whahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef DinoPK het volgende:
whehehe kijk eens naar het plaatje helemaal links onderin van alle screenshots
Zie laatste posts vorig topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef DinoPK het volgende:
ennuh: ik snap de topictitel niet?...
quote:Leuker was geweest als sneer naar het cube topic: Women say size doesn't matter, but they think...
Nee het sloeg gewoon nergens opquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Problemen thuis ?![]()
Die kan dan mooi in de plaats van TFLOquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom staat er geen pic van Outrun 2 in de OP?
Whahahhaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
Burnout sla ik over, ik ga voor Outrun 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nostalgie.
Mja, al die plaatjes bij elkaar zijn 1 groot plaatje..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Die kan dan mooi in de plaats van TFLO
Ik heb het madcatz stuurtje, die lelijke groene. Het stuurwiel is redelijk klein maar werkt toch behoorlijk goed. Daarnaast is ook nog eens redelijk goedkoop. Het huidige aanbod is zowiezo behoorlijk karig. Ik heb ooit twee verschillende stuurtjes gezien voor de box. Die ik heb en een andere multiplatformstuur. Tergelijkertijd hebben ze voor de Cube een overschot aan stuurtjes, terwijl ze amper fatsoenlijke racespellen hebben, behalve een paar multiplatformers van EA.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef DinoPK het volgende:
ach ik vond het wel grappig, ik vond het al zo''n domme titel van het cube topic. Maar goed, aangezien ik een hekel heb aan topicvervuiling door discussies over de titel: Back ontopic.
Vraag uit het vorige topic van moi: Wie speelt zijn racers met een stuurtje en wat is een goed stuurtje voor de xbox?
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
Burnout sla ik over, ik ga voor Outrun 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nostalgie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.
![]()
Kan het niet beoordelen, heb het niet gespeeld.. ik denk dat de gfx een hoop goed moeten maken voor de gameplay inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:17 schreef DinoPK het volgende:
Crimson Skies is toch retesaai of niet? De hele tijd dogfighten, voor de rest zit er niet veel in volgens mij.
Het ziet er wel erg mooi uit, maar toch trekt het spel mij helemaal niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:44 schreef Gamedemon het volgende:
je hebt niet aleen dogfight hoor...je hebt ook Capture the chicken (flag is vervangen door kip)
chickenpox...heeft 1 iemand de kip en je kan aleen scoren door of de kippen drager te doden...of als kippendrager zijnde iemand anders neer te knallen...en team dogfight....en nog wat modusjes
* twi denkt weer terug aan die goeie oude MM3 tijd:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]![]()
droog!
:')quote:Ergens een maand of tien geleden schreeuwde SailingAce het volgende:
Geef mij dat konijn, demmit!!!
Jij wel jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:04 schreef Mister_T het volgende:
Alleen als je kills de hele tijd gejat worden, wordt je wel een beejte gek! He Twi!?
Ja dat waren lachen tijdenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:16 schreef twi het volgende:
[..]
* SailingAce denkt weer terug aan die goeie oude MM3 tijd:
[..]
Jullie worden oud!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat waren lachen tijden :')
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Er komt een Lord of the Rings RPG spel![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tword gemaakt door EA.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:36 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
hopelijk wordt het een beetje goed uitgewerkt![]()
Ehm EA heeft zeker wel een sloot goede spellen hoor, en alle LOTR games op de xbox zijn gemaakt door EA.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:48 schreef taart het volgende:
[..]
dat zegt alweer genoeg![]()
Grapje toch zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ehm EA heeft zeker wel een sloot goede spellen hoor, en alle LOTR games op de xbox zijn gemaakt door EA.
LOTR ROTK is zelfs een van de allermooiste spellen op de xbox.
grafisch zag het er wel ok uit, maar ik vond het echt een kutspel. De voorganger was helemaal erg, die speelde ik in 1 dagje uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ehm EA heeft zeker wel een sloot goede spellen hoor, en alle LOTR games op de xbox zijn gemaakt door EA.
LOTR ROTK is zelfs een van de allermooiste spellen op de xbox.
en das dus het probleem...de reekse...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:03 schreef taart het volgende:
Ik heb ook nog 2 EA spellen, NFSU en FIFA 2004, deze heb ik allebei niet van mijn eigen geld betaald, en dat waren ze ook niet echt waard om eerlijk te zijn.
Ik wou fifa omdat ik alle vorige fifa ook had, en daar veel mee had gespeeld op de pc (HEEL veel).
Maar op de xbox vindt ik het toch een andere ervaring. Ook omdat ik ben bekeerd, en ik veel meer aandacht heb besteed aan games, ben ik er nu achter dat er veel betere games zijn.
NFSU vond ik wel aardig, maar het racen is te onrealistisch, het tunen was het leukst.
Ik heb nooit echt andere spellen gespeeld van EA dan de need for speed- en de fifa-reeks.
Dan heeft Microsoft de kans om de ps2 voorgoed in het stof te laten bijten en dan verneuken ze het nog. Ach, sinds de laatste gamekings aflevering is mijn enthousiasme/ hoop voor Juiced niet meer te temperen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:25 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb ff wat gameplay footage gezien van Forza Motorsport op Gamespot.com...Lage framerate, geen gevoel van snelheid, zelf met bumpercam. Dit wordt er eentje in het rijtje R:Racing Evolution..
Nou PGR2 deed het anders wel. Was niet nieuw ok. En Outrun 2quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef DinoPK het volgende:
Vooralsnog blijf ik er hoop in houden, ook al zal het GT4 wel niet overtreffen (lijkt mij sterk voor een nieuwe serie)
Dat zie ik nou net andersom. GT speel je langer, daar is het concept simperlweg te verslavend voor. Alles klopt er verder ook aan, top. Maar PGR2 is qua racen zelf, gewoon realistischer, leuker. De multiplayer momenten die ik hieraan beleeft heb wegen tegen geen enkel ander spel op.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:39 schreef DinoPK het volgende:
PGR2 is als game beter dan GT3, zeker weten. Als rij-ervaring echter niet.
En wat ik van GT4 heb gezien, damn, je zou er bijna een 2e hands ps2tje voor kopen...
het ziet er grappig uit, net zoals die spelletjes van vroeger, maar niet om daar nou 60 euro aan uit te geven, wat vind je er zelf van?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Outrun 2.
ftp://mirrors.blueyonder.(...)32004-outrun2_gp.wmv
Ik vind het erg cool, echt hetzelfde gevoel als vroeger.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
het ziet er grappig uit, net zoals die spelletjes van vroeger, maar niet om daar nou 60 euro aan uit te geven, wat vind je er zelf van?
Voor melodramatica is het dan wel wat.. verder gaat het snel vervelen denk ik hoor.. En echt.. outrun kan ZO niet tegen burnout op hequote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het erg cool, echt hetzelfde gevoel als vroeger.
Outrun geeft gewoon zo'n relax gevoel als je het speelt. Het is ook niet echt een racegame, maar meer (in de woorden van Sega) een beautifull experiance.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:29 schreef SailingAce het volgende:
Voor melodramatica is het dan wel wat.. verder gaat het snel vervelen denk ik hoor.. En echt.. outrun kan ZO niet tegen burnout op he
Maar ze heoven ook niet op te kunnen tegen burnout het zijn 2 heel verschillende spellen, die absoluut geen overenkomsten met elkaar ehbben (behalve de auto's danquote:Op zondag 6 juni 2004 11:29 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Voor melodramatica is het dan wel wat.. verder gaat het snel vervelen denk ik hoor.. En echt.. outrun kan ZO niet tegen burnout op he
cool, dat speeld ik altijd in de vakantie in die arcade hallenquote:Op zondag 6 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Outrun 2.
Gaat dat niet heel snel vervelen Gijs ?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Outrun 2.
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Outrun 2.
Lijkt me op ten duur een beetje eentonig worden..quote:Op zondag 6 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Outrun 2.
Weet ik niet. Ik speel de oorspronkelijke Outrun nog steeds af en toe, dus dat zegt ook wat.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Gaat dat niet heel snel vervelen Gijs ?
In de champion serie krijg je de coole auto'squote:Op zondag 6 juni 2004 13:04 schreef twi het volgende:
Heb vanochtend de Pro serie compleet maar dan ook compleet uitgespeeld. Zie er een beetje tegenop om met m'n (al gehaalde) Champion serie hetzelfde te doen.
De auto's heb ik dus al, nu de banen nogquote:Op zondag 6 juni 2004 13:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
In de champion serie krijg je de coole auto's
Exactly, that's why I love it. Ach smaken verschillen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef twi het volgende:
Echt het uiterste puntje van arcade
Says who? Een user aan de hand van een gameplay filmpje op Gamespot, ruim een jaar voordat de game uit moet komen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Exactly, that's why I love it. Ach smaken verschillen.
Ik houdt juist van racespelllen, dus laat ze maar komen Microsoft, alleen Forza schijnt nogal tegen te vallen.
en ik koop ze allemaal. Uit protest tegen Nintendo's anti racer beleidquote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef twi het volgende:
Overigens komt het goed uit, want ik denk niet dat ik meer dan 7 racers ga kopen. Uit protest tegen M$'s pro racer beleid.
crazy taxi heb ik ook heel vaak gespeeld, op een arcade-kast in de vakantie ja. Toen dacht ik dat ik dat ook wel zou doen als ik deel 3 ging halen voor de Xbox, maar die heb ik juist heel weinig gespeeld.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef piet_pelle het volgende:
Crazy taxi heb ik juist dood gespeeld. De scores kunnen erg hoog worden en om zo ver te komen moet je heel veel en goed spelen, super uitdagend. Ik denk dat daar ook de kracht van Outrun 2 gaat komen te liggen.
Als ik moet kiezen tussen Outrun 2 en Burnout 3 kies ik Outrun 2, ik heb Burnout 2 al en deeltje 3 lijkt, op een grafische oppoets beurt, na niet veel extra's te bieden.
Ik weet zeker dat de gameplay van Outrun 2 die van Burnout 3 doet verbleken.
Hehe, en vlak hiervoor geef jij een uitgebreidde conclusie over Outrun 2 na het zien van een zelfde soort filmpje.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Says who? Een user aan de hand van een gameplay filmpje op Gamespot, ruim een jaar voordat de game uit moet komen.
Vind je? Ik zeg niks over framerates of over of het een slecht spel is, ik zeg alleen dat het type spel mij niet ligt. Het is ongetwijfeld in zijn genre een fantastisch spel met supergraphics en een goede gameplay (het viel me namelijk op hoe ontzettend goed en soepel de gamer die aan het racen was door het parcours h eensneed).quote:Op zondag 6 juni 2004 14:41 schreef piet_pelle het volgende:
Hehe, en vlak hiervoor geef jij een uitgebreidde conclusie over Outrun 2 na het zien van een zelfde soort filmpje.
En hier val je door de mand. In april was er een gerucht dat er een Microsoft game aan zat te komen met de naam Forza. Een maandje later op de E3 waren de eerste beelden te zien en de bevestiging dat het om een racegame ging. Veranderen na een jaar ontwikkeltijd? Een jaar geleden, wat zeg ik? Twee maanden geleden had nog niemand OOIT van Forza gehoord, laat staan dat ze in die tijd het spel drastisch hebben veranderd.quote:Anyway, ik verwacht er nu niet veel goeds meer van. Ik heb nog nooit een spel zo drastisch zien veranderen na een jaar ontwikkelingstijd, dus ik denk niet dat het nog goed komt met Forza. Een gehaast antwoord op GT4.
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:15 schreef twi het volgende:
Overigens komt het goed uit, want ik denk niet dat ik meer dan 7 racers ga kopen. Uit protest tegen M$'s pro racer beleid.
Maar ik wil verdergeen flame war ontketenen, maar jij verweet mij een paar dingen die ik niet gezegd had dus dat moest ik even rechtzetten.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Says who? Een user aan de hand van een gameplay filmpje op Gamespot, ruim een jaar voordat de game uit moet komen.
Je zei dat de game zoveel veranderd was in een jaar tijd om een GT4-wannabe te worden (in simpele woorden). Ik zeg dat dat totaal onmogelijk is omdat de eerste aankondigingen van Forza pas 2 maanden oud zijn. Duidelijk toch?quote:En je zegt dat ik me tegen spreek omdat ik geen veranderingen in een jaar verwacht. Maar dat komt omdat jij mij dacht te verbeteren door te zeggen dat ik er niets over kon zeggen omdat het pas over een jaar uitkomt.
Oh dat wist ik niet....quote:Op maandag 7 juni 2004 00:21 schreef twi het volgende:
Tsja...ik weet het nog niet met die games. Juiced is van de makers van Burnout he, vergeet dat niet. Terwijl EA eigenlijk voortploetert met de code die die gasten achter hebben gelaten. Of ze er ook daadwerkelijk wat goeds mee doen is een andere.
NFS:Underground was in mijn optiek een flinke misser.
het is toch zo dat het team van burnout 2 ook aan burnout 3 werkt, maar dat de vorige publisher van burnout 2 een nieuwe game (juiced) bij een andere ontwikkelingsstudio in ontwikkeling heeftquote:Op maandag 7 juni 2004 00:21 schreef twi het volgende:
Tsja...ik weet het nog niet met die games. Juiced is van de makers van Burnout he, vergeet dat niet. Terwijl EA eigenlijk voortploetert met de code die die gasten achter hebben gelaten. Of ze er ook daadwerkelijk wat goeds mee doen is een andere.
Onzin, Criterion Games werkt net als aan deel 1 en 2, ook aan Burnout 3, alleen nu met extra medewerking van wat EA Games medewerkers...quote:Op maandag 7 juni 2004 00:21 schreef twi het volgende:
ja okquote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dolphin was de werknaam van de Cube
eens. Iets extra's is leuk, maar niet dat je door de extra's de game-opties niet meer kan zien.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt veel te duurDoe mij gewoon een goede console, muziek en DVD's afspelen ok, maar niets meer
Daar heb ik een PC en stereo voor enzo.
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:22 schreef twi het volgende:
Tsja, wow...persoonlijk ga ik sneller wowen van mooie ingame beelden. Maar het is een mooie teaser ja
Verwacht niet echt zware verbeteringen op in-game gebied. Engine staat als een huis en wordt vast gebruikt voor het vervolg. Misschien iets sneller want als je Ninja Gaiden gespeeld hebt loopt PoP als stroopquote:Op maandag 7 juni 2004 20:22 schreef twi het volgende:
Tsja, wow...persoonlijk ga ik sneller wowen van mooie ingame beelden. Maar het is een mooie teaser ja
quote:Atari kondigt vandaag aan dat Driv3r, het derde deel in de gamereeks van Reflections die racen door interactieve steden groot maakte, haar goldstatus bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel voltooid is en enkel nog gedrukt hoeft te worden alvorens het spel naar de winkel verscheept kan worden. In het geval van Driv3r gebeurt dit op 22 juni in Europa, slechts één dag later dan in Amerika het geval is. Het betreft hier trouwens enkel de Playstation 2 en Xbox versies van het spel, een PC versie zal pas op zijn vroegst in september volgen.
Met Driv3r combineert Atari de bekende elementen uit de vorige Driver games met het schiet en loopwerk zoals we dat uit de Grand Theft Auto games kennen. Het spel zal daarnaast een sterk verhaal bevatten. Toch ligt de nadruk nog steeds op het racen zelf en men belooft ons spectaculaire achtervolgingen die we in de director mode weer helemaal naar wens mogen monteren, slow-motion incluis.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat zie ik nou net andersom. GT speel je langer, daar is het concept simperlweg te verslavend voor. Alles klopt er verder ook aan, top. Maar PGR2 is qua racen zelf, gewoon realistischer, leuker. De multiplayer momenten die ik hieraan beleeft heb wegen tegen geen enkel ander spel op.
Ik hoopte bij forza op een 'best of both.'
Met de Koreanenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:38 schreef Libris het volgende:
Morning Mr Libris,
Pls come and collect your X-Box from our Harbourfront office .
Pls
collect from 8.30-12.30pm , 2pm-5.30pm.
Hehe, Ik mag ook meespelen
Koreanen, Japanners, Chinezen, Singporezen, allemaal hetzelfde....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Met de Koreanen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:39 schreef Ron.666 het volgende:
Zijn deze al gepost![]()
Red Ninja
Ziet er niet uit.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:39 schreef Ron.666 het volgende:
Zijn deze al gepost![]()
Red Ninja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lara meets Ryu?
Gold gegaan ? Terwijl de meeste sites schreeuwden om uitstel. Nou,........... das jammer danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Met alle negatieve previews ben ik zeer benieuwd.. Of ze hebben met opzet een buggy preview er uit gestuurd of deze game is buggy as hell...
Ik denk het ook niet, release date is vooral wegens fiscale redenen vastgesteld. Ik voel een Tomb Raidertje aankomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Gold gegaan ? Terwijl de meeste sites schreeuwden om uitstel. Nou,........... das jammer danKan me niet voorstellen dat ze alle fouten er in 2 weken uitgehaald hebben.
wow....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 gameplay movie
ftp://mirrors.blueyonder.(...)_e32004-halo2_01.wmv
Kan ook zijn dat ze met opzet een ietwat buggy versie hebben verstuurd zodat men onverwachts enthousiast is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, release date is vooral wegens fiscale redenen vastgesteld. Ik voel een Tomb Raidertje aankomen.
Kerel, de mening van jou en je kopieervriendjes over spellen die 100'en uren gespeeld kunnen/moeten worden interesseert niemand hier. Als jij na 3 bochten de controller in de hoek smijt omdat je niet met 200 erdoorkan kan ik niets aan doen. PGR2 foute graphics :s, foute gameplay whatever.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:15 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Gotham 2 is "ok". Leuke arcade racer met ietwat foute graphics en gameplay.
.
Ik zeg elke avond wel een paar keer "Ik schiet je door je hoofd"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Kan je eigenlijk bedreigingen die je via Xbox live krijgt aangeven bij microsoft?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg elke avond wel een paar keer "Ik schiet je door je hoofd"
Grappig, een fanboy.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef kulandra het volgende:
Lap tekst
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef kulandra het volgende:
[..]
Misschien had dit laatste stuk beter in het PS2 topic gekund, maar daar voel ik me niet zo thuis als hier![]()
Waar zijn de Nintendy mods als je ze nodig hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef DinoPK het volgende:
edit: wheheh het gamecube topic lijkt wel het slowchat topic, die gasten moeten perse als eerste bij de honderd zijn
Precies, dus eigenlijk kan je ook niet roepen dat spel x beter is dan spel z, nietwaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef DinoPK het volgende:
Beide spellen zijn totaal anders, en onge-evenaard in hun genre. Simple as that.
dit spel is volgens mij eerder aangekondigd dan ninja gaiden hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Wat lelijk... En wat een NG rip-off...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:36 schreef DinoPK het volgende:
ah een modder met een geweten, die kom je niet vaak tegen
je bent nu alleen nog maar een modderquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Dat ben ik niet meer
Ik heb hem al in de 'preview' zeg maar en hij is echt heel vet. Vond Vin Diesel niet zo veel aan maar in deze game is ie toch wel gaaf! De hele omgeving is ook heel mooi gemaakt. Grafisch echt goed. Ben nog niet zo heel ver (zit nu in 'The Pit') dus er kan nog vanalles komen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:07 schreef Eitjes het volgende:
* Openminded kijkt uit naar The Chronicles of Riddick.![]()
Ach, het is toch de meest aansprekende race titel op beide systemen. En ik vind een beetje vergelijken wel leuk eigenlijk, mag ik? Als het tenminste een beetje origineel en onderbouwd is natuurlijk. En dat heb ik proberen te doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:33 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Precies, dus eigenlijk kan je ook niet roepen dat spel x beter is dan spel z, nietwaar?
Mwa, ik denk dat als je kijkt naar inhoude de XBOX topics toch wel een stuk hoogstaander zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef DinoPK het volgende:
edit: wheheh het gamecube topic lijkt wel het slowchat topic, die gasten moeten perse als eerste bij de honderd zijn
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:39 schreef kulandra het volgende:
Als het echt een race is zal ik me dr ook wel even mee gaan bemoeien
Het zou trouwens verboden moeten worden om geen fatsoenlijke "brightness level" correctie knop ding geval in je games te bouwen. Nu ik dus een brakke tv heb moet ik steeds weer naar die knop op zoek. Toch wel typisch dat de echte topgames het meestal wel hebben, en titels die toch enigszins gerushed zijn of zowieso cheap ass missen het vaak. Dan moet je het doen met een lullig kleurenpaletje en kan je t via je tv regelen. JA DAN MOET JE TV DAT WEL DOEN NATUURLIJK!!!:|
Anyway tot nu toe (ik kwam pas zondag op het lumineuse idee om zo van die donkere schermen af te komen) heb ik uitgevonden dat het bijvoorbeeld wel kan in RS3 (yes kan ik die weer spelen!!) en niet in SC: PT. Da's toch vaag. Je zou zeggen dat SC: PT het dan ook moet hebben, maar helaas. Geeft me toch het idee dat de titel uiteindelijk gerushed is. Hoe mooi het allemaal ook is, er mist iets...
Verder heeft Morrowind het helaas helaas helaas niet. Die game heeft t soms wel hard nodig, daar was t op mn ouwe tv al vaak vrij donker :p. Nou ja dan maar een hele krachtige nighteye spreuk maken
En Tenchu (vraag me niet waarom ik dat spel uberhaupt heb) wat een drama is dat. Daar kan het ook niet, nou ik zie werkelijk GEEN RUK!!!
Nou ja je ziet wat het overlijden van een tv met een mens kan doen, dus doe voorzichtig.....
Je komt nog eens achter nuttige informatie
Dude. Pandore Tomorrow heeft juist geen brightness controls zodat mensen niet gaat cheaten! Mijn advies, koop een normale tvquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:39 schreef kulandra het volgende:
Als het echt een race is zal ik me dr ook wel even mee gaan bemoeien
Het zou trouwens verboden moeten worden om geen fatsoenlijke "brightness level" correctie knop ding geval in je games te bouwen. Nu ik dus een brakke tv heb moet ik steeds weer naar die knop op zoek. Toch wel typisch dat de echte topgames het meestal wel hebben, en titels die toch enigszins gerushed zijn of zowieso cheap ass missen het vaak. Dan moet je het doen met een lullig kleurenpaletje en kan je t via je tv regelen. JA DAN MOET JE TV DAT WEL DOEN NATUURLIJK!!!:|
Anyway tot nu toe (ik kwam pas zondag op het lumineuse idee om zo van die donkere schermen af te komen) heb ik uitgevonden dat het bijvoorbeeld wel kan in RS3 (yes kan ik die weer spelen!!) en niet in SC: PT. Da's toch vaag. Je zou zeggen dat SC: PT het dan ook moet hebben, maar helaas. Geeft me toch het idee dat de titel uiteindelijk gerushed is. Hoe mooi het allemaal ook is, er mist iets...
Verder heeft Morrowind het helaas helaas helaas niet. Die game heeft t soms wel hard nodig, daar was t op mn ouwe tv al vaak vrij donker :p. Nou ja dan maar een hele krachtige nighteye spreuk maken
En Tenchu (vraag me niet waarom ik dat spel uberhaupt heb) wat een drama is dat. Daar kan het ook niet, nou ik zie werkelijk GEEN RUK!!!
Nou ja je ziet wat het overlijden van een tv met een mens kan doen, dus doe voorzichtig.....
Je komt nog eens achter nuttige informatie
Niet op de mijnequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:44 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan toch op elke tv de brightness zelf instellen
Mijn probleem is dat ik geen normale tv wilquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Dude. Pandore Tomorrow heeft juist geen brightness controls zodat mensen niet gaat cheaten! Mijn advies, koop een normale tv![]()
Vreemd, koop anders zo'n universele afstandbediening! Want zelfs mijn oude Nokia-ITT televisie kan het wel namelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:47 schreef kulandra het volgende:
[..]
Niet op de mijneKlereding reageert niet op het knopje, ja dan houdt het op. En de AB is al helemaal jaren weg.
voor 450 euro heb je helaas geen uber tv hoor. Mijn tv (samsung 70cm Breedbeeld 100hz) was 650 euro...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:50 schreef kulandra het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik geen normale tv wil
Ik wil een UberTV. maar daar moet ik ff voor sparen helaasDus voor nu moet het even zo. Tenzij iemand hier een UberTV voor rond de 2 a 3 honders euro weet. (met ubertv bedoel ik dus minimaal 70 cm (als 4:3) of 80 cm (breedbeeld) 100Hz, dat soort geintjes. Dat kost je toch minimaal 450 euro van wat ik tot nu toe ben tegengekomen
![]()
Maar dat van dat anti cheaten is dus niet zo heel nuttig aangezien je dus op alle tv's ter wereld behalve de mijne de brightness zelf kan instellen
Het maakt me niet uit dat je me een copy gast ofzo noemt hoor. En dat fanboy sloeg idd nergens op, mijn excuses.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:20 schreef kulandra het volgende:
lap tekst
LOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Vreemd, koop anders zo'n universele afstandbediening! Want zelfs mijn oude Nokia-ITT televisie kan het wel namelijk
Ik heb al een hele mooie Daewoo 72 cm 100 herz plat scherm geval met 3 jaar garantie gezien bij de mediamarkt voor 499 euro. Op internet ben ik zelfs nog iets goekopers tegengekomen maar dat moest je zelf ophalen, dus dan komen die kosten er weer bij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
voor 450 euro heb je helaas geen uber tv hoor. Mijn tv (samsung 70cm Breedbeeld 100hz) was 650 euro...
Lets be friends eggmanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:58 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dat je me een copy gast ofzo noemt hoor. En dat fanboy sloeg idd nergens op, mijn excuses.![]()
Ik ga verder niet in op de rest van de tekst want dan blijven we uren bezig. Mijn mening is dat je het niet kan vergelijken en jij denkt het tegenovergestelde.![]()
* BMH kijkt naar de posts boven die van mij.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mwa, ik denk dat als je kijkt naar inhoude de XBOX topics toch wel een stuk hoogstaander zijn.
Vooral de eerste delen waren echt een screenshot-frenzy. De GC topics is altijd wat meer slowchat geweest.
Vind ik totaal niet handig. Tis net als het gamen op een van de eerste TFT monitoren. kwestie van smaak misschien?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef SailingAce het volgende:
Ik zat te kijken naar zoiets eigenlijk
[afbeelding]
Projectie tv.. ook wel uber toch?
Hoe groter beeld.. hoe beter bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet handig. Tis net als het gamen op een van de eerste TFT monitoren. kwestie van smaak misschien?
als je ervan houdt om in het midden duidelijker beeld te hebben dan op de zijkant dan moet je het zeker doen. En je hebt altijd een donkere kamer nodig om ook maar iets te kunnen zienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoe groter beeld.. hoe beter bij mij
Deze projectie tv kost maar 1200 .. das op zich niet duur. Maar ben niet zo verdiept in die dingen.
volgens mij stond er in de handleiding dat front en rear projectie tv's niet geschikt waren voor games omdat ze niet goed tegen stilstaande en vertraagde beelden kunnen ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef SailingAce het volgende:
Ik zat te kijken naar zoiets eigenlijk
[afbeelding]
Projectie tv.. ook wel uber toch?
Beetje klein meubeltjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
volgens mij stond er in de handleiding dat front en rear projectie tv's niet geschikt waren voor games omdat ze niet goed tegen stilstaande en vertraagde beelden kunnen ofzo.
ik heb trouwens wel eens op een beamer gespeelt, dat is echt een machtige ervaring, en die dingen zijn nog vrij goedkoop ook.
en als ik nog een leuk tv'tje mag aanraden:
de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
mmmhhh pixels tellen. jippiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Deze projectie tv kost maar 1200 .. das op zich niet duur. Maar ben niet zo verdiept in die dingen.
en nog platterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:26 schreef twi het volgende:
Gijs, als ik jou was zou ik in dat geval voor een beamer gaan. Zijn net zo duur, maar nog groter beeld
Dit is die Quintrix, of niet, die zat ik dus ook naar te kijken, de enige echt mooie breedbeeld die ik heb gezien (van de betaalbare dingen natuurlijk. Ik kan helaas echt geen duizenden euro's ophoesten)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we patsen met TV's ?
Ik game sinds een maand of wat op een Panasonic 82cm 100hz TVtje, en die was TV van het jaar 2003.
Stukken beter trouwens dan een 'normale' kleuren TV...
Die Amerikanen hoor je vaak over hun HDTV's, en over hoe vet een spel wel niet is in 720p Progressive Scan mode...
Is dat een projectie tv ? Of LCD ? Of wat ?
Je kan ze ook op gewoon op 4:3 zetten. Dit doen veel mensen om een of andere suffe reden ook bij het tv kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef kulandra het volgende:
[..]
Dit is die Quintrix, of niet, die zat ik dus ook naar te kijken, de enige echt mooie breedbeeld die ik heb gezien (van de betaalbare dingen natuurlijk. Ik kan helaas echt geen duizenden euro's ophoesten)
Hoe bevalt die Panasonic? Vertekenen de spellen niet te erg? Ik vind vooral games als topspin een stuk minder leuk op breedbeeld tv's op de 1 of andere manier...
Yep, is die Quintrix, deze om precies te zijn :quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef kulandra het volgende:
[..]
Dit is die Quintrix, of niet, die zat ik dus ook naar te kijken, de enige echt mooie breedbeeld die ik heb gezien (van de betaalbare dingen natuurlijk. Ik kan helaas echt geen duizenden euro's ophoesten)
Hoe bevalt die Panasonic? Vertekenen de spellen niet te erg? Ik vind vooral games als topspin een stuk minder leuk op breedbeeld tv's op de 1 of andere manier...
goed, ik zal er even bij toevoegen dat hij plat is, 82 cm en 100hz, hij ondersteunt progressive scan en NTSC, heeft een scherp beeld door meer beeldlijnen en is voorzien van de revolutionaire nieuwe D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): 1250 interlaced beeldlijnen, trillingsvrij, en een beeld met een hoge resolutie, Super DigiPure: beeld met een hoge resolutie en groot bereik, contour- en kleurverbetering, verticale/horizontale/diagonale regeling, Auto Super DigiPure, Motion Compensation, Digital Comb Filter, en Auto 3D Digital VNR, Hoge resolutie NTSC weergave (1500i) en zo kan ik nog wel even verder gaanquote:de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
je lijkt wel die gast van de renault reclame'squote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed, ik zal er even bij toevoegen dat hij plat is, 82 cm en 100hz, hij ondersteunt progressive scan en NTSC, heeft een scherp beeld door meer beeldlijnen en is voorzien van de revolutionaire nieuwe D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): 1250 interlaced beeldlijnen, trillingsvrij, en een beeld met een hoge resolutie, Super DigiPure: beeld met een hoge resolutie en groot bereik, contour- en kleurverbetering, verticale/horizontale/diagonale regeling, Auto Super DigiPure, Motion Compensation, Digital Comb Filter, en Auto 3D Digital VNR, Hoge resolutie NTSC weergave (1500i) en zo kan ik nog wel even verder gaandit moet toch wel de ultieme game tv zijn!
tsja, een goed product moet je promoten he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
je lijkt wel die gast van de renault citroën reclame's![]()
ow citroen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
tsja, een goed product moet je promoten he?
Ja, maar dat trek ik dus slecht. Je koopt een breedbeeld tv natuurlijk niet om daar 4:3 op te kijken met 2 mooie stroken ongebruikt scherm aan de zijkant. Dat is dus precies waarom ik eigenlijk geen breedbeeld hoef nog. er is gewoon niet genoeg ondersteuning in de games van deze tijd. BG&E was een hele mooie uitzondering. Er zijn er vast nog meer, maar het merendeel is gewoon 4:3 en zal dat volgens mij ook nog wel een tijdje blijven. Dat geld ook voor tv uitzendingen voor zover ik het kan beoordelen. Maar het gekke is dat je bijna alleen nog maar breedbeeld tv's ziet in de winkels. Dus je kan bijna niet anders dan overstag gaan. Ik voel me net die kerel in de Amsteltorenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kan ze ook op gewoon op 4:3 zetten. Dit doen veel mensen om een of andere suffe reden ook bij het tv kijken![]()
Ik heb volgens mij geen enkel spel wat geen breedbeeld aankan ?quote:Ja, maar dat trek ik dus slecht. Je koopt een breedbeeld tv natuurlijk niet om daar 4:3 op te kijken met 2 mooie stroken ongebruikt scherm aan de zijkant. Dat is dus precies waarom ik eigenlijk geen breedbeeld hoef nog. er is gewoon niet genoeg ondersteuning in de games van deze tijd. BG&E was een hele mooie uitzondering. Er zijn er vast nog meer, maar het merendeel is gewoon 4:3 en zal dat volgens mij ook nog wel een tijdje blijven. Dat geld ook voor tv uitzendingen voor zover ik het kan beoordelen. Maar het gekke is dat je bijna alleen nog maar breedbeeld tv's ziet in de winkels. Dus je kan bijna niet anders dan overstag gaan. Ik voel me net die kerel in de Amsteltoren
of je hebt een goede tv die het goed oprektquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen enkel spel wat geen breedbeeld aankan ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
Halo 3 awards ..... Blijkbaar gaat bungie weer een killer hit maken dankzij hun Copy paste strategie.
"laten we het geweer van je rechterhand in je linker hand gaan kopieëren!
-Woooow, hoe komt je toch elke keer weer aan die briljante ideeën?"
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
!!
GZ mailen Gijsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die vraagt wat ik te besteden heb... en komt met de mooiste apparatuur aan voor dat geld, dat is waarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GZ mailen Gijs![]()
Ik begin hem meer als "de hofnar" te zien van GAM eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
!!
Is dat die Home Theater gast? Geef me eens zijn e-mail adres, ik ben ook aan het kijken voor een tweede TV voor in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
GZ mailen Gijs![]()
Even offtopic... Gijs serieus... heb je een expert nodig om een 2e tv voor in je slaapkamer te kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat die Home Theater gast? Geef me eens zijn e-mail adres, ik ben ook aan het kijken voor een tweede TV voor in de slaapkamer.
Ik zit te denken aan een LCD Flatscreen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Even offtopic... Gijs serieus... heb je een expert nodig om een 2e tv voor in je slaapkamer te kopen![]()
whahahahahahaha
Die heb ik al. Is dan ook voor in de slaapkamer. En om te kijken of het bevalt, zo ja, dan komt er over 3 jaar een grote in de woonkamer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:49 schreef twi het volgende:
Zijn leuke dingetjes, maar voor een klein LCD scherm kan je een hele mooie breedbeeld-tv kopen
rightquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb ik al. Is dan ook voor in de slaapkamer. En om te kijken of het bevalt, zo ja, dan komt er over 3 jaar een grote in de woonkamer.
Wel een kleine porsche.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:56 schreef rockstah het volgende:
right"laat ik even een porsche kopen voor op mijn slaapkamer, om te kijken of het bevalt, zo ja, dan komt er een ferrari in de woonkamer"
bij mij doet tie het primaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:01 schreef kulandra het volgende:
[..]
LOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ook zo'n ouwe Nokia-ITT(ietwat overdreven worship smiley maargoed
)
Maar met het knopje op de tv doet ie het bij jou ook niet? Bij mij niet namelijk....![]()
Toon Army oid?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:58 schreef twi het volgende:
Jongens, hoe heet die game ook alweer dat je een soort van mini-soldaatjes speelt? Geen Small Soldiers of Army Men of weet ik het, het was een soort van nieuwe game met veldslagen en Xbox Live ondersteuning.
Mij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me echt geweldig!
Zo gaat het altijd bij jou, echt, ik sta ervan versteld hoeveel geld je soms over de balk slingerd...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel een kleine porsche.En ik zit eraan te denken, heb me er nog niet echt in verdiept.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo gaat het altijd bij jou, echt, ik sta ervan versteld hoeveel geld je soms over de balk slingerd...
geld moet rollenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd bij jou, echt, ik sta ervan versteld hoeveel geld je soms over de balk slingerd...
Geweldig iddquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me echt geweldig!
Ah,.. zoals Daggla al postte op de vorige pagequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:15 schreef Gamedemon het volgende:
Driver 3 is Gold gegaan (is af dus)
Atari and Reflections Interactive are pleased to announce that development is complete on DRIV3R, the highly anticipated driving action game for the Xbox(tm) video game system from Microsoft and the PlayStation®2 computer entertainment system. DRIV3R will be available in Europe on June 22.
The next evolution of Driver, one of the most successful franchises in video game history, DRIV3R is an action-packed driving adventure game that recreates the excitement of a Hollywood blockbuster car chase. Developed by Reflections Interactive (an Atari studio), the masterminds behind Driver and Driver 2 - which have sold more than 12 million copies worldwide - DRIV3R stays true to its roots, incorporating the cinematic gameplay and gritty street crime of its predecessors with ground breaking graphics and three mammoth, wide-open city environments.
Featuring Hollywood-level production values and a gripping, narrative story line, DRIV3R casts players once again as Tanner, a jaw breaking, no-holds-barred undercover cop who does whatever it takes to bring the bad guys down. In DRIV3R, Tanner, alongside his longtime partner, Tobias Jones, must infiltrate a global car theft ring in tyre squealing chases and fierce on-foot firefights while tailing gangsters, chasing witnesses, stealing cars and unloading massive clips of ammo to bring the criminals to justice.
geen uitstel=Geen veranderingen
Geen veranderingen=een game die gegarandeert gaat floppen en framedrops heeft zoals de previewers al zeiden...
zonder van een prima game....we lezen de reviews vanzelf wel en we zien wel of het nog wat word
->quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over offtopic posten gesproen :';0)
Goh das nou jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 07:43 schreef Chocobo het volgende:
Malice waar we al jaren op wachten sucked dus
http://xbox.ign.com/articles/521/521921p1.html
Presentation
The menu screen looks nice and the idea of a girl with a giant mallet is promising, but the end cut-scene is about 15 seconds long and the story is almost non-existent.
7.0 Graphics
Some areas look brilliant, others look very bland. Malice looks good, but her enemies are pretty boring and lack any cool animations.
5.0 Sound
Bad voices meet with a ho-hum musical score. At least you can collect hearts and make Malice extra happy.
6.0 Gameplay
Pretty standard, straightforward stuff. If it was more fun, then the game would be passable, but it's just not exciting at all.
4.0 Lasting Appeal
This game is shorter than Gary Coleman standing in a ditch. I don't have a pet turtle, but if I did, even he could finish this game in less than eight hours.
5.8 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
wat een verrassing eigenlijk, kon ook niet goed gaan als een spel eerst exclusive zou zijn en daarna niet meerquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[...knip...]
Riightt. Dus als een spel geport word op een andere console word het automatisch een slecht spel? Splinter cell 1 is toch ook niet slecht?quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:31 schreef Tain het volgende:
[..]
wat een verrassing eigenlijk, kon ook niet goed gaan als een spel eerst exclusive zou zijn en daarna niet meer
Wel als er 3 jaar tussen zit trekpop,quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Riightt. Dus als een spel geport word op een andere console word het automatisch een slecht spel? Splinter cell 1 is toch ook niet slecht?
Nooitvangehoordquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:43 schreef Chocobo het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/521/521921p1.html
Komt omdat je toen nog anti-XBOX was Strol..quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nooitvangehoord
Toen sucke de XBox (op Halo na) ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt omdat je toen nog anti-XBOX was Strol...
Zou een releasegame (. ) zijn voor de XBOX.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen sucke de XBox (op Halo na) ook.
dat bedoel ik helemaal niet, er moet toch een reden voor zijn dat Microsoft bepaalt dat ze dat spel niet exclusief willen houdenquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Riightt. Dus als een spel geport word op een andere console word het automatisch een slecht spel? Splinter cell 1 is toch ook niet slecht?
hahahahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komt omdat je toen nog anti-XBOX was Strol...
Zou een releasegame (. ) zijn voor de XBOX.
Ook hebben ze het nog steeds over RAREWARE, niet over RARE.quote:Voor zover we het kunnen overzien heeft de ontwikkelaar met geen woord gesproken over een release op de overige consoles. Naar het schijnt is Conker LIVE and Reloaded dus alleen voor de Xbox bestemd. Hopelijk verandrt dit, zodat ook andere consolegebruikers kunnen genieten van deze coole game.
Tijd voor een nieuwe gamesite met kennersquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister weer een bevestiging gehad van het suckende gehalte van GAMEPRO:
Over Conker:
[..]
Ook hebben ze het nog steeds over RAREWARE, niet over RARE.Hoe slecht kan je zijn... Tuurlijk is Conker Xbox xclusive, aangezien RARE dat is. Tevens hebben ze de naam fout (voor zover ik weet is het LIVE and Uncut).
Ja, dat is een goed ideequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe gamesite met kenners
Eurogamer.com toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee
dan moet je je opgeven als eindredacteurquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is een goed idee
quote:Thief: Deadly Shadows ligt amper in de winkels of er is al een grote bug ontdekt. Als je namelijk het spel opslaat en daarna weer laadt wordt de moeilijkheidsgraad automatisch naar normaal gezet. Een medewerker van Ion Storm liet zich al uit over deze bug:
Quote:'We're looking into it. Can't say anything more for now, and there aren't any guarantees... but the find isn't being ignored.
De PC versie kan eenvoudig gepatched worden. Echter, ook de Xbox versie kampt met dit probleem, en deze zal iets moeilijker te patchen zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:16 schreef Mister_T het volgende:
Is Manhunt eigenlijk een beetje een leuk spel?
Heeft het spel wel Live! support? Zo niet, kan ie dan wel eens gepatched worden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is daar zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel te vroeg uitgebracht, beetje jammer van Atari...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef BMH het volgende:
Driver 3 met serieuse pop-up problemen Dit is net True crime kwa pop-ups
Kep ook on-foot filmpjes gezien. Die hoofdpersoon liep in gebouwen. Echt schandalig! Hij glijd over de vloer zoals in Hitman ook gebeurt, en het schieten lijkt wel uit de on-foot missies van Rebel strike te komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel te vroeg uitgebracht, beetje jammer van Atari....
Dat ze dat niet goed getest hebben. Ik vind dat namelijk een redelijke bug. Erger eigenlijk dan popups ofzo...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is daar zo. aan dan?
Ik heb m'n pre-order gecancelled..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Kep ook on-foot filmpjes gezien. Die hoofdpersoon liep in gebouwen. Echt schandalig! Hij glijd over de vloer zoals in Hitman ook gebeurt, en het schieten lijkt wel uit de on-foot missies van Rebel strike te komen![]()
En dat isquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ze dat niet goed getest hebben. Ik vind dat namelijk een redelijke bug. Erger eigenlijk dan popups ofzo...
Als je deel 2 had gespeeld, had je deel 3 nooit ge-pre-orderedquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb m'n pre-order gecancelled...
Mwa, ik kijk mij nooit blind op voorgangers..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je deel 2 had gespeeld, had je deel 3 nooit ge-pre-ordered![]()
Je kan ook overdrijven hoor. Mario sunshine is best vet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, ik kijk mij nooit blind op voorgangers..
Als ik dat namelijk wel had gedaan dan zou ik vanaf SMS nooit meer een Mariogame aanraken...
Ik vind het met afstand de slechtste game die ik ooit in mijn bezit heb gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor. Mario sunshine is best vet.![]()
heb het ook zo snel mogelijk verkochtquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het met afstand de slechtste game die ik ooit in mijn bezit heb gehad..
Ik heb um vorige week geruild voor SC2 op de XBOX.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
heb het ook zo snel mogelijk verkocht
Zo erg is het niet hoor, echte die hards spelen een missie toch in 1 keer uit, dus dan heeft saven tussendoor al geeneens zin meer...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
tvpquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
echo
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef BMH het volgende:
Hij bouwt het level idd op zegquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef BMH het volgende:
Inderdaad...volgens mij gaat Atari hiermee behoorlijk het schip in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef Chocobo het volgende:
Hij bouwt het level idd op zegWat zonde..........
En ik vind het hele filmpje ook zuigen. Dat stuk rijden zoog echt...
Weet je wat het vervelende is, het verkoopt wsl als een tiet waardoor ze deze stunt zo nog een keer uithalen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...volgens mij gaat Atari hiermee behoorlijk het schip in.
Dat denk ik niet, Driver is niet zo'n grote naam als The Matrix of Tomb Raider. Die konden nog wel wegkomen met half af uit te komen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet je wat het vervelende is, het verkoopt wsl als een tiet waardoor ze deze stunt zo nog een keer uithalen,.
dat zou ik niet te hard roepen. Ik werk in een winkel waar we normaal niet zo heel veel exemplaren van een nieuwe titel verkopen, en erg veel vraag is er van te voren niet... maar er wordt nu zo'n 6x per dag aan me gevraagd of Driver 3 er al is... ik zeg het je, veel mesen worden teleurgesteld...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Driver is niet zo'n grote naam als The Matrix of Tomb Raider. Die konden nog wel wegkomen met half af uit te komen.
Fliepke hier...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb um vorige week geruild voor SC2 op de XBOX.!
Eindelijk...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 07:25 schreef BMH het volgende:
Ik zeg nix
Neen ik probeer niet te rellen. Ik vind kotor 2 er gewoon velen malen minder mooit uitzien als kotor. Zal wel komen omdat het een hele vroege versie van het spel is, maar toch is het wat tegenvallend.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:08 schreef DinoPK het volgende:
Kotor is idd erg lelijk op screenshots, in het spel zelf valt dit echter wel mee hoor.
Jade empire is wel 10x mooier, dat zeker.
Ik snap trouwens totaal je 'ik zeg nix' comment niet bmh, probeer je weer semi te rellen?.
eeeeuuuhhhh.... Driver 2quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Noem eens 1 game waarvan de opvolger uiteindelijk veel minder mooi was dan het origineel?.
Hele stoere trailerquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:25 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts
De beste vriend van de Xbox, Ubisoft, komt met een Xbox versie van het populaire PC spel Far Cry. De Xbox versie wordt niet zomaar een poort maar krijgt enkelen exclusieve en nieuwe functies. Zo kun je nu een aantal nieuwe stealth bewegingen uitvoeren. Vandaag hebben we voor jullie de E3 trailer van het spel.
Far Cry Instincts zal exclusief voor de Xbox verschijnen en bovendien een aantal nieuwe levels bevatten waaronder oude mijnen en verlaten labs die in de PC-versie dus niet te vinden waren. Als speler in Far Cry krijg je de mogelijkheid om vallen uit te zetten voor tegenstanders en kan je gaandeweg het spelen een berg skills verzamelen zoals dat bijvoorbeeld ook in Deus Ex 2 ging.
Aansluitend kunnen we melden dat de Xbox-versie op het gebied van multiplayer niet 3, maar 8 verschillende modi huisvest en dat zal dus dolle pret worden.. Iets wat ons weldra tot de verbeelding spreekt is de mogelijkheid van eigen maps maken. Met een meegeleverde editor kan je namelijk zowel op Live als in de splitscreen je eigen omgeving in elkaar breien. Omdat dit geen officiële verklaring is van Ubisoft zal je nog even je adem in moeten houden alvorens het uit te schreeuwen, maar ons klinkt het goed.[/i]
http://www.xboxworld.nl/media_file/112
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox,......... exclusiviteit en extra features.........
![]()
Whahahahahaquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen ik probeer niet te rellen. Ik vind kotor 2 er gewoon velen malen minder mooit uitzien als kotor. Zal wel komen omdat het een hele vroege versie van het spel is, maar toch is het wat tegenvallend.
Kotor 1 heeft op de screenshots geweldige lichteffecten en de personages zien er echt strak uit. Kotor 2 heeft een kale omgeving zonder veel detail op haar screenshot.
Ik verwacht niet echt veel van Kotor 2. Het lijkt een gewone standaard (EA like) vervolg te worden. Dat betekend: meer wapens, meer force powers, meer karakters en meer van het zelfde.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:42 schreef BMH het volgende:
[..]
eeeeuuuhhhh.... Driver 2
Wacht ik ook opquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:25 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:42 schreef BMH het volgende:
[..]
eeeeuuuhhhh.... Driver 2
Ja,.. ben er veel over aan het lezen. Dat wordt wel weer een musthave hoor. En Exclusivequote:Op donderdag 10 juni 2004 08:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hele stoere trailer![]()
Stoer he.........quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wacht ik ook op![]()
Ik vond em echt veel slechter. Graphics houd niet alleen texture kwaliteit in hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Die vond ik grafisch toch zeker beter dan deel 1.
Burnout 3quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. ben er veel over aan het lezen. Dat wordt wel weer een musthave hoor. En Exclusive![]()
Ben ook wat over Burnout 3 aan het lezen die voor PS2 en Xbox komt.... echt prachtig. Veel nieuwe features zoals deze:
In a new yet dark humor addition, Criterion added the Crash Breaker, a totally hardcore explosive device to capture even more points in Crash mode. The Crash Breaker is basically a bomb in your car. You burst into traffic, hitting ramps, speed bursts, whatever, and when you crash, the camera focuses on the next best crash. Then, as you watch your car reach a potentially high impact area, you press L2 and Boom! Your car blows up, adding combos, collateral damage, log trucks, and more to the explosion. It's brilliant chaos in action.
High res crashed en speed: http://insider.ign.com/videos/articles/519/519308p1.html
[afbeelding]
Burnout 3 is een EA vervolg....quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond em echt veel slechter. Graphics houd niet alleen texture kwaliteit in hoor.
[..]
Burnout 3Dit is de enige racer die ik wel ga halen voor de xbox. Ik ben echt een Burnout 2 addict. Speel het spel nog steeds 1 maal per week met vrienden.
![]()
lijkt mij ook een supervet spelquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout 3 lijkt mij ook wel stoer eigenlijkDeeltje 2 heb ik ook redelijk veel gespeeld hier. Eerst even afwachten op reviews en gebruikerservaringen enzo
Weer zo'n onwetende, Burnout 3 wordt gewoon gemaakt door Criterion Games met EXTRA hulp van mensen van EA Games....quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Burnout 3 is een EA vervolg....![]()
ja en nee. Het spel wordt verder ontwikkeld onder de noemer EA Games. Het team van burnout 1 en 2 (critirion) is er nog steeds verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Burnout 3 is een EA vervolg....![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:09 schreef Robhimself het volgende:
[..]
ja en nee. Het spel wordt verder ontwikkeld onder de noemer EA Games. Het team van burnout 1 en 2 (critirion) is er nog steeds verantwoordelijk voor
aha, dat wist ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weer zo'n onwetende, Burnout 3 wordt gewoon gemaakt door Criterion Games met EXTRA hulp van mensen van EA Games....![]()
Deze zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef yvette1982 het volgende:
ik zag in de winkel een western spel. Weet iemand hoe die heet?
Ja de trailers zien er wel goed uit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
juist die bedoelde ik.
lijkt me wel een leuk spel, en je kan met 2 mensen spelen.
Soul Calibur, die ik gewonnen had hier op fok!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
ja maar je weet niet welke SC2 hij bedoelt...splinter cell 2 of soul caliber 2
Jij koopt er ook veel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:28 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb Galleon zojuist gehaald, ff kijken of het de moeite waard is
ja.......3 maanden vakantie dus ik moet me toch vermakenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij koopt er ook veel.
zeker vakantie.![]()
Op gamesradar.com krijg ik steeds zon irri banner in beeld.. ben nu al klaar met dat vervelende spelquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:28 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb Galleon zojuist gehaald, ff kijken of het de moeite waard is
Dit is hem geworden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:21 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga zo es kijken voor een nieuwe game.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |