.000 is eigenlijk best weinig...
Qua charme moet je het van je avatar hebben hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem zelf een wijntje en pijp me eens.
Ik zal eens een pijp in je **** steken!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem zelf een wijntje en pijp me eens.
auw.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik zal eens een pijp in je **** steken!
Ik zie er toch schattig uit?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
Qua charme moet je het van je avatar hebben he
Hoe heet die cursus dan die je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pfff dat weet ik zo niet meer, ik dacht 700.
Zie je, en toch blijf IK domianter...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
auw.
Sorry, schatje. Wijntje?![]()
Wat jij wilt en nu pijpen, kreng.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zie je, en toch blijf IK domianter...![]()
Sorry, je kansen zijn al verkeken... je was toch niet dominant genoeg...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat jij wilt en nu pijpen, kreng.
quote:Your mail account has been closed.
For further details see the document.
+++ Attachment: No Virus found
+++ Bitdefender AntiVirus - www.bitdefender.com
Tony Buzan - Snellezen (vertaald uit het Engels) ISBN 90 246 0424 9 uit 2002. Ik kon de kopie (reader) kopen voor 5 euro op school.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoe heet die cursus dan die je gedaan hebt?
Sorry, die wijn was azijn geworden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sorry, je kansen zijn al verkeken... je was toch niet dominant genoeg...
Ik wel hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sorry, je kansen zijn al verkeken... je was toch niet dominant genoeg...
Ach, ik ga toch voor baileysquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, die wijn was azijn geworden.
Is je verslag al af?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach, ik ga toch voor baileys
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wel he
Praat je niet tegen Tuana?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Monidique het volgende:
Jongens, dit is het slowchattopic voor Politiek, praat es over politiek.
Ik heb toch liever dat we het over piemols hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Monidique het volgende:
Wat zit je naar mijn broek te kijken?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat we het over piemols hebben
Piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemolquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zit je naar mijn broek te kijken?
Aaien mag, zuigen niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol piemol
Hebben ze weer verloren????quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ja, weet ik veel...
Ik heb net vernomen dat Nederland weer 's verloren heeft.
Om maar eens af te trappen: wat is het percentage Antillianen in 't elftal?
Monidique ik ben het met je eens....Waar zullen we het over hebben: Cuba? De gezondheid van Reagan? Irak? De naderende presidentsverkiezingen van de VS? Mabel & Friso? Balkenende & Eurlings met het haringhappen? De beginselen van de PvdA? Kloof tussen burger en politiek? Gekozen burgemeester? Dualisme in de praktijk? De invloed van Media op de politieke agenda (Hint hint)? De Europese verkiezingen....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Monidique het volgende:
Dit zo lezend, geef mij maar piemols.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:07 schreef Tuana het volgende:
Cuba? De gezondheid van Reagan? Irak? De naderende presidentsverkiezingen van de VS? Mabel & Friso? Balkenende & Eurlings met het haringhappen? De beginselen van de PvdA? Kloof tussen burger en politiek? Gekozen burgemeester? Dualisme in de praktijk? De invloed van Media op de politieke agenda (Hint hint)? De Europese verkiezingen....
Ik heb zo'n zin om eens 800 woorden te schrijven over de invloed van de media op de politieke agenda, maar ja...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Monidique ik ben het met je eens....Waar zullen we het over hebben: Cuba? De gezondheid van Reagan? Irak? De naderende presidentsverkiezingen van de VS? Mabel & Friso? Balkenende & Eurlings met het haringhappen? De beginselen van de PvdA? Kloof tussen burger en politiek? Gekozen burgemeester? Dualisme in de praktijk? De invloed van Media op de politieke agenda (Hint hint)? De Europese verkiezingen....
You name it
Daar zijn topics over. En nu bier halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Monidique ik ben het met je eens....Waar zullen we het over hebben: Cuba? De gezondheid van Reagan? Irak? De naderende presidentsverkiezingen van de VS? Mabel & Friso? Balkenende & Eurlings met het haringhappen? De beginselen van de PvdA? Kloof tussen burger en politiek? Gekozen burgemeester? Dualisme in de praktijk? De invloed van Media op de politieke agenda (Hint hint)? De Europese verkiezingen....
You name it
Tuana, eat shit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit zo lezend, geef mij maar piemols.
Nee, dat laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuana, eat shit.
Was dat Janmaat niet die zei dat Nederland zo veel verloor omdat er veel zwarten in het team zatenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:
Om maar eens af te trappen: wat is het percentage Antillianen in 't elftal?
Bier halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:10 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan jou over
Silmarwen hield het nog lang uit. Maar zelfs die...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef Monidique het volgende:
Als er een lijst zou worden bijgehouden van vrouwvriendelijkheid in de verschillende subfora, dan zouden wij niet hoog scoren, dunkt me.
You wishquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zijn topics over. En nu bier halen.
Dacht je dat nou echt?! Ik haal geen bier voor mannen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bier halen.![]()
Hoezo? Ze zegt dat ze op dominante mannen valt, ze wordt op haar wenken bediend door deze gladde loverboy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef Monidique het volgende:
Als er een lijst zou worden bijgehouden van vrouwvriendelijkheid in de verschillende subfora, dan zouden wij niet hoog scoren, dunkt me.
Ja, Nance van Lingo zong ook met een donkergetinte man, nu moet ze voor straf puzzelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:
Trouwens, nu ik er over denk, begin jaren '90 had je toch al die popbandjes met één zwarte (rapper) en één blond vrouwtje die het dan aan elkaar zong hè, pure integratie. Dat was allemaal voor Kok. Toen kreeg je ineens blanke boybands en zwarte R&B groepjes.
Schuld van Kok. Kun jij van deze theorie niet 's een rapport maken, Tuana?
Volgens mij is er al iemand op dit onderwerp afgestudeerd... helaasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:
Trouwens, nu ik er over denk, begin jaren '90 had je toch al die popbandjes met één zwarte (rapper) en één blond vrouwtje die het dan aan elkaar zong hè, pure integratie. Dat was allemaal voor Kok. Toen kreeg je ineens blanke boybands en zwarte R&B groepjes.
Schuld van Kok. Kun jij van deze theorie niet 's een rapport maken, Tuana?
Jawel, moet ik je nog 's aanranden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dacht je dat nou echt?! Ik haal geen bier voor mannen...
Indien je een gratis castratie wenst, be my guestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jawel, moet ik je nog 's aanranden?
You woman, you not good.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef Tuana het volgende:
Dacht je dat nou echt?! Ik haal geen bier voor mannen...
Ja, en je had 2 Unlimited, en 2 Brothers On The 4th Floor en Dr. Alban en zo. Allemaal door Kok kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, Nance van Lingo zong ook met een donkergetinte man, nu moet ze voor straf puzzelen.
En al die kwartjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, en je had 2 Unlimited, en 2 Brothers On The 4th Floor en Dr. Alban en zo. Allemaal door Kok kapot gemaakt.
Verdomme, maar hij was het dus met me eens?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:14 schreef Tuana het volgende:
[..]
Volgens mij is er al iemand op dit onderwerp afgestudeerd... helaas
Ja?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef Monidique het volgende:
2Unlimited heeft nog een re-run meegemaakt,.
Lief he ben ik af en toequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sweeeeeeet
Andere bezetting. Twei woive.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja?Ik dacht dat ze solo nog wat flops hadden gedaan.
Inderdaad, door de verhoogde benzineprijs kon de zwarte rapper moeilijker naar het blonde grietje rijden. Financieel uitgeperst, die bandjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En al die kwartjes.
voor 100% zelfsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Verdomme, maar hij was het dus met me eens?
Ja, en dat blondje bewaarde alle kwartjes zodat die zwarte kerel niet kon opbellen om te zeggen dat het wat later werd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, door de verhoogde benzineprijs kon de zwarte rapper moeilijker naar het blonde grietje rijden. Financieel uitgeperst, die bandjes.
en een leuke printer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef RichardQuest het volgende:
Als je bier haalt, dan krijg je vanaf vandaag 2 euro meer zakgeld, Tuana. Kun je weer 's een nieuwe trui kopen
Zakgeldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:19 schreef RichardQuest het volgende:
Als je bier haalt, dan krijg je vanaf vandaag 2 euro meer zakgeld, Tuana. Kun je weer 's een nieuwe trui kopen
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef Monidique het volgende:
Kerels, jullie houding jegens vrouwen en Tuana in het bijzonder getuigt niet van enig gevoel voor takt, vrouwenrechten en hun jaren geleden begonnen tweede emancipatie. Ik zal dat wijf van Opzij d'r bij roepen!
Als je mij trouwt, dan krijg je minimaal 20 euro per week, als je dan lang spaart, dan kun je een nieuwe stofzuiger kopen of zo om het huishouden optimaal te kunnen verrichten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef Tuana het volgende:
[..]
ZakgeldDat waren nog eens tijden... ik krijg al geen zakgeld meer sinds.... eens denken.... mijn 15e
Je moet interpunctie gebruiken...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat?
Tot zo!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef Monidique het volgende:
Kerels, jullie houding jegens vrouwen en Tuana in het bijzonder getuigt niet van enig gevoel voor takt, vrouwenrechten en hun jaren geleden begonnen tweede emancipatie. Ik zal dat wijf van Opzij d'r bij roepen!
Dat gedrochtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:20 schreef Monidique het volgende:
Ik ga niet trouwenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je mij trouwt, dan krijg je minimaal 20 euro per week, als je dan lang spaart, dan kun je een nieuwe stofzuiger kopen of zo om het huishouden optimaal te kunnen verrichten.
Dichterlijke vrijheid, schat, ik vind van mezelf toch al dat ik te veel komma's gebruik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef Tuana het volgende:
Je moet interpunctie gebruiken...
Vind je het gek, geen kerel die een vrouw wil die geen bier haalt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ga niet trouwen![]()
Er is vorig jaar om mijn hand gevraagd... dás pas komisch om mee te makenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vind je het gek, geen kerel die een vrouw wil die geen bier haalt.
Kun je die niet omshoppen tot een van camiel pijpende balkenende?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk straalt Balk daadracht uit.
En godverdomme blijf is uit die slowchat weg![]()
Monidique, ik houd van jequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid, schat, ik vind van mezelf toch al dat ik te veel komma's gebruik.
Haringquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk straalt Balk daadracht uit.
En godverdomme blijf is uit die slowchat weg![]()
Ik zou om de tieten, kont en jeweetwel vragen, daar heb je meer aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Er is vorig jaar om mijn hand gevraagd... dás pas komisch om mee te maken![]()
Heb je een verblijfsvergunning *hint hint*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.thuisblijfmoeders.nl/
Kun je alvast leren voor wanneer je over een jaartje mij trouwt, Tuana.
Vragenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Er is vorig jaar om mijn hand gevraagd... dás pas komisch om mee te maken![]()
Hierrrrrrrrrrrrrr of ik chop 'm eraf!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vragen![]()
![]()
Dat eis je toch gewoon.
Ik heb nu ook geen hand meerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou om de tieten, kont en jeweetwel vragen, daar heb je meer aan.![]()
Vast wel, ik moet dat ding nog 's gaan zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Heb je een verblijfsvergunning *hint hint*
Ben je een dievegge?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen hand meer
Zeg dat dan eerder!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vast wel, ik moet dat ding nog 's gaan zoeken.
Nee, ze kwamen om mijn hand vragen en ik kon niet weigeren.. tsja, dan moet je hand er maar af hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je een dievegge?
Je vader geeft je hand toch weg als het zover is?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ze kwamen om mijn hand vragen en ik kon niet weigeren.. tsja, dan moet je hand er maar af he
Logisch. Ik wil bier.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ze kwamen om mijn hand vragen en ik kon niet weigeren.. tsja, dan moet je hand er maar af he
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
"...RichardQuest is de prototype man: hij denkt slechts aan piemols en bier en verwacht dat vrouwen het voor hem zullen regelen. RichardQuest is, wat ik graag noem, de homo homo fascistus..."
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:33 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
"...RichardQuest is de prototype man: hij denkt slechts aan piemols en bier en verwacht dat vrouwen het voor hem zullen regelen. RichardQuest is, wat ik graag noem, de homo homo fascistus..."
Normalitair wel, maar dit keer moest ik het zelf geven.... volgende keer beterquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je vader geeft je hand toch weg als het zover is?
Je hebt er nog één. Wat komt daarna?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Normalitair wel, maar dit keer moest ik het zelf geven.... volgende keer beter
Zoist.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Wij weten wel beter, he aaahikwordgek.
Dat zien we dan wel...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt er nog één. Wat komt daarna?
* Aaahikwordgek knijpt Tuana in de billetjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel...
* Tuana knijpt Aaahikwordgek extreem hard op een plaats waar hij liever niet geknepen wil wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
* Tuana knijpt Tuana in de billetjes.
Wel eens een grote neger achter je gehad? Letterlijk en figuurlijk? Pas maar op, ik ken er een aantal....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
* Tuana stopt z'n vinger in de kont van Tuana
* Aaahikwordgek doet tok af.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tuana knijpt Aaahikwordgek extreem hard op een plaats waar hij liever niet geknepen wil worden
Dat 'ie ergens in Normandië sterftquote:Bush zoekt toenadering tot Chirac 5-06-'04
De Amerikaanse president Bush heeft toenadering gezocht tot een van zijn grootste politieke tegenstanders als het gaat om de oorlog in Irak, de Franse president Chirac. De meningsverschillen zijn er nog steeds, maar over één ding zijn beide leiders het eens: Irak moet zo snel mogelijk op eigen benen staan.
Na Rome is Parijs omgebouwd tot een onneembare vesting. Reden is het bezoek van Bush. Zaterdagmiddag landden hij en zijn vrouw Laura op de luchthaven Orly. 's Avonds dineerde hij met Chirac. Het is de eerste keer sinds de oorlog in Irak dat Bush Parijs aandoet.
Ze hebben de afgelopen dagen allebei gezegd dat ze de relaties weer willen verbeteren, maar kunnen het tot nu toe niet eens worden over de nieuwe VN-resolutie voor Irak.
Hoopgevend
Ook na het gesprek onder vier ogen met president Bush is niet duidelijk in hoeverre de Franse president instemt met de nieuwe (derde) versie van de Amerikaans/Britse resolutie over Irak. Daarin staat dat de buitenlandse troepen weggaan uit Irak als de overgangsregering die op 30 juni aantreedt daar om vraagt. Frankrijk en ook Rusland willen de resolutie alleen steunen als de overgangsregering echt iets te zeggen krijgt.
Chirac zei wel blij te zijn dat er een einde is gekomen aan het "tirannieke bewind van Saddam Hussein". Maar, hij noemde het minder positief dat er nu "chaos" is.
Chirac toonde zich van zijn beste kant en noemde het gesprek met Bush "oprecht" en "hoopgevend". Hij benadrukte dat de VS en Frankrijk de afgelopen jaren nader tot elkaar zijn gekomen op het gebied van terrorismebestrijding.
Demonstraties
Enkele kilometers verderop demonstreerden zo'n 12.000 mensen tegen het Amerikaanse beleid in Irak. De demonstratie verliep vreedzaam.
Ook een dag eerder in Italië ging duizenden de straat op om hun ongenoegen kenbaar te maken met het Irak-beleid van de VS. De president van Italië staat echter pal achter Bush als het gaat om de wereldwijde strijd tegen het terrorisme en de bezetting van Irak.
Bush gaat zondag naar de herdenking van operatie Overlord, de geallieerde invasie van Normandië, zestig jaar geleden. Voor het eerst zijn bij die herdenking ook de Duitsers uitgenodigd, in de persoon van bondskanselier Schröder.
Ik ook. Ik stop altijd een vinger in hun kont.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wel eens een grote neger achter je gehad? Letterlijk en figuurlijk? Pas maar op, ik ken er een aantal....
Wat is er, voor bier moet je Tuana even roepen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:42 schreef pberends het volgende:
![]()
* RichardQuest neemt vinger weer terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:42 schreef Tuana het volgende:
* RichardQuest houdt van haar schatje![]()
Sorry lieverds, ik heb momenteel een leven, dus ik ga jullie weer verlaten![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Chirach tracht vinger in kont van Tuana te stoppen
Met een leuk truitje, geile billen en altijd bereid om de piemol... eh, bier te halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Een deugdelijke
En om de vinger....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met een leuk truitje, geile billen en altijd bereid om de piemol... eh, bier te halen.
Volgens mij heeft Camiel wel 's een poepertje aangeraakt jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, nu weer politiek. Wouter Bos is zojuist in zijn billen geknepen door Camiel Eurlings. Als dat maar goed gaat...
Kan je dat andere dan even latenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Reagan is zojuist overleden!
RQ ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je dat andere dan even laten![]()
![]()
Vormsel noemen ze dat dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Camiel wel 's een poepertje aangeraakt ja
Waar heb jij het over en wat is er met je aan de hand?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je dat andere dan even laten![]()
![]()
Sidekick sloot mijn topic alweer... Ik vond Reagan een idioot, maar hij wist wel het volk één te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tja...
Verdeeldheid maken is het beste wat een democratisch gekozen president kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick sloot mijn topic alweer... Ik vond Reagan een idioot, maar hij wist wel het volk één te maken.
Ben je speciaal voor hem thuisgebleven?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:58 schreef Monidique het volgende:
Zitten mijn vrienden gewoon bij een of ander Duits festival en Dynamo, sterft Reagan. Hoe asociaal!
Nee, ik bedoel van Reagan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je speciaal voor hem thuisgebleven?
Ja en dat was belangrijk. Wat heeft Clinton of Bush sr. nog bereikt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:59 schreef Monidique het volgende:
Nou, het volk één?
Als het volk al één was, is het zeker niet meer één geworden. De vroege jaren negentig stonden in het teken van rassenrellen. Wat hij heeft gedaan? Wel, akkoorden getekend met de Sovjet-Unie en toenadering gezocht danwel geaccepteerd.
Bush sr heeft Koeweit bevrijdt, en Clinton hoef ik al niet eens uit te leggen hoe goed hij was, vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en dat was belangrijk. Wat heeft Clinton of Bush sr. nog bereikt?
Ik kan niks verzinnen, vertel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:03 schreef Sidekick het volgende:
Bush sr heeft Koeweit bevrijdt, en Clinton hoef ik al niet eens uit te leggen hoe goed hij was, vanzelfsprekend.
Ik weet het niet direkt, maar Reagan voorstellen als een leider die de natie verenigde, gaat mij toch wat te ver.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en dat was belangrijk. Wat heeft Clinton of Bush sr. nog bereikt?
Hij was de populairste president ooit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet het niet direkt, maar Reagan voorstellen als een leider die de natie verenigde, gaat mij toch wat te ver.
Dat kan zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij was de populairste president ooit.
Ja en Clinton bracht de economie op peil. Of was Kok daar de voorzetter van? Of de internethype?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:07 schreef Monidique het volgende:
Wel, Clinton heeft allerlei moslimlanden aangevallen, zoals Irak, Soedan, Somalië en Afghanistan. Reagan daarentegen schoot het minderjarig dochtertje van Ghaddafi dood, dat is ook wel weer te prijzen.
Clinton kon enkel medicijnfabrieken treffen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:07 schreef Monidique het volgende:
Wel, Clinton heeft allerlei moslimlanden aangevallen, zoals Irak, Soedan, Somalië en Afghanistan. Reagan daarentegen schoot het minderjarig dochtertje van Ghaddafi dood, dat is ook wel weer te prijzen.
Bush jr, I presume?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:09 schreef sizzler het volgende:
Clinton heeft de belachelijke Amerikaanse wapenwet verscherpt. Da's op zich al een prestatie met de machtige wapenlobby. En hij heeft zich ingezet voor het buitenland. Oa door zich in het Midden-Oosten vrij neutraal op te stellen. In tegenstelling tot Clinton die twee handen op 1 buik is met Sharon, het buitenland liever laat voor wat het is (zie Kyoto) en heel Amerika drie stappen terugzet met z'n conservatieve houding.
Ah, ja, Bush jr dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bush jr, I presume?
Je wilde het vieze woord niet zeggen, zoiets als "Zionistische entiteit"?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ah, ja, Bush jr dus.
het? Hij was een mens hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond Reagen zoals bijna alle moderne Amerikaanse presidenten charismatisch en een groot staatsman qua uitstraling, wat erg positief is, maar het was een slechte politicus. Hij heeft het goed verneukt.
Van de ranja zeker? wat een belachelijke aktie zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef RichardQuest het volgende:
....
Hij wilde een note zetten bij jou, maar hij is er te zat voor.
Herstel het ff.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef Sidekick het volgende:
Kut, verkeerde knop.
Ja, zijn films waren even slecht als jouw gevoel voor humor.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:03 schreef Monidique het volgende:
Weet iemand nog leuke Reagan-grappen?
Neem nog een biertje, dronkaard!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:40 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ja, je weet dus wel, zo gaat het soms ...
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:22 schreef Sidekick het volgende:
Dood is een relatief begrip. Zie Theo van Gogh en Arthur Docters van Leeuwen.
Alcohol is een zonde, zo zei Mohammed.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Neem nog een biertje, dronkaard!
moslimquote:Op zondag 6 juni 2004 01:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Alcohol is een zonde, zo zei Mohammed.
Varkens hebben iets waardoor ze zonder uitzondering in verband worden getrokken met negatief nieuws. Kijk maar naar Sharon Dijksma en haar Israëlische naamgenoot met een vrouwelijke voornaam.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:22 schreef Sidekick het volgende:
Theo trekt de vrouwtjes wel aan.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ziulke dingen zijn makkelijk gezegd, Sidekick. Terwijl jij in het afval van je vol gemasturbeerde WC-rolletjes ligt te peinzen over het leven en de dood, eventueel over zekere personen, zit ik hier flink gezuigd te worden door twee jengelende tieten. Het is maar hoe je het bekijkt."
Dus?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Alcohol is een zonde, zo zei Mohammed.
Hij was al 10 jaar dement, net als Juliana. Zeg eens wat lulligs over Juliana, Sidekick.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:22 schreef Sidekick het volgende:
Met Reagan gaat dan ook naar alle omstandigheden goed.
Over Juliana worden ook genoeg grappen gemaakt volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij was al 10 jaar dement, net als Juliana. Zeg eens wat lulligs over Juliana, Sidekick.
Juliana ligt in de kelder, dicht bij de goede wijnen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Over Juliana worden ook genoeg grappen gemaakt volgens mij.
Goedemorgen overigens
Jammer dat ze er zelf niet meer van kan genieten...quote:Op zondag 6 juni 2004 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juliana ligt in de kelder, dicht bij de goede wijnen.
Dat weet je niet, hoe komt het dat oude wijnen zo goed zijn? Misschien wel door de geesten. Geest in de fles en zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jammer dat ze er zelf niet meer van kan genieten...
Is een punt inderdaad. Misschien is het wel te danken aan Willem van Oranje dat de wijn zo uitstekend is.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hoe komt het dat oude wijnen zo goed zijn? Misschien wel door de geesten. Geest in de fles en zo.
WTFquote:Duizenden Iraniërs willen zelfmoordaanslag plegen
Gepost door Bas (DePresident) - Bron: Nu.nl
Gepubliceerd: zondag 6 juni 2004 @ 03:09
nlboy had ons via de nieuws-submit te melden:
Ongeveer tienduizend Iraniërs hebben zich bij een islamitische groepering opgegeven als vrijwilliger voor zelfmoordacties in Irak en Israël. Onder hen ook een zevenjarig kind die zich samen met zijn familie heeft opgegeven. Het is niet duidelijk of de inschrijving symbolisch bedoeld is.
De inschrijving begon vorige maand na een gebedsdienst op vrijdag. Volgens een zegsman gaat het in de meeste gevallen om vrijwilligers onder de 18 jaar. "Zo'n 10.000 mensen hebben zich ingeschreven voor martelarenoperaties tegen door ons bepaalde doelen", aldus een woordvoerder van het Comité voor de herdenking van de martelaren van de islamitische beweging in de wereld.
"De acties zijn bedoeld om onze vrienden in Irak en andere moslims te laten zien dat we bereid zijn ons leven te geven om de eer van de islam te verdedigen. Zelfmoordoperaties zijn de beste manier om tegen de onderdrukker te vechten en ze hebben hun nut al aangetoond in de burgeroorlog in Libanon en gedurende de oorlog tussen Iran en Irak in 1980-88", voegde de man er aan toe.
De groep registreert de namen en telefoonnummers van de belangstellenden. De groep heeft wel al aangegeven af te zien van zelfmoordacties als de Iraanse hoogste geestelijke leider ayatollah Ali Khamenei daarom vraagt.
Vergeet Claus niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Is een punt inderdaad. Misschien is het wel te danken aan Willem van Oranje dat de wijn zo uitstekend is.
Dat meldde ik gisteren al. We gingen echter zo hard dat het net op de vorige pagina verscheen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
WTF
spuiten, sproeien, spritzen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:47 schreef RichardQuest het volgende:
Piemol, tiet, seks hahahaha
Hoe zou ik hem nou kunnen vergeten...quote:Op zondag 6 juni 2004 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vergeet Claus niet.![]()
Geweldige vent, Bernhard wordt alleen door veteranen op handen gedragen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoe zou ik hem nou kunnen vergeten...![]()
Bernhard heeft toch altijd een dubieuze reputatie gehad.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geweldige vent, Bernhard wordt alleen door veteranen op handen gedragen.
Moeilijk, moeilijk. Hij leeft als James Bond, op zich om jaloers op te zijn, maar hij heeft ook schijt aan mensen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bernhard heeft toch altijd een dubieuze reputatie gehad.
Bruine beren zijn ook aaibaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:03 schreef RichardQuest het volgende:
Bernhards baard is lief...dat maakt hem zo aaibaar.
Als je heel voorzichtig bent en snel kan rennen...quote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bruine beren zijn ook aaibaar.
Ja maar, die hebben toch geen baa-haard. Snap dat dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bruine beren zijn ook aaibaar.
quote:Reünie Black Sabbath op Ozzfest 06-06-2004
Black Sabbath, de metalband die met leadzanger Ozzy Osbourne in de jaren zeventig roem vergaarde, komt weer bij elkaar voor het negende jaarlijkse Ozzfest. Het metalfestival begint op 10 juli in Hartford in de Amerikaanse staat Connecticut.
Na in eerste instantie een aanbod te hebben afgeslagen om zich bij de originele bandleden Ozzy Osbourne, Tommy Iommi en Geezer Butler te voegen, heeft drummer Bill Ward zich bedacht. Dat stond deze week op de website van Ozzfest.
Ozzfest zal verder opgeluisterd worden door een optreden van de Britse metalband Judas Priest, eveneens in de originele bezetting. "Je krijgt de originele BlackSabbath en de originele Judas Priest . "Wat wil je nu nog meer!", aldus Sharon Osbourne.
Hey, da's discriminatie! We hebben namelijk ook al "Oma's aan de top" (K3) waarom zouden opa's dan niet mogen?!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef George-Butters het volgende:
Het zou verboden moeten worden. Van die opa's op het podium. Levensgevaarlijk!
quote:Op de koffie in woonwagenkamp
Gepost door whitney (weetnie) - Bron: Tubantia
Gepubliceerd: zondag 6 juni 2004 @ 12:45
Altijd al een keer koffie willen drinken en een broodje willen eten in een woonwagenkamp? Aan de Noordweg in Den Haag was dat zaterdag mogelijk. Om het imago van woonwagenbewoners te verbeteren werd daar een open dag georganiseerd.
Volgens Sanie Kames, de bewoonster van wie het initiatief kwam om deze dag te organiseren, bezochten enkele honderden belangstellenden het kamp. "Ze kwamen uit Amsterdam, uit Limburg, eigenlijk overal vandaan", aldus Kames, een van de ongeveer 140 bewoners van het Haagse kamp. De bezoekers van de inloopdag kregen naast koffie en broodjes ook een rondleiding over het kamp.
Enkele prominente (ex-)woonwagenkampbewoners steunden het initiatief. Zo stuurde keeper Dorus de Vries van ADO Den Haag een videoboodschap. Datzelfde deed voetballer Rafael van der Vaart, die tot zijn achttiende woonwagenbewoner was. Ook Frans Bauer liet van zich horen en belde naar het kamp aan de Noordweg om de bewoners succes te wensen.
Eind vorig jaar kwam het Haagse woonwagenkamp in het nieuws, nadat de gemeente Den Haag had besloten een deel van de wagens van een kamp aan de Leyweg te verhuizen naar nieuwe standplaatsen aan de Noordweg. Bij deze gedwongen verplaatsing raakten veel wagens beschadigd. De gemeente vindt dat de woonwagenbewoners zelf voor die schade moeten opdraaien. De bewoners zijn het hier niet mee eens en zijn daarom een bezwaarprocedure begonnen. Naar verwachting neemt deze enkele maanden in beslag.
quote:Wellicht doodstraf voor Saddam Hoessein
In Irak wordt, na de soevereiniteitsoverdracht eind deze maand, de doodstraf weer ingevoerd. Volgens de nieuwe minister van Justitie, Malik Dohan al-Hassan, is het mogelijk dat ex-president Saddam Hussein deze straf zal krijgen.
Na de val van Bagdad in april 2003 werd de doodstraf door de Amerikanen opgeschort. Malik Dohan al-Hassan benadrukt dat de doodstraf slechts is opgeschort, maar dat Irak niet verplicht is om die opschorting te handhaven. "Wij willen de doodstraf herstellen voor nauw omschreven zaken", aldus de minister.
Ach, ze willen Saddam natuurlijk zo behandelen zoals hij hen al die jaren heeft behandeld... Zie het als een wederdienst.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Hebben ze dan iets geleerd van 30 jaar verwerpen van mensenrechten?
quote:Vader veilt PS2 van ongehoorzame zoon
EBay staat bekend om zijn bijzondere veilingen. Eerder hadden we al een lege XBox doos, een Vietnamees meisje, en zelfs een compleet bordeel. Nu wordt er een Playstation2 door een vader geveild omdat zijn zoon ongehoorzaam was.
Zijn 13 jarige zoon is namelijk verslaafd aan de machine. Hij deed niets meer in het huishouden en speelde de hele dag op zijn PS2. Verder dronk de jongen een Dom Perignon champagne uit 1995 leeg ($120), sloopte een trompet en maakte al het bier uit de koelkast op. De vader was ten einde raad, zijn zoon was namelijk ongevoelig voor straffen. Daarom besloot hij het meest dierbare bezit van de jongen te veilen, zijn PS2. Ook hoopt hij hiermee de schade deels vergoed te krijgen.
Het leven is goed in Brussel ...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat een onderkin heeft die VVD-lijsttrekker zeg.
quote:Beatrix: 'Het Wilhelmus is van mij'
Van onze verslaggevers Jan Hoedeman Theo Koelé
DEN HAAG - Ministers strijden al jarenlang met koningin Beatrix in het diepste geheim om de rechten op het volkslied. De koningin verbiedt militaire kapellen op vliegveld Valkenburg het Wilhelmus te spelen wanneer zijzelf er niet bij is. 'Het Wilhelmus is van mij', zo verdedigt koningin Beatrix haar privilege.
Al zeker vijftien jaar proberen ministers van Defensie en Buitenlandse Zaken de koningin op andere gedachten te brengen. De opmerkelijke protocollaire regel staat weer in de schijnwerpers nu Nederland per 1 juli tijdelijk voorzitter wordt van de Europese Unie.
Als minister Kamp van Defensie en minister Bot van Buitenlandse Zaken een hoge gast ontvangen op vliegveld Valkenburg en de koningin is er niet bij, mag het Wilhelmus niet worden gespeeld. Eerst wordt het volkslied van de buitenlandse gast gespeeld en daarna De Mars van de Jonge Prins van Friesland.
'Ik word niet geacht uit gesprekken met Hare Majesteit de Koningin te klappen', zegt oud-minister van Defensie De Grave. 'Maar ik heb haar hier wel vragen over gesteld. Nederland is wat dit betreft uniek in de wereld. Als ik ergens anders kwam, dan werd het Wilhelmus gespeeld, gevolgd door het volkslied van het ontvangende land.'
Ook minister Kamp van Defensie, die trots is op zijn nationaliteit én op het volkslied, wil zijn eigen Wilhelmus horen als hij de Amerikaanse minister van Defensie, Donald Rumsfeld, ontvangt. 'Minister Kamp schijnt dat inderdaad te willen veranderen', zegt een Nederlandse diplomaat. Directeur voorlichting Joop Veen van Defensie zegt: 'Geen commentaar.'
Onder koningin Juliana werd gewoon het Wilhelmus gespeeld als zij niet bij de ontvangst aanwezig was. Zes jaar nadat Beatrix het koningschap had aanvaard, werd hierin ineens verandering gebracht.
Minister Van Eekelen van Defensie ontving kort na het begin van het tweede kabinet-Lubbers (1986-1989) op het Haagse Plein zijn Franse collega met de Marseillaise, gevolgd door het Wilhelmus. Zijn toenmalige staatssecretaris van Defensie Van Houwelingen: 'Na die ontvangst was het afgelopen. Het Militair Huis van de koningin liet weten dat het niet meer mocht, omdat er slechts ministers bij waren. Militairen vonden het not done, omdat militairen in andere landen dit wel doen. Van Eekelen vond het grote onzin, maar heeft er niet om gestreden.'
In de regels voor militair protocol die op Defensie circuleren, staat onder het kopje 'Muzikaal eerbetoon' dat het Wilhelmus slechts wordt gespeeld 'bij aankomst dan wel vertrek van een buitenlands staatshoofd indien H.M. de Koningin of een ander lid van het Koninklijk Huis aanwezig is'.
Voormalig diplomaat en huidig Kamerlid voor de PvdA Timmermans is verrast: 'Hier heb ik nog nooit van gehoord. Als het Wilhelmus gespeeld wordt bij voetbalwedstrijden, dan mag dat toch zeker ook als hoge buitenlandse gasten worden ontvangen als de koningin er niet bij is? Het Wilhelmus is geen koninginnelied, maar een volkslied. Het Wilhelmus is van ons allemaal.'
Bron: de Volkskrant
Dan wordt het geld wel ergens anders heen gesluisd. Uiteindelijk maakt het allemaal niets uit.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
tijd om het koningshuis af te schaffen...
En wat komt er in plaats van Bea en co.?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
tijd om het koningshuis af te schaffen...
President Dora.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
En wat komt er in plaats van Bea en co.?
Nee joh, ik dacht meer aan een gekozen koningin...quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
President Dora.
Koningin?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht meer aan een gekozen koningin...
Ik hoop dat je het haar van Chirac en de pretzels van Bush krijgt.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
President Dora.
Ja, lijkt het jou niks om koningin te zijn Doraquote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Koningin?.
Als president zorg ik er wel voor dat jij de projectielen van Volkert krijgt.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het haar van Chirac en de pretzels van Bush krijgt.
Ik prefereer Kaiserin.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, lijkt het jou niks om koningin te zijn Dora![]()
Helaas, klinkt te Duits....quote:Op zondag 6 juni 2004 15:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik prefereer Kaiserin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |