behalve als er sneeuw op ligtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja het is nl. heel vervelend dat je nooit wedstrijden hoeft af te lasten vanwege het weer.
Valt mee toch? Hij is niet de natte droom van de trainer, terwijl hij daar toch wel de potentie voor heeft. Een club als Man City zou zich dolgelukkig moeten prijzen met een speler als Hatem (in vorm en goede conditie).quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Mooie woorden van Pearce over Hatem op de clubsite: http://www.mcfc.co.uk/default.sps?syndicatorguid=&rmasiteinstanceguid=&pagegid={439A001B-9F18-408E-BD8E-8466AB3C97FD}&bioid=92267&siteid=502
Op dit soort berichten zit ik dus te wachten. Cool!quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
Leek wel of ie rechtsbuiten stond vandaag bij City tegen Villa. Speelde uitstekend, met één assist.![]()
Rechtsback is beter bezet dan linksback...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Jammer dat hij niet wat langer bij Ajax is gebleven. Die Rechtsback positie is bij ons toch niet echt heel geweldig bezet.
had ik liever maxwell gehouden, maar idd Trabelsi is wel beter dan Ogaraguquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:53 schreef DeSiever het volgende:
Ogararu vind ik een geweldige speler inderdaad. Dat neemt niet weg dat Trabelsi heel goed bij Ajax past en het voor hemzelf en voor Ajax misschien het beste was als hij was gebleven.
hopelijk niet eigenlijk. Hij ging weg bij ajax omdat ie naar een andere competitie wilde waar hij zich kon ontwikkelen. Dan moet je niet naar een jaar terug komen naar NL en gaan spelen voor de concurrent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef DeSiever het volgende:
Ja, Maxwell is (/was) een pareltje.. hopelijk zien we hem na de winterstop terug bij PSV.
of is er een centraal Trabelsi-topic?quote:Beasley en Trabelsi weg bij Manchester City
15/5/2007 21:09
DaMarcus Beasley en Hatem Trabelsi moeten weg bij Manchester City. Zij hebben in hun eerste seizoen bij die club niet voldaan.
De Amerikaanse vleugelspits Beasley (foto) werd begin dit seizoen door PSV verhuurd aan de tweede club van Manchester. Hij maakte vier doelpunten, maar heeft niet voldoende gepresteerd om nog een jaar langer te blijven, meldt FA.com, de website van de Engelse voetbalbond. Het contract van Beasley bij PSV loopt nog een jaar door. De toekomst van de razendsnelle speler is nog onduidelijk.
De Tunesische verdediger Trabelsi begon het seizoen sterk bij City, maar viel vervolgens ver terug. Ook de voormalige Ajacied komt niet in aanmerking voor een langer verblijf bij het dit seizoen matig presterende Manchester City.
Dezequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef DeSiever het volgende:
[..]
of is er een centraal Trabelsi-topic?
Maak daar maar Real Madrid van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef DrDentz het volgende:
ALs Koeman naar Barça gaat neemt hij Trabelsi mee weet je nog
grote kan nu ook wel weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag PSV hem wel halen, dan kunnen ze Alcides terugsturen naar Chelsea/Benfica
Vraag het in VBL-Feedbackquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef DeSiever het volgende:
Kan TT veranderd worden: het grote Hatem Trabelsi topic ?
Zelfde gevoel heb ik een beetje, al had ik niet zoveel sympathie voor hem als voor Litmanen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Trabelsi.
Toch altijd stiekem van genoten, ondanks dat gore shirt dat ie aan had.
Heijtinga stand - inquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef DeSiever het volgende:
Geen contractverlenging bij Man City. Ajax zou hem moeten pakken. Heitinga is dan stand-in op 4.
hij kan wel naar PSV ofzo... Zit ook nog zo n ruggetuffer die hem wel mochtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Hij kon een tijd geleden zelfs terecht bij Arsenal. Nu mag hij blij zijn als hij bij een club terecht komt met hetzelfde niveau als Ajax.
Ik kan vergevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij wilde toch zelf weg? Zie wat er van komt.
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij zei ik wil zelfs naar Londen lopen om een contract bij Arsenal te tekenen, maar had een maffe zaakwaarnemer die waarschijnlijk een belachelijk hoog salaris eiste.
ik ook en zeker Hatem...beter dan die Oguraruquote:
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, Grootheidswaanzin net als Nigel de Jong en Pienaar... Enige die het nog redelijk doet is vd vaart, maar dat is ook een uitzonderlijk talent.
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nigel de Jong en Pienaar heb ik altijd maar overschatte spelers gevonden, terwijl Trabelsi op een gegeven moment tot de beste rechtsbacks van Europa behoorde.
hij heeft die verkiezing in ieder geval nooit gewonnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Afrikaans speler van het jaar. Of was ie toen tweede. IIG een wereldtopper.
Inderdaad, hij heeft bij Ajax een tijdlang fantastisch gespeeld, ook in de Champions League.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:48 schreef planethugo het volgende:
jammer van trabelsi, vond 'm een tijdje echte wereldtop. Gek dat ie het niet gered heeft bij City
Rennes dacht ik ook al aan, als opvolger van Melchiot. Verder is een Franstalig land ook wel eens fijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
Ik zie hem wel in Frankrijk belanden. Bij Rennes of Lens ofzo.
Landzaat heeft vorig jaar 33 wedstrijden gespeeld voor Wigan waarvan 29 wedstrijden in de basis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:08 schreef DeSiever het volgende:
Daarna heeft hij toch geen pepernoot meer geraakt.
Misschien vergelijkbaar met Landzaat die een fantastische goal maakt bij Sporting Clube de Portugal, overal heen kan.. niet weg mag, een zwak seizoen draait door de teleurstelling en dan bij Wigan Athletic bankzitter wordt.
Pijnlijk om te zien.
Dat was zijn eerste seizoen bij Wiganquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:18 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb het over zijn eerste seizoen. Try again, smart ass.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |